Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
mosxop

Εκδρομή Εξωτερικού 2014

Recommended Posts

Εννοώ σα συζήτηση βρε... Που πήγε η κουβέντα στο Zermatt... ;)

Όταν ονειρευόμαστε, πάντα πάμε σε τοπ προορισμούς.

  • Like 1

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν ονειρευόμαστε, πάντα πάμε σε τοπ προορισμούς.

αν κοπουν και τα ονειρα χαθηκαμε ,οταν ονειρευεσαι εχεις ελπιδες κατα λαθος να το πραγματοποιησεις.Σκεφτομαστε λοιπον Zermatt για να καταληξουμε στο πιο προσιτο Ischgl ........... :thumbup: :thumbup:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν κοπουν και τα ονειρα χαθηκαμε ,οταν ονειρευεσαι εχεις ελπιδες κατα λαθος να το πραγματοποιησεις.Σκεφτομαστε λοιπον Zermatt για να καταληξουμε στο πιο προσιτο Ischgl ........... :thumbup: :thumbup:

 

Δυστυχώς είναι πεπερασμένη και η ζωή μας και τα λεφτά μας.

Ωραία είναι να ονειρεύεσαι, όχι με την έννοια του ονειροπαρμένου, αλλά με την έννοια των στόχων, των "θέλω" και των επιθυμιών μας. Όμως το επιθυμητό δεν είναι πάντα εφικτό.

Για του χρόνου, άσε να βγει το νέο ΔΣ πρώτα, ας μην βιαζόμαστε και προδικάζουμε. Θεωρητικά είναι η σειρά της Αυστρίας, όμως αν βγει καλύτερη πρόταση για άλλού, υποψιάζομαι ότι τα πάντα θα συζητηθούν. Ακόμα δεν υπάρχει καμία συγκεκριμένη προσφορά. Εκ των προτέρων, πρώτος στόχος δεν είναι ο υψηλότερος;;;;;;;;

Όμως πραγματοποιείται ο εφικτότερος...........

Edited by mil
  • Like 2

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

ωραια η σκεψη για την εκδρομη του χειμωνα !! :thumbup:

μα!! οργανώστε πρωτα καμια εκδρομή εντος ΕΛΛΑΔΟΣ για κανα σβκ σε καποιο βουνο ,μιας και το καλοκαιρι ειναι πολλη ποιο κοντα μας απο τον επομενο χειμώνα !! :yes

 

 

ολοι μαζι χερι χερι , χωρις τον καρατσαφερη να πιάσουμε τις ραχες και τους λόγγους ανεβαίνοντας στα ορη στα βουνα !! :yes

 

υσ μα την πιστοιμ!! τι εγραψαν και παλιν !! :shock:

Edited by PRESIDENT
  • Like 1

ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ωραια η σκεψη για την εκδρομη του χειμωνα !! :thumbup:

μα!! οργανώστε πρωτα καμια εκδρομή εντος ΕΛΛΑΔΟΣ για κανα σβκ σε καποιο βουνο ,μιας και το καλοκαιρι ειναι πολλη ποιο κοντα μας απο τον επομενο χειμώνα !! :yes

 

 

ολοι μαζι χερι χερι , χωρις τον καρατσαφερη να πιάσουμε τις ραχες και τους λόγγους ανεβαίνοντας στα ορη στα βουνα !! :yes

 

υσ μα την πιστοιμ!! τι εγραψαν και παλιν !! :shock:

δεν θελω να σε στεναχωρησω αλλα ας ακολουθησουμε τις εποχες η ελλαδα εχει απιστευτες παραλιες θα ελεγα απο τις καλυτερες που μπορουν να βρεθουν γενικα ,εδω δεν μπορουν να μας ανταγωνισθουν οι ξενοι.

παμε λοιπον surf ρακεττες και γενικα μπανακια με ουζακι στις παραλιες μας.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

μια που το αναφέρετε... οργανώνονται παντού πεζοπορίες και ποδηλατάδες ... μέχρι να 'ρθει η ώρα του μπάνιου (τώρα την Άνοιξη) και πολλές από αυτές είναι και δωρεάν ;) για να παραμείνουμε fit μέχρι να ξανάρθει η άγια ώρα της χιονισμένης πλαγιάς :D :D

  • Like 1

Social Media Professional - Creative Social Media Sitter

Share this post


Link to post
Share on other sites

μερικες εικονες ετσι για να γινει συζητηση saas fee Ελβετια με τιμες αρκετα λογικες

post-3005-0-75448600-1368558219.jpg

post-3005-0-23684500-1368558247.jpg

post-3005-0-27605400-1368558270.jpg

post-3005-0-44413000-1368558286.jpg

post-3005-0-10875700-1368558306.jpg

post-3005-0-09964700-1368558330.jpg

post-3005-0-88586300-1368558342.jpg

Edited by gatz
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

και οταν λεω λογικες τιμες

τιμες http://www.elite-saa....ch/LT_NA==/1/E

- SKIPASS for 6 days

- SKIRENTAL for 6 days (no boots)

- breakfast buffet served until 11 a.m.

- welcome drink

- 4 course dinner

- Fondue Chinoise on Sunday

- Raclette on Wednesday

- Tuesday no dinner - Citizens passport

- free internet W-LAN

- VAT and service-charges

- visitor's tax not included

- free transfer arrival/departure

from CHF 616.- ZF / CHF 766.- HP

 

FAMILY OFFERS ON REQUEST τα 766 ελβετικα αντιστοιχουν σε 610 ευρω

το πιο κοντινο αεροδρομιο ειναι του μιλανου περιπου 230 km

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
post-3005-0-69344000-1368880481.jpgpost-3005-0-08837500-1368880498.jpgpost-3005-0-19181600-1368880508.jpgpost-3005-0-50067300-1368880517.jpgpost-3005-0-03792500-1368880528.jpgΟσο το ψαχνω τοσο μου φαινεται οτι αξιζει να το δουμε μια και δεν εχουμε παει ποτε Ελβετια.
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

January 2014: free skiing in Saas-Fee - save up to CHF 344.- p. p.!

 

 

 

100% snow-sure, plenty of sunshine and skiing on phantasmagorial ski slopes in January... Even for free! Enjoy from perfect ski tracks and save up to CHF 344.- per person!!!

 

Look forward to:

Price:

4 overnight stays from CHF 500.- per person and stay in single/double room

7 overnight stays from CHF 875.- per person and stay in single/double room

Family rooms on request. Local tax is charged separately.

 

Validity:

04.01 - 25.01.2014

 

Information:

4 overnight stays: Arrival on Sundays, Mondays and Tuesdays

7 overnight stays: Daily arrival

 

 

BOOKING REQUEST

 

http://www.hotelwaldesruh.ch/en/Hotel/3767/packages.html ενα καλο ξενοδοχειο με λογικη τιμη

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εννοειται οτι ολες οι τιμες δεν ειναι προσφορες απλα αυτα που αναφερει το καθε ξενοδοχειο χωρις να γνωριζω για ποσα δωματια ισχυει

Share this post


Link to post
Share on other sites

απο τα ποιο ομορφα χωρια της ελβετιας

Share this post


Link to post
Share on other sites

και το Saas-fee στην Ελβετια που δεν εχει παει ποτε ο συλλόγος αλλα και το Ischgl στην Αυστρια αν ειναι μεσα στα οικονομικα πλαισια που θα βαλει το νεο ΔΣ θεωρω οτι θα ειναι κορυφαιες επιλογες.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

με το χωριο του Saas Fee δεν τρελάθηκα, ισως φταει το γεγονός οτι πηγαμε μεσα Νοεμβριου και δεν ειχε χιονι καθόλου. ειναι απο τα ψηλα χωρια, βρισκεται οπως το val στα 1800μ υψομετρο.

το χιονοδρομικο ομως λεει, αν και εκεινη την εποχη δουλευε μονο το παγετωνικο κομμάτι, χιονοδρομούσαμε δηλαδη απο τα 2500μ στα 3500μ. συνολικα καλύπτει περιπου 100χλμ πιστών

 

αξιζει μια επισκεψη και μεσα στην κανονικη σεζον πιστευω, αν και παντα θα βρισκεται στη σκιά του γειτονικού Zermatt.

δειτε μερικες φωτο

 

post-2098-0-27677100-1369158031.jpg

 

post-2098-0-50159200-1369158044.jpg

 

post-2098-0-31925500-1369158059.jpg

 

post-2098-0-77032900-1369158075.jpg

 

post-2098-0-76376700-1369158089.jpg

 

post-2098-0-59464300-1369158116.jpg

 

post-2098-0-89104900-1369158140.jpg

 

ο παγετωνας

post-2098-0-29595200-1369158166.jpg

  • Like 5

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saas Fee to Zermatt

Take the time to go on a day trip to Zermatt the next day.

Journey is about 1 hour 50 minutes.

Take the bus and stop at either Stalden train station or go all the way to Visp train station

and take the train to Zermatt. What is so famous here? The Matterhorn!

Take the Gornergrat and reach 3,089 metres above sea level for a close eye view of the snowy winter landscape.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saas Fee, τρομερό ανάγλυφο πολύ πιο άγριο απο τον γείτονα και ανταγωνιστή :yes Zermatt το χωριό συγκρινόμενο με άλλα χωριο ειναι όμορφο με τον γείτονα όμως υπολείπετε (αναπόφευκτες συγκρίσεις) το χιονοδρομικό καλό αλλά μικρό (για τα αλπικά δεδομένα) και χωρισμένο σε τρία ασύνδετα (με σκι) μεταξύ τους κομάτια. Στα συν του ησυχαστήριο τουλάχιστον την σεζόν μετα τις γιορτές.......20τόσο Γενάρη έψαχνα να βρώ άνθρωπο στον δρόμο....ενώ δίπλα γεινόταν διαδήλωση......(ας συγχωρεθεί η μεροληψία μου υπερ του γείτονα :yes ...... )

Edited by vangelis_k
  • Like 3

www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω λεω να παμε εδω

 

post-2098-0-94574500-1369998436.jpg

  • Like 10

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

να το βάλω εξωφυλλο στο fb??? :innocent:

  • Like 3

"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν λείπει η προτελευταία (το Ε) ... έρχομαι κι εγώ :evil: , είναι λίγο τρομαχτικιά!

  • Like 1

Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου,

Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω λεω να παμε εδω

 

post-2098-0-94574500-1369998436.jpg

Θα το βαλω αμεσα στο ΔΣ οποτε Ολγα με την ιδιοτητα της πρωην προεδρου του συμβουλου και του νυν τραυματια δεν νομιζω να βρεθει καποιος που θα εχει αντιρρηση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αντε μη φατε καμμια πατεριτσα στο κεφαλι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D :D :D

 

πρεπει να βρω κατι αλλο, τις εχω αφησει πια

  • Like 1

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,816
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...