mil 8,739 Report post Posted April 11, 2013 Εννοώ σα συζήτηση βρε... Που πήγε η κουβέντα στο Zermatt... Όταν ονειρευόμαστε, πάντα πάμε σε τοπ προορισμούς. 1 Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 11, 2013 Όταν ονειρευόμαστε, πάντα πάμε σε τοπ προορισμούς. αν κοπουν και τα ονειρα χαθηκαμε ,οταν ονειρευεσαι εχεις ελπιδες κατα λαθος να το πραγματοποιησεις.Σκεφτομαστε λοιπον Zermatt για να καταληξουμε στο πιο προσιτο Ischgl ........... :thumbup: 3 Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted April 11, 2013 (edited) αν κοπουν και τα ονειρα χαθηκαμε ,οταν ονειρευεσαι εχεις ελπιδες κατα λαθος να το πραγματοποιησεις.Σκεφτομαστε λοιπον Zermatt για να καταληξουμε στο πιο προσιτο Ischgl ........... :thumbup: Δυστυχώς είναι πεπερασμένη και η ζωή μας και τα λεφτά μας. Ωραία είναι να ονειρεύεσαι, όχι με την έννοια του ονειροπαρμένου, αλλά με την έννοια των στόχων, των "θέλω" και των επιθυμιών μας. Όμως το επιθυμητό δεν είναι πάντα εφικτό. Για του χρόνου, άσε να βγει το νέο ΔΣ πρώτα, ας μην βιαζόμαστε και προδικάζουμε. Θεωρητικά είναι η σειρά της Αυστρίας, όμως αν βγει καλύτερη πρόταση για άλλού, υποψιάζομαι ότι τα πάντα θα συζητηθούν. Ακόμα δεν υπάρχει καμία συγκεκριμένη προσφορά. Εκ των προτέρων, πρώτος στόχος δεν είναι ο υψηλότερος;;;;;;;; Όμως πραγματοποιείται ο εφικτότερος........... Edited April 11, 2013 by mil 2 Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted April 12, 2013 (edited) ωραια η σκεψη για την εκδρομη του χειμωνα !! μα!! οργανώστε πρωτα καμια εκδρομή εντος ΕΛΛΑΔΟΣ για κανα σβκ σε καποιο βουνο ,μιας και το καλοκαιρι ειναι πολλη ποιο κοντα μας απο τον επομενο χειμώνα !! ολοι μαζι χερι χερι , χωρις τον καρατσαφερη να πιάσουμε τις ραχες και τους λόγγους ανεβαίνοντας στα ορη στα βουνα !! υσ μα την πιστοιμ!! τι εγραψαν και παλιν !! Edited April 12, 2013 by PRESIDENT 1 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 15, 2013 ωραια η σκεψη για την εκδρομη του χειμωνα !! μα!! οργανώστε πρωτα καμια εκδρομή εντος ΕΛΛΑΔΟΣ για κανα σβκ σε καποιο βουνο ,μιας και το καλοκαιρι ειναι πολλη ποιο κοντα μας απο τον επομενο χειμώνα !! ολοι μαζι χερι χερι , χωρις τον καρατσαφερη να πιάσουμε τις ραχες και τους λόγγους ανεβαίνοντας στα ορη στα βουνα !! υσ μα την πιστοιμ!! τι εγραψαν και παλιν !! δεν θελω να σε στεναχωρησω αλλα ας ακολουθησουμε τις εποχες η ελλαδα εχει απιστευτες παραλιες θα ελεγα απο τις καλυτερες που μπορουν να βρεθουν γενικα ,εδω δεν μπορουν να μας ανταγωνισθουν οι ξενοι. παμε λοιπον surf ρακεττες και γενικα μπανακια με ουζακι στις παραλιες μας. 3 Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted April 15, 2013 μια που το αναφέρετε... οργανώνονται παντού πεζοπορίες και ποδηλατάδες ... μέχρι να 'ρθει η ώρα του μπάνιου (τώρα την Άνοιξη) και πολλές από αυτές είναι και δωρεάν για να παραμείνουμε fit μέχρι να ξανάρθει η άγια ώρα της χιονισμένης πλαγιάς :D 1 Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 14, 2013 (edited) μερικες εικονες ετσι για να γινει συζητηση saas fee Ελβετια με τιμες αρκετα λογικες Edited May 14, 2013 by gatz 4 Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 15, 2013 και οταν λεω λογικες τιμες τιμες http://www.elite-saa....ch/LT_NA==/1/E - SKIPASS for 6 days - SKIRENTAL for 6 days (no boots) - breakfast buffet served until 11 a.m. - welcome drink - 4 course dinner - Fondue Chinoise on Sunday - Raclette on Wednesday - Tuesday no dinner - Citizens passport - free internet W-LAN - VAT and service-charges - visitor's tax not included - free transfer arrival/departure from CHF 616.- ZF / CHF 766.- HP FAMILY OFFERS ON REQUEST τα 766 ελβετικα αντιστοιχουν σε 610 ευρω το πιο κοντινο αεροδρομιο ειναι του μιλανου περιπου 230 km 4 Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted May 15, 2013 Nice!!! Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 18, 2013 Οσο το ψαχνω τοσο μου φαινεται οτι αξιζει να το δουμε μια και δεν εχουμε παει ποτε Ελβετια. 3 Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 18, 2013 January 2014: free skiing in Saas-Fee - save up to CHF 344.- p. p.! 100% snow-sure, plenty of sunshine and skiing on phantasmagorial ski slopes in January... Even for free! Enjoy from perfect ski tracks and save up to CHF 344.- per person!!! Look forward to: At choice, four or seven overnight stays Breakfast buffet Welcome drink Half-board: theme dinners 3- or 6-days lift tickets, following to chosen length of stay Kidsclub GoSulino, free of charge Wireless Lan in the hotel, free of charge Hotel ski bus-shuttle (to Hotel Waldesruh), free of charge Transfer parking-hotel-parking, free of charge Price: 4 overnight stays from CHF 500.- per person and stay in single/double room 7 overnight stays from CHF 875.- per person and stay in single/double room Family rooms on request. Local tax is charged separately. Validity: 04.01 - 25.01.2014 Information: 4 overnight stays: Arrival on Sundays, Mondays and Tuesdays 7 overnight stays: Daily arrival BOOKING REQUEST http://www.hotelwaldesruh.ch/en/Hotel/3767/packages.html ενα καλο ξενοδοχειο με λογικη τιμη 1 Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 18, 2013 Εννοειται οτι ολες οι τιμες δεν ειναι προσφορες απλα αυτα που αναφερει το καθε ξενοδοχειο χωρις να γνωριζω για ποσα δωματια ισχυει Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted May 20, 2013 απο τα ποιο ομορφα χωρια της ελβετιας Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 21, 2013 και το Saas-fee στην Ελβετια που δεν εχει παει ποτε ο συλλόγος αλλα και το Ischgl στην Αυστρια αν ειναι μεσα στα οικονομικα πλαισια που θα βαλει το νεο ΔΣ θεωρω οτι θα ειναι κορυφαιες επιλογες. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted May 21, 2013 με το χωριο του Saas Fee δεν τρελάθηκα, ισως φταει το γεγονός οτι πηγαμε μεσα Νοεμβριου και δεν ειχε χιονι καθόλου. ειναι απο τα ψηλα χωρια, βρισκεται οπως το val στα 1800μ υψομετρο. το χιονοδρομικο ομως λεει, αν και εκεινη την εποχη δουλευε μονο το παγετωνικο κομμάτι, χιονοδρομούσαμε δηλαδη απο τα 2500μ στα 3500μ. συνολικα καλύπτει περιπου 100χλμ πιστών αξιζει μια επισκεψη και μεσα στην κανονικη σεζον πιστευω, αν και παντα θα βρισκεται στη σκιά του γειτονικού Zermatt. δειτε μερικες φωτο ο παγετωνας 5 "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 22, 2013 Saas Fee to Zermatt Take the time to go on a day trip to Zermatt the next day. Journey is about 1 hour 50 minutes. Take the bus and stop at either Stalden train station or go all the way to Visp train station and take the train to Zermatt. What is so famous here? The Matterhorn! Take the Gornergrat and reach 3,089 metres above sea level for a close eye view of the snowy winter landscape. 1 Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted May 30, 2013 (edited) Saas Fee, τρομερό ανάγλυφο πολύ πιο άγριο απο τον γείτονα και ανταγωνιστή Zermatt το χωριό συγκρινόμενο με άλλα χωριο ειναι όμορφο με τον γείτονα όμως υπολείπετε (αναπόφευκτες συγκρίσεις) το χιονοδρομικό καλό αλλά μικρό (για τα αλπικά δεδομένα) και χωρισμένο σε τρία ασύνδετα (με σκι) μεταξύ τους κομάτια. Στα συν του ησυχαστήριο τουλάχιστον την σεζόν μετα τις γιορτές.......20τόσο Γενάρη έψαχνα να βρώ άνθρωπο στον δρόμο....ενώ δίπλα γεινόταν διαδήλωση......(ας συγχωρεθεί η μεροληψία μου υπερ του γείτονα ...... ) Edited May 30, 2013 by vangelis_k 3 www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted May 31, 2013 εγω λεω να παμε εδω 10 "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted May 31, 2013 να το βάλω εξωφυλλο στο fb??? 3 "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted May 31, 2013 Θα το βάλω εγώ εξώφυλλο στον τοίχο μου! Skiing uber alles! 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted May 31, 2013 Αν λείπει η προτελευταία (το Ε) ... έρχομαι κι εγώ , είναι λίγο τρομαχτικιά! 1 Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted May 31, 2013 Χαχαχαχαχα πράγματι! Βασικά το μόνο γράμμα που δείχνει αξιόλογο είναι το τελευταίο R, but it's the concept that counts! 2 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 31, 2013 εγω λεω να παμε εδω Θα το βαλω αμεσα στο ΔΣ οποτε Ολγα με την ιδιοτητα της πρωην προεδρου του συμβουλου και του νυν τραυματια δεν νομιζω να βρεθει καποιος που θα εχει αντιρρηση Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted May 31, 2013 Αντε μη φατε καμμια πατεριτσα στο κεφαλι... Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted May 31, 2013 :D πρεπει να βρω κατι αλλο, τις εχω αφησει πια 1 "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites