Nickel 76 Report post Posted June 9, 2010 για την Κρήτη... χρόνια ακουγεται για το 2012 ότι η κρήτη εχει δικαίωμα να κάνει δημοψηφισμα για το αν θα παραμεινει στην Ελλάδα... λήγει λέει η σύμβαση προσάρτησης που ειχε υπογραφει το 1912 και ήταν για 100 χρόνια... το κειμενάκι για την Κρίση έχει μέσα κάποιες αληθοφάνειες και κάποια λογική, τραβηγμένο σαν ταινία είναι βέβαια... αλλά πλέον είμαι έτοιμος να δεχθώ τα πάντα. πχ Γνωστή είναι η εικασία ότι υπαρχει θέληση να εξαθλιωθεί η Ελλάδα για να παραχωρήσει την αντληση πετρελαίου απο το Αιγαίο σε ξένα κεφάλαια... καπου το ειχε πετάξει και στο άσχετο και η παπαρήγα... 20% η Ελλάδα, 60% Αμερικοαραβες, 20% Τουρκια... (πάντως είναι γεγονος,γιατι δουλευω πανω σε αυτό, οτι αυτη τη στιγμή γινεται επέκταση των διυληστηρίων της πετρόλα... ,συμπτωση? Που το ξερεις...) τεσπα... ολοι λενε οτι η Ελλάδα δεν θα αντέξει... αλλά οι αλλοι λενε μπραβο για τα μετρα που πηρε η ελλαδα και αυτο το μοντελο θα ακολουθησουν και οι χωρες που αντιμετωπιζουν το ιδιο προβλημα... Μόνο μην χαθεί η κρίση οπως η γρίπη γιατι τότε θα πρεπει να κάψουμε ολα τα κανάλια για να ησυχασουμε Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted June 9, 2010 και αν φυγει απο την ελλαδα η κρητη που θα παει στην κυπρο?? DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted June 10, 2010 στο καστελόριζο http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
AKIS-AIGIO 0 Report post Posted June 10, 2010 Κάτι έχω ακούσει ότι και η Πελοπόννησος, γνωστή και ως παλαιή Ελλάδα, θέλει και αυτή να ανεξαρτητοποιηθεί. Μάλιστα άκουσα ότι έχουν παραγγείλει τις γνωστές άσπρες-κόκκινες μπάρες, σαν αυτές που έχουν στα φυλάκια στα σύνορα, με σκοπό να τις εγκαταστήσουν στην γέφυρα του Ρίο και στον Ισθμό. Πέρα από την πλάκα. Ότι του έρθει του καθενός, το γράφει. Παλιά ήταν δύσκολο. Τώρα με το internet (sites - blogs) είναι εύκολο. Σενάρια πολλά. Σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Πετρέλαια, ουράνιο, χρυσάφι, ασήμι, μυστικές συμφωνίες, εξωγήινοι, CIA, Μοσάντ, PLO, Ταλιμπάν, όλοι συνωμοτούν κατά τις Ελλάδας. Αν είναι αλήθεια όλα αυτά ή έστω τα μισά.....τότε.....καλά να μας κάνουν, αφού ως έθνος είμαστε ηλίθιοι και δεν τα αξιοποιήσαμε. Επειδή όμως οι πιθανότητες όλα αυτά να είναι μούφες, είναι πολλές, θα έλεγα να μην κάνουμε ούτε δεύτερη σκέψη. Αν θέλουμε να κάνουμε όμως σώνει και καλά, δεύτερη σκέψη, ας την κάνουμε και ας προβληματιστούμε στο ποιοι τα γράφουν όλα αυτά, τι σκοπιμότητες υπάρχουν και ποιών συμφέροντα (οικονομικά αλλά κυρίως πολιτικά), εξυπηρετούν. ΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔOΠΟΥΛΟΣ http://www.e-achaia.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted June 10, 2010 Πάντως σε περίπτωση που ανεξαρτητοποιηθεί η Πελοπόννησος, θα την ακολουθήσει κατά πόδας η Αίγινα γιατί έχουμε βαρεθεί τον Πειραιά και τους πλοιοκτήτες του που μας εκβιάζουν με την αύξηση των εισιτηρίων κάθε χρόνο ... ωραία ! να λέμε και τίποτα... να χαλαρώνουμε μετά τέρμα το διάλειμμα... τα κεφάλια μέσα Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
AKIS-AIGIO 0 Report post Posted June 10, 2010 Πάντως σε περίπτωση που ανεξαρτητοποιηθεί η Πελοπόννησος,θα την ακολουθήσει κατά πόδας η Αίγινα γιατί έχουμε βαρεθεί τον Πειραιά και τους πλοιοκτήτες του που μας εκβιάζουν με την αύξηση των εισιτηρίων κάθε χρόνο ... ωραία ! να λέμε και τίποτα... να χαλαρώνουμε μετά τέρμα το διάλειμμα... τα κεφάλια μέσα Στείλε μου μια αίτηση.. και θα κοιτάξω να προωθήσω το αίτημα της Αίγινας. Ο Πόρος έχει στείλει ήδη ΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔOΠΟΥΛΟΣ http://www.e-achaia.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 10, 2010 Αν θέλουμε να κάνουμε όμως σώνει και καλά, δεύτερη σκέψη, ας την κάνουμε και ας προβληματιστούμε στο ποιοι τα γράφουν όλα αυτά, τι σκοπιμότητες υπάρχουν και ποιών συμφέροντα (οικονομικά αλλά κυρίως πολιτικά), εξυπηρετούν. Αν εξυπηρετούν συμφέροντα, το κάνουν εν αγνοία τους. Ηλίθιοι υπήρχαν ανέκαθεν. Παλιά ξεπουλούσαν όλες τις οικονομίες τους για να χρηματοδοτήσουν την εκτύπωση βιβλίων με το... πόνημα τους. Το πρόβλημα ήταν ότι το κοινό στο οποίο απευθυνόντουσαν δεν πολυδιάβαζε βιβλία και αυτοί που όντως διάβαζαν ("ερευνητές" & "μελετητές" ) ήταν λίγοι. Που να φτουρίσεις; Τώρα με το internet οποιοσδήποτε μπορεί να έχει πρόσβαση στις μάζες. Και επειδή οι μάζες τρελαίνονται για θεωρίες συνωμοσίας, όσο πιο παράλογα είναι αυτά που γράφει κανείς, τόσο πιο πολλοί θα το προσέξουν. Ανεξάρτητη Κρήτη λοιπόν και οι Βούνοι ο Ομφαλός του κόσμου. Τρύπια γη και τα μυαλά στα κάγκελα. Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted June 10, 2010 Κάτι έχω ακούσει ότι και η Πελοπόννησος, γνωστή και ως παλαιή Ελλάδα, θέλει και αυτή να ανεξαρτητοποιηθεί. Δλδ.,σε μιά τέτοια περίπτωση,αν θέλουμε να πάμε Καλάβρυτα,θα χρειαστούμε βίζα; Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted June 10, 2010 Tα καλαβρυτα θα προσαρτηθουν στο Val d'isere Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted November 9, 2010 (edited) Παιδιά, οι περισσότεροι είμαστε σε δύσκολη θέση. Ας μή μας παίρνει από κάτω. Δεν μπορεί να συνεχιστεί για πολύ η κατάσταση αυτή. Τα 10 πρώτα μηνύματα μεταφέρθηκαν από το "δίκτυο εύρεσης εργασίας". Το παρόν είναι ένα νέο νήμα όπου μπορούμε να συζητήσουμε για την κρίση, το τι μας οδήγησε εκεί και τις προοπτικές για το μέλλον. Edited November 11, 2010 by Χρήστος Λάππας Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted November 9, 2010 Eγώ γιατί νομίζω οτι κάθε προσωρινό,είναι και μόνιμο; Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted November 9, 2010 Eγώ γιατί νομίζω οτι κάθε προσωρινό,είναι και μόνιμο; να το πάρω αυτό από την πλευρά της ανεργίας ή από την πλευρά της ανοχής προς τον Γιωργάκη; (και αντωνάκη) http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted November 9, 2010 να το πάρω αυτό από την πλευρά της ανεργίας ή από την πλευρά της ανοχής προς τον Γιωργάκη; (και αντωνάκη) Πολύ φοβάμαι...από την πλευρά της ανεργίας! Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted November 10, 2010 Παιδιά, οι περισσότεροι είμαστε σε δύσκολη θέση. Ας μή μας παίρνει από κάτω. Δεν μπορεί να συνεχιστεί για πολύ η κατάσταση αυτή. Δυστυχώς, απ'ότι φαίνεται, η κατάσταση αυτή θα συνεχιστεί για πολύ ακόμα... από την στιγμή που όσο και να ψάχνουμε δουλειά δεν βρίσκουμε με τίποτα. Εγώ τουλάχιστον έχω απογοητευτεί πάρα πολύ....! moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted November 10, 2010 (edited) δυστυχώς η κατάσταση στην αγορά είναι τραγική ... αυτοι που έχουν δουλειά θεωρούνται προνομιούχοι ! 200.000 ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ * 82.500 ΕΧΑΣΑΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ Εφιάλτη βλέπει το εμπόριο http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=222176 Edited November 10, 2010 by Pefto_kai_Matheno Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted November 10, 2010 Δεν θέλω άγχος και απογοήτευση. Θα μας έπαιρνε από κάτω αν δεν υπήρχαν λεφτά. ''Λεφτά υπάρχουν'' όμως, οπότε είναι θέμα χρόνου να τα βρούμε... δεν μπορεί κάπου εδώ θα κρύβονται τα ρημάδια. Share this post Link to post Share on other sites
Snowflake 9 Report post Posted November 10, 2010 να σιαξω μια φανουροπιτα (μιας και ειμαι και καλη νοικοκυρά) μπας και φανερωθούν???? The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 10, 2010 200.000 ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ * 82.500 ΕΧΑΣΑΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ Καλά, αυτό δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι δεν έχουν κανένα εισόδημα, απλά ότι δεν δηλώνουν κανένα εισόδημα. Ας μην βγαίνουμε εκτός θέματος όμως, αυτό το νήμα είναι κυρίως για όσους ψάχνουν ή προσφέρουν εργασία. Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted November 10, 2010 Πραγματικά πιστεύεις ότι είναι εκτός θέματος ? Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 10, 2010 Πραγματικά πιστεύω ότι πρέπει να μην "χαθούν" τα μηνύματα αυτών που ψάχνουν ή προσφέρουν εργασία ανάμεσα στα μηνύματα της συζήτησης για την κρίση. Μπορούμε όμως να ανοίξουμε ένα τέτοιο θέμα για συζήτηση, αν δεν έχουμε ήδη. Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted November 11, 2010 Μου έστειλαν το παρακάτω e-mail. Δεν γνωρίζω κατά πόσο αληθεύει ή όχι, αλλά το μεταφέρω γιατί αν έστω σε κάποιο ποσοστό έχει βάση, είναι τουλάχιστον ενδιαφέρον. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικό ας το παραθέσει! Ελληνικό Φυσικό Αέριο -Πώς ο Χαρδαβέλας "ξεβράκωσε" το Ελληνικό κράτος Εχτες ο Χαρδαβελας ξεβρακωσε το μεταπολιτευτικο Ελληνικο κρατος. Καθηγητες Πανεπιστημιου με δικες τους ερευνες καθως και με Αμερικανικες και Γαλλικες μελετες απεδειξαν οτι η Ελλαδα ειναι γεματη φυσικο αεριο που αορατα χερια σταματανε καθε εξελιξη εκμετάλλευσης του ΑΠΟ ΤΟ 1974. Και δεν μιλαμε για το Αιγαιο που ο "αειμνηστος" Ανδρεας σακατεψε στο Νταβος. Μιλαμε για... κοιτασματα σε Κρητη και Ιονιο. Κοιτασματα που η νεα τεχνολογια απεδειξε οτι ειναι απιστευτου μεγεθους και αξιας. Μονο στο κολπο του Μεσσαρα οι επιστημονες ειπαν οτι υπαρχουν 3 τρις κυβικα μετρα φυσικου αεριου! Αν δωθει η περιοχη σε εταιρεια και το Ελληνικο κρατος κρατησει το 20% θα εισρευσουν στα ταμεια του 170 δις ευρω και θα λυσει τοσο το χρεος οσο και για 50 χρονια το ενεργειακο θεμα της κεντρικης Ευρωπης! Δηλαδη αντι να πετσοκοβουμε μισθους θα μπορουσαμε να ξεκιναγαμε εξορυξεις που θα μας φορτωναν λεφτα και θεσεςι εργασιες για τα ναυπηγεια, τα ανωτατα εκπαιδευτικα ιδρυματα, τα διυληστηρια κτλ. Θα σωζαμε την Ελλαδα χωρις να ματωσει ο Ελληνας! Στη Κρητη τρυπανε για νερο και βγαινει φυσικο αεριο. Υποθαλασσια ηφαιστεια στη περιοχη βγαζουν καθημερινα τεραστιες ποσοτητες. Στη πρωτη εκπομπη για το θεμα, τον Απριλη ειχε παρεμβει ο υφυπουργος Μανιατης που προανηγγειλε τη δημιουργια Φορεα Υδρογοντανθρακων μεσα σε 2 εβδομαδες ωστε να αρχισει η συστηματικη προσπαθεια εκμεταλευσης. Χθες μετα απο τοσους μηνες ο Χαρδαβελας επικοινωνησε τηλεφωνικα με τον υφυπουργο Μανιατη για να δει τι γινεται με τον Φορεα και η απαντηση του Μανιατη ηταν "ουδεν σχολιο"!!! Οι ξενοι γνωριζουν οτι ειμαστε το πλουσιοτερο σε ορυκτα μελος της ΕΕ (υπαρχει δημοσιευμενη μελετη). Ειναι τυχαια τα Μνημονια τα οποια συνυφαινονται με θεματα εθνικης κυριαρχιας? Οι ξενοι θελουν με την απειλη μη-καταβολης καποιας απο τις δοσεις, να μας παρουν για ενα κομματι ψωμι περιοχες γεματες σε καθαρο φυσικο αεριο (και πετρελαιο). ΞΥΠΝΗΣΤΕ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΥΠΕΔΑΦΟΣ ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΡΥΘΜΙΣΤΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ, ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1974! Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 11, 2010 Ποιο πολύ για Χαρδαβέλεια @@ρολογία μου κάνει, παρά για σοβαρή μελέτη. Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted November 11, 2010 Δε ξέρω γιατί και πώς έφτασε σ' αυτό το σημείο, αλλά κι εμένα ο Χαρδαβέλλας από αξιόλογος δημοσιογράφος που τον θεωρούσα, έχει καταστεί δημοσιογράφος "λαϊκής εμβέλειας" με φτηνές παραγωγές και ηχηρούς τίτλους με αμφίβολα διασταυρούμενες πηγές και μεθοδολογία. Ειδικά σε ότι αφορά τα ΑΤΙΑ, τον ΑΡΗ, τις υπερφυσικές δυνάμεις, τον Γιούρι Γκέλερ και άλλα πολλά έχει χρηστεί "άγιος προστάτης και αναδειχτής". Αυτό στη δική μου συνείδηση και ίσως και άλλων. Επίσης τώρα που το σκέφτομαι, από την ομάδα των τριών (Λιάνης, Δημαράς, Χαρδαβέλλας - "Ρεπόρτερς") είναι ο μόνος που δεν έχει πολιτευτεί (ο εξυπνότερος ή όχι από τους τρείς?). Μπορεί να μας το φυλάει για επόμενη εκλογική αναμέτρηση. Και τέλος πάντων, αυτή συνομωσιολογία δεν έχει πλεον όρια. Έχουμε φτάσει πλέον κάθε βράδυ να κρυφοκοιτάμε τη γυναίκα μας στο μπάνιο μήπως βγάζει την επιδερμίδα της και είναι άλιεν από κάτω.... "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted November 11, 2010 Αντί ό Χαρδαβέλας να κάνει καμία σοβαρή εκπομπή κάθεται και ψάχνει για θησαυρούς... Από σοβαρός δημοσιογράφος έχει καταντήσει "Η Ντόρα η μικρή εξερευνήτρια" Με χαρδαβέλιες θεωρίες-συνωμοσίες η χώρα δεν πάει μπροστά. moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
Nikolinos_ 0 Report post Posted November 11, 2010 Παιδιά, οι περισσότεροι είμαστε σε δύσκολη θέση. Ας μή μας παίρνει από κάτω. Δεν μπορεί να συνεχιστεί για πολύ η κατάσταση αυτή. Τα 10 πρώτα μηνύματα μεταφέρθηκαν από το "δίκτυο εύρεσης εργασίας". Το παρόν είναι ένα νέο νήμα όπου μπορούμε να συζητήσουμε για την κρίση, το τι μας οδήγησε εκεί και τις προοπτικές για το μέλλον. εγώ πάντως πιστεύω πως η κατάσταση αυτή θα συνεχιστεί για πολύ πολύ καιρό ακόμα. Second is the first looser ; ) 1) You are on the internet 2) You are visiting Snowclub.gr forums 3) You are reading my signature 5) You didn't noticed that point 4 is missing 6) You just checked for point 4 7) You are smiling Share this post Link to post Share on other sites