wraith 6,406 Report post Posted January 13, 2013 Επισης οσοι εχουν ορεξη για λιγο παραπανω χιλιομετρα και να φανε το καλυτερο αρνοχοιρινοπροβατινοπα'ι'δομεζε της περιοχης τοτε Ζερικι ή Κυριακι Για δώσε περισσότερες πληροφορίες...με ενδιαφέρει το topic Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ταβέρνα; Το Ζερίκι δεν το βρήκα στο Google Maps. υ.γ. Ξεχασα να αναφερω. Στον Citron (ή καπως ετσι) εχω πληρωση ρεβεγιον Χριστουγεννων 120€ το ατομο, 2010 αν θυμαμαι καλα!!!! Απο τοτε απο πολυ μακρυα και πολυ αγαπημενοι... Από φέτος λέγεται "Λεμόνι". "Λογικές" (και καλά) τιμές για ρεβεγιόν για τότε, αλλά φέτος κόπηκαν αυτά. Από φαγητό κτλ όμως πως ήταν; α) Γκριζα Αρκουδα στην Αγοριανη (απλα εμπειρια) Έχω ακούσει πολλά και από πολλούς για αυτή την ταβέρνα, αλλά ακόμα να αξιωθούμε να πάμε. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted January 13, 2013 Ζερικι ή αλλιως Ελικωνας. Ονομασιες δε θυμαμαι καθολου απο ταβερνες αλλα παντα τρωω πολυ καλα και οικονομικα. Οσο για το Λεμονι μια φορα πγα και απο τοτε δε ξαναπατησα. Βεβαια ειχε κατι συκωτια παπιας αλλα... σαν γευσεις ηταν καλες. υ.γ. Για σουβλατζιδικα μπορουμε να γραψουμε? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted January 14, 2013 ... Για σουβλατζιδικα μπορουμε να γραψουμε? Eνα ειναι το σουβλατζιδικο... "Το στεκι των σκιερ" στην πλατεια της Λειβαδιας... Τελος... 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 14, 2013 το καλυτερο ειναι αυτο που λεει ο Μακης!!!!!!!!!! Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 14, 2013 Στο στέκι των σκιερ στη Λιβαδεία δύο διαφορετικές παρέες μου είπαν ότι το φαγητό ήταν χάλια. Στο προηγούμενο να πηγαίνετε στη γωνία. Και εγώ 20 χρόνια το είχα για σίγουρο αλλά μάλλον κάτι άλλαξε. Ας τον τιμωρήσουμε. Μετά από καμιά 800ρια γέυματα Παρνασσού 1) Σουβλάκι στον Παντελή 10 μέτρα κάτω από τη πλατεία Πολύδροσο 2) Δροσιά Πολύδροσο σούπερ φαϊ και φτηνά. Το τζατζίκι δεν υπάρχει. 3) Καπηλειό Πολύδροσο τα ίδια 4) Μερεντίτης πίτσα στη πλατεία της Αμφίκλειας φτηνά και πολύ καλά Από Αράχωβα αρνούμε να τους δώσω ξανά χρήματα (και σας το προτείνω να μην τους δίνετε και εσείς) αν και φάγαμε δύο φορές ωραίο σουβλάκι στο λιβάδι δίπλα στο βενζινάζικο φέτος. 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 14, 2013 Επίσης ωραίο σουβλάκι έχει και στην Αράχοβα λίγο πριν από το πρώτο περίπτερο όπως επιστρέφουμε από το βουνό στο δεξί μας χέρι. 3 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted January 14, 2013 Όσοι πάτε Πολύδροσο, αξίζει να πεταχτείτε μέχρι τη Γραβιά (7 λεπτά) για φαγητό στο ''Τζάκι''. Quote Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted January 14, 2013 Επίσης ωραίο σουβλάκι έχει και στην Αράχοβα λίγο πριν από το πρώτο περίπτερο όπως επιστρέφουμε από το βουνό στο δεξί μας χέρι. Λοσαντρα νομιζω το λενε Quote Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted January 14, 2013 Λοσάντα λέγεται, αλλά ήταν απέναντι από αυτό που λέει ο Χρήστος. Τώρα είναι στο Λιβάδι (αυτό με σήμα την ποδοσφαιρική μπάλα). Αυτό που μάλλον εννοεί ο Χρήστος είναι το "Ψήνεται...ψήνεσαι;" ή κάπως έτσι. Λοσαντρα νομιζω το λενε Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 14, 2013 Δεν ξέρω παιδιά, είναι εδώ: http://www.bing.com/...ova%2C%20Greece Στο ρεύμα προς Αθήνα, στο δεξί μας χέρι. 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted January 14, 2013 Ναι, το "Ψήνεται...ψήνεσαι;" είναι... Δεν ξέρω παιδιά, είναι εδώ: http://www.bing.com/...ova%2C%20Greece Στο ρεύμα προς Αθήνα, στο δεξί μας χέρι. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 14, 2013 Και συστήνω τον γύρο μερίδα. €7 αν θυμάμαι καλά, αλλά χορταίνουν και οι διπλανοί! 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted January 14, 2013 (edited) Εμεις Αραχωβα φαγαμε στο σουβλατζίδικο διπλα απο ενα χασάπικο το οποιο τροφοδοτεί το σουβλατζίδικο. Πήγαμε συστημένοι. Στο ρέυμα προς Αθήνα μετά τη πρώτη πλατεία. Προσωπικά το καλαμάκι μου άρεσε, το πίτα γυρος όχι και τόσο αλλά γούστα είναι αυτά. Την επόμενη φορά θα παρω μόνο σκέτα καλαμάκια. Αλλά αν θέλετε ΚΑΛΟ φαγητό, μέχρι ΣΚΑΣΜΟΥ και σε πολυ ΛΟΓΙΚΕΣ τιμες και σε πολυ καλο ζεστο περιβάλλον έχει ανοίξει ενα "Κοντοσουβλάδικο" (ετσι λεγεται νομίζω) δίπλα απο του Καπλάνη. Περσυ λειτουργουσε ως πιτσαρία αλλά φέτος το γυρίσανε σε ταβέρνο κατάσταση. Και οι τιμες έκπληξη (εμεις νομίζαμε οτι κατι λαθος κανανε). Α και το καλυτερο, με τον λογαριασμο σερβίρουν μια σκάφη λουκουμάδες handmade. Πολύ ωραίους, μη σας πω οτι εμεις καθε φορά αυτους περιμένουμε Και τα πάντα είναι handmade από τα χεράκια της γιαγιάς τους. Και οι πίτες και οι λουκουμάδες... κι ενα τιγανόψωμο που με το ζόρι μας το σέρβιρε. Που να τολμίσουμε να πούμε όχι; Ξύλο θα τρώγαμε. Εκεινη τη μέρα περιμεναμε λογαριασμο 60 ευρω και ξαφνικά διαβαζουμε 32 ευρω τα 2 άτομα!!!! Την επόμενη μέρα πήγαμε Λιβαδειά, (για φθηνα και καλά), στα Κρυα νερα, Κρυες βρύσες (κάπως έτσι λέγονται ) φάγαμε 6 καλαμακια 1 χωριάτικη 1 πατατες μια μπυρα και μια κοκακολα και δώσαμε 30 ευρώ. Εκει κατάλαβα οτι τελικά το σουβλάκι δεν είναι και τόοοοσο φθηνό τελικά Edited January 14, 2013 by afrodite Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted January 14, 2013 (edited) Μιας και Βοιωτος να σας τα καλυτερα σουβλατζιδικα της περιοχης: Αραχωβα: ο Λοης και επισης πηγαινωντας προς αθηνα πριν το Εψιλον (πρωην Εμπορικο). Ονομα δε θυμαμαι αλλα ειναι λιγο ακριβος Λιβαδεια: στα καινουργια ΚΤΕΛ. Φτιαχνει ακομα και σουβλακι ΠΡΟΒΑΤΙΝΑ!!!!!!!!!! Καλα διαβασατε... Επισης στις Πηγες της Κρυας ανηφοριζετε το πλακοστρωτο στα 50 μετρα δεξια σας. Ονομα δε θυμαμαι Παραλια Διστομου: οπως ερχεστε απο Διστομο μετα το πρατηρειο της Shell κατευθειαν δεξια. Το πρωτο σουβλατζιδικο αριστερα. Δε φαινεται πολυ καλα. Ειναι ακριβως πριν και οχι μετα απο δυο πιτσαριες. Ονομα δε θυμαμαι αλλα το εχει καποιος Βασιλης Παπουλακος. Λιγο ακριβος Διστομο: ακριβως στη πλατεια που ειναι η διασταυρωση για Στειρι-Κυριακι. Οπως κοιτατε τον πλατανο ακριβως απεναντι προς την πιατσα των ταξι. Ονομα δε θυμαμαι Ελπιζω να βοηθησα υ.γ. οπου ακριβος η πιτα σουβλακι >2.50E Edit. Μετα το μηνυμα της Αφροδιτης διαγραψτε τις Πηγες Κρυας. Δωσατε παρα πολλα. Να συμπηρωσω οτι το σουβλακι Λιβαδειας δε φημιζεται για τη γευση-ποιοτητα του αλλα στο γεγονος οτι στο παρελθον επειδη τα ταξιδια ηταν πολυωρα οι ταξιδιωτες αναγκαζοντουσαν να κανουνε σταση στη Λιβαδεια, οποτε το σουβλακι ηταν οτι πιο απλο μπορουσαν τοτε να παρουν και να φανε. Εξου και το σουβλακι της Λιβαδειας Edited January 14, 2013 by den_jenerwnw Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted January 14, 2013 Για δώσε περισσότερες πληροφορίες...με ενδιαφέρει το topic Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ταβέρνα; Το Ζερίκι δεν το βρήκα στο Google Maps. Στο Κυριακι ο Σταματης, ο Βραχος και ο Πλατανος. Σειρα προτεραιοτητας απο αριστερα προς τα δεξια 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted January 15, 2013 Στην Λιβαδειά προτείνω το 1900 είναι αυτο που λει ο ΜΙΚ δίπλα απο το στέκι των σκιερ Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted January 15, 2013 Αρνητική ενημέρωση: Μέχρι πέρυσι, το Καραούλι στο Λιβάδι έβγαζε έξω τους καπνιστές. Εξακολουθώ να βρίσκω καλό το φαγητό του, σχετικά καλές τις τιμές αλλά τη τελευταία φορά έφαγα μέσα στην αιθαλομίχλη. Επίσης, κάποια μαγαζιά στη περιοχή του Παρνασσού έχουν θέμα με την απόδειξη - στην παρούσα συγκυρία λόγος για διαγραφή από τον κατάλογο. Από την άλλη: ρε παιδιά, στη Β. Ελλάδα τι παίζει; Βιγλα, Βασιλίτσα, κλπ; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 15, 2013 Τώρα που ανέφερες την Β. Ελλάδα, απολαύσαμε πολύ καλό φαγητό πέρσι στο Αρκοχώρι, κοντά στα Πηγάδια, αλλά δεν θυμάμαι το όνομα της ταβέρνας 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted January 15, 2013 Τώρα που ανέφερες την Β. Ελλάδα, απολαύσαμε πολύ καλό φαγητό πέρσι στο Αρκοχώρι, κοντά στα Πηγάδια, αλλά δεν θυμάμαι το όνομα της ταβέρνας Ταβερνα "το χαραμα" ανταπόκριση εδω :yes 1 Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted January 15, 2013 Καλάβρυτα: Για καλό σουβλάκι " Πέντε Αδέρφια". Στον πεζόδρομο των Καλαβρύτων δίπλα από την Εθνική Τράπεζα. Πίτσα - Μακαρονάδες ακριβώς απέναντι από τα σουβλάκια στο Mama Mia. Μαγειρευτό - σπιτικό φαγητό στην Μιχαέλα στο "Σπιτικό". Εκτός Καλαβρύτων, όταν οι δρόμοι είναι ξεχιονισμένοι και καθαροί από βράχους: Στην Ζαχλωρού, στην στάση του οδοντωτού για καλό μαγειρευτό στον Αντώνη κ την Πόλυ. Δεν υπάρχει το φαγητό της Πόλυς.....!!!(όσοι ξέρουν, είναι ο Αντώνης που είχε παλιά το θεικό σουβλατζίδικο "Παραπέντε" στην πλατεία στα Καλάβρυτα) Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση στα παραπάνω αλλά όσες φορές έχουμε φάει σε αυτά φεύγουμε σκασμένοι από το φαγητό και χωρίς κανένα παράπονο.Αξίζει λοιπόν να τα τιμήσει κάποιος και να φάει οικονομικά. 1 Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted January 15, 2013 για πισοδερι ρε παιδια .. στο σαλε τοττη εχουμε τα παντα . σε αριστες τιμες και χορταστικες μεριδες ,καθως και γλυκα ,που τα περισσοτερα ειναι φταγμενα απο τους ιδιους . νομιζω οτι αρκετη εχετε δοκιμαση το φαγητο του σαλε αλλες ταβερνες στην βιγλα δεν υπαρχουν ,εκτος μετα απο φλωρινα 2 Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted January 15, 2013 για πισοδερι ρε παιδια .. στο σαλε τοττη εχουμε τα παντα . σε αριστες τιμες και χορταστικες μεριδες ,καθως και γλυκα ,που τα περισσοτερα ειναι φταγμενα απο τους ιδιους . νομιζω οτι αρκετη εχετε δοκιμαση το φαγητο του σαλε αλλες ταβερνες στην βιγλα δεν υπαρχουν ,εκτος μετα απο φλωρινα Συμφωνω απόλυτα!!οικονομικό και νοστιμο φαγητό στο σαλε του Τοττη(να μην είχε και τις προκατ τηγανητες πατατες) -ειδικά αυτη η γεμιστη πιπεριά φλωρινης με τουρσί όλα τα λεφτα για τσιπουροκατάσταση!!! Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
MAC 1,032 Report post Posted January 15, 2013 αλλες ταβερνες στην βιγλα δεν υπαρχουν ,εκτος μετα απο φλωρινα Στη Φλώρινα κάποτε μετάνιωσα που πήρα 2 πίττες-γύρο. Ήταν τόσο μεγάλες που τη δεύτερη την πήρα σε πακέτο!!! 1 Quote Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία. Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.- Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 15, 2013 Τώρα μου ανοίξατε την όρεξη! θυμήθηκα και τον Άγιο Αθανάσιο όπου είχαμε φάει αγριογούρουνο με δαμάσκηνο, αλλά όχι το όνομα της ταβέρνας. Επικές μάσες... Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
marizaki 665 Report post Posted February 3, 2013 Αράχωβα: pomodori για pizza στον ξυλόφουρνο (προτείνω pizza γιατί από μακαρονάδες που έχουμε δοκιμάσει δε μείναμε καθόλου ευχαριστημένοι). Ειδικά για delivery στο δωμάτιο μετά από επικές μέρες λιωσίματος στο βουνό, κατά την ταπεινή μου άποψη είναι εγγύηση. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites