ΜΙΚ 17,605 Report post Posted September 27, 2007 Κύριε ενδιαφερόμενε Υπάρχουν πολλοί τρόποι να διαφοροποιηθείς από τη μάζα, χωρίς να κινδυνεύει η σωματική σου ακεραιότητα, εάν είναι αυτό το ζητούμενο. Δηλαδή για να το κάνω λιανά, να βγεις το σαββατοκύριακο στα Κελλάρια και να μείνουν όλοι με το στόμα ανοικτό μ’ αυτό που θα δουν και να έρχονται οι πιτσιρικάδες να σε ρωτούν «τι ειν’αυτό ρε φίλε… φοβερό κλπ » κι εσύ φουσκωμένος να εξηγείς κλπ κλπ…..αλλά αξίζει αυτό το ρίσκο… να πέσεις να σκοτωθείς και να σε κλαίει η μανούλα σου λόγω φιγούρας! Κατέβα καλύτερα σε κανά τηλεreality να είσαι ασφαλής. Τώρα, εάν το θέμα σου είναι η αδρεναλίνη, τότε δεν κατεβαίνεις καλύτερα κάτω στην Κύπρο να φτιάξεις καμιά παραστρατιωτκή οργάνωσούλα μια και τα ξέρεις τα κόλπα (αλεξίπτωτα, no fear ,κλπ) μπάς και λυθεί το εδαφικό και βγει κερδισμένος κι ο Ελληνισμός . Στον πόλεμο να δεις αδρεναλίνη!!!! Αφγανιστάν, Ιράκ, Δυτική όχθη,... σε περιμένουν τρελές αδρεναλίνες!!! Πάντως πέρα απ’τη πλάκα πρέπει να το ψάξεις βαθύτερα το πρόβλημά σου!!!... Φιλικά teo Σε ευχαριτσώ που επιβεβαιώνεις ότι πάντα θα υπάρχουν ....(το αφήνω κενό μην γίνουμε μπίλιες πάντως θεώρησε ότι θα έβαζα πολύ υποτιμητικό χαρακτηρισμό) στην Ελλάδα. Φαντάζομαι ότι θα ήσουν πολύ ευχαριστημένος όταν διάβασες το μύνημα που έγραψες και θα σκέφτηκες " πω πω τι έγραψα το άτομο. Ένα καίνούργιο σπορ και κάποιος κάνει προσπάθεια να έρθει στην Ελλάδα σίγουρα θα είναι χαζός. Ας του τα χώσω να χαρώ" Βαριέμαι να στα απαντήσω ένα ένα αυτά που γράφεις απλά να ξέρεις ότι σε όλα έχεις απίστευτο άδικο. Σε κάθε περίπτωση είναι ένα σπορ που κάνουν περίπου 5 χιλιάδες άνθρωποι στον κόσμο και σε κάποια χιονοδρομικά όπως το valfrezus το θεωρούν φυσικότατο να πας και να το κάνεις. Σου προτείνω να μεταφράσεις αυτά που έγραψες στα αγγλικά και να αρχίσεις να τους το μοιράζεις μπας λύσουν το πρόβλημά τους αλλιώς. Επίσης μπορείς να πας σε σχολές παραπέντε σε σχολές ελεύθερης πτώσης αλλά γιατι όχι και σε σχολές ιππασίας, αναρίχησης, καταδύσεων και ραφτινγκ με το κείμενό σου είμαι σίγουρος ότι θα καταλάβουν πολλοί τα λάθη τους και θα τα παρατήσουν. Ακόμα θα πρότεινα να το μοιράσεις σε όσους καβαλάνε μηχανή για διασκέδαση ας πούμε πάνω από 250 κυβικά motocross, endyro και σε όσους τρέχουν σε αγώνες σίγουρα. Το πόσο ρίσκο θα πάρω να μη σε αφορά καθώς δεν ξέρεις ούτε τις δυνατότητές μου στο παραπέντε ούτε στο σκι και να βάζεις την ζώνη σου στο αμάξι. Το πρόβλημά μου δεν θα λυθεί με το speedflying αλλά τουλάχιστον μπορεί για ένα δευτερόλεπτο να νιώσω μια ευτυχία που εσύ δεν θα την νιώσεις ποτέ. Το προβλημά σου που χάρηκες που έγραψες αυτές τις γραμμές χλωμό το βλέπω να λυθεί Πολύ κρίμα που οι Έλληνες σκέφτονται έτσι για όσους ψάχνουν να έχουν και στη ζωή τους κάποιες συγκινήσεις. Φιλαράκο θα πάω να πετάξω κάνα τρίωρο με το παραπέντε μου το Σαββατκύριακο μήπως και έστω για ένα λεπτό ηρεμήσει το μυαλό μου και ξεφύγω από αυτόν τον κόσμο που έχουν φτιάξει τα μυαλά σαν τα δικά σου. Θα σε δω στο βουνό.Αν και προτιμάω εκτός πίστας να μη με βλέπει κανένας προς Φτερόλλακα μεριά μέσα στα δέντρα Με τις θερμότερες ευχές σε 10 χρόνια να πετάνε παντού να τους βλέπεις και να καταλάβεις τι........ήσουνα Φιλικά ΜΙΚ Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted September 27, 2007 Αν ημουν ακομη μελος του Moderating Team (που δεν ειμαι), καπου πιο πανω θα ειχε πεσει γκιλοτινα... Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jey 7 Report post Posted September 27, 2007 εντάξει, μεγάλα παιδιά είμαστε... καμιά φορά ξεφεύγουμε... δεν θα χάσουμε και τον ύπνο μας... αν συνεχίσουμε να ξεφεύγουμε ίσως.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
elgreco 32 Report post Posted September 27, 2007 Αν ημουν ακομη μελος του Moderating Team (που δεν ειμαι), καπου πιο πανω θα ειχε πεσει γκιλοτινα... Kαι θα ήτανε και καθόλα σωστό καθώς είναι προσωπική επίθεση με πρωσοπικούς χαρκτηρισμούς!! Quote There is no such thing as too much snow (Doug Coombs) http://www.pelionski.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted September 27, 2007 Μου θυμίζει το παραμύθι με την κολοβή αλεπού... Αφού δεν έχω εγώ ουρά να μην έχει καμία άλλη... Quote Share this post Link to post Share on other sites
leonp 0 Report post Posted September 27, 2007 Έχω δει 1-2 φορές στο Καϊμακτσαλάν με snowboard (αν είναι το ίδιο γιατί δεν το ξέρω). Ανέβαινε σε (μικρή) ανηφόρα πλάγια και κατέβαινε ή έκανε μόνο πλάγια. Νομίζω ότι είναι ο καλύτερος τρόπος για να χτυπήσεις καθώς μια ριπή σε σηκώνει μερικά μέτρα ψηλά και μετά να πέσεις απότομα κάτω. Αυτός που είδα έκανε καλά και δεν έπεφτε αλλά αν ένα άλμα που υπολογίσεις να σηκωθείς 2-3 μέτρα σε σηκώσει 10; Πάντως είναι εντελώς γελοίο, όσο κι αν δεν αρέσει σε κάποιον το speedflying, να αντιπροτείνει παραστρατιωτικές οργανώσεις και μ@λακείες. Quote Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted September 27, 2007 θαλασσινο kite ηταν αυτο leonp κ εχω δει Καιμάκ και Φαλακρο..πλακα εχει, αλλα δεν εχει καμια σχεση με τις αδρεναλικές (γλωσσοπλαστης γαρ!) συγκινησεις που νιωθεις με το speedflying.. Teo, γιατι τετοια επιθετικοτητα ρε ψηλέ ( ?)' ο ΜΙΚ δεν εννοει να μαλακιζεται εν'ωρα λειτουργιας του κεντρου (με κοσμο κ θειτσες..αν κ κατι αδεσποτα σανιδια ειναι πιο επικινδυνα!), αλλα οταν αδειαζει. Αλλωστε οι κανονισμοι των ΧΚ πλεον απαγορευουν μεχρι κ τις πτησεις παρα5 πανω απο τις πιστες κατα τη διαρκεια λειτουργιας (εδω κ 3 χρονια τουλαχιστον στο ΧΚΠ) Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
leonp 0 Report post Posted September 27, 2007 Τώρα κατάλαβα τι είναι Πάντως το πιο εντυπωσιακό που έχω δει είναι αυτό - Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο http://www.youtube.com/watch?v=y_NaYHb87U8 στο 3:10 ο τύπος ξεκινάει με ανάποδη βουτιά Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted September 27, 2007 Για speedflying χλωμό με κόβω ( ), αλλά για πτησούλα το Σάββατο σε κανένα Κιθαιρώνα, ή ακόμα και Αμφίκλεια είμαι μέσα με τα χίλια. Θα πάμε μαζί, ΜΙΚ; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
cadm8 1 Report post Posted September 27, 2007 Το πόσο ρίσκο θα πάρω να μη σε αφορά καθώς δεν ξέρεις ούτε τις δυνατότητές μου στο παραπέντε ούτε στο σκι και να βάζεις την ζώνη σου στο αμάξι. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted September 28, 2007 Για speedflying χλωμό με κόβω ( ), αλλά για πτησούλα το Σάββατο σε κανένα Κιθαιρώνα, ή ακόμα και Αμφίκλεια είμαι μέσα με τα χίλια. Θα πάμε μαζί, ΜΙΚ; Έχεις πρόβλημα φίλε κοίτα να το λύσεις αλλιώς Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted September 28, 2007 Λαππα αστα αυτα μαθε ελα στην συναντηση σημερα!! Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted September 28, 2007 If your nick is Pefto kai Mathaino.... Speedflying is not for you!! Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted September 28, 2007 Κύριε ενδιαφερόμενε Υπάρχουν πολλοί τρόποι να διαφοροποιηθείς από τη μάζα, χωρίς να κινδυνεύει η σωματική σου ακεραιότητα, εάν είναι αυτό το ζητούμενο. Δηλαδή για να το κάνω λιανά, να βγεις το σαββατοκύριακο στα Κελλάρια και να μείνουν όλοι με το στόμα ανοικτό μ’ αυτό που θα δουν και να έρχονται οι πιτσιρικάδες να σε ρωτούν «τι ειν’αυτό ρε φίλε… φοβερό κλπ » κι εσύ φουσκωμένος να εξηγείς κλπ κλπ…..αλλά αξίζει αυτό το ρίσκο… να πέσεις να σκοτωθείς και να σε κλαίει η μανούλα σου λόγω φιγούρας! Κατέβα καλύτερα σε κανά τηλεreality να είσαι ασφαλής. Τώρα, εάν το θέμα σου είναι η αδρεναλίνη, τότε δεν κατεβαίνεις καλύτερα κάτω στην Κύπρο να φτιάξεις καμιά παραστρατιωτκή οργάνωσούλα μια και τα ξέρεις τα κόλπα (αλεξίπτωτα, no fear ,κλπ) μπάς και λυθεί το εδαφικό και βγει κερδισμένος κι ο Ελληνισμός . Στον πόλεμο να δεις αδρεναλίνη!!!! Αφγανιστάν, Ιράκ, Δυτική όχθη,... σε περιμένουν τρελές αδρεναλίνες!!! Πάντως πέρα απ’τη πλάκα πρέπει να το ψάξεις βαθύτερα το πρόβλημά σου!!!... Φιλικά teo Aγαπητέ Teo, Αδυνατώ να συσχετίσω αυτά που γράφεις....τι δουλειά έχει η αδρεναλίνη που σου προσφέρουν ορισμένα σπόρ, με τον πόλεμο....... Σε κάθε άθλημα υπάρχουν κανόνες ασφαλείας....ακόμα και στα πιο επικίνδυνα. Και όταν κάνεις ένα άθλημα το κάνεις για την πάρτη σου, και όχι για να διαφοροποιηθείς από την μάζα...Αν θέλεις το δεύτερο υπάρχουν πολύ τρόποι να το κάνεις, βάψε για παράδειγμα τα μαλλιά σου ρόζ,λαχανί και μπλέ και είμαι σίγουρος ότι θα είσαι ο μοναδικός στην Ελλάδα με τέτοια κόμμωση..... Μιλάς για σωματική ακεραιότητα..... και τελικά τι είναι πιο επικίνδυνο, να βουτάς από ένα αεροπλάνο από τα 4000 μέτρα και να πλησιάζεις την γή με 250 χλμ η να κυκλοφορείς με μηχανάκι στην Αθήνα;;;;;; Από προσωπική μου εμπειρία θα έλεγα το δεύτερο.....ποιό όμως από τα 2 σου προσφέρει άφθονη μα άφθονη αδρεναλίνη; Φυσικά το πρώτο..... Το speedflying είναι ένα σχετικά καινούργιο άθλημα στον χώρο των extreme sports, και κάνουμε μία συζήτηση για το εάν είναι εφικτό να το δούμε ποτέ στην Ελλάδα....Και το kiteboarding πρίν από λίγα χρόνια το κάνανε μία χούφτα τρελαμένοι, άρρωστοι, και τώρα είναι το ταχύτερο αναπτυσόμενο σπόρ στον κόσμο και ο οποιοσδήποτε πλέον μπορεί να ασχοληθεί με αυτό..... Ναι σίγουρα το Speedflying δεν είναι ένα άθλημα για όλους πρός το παρόν αλλά στο μέλλον μπορεί να γίνει.... Tώρα τι σχέση έχουν όλα αυτά που γράφεις με το άθλημα μόνο εσύ ξέρεις. Εάν δεν γουστάρεις να το κάνεις με γειά σου και χαρά σου. Ασε λοιπόν εμάς τους ρομαντικούς βλαμμένους, που μας φτιάχνει να κινδυνεύει η σωματική μας ακεραιότητα να δούμε πως θα καταφέρουμε να κινδυνέψουμε ακόμη περισσότερο..... Φιλικά πάντα Σπύρος Υγ: Μικ υπάρχει και η λεγεώνα των ξένων.....δεν χάνουν κανένα πόλεμο αυτοί Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted September 28, 2007 ελα στην συναντηση σημερα!! Αν τελειώσω νωρίς σήμερα, θα έρθω. Εξαρτάται από το αν θα γίνει η τελευταία τάξη proficiency στις 8:10-10:10 (έχουν ακόμα εξεταστική οι φοιτήτριες). Έχεις κανένα πρόβλημα με το bingo, νέος; Μια χαρά άθλημα είναι. Και στην φωτογραφία βλέπω ότι γνωρίζεις και "τρελά" μωρά. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted September 28, 2007 Eν όψιν της εκδρομής στο La Plagne Χρήστο αυτό ξέρω τι σημαίνει (ΠΑΡΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ ΜΑΖΙ) On the whole of the Grande Plagne area Good flying sites like la Plagne are rare, an area particularly sheltered from the wind, where you’ll find plenty of take-off sites: La Grande Rochette, La Roche de Mio, Les Verdons, Les Blanchets...no need to be in Olympic shape, free flying is for everyone. Take off for a 2-seater flight with an instructor and enjoy la Plagne from another angle. Κάποιος γαλλομαθείς να μου μεταφράσει αυτό: Discipline inédite et spectaculaire, le Speed Flying s’offre en spectacle pour la première fois aux Arcs à partir du lundi 12 et jusqu’au vendredi 16 mars. Dans le même temps, la station vibrera sur des airs de blues avec le festival " Arc in Blues " et Tom Principato en invité vedette. Deux événements sinon rien ! C’est un peu le credo de la station des Arcs / Bourg-Saint-Maurice qui se prépare à accueillir, du lundi 12 au vendredi 16 mars, le premier " Speed Flying Pro "». Concept exclusif sorti tout droit de l’imagination de François Bon, rider et parapentiste local, cette nouvelle discipline qui mixe l’air et la glisse va prendre place dans une compétition unique qui rassemblera les 20 meilleurs Speedflyers mondiaux. Seront présents notamment : les champions du Monde de la discipline, les espagnols Raul et Félix Rodriguez, Antoine Montant, vice champion du Monde, David Eyraud, Romain Raisson, Amandine Boivin ou encore les Américains Matt Gerdes et Carson Klein. En 3 épreuves -Slalom, Big Downhill et Big Mountain-, et un classement " over all " couronnant ce qui s’annonce comme un combat de titans, le premier " Speed Flying Pro " permettra de décerner le titre de meilleur Speedflyer mondial de l’année 2007… Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted September 28, 2007 Eίμαστε και εκτός θέματος πάλι Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Jey 7 Report post Posted September 28, 2007 12 μέχρι 16 Μαρτίου... φεστιβαλ γκαζοφονίξ "Arc in Blues" με τους 20 καλύτερους speedflyers στον κόσμο... (άντε, προλαβαίνεις αν δεν κυκλοφορείς με πατερίτσες μέχρι τότε (φτου-φτου) να δηλώσεις έξτρα συμμετοχή) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted September 28, 2007 Ναι. Για να πληρώνω τα μεταφορικά άλλο ένα εισιτήριο. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
WhiteNoise 0 Report post Posted September 28, 2007 Eν όψιν της εκδρομής στο La Plagne Χρήστο αυτό ξέρω τι σημαίνει (ΠΑΡΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ ΜΑΖΙ) On the whole of the Grande Plagne area Good flying sites like la Plagne are rare, an area particularly sheltered from the wind, where you’ll find plenty of take-off sites: La Grande Rochette, La Roche de Mio, Les Verdons, Les Blanchets...no need to be in Olympic shape, free flying is for everyone. Take off for a 2-seater flight with an instructor and enjoy la Plagne from another angle. Κάποιος γαλλομαθείς να μου μεταφράσει αυτό: Discipline inédite et spectaculaire, le Speed Flying s’offre en spectacle pour la première fois aux Arcs à partir du lundi 12 et jusqu’au vendredi 16 mars. Dans le même temps, la station vibrera sur des airs de blues avec le festival " Arc in Blues " et Tom Principato en invité vedette. Deux événements sinon rien ! C’est un peu le credo de la station des Arcs / Bourg-Saint-Maurice qui se prépare à accueillir, du lundi 12 au vendredi 16 mars, le premier " Speed Flying Pro "». Concept exclusif sorti tout droit de l’imagination de François Bon, rider et parapentiste local, cette nouvelle discipline qui mixe l’air et la glisse va prendre place dans une compétition unique qui rassemblera les 20 meilleurs Speedflyers mondiaux. Seront présents notamment : les champions du Monde de la discipline, les espagnols Raul et Félix Rodriguez, Antoine Montant, vice champion du Monde, David Eyraud, Romain Raisson, Amandine Boivin ou encore les Américains Matt Gerdes et Carson Klein. En 3 épreuves -Slalom, Big Downhill et Big Mountain-, et un classement " over all " couronnant ce qui s’annonce comme un combat de titans, le premier " Speed Flying Pro " permettra de décerner le titre de meilleur Speedflyer mondial de l’année 2007 Νέα και η θεαματική πειθαρχία, η επιτάχυνση Flying προσφέρονται στην παρουσίαση γιατην πρώτη φορά στις αψίδες από τη Δευτέρα 12 και μέχρι την Παρασκευή 16 Μάρτιος. Μέσα στον ίδιο χρόνο, ο σταθμός θα δονηθεί σε αέρηδες του blues με το φεστιβάλ "αψίδα in Blues > και tom Principato στο φιλοξενούμενο vedette. Δύο ιvιnements ειδάλλως τίποτα ! Είναι λίγο το credo του σταθμού των αψίδων/Bourg-Saint-Maurice που ετοιμάζεται για να υποδεχθεί, της Δευτέρας 12 στην Παρασκευή 16 Μάρτιος, την πρώτος "επιτάχυνση Flying pro >". Που βγαίνεται αποκλειστική έννοια όλο δικαίωμα της φαντασίας franηois Kalo's, να ζαρώστε και το τοπικό parapentiste, αυτή η μια νέα πειθαρχία που mixe ο αέρας και αυτός γλιστρά θα πάρουν τη θέση μέσα σε έναν ξεχωρίζω συναγωνισμό που θα συλλέξει τα 20 καλύτερο Speedflyers παγκόσμιος. Θα είναι παρών κυρίως: οι πρωταθλητές του κόσμου της πειθαρχίας, οι Ισπανοί raul και fιlix rodriguez, antoine Ayxano'menos, κακία πρωταθλητής του κόσμου, Ντέιβιντ Eyraud, romain Raisso,Amandine Boivin ή ακόμη οι Αμερικανοί Matt Gerdes και Carson Klein. Στις 3 δοκιμασίες - Slalom, Big Downhill και Big Mountain -, και μια ταξινόμηση "over all > που στέφει που αναγγέλλεται όπως ένας αγώνας του titans, την πρώτος" επιτάχυνση Flying pro > θα επιτρέψει για να θεσπίσει τον τίτλο καλύτερου παγκόσμιου Speedflyer του έτους το 2007 ... Φιλικά WhiteNoise Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 2, 2007 Αν και μου πρότειναν αρκετά λεφτά από την red bull αποφάσιω να βάλω διαφήμιση του συλλόγου στο πανί. Τι λέτε θα γράφει καλά στο περτικαλί? ε ε ε ε ε ερχεται Υ.Σ. Φίλτατε teo. Τα πιστιρίκια και ο εντυπωσιασμός που αναφέρεις δεν νομίζω να έχουν ιδαίτερη διαφορά ανάμεσα στο speedflying και στο παραπέντε. Την ίδια αντίδραση θα προκαλούσε πιστεύω μια πτηση από την κορφή του Ηρακλή και να προσγειωθώ στη σχολή δίπλα στο σαλέ είτε με Παραπέντε είτε με speed. Ίσα ίσα που το παραπέντε είναι μεγαλύτερο ενώ μπορώ να κάνω και κόλπα. Τα 4 τελευταία χρόνια μπορούσα να δω την αντίδραση των πιτσιρίκων που λες και να νιώσω "φουσκωμένος" πετώντας απλά με το παραπέντε μου από τον Ηρακλή για να προσγειωθώ στη σχολή αρχαρίων στα Κελλάρια. Το παραπέντε καμιά εικοσαρία φορές κάθε σεζόν ήταν στο αμάξι ο καιρός ήταν κατάλληλος και ήταν μισή ώρα δουλειά να το ανεβάσω να προσγειωθώ και να κάνω τη φιγούρα μου χωρίς να χρειαστεί να πάω στο big brother για να νιώσω ξεχωριστός. Θα μίλαγα πάρα πολύ ώρα με τα πιτσιρίκια για να απαντήσω τις ερωτήσεις τους και σίγουρα θα ένιωθα όμορφα. Σε αφήνω να μαντέψεις πόσες φορές τελικά πέταξα μέσα στο χιονοδρομικό τα 4 αυτά χρόνια για να νιώσω "φουσκωμένος". Για να σε βοηθήσω με ότι και να το πολλαπλασιάσεις 0 βγάζει. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 2, 2007 Νέα και η θεαματική πειθαρχία, η επιτάχυνση Flying προσφέρονται στην παρουσίαση γιατην πρώτη φορά στις αψίδες από τη Δευτέρα 12 και μέχρι την Παρασκευή 16 Μάρτιος. Μέσα στον ίδιο χρόνο, ο σταθμός θα δονηθεί σε αέρηδες του blues με το φεστιβάλ "αψίδα in Blues > και tom Principato στο φιλοξενούμενο vedette. Δύο ιvιnements ειδάλλως τίποτα ! Είναι λίγο το credo του σταθμού των αψίδων/Bourg-Saint-Maurice που ετοιμάζεται για να υποδεχθεί, της Δευτέρας 12 στην Παρασκευή 16 Μάρτιος, την πρώτος "επιτάχυνση Flying pro >". Που βγαίνεται αποκλειστική έννοια όλο δικαίωμα της φαντασίας franηois Kalo's, να ζαρώστε και το τοπικό parapentiste, αυτή η μια νέα πειθαρχία που mixe ο αέρας και αυτός γλιστρά θα πάρουν τη θέση μέσα σε έναν ξεχωρίζω συναγωνισμό που θα συλλέξει τα 20 καλύτερο Speedflyers παγκόσμιος. Θα είναι παρών κυρίως: οι πρωταθλητές του κόσμου της πειθαρχίας, οι Ισπανοί raul και fιlix rodriguez, antoine Ayxano'menos, κακία πρωταθλητής του κόσμου, Ντέιβιντ Eyraud, romain Raisso,Amandine Boivin ή ακόμη οι Αμερικανοί Matt Gerdes και Carson Klein. Στις 3 δοκιμασίες - Slalom, Big Downhill και Big Mountain -, και μια ταξινόμηση "over all > που στέφει που αναγγέλλεται όπως ένας αγώνας του titans, την πρώτος" επιτάχυνση Flying pro > θα επιτρέψει για να θεσπίσει τον τίτλο καλύτερου παγκόσμιου Speedflyer του έτους το 2007 ... Φιλικά WhiteNoise αυτοματος μεταφραστης σιγουρα...Δυο evenements αλλιως τιποτα!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jey 7 Report post Posted October 2, 2007 ...Αν και μου πρότειναν αρκετά λεφτά από την red bull αποφάσιω να βάλω διαφήμιση του συλλόγου στο πανί... -αποφάσισα -αποφασίσω -αποφάσισω -δεν ξέρω/δεν απαντώ τί απ' όλα..; Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 3, 2007 -αποφάσισα Σχεδόν δωρεάν... Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted October 3, 2007 Άντε, Μεγιές το περδικαλί! Και με ασφάλεια, όπως στο παραπέντε. κάτσε να δω που έχω γράψει το τηλέφωνο του Χαμομήλια για καλό και για κακό... Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites