Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
aab

Πολιτική αεροπορικών εταιρειών

Recommended Posts

Εγω στο site της Lufthansa κατω απο το "Free baggage allowance for tickets issued from 1 June 2012" λεει "Additional sports bag : +1 ski bag" χωρις να διευκρινιζει τι περιεχει, ενω κατω απο το "Free baggage allowance for tickets issued before 1 June 2012" λεει τα ιδια, αλλα διευκρινιζει οτι "One ski equipment = One pair of skis or water skis or one snowboard + 1 pair of ski sticks + 1 pair of ski boots + 1 ski helmet".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω στο site της Lufthansa κατω απο το "Free baggage allowance for tickets issued from 1 June 2012" λεει "Additional sports bag : +1 ski bag" χωρις να διευκρινιζει τι περιεχει, ενω κατω απο το "Free baggage allowance for tickets issued before 1 June 2012" λεει τα ιδια, αλλα διευκρινιζει οτι "One ski equipment = One pair of skis or water skis or one snowboard + 1 pair of ski sticks + 1 pair of ski boots + 1 ski helmet".

 

Αυτο ακριβώς είδαμε και μεις και ζητήσαμε διευκρύνιση. Ισχύει για εισιτήρια που αγοράστηκαν μετά την 1/7. Είναι πτήση Lufthansa για Μόναχο (@Turms), όχι συνεργαζόμενης.

Λογικά και για την Aegean θα ισχύει ο ίδιος κανονισμός αφου ανοίκουν και οι δύο εταιρίες στη star alliance.. :(

Στο απαντητικό e-mail που έβαλα πάνω δε φαίνεται, αλλά το "ski equipment only" το ειχε και με bold γράμματα.

Βέβαια η flight manager του Ελ. Βεν είπε να πάμε να τη βρούμε να δει "τι μπορεί να κάνει".. Ο,τι να'ναι..

Θα βγει ο εξοπλισμός άλλο ενα εισιτήριο.. :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν ειναι να δωσεις 120 ευρω μηπως συμφερει να νοικιασεις εκει?

120 ευρω στα πιο ακριβα χιονοδρομικα κανει η ενοικιαση

μπορει να βρεις και φθηνοτερα


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σιγουρα τα νοικιαρικα σανιδια της Αυστριας δεν έχουν σχεση με τα νοικιαρικα της Ελλαδας. Αλλα και παλι.. να δωσεις 1 χιλιαρικο για ταξιδι και να κάνεις με νοικιαρικο? Κριμα ειναι

Share this post


Link to post
Share on other sites

με aegean ισχυει το δωρεαν για σετ snowboard?

 

Στο site της Aegean δεν εχει αλλαξει κατι απ' οτι βλεπω, το snowboard περιλαμβανεται στον εξοπλισμο του σκι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο site της Aegean δεν εχει αλλαξει κατι απ' οτι βλεπω, το snowboard περιλαμβανεται στον εξοπλισμο του σκι.

 

ευχαριστω.

 

εκανα μια ερωτηση στην airtickets για να μου πουνε τι ισχυει και για aegean και για lufthansa αλλα δεν πηρα συγκρεκριμενη απαντηση. μου ειπαν οτι θα πρεπει να κανουν request στην αεροπορικη αφου εχει γινει κρατηση- οχι αγορα- και να δουνε τι θα απαντησει η αεροπορικη... κρατηση online δεν γινεται... μου προτειναν να κανω κρατηση τηλεφωνικα με εξτρα χρεωση...

 

ειναι παντως κουλο να επιτρεπει σετ σκι δωρεαν και οχι snowboard...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη Lufthansa δυστυχώς η πολιτική αλλαξε. Εχουμε κανει ήδη την κράτηση και μας είπαν ακριβώς ότι χρεώνουν τα snb ενώ ισχύει ακόμα δωρεάν μεταφορά τσάντας σκι.

Για την aegean δε ξέρω (ίσως δεν έχουν ανανεώσει τη σελίδα τους με τα νέα regulations) πάντως επειδή ανήκουν και αυτοί στη star alliance υποθέτω πως θα ισχύουν ακριβώς τα ίδια.

Καλό θα είναι όποιος κλείσει με aegean να το τσεκάρει

Share this post


Link to post
Share on other sites

εντελως ανοητο το ολο θεμα.

Το βαρος αναμεσα σε σανιδα και σκι ειναι σχεδον το ιδιο οπως και το μηκος πολλες φορες.

Η διαφορα εινια στο πλατος αλλα δεν νομιζω οτι ειναι πια τοσο τραγικο το μεγεθος μια σανιδας για να στο χρεωνουν....τι να πεις....


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το οτι είναι ανόητος ο διαχωρισμός είναι.. Αλλά προφανώς δε γίνεται με κριτήριο το μέγεθος και το βάρος. (αλλιώς δε θα ήταν σε όλες τις εταιρίες η μεταφορά εξοπλισμού γκολφ τζαμπε :hope: ).

Το προβλημά είναι ότι πλέον υπάρχει σαφής διαχωρισμος στο buggage regulation ανάμεσα σε ski equipment k snb equipment. (εκτος απο aegean ακόμα) και η απάντηση που λαβαμε μετα απο mail στη lufthansa στη Γερμανια ηρθε απο την ιδια τη flight manager και οχι απο καποιο customer care που πιθανον να μην εχουν και ιδεα ποια η διαφορά..

Ελπίζω και γω πραγματικα εδώ να τη γλιτώσουμε. Δε βλέπω το ίδιο να συμβαίνει και στο Μόναχο βασικα!!

 

Πού πήρες τηλέφωνο ακριβώς να κάνω και γω μια ερώτηση ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν μπορω να καταλαβω με ποιο σκεπτικο γινεται ο διαχ.

αν μιλουσαμε για αγγλικη εταιρεια (πχ ΒΑ) θα ελεγα οτι επειδη πολλα αγγλακια κουβαλανε σανιδες, το κανουνε για να βγαλουν κανα ευρω

αλλα μιλαμε για lufthansa....δεν καταλαβαινω το σκεπτικο

το αρνητικο παντως ειναι οτι σε λιγο καιρο (αν τελικα ισχυει αυτη η χρεωση) το ολο θεμα θα επεκταθει και στην μεταφορα σκι.


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μηπως να ξεκινήσουμε golf? :innocent:

Διαβαζω και σε ξένα φορα οτι έχει επικρατήσει ένας κακός χαμός με τις νεες ρυθμίσεις όσων αφορά τη μεταφορά σκι. Οι περισσότεροι τη γλιτώνουν όταν κάνουν παράπονο για λανθασμένη πληροφόρηση ή "μη ταυτιση απόψεων" ανάμεσα σε web site - customer care (τηλέφωνο). Η ερώτηση είναι ως πότε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μίλησα με τις κρατήσεις και γω και για εδώ φαίνεται να τη γλιτώνουμε. (Βεβαια η κυρια δεν ήξερε τη διαφορά σκι-snb.. μαλλον γι αυτο). Της ζήτησα και μου τις πέρασε τις τσάντες επί τόπου. Αν θα έχουμε και την ίδια αντιμετώπιση και στη Γερμανία θα σας πω στην επιστροφή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

το οτι πρεπει να δηλωνεις τις τσαντες ειναι διαδικασια που πρεπει να γινεται ουτως η αλλως. αλλιως αν πας εκει με τα μπαγκαζια και δεν εχεις δηλωσει μπορουν να σου αρνηθουνε να τα βαλουν μεσα.

η χρεωση ειναι μια αλλη ιστορια...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γεια σε όλους απο τη μακρινή Σουηδία,

 

Πρόκειται να ταξιδέψω μετά τα Χριστούγεννα με Ryanair για Μιλάνο από Θεσσαλονίκη, με τελικό προορισμό τους Dolomites. Εχει μεταφέρει κανείς εξοπλισμό με Ryanair?

Στο site τους αναφέρουν οτι η τιμή είναι 50€ per item, χωρίς να αναφέρει αν περιλαμβάνει κ μπότες. Σκεφτόμουν αν μπορώ να μεταφέρω σε μια τσαντα ενα ζευγάρι σκι και μια σανίδα πληρώνοντας ''1 item''. Γνωρίζει κανείς αν είναι αυτο εφικτό; Τις μπότες θα τις έχω στη βαλίτσα μου. Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω και με την εταιρεία εννοείται, αλλά θα θελα να ξερα αν έχει κανείς κάποια εμπειρία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Take your skis for free with these airlines

 

 

If you’ve been thinking twice about taking your skis or snowboard, think again. Two airlines are offering deals on ski carriage if you book before a certain date, and despite what the perception may be otherwise, there are still a few airlines that don’t charge for ski carriage, at any time of the year.

city_airport-300x200.jpgBA, no doubt spurred on by Swiss winning best airline at the World Snow Awards, is offering free ski carriage for any flights booked before 30 November for departure from London City Airport.

And Monarch, which has launched new routes to popular winter ski destinations including Grenoble, Friedrichshafen and Munich, is waiving ski carriage charges for passengers who book before 31 December.

For booking flights later in the season, keep Austrian Airlines, Helvetic Airways and Swiss in mind – their luggage allowances include your ski or snowboard bags whenever you book.

 

Πηγη ski&snb.co.uk

  • Like 2

"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν, τελικά επικοινώνησα με την Ryanair, και μου απαντήσανε ότι ως 1 item θεωρείται μια μόνο τσάντα. Δηλαδη στα 50€ αν θες να μεταφέρεις σετ σκι και μπότες τότε πρέπει να χωρέσουν σε 1 τσάντα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Aegean προς Ιταλία (Μιλάνο) τα έτη 2010/11/12 δεν χρέωσε σκι/μπότες. Είχε προηγηθεί έγκαιρα τηλέφωνο ενημέρωσης για αποσκευές σκι (ακόμα και με κράτηση από Internet). Κανένα πρόβλημα γενικά

Μάλιστα την 1 φορά ήταν 2 σκι σε μια θήκη και πάλι δεν υπήρξε πρόβλημα (εκτός από τη μέση του κουβαλητή!) όμως αφορούσε 2 άτομα... 'Όλες τις φορές μιλάμε για aller-retour!

Edited by Apostolos
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να μην ανοίξω νέο θέμα, το γράφω εδώ.

Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει δυνατότητα, στο αεροδρόμιο του Μονάχου, για αποθήκευση αποσκευών η εξοπλισμού για μία ημέρα;


fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι Γιωργο και βεβαια υπαρχει ...η χρεωση ειναι αναλογη με το μεγεθος η το βαρος


μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Casavant77
      Casavant77
      (42 years old)
    2. frodo512
      frodo512
      (55 years old)
    3. vbessas88
      vbessas88
      (38 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,796
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,729
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    prsilo
    Joined
×
×
  • Create New...