piopi 1,045 Report post Posted September 16, 2013 Μερικές φώτο από Πάρο, μέχρι το επόμενο σερφάκι.... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted September 16, 2013 .......... 10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
afrodite 894 Report post Posted October 16, 2013 Θεωρω το γουειβ αρκετα δυσκολο αλλά και διασκεδαστικό. Μονο σε νοτιαδες της Αναβυσσου εχω μπει, και απλά προσπαθω να επιβιώσω/πλαναρω πανω στα κύμματα. Μου αρεσει το θεωρω σκετο λουνα παρκ αλλά δεν επιδιώκω να κανω. Ουτε ψάχνω παραλιες με το τελειο κύμα ουτε κανω κολοτουμπες στον αέρα. Και οταν βλεπω διαφορα βιντεακια απλά λέω ρεσπεκτ. Και σπανια θα πω αα τι ωραιο βιντεο αα τι ωραια κόλπα που κάνει ο τυπος.... ολα ιδια μου φαίνονται. Το ιδιο ισχυει και για το freestyle... Πολυ σβουρα ρε παιδι μου. Κι όμως σημερα πετυχα ενα βιντεο με γουειβ που με μάγεψε! Ισως να φταιει και η μουσική ίσως και το editing του βιντεου.... Αλλα και ο πρωταγωνιστης ειναι ΠΟΛΥ καλός. Τα κανει ολα τοσο smouth.... λες και χορεύει στο κύμμα. Καλα και τα κύμματα ηταν υπεροχα.... Απολαυστε τον http://vimeo.com/76983380 ΥΓ Μπορει και να φταιει το οτι μου λειπει το γουιντσερφακι.... Πως ειναι οταν εισαι πεινασμενος που ότι σκατα και να σου δωσουν να φας τελεια τα βρισκεις.... ε καπως έτσι. Λολ Quote My Life In Oslo-Norway: http://oslomylove.blogspot.gr Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted November 22, 2013 (edited) Περιμένοντας να χιονίσει λοιπόν πήγαμτε για λίγο κιτε στην περιοχή Φαληράκι της Ρόδου, όπου σήμερα οι Νοτιάδες ήταν στο ραντεβού. Δύσκολες συνθήκες με πολύ σπηλιαδωτό αέρα και κάτι κύματα ΝΑΑΑΑΑΑΑ.... 3-4 Κιτε και άλλα τόσα γουιντσερφ παλεύαμε με τα κύματα. Το σερφοσάνιδάκι που έχω είχε φυσικά την τιμητική του, αν και περισσότερο ήταν θέμα επιβίωσης παρα riding. Στο τέλος βγήκαμε μιάς και μας έπιασε η καταιγίδα. Τώρα ρίχνει καρέκλες . Φιλικά Σπύρος Edited November 23, 2013 by porfirio 5 Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted November 22, 2013 Πανικός έγινε στην Ρόδο από την βροχή. Σπύρο όλα καλά? Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted November 23, 2013 (edited) Στην πόλη της Ρόδου που μένω εγώ, όλα καλά. Δυστυχώς όμως στην Ιαλυσσό, αγνοούνται 3 άτομα, ή το ένα μου φαίνεται βρέθηκε νεκρό και αγνοούνται τα άλλα 2 ((((((. Το τι νερό έχει ρίξει είναι απίστευτο. Οι εικόνες από τα τοπικά κανάλια σοκάρουν. Αμάξια να παρασύρονται, δρόμοι να θυμίζουν ποτάμια (στην κυριολεξία όμως), και αθώα ποταμάκια να έχουν μεταμορφωθεί σε χειμάρους. Και μιλάμε τώρα για κεντρικές αρτηρίες, όχι για τίποτε στενάκια. Θα είναι δύσκολο ΣΚ για το νησί μας. Και φυσικά για άλλη μία φορά ο κρατικος μηχανισμός "έδωσε ρέστα"......με την κακή έννοια πάντα. Πάντως δεν βλέπω να πολυκοιμάμαι σήμερα.... Edited November 23, 2013 by porfirio 1 Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted November 23, 2013 ... Δυστυχώς όμως στην Ιαλυσσό, αγνοούνται 3 άτομα ή το ένα μου φαίνεται βρέθηκε νεκρό και αγνοούνται τα άλλα 2 ((((((. Το τι νερό έχει ρίξει είναι απίστευτο. Οι εικόνες από τα τοπικά κανάλια σοκάρουν. Αμάξια να παρασύρονται, δρόμοι να θυμίζουν ποτάμια (στην κυριολεξία όμως) και αθώα ποταμάκια να έχουν μεταμορφωθεί σε χειμάρους. ... Δεν πάνε πολλά χρόνια πριν, που πάλι στο νησί των Ιπποτών είχαμε ανάλογο τραγικό περιστατικό. Τότε είχαν πνιγεί και στρατιωτικοί, όταν προσπάθησαν να περάσουν ένα δρόμο με τζιπάκι, που τον έκοβε κάθετα ένας χείμαρρος. Νομίζω ότι ήταν κάπου μεταξύ Ψίνθου & Αφάντουμπρε, στην ανατολική πλευρά, πάντως, του νησιού. Γενικά, στη Ρόδο δεν βρέχει συχνά. Αλλά όταν το αποφασίσει ρίχνει... τραπεζοκαθίσματα. Quote «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted November 23, 2013 Δεν πάνε πολλά χρόνια πριν, που πάλι στο νησί των Ιπποτών είχαμε ανάλογο τραγικό περιστατικό. Τότε είχαν πνιγεί και στρατιωτικοί, όταν προσπάθησαν να περάσουν ένα δρόμο με τζιπάκι, που τον έκοβε κάθετα ένας χείμαρρος. Νομίζω ότι ήταν κάπου μεταξύ Ψίνθου & Αφάντουμπρε, στην ανατολική πλευρά, πάντως, του νησιού. Γενικά, στη Ρόδο δεν βρέχει συχνά. Αλλά όταν το αποφασίσει ρίχνει... τραπεζοκαθίσματα. Τι μου θύμισες ρε Γιώργο. Τότε ο πατέρας μου ήταν Δκτης ΑΣΔΕΝ, και έφυγε άρον άρον από το σπίτι για να κατέβει στο νησί και επέβλεπε-συντόνιζε αυτό το άχαρο έργο, να ψάχνεις να βρείς τα πτώματα των παιδιών. Μάλιστα είχε πάει να βοηθήσει τα παιδιά λίγο πρίν παρασυρθούν και ένα Μ113 και ήταν τόσο ορμητικό το ποτάμι που πήγε να το παρασύρει και αυτό !!!!!!!!!!!!!! Περιτό να πώ ότι το στρατιωτικό G-Class το παρέσυρε για πλάκα. Aν θυμάμαι αυτό πρέπει να έιχε συμβεί στον Γαδουρά. 300 μέρεσ το χρόνο ηλιοφάνεια έχουμε, αλλά όταν βρέχει μαμιέται το σύμπαν........ 1 Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted November 23, 2013 ... Περιτό να πώ ότι το στρατιωτικό G-Class το παρέσυρε για πλάκα. Aν θυμάμαι αυτό πρέπει να έιχε συμβεί στον Γαδουρά. ... Αν και έχω επισκεφθεί το σημείο, όταν ήμουν φαντάρος κάτω, για να σουλουπώσουμε λιγάκι το μνημείο που έχει στηθεί, δεν θυμάμαι ποια ήταν η τοποθεσία, ούτε την ημερομηνία (1998;). Μου είχε περιγράψει το γεγονός ένας ΕΠΥ Λοχίας. Αν δεν κάνω λάθος, τα παιδιά άνηκαν στο Τάγμα μας, και είχαν βγει για τροφοδοσία στα φυλάκια... Quote «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 24, 2013 Αυτή τη στιγμή βλέπω πολύ κόσμο που κάνει SUP και surf (όχι windsurf) στον κόλπο της Βουλιαγμένης. Χαβάη γίναμε! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 24, 2013 Εν τω μεταξύ, αυτή τη στιγμή ρίχνει καρέκλες και κεραυνούς, αλλά το νερό είναι γεμάτο κόσμο. Δεν έχουν καθόλου το ένστικτο της αυτοσυντήρησης αυτοί οι άνθρωποι, ή δεν γνωρίζουν τον κίνδυνο που διατρέχουν; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
afrodite 894 Report post Posted November 24, 2013 Απλα αυτο που κανουν τους αρέσει τοσο πολύ που απλα αψιφουν τον κυνδινο. Ομολογώ πως κι εγω πολλες φορες οταν εβρεχε και ειχε καλο αέρα. ημουν μεσα... Quote My Life In Oslo-Norway: http://oslomylove.blogspot.gr Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 24, 2013 Άλλο να βρέχει, έστω και καρεκλοπόδαρα, και άλλο να έχει καταιγίδα. Εκεί κυριολεκτικά παίζεις με το κεφάλι σου. http://www.youtube.com/watch?v=1mtwC4f9z3A Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
afrodite 894 Report post Posted November 24, 2013 A oxι με αταιγίδα δε μπαινεις.... είπαμε όχι κι έτσι. Quote My Life In Oslo-Norway: http://oslomylove.blogspot.gr Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 24, 2013 Μα αυτό είναι το θέμα. Σήμερα έβλεπα από το καφέ που ήμουν πολύ κόσμο να είναι στην θάλασσα για SUP και surf ενώ δίπλα τους άστραφτε και βρόνταγε. Death wish? Τι να πω... Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
afrodite 894 Report post Posted November 24, 2013 Δε ξέρω, τι να πω... τεσπα. Δες τωρα ενα ωραιο βιντεακι....εχει και απο Νορβηγια. Οι τυποι δεν παίζονται Quote My Life In Oslo-Norway: http://oslomylove.blogspot.gr Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted December 2, 2013 (edited) . Edited March 4, 2014 by piopi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 3, 2013 3 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted December 6, 2013 Η ατάκα της ημέρας ηταν, από λοκάλι που έβγαινε από το νερό : όσοι είστε τριμαρισμένοι μπέιτε, είναι ευκαιρία , έκοψε ο αέρας, έχει ένα σαραντάρι μόνο (40 κόμβους, σχεδόν 80 χιλιόμετρα την ώρα) . Είχε κολήσει γιά ώρες στο 50+ :shock: http://vimeo.com/81104561# 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted December 9, 2013 πιο safe το surf εδω παρα στη Λουτσα 3 Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted December 13, 2013 .......δυστυχώς!! Νεκρός, σε βραχώδη ακτή στην Αρτέμιδα εντοπίστηκε ο 43χρονος σέρφερ ο οποίος αγνοείτο από την Τετάρτη. Το λιμενικό διεξήγαγε έρευνες από το απόγευμα της Πέμπτης στη θαλάσσια περιοχή νότια της Αρτέμιδας με τη συνδρομή από ξηράς περιπολικών της αστυνομίας από Λαύριο και Ραφήνα, ενώ συνέδραμαν και ιδιώτες. Τελικά τη σωρό του 43χρονου εντόπισε στις 21:00 το βράδυ της Πέμπτης ένας από τους ιδιώτες που συμμετείχε στις έρευνες. είμαστε όλοι σοκαρισμένοι...ειδικά μετά τη μεγάλη καθυστέρηση μιας ολόκληρης μέρας για να ξεκινήσουν οι έρευνες!! Ο χαμένος συναθλητής αγνοείτο από το μεσημέρι της τετάρτης όπου ενημερώθηκαν και οι αρχές.... Περισσότερα στο windsurfing.gr Quote Share this post Link to post Share on other sites
afrodite 894 Report post Posted December 13, 2013 (edited) Ειναι τραγικο αυτο που σηνεβει δυστυχώς. Αλλα.... υπαρχει ενας κανονας που δεν πρεπει να ξεχναμε. Ποτε μη τα βαζεις με τη θαλασσα. Ολοι στο διπλανο φορουμ τα βαζουν με την ολιγορια των αρχων. Ναι το σύστημα αργησε α κινηθει ως συνηθως. Κοινος ξυνοντουσαν. Τραγικοι.τραγικαΑλλα θα πρέπει να δουμε και τη δικη μας ευθηνη πριν ριξουμε τις ευθηνες αλλου. Ποσο ρισκαρουμε για την (συγνώμη για την εκφραση) κάβλα μας? Μηπως ξεπερναμε τα ορια μας για λιγη αδρεναλίνη? Που πας με 9 μποφορ Χειμωνα με κκίνδυνο υποθερμιας?Τι πας να κανεις? Τι μετρα εχεις λαβει? Ενα άλμπουρο στο κεφαλι να φας (το πιο απλο ατυχημα) και λυποθημησεις τελειωσες. Ναι οι αρχες κοιμοντουσαν ξυνοντουσαν οτι θες πες κανανε. Αλλα σε αυτες τις συνθηκες ουτε φουσκωτό δεν μπαίνει.. μονο σουπερ πουμα και αυτο.... ποσους θα βαλεις σε κινδυνο για να κάνεις/ουμε τη κάβλα σου/μας? Ακομα και πουμα να πηγαινε πιθανότατα να ηταν αργα. Τις προαλλες ο Χρήστος αναρωτιοταν τι κανανε οι σερφαδες στη Βουλιαγμένη μες το νερο την ωρα που ειχε καταιγίδα. .... πρεπει δηλαδη να γίνει το κακο για να αναρωτηθούμε? Ε να που έγινε! Και δε φταινε μονο οι αρχες για αυτο. Μεριδιο ευθηνης εχουν στο οτι καθυστερισαν τραγικα να παρουν μπρος. Για αυτο λοιπον πρεπει να σεβεσαι τη θαλασσα. Μπαινουμε υπο δικη μας ευθηνη και συμφωνα με τις δυνατότητές μας χωρις να τις υπερεκτιμουμε. Λαμβανουμε τα μετρα μας. Ποτε μονοι. Και ναφοραμε κρανος κ σωσιβιο κατι που κανεις μας δεν κανει!!!!!! Και δεν ειναι απαραίτητο ρε παιδι μου να μπεις με 9 μποφορ. Πραγματικα ρισκαρεις τη ζωη σου κ τη σωματικη σου ακαιρεοτητα. Ειπαμε..... το γουινσερφ ειναι για διασκεδαση και οχι για να κοροιδευουμε τον χαρο. Edited December 13, 2013 by afrodite 3 Quote My Life In Oslo-Norway: http://oslomylove.blogspot.gr Share this post Link to post Share on other sites
afrodite 894 Report post Posted December 14, 2013 Speechless.(målløs στα νορβηγικα) http://www.zakel.ws/2013/12/14/life-begins-and-ends-at-50-knots-loutsa-athens/ 1 Quote My Life In Oslo-Norway: http://oslomylove.blogspot.gr Share this post Link to post Share on other sites
immunity 1 Report post Posted January 19, 2014 Nice video . Ζωνη κάθισμα ειναι για αρχη ,επειδη στην αρχη τα αλματα τα κανεις παντα Hooked + εχεις τον αετο πιο ψηλα συνηθως. Ενώ αν εχεις μεσης σου ανεβαινει στο στηθος και σου πιέζει τα πλευρα. Επισης αν εχεις προβλημα με την μέση τοτε μονο ζώνη κάθισμα, γιατι και Pro Να εισαι θα σου ανεβει η ζωνη μεσης έτσι κι αλλιως (απλα πιο λιγες φορες απο εναν αρχαριο). 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted February 27, 2014 Για εμάς τους Ιστιοπλόους ...... τα πλαναρίσματα στα πρίμα εγκυμονούν κινδύνους http://videos.nautic...ion_object_map=[236247076561985]&action_type_map=[%22og.likes%22]&action_ref_map=[] 3 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites