giannis-ski 4,870 Report post Posted January 13, 2015 παρ τους τα σώβρακα !!! 4 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted January 13, 2015 Γιάννη το κανόνισα, τέρμα η ξεραίλα, απο μεθαύριο αρχίζει να βάζει καλό πράγμα, τα υπόλοιπα απο κοντά. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted January 13, 2015 Ο Ποσειδωνας ηρεμησε...τα μποφορια εκατσαν....ο ηλιος σημερα λαμπει...ολα τα λιφτ σε λειτουργια!!,,,π@#$%ες στα κρεβατια σας,,,,ερχομαι ωπα!! ωπα!! γιαννη περιμενε και εμενα 1 Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
jimakos 1,095 Report post Posted January 13, 2015 Niko ασε το ischgl για μας και ελα να μας ενημερωσεις για τας Γαλλικες αλπεις! Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted January 15, 2015 (edited) ... Edited October 10, 2017 by gianis50 3 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted January 16, 2015 άντε να αρχίζει το πάτημα. 7 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 16, 2015 Να περάσετε τέλεια Γιώργη! 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted January 18, 2015 Να περάσετε τέλεια Γιώργη!ευχαριστω Γιαννη.Την κουβεντα σας ειχαμε χυες βραδυ.Πυκνη χιονοοπτωση χθες ολη μερα εδω ,οτι καλυτερο για ξεκινημα. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted January 18, 2015 !!!!... Σημερα ..8 τσουλαμε [emoji13] 4 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted January 19, 2015 Ετοιμος ξανα για τις πιστες,ο Γιαννης, μετα απο ολιγοημερη απουσια. Ξορκισαμε το κακο ματι απο τιςξεσαλωστρες του Ισγκλ και ξεκιναμε... Συντομα φωτοενημερωση. 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 19, 2015 Γιώργη είμαστε νοερά μαζί σας . Ναστε γεροί και να σκίσετε (μ)πίστες 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted January 20, 2015 Μακάρι να είμασταν όλοι μαζί Γιάννη. Σήμερα ξεσάλωμα στο Κάπλ με ατέλειωτα χιλμ. και ωρες σκι. Σκέφτηκα τα περσινά, έτρεχα να συγκρατήσω τον Γιαννάκη 50,, που ταλαιπωρούσε τις πίστες, με το άφθονο φρέσκο χιονάκι. Περισσότερα στη συνέχεια.... 12 Quote Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted January 20, 2015 wow ! πολύ ωραία η δεύτερη φωτογραφία !μονο...ρε παιδιά... κάποιος έπρεπε να πει στον γιάννη να πάει ένα άγαλμα... ...παραπέρα λέμε !...λέω τώρα εγώ... 3 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted January 21, 2015 Λιακαδα και πουδρες για τεταρτη συνεχη μερα στην κοιλαδα. Οι καλυτερες συνθηκες για απολαηστικο σκι. Το gps γραφει ακαταπαυστα χλμ. Ατελειωτη απολαυση η autobahn στο Καπλ. Πουδρες παντου στο Galtur. Σκι καθημερινα μεχρι το απογευμα.... 11 Quote Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,194 Report post Posted January 22, 2015 (edited) πανω απο ενα μετρο !!!!!!!!!! τα λεμε πρωτη του μηνα !!!!!!!!!!!!! Edited January 22, 2015 by StavRos 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted January 22, 2015 (edited) Ωχχ ... Ανοιξαμε και σας περιμένουμε για .. Θάψιμο .. Ζητειται ..δάσκαλος για πούδρες στο See .. πληροφορίες .. εντος με pm ΟΙ μόνες προβλέψεις που βλέπω και σκέφτομαι γιατι να μη κάνω snow board Edited January 22, 2015 by agavalas 2 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted January 22, 2015 αν μεινουν ετσι ομως... Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted January 23, 2015 Ωχχ ... Ανοιξαμε και σας περιμένουμε για .. Θάψιμο .. Ζητειται ..δάσκαλος για πούδρες στο See .. πληροφορίες .. εντος με pm ΟΙ μόνες προβλέψεις που βλέπω και σκέφτομαι γιατι να μη κάνω snow board οι πουδρες με σκι ειναι αλλη φαση!!!!μη τους ζηλευεις καθολου!!! Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 23, 2015 Τώρα πια με τα φαρδιά πέδιλα ΟΛΟΙ κάνουμε σε πούδρα! (Σε πραγματική πούδρα κάνουμε όλοι με οποιοδήποτε πέδιλο, αλλά τώρα μιλάμε και για πιο γήινες καταστάσεις) 2 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted January 23, 2015 Χιονοπτωση σημερα στην κοιλαδα και ομιχλη, που ομως δεν μας πτοησε και καναμε παλι αρκετα χλμ. Τελικα μια ακομη διαφορα των εδω ΧΚ με τα ελληνικα ειναι πως μπορεις να παιξεις και σε χαμηλα επιπεδα για να μην παει χαμενη καμια μερα. Ανισος ο ανταγωνισμος. Πως να το κανουμε, εμεις θαλασσα αυτοι βουνα... 8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted January 26, 2015 (edited) Autobahn! 5+ χλμ πίστα στο Καπλ, απόλαυση! Και με τον Γιάννη 50, με ένα....γόνατο Edited January 26, 2015 by gioand 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted January 26, 2015 Autobahn! 5+ χλμ πίστα στο Καπλ, απόλαυση! Και με τον Γιάννη 50, με ένα....γόνατο Giorgio, αυτή είναι η 9 που ήταν κλειστή πέρυσι??? Η είναι από την κορυφή μέχρι γόνδολα? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted January 27, 2015 Τριτη βράδυ και απο χτες το απογευμα το St Anton έχει βάλει πανω απο 30 ποντους (μέσα στο χωριό).Στα ψηλά η ορατότητα δυσκολη,στα χαμηλά βλέπεις καλά. Λόγω ώρας πάω για μπύρες... Να είστε καλά. 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted January 28, 2015 Και στο ischgl μια απο τα ιδια .. Φρεσκο παντου ... Κλειστος καιρος αερας .. Αλλα ειχε και τα ανοιγματα του .. Δυσκολες συνθηκες .. Η χαρα του πουδροφαγου !!!!!!!!!!!!! Sent from my iPad using Tapatalk 2 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted January 28, 2015 Giorgio, αυτή είναι η 9 που ήταν κλειστή πέρυσι??? Η είναι από την κορυφή μέχρι γόνδολα? Γιάννη δεν θυμαμαι την αρίθμηση αλλά είναι αυτή που ήταν κλειστή. Ξεκινάει απο τα 2700κατι..απο την κορυφή και συναντάει την άλλη που σε κατεβάζει στο χωριό. Μαζί ίσως είναι πάνω απο 11χλμ. Μπες στο φατσαμποyκ και δες το λινκ απο το gps... Quote Share this post Link to post Share on other sites