Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
MakisM

Οικονομική (και όχι μόνο) κρίση

Recommended Posts

για την Κρήτη... χρόνια ακουγεται για το 2012 ότι η κρήτη εχει δικαίωμα να κάνει δημοψηφισμα για το αν θα παραμεινει στην Ελλάδα...

λήγει λέει η σύμβαση προσάρτησης που ειχε υπογραφει το 1912 και ήταν για 100 χρόνια... :)

 

το κειμενάκι για την Κρίση έχει μέσα κάποιες αληθοφάνειες και κάποια λογική, τραβηγμένο σαν ταινία είναι βέβαια... αλλά πλέον είμαι έτοιμος να δεχθώ τα πάντα.

 

πχ Γνωστή είναι η εικασία ότι υπαρχει θέληση να εξαθλιωθεί η Ελλάδα για να παραχωρήσει την αντληση πετρελαίου απο το Αιγαίο σε ξένα κεφάλαια... καπου το ειχε πετάξει και στο άσχετο και η παπαρήγα... 20% η Ελλάδα, 60% Αμερικοαραβες, 20% Τουρκια... (πάντως είναι γεγονος,γιατι δουλευω πανω σε αυτό, οτι αυτη τη στιγμή γινεται επέκταση των διυληστηρίων της πετρόλα... ,συμπτωση? Που το ξερεις...)

 

τεσπα... ολοι λενε οτι η Ελλάδα δεν θα αντέξει... αλλά οι αλλοι λενε μπραβο για τα μετρα που πηρε η ελλαδα και αυτο το μοντελο θα ακολουθησουν και οι χωρες που αντιμετωπιζουν το ιδιο προβλημα... :D

 

Μόνο μην χαθεί η κρίση οπως η γρίπη γιατι τότε θα πρεπει να κάψουμε ολα τα κανάλια για να ησυχασουμε :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

και αν φυγει απο την ελλαδα η κρητη που θα παει στην κυπρο??:)


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάτι έχω ακούσει ότι και η Πελοπόννησος, γνωστή και ως παλαιή Ελλάδα, θέλει και αυτή να ανεξαρτητοποιηθεί. Μάλιστα άκουσα ότι έχουν παραγγείλει τις γνωστές άσπρες-κόκκινες μπάρες, σαν αυτές που έχουν στα φυλάκια στα σύνορα, με σκοπό να τις εγκαταστήσουν στην γέφυρα του Ρίο και στον Ισθμό. :)

Πέρα από την πλάκα.

Ότι του έρθει του καθενός, το γράφει. Παλιά ήταν δύσκολο. Τώρα με το internet (sites - blogs) είναι εύκολο. Σενάρια πολλά. Σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Πετρέλαια, ουράνιο, χρυσάφι, ασήμι, μυστικές συμφωνίες, εξωγήινοι, CIA, Μοσάντ, PLO, Ταλιμπάν, όλοι συνωμοτούν κατά τις Ελλάδας.

Αν είναι αλήθεια όλα αυτά ή έστω τα μισά.....τότε.....καλά να μας κάνουν, αφού ως έθνος είμαστε ηλίθιοι και δεν τα αξιοποιήσαμε.

Επειδή όμως οι πιθανότητες όλα αυτά να είναι μούφες, είναι πολλές, θα έλεγα να μην κάνουμε ούτε δεύτερη σκέψη. Αν θέλουμε να κάνουμε όμως σώνει και καλά, δεύτερη σκέψη, ας την κάνουμε και ας προβληματιστούμε στο ποιοι τα γράφουν όλα αυτά, τι σκοπιμότητες υπάρχουν και ποιών συμφέροντα (οικονομικά αλλά κυρίως πολιτικά), εξυπηρετούν.


ΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔOΠΟΥΛΟΣ fire3zc6.jpg

 

http://www.e-achaia.gr/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως σε περίπτωση που ανεξαρτητοποιηθεί η Πελοπόννησος,

θα την ακολουθήσει κατά πόδας η Αίγινα

γιατί έχουμε βαρεθεί τον Πειραιά και τους πλοιοκτήτες του

που μας εκβιάζουν με την αύξηση των εισιτηρίων κάθε χρόνο ...

:D:););):lol:

 

ωραία !

να λέμε και τίποτα... να χαλαρώνουμε ;)

 

μετά τέρμα το διάλειμμα...

τα κεφάλια μέσα :)


Social Media Professional - Creative Social Media Sitter

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πάντως σε περίπτωση που ανεξαρτητοποιηθεί η Πελοπόννησος,

θα την ακολουθήσει κατά πόδας η Αίγινα

γιατί έχουμε βαρεθεί τον Πειραιά και τους πλοιοκτήτες του

που μας εκβιάζουν με την αύξηση των εισιτηρίων κάθε χρόνο ...

:D:););):lol:

 

ωραία !

να λέμε και τίποτα... να χαλαρώνουμε ;)

 

μετά τέρμα το διάλειμμα...

τα κεφάλια μέσα :)

 

 

Στείλε μου μια αίτηση.. και θα κοιτάξω να προωθήσω το αίτημα της Αίγινας. Ο Πόρος έχει στείλει ήδη

 

;):lol:


ΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔOΠΟΥΛΟΣ fire3zc6.jpg

 

http://www.e-achaia.gr/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αν θέλουμε να κάνουμε όμως σώνει και καλά, δεύτερη σκέψη, ας την κάνουμε και ας προβληματιστούμε στο ποιοι τα γράφουν όλα αυτά, τι σκοπιμότητες υπάρχουν και ποιών συμφέροντα (οικονομικά αλλά κυρίως πολιτικά), εξυπηρετούν.

 

Αν εξυπηρετούν συμφέροντα, το κάνουν εν αγνοία τους. Ηλίθιοι υπήρχαν ανέκαθεν. Παλιά ξεπουλούσαν όλες τις οικονομίες τους για να χρηματοδοτήσουν την εκτύπωση βιβλίων με το... πόνημα τους. Το πρόβλημα ήταν ότι το κοινό στο οποίο απευθυνόντουσαν δεν πολυδιάβαζε βιβλία και αυτοί που όντως διάβαζαν ("ερευνητές" & "μελετητές" :) ) ήταν λίγοι. Που να φτουρίσεις; Τώρα με το internet οποιοσδήποτε μπορεί να έχει πρόσβαση στις μάζες. Και επειδή οι μάζες τρελαίνονται για θεωρίες συνωμοσίας, όσο πιο παράλογα είναι αυτά που γράφει κανείς, τόσο πιο πολλοί θα το προσέξουν.

 

Ανεξάρτητη Κρήτη λοιπόν και οι Βούνοι ο Ομφαλός του κόσμου. Τρύπια γη και τα μυαλά στα κάγκελα. :P


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Κάτι έχω ακούσει ότι και η Πελοπόννησος, γνωστή και ως παλαιή Ελλάδα, θέλει και αυτή να ανεξαρτητοποιηθεί.

 

Δλδ.,σε μιά τέτοια περίπτωση,αν θέλουμε να πάμε Καλάβρυτα,θα χρειαστούμε βίζα; :)


Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tα καλαβρυτα θα προσαρτηθουν στο Val d'isere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά, οι περισσότεροι είμαστε σε δύσκολη θέση. Ας μή μας παίρνει από κάτω. Δεν μπορεί να συνεχιστεί για πολύ η κατάσταση αυτή.

 

 

 

 

Τα 10 πρώτα μηνύματα μεταφέρθηκαν από το "δίκτυο εύρεσης εργασίας". Το παρόν είναι ένα νέο νήμα όπου μπορούμε να συζητήσουμε για την κρίση, το τι μας οδήγησε εκεί και τις προοπτικές για το μέλλον. <_<

Edited by Χρήστος Λάππας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eγώ γιατί νομίζω οτι κάθε προσωρινό,είναι και μόνιμο; :(


Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eγώ γιατί νομίζω οτι κάθε προσωρινό,είναι και μόνιμο; :(

να το πάρω αυτό από την πλευρά της ανεργίας ή από την πλευρά της ανοχής προς τον Γιωργάκη; (και αντωνάκη)

Share this post


Link to post
Share on other sites
να το πάρω αυτό από την πλευρά της ανεργίας ή από την πλευρά της ανοχής προς τον Γιωργάκη; (και αντωνάκη)

 

Πολύ φοβάμαι...από την πλευρά της ανεργίας!


Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας

Share this post


Link to post
Share on other sites
Παιδιά, οι περισσότεροι είμαστε σε δύσκολη θέση. Ας μή μας παίρνει από κάτω. Δεν μπορεί να συνεχιστεί για πολύ η κατάσταση αυτή.

 

Δυστυχώς, απ'ότι φαίνεται, η κατάσταση αυτή θα συνεχιστεί για πολύ ακόμα... από την στιγμή που όσο και να ψάχνουμε δουλειά δεν βρίσκουμε με τίποτα.

Εγώ τουλάχιστον έχω απογοητευτεί πάρα πολύ....! :(


moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

δυστυχώς η κατάσταση στην αγορά είναι τραγική ...

 

αυτοι που έχουν δουλειά θεωρούνται προνομιούχοι !

 

200.000 ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ * 82.500 ΕΧΑΣΑΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ

Εφιάλτη βλέπει το εμπόριο

 

http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=222176

Edited by Pefto_kai_Matheno

Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν θέλω άγχος και απογοήτευση. Θα μας έπαιρνε από κάτω αν δεν υπήρχαν λεφτά. ''Λεφτά υπάρχουν'' όμως, οπότε είναι θέμα χρόνου να τα βρούμε... δεν μπορεί κάπου εδώ θα κρύβονται τα ρημάδια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

να σιαξω μια φανουροπιτα (μιας και ειμαι και καλη νοικοκυρά) μπας και φανερωθούν????


The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!
http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport

Share this post


Link to post
Share on other sites
200.000 ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ * 82.500 ΕΧΑΣΑΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ

 

Καλά, αυτό δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι δεν έχουν κανένα εισόδημα, απλά ότι δεν δηλώνουν κανένα εισόδημα.

 

Ας μην βγαίνουμε εκτός θέματος όμως, αυτό το νήμα είναι κυρίως για όσους ψάχνουν ή προσφέρουν εργασία. :lol:


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πραγματικά πιστεύω ότι πρέπει να μην "χαθούν" τα μηνύματα αυτών που ψάχνουν ή προσφέρουν εργασία ανάμεσα στα μηνύματα της συζήτησης για την κρίση. :lol:

 

Μπορούμε όμως να ανοίξουμε ένα τέτοιο θέμα για συζήτηση, αν δεν έχουμε ήδη.


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μου έστειλαν το παρακάτω e-mail. Δεν γνωρίζω κατά πόσο αληθεύει ή όχι, αλλά το μεταφέρω γιατί αν έστω σε κάποιο ποσοστό έχει βάση, είναι τουλάχιστον ενδιαφέρον.

 

Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικό ας το παραθέσει!

 

Ελληνικό Φυσικό Αέριο -Πώς ο Χαρδαβέλας "ξεβράκωσε" το Ελληνικό κράτος

 

Εχτες ο Χαρδαβελας ξεβρακωσε το μεταπολιτευτικο Ελληνικο κρατος. Καθηγητες Πανεπιστημιου με δικες τους ερευνες καθως και με Αμερικανικες και Γαλλικες μελετες απεδειξαν οτι η Ελλαδα ειναι γεματη φυσικο αεριο που αορατα χερια σταματανε καθε εξελιξη εκμετάλλευσης του ΑΠΟ ΤΟ 1974. Και δεν μιλαμε για το Αιγαιο που ο "αειμνηστος" Ανδρεας σακατεψε στο Νταβος. Μιλαμε για...

κοιτασματα σε Κρητη και Ιονιο. Κοιτασματα που η νεα τεχνολογια απεδειξε οτι ειναι απιστευτου μεγεθους και αξιας.

Μονο στο κολπο του Μεσσαρα οι επιστημονες ειπαν οτι υπαρχουν 3 τρις κυβικα μετρα φυσικου αεριου! Αν δωθει η περιοχη σε εταιρεια και το Ελληνικο κρατος κρατησει το 20% θα εισρευσουν στα ταμεια του 170 δις ευρω και θα λυσει τοσο το χρεος οσο και για 50 χρονια το ενεργειακο θεμα της κεντρικης Ευρωπης! Δηλαδη αντι να πετσοκοβουμε μισθους θα μπορουσαμε να ξεκιναγαμε εξορυξεις που θα μας φορτωναν λεφτα και θεσεςι εργασιες για τα ναυπηγεια, τα ανωτατα εκπαιδευτικα ιδρυματα, τα διυληστηρια κτλ. Θα σωζαμε την Ελλαδα χωρις να ματωσει ο Ελληνας!

 

Στη Κρητη τρυπανε για νερο και βγαινει φυσικο αεριο. Υποθαλασσια ηφαιστεια στη περιοχη βγαζουν καθημερινα τεραστιες ποσοτητες.

Στη πρωτη εκπομπη για το θεμα, τον Απριλη ειχε παρεμβει ο υφυπουργος Μανιατης που προανηγγειλε τη δημιουργια Φορεα Υδρογοντανθρακων μεσα σε 2 εβδομαδες ωστε να αρχισει η συστηματικη προσπαθεια εκμεταλευσης. Χθες μετα απο τοσους μηνες ο Χαρδαβελας επικοινωνησε τηλεφωνικα με τον υφυπουργο Μανιατη για να δει τι γινεται με τον Φορεα και η απαντηση του Μανιατη ηταν "ουδεν σχολιο"!!!

 

Οι ξενοι γνωριζουν οτι ειμαστε το πλουσιοτερο σε ορυκτα μελος της ΕΕ (υπαρχει δημοσιευμενη μελετη). Ειναι τυχαια τα Μνημονια τα οποια συνυφαινονται με θεματα εθνικης κυριαρχιας? Οι ξενοι θελουν με την απειλη μη-καταβολης καποιας απο τις δοσεις, να μας παρουν για ενα κομματι ψωμι περιοχες γεματες σε καθαρο φυσικο αεριο (και πετρελαιο).

 

ΞΥΠΝΗΣΤΕ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΥΠΕΔΑΦΟΣ ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΡΥΘΜΙΣΤΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ, ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1974!


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δε ξέρω γιατί και πώς έφτασε σ' αυτό το σημείο, αλλά κι εμένα ο Χαρδαβέλλας από αξιόλογος δημοσιογράφος που τον θεωρούσα, έχει καταστεί δημοσιογράφος "λαϊκής εμβέλειας" με φτηνές παραγωγές και ηχηρούς τίτλους με αμφίβολα διασταυρούμενες πηγές και μεθοδολογία.

Ειδικά σε ότι αφορά τα ΑΤΙΑ, τον ΑΡΗ, τις υπερφυσικές δυνάμεις, τον Γιούρι Γκέλερ και άλλα πολλά έχει χρηστεί "άγιος προστάτης και αναδειχτής". Αυτό στη δική μου συνείδηση και ίσως και άλλων.

Επίσης τώρα που το σκέφτομαι, από την ομάδα των τριών (Λιάνης, Δημαράς, Χαρδαβέλλας - "Ρεπόρτερς") είναι ο μόνος που δεν έχει πολιτευτεί (ο εξυπνότερος ή όχι από τους τρείς?). Μπορεί να μας το φυλάει για επόμενη εκλογική αναμέτρηση.

Και τέλος πάντων, αυτή συνομωσιολογία δεν έχει πλεον όρια. Έχουμε φτάσει πλέον κάθε βράδυ να κρυφοκοιτάμε τη γυναίκα μας στο μπάνιο μήπως βγάζει την επιδερμίδα της και είναι άλιεν από κάτω....


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αντί ό Χαρδαβέλας να κάνει καμία σοβαρή εκπομπή κάθεται και ψάχνει για θησαυρούς...

Από σοβαρός δημοσιογράφος έχει καταντήσει "Η Ντόρα η μικρή εξερευνήτρια" B)

Με χαρδαβέλιες θεωρίες-συνωμοσίες η χώρα δεν πάει μπροστά. :P


moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Παιδιά, οι περισσότεροι είμαστε σε δύσκολη θέση. Ας μή μας παίρνει από κάτω. Δεν μπορεί να συνεχιστεί για πολύ η κατάσταση αυτή.

 

 

 

 

Τα 10 πρώτα μηνύματα μεταφέρθηκαν από το "δίκτυο εύρεσης εργασίας". Το παρόν είναι ένα νέο νήμα όπου μπορούμε να συζητήσουμε για την κρίση, το τι μας οδήγησε εκεί και τις προοπτικές για το μέλλον. :P

 

εγώ πάντως πιστεύω πως η κατάσταση αυτή θα συνεχιστεί για πολύ πολύ καιρό ακόμα.


Second is the first looser ; )

 

1) You are on the internet

2) You are visiting Snowclub.gr forums

3) You are reading my signature

5) You didn't noticed that point 4 is missing

6) You just checked for point 4

7) You are smiling

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. alpha_delta
      alpha_delta
      (45 years old)
    2. dust
      dust
      (42 years old)
    3. Lenny01
      Lenny01
      (48 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,800
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...