Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
mil

Μάρτιος 2013

Recommended Posts

από το λίγο που είδα από το κινητό δεν θα ανέβαινα αύριο και μεθαύριο

 

πουδροντόιγκ σε λίγες μέρες το νου σας

Ξερω οτι εισαι εκτος και σ ευχαροστω που μπηκες στον κοπο.Τι κολλημα κι αυτο?Αν δεν δωσεις το οκ υπαρχει κενο ενημερωσης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

H Σβετλανα μας παει για κακοκαιρια στις 3/4 (αν και παρα πολυ μακρυα)?

Edited by Δεν Ξενερωνω

tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

από το λίγο που είδα από το κινητό δεν θα ανέβαινα αύριο και μεθαύριο

 

πουδροντόιγκ σε λίγες μέρες το νου σας

 

Τη βδομαδα που μας ερχεται, ποιες 2 μερες θεωρειτε οτι θα ειναι καλυτερα στη Βασιλιτσα? Τεταρτη-Πεμπτη ή Πεμπτη-Παρασκευη? Η καποιες αλλες..

Share this post


Link to post
Share on other sites

από το λίγο που είδα από το κινητό δεν θα ανέβαινα αύριο και μεθαύριο

 

πουδροντόιγκ σε λίγες μέρες το νου σας

 

Μιχάλη με τέτοιες θερμοκρασίες;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν υπαρχουν καπου Θα ηθελα να κοιταξω στατιστικα στοιχεια για τους ανεμους φετος το χειμωνα....... και να συγκρινω οσον αφορα τους Νοτιαδες......... :hope:


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

και να συγκρινω οσον αφορα τους Νοτιαδες......... :hope:

ειχαν την τιμητική τους φετος και, ενα περιεργο πραγμα, ειχαν προτίμηση στα ΣΚ

  • Like 3

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαι σε γενικές γραμμές λόγω νοτιάδων είχαμε και αρκετά ζεστό χειμώνα. Δεν θυμάμαι άλλη χρονιά που να μην εχει ρίξει ουτε πασπαλα στην Τρίπολη και γενικά σε υψόμετρα κάτω απο τα χιλια μέτρα. Το μόνο καλό με τους νοτιάδες φέτος ήταν οτι ειχαμε αρκετά χιόνια στα βουνά μας με πολλα φυσητά χιόνια και κυρίως τα σαββατο κυριακα.

 

 

Μετά απο ολα αυτά τα συμπεράσματα κυρίες και κυριοι κατεληξα σε αυτό:

 

Ο μαυρόγατος- γκαντέμης και ολα τα υπόλοιπα μαζί είναι αυτός που αποφάσισε να ξανακάνει σκι φέτος μετά απο χρόνια.

Και δεν είναι αλλος απο τον ΑΛΕΞΗ .

Ο θεος να μας φυλάει και ο καιρός τι θα μας επιφυλάξει αν συνεχίσει να θέλει να κανει σκι και του χρόνου.....

Σκορδα πολλά χρειαζόμαστε

  • Like 1

9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια κανονική χρονιά θα έχουμε 5-7 κακοκαιρίες που πάνε προσύνεμα (χαμηλό στο Αιγαίο/Τουρκία=Βοριάδες) κάποια τζούφια, και κάποια γερά. Υπάρχει χρονιά και με 10 καλές κακοκαιρίες προσύνεμα. Πήλιο 10 μέτρα. Φέτος είχαμε μετρημένα 3 τα δύό τζούφια.

 

Σαν άνεμο εξαρτάται από πια περιοχή της Ελλάδας κοιτάς. Ένα σημείο πχ στη Στερεά Ελλάδα είχε σαν χρόνο 80% ΔΝΔΝκαι ΝΑ με Βοριάδες 10-20%. Κανονικά είναι 50-50.

 

Αχάριστοι άνθρωποι...και σκι κάναμε σαν τρελοί με κομπλέ σεζόν και πετρέλαιο δεν κάψαμε. Απλά σας έπεσαν οι κακοκαιρίες Σαββατοκυριακα και φάνηκε μέτρια η σεζόν. Οι άνεργοι/άεργοι το χάρηκαν. Τόσο σκι και τόση πούδρα προσωπικά δεν έχω ξανακάνει. Ίσως κάποιες σεζόν όπως το 05 ή το 06 αν είχα ευελιξία στη δουλειά να ήταν αντίστοιχα αλλά τότε δεν δούλευαν τα χιονοδρομικά. Φέτος μας έσωσαν και ο Παρνασσός και τα Καλάβρυτα που σε γενικές γραμμές άνοιγαν αμέσως μετά το φρέσκο.  

 

Επέιδή όμως λυπάμαι να διαβάζω ότι τελειώνει η σεζόν σας και η δικιά μας έχει τρια κομπλέ Σαββατοκύριακα υπέροχο σκι με λιακάδες, χωρίς ουρές και φανταστικά ανοιξιάτικα ας επανέλθουμε στο θέμα μας.

 

Αύριο και μεθαύριο δεν θα πήγαινα για σκι και θα ήμουν έτοιμος μιας και υπάρχουν βάσιμες ελπίδες για πουδροφαγία τη Πέμπτη ή τη Παρασκευή. Οι θερμοκρασίες είναι πράγματι οριακές αλλά άνοιξη στα ψυχρά μέτωπα πέφτει χιόνι στα 1700 και ας έχει fl 2300.

 

Θα είμαστε με το τυφέκιο να τη σκοπέυσουμε. Φίλε για Βασιλίτσα δε βλέπω κάτι διαφορετικό, ή Πέμπτη ή Παρασκευή.

 

Έχει και άλλη πούδρα μετά, μην αγχωθείτε αν τη χάσετε αυτή.

Edited by ΜΙΚ
  • Like 6

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επέιδή όμως χαίρομαι να διαβάζω ότι τελειώνει η σεζόν σας και η δικιά μας έχει ένα μήνα τουλάχιστον υπέροχο σκι με λιακάδες, χωρίς ουρές και φανταστικά ανοιξιάτικα ας επανέλθουμε στο θέμα μας.

 

Ρε συ ΜΙΚ, πού τον είδες τον ένα μήνα? 15 Απριλίου κλείνει το ΧΚΠ και το ΧΚΚ έχει επίσημη ημερομηνία κλεισίματος τις 7 Απριλίου.


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχεις δίκιο. Το έκανα edit. 3 πλήρη Σαββατοκύριακα λοιπόν, καμιά δυο πουδρομέρες και τουλάχιστον 15 λιακαδοκαθημερινές. Αν και οι δικές μου πληροφορίες λένε ότι αν το έχει αρκετό κόσμο ίσως πάει παραπέρα. Λυπάμαι να διαβάζω, δεν χαίρομαι το διόρθωσα και αυτό..

Edited by ΜΙΚ
  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα είμαστε με το τυφέκιο να τη σκοπέυσουμε. Φίλε για Βασιλίτσα δε βλέπω κάτι διαφορετικό, ή Πέμπτη ή Παρασκευή.

 

Έχει και άλλη πούδρα μετά, μην αγχωθείτε αν τη χάσετε αυτή.

 

Λεμε να παμε 2 μερες στην Βασιλιτσα για κλεισιμο της σεζον. Θελουμε να πετυχουμε πουδρες!

Οπως λες οριακες θερμοκρασιες και δεν φαινεται να ριχνει και πολυ...

Η αλλη πουδρα για ποτε?! Περιπου..

Δυσκολη αποφαση, να παμε αυτη τη βδομαδα ή να περιμενουμε την επομενη πουδρα μηπως ειναι και καλυτερη?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θες και λιακάδα και το διπλό ανοιχτό να υποθέσω? Δύσκολο αυτή τη βδομάδα. Θα το δούμε αλλάζει σύντομα η πρόγνωση.

 

Σαν τάση έχει κακοκαιρίες σερί πάντως

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω 3 σερι κακοκαιριες βλεπω.......αλλα να δουμε τι θα μας κατσει...........

 

Οσο για τη σαιζον μια χαρα πηγε!!! Προσωπικα εχω κανει το Αθηνα-Παρνασσο, Πλατεια κολιατσου-Ομονοια :P Τα Σ/Κ μπορει να μην μας εκατσαν οπως θα θελαμε αλλα ρεφαρανε οι καθημερινες!!!!

 

Και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι ΔΕΝ εχει τελειωσει ακομα!!!!! Οπως ειπε κ ο ΜΙΚ μας περιμενουν ακομα ομορφες μερες :thumbup:

  • Like 2

Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Σαββατοκύριακο θα κάνουμε την τελευταία εμφάνιση γι'αυτή τη σαιζόν... Θα μείνουμε με Μαρίζα για Παρασκευή και Σάββατο βράδυ. Σε χαλαρούς ρυθμούς, ξεμουδιάσματος, εκτός αν οι πούδρες που υπόσχεται ο γκουρού της φυλής παίζουν και για Σάββατο, οπότε θα δώσουμε ό,τι έχουμε για το φινάλε... :animier:

Η χρονιά, παρά τις κακοκαιρίες των ΣΚ, ήταν καταπληκτική και δεν έχουμε πρακτικά κανένα παράπονο να τελείωνε και χθες η σαιζόν...

 

 

:shuriken:

  • Like 2

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aνοιχτο το διπλο καλα θα ηταν! Ο ηλιος οχι απαραιτητος...Αν και παντα ειναι ωραια μερα με ηλιο και πουδρα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Σαββατοκύριακο θα κάνουμε την τελευταία εμφάνιση γι'αυτή τη σαιζόν... Θα μείνουμε με Μαρίζα για Παρασκευή και Σάββατο βράδυ. Σε χαλαρούς ρυθμούς, ξεμουδιάσματος, εκτός αν οι πούδρες που υπόσχεται ο γκουρού της φυλής παίζουν και για Σάββατο, οπότε θα δώσουμε ό,τι έχουμε για το φινάλε... :animier:

Η χρονιά, παρά τις κακοκαιρίες των ΣΚ, ήταν καταπληκτική και δεν έχουμε πρακτικά κανένα παράπονο να τελείωνε και χθες η σαιζόν...

 

 

:shuriken:

 

 

ου...ου προδοτη!!!! εχει ακομα χιονακι ρε!!!!!!!!

 

φιλε του καλοκαιριου...οταν σε δω το σ.κ. θα σου κανω τακλιν με το σανιδι!!!!!!!!!!!

 

 

:animier::thumbup: :thumbup: :thumbup::crybaby::thumbup:

  • Like 2

https://www.youtube.com/watch?v=AXaCeEtlsRE

JIB...AND JIB AGAIN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους,

 

 

Με άστατο καιρό συνεχίζεται η βδομάδα που διανύουμε. Βροχές και τοπικές καταιγίδες θα σημειωθούν στο μεγαλύτερο τμήμα της χώρας με τα φαινόμενα να είναι σημαντικότερα στα δυτικά καθώς και στην ανατολική νησιωτική χώρα. Σταδιακή βελτίωση θα παρουσιάσει ο καιρός απο την Πέμπτη ενώ ουσιαστική βελτίωση θα έχουμε το Σάββατο. Νέα μεταβολή του καιρού αναμένεται την Κυριακή με βροχές και τοπικές καταιγίδες αρχικά στα δυτικά και σταδιακά και στην υπόλοιπη χώρα.

 

 

Πιο αναλυτικά:

 

Τρίτη 26-03-2013: Νεφώσεις με βροχές και τοπικές μπόρες στο Ιόνιο, την Ήπειρο, την Μακεδονία, την Θράκη, το βόρειο Αιγαίο, την δυτική Στερεά, την δυτική Πελοπόννησο, τις ανατολικές Κυκλάδες, την Κρήτη και τα Δωδεκάνησα. Τα φαινόμενα κατά τόπους στην Θράκη και τα Δωδεκάνησα θα είναι έντονα. Χιονοπτώσεις θα σημειωθούν στα ορεινότερα τμήματα της Ηπείρου και της Μακεδονίας. Ηλιοφάνεια με κατά περιόδους πυκνότερες νεφώσεις στην Θεσσαλία, την ανατολική Στερεά, τις δυτικές Κυκλάδες και την ανατολική Πελοπόννησο με πιθανότητα εκδήλωσης ασθενών βροχών ή τοπικών ψεκάδων. Άνεμοι στο Ιόνιο από ΔΝΔ διευθύνσεις μέτριοι έως ισχυροί, στα υπόλοιπα πελάγη από ΔΝΔ/ΝΔ διευθύνσεις μέτριοι έως ισχυροί και τοπικά στο Κρητικό έως πολύ ισχυροί και θερμοκρασία σε σταδιακή πτώση.

 

Αττική: Ηλιοφάνεια με τοπικές νεφώσεις πυκνότερες στα νότια του νομού όπου θα έχουμε αναπτύξεις νεφώσεων αστάθειας. Άνεμοι από ΝΔ διευθύνσεις ασθενείς έως μέτριοι, με τάσεις ενίσχυσης το απόγευμα στο νότιο Σαρωνικό και θερμοκρασία από 12 έως 19 βαθμούς Κελσίου (Αθήνα κέντρο).

 

Θεσσαλονίκη: Νεφώσεις με τοπικές βροχές και παροδικές μπόρες. Εξασθένηση θα παρουσιάσουν τα φαινόμενα μετά το μεσημέρι. Άνεμοι από μεταβλητές διευθύνσεις ασθενείς και θερμοκρασία από 10 έως 18 βαθμούς Κελσίου (Θεσσαλονίκη κέντρο).

 

Τετάρτη 27-03-2013: Νεφώσεις με βροχές και τοπικές καταιγίδες στο μεγαλύτερο τμήμα της ηπειρωτικής χώρας - εκτός από την κεντρική Μακεδονία και την ανατολική Στερεά όπου θα υπάρχουν μεγάλα διαστήματα με βελτιωμένο καιρό - καθώς και στο βόρειο Αιγαίο και τα Δωδεκάνησα. Χιονοπτώσεις θα σημειωθούν στα ορεινότερα τμήματα της Ηπείρου και της Μακεδονίας. Καλύτερες καιρικά συνθήκες στις Κυκλάδες και την Κρήτη. Άνεμοι στα βόρεια από ΑΒΑ διευθύνσεις ασθενείς έως μέτριοι, στα υπόλοιπα πελάγη από ΔΝΔ/ΝΔ διευθύνσεις μέτριοι και θερμοκρασία σε μικρή περαιτέρω πτώση στα βόρεια, σε άνοδο στα κεντρικά και νότια.

 

Αττική: Ηλιοφάνεια με τοπικές νεφώσεις οι οποίες θα πυκνώσουν αργά το βράδυ. Άνεμοι από ΔΝΔ/ΝΔ διευθύνσεις ασθενείς έως μέτριοι και θερμοκρασία από 12 έως 20 βαθμούς Κελσίου (Αθήνα κέντρο).

 

Θεσσαλονίκη: Ηλιοφάνεια με τοπικές νεφώσεις οι οποίες αργά το απόγευμα θα πυκνώσουν και ενδέχεται να σημειωθούν ασθενείς βροχές ή τοπικές ψεκάδες. Άνεμοι αρχικά από μεταβλητές διευθύνσεις ασθενείς, αργά το μεσημέρι θα στραφούν σε ΝΝΑ ασθενείς έως μέτριοι και θερμοκρασία από 10 έως 18 βαθμούς Κελσίου (Θεσσαλονίκη κέντρο).

 

Πέμπτη 28-03-2013: Νεφώσεις με τοπικές βροχές στο Ιόνιο, την Ήπειρο, την Μακεδονία, την Θεσσαλία, την Θράκη και το βόρειο Αιγαίο. Χιονοπτώσεις θα σημειωθούν στις ορεινότερες περιοχές της Μακεδονίας. Νωρίς το μεσημέρι τα φαινόμενα θα ενταθούν στο βόρειο Αιγαίο και θα σημειωθούν και παροδικές καταιγίδες ενώ στα δυτικά ο καιρός θα παρουσιάσει βελτίωση. Ηλιοφάνεια με τοπικές νεφώσεις στις υπόλοιπες περιοχές. Άνεμοι στο βόρειο Αιγαίο από ΑΒΑ/ΒΑ διευθύνσεις μέτριοι έως ισχυροί, στα υπόλοιπα πελάγη από ΝΝΑ/ΝΑ διευθύνσεις μέτριοι και θερμοκρασία χωρίς αξιόλογη μεταβολή.

 

Αττική: Ηλιοφάνεια με τοπικές νεφώσεις πυκνότερες νωρίς το πρωί. Άνεμοι αρχικά από ΒΒΔ διευθύνσεις ασθενείς έως μέτριοι, σταδιακά θα στραφούν ΝΝΑ/ΝΑ με την ίδια ένταση και θερμοκρασία από 13 έως 19 βαθμούς Κελσίου (Αθήνα κέντρο).

 

Θεσσαλονίκη: Νεφώσεις κατά περιόδους πυκνότερες με πιθανότητα εκδήλωσης ασθενών βροχών ή τοπικών ψεκάδων. Άνεμοι από ΑΝΑ διευθύνσεις ασθενείς έως μέτριοι και θερμοκρασία από 11 έως 16 βαθμούς Κελσίου (Θεσσαλονίκη κέντρο).

 

Παρασκευή 29-03-2013: Νεφώσεις με τοπικές βροχές στην Μακεδονία, την Θεσσαλία και το βόρειο Αιγαίο. Ηλιοφάνεια με τοπικές νεφώσεις στις υπόλοιπες περιοχές πυκνότερες στην ανατολική Στερεά και την Θράκη όπου δεν αποκλείεται να σημειωθούν ασθενείς βροχές ή τοπικές ψεκάδες. Άνεμοι στο βόρειο Αιγαίο από ΑΒΑ διευθύνσεις μέτριοι, στα υπόλοιπα πελάγη από ΑΝΑ/ΝΑ διευθύνσεις με την ίδια ένταση και θερμοκρασία σε μικρή άνοδο.

 

Αττική: Νεφώσεις κατά περιόδους πυκνότερες με πιθανότητα εκδήλωσης ασθενών βροχών στα ανατολικά και βόρεια του νομού. Βελτίωση θα παρουσιάσει ο καιρός μετά το μεσημέρι. Άνεμοι αρχικά από ΒΑ διευθύνσεις μέτριοι, σταδιακά θα στραφούν σε ΝΝΑ με την ίδια ένταση και θερμοκρασία από 13 έως 19 βαθμούς Κελσίου (Αθήνα κέντρο).

 

Θεσσαλονίκη: Νεφώσεις με πιθανότητα εκδήλωσης ασθενών βροχών ή τοπικών ψεκάδων. Βελτίωση θα παρουσιάσει ο καιρός νωρίς το απόγευμα. Άνεμοι από ΝΝΑ διευθύνσεις μέτριοι και θερμοκρασία από 12 έως 16 βαθμούς Κελσίου (Θεσσαλονίκη κέντρο).

 

Σάββατο 30-03-2013: Ηλιοφάνεια με τοπικές νεφώσεις στο μεγαλύτερο τμήμα της χώρας. Νωρίς το μεσημέρι νεφώσεις αστάθειας θα σχηματιστούν στην Ήπειρο και την δυτική Μακεδονία, ενώ πυκνότερες νεφώσεις θα αναπτυχτούν στην ανατολική Θεσσαλία, την ανατολική Στερεά, τις Κυκλάδες, την Κρήτη και τα Δωδεκάνησα. Άνεμοι από ΝΑ/ΝΝΑ διευθύνσεις μέτριοι έως ισχυροί και θερμοκρασία σε περαιτέρω άνοδο και σε υψηλά για την εποχή επίπεδα στα νότια.

 

Αττική: Νεφώσεις κατά περιόδους πυκνότερες στα ανατολικά και βόρεια του νομού. Άνεμοι αρχικά από ΑΒΑ διευθύνσεις ασθενείς, σταδιακά θα στραφούν σε ΝΑ/ΝΝΑ ασθενείς έως μέτριοι και θερμοκρασία από 15 έως 20 βαθμούς Κελσίου (Αθήνα κέντρο).

 

Θεσσαλονίκη: Νεφώσεις κατά περιόδους πυκνότερες. Άνεμοι από ΑΝΑ/ΝΑ διευθύνσεις ασθενείς έως μέτριοι και θερμοκρασία από 12 έως 18 βαθμούς Κελσίου (Θεσσαλονίκη κέντρο).

 

Κυριακή 31-03-2013: Νεφώσεις με βροχές και τοπικές καταιγίδες στο Ιόνιο, την Ήπειρο, την δυτική Μακεδονία, την δυτική Στερεά και την βορειοδυτική Πελοπόννησο. Ηλιοφάνεια με αναπτύξεις τοπικών νεφώσεων ή νεφώσεων αστάθειας στις υπόλοιπες περιοχές και πιθανότητα εκδήλωσης τοπικών βροχών ή παροδικής μπόρας στην ανατολική Στερεά και το βόρειο Αιγαίο. Άνεμοι στα βόρεια από ΑΒΑ διευθύνσεις μέτριοι, στα υπόλοιπα πελάγη από ΝΑ διευθύνσεις μέτριοι και τοπικά στο νότιο Ιόνιο έως ισχυροί, σταδιακά στο Ιόνιο και το δυτικό Κρητικό θα στραφούν σε ΑΒΑ ισχυρούς και θερμοκρασία σε σταδιακή πτώση και από τα δυτικά.

 

Αττική: Ηλιοφάνεια με αναπτύξεις νεφώσεων αστάθειας μετά το μεσημέρι. Άνεμοι από ΝΝΑ διευθύνσεις μέτριοι και θερμοκρασία από 15 έως 19 βαθμούς Κελσίου (Αθήνα κέντρο).

 

Θεσσαλονίκη: Νεφώσεις κατά περιόδους πυκνότερες με πιθανότητα εκδήλωσης ασθενών βροχών ή τοπικών ψεκάδων. Άνεμοι αρχικά από ΑΒΑ διευθύνσεις ασθενείς, σταδιακά θα στραφούν σε ΝΑ μέτριους και θερμοκρασία από 13 έως 21 βαθμούς Κελσίου (Θεσσαλονίκη κέντρο).

 

Προγνωστικός χάρτης Αττικής

Προγνωστικός χάρτης Θεσσαλονίκης

Προγνωστικός χάρτης ελληνικών θαλασσών

 

 

Επόμενη βδομάδα:

 

Η επόμενη βδομάδα (01 έως 07 Απριλίου) ξεκινάει με βελτιωμένο καιρό. Σταδιακά όμως και από την Τρίτη το απόγευμα αναμένεται νεά μεταβολή του καιρού με βροχές και τοπικές καταιγίδες κυρίως στα δυτικά και βόρεια και ενίσχυση των ΔΝΔ ανέμων.

 

Πηγή: YouWeather.com

  • Like 1

www.YouWeather.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρνασσό χιονίζειειειειειει. Καλάβρυτα βρέχει χαμηλά θα το γυρίσει σε χιόνι σύντομα.

 

Δεν έχω ιδέα πότε θα είναι η καλή μέρα, υπομονή. Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο έχει βελτίωση ο καιρός, θα το δούμε.

 

Σερί κακοκαιρίες το πάει.

  • Like 3

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρνασσό χιονίζειειειειειει.

 

Τί λες τώραααααα !!!


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια χαρά


Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις...

Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

με τον αερα τι παιζει για σ.κ.ρε μικ????

κολαση???


https://www.youtube.com/watch?v=AXaCeEtlsRE

JIB...AND JIB AGAIN

Share this post


Link to post
Share on other sites

με τον αέρα κερδίσαμε τη πέμπτη και έχει βάσιμες ελπίδες το Σάββατο

  • Like 2

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με τα εως τωρα δεδομενα ποτε θα ειναι του αγιου ονουφριου του τυφεκιοφορου προστατη των πιστολαγνων χιονοδρομων του Παρνασσου?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να σου πω, για δες καλα το τι μελλει γενεσθαι το πσκ γιατι θα θες να βγαλεις ασφαλη συμπερασματα με τις διαφορες ταυλες στα ποδαρια σου....

Θα κανουμε θαλασσιο σκι ή χειμερινο με γευση απο θαλασσιο, να φερω και το NOIL για πληρη καλυψη?

 

ΥΓ. Θα υπαρχουν και δυο snowmobile για αλλα γουστα αμα γουσταρεις... ;)

  • Like 1

Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...