Olga 6,796 Report post Posted June 16, 2013 (edited) ειναι πολλα. στο girls camp που καναμε με την Ευη Τσαπε ηταν 50 ευρω το ΣΚ - 3 ωρες το Σα και 3 την Κυ εκτος αυτου εγω πηρα και ενα πακετο 10 ωρων στην Αναβυσσο με 300 ευρω (στην τιμη ηταν και ο εξοπλισμος) και στη 1 ωρα ο δασκαλος ηταν κυριολεκτικα διπλα μου με την σανιδα του. επειδη πηγαινα καθημερινες και δεν ειχε πολυ κοσμο με αφηνε μετα αλλο κανα 2ωρο με τον εξοπλισμο να παιξω μονη μου Edited June 16, 2013 by Olga 1 Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted June 16, 2013 η αληθεια ειναι οτι η τιμη ηταν για Kitesurf...δεν ξερω για wsurf...αλλα γενικα μου φανηκαν τσιμπημενες....next time ισως Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted June 16, 2013 Στην Ελλάδα για kite οι τιμές είναι περίπου στο 50/ώρα. Βέβαια εξαρτάται από το μέρος θα έλεγα. Κυκλοφορούν και πακέτα για πιο οικονομικά (πχ 10 ώρες, 300 ευρώ) Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted June 18, 2013 (edited) Δεν ήξερα ποιός πραγματικά είναι ο Robby Naish αν και έβλεπα το brand του παντού. Για τους ομοιοπαθείς λοιπόν: http://youtube.com/watch?v=xIFyN6Os2Rg Edited June 18, 2013 by powda 1 Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted June 22, 2013 (edited) Dirty Panda - Tom Court Edited June 22, 2013 by powda Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted June 22, 2013 πανικος σημερα στα Νησάκια της Λουτσας καϊτάδες, σερφάδες, λουόμενους, κουτσες..απ’ολα ειχε η παραλια Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted June 22, 2013 ικανή σε έχω να δοκίμασες κάτι Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted June 23, 2013 για την ωρα ασκησουλες στη θαλασσα Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
afrodite 894 Report post Posted June 23, 2013 Σε παλαιότερα ποστ ειχα δηλώσει πως θα ξεκινησω Kite για να γλιτώσω το χαμαλίκι. Εχτες μετάαα απο πολύ καιρό ασερφιάς (ένεκα μετανάστευσης) αποφάσισε στο Οσλο να φυσήξει και έκανα το πρώτο μου σερφάκι. (καλά φύσαγε και άλλες μέρες αλλά υπήρχαν διάφορα κολλήματα) . Ειμαι τυχερή εχω βρει 2 Έλληνες σερφάδες και με πήρανε μαζί κι έκανα με τα πράμματα τους. Γιατί τα λεω ολα αυτά; Γιατί στην παραλία που πήγαμε υπήρχαν και καιτάδες και σερφάδες. Οι σερφάδες ως κλασσικοι χαμάλιδες να κουβαλαμε σε 2-3 δόσεις σανιδια ματσες αλμπουρα πανια στολες κλπ...Τα γνωστά. Μαλιστα απο το παρκινγκ μεχρι την παραλια ειχε και 200 μέτρα περπάτημα. Καθόλου εύκολο. Βεβαια το περπάτημα ήταν ειδυλλιακο, περνάγαμε μεσα από δάσος... μαγεία. Οι καιτάδες;;;; Πραγματικά τους ζήλεψα. Ενα σακιδιακι στον ωμο και το σανιδακι τους στο χερι... κιουρίες!!! Αλλοι το σανιδι το ειχαν δεσει στο σακιδιο οποτε αντε να κραταγανε αλλον ενα σακο με το τι χρειαζονται στην παραλια... Τέρμα... θα αρχίσω Kite. Και το χειμωνα θα μετατραπει σε Kite snowboard... lol 2 Quote My Life In Oslo-Norway: http://oslomylove.blogspot.gr Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 23, 2013 Κάθε φορά που το διαβάζω αυτό, στο μυαλό μου έρχεται η αντιστοιχία paragliding vs hang-gliding. Εμείς έχουμε ένα -τεράστιο- σάκο που πάντως μεταφέρεται σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο ή μηχανή, οι αετατζήδες πρέπει να στήσουν υπερπαραγωγή πάνω από το αμάξι τους και μετά να κάθονται για μισάωρα στο στήσε/λύσε πριν και μετά την πτήση. Όπως και το windsurf όμως, έτσι και το hang gliding έχει πολύ έντονες συγκινήσεις όταν τελικά μπαίνει στο στοιχείο του. Από θερμοκρασίες πως πηγαίνετε τώρα το καλοκαίρι, Αφροδίτη; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
afrodite 894 Report post Posted June 23, 2013 Ναι, ειναι ακριβως η ιδα συγκριση οποτε καταλαβαινεις πως νοιωθω. Απο πλευρας συγκινήσεων έχω μερικά ερωτιματικά που ισως μονο ενας Καιτας που εχει κάνει και γουινσερφ μπορει να μου τα λυσει. Δεν ξερω πχ αν το Kite θα με καλύψει. Εγω στο γουινσερφ είμαι πιο πολυ της ταχυτητας (ναι δε μου φαίνεται...αχαχα). Αν με κατετασες σε κατηγορια ειμαι πιο πολυ σλαλομού. δωσε μου ενα γρηγορο σκαφος και θα του πιο το αίμα. Εχω σπάει σε πολλους τα νευρα στην Αναβυσσο Μου αρεσει και το freestyle αλλά να το κάνουν άλλοι.... δεν ειναι για εμενα αυτα. Πα πα πα.... Και το wave μου αρεσει κι αυτο προσφερει τις δικές του συγκινησεις. Βασικα σκετο λουναπαρκ είναι. Το kite ειναι πιο φιγουρατζίδικο.... και οπως τους χαζευα εχτες μεχρι 100 μετρα μακρια πηγαινανε και γυριζανε πισω κανανε μια στροφή αντε και οι πιο προχωρημένοι ριχναν κανα αλματακι και πετάγανε. Ενω οι σερρφαδες ειχανε παει μεσα και τρέχανε.... εγω αυτό το μέσα ζήλευα αυτό ήθελα. Να πλανάρω. Το kite το προσφέρει αυτο; Υπάρχει σλαλομ φάση; Μπορει καποιος ειδικος να μου το πει; Θερμοκρασιες; Ειμαστε σε καποια παρατεταμένη άνοιξη. Ο καιρός κάθε μερα και διαφορετικος. Οταν κάνει ζέστη το ανωτερο που εχει παει ειναι 29 βαθμους. Αλλα φαινοταν σαν καύσονας. Με ενα κοντομανικο και ενα ζακετακι κυκλοφορω. Η αληθεια ειναι οτι το προτιμω αυτο απο οτι τον καύσωνα. Κανει και κατι βροχες άμα λάχει. Αυτο ειναι σπαστικο βεβαια, ποτέ δεν μου αρεσε η βροχή. Εχτες ηταν η πρωτη φορα που μπηκα στο νερο. Μου ειπαν να παρω τη χειμερινη στολή γιατι το νερο ειναι παγωμένο. Τελικα αποδείχτηκε ζεστο, μια χαρα θα ημουν και με τη καλοκαιρινη (για χωρις στολή δεν ξερω). Βεβαια η χτεσινη μερα ήταν καπως περίεργη. Απο τη προηγούμενη μερα μεχρι τη στιγμη που εφτασα παραλια εβρεχε, οποτε ο καιρος δεν ηταν και τόσο ευχάριστος. Ειχε και συννεφια, φυσαγε κι όλας οποτε ψηλοκρύωσα έξω απο το νερο. Απορρώ και το πως φύσηξε. Συνηθως Ελλαδα οταν βρεχει ή μετα απο βροχή δε φυσάει και οποια προβλεψη για αερα κι αν υπήρχε δε βγαίνει. Αν το συγκρινω με Ελλάδα εμοιαζε με καιρό Νοεμβρίου. Ουτε κρυο κρυο αλλα ουτε και ζεστη. Ενα μπουφαν το ηθελα. 1 Quote My Life In Oslo-Norway: http://oslomylove.blogspot.gr Share this post Link to post Share on other sites
achilleas22 133 Report post Posted June 25, 2013 Καλησπέρα παιδιά. Έχω ξεκινήσει να κάνω μαθήματα kite. Πλέον είμαι στο στάδιο του να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αετό και μία ζώνη για να κάνω λίγο εξάσκηση στο πέταγμα του αετού. Έτσι ώστε μετά απο αυτη την εξάσκηση να αρχίσω να δοκιμάζω και με την σανίδα. Αυτό που θέλω να σας ρωτήσω είναι το τι θα πρέπει να προσέξω στην αγορά μεταχειρισμένου αετού? Πώς δηλαδή θα καταλάβω εαν ένας αετός είναι σε καλή κατάσταση ή όχι. Να σημειώσω πως μπορώ να πάρω απο τον δάσκαλό μου αετό αλλά θα ήθελα να ρίξω και μία ματιά μόνος μου μήπως υπάρχει κάτι καλύτερο εκεί έξω . Σας ευχαριστώ!!!!!!! Quote Το νέο Hot Spot του χειμώνα.............www.SnowResorts.gr Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted June 25, 2013 στα καναρια το κιτε για αρχαριους στο 80% των σχολειων ειναι 30 με 35 η ωρα εδω ειναι σιγουρα ακριβοτερα 40 με 50 ακουσα προχτες Quote Share this post Link to post Share on other sites
karakw 567 Report post Posted June 25, 2013 (edited) η αληθεια ειναι οτι η τιμη ηταν για Kitesurf...δεν ξερω για wsurf...αλλα γενικα μου φανηκαν τσιμπημενες....next time ισως πραγματικά οι καλύτερες τιμές μαθημάτων παίζουν στο Δρέπανο στην Πάτρα από τον Johny (κάπως παχύ θα τον χαρακτήριζα :thumbup: )..... είναι στα 300 ευρώ μέχρι να μάθεις να κυκλοφορείς στο νερό εντελώς μόνος σου και ασφαλής, είτε χρειαστούν 2 ώρες, είτε 100 τώρα για βόρεια , δεν έχω ιδέα Edited June 25, 2013 by karakw 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
afrodite 894 Report post Posted June 25, 2013 Επειδη γενικά δεν πολυ μπαινει κοσμος που κανει kite συχνα καλο ειναι να βρεις το φορουμ των καιτάδων και να τους κανεις τις ερωτησεις σου. Σιγουρα θα βοηθησουν πιο πολυ. Εδω ένα παιδι ασχολείται εντατικά με το σπορ και μάλλον αυτη τη στιγμη λιώνει στο Kite στη Ρόδο.... μπορει να δει το ποστ σου το χειμωνα Quote My Life In Oslo-Norway: http://oslomylove.blogspot.gr Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted June 25, 2013 Καλησπέρα παιδιά. Έχω ξεκινήσει να κάνω μαθήματα kite. Πλέον είμαι στο στάδιο του να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αετό και μία ζώνη για να κάνω λίγο εξάσκηση στο πέταγμα του αετού. Έτσι ώστε μετά απο αυτη την εξάσκηση να αρχίσω να δοκιμάζω και με την σανίδα. Αυτό που θέλω να σας ρωτήσω είναι το τι θα πρέπει να προσέξω στην αγορά μεταχειρισμένου αετού? Πώς δηλαδή θα καταλάβω εαν ένας αετός είναι σε καλή κατάσταση ή όχι. Να σημειώσω πως μπορώ να πάρω απο τον δάσκαλό μου αετό αλλά θα ήθελα να ρίξω και μία ματιά μόνος μου μήπως υπάρχει κάτι καλύτερο εκεί έξω . Σας ευχαριστώ!!!!!!! Το καλύτερο είναι τώρα που είναι καλοκαίρι, να φέρεις βόλτα τις παραλίες και να βλέπεισ live τα πανιά που πουλιούνται. Το καλύτερο είναι να τα δοκιμάζεις κιόλας. Φυσικά ο πρώτος σου εξοπλισμός θα είναι μεταχειρισμένοσ. Πόσα κιλά είσαι, και που κάνεις συνήθως Kite? Σε τί στάδιο βρίσκεσαι? Έχεις κάνει bodytrack??? Επειδη γενικά δεν πολυ μπαινει κοσμος που κανει kite συχνα καλο ειναι να βρεις το φορουμ των καιτάδων και να τους κανεις τις ερωτησεις σου. Σιγουρα θα βοηθησουν πιο πολυ. Εδω ένα παιδι ασχολείται εντατικά με το σπορ και μάλλον αυτη τη στιγμη λιώνει στο Kite στη Ρόδο.... μπορει να δει το ποστ σου το χειμωνα Χαίρομαι Αφροδίτη που θα μπεις στον σωστό τον δρόμο και θα μάθεις Kite )))). Φέτος όχι απλά κάνω Kite στην Ρόδο, αλλά είμαι πλέον και εκπαιδευτής κιτε )))). Ναι πάντα έλεγα να το κάνω αυτό στην ζωή μου και να που τα έφερε έτσι η ζωή και το κιτε πλέον αποτελεί την βασική μου επαγγελματική ασχολία. Κοίτα θα σου πώ κάτι πολύ απλό. Τα παιδιά που έχουν το kite spot που δουλεύω έχουν και windsurf spot λίγο παραπέρα. Με τον εκπαιδευτή τουσ είμαστε καλά φιλαράκια και πολλές φορές τα λέμε και στο νερό είτε είναι αυτός με windsurf είτε με κιτε ( κάνει και από τα 2). Λοιπόν το windsurf αρχίζει να έχει πλάκα σε δυνατούς αέρηδες. Δεν βλέπω γιατί να κάνω windsurf με 5 ή 6 μποφορ. Για πιο λίγο ούτε που το συζητάω. Αυτό μου λέει και το παιδί. Αμα είναι να βγάλω γούστα θα μπώ με τσουνάμι μέσα. Αλλιώς το Kite έχει απίστευτα περισσότερο χαβαλέ. Kράτα με ενήμερο για την πρόοδό σου . 2 Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted June 25, 2013 porfirio πρέπει να αρχίσεις να εκπαιδεύεις κ στην Αθήνα και τα πέριξ να έχουμε κάποιον δικό μας να πηγαίνουμε Ρόδο παραείναι μακριά! Πέρυσι αν και είχα όλη την καλή διάθεση, λόγω καιρού είχα μείνει στο waterstart ... με είχε συγκινήσει πάντως το άθλημα από το πρώτο bodydrag, απίστευτη η δύναμη του αετού! Ελπίζω φέτος να καταφέρω να κάνω κι άλλα μαθήματα και να κολλήσω κι εγώ. Αν έχεις το χρόνο, ενημέρωνέ μας και πώρωνέ μας Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
achilleas22 133 Report post Posted June 26, 2013 Το καλύτερο είναι τώρα που είναι καλοκαίρι, να φέρεις βόλτα τις παραλίες και να βλέπεισ live τα πανιά που πουλιούνται. Το καλύτερο είναι να τα δοκιμάζεις κιόλας. Φυσικά ο πρώτος σου εξοπλισμός θα είναι μεταχειρισμένοσ. Πόσα κιλά είσαι, και που κάνεις συνήθως Kite? Σε τί στάδιο βρίσκεσαι? Έχεις κάνει bodytrack??? Εννοείται πως θα είναι μεταχειρισμένος ο πρώτος εξοπλισμός. Είμαι 1,83 και 83 Kg. Το ποιο κοντινό σημείο που μπορώ να κάνω kite είναι ή ο Ωρωπός ή η λούτσα(που απο οτι ξέρω δεν είναι για αρχάριους όπως εγώ). Ο δάσκαλος μου είπε πως ένας 10 για τώρα είναι κομπλέ. Έχω κάνει bodydrag και θέλω να το δουλέψω λίγο τόσο αυτό όσο και γενικά το χειρισμό του αετού έτσι ώστε να κάνω στο τελευταίο μάθημα waterstart με το δάσκαλο και μετά να το παλέψω μόνος μου. Εννοείται πάντα πως οταν λέω μόνος μου εννοώ σε μέρος με άλλους που κάνουν kite εκεί που θα είναι και ο δάσκαλός μου να υπάρχει μία άλφα επίβλεψη μην κάνω καμιά πατάτα και τρέχω Quote Το νέο Hot Spot του χειμώνα.............www.SnowResorts.gr Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted June 26, 2013 (edited) Σπύρο σε περιμένουμε Οκτώβρη στην Αθήνα για μαθήματα. Πάει το πηρα απόφαση μόλις προσγειωθώ από Οκτώβρη θα ασχοληθώ γιατί μόλις χιονίσει έχουμε μεγάλα βουνά να snowkitάρουμε. Μια μέρα μόνο έκανα φέτος Αχιλλέα powda και Αφροδίτη στην ίδια φάση είμαστε, να γράφετε εμπειρίες Edited June 26, 2013 by ΜΙΚ Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
afrodite 894 Report post Posted June 26, 2013 Eγω ακόμα δεν θα το ξεκινησω. Εχω καποιες αλλες πρωτεραιοτητες τώρα. Αλλα στο μελλον κατι θα κανω.... Quote My Life In Oslo-Norway: http://oslomylove.blogspot.gr Share this post Link to post Share on other sites
achilleas22 133 Report post Posted June 26, 2013 (edited) Εγώ που το έχω πάρει απόφαση και έχω ξεκινήσει θα προσπαθήσω να μεταφέρω εντυπώσεις :yes . Μία ακόμη ερώτηση πέρα απο αυτήν που έχω ήδη διατυπώσει(πιστεύω ποιο εύκολη αυτή ). Το ποιά ζώνη θα επιλέξεις παίζει ρόλο απο το τι αετό ή τι μάτσα έχεις(θεωρώ πως όχι αλλά πιστεύω πως καλό είναι να ρωτήσω για να σιγουρευτώ κιόλας ); Ευχαριστώ πολύ :thumbup: Edited June 27, 2013 by achilleas22 Quote Το νέο Hot Spot του χειμώνα.............www.SnowResorts.gr Share this post Link to post Share on other sites
Igor 286 Report post Posted June 27, 2013 Πολλες ερωτησεις και δεν ξερω που να πρωτοαπαντησω... Σε μια περιληψη μπορω να πω τα εξης Windsurf κανω πολλα χρονια κιτε ξεκινησα επισημα περσυ. Δεν υπαρχει μετρο συγκρισης για μενα (αυτο ειναι προσωπικη αποψη)το γουσταρω με χιλια. WS εξοπλισμο τον εδωσα και αγορασα αετο.... Αν θα μπω πλεον θα μπω με κανενος φιλου .... Προσωπικα μου θυμιζει την μεγαλη μου αγαπη στο snowboard για αυτο εχω κολησει τρελλα. Αφροδιτη λόγω του οτι εισαι σανιδου πιστευω οτι θα σου αρεσει περισσοτερο . Αχιλλεα και εγω μεταχ θα σου ελεγα ειδικα σανιδι ,ζωνες κτλ που δεν εχουν φθωρες. Στο θεμα του αετου προσεξε μονο τι θα παρεις για να μη το μετανοιωσεις. Και μιλαω απο θεμα χρησης , χρονολογιας και ειδος αετου. Παρε πολλες γνωμες πριν καταληξεις και μην βιαστεις να παρεις. Εγω πηρα καινουργιο αλλα πιο παλια σαιζον και μου ηρθε σχετικα φθηνα. Καλο ειναι να παρεις entry level αετο για να μην σε ταλαιπωρησει μεχρι να μαθεις καλα.Ειναι αρκετα σημαντικο αυτο... Επισης ζωνη μεσης και οχι καθισμα... Για αρχη ξεκινα Ωρωπο και ασε την Λουτσα για αργοτερα. Quote ΑΚΑ as JEEP!!! Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Φιλικά όπως πάντα Βασίλης.... Share this post Link to post Share on other sites
Igor 286 Report post Posted June 27, 2013 Οτιδηποτε αλλο ρωτα .... Quote ΑΚΑ as JEEP!!! Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Φιλικά όπως πάντα Βασίλης.... Share this post Link to post Share on other sites
achilleas22 133 Report post Posted June 27, 2013 Thanks Igor για τις συμβουλές. Για τον αετό λέω να εμπιστευτώ τον δάσκαλό μου μιας και τώρα στα ξεκινήματα θα βρίσκομαι στον ίδιο χώρο με αυτόν απότε θέλω να πιστεύω πως δε θα μου δώσει σκάρτο πράγμα. Όσο αφορά τη ζώνη έλεγα μήπως την παρώ καινούργια γιαυτό και ρώτησα εαν παίζει ρόλο ο αετός ή η μάτσα(απο λίγο που έχω διαβάσει δεν παίζει και απλά παίρνεις οτι σε βολεύει καλύτερα). Και μιας και το αναφέρα ξανά έχω βρεί σε αρκετά καλή τιμή την DAKINE renegade και pyro του 2010(καινουργιες). Πιστεύεις οτι αξίζουν??? Τέλος για το μέρος εννοείται πως θα προτιμήσω Ωρωπό. Έχω δεί και τα δύο μέρη και πιστεύω για το επίπεδό μου και την εξάσκηση που θέλω να κάνω ο Ωρωπός μας κάνει. Λούτσα πρέπει να ξέρεις!!!!! Quote Το νέο Hot Spot του χειμώνα.............www.SnowResorts.gr Share this post Link to post Share on other sites
Igor 286 Report post Posted June 27, 2013 Ζωνη παρε οτι θελεις (μεσης ομως ) εκτος και αν εχεις καποια ιδιαιτεροτητα οπως πχ προβληματα μεσης που εκει θα σου ελεγα να το ψαξεις λιγο. H dakine ειναι αρκετα καλη οπως και η Mystic που πουλαει αρκετα (και εγω μυστικ εχω, την θεωρησα λιγο πιο ανετη απο οσες δοκιμασα) Quote ΑΚΑ as JEEP!!! Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Φιλικά όπως πάντα Βασίλης.... Share this post Link to post Share on other sites