Jump to content
alexk

Αυτοκίνητο!

Recommended Posts

Ενας παλιος γνωριμος, Ken Block, με το δικο του Ford vs Ferrari
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/26/2020 at 4:39 AM, Χρήστος Λάππας said:

Μια Miura στο Livignio

 

Του Σαχη της Περσιας!... να τα λεμε κι αυτα!

Θυμαμαι γυμνασιοπαιδο, διαβαζα για την Miura στους 4Τροχους και θαυμαζα τα σχεδον 400 αλογα της...

Εδωσε ο Θεος και οδηγησα 425 σε καθημερινη βαση και τα 350 της Porsche μου ειναι ισοδυναμα (αν οχι καλυτερα λογω τουρμπο) με κινητηρα στη μεση και καλτερα κρατηματα. Ειμαι τυχερος ανθρωπος...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για μια καινούργια χρόνια γεμάτη υγεία και όνειρα για ότι καλύτερο 

The World's Most Insane Car! Lamborghini Vision GT

https://youtu.be/_SB7h2kB6Eg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερα πηγα τον κορκοδειλο μου στην Porsche North Houston για σερβις!

Δουλεια δεν ειχα ο διαολος, τους ζηταω (και μου δωσαν, τα γατακια) μια 911 Carrera (992) twin turbo, για test drive!

Συγκλονιστικη εμπειρια!

Ειναι τοσο μπροστα απο την Cayman S που εχω, οσο μπροστα ηταν η Cayman S απο τις 911 Carrera του 16/18 τοτε...

Instant accelleration (οπως και η δικη μου) αλλα το power delivery ειναι πιο smooth. Η Cayman S ειναι πιο αγρια, οταν τα χωσεις, κρατιεσαι απο το τιμονι για να μην μεινεις πισω. Η 911, απλα ...φευγει. Το ψωμοτυρι της all day long!...

Δεν ειναι τα 45-50 παραπανισια αλογα (χωρια οτι η 911 τα'χει τα κιλακια της)... ειναι η ποιοτητα και η ...γευση (!) της δυναμης καθως περναει στο δρομο! Καμμια, μα καμμια σχεση με τις παλιοτερες 911 που επρεπε να σηκωσουν τις φουστες τους, να πανε 4000 στροφες και μετα να δειξουν τα δοντια τους. Η 718 S λογω τουρμπο, εχει φυγει στις 2000 στροφες, εχει παει στο περιπτερο, εχει παρει τσιγαρα και φραπογαλο και περιμενει την μεγαλη αδελφη...

Η 911 992 φευγει απο οποιαδηποτε ταχυτητα, με οσεσδηποτε στροφες και δεν καταλαβαινεις τη διαφορα μετα 1500 και 2000 (ποιος τις γ@μει τις 4000...). Κυριολεκτικα μου εφερε δακρυα στα ματια... 

Γεροντοερωτας...??

  • Like 6
  • Haha 2
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επίσκεψη του Sergio Perez στο εργοστάσιο της νέας του ομάδας Red Bull, όπου έκανε και "custom bootfitting" (@11:30")...

 

 

  • Like 1

15471092846_60d380fc17_o.jpgvoe-1516-racetiger-speedwall-gs-uvo-rgb_w990.jpg

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

 

Austrian Level 2 Ski Instructor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα έλεγα το τέλειο αυτοκίνητο για μπαμπάδες που κάνουν σκι, παραπέντε, ποδήλατα κλπ, αλλά μόλις 241 χιλιόμετρα αυτονομία στην Ελλάδα ειναι απαγορευτικά μικρη εμβέλεια..

Πάω να ακυρώσω την παραγγελια…

 

  • Haha 3

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρε δυο και θα'σαι ενταξει! Θ' αφηνεις αυτο που ανεβηκες απο Αθηνα στην πριζα στην επαυλη στη Σουβαλα και θα κατεβαινεις με το αλλο στην Αθηνα!😄

Problem solved!😊🙃😊

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποτε θα βγει το Nissan e-Navara?😃

Share this post


Link to post
Share on other sites
Να πω αμερικανιά;
Δε νομίζω.
Μάλλον σκέτη βαρβαρότητα που ως γνωστόν μπορεί να είναι οικουμενική.


Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, pka said:

Να πω αμερικανιά;
Δε νομίζω.
Μάλλον σκέτη βαρβαρότητα που ως γνωστόν μπορεί να είναι οικουμενική.


Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
 

Δεν κατάλαβα τα περί βαρβαρότητας 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το να βάλεις χέρι σε ένα τέτοιο κλασσικό αυτοκίνητο για να το κάνεις πολιτικά ορθό σύμφωνα με τα τρέχοντα ήθη, εγώ το θεωρώ βαρβαρότητα.
Οι άνθρωποι που προσπαθούν να συντηρησουν τέτοια μηχανήματα, κάνουν αγώνα για να βρουν γνήσια ανταλλακτικά. Δεν πετάνε τη μηχανή για να το βάζουν στη πρίζα.
Βαρβαρότητα που σου λέω.


Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

οπως παει το πραγμα απο ενα σημειο και μετα δεν υπαρχει αλλη λυση 


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν αμφισβητεί κανείς ότι οδηγούμαστε στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Αυτό που αμφισβητώ είναι ο βανδαλισμός ενός κλασσικού οχήματος για τη μετατροπή του σε ηλεκτρικό.
Και απορώ κιόλας που το γεγονός χρειάζεται συζήτηση.

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

μαλλον δεν καταλαβες πως το εννοω (δεν το εγραψα σωστα)
δεν ειμαι 100% σιγουρος αλλα που.χ. στην Γερμανια καποια οχηματα απαγορευεται εντελως να τα κυκλοφορησεις λογω ρυπων....μονο σε ειδικους αγωνες , διοργανωσεις κλπ
ισως καποιος προκειμενου να συνεχισει να κυκλοφορει καθημερηνα με ενα τετοιο οχημα αναγκαστηκε να το κανει οτι εκανε
και αν οχι αυτος, στο μελλον θα δουμε σιγουρα πολλους 


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον PKA. H μετατροπή τους είναι σκέτη βαρβαρότητα.

Είμαι κάτοχος ιστορικών οχημάτων, έχω φέρει ανταλλακτικά (και) από την Νότιο Αφρική, έχω χρυσοπληρώσει εργασίες και ανταλλακτικά για να διατηρήσω την πιστότητα και την αυθεντικότητά τους. Είμαι χαρούμενος που είναι matching numbers και που το πιστοποιητικό που εξέδωσε το εργοστάσιο ταυτίζεται στους αριθμούς με την σημερινή τους κατάσταση. Και αυτά που λέω αναφέρονται σε τόσους και τόσους ιδιοκτήτες ιστορικών.

Προφανώς και αντιμετωπίζω ως ιεροσυλία την αντικατάσταση του κινητήρα με ηλεκτρικό. Εδώ δεν θα ανεχόμουν το σύγχρονο ηχοσύστημα και θα ανεχτώ τον ηλεκτροκινητήρα; Και αυτό, όχι μόνον για την πιστότητα: σοβαρά, τι θα είναι το ιστορικό μου χωρίς τον ήχο των δύο διπλών Weber ή Dellorto; Χωρίς το θρόισμα του Lampredi ή τον ήχο του V4 και το σφύριγμα της Τ3 (και, φυσικά, τα ίδια ισχύουν για τον Boxer της Porsche, τον V12 της Ε-Type, τον ήχο του Busso των Alfa κλπ...).

Ναι, πράγματι σε πολλά μέρη του κόσμου υπάρχουν ήδη απαγορεύσεις κυκλοφορίας παλαιών οχημάτων (π.x. στο κέντρο πόλεων - βεβαίως υπάρχουν και γενικές απαγορεύσεις οχημάτων με θερμικό κινητήρα σε κάποια κέντρα) και θα υπάρξουν ακόμη ευρύτερες. Αλλά, ακριβώς οι ίδιες αυτές χώρες αντιμετωπίζουν το κλασσικό αυτοκίνητο ως αυτό που πραγματικά είναι -μνημείο βιομηχανικής κληρονομίας αναγνωρισμένο από την UNESCO- και διευκολύνουν την ειδική του χρήση (και στην Γερμανία δεν απαγορεύεται η χρήση των οχημάτων Η Kennzeichen (εκτός από τις περιπτώσεις ειδικών απαγορεύσεων σε δακτυλίους πόλεων κλπ).

Επομένως, αυτές οι απαγορεύσεις δεν θίγουν την πραγματική χρήση του ιστορικού οχήματος - άλλωστε κανείς μας δεν θα χρησιμοποιήσει την Ε-Type σαν daily driver.

Edited by Fulvia 3
  • Like 2

Μιχάλης Δημάκης<br />Ει το φέρον σε φέρει, φέρε και φέρου. Εί δ' αγανακτείς και σ' εαυτόν λυπείς και το φέρον σε φέρει.

Share this post


Link to post
Share on other sites


Μεταφορά από το car Bazz (https://carbuzz.com/features/classic-cars-reimagined-for-21st-century)

Mechatronik W111 Coupe

If you like large and very classic Mercedes, then German engineering company Mechatronik makes the ultimate in meticulously re-worked W111 Coupes or convertibles. You can choose from two versions of the Mercedes M113 eight-cylinder engine and have either a 5.0-liter or 5.5-liter lump burbling away as you cruise around. The upgrades go much deeper though and include a modern suspension and braking system as well as meticulously assembled interior to your exacting specifications.

638943.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Fulvia 3 said:

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον PKA. H μετατροπή τους είναι σκέτη βαρβαρότητα.

Είμαι κάτοχος ιστορικών οχημάτων, έχω φέρει ανταλλακτικά (και) από την Νότιο Αφρική, έχω χρυσοπληρώσει εργασίες και ανταλλακτικά για να διατηρήσω την πιστότητα και την αυθεντικότητά τους. Είμαι χαρούμενος που είναι matching numbers και που το πιστοποιητικό που εξέδωσε το εργοστάσιο ταυτίζεται στους αριθμούς με την σημερινή τους κατάσταση. Και αυτά που λέω αναφέρονται σε τόσους και τόσους ιδιοκτήτες ιστορικών.

Προφανώς και αντιμετωπίζω ως ιεροσυλία την αντικατάσταση του κινητήρα με ηλεκτρικό. Εδώ δεν θα ανεχόμουν το σύγχρονο ηχοσύστημα και θα ανεχτώ τον ηλεκτροκινητήρα; Και αυτό, όχι μόνον για την πιστότητα: σοβαρά, τι θα είναι το ιστορικό μου χωρίς τον ήχο των δύο διπλών Weber ή Dellorto; Χωρίς το θρόισμα του Lampredi ή τον ήχο του V4 και το σφύριγμα της Τ3 (και, φυσικά, τα ίδια ισχύουν για τον Boxer της Porsche, τον V12 της Ε-Type, τον ήχο του Busso των Alfa κλπ...).

Ναι, πράγματι σε πολλά μέρη του κόσμου υπάρχουν ήδη απαγορεύσεις κυκλοφορίας παλαιών οχημάτων (π.x. στο κέντρο πόλεων - βεβαίως υπάρχουν και γενικές απαγορεύσεις οχημάτων με θερμικό κινητήρα σε κάποια κέντρα) και θα υπάρξουν ακόμη ευρύτερες. Αλλά, ακριβώς οι ίδιες αυτές χώρες αντιμετωπίζουν το κλασσικό αυτοκίνητο ως αυτό που πραγματικά είναι -μνημείο βιομηχανικής κληρονομίας αναγνωρισμένο από την UNESCO- και διευκολύνουν την ειδική του χρήση (και στην Γερμανία δεν απαγορεύεται η χρήση των οχημάτων Η Kennzeichen (εκτός από τις περιπτώσεις ειδικών απαγορεύσεων σε δακτυλίους πόλεων κλπ).

Επομένως, αυτές οι απαγορεύσεις δεν θίγουν την πραγματική χρήση του ιστορικού οχήματος - άλλωστε κανείς μας δεν θα χρησιμοποιήσει την Ε-Type σαν daily driver.

 

εχεις δικιο...τα ιστορικα πανε παντου τελικα...εκανα λαθος 

  • Like 1

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Γεια στην παρεα. Ηρθε ο καιρος μετα απο 60.000 χλμ να αλλαξω λαστιχα. Το αμαξι φοραει απο το εργοστασιο τα Continental Crosscontact LX 2. Ικανοποιητικο θερινο λαστιχο αλλα οχι και το καλυτερο σε βρεγμενο οδοστρωμα αλλα ουτε και σε χιονι αφου παρολο την σημανση M+S δεν ανταποκρινοταν στις προδιαγραφες αυτες. Για ελαφρυ off-road κατασταση ικανοποιητικο. Ειναι ενα SUV Peugeot 5008 2018 μοντελο βαρυ και μεγαλο σε ογκο με αποτελεσμα να θελει λαστιχα με ενισχυμενα πλευρικα τοιχωματα ειδικα για SUV. Η διασταση ελαστικου ειναι 225/55 r18 αλλα σκεφτομουν να βαλω λιγο φαρδυτερο δλδ 235/55/18 αφου ειμαι εντος οριου ασφαλειας. Θελω ενα λαστιχο με ετικετα τουλαχιστον Α η Β στον βρεγμενο δρομο γιατι με τα συγκεκριμενα λαστιχα που φοραει παρολο το ESP μπαινοντας σε στροφη με λιγη περισσοτερη ταχυτητα ειχε την ταση να φευγει το πισω μερος οχι υπερβολικα λογω μηκους του αυτοκινητου. Ειμαι σε διλημμα αν θα επιλεξω all weather ελαστικα η all season.  Καπου διαβασα οτι τα πρωτα εχουν πιο μαλακη γομα απο τα δευτερα κι οτι ειναι καλυτερα σε κρατημα σε βρεγμενο και χιονισμενο οδοστρωμα. Βασικα ο ορος all weather εχει βγει απο τις εταιριες για ελαστικα που προοριζονται για την αγορα της Β. Αμερικης κι οχι τοσο για την Ευρωπη. Πανωτς υπαρχουν και στην Ελλαδα 2-3 μοντελα απο οσο ειδα και εψαξα. Δεν θελω χειμερινα για τον λογο οτι δεν κανω πολλα χλμ σε χιονισμενους δρομους συν οτι για τις διαστασεις μου ειναι ακριβα σε σχεση με τα υπολοιπα. Υπαρχουν και φτηνες μαρκες αλλα επειδη η ζωη μας στηριζεται απο 4 ροδες δεν τα επιλεγω. Θελω την γνωμη σας στις επιλογες που εχω κανει συμφωνα με το καλυτερο κρατημα σε βρεγμενο και χιονι. Δεν ξερω βεβαια αν καποια απο αυτα εχουν κι εναν light off-road χαρακτηρα σε σχεση με αυτα που φοραω τωρα αλλα δεν με πειραζει τοσο αφου δεν θα παω και σε δρομους με κοτρωνες εναν χωματινο δρομο βατο πιστευω ολα τα παρακατω μπορουν να πανε. 1) Nokian Weatherproof SUV με δεικτη Α σε βρεγμενο και με 3PMSF σημανση. 2) Nokian Seasonproof SUV με δεικτη Β σε βρεγμενο και με 3PMSF σημανση. 3) Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 SUV με δεικτη Β σε βρεγμενο και με 3PMSF σημανση. 4) Continental AllSeasonContact  με δεικτη Β σε βρεγμενο και με 3PMSF σημανση. Αυτα εχω επιλεξει και θα ηθελα γνωμες.
    • Άμα δεν βάλουν μεγαλύτερο αισθητήρα δεν.... Από την 9 μικρό Upgrade . Sent from my XQ-AS52 using Tapatalk
    • GoPro Hero 10 Black Revealed: 240fps video recording and 23MP stills camera https://www.trustedreviews.com/news/gopro-hero-10-black-release-date-specs-features-leaks-4161612
    • Καλησπερα, εχω κλείσει χριστούγεννα ενα διαμερισμα που ειναι 6 χιλιομετρα απο το Κοπαονικ. Ξερει καποιος αν ειναι ευκολο να βρεις το πρωί parking κοντα στις βασεις των λιφτ; Αν ναι πιο parking προτεινετε;
    • Κι εγω νομιζα οτι οι χιονοδρομοι υποφερουν απο anxiety για το αν θα χιονισει... https://edition.cnn.com/2021/09/15/health/skiing-benefits-anxiety-study-wellness/index.html
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. frapedia
      frapedia
      (49 years old)
    2. resistance
      resistance
      (48 years old)
    3. sibilini
      sibilini
      (46 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,776
    • Total Posts
      451,241
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,762
    • Most Online
      208

    Newest Member
    Aadil Khan
    Joined
×
×
  • Create New...