Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PRESIDENT

ΠΙΣΟΔΕΡΙ (Βίγλα) 2011 - 2012

Recommended Posts

2 ερωτήσεις προς τον μαυρισμένο Πρόεδρο.... :on2long:

 

1)Γιατί όταν γέμισε μπαλώματα η κεντρική πίστα η κάμερα γύρισε και βλέπαμε την περιφερειακή;Πράγμα το οποίο συμβαίνει κάθε χρόνο;

Καλοπροαίρετα υποθέτω για να μην στεναχωριόμαστε.....

 

2)Γιατί η κάμερα από όταν κλείνει το Χ/Κ είναι κλειστή για 6 μήνες;Που επίσης συμβαίνει κάθε χρόνο.....Και γιατί η κάμερα της κορυφής δεν λειτούργησε ποτέ,παρά για ελάχιστο διάστημα στην αρχή;

Καλοπροαίρετα πάλι υποθέτω ότι γιατί έτσι το Χ/Κ βοηθάει στην προστασία του περιβάλλοντος,καταναλώνοντας λιγότερο ρεύμα.....

 

Εσύ σαν χρόνια χιονοδρόμος σε αυτό το Χ/Κ συμφωνείς με αυτή την τακτική;Και αν ναι γιατί;

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 ερωτήσεις προς τον μαυρισμένο Πρόεδρο.... :on2long:

 

1)Γιατί όταν γέμισε μπαλώματα η κεντρική πίστα η κάμερα γύρισε και βλέπαμε την περιφερειακή;Πράγμα το οποίο συμβαίνει κάθε χρόνο;

Καλοπροαίρετα υποθέτω για να μην στεναχωριόμαστε.....

Η ΚΑΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΕ ΠΟΛΛΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ,ΓΥΡΙΣΕ ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΣΝΟΟΥ ΒΟΛΕΥ

 

2)Γιατί η κάμερα από όταν κλείνει το Χ/Κ είναι κλειστή για 6 μήνες;Που επίσης συμβαίνει κάθε χρόνο.....Και γιατί η κάμερα της κορυφής δεν λειτούργησε ποτέ,παρά για ελάχιστο διάστημα στην αρχή;

Καλοπροαίρετα πάλι υποθέτω ότι γιατί έτσι το Χ/Κ βοηθάει στην προστασία του περιβάλλοντος,καταναλώνοντας λιγότερο ρεύμα.....

 

Εσύ σαν χρόνια χιονοδρόμος σε αυτό το Χ/Κ συμφωνείς με αυτή την τακτική;Και αν ναι γιατί;

 

1 Η Κάμερες ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΗ ΣΤΟ ΧΚ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗ ΜΕ ΚΑΡΤΑ ΑΡΑ ΣΥΝΕΧΩς ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΧΩΝΗ Ο ΙΔΙΩΤΗς ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

ΚΑΙ ΟΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΩ ΚΑΜΕΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΑΝΕ 3 ΦΟΡΕς ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥς ΑΠΟ ΚΕΡΑΥΝΟΥς ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΚΆΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΩΠΤΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΜΠΕΝΕς ΖΩΝΤΑΝΑ ΣΤΗΝ ΤΙΒΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΕς ΟΜ ΛΑΙΝ ΤΙς ΠΙΣΤΕς ΟΛΕς ..ΦΛΩΡΙΝΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΕΧΩ ΚΆΛΥΨΉ !!

 

ΚΑΙ ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΡ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥς ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ Η ΙΔΙΟΙ


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό που λες απαντάει στη δεύτερη ερώτηση.

 

Για την πρώτη ερώτηση δεν είναι θέμα χρημάτων όμως και δεν απάντησες....αν θες φυσικά απαντάς.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό που λες απαντάει στη δεύτερη ερώτηση.

 

Για την πρώτη ερώτηση δεν είναι θέμα χρημάτων όμως και δεν απάντησες....αν θες φυσικά απαντάς.

 

βανκο που δεν απαντισα!!

 

η καμερα γυρισε για να φαίνεται το σνοου βολευ , πολλη πριν φανούν χώματα ...

 

και εδω που τα λεμε !! ρε βανκο λιγο όψιμος δεν μας βγαίνεις, τωρα το ρωτας μετα απο δυο μηνες ..

 

 

 

εκτος λεω εκτος !! γιατι θεωρούμε και λιγο βλαξ αν γραφει αλλος για εσενα με το δικο σου προφιλ !!! :hope:

Edited by PRESIDENT

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

όχι Νίκο εγώ γράφω.Ήθελα καιρό να κάνω την ερώτηση αλλά την ξέχναγα.

 

Οκ ευχαριστώ για την απάντηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα χρονια μας πολλα σε ολους τους κωσταντινους και τις ελενιτσες του φορουμ

 

και ιδιαίτερα στα παιδια του φορουμ που γνωριζω, στον κωστη . και στον τιρολ χρονια σας πολλα πολύχρονη ...ωμορφαντρες μουυυ!!!


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΕΓΚΡΙΣΗ ΟΡΩΝ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ: «ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΙΣΟΔΕΡΙΟΥ» ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 24.600,00 € Π.Ε. ΦΛΩΡΙΝΑΣ

 

στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ

 

έτσι για να δούμε ότι κάτι γίνεται.


"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

και επειδή αυτό το πανέμορφο χιονοδρομικό βρίσκεται πολύ κοντά στις

Πρέσπες,καλό θα ήταν μέσα από αυτό το βιντεάκι να τις γνωρίσουμε-όμορφα μέρη

μαγικά μακριά από την πρωτεύουσα και τη λήψη αποφάσεων....μιλώντας με τους ντόπιους

εκεί και όσους νέους προσπαθούν να κρατήσουν Θερμοπύλες,νιώθεις μια απέραντη μοναξιά

αλλά και μια ανεξήγητη αισιοδοξία ότι μπορεί να υπάρξει ελπίδα...

 


"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βίντεο Συνεχίζει τις βόλτες του αρκουδάκι στο δρόμο προς Βίγλα Πισοδερίου ....

 

 

 

 

Λάζος ο βουνίσιος .

Πυκνώνουν οι εμφανίσεις αρκουδιών μικρών και μεγάλων στα βουνά και στους δρόμους της Φλώρινας. Ο λόγος γία ένα μικρό αρκουδάκι που παίζει αμέριμνο στον 12ο - 13ο χιλιόμετρο Φλώρινας - Βίγλας Πισοδερίου Πρέσπες αγνοώντας την παρουσία ανθρώπων και αυτοκινήτων στον δρόμο. Αυτή την φορά ανακάλυψα στο ιστοχώρο ΝΕΑ ΦΛΩΡΙΝΑ άλλο ένα βίντεο που αποθανάτησε Φλωρινιώτης το αρκουδάκι να τρώει και να παίζει αμέριμνο στην άκρη του δρόμου.Δείτε ένα σπάνιο για εσάς θέαμα ...

 

 

 

 

από ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΤΗΣ


"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βίντεο Συνεχίζει τις βόλτες του αρκουδάκι στο δρόμο προς Βίγλα Πισοδερίου ....

 

 

 

 

Λάζος ο βουνίσιος .

Πυκνώνουν οι εμφανίσεις αρκουδιών μικρών και μεγάλων στα βουνά και στους δρόμους της Φλώρινας. Ο λόγος γία ένα μικρό αρκουδάκι που παίζει αμέριμνο στον 12ο - 13ο χιλιόμετρο Φλώρινας - Βίγλας Πισοδερίου Πρέσπες αγνοώντας την παρουσία ανθρώπων και αυτοκινήτων στον δρόμο. Αυτή την φορά ανακάλυψα στο ιστοχώρο ΝΕΑ ΦΛΩΡΙΝΑ άλλο ένα βίντεο που αποθανάτησε Φλωρινιώτης το αρκουδάκι να τρώει και να παίζει αμέριμνο στην άκρη του δρόμου.Δείτε ένα σπάνιο για εσάς θέαμα ...

 

 

 

 

από ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΤΗΣ

 

 

 

καλα δεν το συζητάω !! εχουμε ακρως οικολογικο βουνο , με ολη την ζωικη του πανιδα !!!

  • Like 1

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι!ναι!!!

Εχθες κοινοποιησε ο Αρκτουρος θεμα στο ΦειςΒοοκ με σκοτωμενη αρκουδα στην βιγλα απο κυνηγους και τις ακρωτηριασαν τα μπροστα τα ποδια και τα πηραν σαν "λαφυρα"

Μιλαμε για αρσενικη αρκουδα 10 ετων και 220 κιλων....

 

Μπραβο στους οικολογους της Φλωρινας............


o τρελος του χωριου......

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://vounisios.pblogs.gr/2012/05/skopia-flwrinas-thhriwdia-nekrh-kai-akrwthriasmenh-arkoyda.html

 

προφανώς λες γιαυτό........ :dizzy: :dizzy: :dizzy:

δε νομίζω να είναι μόνο στη Φλώρινα,είναι γενικότερο θέμα παιδείας....κρίμα


"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

μετα απο διανυκτέρευση στην φλωρινα ,, ξεκίνησα την πρωινη αναβαση προς τα επανω

 

η θερμοκρασιες απο την αναβαση

 

post-3936-0-77286300-1339962034_thumb.jpg

περιπου στην μεση

post-3936-0-56359600-1339962051_thumb.jpg

 

τοπιο φανταστικο

 

post-3936-0-45798700-1339962067_thumb.jpg

 

και ανεβαίνουμε ακομα

post-3936-0-76514500-1339962085_thumb.jpg

 

και εξω απο το τροχοσπιτο μας

 

post-3936-0-99540100-1339962102_thumb.jpg

Edited by PRESIDENT

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

η πληγές απο τον χειμώνα ολοφάνερες

 

post-3936-0-17643500-1339962834_thumb.jpg

 

η πιστα πανέμορφη

 

post-3936-0-71557200-1339962846_thumb.jpg

 

ο ντιμ και παλι απων

 

post-3936-0-03427200-1339962873_thumb.jpg

 

post-3936-0-01083800-1339962859_thumb.jpg

 

post-3936-0-63431200-1339962916_thumb.jpg

 

post-3936-0-25547900-1339962902_thumb.jpg

post-3936-0-38187400-1339962886_thumb.jpg


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

η πίστα πανέμορφη, αλλά τα δέντρα ακόμα πιο όμορφα! Εξακολουθεί να είναι από τα καλύτερες χιονοδρομικές μέρεςτης ζωής μου εκείνη η Καθαρά Δευτέρα... :)

  • Like 1

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

και συνεχιζουμε σημερα

 

το θυμόσαστε

post-3936-0-02372000-1339999104_thumb.jpg

 

και σημερα

 

post-3936-0-87096100-1339999158_thumb.jpg

 

 

ο αγροφυλακας σας

post-3936-0-70255200-1339999231_thumb.jpg

 

βαρκα στο βουνο !!!

 

post-3936-0-83068700-1339999214_thumb.jpg

 

 

και λιγο τοπιο

post-3936-0-98281900-1339999261_thumb.jpg

 

post-3936-0-88679400-1339999240_thumb.jpg

 

 

οικογενεια και εδω !!

post-3936-0-33126500-1339999251_thumb.jpg

 

 

post-3936-0-12521600-1339999294_thumb.jpg

 

post-3936-0-01821200-1339999304_thumb.jpg

 

τ διασωστικο ,για του πυλωνες που αναφεραμε σε αλλο ποστ 111

 

post-3936-0-07223900-1339999318_thumb.jpg

 

απολυτη ηρεμια στο ωουνο

 

post-3936-0-01821200-1339999304_thumb.jpg

 

 

 

 

post-3936-0-50782800-1339999284_thumb.jpg

post-3936-0-85627400-1339999273_thumb.jpg

  • Like 1

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο φιλος μας ο δημητρης οχι ο ντιμ

 

post-3936-0-13813300-1339999533_thumb.jpg

 

 

το ελατο μας χρονο με χρονο μεγαλυτερο

 

post-3936-0-45351300-1339999522_thumb.jpg

 

 

βουνο η αμμος

 

post-3936-0-94115500-1339999545_thumb.jpg

 

γαληνη στο σαλε

 

post-3936-0-03339300-1339999567_thumb.jpg

 

 

αποχωρεί ο φιλος λευτερης

 

post-3936-0-32368700-1339999556_thumb.jpg

 

αλλα ο προεδρος σταθερα φυλακας του πισοδεριου ..παρεα με λαζαρο οιλ !!

 

post-3936-0-54427700-1339999576_thumb.jpg


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

για οποιον φιλο μας αναζυτηση ,ειμαστε εδω στο τροχοσπιτο με το μοναδικο δεντρο που φρόντισε η αφεντια μου στο να ριζωθεί

 

post-3936-0-93179100-1339999806_thumb.jpg

 

post-3936-0-72999100-1339999817_thumb.jpg

 

και οποιος αναζυτη φωτο απο τον χειμωνα ,, εδω !!

 

post-3936-0-17017300-1339999795_thumb.jpg


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

υπάρχει η δυνατότητα για mountainbike στις πίστες του χκ???εννοώ αφήνουν ή θα τρομάξουμε

τα άλογα...??


"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

υπάρχει η δυνατότητα για mountainbike στις πίστες του χκ???εννοώ αφήνουν ή θα τρομάξουμε

τα άλογα...??

 

και βέβαια μπορει λιανα ,,ειναι αρκετοι που το κατεβαίνουν την πιστα ..

τα αλογα δεν εχουν κανενα προβλημα αρκει να περασεις απο διπλα του ήσυχα !! οπως εκανα και εγω


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

α,και με τις αρκούδες τι γίνεται????έχει εμφανιστεί καμία εκεί???


"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

α,και με τις αρκούδες τι γίνεται????έχει εμφανιστεί καμία εκεί???

 

 

 

ma liana !!! omileiw eidh me mia arkoyda :evil:


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

περαν τον φωτογραφιών και τις ομορφιες του πισοδεριου ....τα πραγματα ειναι ανησυχητικά ,ως προς την νεα χρονια ..η παντες ειναι στο θα δουμε ,διοτι τα πραγματα στον ορίζοντά δεν ειναι και οτι καλυτερο ..και απο οτι καταλαβα δεν θα αποχωριστούμε ακομα την κοκκινη καρεκλα .... :crybaby: ..και οχι τιποτα αλλο ,,αλλα τι θα κανω και τα χαπια βερτικο που εφοδιαστικά !!

 

με βλεπω κατα παρνασσο μερια να τα κανω χρηση !! :evil: μιας και εκει θα αλλαξουν ολα τα λιφτ :innocent:

Edited by PRESIDENT

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρόεδρε, εμείς ανεβήκαμε με τον Κουμπάρο το Σάββατο!!!!! Δεν είδαμε όμως κανένα σημείο ζωής σου, οπότε υποθέσαμε πως σε κέρδισε η κάλπη!!! Όντως ήταν μαγικά, μέσα στη δροσία και μετά φαγητό στους Δερβίσηδες στη Φλώρινα και στη συνέχεια, μέσα από το δρόμο της Δροσοπηγής/ Υδρούσας ανεβήκαμε Νυμφαίο!!

 

Έγιναν όλα και πλέον είμαστε έτοιμοι.Περιμένουμε να χιονίσει!!!!!


carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα χρονια πολλα στον γιο μου αγαθο 3 για τα γενέθλια που εχει σήμερα . :animier:

 

πολύχρονος παλικάρι , μου υγεία και μην φοβάσαι τίποτα ,, :respect: :respect: :shuriken:


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,793
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...