leonidastria 4,307 Report post Posted September 11, 2011 Για να είμαι ειλικρινής δεν ρώτησα αυτή την παράμετρο (γιατί τις δύο προηγούμενες φορές που πέταξα δεν είχα κανένα θέμα, μια φορά με Aegean και μία με Lufthansa, αλλά και οι δυο στο Μόναχο). Κάνε ένα τηλ. στην Aegean και ρώτησέ το. Οπως λεει και ο MakisM ,πρεπει να εχει κανεις την πολιτικη της εταιρειας γραπτως! Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted February 12, 2012 (edited) . Edited October 8, 2017 by mil Quote Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted February 12, 2012 Στο πήγαινε απο Κρητη ( Her -Ath) Aegean μου είπαν από μόνοι τους οτι το σετ ήταν δωρεάν ...μάλιστα μου έψαχναν και τις μπότες ..είχα 24 κιλα βαλίτσα και δεν με χρέωσαν γιατί δεν έδωσα μπότες υπέθεσαν ότι τις είχα μέσα !!! Στην επιστροφή από Αθήνα πάω στο Check in Κοιτάνε την Κράτηση Ηράκλειο Ρωτάει η μία κοπέλα ..έχετε χιονοδρομικό ?? όχι λέω εγώ έχει σημασία ?? Μπα μου λέει .. Ζυγίσουν βαλίτσα σκι Μπότες 14 κιλά παραπάνω .. Με βάζουν υπογράφω ,, για τα σκι και τις Μπότες ότι μεταφέρονται με δική μου ευθύνη .. ( έτσι και αλλιώς μόνο βαλίτσα και ένδυση αποζημιώνουν) μου λένε στο ιμάντα 78 τα σκι και οι μπότες ..όλα καλά μόλις φτάνω ο υπάλληλος που ήταν εκεί μου λέει να ξαναγυρίσω στο counter 128 ..ωραία του λέω πάρε τα σκι μου και τις μπότες και πάω ..Όχι μου λέει μου είπαν να πάτε εκεί μαζί με αυτά !!!! Επιστροφή ..πάω ρωτάω τι εγινε και με ταλαιπωρείται πάνω κάτω με τα σκι και τις μπότες … απανταει η μια εκ των δυο … ξέρετε η δωρεάν μεταφορά των σκι είναι μόνο για πτήση εξωτερικού .. .. όχι λέω εγώ αναφέρει ανά πτήση και όχι προορισμό .. Ο super visor μας λέει αυτό και θα πρέπει να πληρώσετε 2 euro ανά κιλό … Αναφέρω στην κοπέλα ότι τα έφερα από Κρητη και δεν χρεώθηκα … από λάθος μου προφανώς μου απατάει η κοπέλα … θέλουμε 34 euro .. Η υπομονή μου και η ευγένεια μου τέλειωσε !!! Δεν πληρώνω τίποτα Πες στον προϊστάμενο σου να έρθει εδώ και να μου φέρει και τον όρο ότι μόνο σε πτήσεις εξωτερικού ισχύει η δωρεάν μεταφορά !!!!! Φυσικά σε έξαλλη κατάσταση .. περιμένοντας τον Προϊστάμενο… η μια κοπέλα επέμενε και έλεγε στην άλλη ότι είναι δωρεάν ..εγώ να ζητάω τον προϊστάμενο και επίσης τον υπεύθυνο της Υ.Π.Α για θέματα ΙΑΤΑ .. Χτυπάει το τηλέφωνο κάτι λένε γυρίζει μου ζητάει συγνώμη για την καθυστέρηση ο Προϊστάμενος είπε να τα πάρουν δωρεάν γιατί δεν διευκρινίζεται εάν η δωρεάν μεταφορά είναι σε εσωτερικού η εξωτερικού πτήση !!!!!! Δηλαδή εάν εγώ δεν έλεγα τίποτα θα τσέπωναν 34 ευρώ έτσι γιατί το μυαλό του προϊστάμενου σκέφτηκε ότι στην Κρήτη δεν έχουμε χιονοδρομικό ..άρα δεν δικαιούσαι μεταφορέα δωρεάν σκι !!!!! Οπότε καλά θα κάνετε να τυπώνεται τα rules .. τα ψιλά γράμματα .. και να τα έχετε μαζί σας … σημειωτέων ότι μια τέτοια παρεξήγηση στο Μιλάνο μπορεί να σου στοιχήσει και 150 euro αφού εκεί χρεώνουν 10 euro το κιλό !!!!!!! 1 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted February 12, 2012 δηλαδη αν εγω θελω να πεταξω απο θεσνικη αθηνα για να κανω σκι στο μαιναλο, θα πρεπει να πληρωσω την μεταφορα σκι? τι αλλου θα ακουσουμε.... 1 Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted June 11, 2012 Δημοσιευμένο και στο site της Aegean οτι το πρώτο σετ σκι είναι δωρεάν. http://el.aegeanair.com/hrisimes-plirofories/plirofories-aposkeuon/eidikes-aposkeues/ 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted June 12, 2012 Προσοχή, άλλαξαν οι κανόνες για τις αποσκευές, αλλά σχετικά με τα σκι, ισχύει ότι και παλιά, όπως τα λέει παρπαπάνω ο σύντροφος ! Quote carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted June 19, 2012 Νέα πολιτική στη μεταφορά αποσκευών σε όλες τις πτήσεις της Aegean H Aegean ανακοίνωσε την απλοποίηση της πολιτικής της για τα επιτρεπτά όρια των αποσκευών σε όλες τις πτήσεις της από 15 Ιουνίου 2012, υιοθετώντας την πολιτική η οποία ήδη εφαρμόζεται από άλλες Διεθνείς αεροπορικές εταιρίες. Με τη νέα πολιτική η Aegean εναρμονίζει τη διαδικασία μεταφοράς αποσκευών με αυτή των μεγαλύτερων αεροπορικών εταιριών, συμβάλλοντας στη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας του επιβάτη. Έτσι οι επιβάτες δικαιούνται να μεταφέρουν δωρεάν συγκεκριμένο αριθμό και βάρος αποσκευών ανάλογα με τη Θέση (Οικονομική ή Διακεκριμένη) που έχουν επιλέξει. Συγκεκριμένα, όσοι επιβάτες επιλέγουν διακεκριμένη θέση έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν 2 αποσκευές, έως 32 κιλών η κάθε μια, ενώ οι επιβάτες οικονομικής θέσης μπορούν να μεταφέρουν δωρεάν μια αποσκευή έως 20 κιλά. πηγη tourism today Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 19, 2012 Κοινώς από εδώ και στο εξής θα πληρώνουμε για να πάμε τα σκι μας στο εξωτερικό. No problem βέβαια, γιατί δεν έχουμε πια λεφτά για να πάμε στο εξωτερικό. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted June 19, 2012 Βρε Χρήστο, αφού είπαμε, το πρώτο ζευγάρι (σκι) είναι δωρεάν! Quote carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 19, 2012 Μου διέφυγε! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted June 19, 2012 Είναι επειδή έχουν πάρει τα μυαλά σου αέρα, εκεί ψηλά που είσαι συνέχεια με τον φίλο σου! Quote carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 19, 2012 Έλα που δεν είμαι συνέχεια, εδώ και 3 μέρες έχει ξεσκιστεί στον αέρα! Για αυτό θόλωσα! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
mik2fast 21 Report post Posted June 19, 2012 Τα σετ σκι/snowboard κατατασονται στις ειδικες αποσκευες και υπαρχουν ξεχωριστοι κανονες για τις χρεωσεις...Η πολιτικη της εταιρειας που αλλαξε αναφερεται στις στανταρ αποσκευες....οποτε ταξιδευεις δωρεαν με το πρωτο σετ οπως αναφερει και ο φιλος πιο πανω... Quote Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted June 28, 2012 μόλις μου ήρθε αυτή η ενημέρωση: Νέοι όροι μεταφοράς αποσκευών από την... Olympic Air ισχύουν από 1η Ιουλίου 2012 :( 1 Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted June 28, 2012 Ε,τι άλλαξε??αφού το πρώτο σκι είναι δωρεαν....κι αν θέλω δύο,τα βάζω στον ίδιο σάκο. Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted June 28, 2012 Ναι, στην Ελλάδα αυτό πιάνει, αλλά στην επιστροφή, ήμουν Μιλάνο και μου λέει η κοπέλα στο counter. " Ο σάκος που έχετε είναι μεγάλος! Προφανώς θα έχετε δύο ζευγάρια σκι μέσα. Ξέρετε, κάθε μέρα βλέπουμε σάκους και πέδιλα εδώ στο Μιλάνο!" Και έτρεχα μετά να πληρώσω το δεύτερο ζευγάρι. Ήμουν με easyjet. Πάντως, όταν είσαι με πολλά άτομα ίσως γίνεται, γιατί σε ίδιο δρομολόγιο, μετά από δύο μήνες περάσαμε 4 σανίδες και ένα ζευγάρι σκι και πληώσαμε μόνο για μία σανίδα και τα σκι. Αξίζει το ρίσκο, γιατί η τιμή στο αεροδρόμιο είναι η ίδια για τον εξοπλισμό με αυτή που χρεώνεσαι online, απλά είναι η αίσθηση της ξεφτίλας. Βέβαια έτσι, μπορεί να γλυτώσεις 60 ευρώ!!!! Quote carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted June 28, 2012 , απλά είναι η αίσθηση της ξεφτίλας. Θα ανοίξεις το σάκο,θα δεις το 2ο ζευγάρι και θα πεις :Απαπαπα,ποιος τα έβαλε αυτά εκεί μέσα?? Σαν το ανέκδοτο με το ελάφι.. Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
tot2day 102 Report post Posted September 19, 2012 Μετά απο επικοινωνία με Lufthansa σχετικά με τη νέα πολιτική της εταιρίας για τη μεταφορά αθλητικού εξοπλισμού, μου απάντησαν πως τσάντα με ένα ζευγάρι σκι/μπότες/μπατόν/κράνος είναι δωρεάν κατ' άτομο. ΔΕΝ ισχύει το ίδιο για snowboard. Οι σανιδάδες θα πληρώσουν 60e (για τσάντα έως 158cm). Σύνολο 120 πήγαινε-έλα δηλαδή.. Ρατσισμοοοοοός Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted September 19, 2012 τι κουλο εινια αυτο? χαχα Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted September 19, 2012 Όντως κουλό. Η τσάντα του snowboard είναι πιο φαρδιά, αλλά και πιο κοντή. Έτσι δεν είναι; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Fulvia 3 215 Report post Posted September 19, 2012 Οι σκιέρ είμαστε πιο chic άνθρωποι και μας προτιμούν. Τους snowboarders τους αποθαρρύνουν. Quote Μιχάλης Δημάκης<br />Ει το φέρον σε φέρει, φέρε και φέρου. Εί δ' αγανακτείς και σ' εαυτόν λυπείς και το φέρον σε φέρει. Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted September 19, 2012 με μια γρηγορη ματια εγω δεν βρηκα κατι τετοιο. Ski/Wasserski-Ausrüstung Eine Skiausrüstung = 1 Paar Ski oder Wasserski oder ein Snowboard + 1 Paar Skistöcke + 1 Paar Skischuhe + 1 Skihelm η μεταφορα εξοπλισμου σκι εκτος απο ταξιδι προς τις ΗΠΑ αν καταλαβα καλα ειναι δωρεαν. Και ειναι 1 ζευγαρι σκι ή water ski , η σανιδα, μπαστουνια μποτες κρανος. Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
tot2day 102 Report post Posted September 19, 2012 Σας επισυνάπτω αυτούσια την απάντηση της flight manager της Lufthansa εδω. " You may check in a bag (up to 23kg and dimensions up to 158cm) plus 1 ski bag free of charge . Please note that additional allowance is for ski equipment only, so bag may contain 1 pair of ski, 1 pair of poles, 1 pair of boots (even if in separate bag) and one helmet . Snowboard equipment may be transported at applicable charge." Κουλο όντως. Και μας μας έκανε εντυπωση γι αυτο και το αναφερω.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted September 19, 2012 οντως παραξενο. Γιατι απο πανω στο site της εταιρειας δεν τα διαχωριζει. Μηπως εινια πτηση της Lufthansa αλλα την εκτελει αλλη εταιρεια; γιατι κατι τετοια λεει μεσα οτι μπορει να υπαρχουν αλλαγες σε partner κλπ Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
clouseau 199 Report post Posted September 19, 2012 με aegean ισχυει το δωρεαν για σετ snowboard? Quote Share this post Link to post Share on other sites