Jump to content
alexk

Αυτοκίνητο!

Recommended Posts

Ενας παλιος γνωριμος, Ken Block, με το δικο του Ford vs Ferrari
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/26/2020 at 4:39 AM, Χρήστος Λάππας said:

Μια Miura στο Livignio

 

Του Σαχη της Περσιας!... να τα λεμε κι αυτα!

Θυμαμαι γυμνασιοπαιδο, διαβαζα για την Miura στους 4Τροχους και θαυμαζα τα σχεδον 400 αλογα της...

Εδωσε ο Θεος και οδηγησα 425 σε καθημερινη βαση και τα 350 της Porsche μου ειναι ισοδυναμα (αν οχι καλυτερα λογω τουρμπο) με κινητηρα στη μεση και καλτερα κρατηματα. Ειμαι τυχερος ανθρωπος...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για μια καινούργια χρόνια γεμάτη υγεία και όνειρα για ότι καλύτερο 

The World's Most Insane Car! Lamborghini Vision GT

https://youtu.be/_SB7h2kB6Eg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερα πηγα τον κορκοδειλο μου στην Porsche North Houston για σερβις!

Δουλεια δεν ειχα ο διαολος, τους ζηταω (και μου δωσαν, τα γατακια) μια 911 Carrera (992) twin turbo, για test drive!

Συγκλονιστικη εμπειρια!

Ειναι τοσο μπροστα απο την Cayman S που εχω, οσο μπροστα ηταν η Cayman S απο τις 911 Carrera του 16/18 τοτε...

Instant accelleration (οπως και η δικη μου) αλλα το power delivery ειναι πιο smooth. Η Cayman S ειναι πιο αγρια, οταν τα χωσεις, κρατιεσαι απο το τιμονι για να μην μεινεις πισω. Η 911, απλα ...φευγει. Το ψωμοτυρι της all day long!...

Δεν ειναι τα 45-50 παραπανισια αλογα (χωρια οτι η 911 τα'χει τα κιλακια της)... ειναι η ποιοτητα και η ...γευση (!) της δυναμης καθως περναει στο δρομο! Καμμια, μα καμμια σχεση με τις παλιοτερες 911 που επρεπε να σηκωσουν τις φουστες τους, να πανε 4000 στροφες και μετα να δειξουν τα δοντια τους. Η 718 S λογω τουρμπο, εχει φυγει στις 2000 στροφες, εχει παει στο περιπτερο, εχει παρει τσιγαρα και φραπογαλο και περιμενει την μεγαλη αδελφη...

Η 911 992 φευγει απο οποιαδηποτε ταχυτητα, με οσεσδηποτε στροφες και δεν καταλαβαινεις τη διαφορα μετα 1500 και 2000 (ποιος τις γ@μει τις 4000...). Κυριολεκτικα μου εφερε δακρυα στα ματια... 

Γεροντοερωτας...??

  • Like 6
  • Haha 2
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επίσκεψη του Sergio Perez στο εργοστάσιο της νέας του ομάδας Red Bull, όπου έκανε και "custom bootfitting" (@11:30")...

 

 

  • Like 1

15471092846_60d380fc17_o.jpgvoe-1516-racetiger-speedwall-gs-uvo-rgb_w990.jpg

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

 

Austrian Level 2 Ski Instructor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα έλεγα το τέλειο αυτοκίνητο για μπαμπάδες που κάνουν σκι, παραπέντε, ποδήλατα κλπ, αλλά μόλις 241 χιλιόμετρα αυτονομία στην Ελλάδα ειναι απαγορευτικά μικρη εμβέλεια..

Πάω να ακυρώσω την παραγγελια…

 

  • Haha 3

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρε δυο και θα'σαι ενταξει! Θ' αφηνεις αυτο που ανεβηκες απο Αθηνα στην πριζα στην επαυλη στη Σουβαλα και θα κατεβαινεις με το αλλο στην Αθηνα!😄

Problem solved!😊🙃😊

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποτε θα βγει το Nissan e-Navara?😃

Share this post


Link to post
Share on other sites
Να πω αμερικανιά;
Δε νομίζω.
Μάλλον σκέτη βαρβαρότητα που ως γνωστόν μπορεί να είναι οικουμενική.


Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, pka said:

Να πω αμερικανιά;
Δε νομίζω.
Μάλλον σκέτη βαρβαρότητα που ως γνωστόν μπορεί να είναι οικουμενική.


Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
 

Δεν κατάλαβα τα περί βαρβαρότητας 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το να βάλεις χέρι σε ένα τέτοιο κλασσικό αυτοκίνητο για να το κάνεις πολιτικά ορθό σύμφωνα με τα τρέχοντα ήθη, εγώ το θεωρώ βαρβαρότητα.
Οι άνθρωποι που προσπαθούν να συντηρησουν τέτοια μηχανήματα, κάνουν αγώνα για να βρουν γνήσια ανταλλακτικά. Δεν πετάνε τη μηχανή για να το βάζουν στη πρίζα.
Βαρβαρότητα που σου λέω.


Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

οπως παει το πραγμα απο ενα σημειο και μετα δεν υπαρχει αλλη λυση 


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν αμφισβητεί κανείς ότι οδηγούμαστε στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Αυτό που αμφισβητώ είναι ο βανδαλισμός ενός κλασσικού οχήματος για τη μετατροπή του σε ηλεκτρικό.
Και απορώ κιόλας που το γεγονός χρειάζεται συζήτηση.

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

μαλλον δεν καταλαβες πως το εννοω (δεν το εγραψα σωστα)
δεν ειμαι 100% σιγουρος αλλα που.χ. στην Γερμανια καποια οχηματα απαγορευεται εντελως να τα κυκλοφορησεις λογω ρυπων....μονο σε ειδικους αγωνες , διοργανωσεις κλπ
ισως καποιος προκειμενου να συνεχισει να κυκλοφορει καθημερηνα με ενα τετοιο οχημα αναγκαστηκε να το κανει οτι εκανε
και αν οχι αυτος, στο μελλον θα δουμε σιγουρα πολλους 


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον PKA. H μετατροπή τους είναι σκέτη βαρβαρότητα.

Είμαι κάτοχος ιστορικών οχημάτων, έχω φέρει ανταλλακτικά (και) από την Νότιο Αφρική, έχω χρυσοπληρώσει εργασίες και ανταλλακτικά για να διατηρήσω την πιστότητα και την αυθεντικότητά τους. Είμαι χαρούμενος που είναι matching numbers και που το πιστοποιητικό που εξέδωσε το εργοστάσιο ταυτίζεται στους αριθμούς με την σημερινή τους κατάσταση. Και αυτά που λέω αναφέρονται σε τόσους και τόσους ιδιοκτήτες ιστορικών.

Προφανώς και αντιμετωπίζω ως ιεροσυλία την αντικατάσταση του κινητήρα με ηλεκτρικό. Εδώ δεν θα ανεχόμουν το σύγχρονο ηχοσύστημα και θα ανεχτώ τον ηλεκτροκινητήρα; Και αυτό, όχι μόνον για την πιστότητα: σοβαρά, τι θα είναι το ιστορικό μου χωρίς τον ήχο των δύο διπλών Weber ή Dellorto; Χωρίς το θρόισμα του Lampredi ή τον ήχο του V4 και το σφύριγμα της Τ3 (και, φυσικά, τα ίδια ισχύουν για τον Boxer της Porsche, τον V12 της Ε-Type, τον ήχο του Busso των Alfa κλπ...).

Ναι, πράγματι σε πολλά μέρη του κόσμου υπάρχουν ήδη απαγορεύσεις κυκλοφορίας παλαιών οχημάτων (π.x. στο κέντρο πόλεων - βεβαίως υπάρχουν και γενικές απαγορεύσεις οχημάτων με θερμικό κινητήρα σε κάποια κέντρα) και θα υπάρξουν ακόμη ευρύτερες. Αλλά, ακριβώς οι ίδιες αυτές χώρες αντιμετωπίζουν το κλασσικό αυτοκίνητο ως αυτό που πραγματικά είναι -μνημείο βιομηχανικής κληρονομίας αναγνωρισμένο από την UNESCO- και διευκολύνουν την ειδική του χρήση (και στην Γερμανία δεν απαγορεύεται η χρήση των οχημάτων Η Kennzeichen (εκτός από τις περιπτώσεις ειδικών απαγορεύσεων σε δακτυλίους πόλεων κλπ).

Επομένως, αυτές οι απαγορεύσεις δεν θίγουν την πραγματική χρήση του ιστορικού οχήματος - άλλωστε κανείς μας δεν θα χρησιμοποιήσει την Ε-Type σαν daily driver.

Edited by Fulvia 3
  • Like 2

Μιχάλης Δημάκης<br />Ει το φέρον σε φέρει, φέρε και φέρου. Εί δ' αγανακτείς και σ' εαυτόν λυπείς και το φέρον σε φέρει.

Share this post


Link to post
Share on other sites


Μεταφορά από το car Bazz (https://carbuzz.com/features/classic-cars-reimagined-for-21st-century)

Mechatronik W111 Coupe

If you like large and very classic Mercedes, then German engineering company Mechatronik makes the ultimate in meticulously re-worked W111 Coupes or convertibles. You can choose from two versions of the Mercedes M113 eight-cylinder engine and have either a 5.0-liter or 5.5-liter lump burbling away as you cruise around. The upgrades go much deeper though and include a modern suspension and braking system as well as meticulously assembled interior to your exacting specifications.

638943.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Fulvia 3 said:

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον PKA. H μετατροπή τους είναι σκέτη βαρβαρότητα.

Είμαι κάτοχος ιστορικών οχημάτων, έχω φέρει ανταλλακτικά (και) από την Νότιο Αφρική, έχω χρυσοπληρώσει εργασίες και ανταλλακτικά για να διατηρήσω την πιστότητα και την αυθεντικότητά τους. Είμαι χαρούμενος που είναι matching numbers και που το πιστοποιητικό που εξέδωσε το εργοστάσιο ταυτίζεται στους αριθμούς με την σημερινή τους κατάσταση. Και αυτά που λέω αναφέρονται σε τόσους και τόσους ιδιοκτήτες ιστορικών.

Προφανώς και αντιμετωπίζω ως ιεροσυλία την αντικατάσταση του κινητήρα με ηλεκτρικό. Εδώ δεν θα ανεχόμουν το σύγχρονο ηχοσύστημα και θα ανεχτώ τον ηλεκτροκινητήρα; Και αυτό, όχι μόνον για την πιστότητα: σοβαρά, τι θα είναι το ιστορικό μου χωρίς τον ήχο των δύο διπλών Weber ή Dellorto; Χωρίς το θρόισμα του Lampredi ή τον ήχο του V4 και το σφύριγμα της Τ3 (και, φυσικά, τα ίδια ισχύουν για τον Boxer της Porsche, τον V12 της Ε-Type, τον ήχο του Busso των Alfa κλπ...).

Ναι, πράγματι σε πολλά μέρη του κόσμου υπάρχουν ήδη απαγορεύσεις κυκλοφορίας παλαιών οχημάτων (π.x. στο κέντρο πόλεων - βεβαίως υπάρχουν και γενικές απαγορεύσεις οχημάτων με θερμικό κινητήρα σε κάποια κέντρα) και θα υπάρξουν ακόμη ευρύτερες. Αλλά, ακριβώς οι ίδιες αυτές χώρες αντιμετωπίζουν το κλασσικό αυτοκίνητο ως αυτό που πραγματικά είναι -μνημείο βιομηχανικής κληρονομίας αναγνωρισμένο από την UNESCO- και διευκολύνουν την ειδική του χρήση (και στην Γερμανία δεν απαγορεύεται η χρήση των οχημάτων Η Kennzeichen (εκτός από τις περιπτώσεις ειδικών απαγορεύσεων σε δακτυλίους πόλεων κλπ).

Επομένως, αυτές οι απαγορεύσεις δεν θίγουν την πραγματική χρήση του ιστορικού οχήματος - άλλωστε κανείς μας δεν θα χρησιμοποιήσει την Ε-Type σαν daily driver.

 

εχεις δικιο...τα ιστορικα πανε παντου τελικα...εκανα λαθος 

  • Like 1

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Καλαβρυτα 1943
    • Ευχαριστω παντως ολους για τις αποψεις σας και συμβουλες σας. Απλα ρωτησα μηπως καποιος εχει δοκιμασει τα ελαστικα της Nokian καποια απο αυτα που ανεφερα να μου πει την εμπειρια του. Τις υπολοιπες μαρκες λιγο πολυ τις γνωριζω κι εχω δοκιμασει ελαστικα τους μονο Nokian δεν εχω δοκιμασει.
    • Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα μολις 11mm φαρδυτερο, ουτε με το ματι δεν το καταλαβαινεις. Πιο στενο απο 225  μπορω να βαλω 215  ειναι μεγαλο σε ογκο το αμαξι και βαρυ, με ενα calculator που βρηκα για τις διαστασεις ελαστικων και τις διαφορες τους αυτες οι διαστασεις ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας σε 18αρα ζαντα....μετα πρεπει να αλλαξω ζαντα και δεν μπαινω σε τετοια διαδιακασια.
    • Με 18αρα ζαντα δεν κανεις off road σοβαρο.....αντε κανεναν χωματοδρομο σε καμια παραλια και αρκετα βατο οχι extreme καταστασεις. Τα Bridgestone ειναι καλα ελαστικα αλλα λιγο σκληρα, ειχα παλιοτερα σε αλλο αμαξι. ΅Ειναι πιο summer λαστιχο για πιο σπορ οδηγηση αλλα διαβασα σε reviews οτι χανουν στο χιονι. Τα Goodyear ειναι οντως πολυ καλα στο χιονι  και για την χρηση που θελω απλα με προβληματιζει επειδη ειναι μετριας ελαστικοτητας λαστιχα γενικως το ποσο καλα ειναι σε μεγαλες ταχυτητες στην εθνικη σε κρατημα αλλα και ανεση και  θορυβο. και μιλαω για πανω απο 160, 180 χλμ...!!! Δεν θελω ελαστικο off road αλλοστε κι αυτα που εχω δεν ειναι, αλλο αν λεγονται cross contact ειναι θερινο λαστιχο με αναλογια 90 ασφαλτο και 10 χωμα. Και επειδη ειναι θερινο γι αυτο και στο χιονι δεν ειναι καλα.  Οταν τα  δοκιμασα στο χιονι την πρωτη φορα ηταν καινουργια και δεν γλιστρουσαν τοσο λογω και του grip control που εχει το αμαξι για χιονι mode αλλα μετα τον ενα χρονο γλιστραγανε. Θελω λαστιχο με μαλακη γομα επειδη χρησιμοποιω πολυ εθνικη και επαρχιακους δρομους να εχω καλο κρατημα σε μεγαλες ταχυτητες και σε στροφες. Δε με νοιαζει αν φαγωθει πιο γρηγορα απλα η Nokian ειναι πιο εξιδικευμενη εταιρια σε χειμερινα ελαστικα κι εχει πολυ καλα μοντελα για χιονι και βρεγμενο απο τις αλλες. Η δευτερη μου επιλογη ειναι τα Continental All season Contact που ειναι πολυ ισσοροπημενα λαστιχα σε καθε καιρο κι ειναι τα μονα με δεικτη οικονομιας Β στις διαστασεις μου που με ενδιαφερει κι αυτο αφου κανω αρκετα χιλιομετρα (πανω απο 20.000) τον χρονο. Nokian στην ελλαδα εφερνε τα weatherproof που ειναι κι αυτα εξ ισου καλα στο χιονι αλλα τα αντικατεστησε με τα seasonproof. Τα πρωτα τα εχω βρει σε εναν στην Αθηνα στην τιμη των 126 το ενα. Βασικα κι αυτα που φοραω τωρα δεν τα λες και φτηνα εχουν 550 ευρω η τετραδα. Επειδη ομως θα δωσω τοσα λεφτα για λαστιχα θελω οσο γινεται ενα ισορροπημενο λαστιχο για ολο τον χρονο γι αυτο και επιλεγω all season. Επειδη ομως κανουμε και το σκι μας οσο συχνα μπορουμε θελω να εχει και μια καλη οσο γινεται προσφυση στο χιονι.
    • Ο λογος που θελω να βαλω λιγο φαρδυτερο ελαστικο ειναι οτι θελω να εχω λιγο περισσοτερο κρατημα στο πισω μερος του αυτοκινητου διοτι με μηκος 4.70 το 225 το θεωρω λιγο πιο ασαφες στις στροφες και το εχω παρατηρησει οτι λογω του οτι οδηγω λιγακι πιο γρηγορα απο το κανονικο αναγκαζω τα λαστιχα πισω να φτανουν στο οριο τους στην προσφυση ,βεβαια το ESP μου διορθωνει την κατασταση  αμεσως μολις αφησω το γκαζι αλλα με την πειρα των 40 + χρονων οδηγησης καταλαβαινω οτι θελει λιγο μεγαλυτερη επιφανεια ελαστικου στον δρομο λογω μηκους και βαρους. Αλλοστε μην νομιζεις οτι η διαφορα απο το 225 στο 235  ειναι μεγαλη, μολις 11mm. Ουτε με το ματι δεν φαινεται και η ανωτατη διαφορα ταχυτητας ειναι  2 χλμ περισσοτερο στα 140....!!! Οσο πεφτει η ταχυτητα μειωνεται στο 1 χλμ η διαφορα.Απλα προβληματιζομαι αν τα συγκεκριμενα ελαστικα που εχω επιλεξει κανουν και για πιο light off road. Δλδ να μην σκεφτομαι να παρω εναν χωματοδρομο  βατο για το αμαξι αυτο και να αρχισει να τραυματιστει  το λαστιχο απο τις μικρες πετρες και τα χαλικια.Δεν λεω να παω σε δυσβατους δρομους με  κοτρωνες. Φυσικα τα περισσοτερα λαστιχα για SUV εχουν ενισχυμενα πλαινα για να στηριζουν το βαρος τους. Ρωτησα παντως κι εναν λαστιχα εδω που εχω και μου ειπε οτι μπορω να βαλω 235 η διαφορα τιμης ειναι μικρη απλα μου ειπε οτι ειναι πολυ καλα λαστιχα αυτα που φοραω εχουν 550 ευρω η τετραδα αλλα αφου θα δωσω τοσα χρηματα και δεν ειμαι ικανοπιημενος προσωπικα ηθελα να βαλω κατι για light χιονι και βροχη κι οχι για λασπη και αμμο. Εψαξα και για all terrain με το σημα της νιφαδας αλλα ειναι θορυβωδης στην ασφαλτο και ειδικα εγω που τρεχω στην εθνικη με 180 και 190 δεν ειναι για μενα. Δινω προταιραιοτητα πρωτα στο κρατημα σε βρεγμενο γιατι εδω που ειμαι(Ευβοια) εχει αρκετες βροχες και λιγοτερα χιονια.
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. captainhook3
      captainhook3
      (48 years old)
    2. TZIM
      TZIM
      (37 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,777
    • Total Posts
      451,252
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,772
    • Most Online
      208

    Newest Member
    ncfun88sktcom
    Joined
×
×
  • Create New...