piopi 1,045 Report post Posted January 31, 2013 Hardcore red bull storm chase!!!!! http://www.chillstyle.lv/?p=27987 εμείς τη Κυριακή με 7αρακι! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted February 3, 2013 http://www.redbullstormchase.com/videos/mission-1-ireland-best-action-clip Πάντως σήμερα είχαμε και εμείς το δικό μας storm chase.....σχινιας 3.5 over με πολύ μα πάρα πολύ κύμα............και άφθονο πλυντήριο στις 800 στροφές! Τη Πεμπτη 40αρια!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
flocon 674 Report post Posted February 7, 2013 Από το φορουμ του windsurfing.gr Re: Απ: Re: Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιστιοσανίδας -- Στόχοι???? 04 Feb 2013 22:07 <a href="http://www.windsurfing.gr/forum/93-various/166470----?limit=6&start=12#166520" rel="nofollow" title="">#166520 fred wrote: klousurf wrote: fred εχεις κολλήσει ποιος μίλησε για επιχορήγηση του κράτους? μπορεί να έχω καταλάβει λάθος γι' αυτό αν θέλεις εξήγησε μου, τι ακριβώς θα μπορούμε να κάνουμε όταν φτιάξουμε Σύλλογο που δεν μπορούμε να κάνουμε τώρα; Φίλε Fred, …για να πάρεις μία ιδέα τί κάνουν τα αντίστοιχα αρρωστάκια του βουνού μπορείς να αφιερώσεις λίγο χρόνο στην ιστοσελίδα του Ελληνικού Συλλόγος Τουριστικής Χιονοδρομίας (ΕΣΤΟΥΧ). Βέβαια εμείς δεν θα ζητάμε να φτιάξουμε αναβατήρες και πάρκα στη Λούτσα και στην Ανάβυσσο αλλά η γενική ιδέα είναι η ίδια… Φιλικά, Δημήτρης 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted February 7, 2013 Νταξ, δεν νομίζω ότι το γράφει υποτιμητικά. Το τα αντίστοιχα αρρωστάκια του βουνού μάλλον δείχνει ότι και αυτοί έτσι νιώθουν, για την θάλασσα. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted February 7, 2013 Πολύ πιο άρρωστα όμως τας αρρωστακια της θαλασσας. Πιστεψε με.... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
flocon 674 Report post Posted February 7, 2013 Τιμητικά το εξέλαβα το "αρρωστάκια"! Πόσο μάλλον που το ΕΣΤΟΥΧ αναφέρεται ως παράδειγμα Quote Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted February 7, 2013 Πολύ πιο άρρωστα όμως τας αρρωστακια της θαλασσας. Πιστεψε με.... Καθαρά από περιέργεια .. πώς το στηρίζεις αυτό; Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted February 7, 2013 Καθαρά από περιέργεια .. πώς το στηρίζεις αυτό; Από το ότι υπάρχουν άτομα που δουλεύουν 6μηνα και βάλε, με τη θέλησή τους (και βάλε) ως ναυτικοί! "Πλανεύτρα θάλασσα" που λέει και ένα τραγούδι! Quote Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted February 7, 2013 :D Ναι αλλά αυτό είναι καθαρά βιοποριστικό, σωστά; Αντίστοιχα υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν στα βουνά 3-4 μήνες (επίσης για βιοποριστικούς λόγους) για να κάνουμε όλοι εμείς την τρέλα μας. Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted February 7, 2013 Άμα δεν έχεις την τρέλα, δεν το κάνεις! Επειδή είμαι στον χώρο της ναυτιλίας (στην ξηρά όμως) τους ακούω και τους βλέπω πως κάνουν, ειδικά όταν έρχεται η ώρα να μπαρκάρουν. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted February 19, 2013 2η ΗΜΕΡΙΔΑ WINDSURFING Μετά την περσινή πρώτη πετυχημένη εκπαιδευτική Ημερίδα Windsurfing, η 3S Events θα διοργανώσει τη 2η Ημερίδας Windsurfing. Οι εισηγητές θα καλύψουν πολλά ενδιαφέροντα θέματα, ενώ η ημερίδα θα περιλαμβάνει και ανοικτή συζήτηση πάνω στα θέματα που αφορούν τους windsurfers όλων των επιπέδων, ανεξαρτήτου ηλικίας και φύλου. Η θεματολογία θα βασίζεται στις τελευταίες εξελίξεις στους τομείς των τεχνικών και βέβαια των εξοπλισμών. Η ημερίδα θα γίνει στον ίδιο στο χώρο όπου έγινε και πέρυσι, δηλαδή στο ξενοδοχείο Emmantina (Λ. Ποσειδώνος 33, Γλυφάδα) τη Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013 και ώρα 18:00, Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επιβεβαιώσουν την παρουσία τους στέλνοντας μόνο το ονοματεπώνυμό τους στο e-mail: surfer3@otenet.gr, μέχρι το μεσημέρι της 27ης Φεβρουαρίου, έτσι ώστε να κλείσουμε αίθουσα ανάλογα με τον αριθμό των συμμετεχόντων. Το δικαίωμα συμμετοχής είναι 10 ευρώ το άτομο, ώστε να καλύψουμε τα έξοδα ενοικίασης της αίθουσας. Νοιώθουμε ότι βαδίζουμε προς μία νέα χρυσή εποχή για το windsurfing μέσα από αυτή την προσπάθεια να βελτιωθούμε και να ξεχωρίσουμε από τα άλλα σπορ. Ήδη το πρώτο βήμα έγινε αφού το αγαπημένο μας σπορ παρέμεινε στο Ολυμπιακό πρόγραμμα. πηγη: 3S 1 Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted February 19, 2013 Καθαρά από περιέργεια .. πώς το στηρίζεις αυτό; Sorry τώρα είδα το ποστ σου. Λοιπον, το windsurf είναι ενα αρκετά απαιτητικό άθλημα. Για να το μάθεις θέλεις ώρες στο νερό. Αλλά απο τη στιγμή που μάθεις να μπαίνεις γάτζο δέστρες και αρχίσεις να μπαίνεις στον κόσμο του πλαναρίσματος κολάς το μικρόβιο. Δε σε νοιάζει ακομα κι αν έξω έχει 6 βαθμους, θα μπεις να πάρεις τη δόση σου. Εστω και για μια και μοναδική βόλτα... ξεχνάς τα πάντα εκείνη την ώρα. Οντως θάλασσα πλανεύτρα. Αλλά και η ταχύτητα είναι πλανεύτρα. Ξέρω άτομο κολλημένο με το σκι, που του έλεγα έτσι και δοκιμάσεις θα πάθεις. Δε με πίστευε... το δοκίμασε και όντως έπαθε. Το βλέπει και στον ύπνο του τώρα...χαχαχα Μου αρέσει το βουνό, μου αρέσει το snowboard... κολημένη με τη webcamera είμαι (και αυριο λέω να το σκάσω για βουνό).... Αλλά αν με βάλεις να διαλέξω;;; Αν μου πεις διαλεξε, ενα καλό σταθερό 5άρι μποφορ (αντε και 6άρι) Βορειοανατολικού στην Αναβυσσο ή μια μέρα στο βουνό; Νομίζω πως τη θάλασσα θα διαλέξω... Εκει που ίσως να είχα δίλημμα θα ηταν να μου ελεγες να διαλεξω μεταξυ σουπερ μέρας για γουινσερφ και σουπερ powerday στο βουνό. Εκει μάλλον θα εκλεινα προς την πουδρομέρα γιατι δεν τη συναντάς συχνα, ενώ τον αέρα τον έχεις πιο συχνα. Μόνο για αυτο θα αλλαξοπιστούσα λοιπόν... Εχει τύχει να έχω φάει μισή ώρα μέχρι να επιλέξω τι πανί να βάλω και αλλα 15 λεπτά μέχρι να ετοιμασω τον εξοπλισμο και να έχω κάνει μόνο μια βόλτα και να κόβει ο αέρα εντελώς. Απο τη μια σου σπάει τα νευρα και κόβεις φλέβες αλλά απο την άλλη λες αυτη η μια βόλτα ομως ήταν όλα τα λεφτα... άξιζε. Καλά μου έχει τύχει η ιδια ιστορια και απλά να βρέξω τον εξοπλισμο και έξω... Αλλο ένα επιχείρημα του πόσο καμμένοι είμαστε, το να κουβαλησεις τον εξοπλισμο είναι ολοκληρη μετακόμιση. Αντε κουβαλα, φορτωνε αυτοκινητο στισε τον εξοπλισμο κανε ότι κάνεις, ξεστισε πλυνε (αν έχεις τη δυνατοτητα) ξανα φόρτωσε και άδειαζε μετά το αμάξι.Και την επομενη μέρα τα ίδια φτου και απο την αρχή. Και φυσικά δε κουβαλάς ποτέ ενα πανι και ένα σκάφος. Κουβαλας 2-3-4 πανιά, όσα έχεις γιατι ποτέ δεν είναι ο αέρας που σου υπόσχονται οι προβλέψεις. Και ναι, ολα αυτά τα κάνουμε για έστω και ένα πλανάρισμα. Εσυ που το διαβαζεις μπορείς να πεις, ρε συ αυτο ειναι ταλαιπωρία... Κι ομως είναι γλυκιά ταλαιπωρία. Γιατι αυτό που σου προσφέρει αυτο το άθλημα ξεπερνάει κάθε ταλαιπωρία. Τρελές συγκινήσεις... Μια καλη μερα ισοδυναμεί με πολλά χαζά χαμόγελα. Και θελεις κι άλλο, κι άλλο κι άλλο...You are addicted! Πολλές φορές κλείνει σπίτια, και η επιλογή συντρόφων γίνεται με βάση το γουίνσερφ μπορώ να πω. Ki όσο για αυτοκίνητο; Μη περιμένεις να το έχεις στη τρίχα... να ευχεσαι να μην έχεις δερματινα καθίσματα ή κάμπριο...Αυτα τα ξεχνάς (αν και εχω δει)... Να πως γίνεται ενα αυτοκίνητο 2 ατόμων που πάνε σερφοδιακοπές, 6 ωρες ταξίδι στη Βασιλική Λευκάδος. 3 σκαφη (ενα μέσα 2 απάνω) 3 μάτσες 4 άλμπουρα 5ή 6 πανιά (δε θυμάμαι) και διάφορα κοκοψιψίνια του εξοπλισμου. Α και μια βαλίτσα και ένα ψυγειάκι που έππαιξε ρόλο αποθηκευτικου χώρου. Ομπρέλα και καρέκλες δε χοράγανε δυστυχως αλλά δε χρειάστηκαν. Το σκάφος μέσα έπαιξε και ρόλο στηρίγματος φαγητού και καφέδων για το δρόμο.... λολ Και μια φωτογραφία με λίγη action Mαντέψτε ποια είμαι Αχχχ... να δω φέτος αν θα προφτάσω να κάνω σερφάκι.... αχχχχ 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted February 19, 2013 Και να ενα προσφατο βιντεάκι από το σποτ της Αναβύσσου με καλό Νοτιά. Εγώ εκείνη τη μέρα τους παρακολουθούσα από το αυτοκίνητο . Δεν έχω μικροτερο απο 4 μέτρα πανί... Και πέρα από αυτό μόλις ξεκινουσε μια απιστευτη ιώση που με καθήλωσε στο κρεβάτι με 39.5 πυρετο για 5 μέρες! Ευτυχως που δεν μπήκα. Αλλά σίγουρα οι περισσότεροι την Αναβυσσο την ξέρετε φλατ. Κι όμως το χειμώνα με νοτιά γίνεται ένα απίστευτο λούνα παρκ με το κύμα. Και οι καλοί windsurfers χώνουν κολοτουμπίδια (Αυτος με το πράσινο πανι στο Θεό πήδηξε!!!!) 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted March 26, 2013 25η... έπος στο σχινιά! ....πλυντήριο ανελέητο,από τις πιο δύσκολές συνθήκες,δυνατό κύμα με απίστευτο close out. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted March 26, 2013 Φτου ρε γαμώτο τι έχασα..... διακρίνω και kiters στο νερό???? Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted March 31, 2013 εγω το σκεφτομουνα αλλα δεν με παιρνει για αλλο χομπυ..ασε που πλεον δεν βολευει λογω αποστασης απο hot spots Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted May 15, 2013 Μέχρι να έρθει σοβαρό μελτέμι....οφθαμόλουτρο.... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted May 15, 2013 ....άλλο ένα... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
satiros 3 Report post Posted June 4, 2013 Καλησπέρα σε όλους.. Διάβασα αρκετές σελίδες από αυτό το πόστ.. Παρότι είμαι φαν τόσο του βουνού όσο και της θάλασσας, εδώ που ζούμε (ελλάντα) έχει θάλασσα.. και αέρα! Στη Βόρεια Ευρώπη κάνουν σκι ακόμα κάπου διάβαζα, εμείς όμως εδω πλανάρουμε 8μήνες το χρόνο εύκολα!! Μέχρι να έρθει σοβαρό μελτέμι....οφθαμόλουτρο.... [media][/media] Ποιο μελτέμι?? Τώρα αρχίζουν τα θερμικά και με τους δυτικούς φέτος, συνεχώς πάρτυ στον Κορινθιακό! Την Κυριακή 2/6 ήμουν στο Λέχαιο και ήταν απίστευτα. Δεν είχα ξαναπάει σε αυτό το σπότ.. Κύμα 2-3μέτρα και 7Bf μέχρι τις 4 περίπου, ενώ μετά αγρίεψαν τα πράγματα και ανέβασε στους 35+knots(8bf).. Πολύ pro κατάσταση και μόνο για λίγους! Εγώ την πάλεψα μέχρι τους 30knots..μετά παρέδωσα! Κατέβηκε κανείς?? 1 Quote WARNING: Windsurfing may easily cause a lifetime addiction that can affect your performance at work, the way you interact with people and the ability to contribute to society. Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted June 4, 2013 Καλώς ήρθες στην παρέα μας! Πέρνα αν θες και από εδώ να μας συστηθείς, μιας και είσαι και φαν του βουνού! 1 Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted June 6, 2013 η ιστιοπλοία σε άλλη διάσταση .... το ΤΝΖ στον κόλπο του San Francisco στην προετοιμασία για το America's Cup ! Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted June 9, 2013 (edited) Καλησπέρα σε όλους.. Διάβασα αρκετές σελίδες από αυτό το πόστ.. Παρότι είμαι φαν τόσο του βουνού όσο και της θάλασσας, εδώ που ζούμε (ελλάντα) έχει θάλασσα.. και αέρα! Στη Βόρεια Ευρώπη κάνουν σκι ακόμα κάπου διάβαζα, εμείς όμως εδω πλανάρουμε 8μήνες το χρόνο εύκολα!! Ποιο μελτέμι?? Τώρα αρχίζουν τα θερμικά και με τους δυτικούς φέτος, συνεχώς πάρτυ στον Κορινθιακό! Την Κυριακή 2/6 ήμουν στο Λέχαιο και ήταν απίστευτα. Δεν είχα ξαναπάει σε αυτό το σπότ.. Κύμα 2-3μέτρα και 7Bf μέχρι τις 4 περίπου, ενώ μετά αγρίεψαν τα πράγματα και ανέβασε στους 35+knots(8bf).. Πολύ pro κατάσταση και μόνο για λίγους! Εγώ την πάλεψα μέχρι τους 30knots..μετά παρέδωσα! Κατέβηκε κανείς?? Εννοείται, αγαπημένες πίστες Λέχαιο και Ναβαρίνο(Ξυλόκαστρο)! Αρκετοί δυτικοί φέτος αλλά λίγες οι μέρες με σοβαρό κύμα! Edited June 9, 2013 by piopi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 14, 2013 Καταπληκτικές φωτογραφίες σε αυτή την σερφοσελίδα: http://aquabumps.com/ 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted June 14, 2013 Εεεεερχεταιιιιι........ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted June 16, 2013 η αληθεια ειναι οτι μπηκα σε εναν τρελο πειρασμο να δοκιμασω surf ή Kite... λογω καποιων μπερδεματων στην δουλεια πηρα μια βδομαδα αδεια στα ξαφνικα.αναγκαστικα.... Το trekking που ηθελα να κανω στα βουνα το ανεβαλα λογω καιρου και κατεληξα στην Fuerteventura μιας και βρηκα σουπερ προσφορα... το μερος με εξεπληξε ευχαριστα. ειναι παραδεισος για οτιδηποτε εχει μεσα την λεξη surf και υπαρχει πολυ ωραια ατμοσφαιρα στο χωριο που ημασταν αλλα το μπατζετ μας ηταν πολυ χαμηλο και δεν τολμησα....αληθεια στην ελλαδα ποσο εχουν τα μαθηματα? δεν το εψαξα ποτε. Εκει ας πουμε λεγανε κανα 120 για ενα τριωρο πολλα δεν ειναι;; Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites