Vanzel 1,536 Report post Posted May 14, 2012 2 ερωτήσεις προς τον μαυρισμένο Πρόεδρο.... 1)Γιατί όταν γέμισε μπαλώματα η κεντρική πίστα η κάμερα γύρισε και βλέπαμε την περιφερειακή;Πράγμα το οποίο συμβαίνει κάθε χρόνο; Καλοπροαίρετα υποθέτω για να μην στεναχωριόμαστε..... 2)Γιατί η κάμερα από όταν κλείνει το Χ/Κ είναι κλειστή για 6 μήνες;Που επίσης συμβαίνει κάθε χρόνο.....Και γιατί η κάμερα της κορυφής δεν λειτούργησε ποτέ,παρά για ελάχιστο διάστημα στην αρχή; Καλοπροαίρετα πάλι υποθέτω ότι γιατί έτσι το Χ/Κ βοηθάει στην προστασία του περιβάλλοντος,καταναλώνοντας λιγότερο ρεύμα..... Εσύ σαν χρόνια χιονοδρόμος σε αυτό το Χ/Κ συμφωνείς με αυτή την τακτική;Και αν ναι γιατί; Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted May 14, 2012 2 ερωτήσεις προς τον μαυρισμένο Πρόεδρο.... 1)Γιατί όταν γέμισε μπαλώματα η κεντρική πίστα η κάμερα γύρισε και βλέπαμε την περιφερειακή;Πράγμα το οποίο συμβαίνει κάθε χρόνο; Καλοπροαίρετα υποθέτω για να μην στεναχωριόμαστε..... Η ΚΑΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΕ ΠΟΛΛΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ,ΓΥΡΙΣΕ ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΣΝΟΟΥ ΒΟΛΕΥ 2)Γιατί η κάμερα από όταν κλείνει το Χ/Κ είναι κλειστή για 6 μήνες;Που επίσης συμβαίνει κάθε χρόνο.....Και γιατί η κάμερα της κορυφής δεν λειτούργησε ποτέ,παρά για ελάχιστο διάστημα στην αρχή; Καλοπροαίρετα πάλι υποθέτω ότι γιατί έτσι το Χ/Κ βοηθάει στην προστασία του περιβάλλοντος,καταναλώνοντας λιγότερο ρεύμα..... Εσύ σαν χρόνια χιονοδρόμος σε αυτό το Χ/Κ συμφωνείς με αυτή την τακτική;Και αν ναι γιατί; 1 Η Κάμερες ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΗ ΣΤΟ ΧΚ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗ ΜΕ ΚΑΡΤΑ ΑΡΑ ΣΥΝΕΧΩς ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΧΩΝΗ Ο ΙΔΙΩΤΗς ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΟΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΩ ΚΑΜΕΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΑΝΕ 3 ΦΟΡΕς ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥς ΑΠΟ ΚΕΡΑΥΝΟΥς ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΚΆΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΩΠΤΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΜΠΕΝΕς ΖΩΝΤΑΝΑ ΣΤΗΝ ΤΙΒΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΕς ΟΜ ΛΑΙΝ ΤΙς ΠΙΣΤΕς ΟΛΕς ..ΦΛΩΡΙΝΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΕΧΩ ΚΆΛΥΨΉ !! ΚΑΙ ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΡ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥς ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ Η ΙΔΙΟΙ ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
Vanzel 1,536 Report post Posted May 14, 2012 Αυτό που λες απαντάει στη δεύτερη ερώτηση. Για την πρώτη ερώτηση δεν είναι θέμα χρημάτων όμως και δεν απάντησες....αν θες φυσικά απαντάς. Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted May 14, 2012 (edited) Αυτό που λες απαντάει στη δεύτερη ερώτηση. Για την πρώτη ερώτηση δεν είναι θέμα χρημάτων όμως και δεν απάντησες....αν θες φυσικά απαντάς. βανκο που δεν απαντισα!! η καμερα γυρισε για να φαίνεται το σνοου βολευ , πολλη πριν φανούν χώματα ... και εδω που τα λεμε !! ρε βανκο λιγο όψιμος δεν μας βγαίνεις, τωρα το ρωτας μετα απο δυο μηνες .. εκτος λεω εκτος !! γιατι θεωρούμε και λιγο βλαξ αν γραφει αλλος για εσενα με το δικο σου προφιλ !!! Edited May 14, 2012 by PRESIDENT ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
Vanzel 1,536 Report post Posted May 14, 2012 όχι Νίκο εγώ γράφω.Ήθελα καιρό να κάνω την ερώτηση αλλά την ξέχναγα. Οκ ευχαριστώ για την απάντηση. Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted May 21, 2012 τα χρονια μας πολλα σε ολους τους κωσταντινους και τις ελενιτσες του φορουμ και ιδιαίτερα στα παιδια του φορουμ που γνωριζω, στον κωστη . και στον τιρολ χρονια σας πολλα πολύχρονη ...ωμορφαντρες μουυυ!!! ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted May 28, 2012 ΕΓΚΡΙΣΗ ΟΡΩΝ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ: «ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΙΣΟΔΕΡΙΟΥ» ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 24.600,00 € Π.Ε. ΦΛΩΡΙΝΑΣ στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ έτσι για να δούμε ότι κάτι γίνεται. "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted May 30, 2012 και επειδή αυτό το πανέμορφο χιονοδρομικό βρίσκεται πολύ κοντά στις Πρέσπες,καλό θα ήταν μέσα από αυτό το βιντεάκι να τις γνωρίσουμε-όμορφα μέρη μαγικά μακριά από την πρωτεύουσα και τη λήψη αποφάσεων....μιλώντας με τους ντόπιους εκεί και όσους νέους προσπαθούν να κρατήσουν Θερμοπύλες,νιώθεις μια απέραντη μοναξιά αλλά και μια ανεξήγητη αισιοδοξία ότι μπορεί να υπάρξει ελπίδα... "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted June 1, 2012 Βίντεο Συνεχίζει τις βόλτες του αρκουδάκι στο δρόμο προς Βίγλα Πισοδερίου .... Λάζος ο βουνίσιος . Πυκνώνουν οι εμφανίσεις αρκουδιών μικρών και μεγάλων στα βουνά και στους δρόμους της Φλώρινας. Ο λόγος γία ένα μικρό αρκουδάκι που παίζει αμέριμνο στον 12ο - 13ο χιλιόμετρο Φλώρινας - Βίγλας Πισοδερίου Πρέσπες αγνοώντας την παρουσία ανθρώπων και αυτοκινήτων στον δρόμο. Αυτή την φορά ανακάλυψα στο ιστοχώρο ΝΕΑ ΦΛΩΡΙΝΑ άλλο ένα βίντεο που αποθανάτησε Φλωρινιώτης το αρκουδάκι να τρώει και να παίζει αμέριμνο στην άκρη του δρόμου.Δείτε ένα σπάνιο για εσάς θέαμα ... από ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΤΗΣ "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted June 1, 2012 Βίντεο Συνεχίζει τις βόλτες του αρκουδάκι στο δρόμο προς Βίγλα Πισοδερίου .... Λάζος ο βουνίσιος . Πυκνώνουν οι εμφανίσεις αρκουδιών μικρών και μεγάλων στα βουνά και στους δρόμους της Φλώρινας. Ο λόγος γία ένα μικρό αρκουδάκι που παίζει αμέριμνο στον 12ο - 13ο χιλιόμετρο Φλώρινας - Βίγλας Πισοδερίου Πρέσπες αγνοώντας την παρουσία ανθρώπων και αυτοκινήτων στον δρόμο. Αυτή την φορά ανακάλυψα στο ιστοχώρο ΝΕΑ ΦΛΩΡΙΝΑ άλλο ένα βίντεο που αποθανάτησε Φλωρινιώτης το αρκουδάκι να τρώει και να παίζει αμέριμνο στην άκρη του δρόμου.Δείτε ένα σπάνιο για εσάς θέαμα ... από ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΤΗΣ καλα δεν το συζητάω !! εχουμε ακρως οικολογικο βουνο , με ολη την ζωικη του πανιδα !!! 1 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted June 1, 2012 ναι!ναι!!! Εχθες κοινοποιησε ο Αρκτουρος θεμα στο ΦειςΒοοκ με σκοτωμενη αρκουδα στην βιγλα απο κυνηγους και τις ακρωτηριασαν τα μπροστα τα ποδια και τα πηραν σαν "λαφυρα" Μιλαμε για αρσενικη αρκουδα 10 ετων και 220 κιλων.... Μπραβο στους οικολογους της Φλωρινας............ o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted June 1, 2012 http://vounisios.pblogs.gr/2012/05/skopia-flwrinas-thhriwdia-nekrh-kai-akrwthriasmenh-arkoyda.html προφανώς λες γιαυτό........ :dizzy: δε νομίζω να είναι μόνο στη Φλώρινα,είναι γενικότερο θέμα παιδείας....κρίμα "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted June 17, 2012 (edited) μετα απο διανυκτέρευση στην φλωρινα ,, ξεκίνησα την πρωινη αναβαση προς τα επανω η θερμοκρασιες απο την αναβαση περιπου στην μεση τοπιο φανταστικο και ανεβαίνουμε ακομα και εξω απο το τροχοσπιτο μας Edited June 18, 2012 by PRESIDENT ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted June 17, 2012 η πληγές απο τον χειμώνα ολοφάνερες η πιστα πανέμορφη ο ντιμ και παλι απων ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted June 17, 2012 η πίστα πανέμορφη, αλλά τα δέντρα ακόμα πιο όμορφα! Εξακολουθεί να είναι από τα καλύτερες χιονοδρομικές μέρεςτης ζωής μου εκείνη η Καθαρά Δευτέρα... 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted June 18, 2012 και συνεχιζουμε σημερα το θυμόσαστε και σημερα ο αγροφυλακας σας βαρκα στο βουνο !!! και λιγο τοπιο οικογενεια και εδω !! τ διασωστικο ,για του πυλωνες που αναφεραμε σε αλλο ποστ 111 απολυτη ηρεμια στο ωουνο 1 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted June 18, 2012 ο φιλος μας ο δημητρης οχι ο ντιμ το ελατο μας χρονο με χρονο μεγαλυτερο βουνο η αμμος γαληνη στο σαλε αποχωρεί ο φιλος λευτερης αλλα ο προεδρος σταθερα φυλακας του πισοδεριου ..παρεα με λαζαρο οιλ !! ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted June 18, 2012 για οποιον φιλο μας αναζυτηση ,ειμαστε εδω στο τροχοσπιτο με το μοναδικο δεντρο που φρόντισε η αφεντια μου στο να ριζωθεί και οποιος αναζυτη φωτο απο τον χειμωνα ,, εδω !! ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted June 18, 2012 υπάρχει η δυνατότητα για mountainbike στις πίστες του χκ???εννοώ αφήνουν ή θα τρομάξουμε τα άλογα...?? "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted June 18, 2012 υπάρχει η δυνατότητα για mountainbike στις πίστες του χκ???εννοώ αφήνουν ή θα τρομάξουμε τα άλογα...?? και βέβαια μπορει λιανα ,,ειναι αρκετοι που το κατεβαίνουν την πιστα .. τα αλογα δεν εχουν κανενα προβλημα αρκει να περασεις απο διπλα του ήσυχα !! οπως εκανα και εγω ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted June 18, 2012 α,και με τις αρκούδες τι γίνεται????έχει εμφανιστεί καμία εκεί??? "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted June 18, 2012 α,και με τις αρκούδες τι γίνεται????έχει εμφανιστεί καμία εκεί??? ma liana !!! omileiw eidh me mia arkoyda ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted June 18, 2012 (edited) περαν τον φωτογραφιών και τις ομορφιες του πισοδεριου ....τα πραγματα ειναι ανησυχητικά ,ως προς την νεα χρονια ..η παντες ειναι στο θα δουμε ,διοτι τα πραγματα στον ορίζοντά δεν ειναι και οτι καλυτερο ..και απο οτι καταλαβα δεν θα αποχωριστούμε ακομα την κοκκινη καρεκλα .... ..και οχι τιποτα αλλο ,,αλλα τι θα κανω και τα χαπια βερτικο που εφοδιαστικά !! με βλεπω κατα παρνασσο μερια να τα κανω χρηση !! μιας και εκει θα αλλαξουν ολα τα λιφτ Edited June 18, 2012 by PRESIDENT ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted June 19, 2012 Πρόεδρε, εμείς ανεβήκαμε με τον Κουμπάρο το Σάββατο!!!!! Δεν είδαμε όμως κανένα σημείο ζωής σου, οπότε υποθέσαμε πως σε κέρδισε η κάλπη!!! Όντως ήταν μαγικά, μέσα στη δροσία και μετά φαγητό στους Δερβίσηδες στη Φλώρινα και στη συνέχεια, μέσα από το δρόμο της Δροσοπηγής/ Υδρούσας ανεβήκαμε Νυμφαίο!! Έγιναν όλα και πλέον είμαστε έτοιμοι.Περιμένουμε να χιονίσει!!!!! carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted July 1, 2012 τα χρονια πολλα στον γιο μου αγαθο 3 για τα γενέθλια που εχει σήμερα . πολύχρονος παλικάρι , μου υγεία και μην φοβάσαι τίποτα ,, :respect: ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites