Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found

Recommended Posts

Γιάννη το κανόνισα, τέρμα η ξεραίλα, :snow2: απο μεθαύριο αρχίζει να βάζει καλό πράγμα, τα υπόλοιπα απο κοντά.

  • Like 2

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Ποσειδωνας ηρεμησε...τα μποφορια εκατσαν....ο ηλιος σημερα λαμπει...ολα τα λιφτ σε λειτουργια!!,,,π@#$%ες στα κρεβατια σας,,,,ερχομαι :animier:

ωπα!! ωπα!! γιαννη περιμενε και εμενα :evil::thumbup:

  • Like 1

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko ασε το ischgl για μας και ελα να μας ενημερωσεις για τας Γαλλικες αλπεις!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

post-1878-0-33618200-1421311394_thumb.jpg

Edited by gianis50
  • Like 3

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

άντε να αρχίζει το πάτημα.

post-5112-0-94083400-1421424545_thumb.jpg

  • Like 7

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να περάσετε τέλεια Γιώργη!

ευχαριστω Γιαννη.Την κουβεντα σας ειχαμε χυες βραδυ.Πυκνη χιονοοπτωση χθες ολη μερα εδω ,οτι καλυτερο για ξεκινημα.
  • Like 2

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ετοιμος ξανα για τις πιστες,ο Γιαννης, μετα απο ολιγοημερη απουσια. Ξορκισαμε το κακο ματι απο τιςξεσαλωστρες του Ισγκλ και ξεκιναμε...

Συντομα φωτοενημερωση.

  • Like 6

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μακάρι να είμασταν όλοι μαζί Γιάννη. Σήμερα ξεσάλωμα στο Κάπλ με ατέλειωτα χιλμ. και ωρες σκι. Σκέφτηκα τα περσινά, έτρεχα να συγκρατήσω τον Γιαννάκη 50,, που ταλαιπωρούσε τις πίστες, με το άφθονο φρέσκο χιονάκι.

Περισσότερα στη συνέχεια....

post-5112-0-05220000-1421784667_thumb.jpg

post-5112-0-02282500-1421784813_thumb.jpg

  • Like 12

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow ! πολύ ωραία η δεύτερη φωτογραφία !
μονο...ρε παιδιά... κάποιος έπρεπε να πει στον γιάννη να πάει ένα άγαλμα...

...παραπέρα λέμε !

...λέω τώρα εγώ...

 

:ice:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λιακαδα και πουδρες για τεταρτη συνεχη μερα στην κοιλαδα. Οι καλυτερες συνθηκες για απολαηστικο σκι. Το gps γραφει ακαταπαυστα χλμ. Ατελειωτη απολαυση η autobahn στο Καπλ. Πουδρες παντου στο Galtur. Σκι καθημερινα μεχρι το απογευμα....

  • Like 11

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o πανω απο ενα μετρο !!!!!!!!!!

 

Capture.jpg

 

 

τα λεμε πρωτη του μηνα !!!!!!!!!!!!!

Edited by StavRos
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωχχ ... Ανοιξαμε και σας περιμένουμε για .. Θάψιμο .. :)

 

 

Ζητειται ..δάσκαλος για πούδρες στο See .. πληροφορίες .. εντος με pm

 

 

 

ΟΙ μόνες προβλέψεις που βλέπω και σκέφτομαι γιατι να μη κάνω snow board :P

Edited by agavalas
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωχχ ... Ανοιξαμε και σας περιμένουμε για .. Θάψιμο .. :)

 

 

Ζητειται ..δάσκαλος για πούδρες στο See .. πληροφορίες .. εντος με pm

 

 

 

ΟΙ μόνες προβλέψεις που βλέπω και σκέφτομαι γιατι να μη κάνω snow board :P

οι πουδρες με σκι ειναι αλλη φαση!!!!μη τους ζηλευεις καθολου!!!


οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα πια με τα φαρδιά πέδιλα ΟΛΟΙ κάνουμε σε πούδρα!

 

(Σε πραγματική πούδρα κάνουμε όλοι με οποιοδήποτε πέδιλο, αλλά τώρα μιλάμε και για πιο γήινες καταστάσεις)

  • Like 2

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χιονοπτωση σημερα στην κοιλαδα και ομιχλη, που ομως δεν μας πτοησε και καναμε παλι αρκετα χλμ. Τελικα μια ακομη διαφορα των εδω ΧΚ με τα ελληνικα ειναι πως μπορεις να παιξεις και σε χαμηλα επιπεδα για να μην παει χαμενη καμια μερα. Ανισος ο ανταγωνισμος. Πως να το κανουμε, εμεις θαλασσα αυτοι βουνα...

  • Like 8

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autobahn! 5+ χλμ πίστα στο Καπλ, απόλαυση!

Και με τον Γιάννη 50, με ένα....γόνατο :ski:

post-5112-0-77720800-1422259486_thumb.jpg

Edited by gioand
  • Like 4

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autobahn! 5+ χλμ πίστα στο Καπλ, απόλαυση!

Και με τον Γιάννη 50, με ένα....γόνατο :ski:

Giorgio, αυτή είναι η 9 που ήταν κλειστή πέρυσι??? Η είναι από την κορυφή μέχρι γόνδολα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τριτη βράδυ και απο χτες το απογευμα το St Anton έχει βάλει πανω απο 30 ποντους (μέσα στο χωριό).Στα ψηλά η ορατότητα δυσκολη,στα χαμηλά βλέπεις καλά.

Λόγω ώρας πάω για μπύρες...

Να είστε καλά.

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και στο ischgl μια απο τα ιδια .. Φρεσκο παντου ... Κλειστος καιρος αερας .. Αλλα ειχε και τα ανοιγματα του .. Δυσκολες συνθηκες .. Η χαρα του πουδροφαγου !!!!!!!!!!!!!

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giorgio, αυτή είναι η 9 που ήταν κλειστή πέρυσι??? Η είναι από την κορυφή μέχρι γόνδολα?

Γιάννη δεν θυμαμαι την αρίθμηση αλλά είναι αυτή που ήταν κλειστή. Ξεκινάει απο τα 2700κατι..απο την κορυφή και συναντάει την άλλη που σε κατεβάζει στο χωριό. Μαζί ίσως είναι πάνω απο 11χλμ. Μπες στο φατσαμποyκ και δες το λινκ απο το gps...


fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...