giannis_ch 352 Report post Posted September 19, 2012 Εγω στο site της Lufthansa κατω απο το "Free baggage allowance for tickets issued from 1 June 2012" λεει "Additional sports bag : +1 ski bag" χωρις να διευκρινιζει τι περιεχει, ενω κατω απο το "Free baggage allowance for tickets issued before 1 June 2012" λεει τα ιδια, αλλα διευκρινιζει οτι "One ski equipment = One pair of skis or water skis or one snowboard + 1 pair of ski sticks + 1 pair of ski boots + 1 ski helmet". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted September 19, 2012 ισως τοτε εχουν γινει αλλαγες. Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
tot2day 102 Report post Posted September 19, 2012 Εγω στο site της Lufthansa κατω απο το "Free baggage allowance for tickets issued from 1 June 2012" λεει "Additional sports bag : +1 ski bag" χωρις να διευκρινιζει τι περιεχει, ενω κατω απο το "Free baggage allowance for tickets issued before 1 June 2012" λεει τα ιδια, αλλα διευκρινιζει οτι "One ski equipment = One pair of skis or water skis or one snowboard + 1 pair of ski sticks + 1 pair of ski boots + 1 ski helmet". Αυτο ακριβώς είδαμε και μεις και ζητήσαμε διευκρύνιση. Ισχύει για εισιτήρια που αγοράστηκαν μετά την 1/7. Είναι πτήση Lufthansa για Μόναχο (@Turms), όχι συνεργαζόμενης. Λογικά και για την Aegean θα ισχύει ο ίδιος κανονισμός αφου ανοίκουν και οι δύο εταιρίες στη star alliance.. Στο απαντητικό e-mail που έβαλα πάνω δε φαίνεται, αλλά το "ski equipment only" το ειχε και με bold γράμματα. Βέβαια η flight manager του Ελ. Βεν είπε να πάμε να τη βρούμε να δει "τι μπορεί να κάνει".. Ο,τι να'ναι.. Θα βγει ο εξοπλισμός άλλο ενα εισιτήριο.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted September 19, 2012 αν ειναι να δωσεις 120 ευρω μηπως συμφερει να νοικιασεις εκει? 120 ευρω στα πιο ακριβα χιονοδρομικα κανει η ενοικιαση μπορει να βρεις και φθηνοτερα Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
tot2day 102 Report post Posted September 19, 2012 Σιγουρα τα νοικιαρικα σανιδια της Αυστριας δεν έχουν σχεση με τα νοικιαρικα της Ελλαδας. Αλλα και παλι.. να δωσεις 1 χιλιαρικο για ταξιδι και να κάνεις με νοικιαρικο? Κριμα ειναι Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted September 19, 2012 Για μια εβδομάδα τα χρήματα από την ενοικίαση θα είναι κανένα κατοστάρικο. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
giannis_ch 352 Report post Posted September 19, 2012 με aegean ισχυει το δωρεαν για σετ snowboard? Στο site της Aegean δεν εχει αλλαξει κατι απ' οτι βλεπω, το snowboard περιλαμβανεται στον εξοπλισμο του σκι. Quote Share this post Link to post Share on other sites
clouseau 199 Report post Posted September 20, 2012 Στο site της Aegean δεν εχει αλλαξει κατι απ' οτι βλεπω, το snowboard περιλαμβανεται στον εξοπλισμο του σκι. ευχαριστω. εκανα μια ερωτηση στην airtickets για να μου πουνε τι ισχυει και για aegean και για lufthansa αλλα δεν πηρα συγκρεκριμενη απαντηση. μου ειπαν οτι θα πρεπει να κανουν request στην αεροπορικη αφου εχει γινει κρατηση- οχι αγορα- και να δουνε τι θα απαντησει η αεροπορικη... κρατηση online δεν γινεται... μου προτειναν να κανω κρατηση τηλεφωνικα με εξτρα χρεωση... ειναι παντως κουλο να επιτρεπει σετ σκι δωρεαν και οχι snowboard... Quote Share this post Link to post Share on other sites
tot2day 102 Report post Posted September 20, 2012 Στη Lufthansa δυστυχώς η πολιτική αλλαξε. Εχουμε κανει ήδη την κράτηση και μας είπαν ακριβώς ότι χρεώνουν τα snb ενώ ισχύει ακόμα δωρεάν μεταφορά τσάντας σκι. Για την aegean δε ξέρω (ίσως δεν έχουν ανανεώσει τη σελίδα τους με τα νέα regulations) πάντως επειδή ανήκουν και αυτοί στη star alliance υποθέτω πως θα ισχύουν ακριβώς τα ίδια. Καλό θα είναι όποιος κλείσει με aegean να το τσεκάρει Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted September 20, 2012 (edited) . Edited October 8, 2017 by mil 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted September 20, 2012 εντελως ανοητο το ολο θεμα. Το βαρος αναμεσα σε σανιδα και σκι ειναι σχεδον το ιδιο οπως και το μηκος πολλες φορες. Η διαφορα εινια στο πλατος αλλα δεν νομιζω οτι ειναι πια τοσο τραγικο το μεγεθος μια σανιδας για να στο χρεωνουν....τι να πεις.... Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
tot2day 102 Report post Posted September 20, 2012 Το οτι είναι ανόητος ο διαχωρισμός είναι.. Αλλά προφανώς δε γίνεται με κριτήριο το μέγεθος και το βάρος. (αλλιώς δε θα ήταν σε όλες τις εταιρίες η μεταφορά εξοπλισμού γκολφ τζαμπε ). Το προβλημά είναι ότι πλέον υπάρχει σαφής διαχωρισμος στο buggage regulation ανάμεσα σε ski equipment k snb equipment. (εκτος απο aegean ακόμα) και η απάντηση που λαβαμε μετα απο mail στη lufthansa στη Γερμανια ηρθε απο την ιδια τη flight manager και οχι απο καποιο customer care που πιθανον να μην εχουν και ιδεα ποια η διαφορά.. Ελπίζω και γω πραγματικα εδώ να τη γλιτώσουμε. Δε βλέπω το ίδιο να συμβαίνει και στο Μόναχο βασικα!! Πού πήρες τηλέφωνο ακριβώς να κάνω και γω μια ερώτηση ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted September 20, 2012 δεν μπορω να καταλαβω με ποιο σκεπτικο γινεται ο διαχ. αν μιλουσαμε για αγγλικη εταιρεια (πχ ΒΑ) θα ελεγα οτι επειδη πολλα αγγλακια κουβαλανε σανιδες, το κανουνε για να βγαλουν κανα ευρω αλλα μιλαμε για lufthansa....δεν καταλαβαινω το σκεπτικο το αρνητικο παντως ειναι οτι σε λιγο καιρο (αν τελικα ισχυει αυτη η χρεωση) το ολο θεμα θα επεκταθει και στην μεταφορα σκι. Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
tot2day 102 Report post Posted September 20, 2012 Μηπως να ξεκινήσουμε golf? Διαβαζω και σε ξένα φορα οτι έχει επικρατήσει ένας κακός χαμός με τις νεες ρυθμίσεις όσων αφορά τη μεταφορά σκι. Οι περισσότεροι τη γλιτώνουν όταν κάνουν παράπονο για λανθασμένη πληροφόρηση ή "μη ταυτιση απόψεων" ανάμεσα σε web site - customer care (τηλέφωνο). Η ερώτηση είναι ως πότε Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted September 20, 2012 (edited) . Edited October 8, 2017 by mil Quote Share this post Link to post Share on other sites
tot2day 102 Report post Posted September 20, 2012 Μίλησα με τις κρατήσεις και γω και για εδώ φαίνεται να τη γλιτώνουμε. (Βεβαια η κυρια δεν ήξερε τη διαφορά σκι-snb.. μαλλον γι αυτο). Της ζήτησα και μου τις πέρασε τις τσάντες επί τόπου. Αν θα έχουμε και την ίδια αντιμετώπιση και στη Γερμανία θα σας πω στην επιστροφή. Quote Share this post Link to post Share on other sites
clouseau 199 Report post Posted September 21, 2012 το οτι πρεπει να δηλωνεις τις τσαντες ειναι διαδικασια που πρεπει να γινεται ουτως η αλλως. αλλιως αν πας εκει με τα μπαγκαζια και δεν εχεις δηλωσει μπορουν να σου αρνηθουνε να τα βαλουν μεσα. η χρεωση ειναι μια αλλη ιστορια... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jameson23 5 Report post Posted November 25, 2012 Γεια σε όλους απο τη μακρινή Σουηδία, Πρόκειται να ταξιδέψω μετά τα Χριστούγεννα με Ryanair για Μιλάνο από Θεσσαλονίκη, με τελικό προορισμό τους Dolomites. Εχει μεταφέρει κανείς εξοπλισμό με Ryanair? Στο site τους αναφέρουν οτι η τιμή είναι 50€ per item, χωρίς να αναφέρει αν περιλαμβάνει κ μπότες. Σκεφτόμουν αν μπορώ να μεταφέρω σε μια τσαντα ενα ζευγάρι σκι και μια σανίδα πληρώνοντας ''1 item''. Γνωρίζει κανείς αν είναι αυτο εφικτό; Τις μπότες θα τις έχω στη βαλίτσα μου. Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω και με την εταιρεία εννοείται, αλλά θα θελα να ξερα αν έχει κανείς κάποια εμπειρία. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted November 25, 2012 (edited) . Edited October 8, 2017 by mil Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 25, 2012 Hejsan fran Grekland Έτσι λένε τον Σουηδό μάγειρα; (άσε το googlισα!) 2 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted November 30, 2012 Take your skis for free with these airlines If you’ve been thinking twice about taking your skis or snowboard, think again. Two airlines are offering deals on ski carriage if you book before a certain date, and despite what the perception may be otherwise, there are still a few airlines that don’t charge for ski carriage, at any time of the year. BA, no doubt spurred on by Swiss winning best airline at the World Snow Awards, is offering free ski carriage for any flights booked before 30 November for departure from London City Airport. And Monarch, which has launched new routes to popular winter ski destinations including Grenoble, Friedrichshafen and Munich, is waiving ski carriage charges for passengers who book before 31 December. For booking flights later in the season, keep Austrian Airlines, Helvetic Airways and Swiss in mind – their luggage allowances include your ski or snowboard bags whenever you book. Πηγη ski&snb.co.uk 2 Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
jameson23 5 Report post Posted December 4, 2012 Λοιπόν, τελικά επικοινώνησα με την Ryanair, και μου απαντήσανε ότι ως 1 item θεωρείται μια μόνο τσάντα. Δηλαδη στα 50€ αν θες να μεταφέρεις σετ σκι και μπότες τότε πρέπει να χωρέσουν σε 1 τσάντα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Apostolos 11 Report post Posted March 26, 2013 (edited) Η Aegean προς Ιταλία (Μιλάνο) τα έτη 2010/11/12 δεν χρέωσε σκι/μπότες. Είχε προηγηθεί έγκαιρα τηλέφωνο ενημέρωσης για αποσκευές σκι (ακόμα και με κράτηση από Internet). Κανένα πρόβλημα γενικά Μάλιστα την 1 φορά ήταν 2 σκι σε μια θήκη και πάλι δεν υπήρξε πρόβλημα (εκτός από τη μέση του κουβαλητή!) όμως αφορούσε 2 άτομα... 'Όλες τις φορές μιλάμε για aller-retour! Edited March 29, 2013 by Apostolos 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted June 11, 2013 Για να μην ανοίξω νέο θέμα, το γράφω εδώ. Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει δυνατότητα, στο αεροδρόμιο του Μονάχου, για αποθήκευση αποσκευών η εξοπλισμού για μία ημέρα; Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted June 11, 2013 Ναι Γιωργο και βεβαια υπαρχει ...η χρεωση ειναι αναλογη με το μεγεθος η το βαρος Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites