Dim 4,703 Report post Posted July 19, 2012 http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=11377 Quote carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted July 19, 2012 (edited) Τι είπες τώρα???Εκπληκτική είσοδος του νέου φίλου(redvipergr) με παρουσίαση χιονοδρομικού του οποίου αγνοούσα την ύπαρξη...όλε,καλωσήρθες και πάντα τέτοια!!!! Edited July 23, 2012 by madskier Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
redvipergr 22 Report post Posted July 23, 2012 Ευχαριστώ πολύ madskier να είστε σίγουροι ότι θα προσπαθήσω να συμμετάσχω δυναμικά τώρα που σας βρήκα και να σας ενημερώνω και για την περιοχή μου (Πήλιο) που δεν είδα παρά πολλά και έχει πολύ ενδιαφέρων !!!!!να προσθέσω πάντως για το χ/κ καρμανολη που όντως τελικά έτσι λέγετε, ότι ο δρόμος είναι όλος άσφαλτος και έχει ένα λιφτακι με πιατάκι και όχι μόνο baby lift φενετε αν το παρατηρήσεις στις φοτο που ανέβασα ακόμα και τέλος θέλω να ρωτήσω αν είδατε την πλαγία που απλώνετε από την βάση το χ/κ και πάνω πραγματικά υποσχόμενο αν ανατηχθεί τελικά….. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted July 4, 2013 ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΣΙΑΝΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΛΑΣΤΗΡΑ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΛΙΜΝΗΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑ κου ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΣΙΑΝΤΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ κα ΟΛΓΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΙΜΝΗΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΣΤΑ ΥΠΟ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ Ο Δήμαρχος Λίμνης Πλαστήρα κος Δημήτρης Τσιαντής, έστειλε την παρακάτω επιστολή στην Υπουργό Πολιτισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, τον Γενικό Γραμματέα Υπουργείου Τουρισμού κο Αναστάσιο Λιάσκο, τον Πρόεδρο της Επιτροπής Μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής των Ελλήνων κο Σπύρο Ταλιαδούρο, τους Βουλευτές του Νομού Καρδίτσας κ κο Τσιάρα Κωνσταντίνος, κα Σκόνδρα Ασημίνα, κο Σιούφα Παύλο, Βουλευτή Νομού Καρδίτσας, κο Μιχαλάκη Νικόλαο, τον Πρόεδρο ΕΟΤ Αθήνας, κο Χρήστο Πάλλη, τον Γενικό Γραμματέα ΕΟΤ Αθήνας κο Π. Λειβαδά, και τους εισηγητές των κομμάτων κ.κ. Γεώργιο Κωνσταντόπουλο και Μιχαήλ Κριτσωτάκη. Κυρία Υπουργέ, Πληροφορηθήκαμε ότι στο σχέδιο Νόμου με τίτλο «Απλούστευση διαδικασιών για την ενίσχυση της τουριστικής επιχειρηματικότητας, αναδιάρθρωση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και λοιπές διατάξεις», το οποίο συζητείται τις τελευταίες ημέρες στη αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, το Χιονοδρομικό Κέντρο του Δήμου Λίμνης Πλαστήρα Καρδίτσας (Περιοχής Καραμανώλη) δεν συμπεριλαμβάνεται στα υπό αδειοδότηση και επιχορήγηση χιονοδρομικά κέντρα της χώρας, όπως προβλέπεται στο άρθρο 13 του σχεδίου Νόμου. Θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε ότι με απόφαση του ΕΟΤ (σχετικό το με αριθμό πρωτ. 509922/18-07-2012 έγγραφο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού), το προαναφερθέν Χιονοδρομικό Κέντρο αναγνωρίστηκε επισήμως. Ο Δήμος Λίμνης Πλαστήρα είχε τα 2 τελευταία χρόνια αγαστή και αδιάλειπτη συνεργασία με τους υπηρεσιακούς παράγοντες και τη διοίκηση του ΕΟΤ, για την οριστικοποίηση και ολοκλήρωση του φακέλου του Χιονοδρομικού μας Κέντρου, για την τελική ένταξή του στο συνολικό προγραμματισμό του ΕΟΤ για τα υπό αδειοδότηση και χρηματοδότηση κέντρα. Κυρία Υπουργέ, Επειδή πιστεύουμε ότι εκ παραδρομής δε συμπεριελήφθη στο άρθρο 13 και το Χιονοδρομικό μας Κέντρο, είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι θα προχωρήσετε στην άρση της παράλειψης, που συνιστά ταυτόχρονα και κατάφωρη αδικία και θα εντάξετε στις προβλέψεις του άρθρου 13 και το δικό μας χιονοδρομικό κέντρο, το οποίο όλοι οι οικονομικοί παράγοντες του Νομού και οι κάτοικοί του, θεωρούν ως τη σημαντικότερη αναπτυξιακή ένεση για τον χειμαζόμενο οικονομικά νομό μας και θα αποτελέσει το σημαντικότερο πνεύμονα της τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής της Λίμνης Πλαστήρα και ολόκληρου του Νομού. Πηγη karditsasportal Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted July 4, 2013 να !! κατι τετοια διαβάσω και στο τσακ γλυτώνω τα εγκεφαλικα ,απο ολες αυτες τις ρομπες και κανουν τα κουμαντα !! ρε ΞΕΦΤΙΛΕΣ !! τι αδεια να απόκτησή το χκπλαστηρα , οταν ολα τα αλλα τα οποια ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ εδω και ατελείωτα χρονια .δεν εχουν αδεια ,και ουτε προβλέπετε να παρουν .. Αρα!!! ο κυριος τσιαντης και η υπόλοιπη ορχήστρα μας δουλεύουν ΑΣΥΣΤΟΛΑ !! Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted July 4, 2013 Νομίζω είναι πιο γνωστό ως Χ/Κ Καραμανώλη. Κάπου υπάρχει και σχετικό post, νομίζω του MakisM. Οποια πετρα να σηκωσεις σ'αυτο το φορουμ... http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=11377&hl=%EA%E1%F1%E1%EC%E1%ED%F9%EB%E7&fromsearch=1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted July 5, 2013 Πρόεδρε, δέν είναι κακό που ένας δήμαρχος ζητάει άδεια για το χ/κ της περιοχής του. Σέβομαι την άποψή σου, αλλά ούτε ''ρόμπα'' δικαιούμαστε να τον χαρακτηρίσουμε ούτε ''ξεφτίλα'' γι' αυτόν το λόγο. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted July 5, 2013 (edited) Πρόεδρε, δέν είναι κακό που ένας δήμαρχος ζητάει άδεια για το χ/κ της περιοχής του. Σέβομαι την άποψή σου, αλλά ούτε ''ρόμπα'' δικαιούμαστε να τον χαρακτηρίσουμε ούτε ''ξεφτίλα'' γι' αυτόν το λόγο. ααα!!!! τοτε συγνωμη ..... δεν ηξερα οτι ο δημαρχος ,,,,δεν ηξερε ...οτι .. κανενα χκ που λειτουργεί χρονια και δεχετε κοσμο και ειναι δοκιμασμενο ! δεν εχει αδεια ... αν δεν το γνωριζε !! το θεμα τον αδειων και το εκανε θεμα ,,,,τοτε για μενα η ολοι υποθεση ειναι ρομπα !! και το σχολιο ξεφτίλες ,απευθύνετε ,προς τους αρμοδιους υπουργούς ..παρα υπουργους και το κακο συναπάντημα !!που απλος παραβρίσκονται για το δια ταυτα δεν το ηξερα !!!!!... πως δεν ηξερε ο δημαρχος !! το θεμα .. τοτε εμεις σαν συλλογος θα πρεπει να του πουμε !! πως αν βγαλει αδεια πρωτα ο παρνασσος . τοτε θα παρει και το χκπλαστηρα το τριτο !!!!!............ ....................χρυσο μεταλλιο υσ αμαν αυτα τα λαικ !! Edited July 5, 2013 by PRESIDENT Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted July 5, 2013 Καλά, δεν νομίζω ότι οι άδειες πηγαίνουν ιεραρχικά. Δηλαδή αν δεν πάρει πρώτα ο Παρνασσός δεν μπορεί να πάρει το Πισοδέρι, το Χ.Κ Πλαστήρα κλπ. Το πρόβλημα είναι ότι οι απαιτήσεις του νόμου και το ασαφές πλαίσιο στο οποίο εντάσσονται όλες τις κτιριακές εγκαταστάσεις στα βουνά καθιστούν την αδειοδότηση ακόμα και των υφιστάμενων υποδομών σχεδόν αδύνατη. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted July 5, 2013 ααα!!!! τοτε συγνωμη ..... Δέν είμαι παπάς για να μου ζητάς συγγνώμη, αλλά τέλος πάντων... συγχωρεμένος. δεν ηξερα οτι ο δημαρχος ,,,,δεν ηξερε ...οτι .. κανενα χκ που λειτουργεί χρονια και δεχετε κοσμο και ειναι δοκιμασμενο ! δεν εχει αδεια ... Δέ νομίζω οτι όλοι οι δήμαρχοι είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας ενός χ/κ. Π.χ. ο δήμαρχος της ταπεινής Μυκόνου ή ο δήμαρχος της βουρλισμένης Κέρκυρας, από πού κι ως πού να ξέρουν πώς λειτουργεί ένα χ/κ στη χώρα της παραλίας (με την ευρεία έννοια) ; Quote Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted July 5, 2013 από πού κι ως πού να ξέρουν πώς λειτουργεί ένα χ/κ στη χώρα της παραλίας (με την ευρεία έννοια) ; Ούτε για την παραλία δε ξέρουν (με τη στενή έννοια)... 2 Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted July 19, 2013 Ρυθμίζεται η αδειοδότηση του Χιονοδρομικού Κέντρου Καραμανώλη Θετική και άμεση ήταν η ανταπόκριση της Υπουργού Τουρισμού κ. Κεφαλογιάννη στο ζήτημα που της έθεσε σε επίσκεψη που πραγματοποίησε στο γραφείο της, η Βουλευτής του Νομού μας κ. Σκόνδρα, όσον αφορά την αδειοδότηση του χιονοδρομικού κέντρου του Δήμου Λίμνης Πλαστήρα Καρδίτσας (περιοχή Καραμανώλη). Η κ. Υπουργός ενημέρωσε την κ. Σκόνδρα ότι έχει προβεί σε νομοθετική ρύθμιση, που εντός των επομένων ημερών θα κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή. Η παραπάνω ρύθμιση έρχεται να αποκαταστήσει την παράληψη που υπήρξε στο νομοσχεδίου «Απλούστευση διαδικασιών της τουριστικής επιχειρηματικότητας» του Υπουργείου Τουρισμού, του οποίου το άρθρο 13 αφορούσε στην διαδικασία αδειοδότησης υφιστάμενων χιονοδρομικών κέντρων, αλλά δεν συμπεριελάμβανε το χιονοδρομικό κέντρο του Δήμου Λίμνης Πλαστήρα Καρδίτσας (περιοχής Καραμανώλη). Το παραπάνω γεγονός είχε προκαλέσει την έντονη αντίδραση της κ. Σκόνδρα, που ενεργώντας αστραπιαία είχε επισκεφτεί την Υπουργό, της είχε εξηγήσει λεπτομερώς τη σημασία του Χιονοδρομικού για την Καρδίτσα και της ζητήσε να αποκατασταθεί αυτή η παράληψη. Σε δηλώσεις της, η Βουλευτής τόνισε, ότι «Χαίρομαι ιδιαίτερα για την άμεση ανταπόκριση από την Υπουργό κ. Κεφαλογιάννη. Το κέντρο αυτό θα φέρει σημαντικότατη τουριστική ανάπτυξη στον Νομό Καρδίτσας, που την έχει απολύτως ανάγκη και σε συνδυασμό με την Λίμνη Πλαστήρα θα καταστήσει την Καρδίτσα τουριστικό πόλο. Άλλωστε, στόχος όλων μας είναι να συνδράμουμε την Υπουργό στο έργο της, ώστε να δημιουργηθούν προϋποθέσεις μιας νέας τουριστικής πολιτικής για την βελτίωση και την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας. Η Ελλάδας πρέπει να αξιοποιεί ότι τουριστικά πλεονέκτημα διαθέτει. Στην Καρδίτσα τα περιθώρια της τουριστικής ανάπτυξης είναι μεγάλα σε όλες τις περιοχές. Ένα από αυτά τα σημεία ανάπτυξης είναι το χιονοδρομικό κέντρο Καραμανώλη.» Πηγή karditsanews Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted July 19, 2013 Θετική και άμεση ήταν η ανταπόκριση της Υπουργού Τουρισμού...Ετελείωσε δηλαδή... Κυρία Σκόνδρα, ετοιμαστείτε σιγά σιγά για τα εγκαίνια, για να μήν τρέχετε τελευταία στιγμή. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nifadas 707 Report post Posted July 19, 2013 Στο σχολείο, όταν παραλείπεις μια άσκηση παίρνεις μικρότερο βαθμό Στη δουλειά, όταν παραλείπεις τα καθήκοντά σου δεν παίρνεις προαγωγή Στην υπουργική καρέκλα, όταν παραλείπεις ...το διορθώνεις με μια φωτογράφηση και μερικούς επαίνους Πάντως αξίζουν συγχαρητήρια στην κυρία Σκόνδρα, γιατί, όταν ζητάς, παίρνεις. Οι παραπαρνάσσιοι δήμοι το έχουν ξεχάσει αυτό και προσεύχονται στον Προφήτη Ηλία να τους λύσει τις παραλήψεις τις ελληνικής γραφιοκρατίας. Quote How you stand is how you ski Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted August 7, 2013 ΣΠ. ΤΑΛΙΑΔΟΥΡΟΣ: ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Αδειοδοτείται το Χιονοδρομικό Κέντρο Πλαστήρα Ο Βουλευτής και π. Υφυπουργός Παιδείας, κ. Σπύρος Ταλιαδούρος ενημέρωσε ότι ψηφίστηκε στη Βουλή η τροπολογία ένταξης του Χιονοδρομικού Κέντρου της Λίμνης Πλαστήρα στα υπό αδειοδότηση και επιχορήγηση χιονοδρομικά κέντρα της χώρας, γεγονός που ανοίγει το δρόμο υποβολής όλων των απαραίτητων εγγράφων από το Δήμο Λίμνης Πλαστήρα και την Αντιπεριφέρεια Καρδίτσας για αδειοδότηση και επίσημη λειτουργία από το χειμώνα του 2014. Ο κ. Σ. Ταλιαδούρος δήλωσε ότι:«Μετά την εξέλιξη αυτή το Χιονοδρομικό Κέντρο του Δήμου Λίμνης Πλαστήρα Καρδίτσας θα δώσει νέες προοπτικές ανάπτυξης στις ορεινές περιοχές του Νομού μας. Θα αποτελέσει τον κινητήριο μοχλό για την ποιοτική τουριστική ανάπτυξη και την μελλοντική αύξουσα τουριστική πορεία του Νομού μας. Οι τοπικές επιχειρήσεις, ξενοδοχεία, εστιατόρια, χώροι αναψυχής, ενοικίασης εξοπλισμού, και άλλοι τομείς θα αυξήσουν τον κύκλο εργασιών τους. Πολλοί συμπατριώτες μας θα βρουν εργασία. Φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους στο τουριστικό πακέτο κλάδους της οικονομίας θα πρέπει να πάρουν πρωτοβουλίες και να αναδείξουν το χιονοδρομικό κέντρο του Νομού μας σε πρώτης τάξης χειμερινό και όχι μόνο προορισμό. Όφελος όλων μας είναι να καταστήσουμε το Χιονοδρομικό μας Κέντρο σε τουριστικό προορισμό τεσσάρων εποχών.» Πηγη Ελευθερία Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted August 8, 2013 Οι τοπικές επιχειρήσεις, ξενοδοχεία, εστιατόρια, χώροι αναψυχής, ενοικίασης εξοπλισμού, και άλλοι τομείς θα αυξήσουν τον κύκλο εργασιών τουςΑνατρίχιασα... τί θα τα κάνουν τόσα λεφτά ήθελα νά 'ξερα... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted November 27, 2018 Ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την μίσθωση του χιονοδρομικού της λίμνης Πλαστήρα: https://www.pronews.gr/oikonomia/elliniki-viomihania/729785_xekinisan-oi-diadikasies-gia-ti-misthosi-toy-hionodromikoy 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted November 27, 2018 Ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την μίσθωση του χιονοδρομικού της λίμνης Πλαστήρα: https://www.pronews.gr/oikonomia/elliniki-viomihania/729785_xekinisan-oi-diadikasies-gia-ti-misthosi-toy-hionodromikoy XKK! Xιονοδρομικον Κεντρον Καραμανωλη! Ειχα γραψει καποτε γι'αυτο! Τεσεραμισυ χιλιαρικα θα μπορουσαν να το μισθωσουν 10 ατομα οσο μια ετησια καποιας εποχης! Αν περιλαμβανει και κανα αρχαιο ρατρακ... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted November 28, 2018 Μακαρι να μπορεσει να το φερει σε λειτουργικη κατασταση και να βγαλει και κανα φραγκο ο ανθρωπος ,αν και το βλεπω πολυ δυσκολο...Περισσοτερο το βλεπω να δουλευει σαν καφετερια και τοπος αποδρασης για χειμωνα απο την γυρω περιοχη. 1 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted November 28, 2018 χιονο εχει καθολου εκει? η ειναι σαν το Σελι? 1 Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Petrinio 1,652 Report post Posted November 28, 2018 Τα ΧΚ ανά Νομό και ανά Δήμο θυμίζουν τα ΤΕΙ της χώρας... 4 Quote Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted November 28, 2018 (edited) ... και τα στρατόπεδα. Αυτό ακριβώς είχα κατά νου όταν έγραφα (αστειευόμενος) στο νήμα περί παραχώρησης ΧΚ σε ιδιώτες "για ενοποίηση των ΧΚ Ανηλίου (ξέχασα το Μέτσοβο) Πετρουλίου και Πλαστήρα". Τα επισκέπτομαι όλα και το χαίρομαι, μακάρι να πάει καλά και στη λίμνη, είναι θαυμάσιο μέρος για εκδρομή αλλά κάθε ραχούλα και χιονοδρομικό και κάθε πόλη πανεπιστήμιο, απλά δε γίνεται. Edited November 28, 2018 by Pant 2 Quote Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted November 28, 2018 (edited) Πάντως έχει πολύ καλή φήμη από όσους ασχολούνται με το ορειβατικό σκι Προσωπικά το έχω στη λίστα μου για εφέτος ....μαζί με Περτουλι Ίσος πρέπει να το ανεβάσω στο πάμε παρεα ..... (Η φωτογραφία από ανάρτηση του χιονοδρομικού κέντρου ) Edited November 28, 2018 by vaggelis Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted November 29, 2018 (edited) Ξεθαψα το threadακι που ειχα γραψει για το ΧΚΚ, εχει και φωτογραφιες... http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=11377&hl=%EA%E1%F1%E1%EC%E1%ED%F9%EB%E7 28η επετειο με την κυρα! Τωρα παμε για την 38η!... Edited November 29, 2018 by MakisM 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted November 29, 2018 Στην περιοχή παλιότερα διεξάγονταν ποικίλες δραστηριότητες ... 1 Quote Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites