panchristo 6,271 Report post Posted January 18, 2014 Για όποιον βαριέται τη συναισθηματική μου φόρτιση και το μελοδραματικό γράψιμο, ας κάνει scroll μέχρι τη γραμμή με τα ============ Η πλήρης ιστορία μας ξεκινάει στην Ελλάδα του 2010, όταν ένα παιδικό απωθημένο οδηγεί τον 30+ χρόνων ήρωα της ιστορίας μας να δοκιμάσει κάτι που μέχρι τότε τον συνάρπαζε στη φαντασία του - να κάνει σκι. Πράγματι, μια μέρα του Φεβρουαρίου 2010 που χιόνιζε σφοδρά (ειδυλλιακό σκηνικό στα τότε άσχετα χιονοδρομικά μάτια του) οι συνθήκες κάθισαν, δοκίμασε και ανθουσιάστηκε. Όλο το επόμενο καλοκαίρι (και τα επόμενα εκτοτε) τα ξόδευε βλέποντας βιντεάκια τεχνικής και απορροφώντας σα σφουγγάρι στο μυαλό του όσα περισσότερα πράγματα μπορούσε για την επόμενη σαιζόν. Παράλληλα, βρήκε ένα σημείο στο ψηφιακό κόσμο (λέγε με forum) στο οποίο μπορούσε να απευθυνθεί σε ομοϊδεάτες για βοήθεια και συμβουλές αλλά και στη διαμόρφωση του χιονοδρομικού του προφίλ σχετικά με τουρισμό και επαφή με τη φύση. Εννοείται μετά από αυτό ήταν πλέον και μέλος του ΕΣΤΟΥΧ. Έκτοτε, πλήθος φίλων, ωραίες ημέρες χιονοδρομίας και παρέας στον Παρνασσό και τα Καλάβρυτα ήταν το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Ερχόμενοι στο πρόσφατο παρελθόν, και εν μέσω πολλών οικονομικών δυσκολιών, έχοντας αποτύχει να συμμετάσχει στις πολυαναμενόμενες ετήσιες εκδρομές του συλλόγου για 3-4 χρονιές (Bad Gastein, Serre Chevallier, Sestriere, Kopaonik), αλλά πλέον η επιθυμία είναι τόσο ισχυρή που την επόμενη φορά είναι από τους 5 πρώτους που δηλώνουν συμμετοχή και κλείνει μια θέση για την εκδρομή στο Ischgl. Φέτος, το 2014, δε θα λιώνει πλέον μπροστά στην οθόνη του βλέποντας φωτογραφίες φίλων και διηγήσεις που κάνουν τους σφυγμούς του να χτυπούν σε ρυθμό pole planting, slalom και ρυθμικών κινήσεων. Φέτος θα έχει τόσα να διηγηθεί σε φίλους - σχετικούς με το χιόνι ή μη - που θα του δώσουν τη δυνατότητα να το θυμάται για καιρό. Ίσως ακόμα και για το υπόλοιπο της ζωής του, γιατί τίποτα δε λέει ότι θα έχει τη δυνατότητα (από οικονομικής άποψης κυρίως) να το επαναλάβει ποτέ ξανά. Γι αυτό και επιστρατεύει ό,τι μέσο διαθέτει για να εξασφαλίσει ότι αυτή η εμπειρία θα βιωθεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. Μετά από πολύ καιρό βρίσκει πλέον αισθητά ισχυρότερο κίνητρο για να γυμναστεί και να προετοιμαστεί όσο μπορεί. Όχι πως έγινε μοντέλο, αλλά λίγο καλύτερη αντοχή, λίγη περισσότερη δύναμη τη βρήκε. Έμεναν μόνο μερικά "ζεστάματα" στη πίστα πριν πατήσει το αυστριακό παγωμένο χιόνι του Ischgl, για να φρεσκάρει τη τεχνική του. Φευ όμς, ο καιρός για το 2014 δεν συνέπνεε και πολύ με τα σχέδιά του. Έτσι το πολύ 2-3 μέρες θα προλάβαινε. ============================================================================================== Η δεύτερη φορά φέτος χτες, στα Καλάβρυτα σε ένα χιονοδρομικό μισό, αλλά επαρκές για να ξαναθυμηθεί και να τελειοποιήσει λεπτομέρειες τεχνικής και να αφυπνίσει ακόμα περισσότερο το μυοσκελετικό του σύστημα στη δραστηριότητα του σκι πριν την εκδρομή στο Ischgl. Κι εκεί το αναπάντεχο: μια κακή στιγμή, στο τελείωμα μιας στροφής μπροστά στη γελαστή και χαρούμενη παρέα φίλων φέρνει το μπατόν να καρφώνεται και να φυτεύεται στο χιόνι με περισσότερη ένταση απ' όση έπρεπε και τον panchristo να αφήνει όλο το χέρι του στο μπατόν και κείνον να συνεχίζει μέχρι να εξαρθρωθεί ο ώμος του και πέσει κάτω μουδιασμένος. Ευτυχώς ο ώμος μπήκε ξανά στη θέση του (από αυτό κατάλαβε ότι εξαρχής είχε εξαρθρωθεί), όταν κάνοντας ανεπαίσθητες κινήσεις για να διαπιστώσει την έκταση και την ποιότητα του τραυματισμού ακούστηκε το γνωστό κλακ και στιγμιαία ανακουφίστηκε από το μούδιασμα όλης της περιοχής του ώμου. Η επίσκεψη στο ιατρείο του ΧΚΚ, ευτυχώς δεν αποκάλυψε μια σοβαρή κάκωση και έτσι το μόνο που έμενε πλέον ήταν η επιστροφή στην Αθήνα και η επίσκεψη στο ΚΑΤ που εφημέρευε για ενδελεχέστερη διάγνωση. Εκεί, μετά την ακτινογραφία ο ιατρόςκατηγορηματικός: Από τη στιγμή που ο ώμος εξαρθρώθηκε, ο αρθρικός θύλακας έχει διαρραγεί, και για την σωστή αποκατάστασή του επιβάλλεται ακινησία 2-3 εβδομάδων περίπου. Σε άλλη περίπτωση θα μείνει αδυναμία και η επόμενη εξάρθρωση θα είναι πάντοτε ένα εύκολο σενάριο. Μετά σκοτάδι. Μα η πτήση για το Ischgl είναι σε μια εβδομάδα... Τί πονάει περισσότερο δύσκολο να πεί κανεις. Νομίζω όμως ότι ο ώμος στη περίπτωσή μου είναι μάλλον το τελευταίο. Ίσως περισσότερο ότι είναι πιθανό να μην καταφέρω ξανά να κάνω μια τέτοια εκδρομή. Ποτε δε ξέρεις θα πει κανείς, αλλά λιγο με παρηγορεί δυστυχώς αυτό. Το μόνο φωτεινό, τα πρόσωπα των φίλων που νοιάστηκαν, κουβάλλησαν πράγματα, προσπάθησαν να εμψυχώσουν και να πάρουν την επομένη τηλέφωνο για να μάθουν νέα. Το ευχαριστώ είναι λίγη λέξη. Υπάρχει μια άποψη φίλων που λέει ότι δε χρειάζεται να χάσω το ταξίδι και αφού περάσει ο αρχικός πόνος με μια σχετική ακινησία, μπορώ να ευχαριστηθώ ένα πιο ήπιο και προσεκτικό σκι. Μετά επιστροφή και φουλ πρόγραμμα αποκατάστασης και ενδυνάμωσης. Η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ νωρίς ακόμα για να πώ (σχεδόν 24 ώρες από το ατύχημα), αν και δε μου φαίνεται φρόνιμη επιλογη. Θα δούμε. Ο καιρός της αναχώρησης γαρ ΠΟΛΥ εγγύς. Γκόλ από τα αποδυτήρια που λένε, λίγο πριν ξεκινήσει το ματς. 15 Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
fANis 393 Report post Posted January 18, 2014 Κρίμα φίλε μου Περαστικά και σίγουρα του χρόνου - αν όχι φέτος - θα το κάνεις το ταξιδάκι σου 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vanzel 1,536 Report post Posted January 18, 2014 (edited) Περαστικά,τι άλλο να πω.... Και μένα η γνώμη μου είναι να κάνεις το ταξίδι....και κάνε όσο σκι μπορείς και νομίζεις.... Edited January 18, 2014 by Vanzel 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted January 18, 2014 Αχ! βρε Πάνο!!! κρίμα! αρχή σεζόν και πριν την εκδρομή εξωτερικού... τι να πω; ότι καλύτερο για την υγεία σου! ψυχική & σωματική... γιατί αν χάσεις το ταξίδι θα κινδυνέψει η ψυχική! εύχομαι να πάρεις την καλύτερη απόφαση! 3 Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,402 Report post Posted January 18, 2014 Γκαντεμιά. Γνώμη μου; Στο ταξίδι να πας και να κάνεις λίγο και ήπιο σκι. Αν δεις ότι πονάς, κάποιες μέρες δεν κάνεις καθόλου. Το μέρος όμως είναι πανέμορφο και μπορείς να περάσεις καλά ούτως ή άλλως. Μην σε παίρνει από κάτω. 4 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted January 18, 2014 Ψηλά το το κεφάλι φίλε τίποτα δεν χάθηκε δεν έπαθες και κάτι σοβαρό απλώς με λίγη προσοχή 'ολα θα πάνε καλά και σκι θα κάνεις (εντάξει όχι αυτό που περίμενες αλλά θα κάνεις) εγώ μετά τροχαίο με σπασμένη όλη την αριστερή πλευρά ματατάρσιο-γόνατο-κλείδα κάποιον Δεκέμβρη(οι παλιοί θα θυμούνται) τον Φλεβάρη έκανα σκι με το ανάλογο ρίσκο βέβαια είναι η αλήθεια..... θα σου δείξει απο μόνο του ΜΗΝ ΚΟΛΩΝΕΙΣ....... 3 Quote www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted January 18, 2014 Πάνο, έλα ,μη χάσεις το ταξιδι.Ειναι κρίμα.Θα σε βοηθησουμε εμεις με τα πράγματα σου και με το σκι βλέποντας και κάνοντας.Ακομη κι αν δεν καταφερεις να τςουληςεις (ηλιθιο ipad με το σιγμα σου) θα περάσουμε πολύ καλά και με την καλύτερη παρέα. Περαστικά ,καλή και ταχεία ανάρρωση! 6 Quote Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
MAC 1,032 Report post Posted January 18, 2014 Πάνο πήγαινε στην εκδρομή και μη σε νοιάζει! Αν δεν κάνεις τελικά σκι θα σε πάνε στο καζίνο οι γνωστοί-άγνωστοι (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε) ... Με την παρέα του snowclub είναι σίγουρο ότι θα περάσεις καλά, ακόμα κι αν δεν κάνεις σκι! 4 Quote Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία. Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.- Share this post Link to post Share on other sites
Apostolis 10 Report post Posted January 18, 2014 Φιλε μου παρε κ μια δευτερη γνωμη απο ορθοπεδικο αθλιατρο εξειδικευμενο σε αθλητικες κακωσεις εξηγωντας του την κατασταση. Ισως να μπορεις να πας εκδρομη κ να εχεις καποιο δεσιμο στον ωμο κλπ ποτε δεν ξερεις. Το ιδιο ισως σε βοηθησει κ καποιος φυσιοθεραπευτης επισης εξειδικευμενος σε αθλητες Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted January 18, 2014 περαστηκα φιλε 1 Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,507 Report post Posted January 18, 2014 Oπως ειπες και εσυ.....gooaaallllllll Ασε τις μαλακιες και ελα στην εκδρομη Και σκι θα κανεις,,,,οκ μπορει να μην κανεις ας πουμε αλλα και χιλιαδες αλλα πραγματα οπως να επιδοθεις σε καταστασεις ας πουμε η καταστασεις.... 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted January 18, 2014 Πανο μην ερθεις ρε φιλε δε λεει. Μαπα το χιονοδρομικο. Μαπα παρεα. Μαπα ξενοδοχειο-φαι. Πολυ κουραση περπατημα ταλαιπωρια. Μαπα το χιονι. Αστα ακυρωστο. Λοιπον ας τις λαλακιες. Αναπτερωσε ηθικο. Ξεκουρασου το διαστημα αυτο. Ανεβαινε ψυχολογικα. Και τα αλλα ατα πανω μας. Θα διασκεδασουμε κανοντας ξεκανοντας σκι Και σου εγγυομαστε οτι η εκδρομη θα σουμεινει αξεχαστη. ΥΓ. Δεν επαθες δα και τιποτα. Εδω αλλοι χανουν αγωνα για κατι τετοια. Θα χασεις εσυ ολοκληρη ψυχαγωγικη εκδρομη για μια αμιχη? Κριμα δεν ειναι? Εμεις ειμαστε δω για σενα. ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΟΥ ΠΟΣΤ ΤΟ ΘΕΛΩ ΑΚΜΑΙΟΤΑΤΟ. ΑΝΤΕ. 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 18, 2014 Άστα και και περίμενε μέχρι Τρίτη Τετάρτη να δεις πως θα πάει και βρες και κάνα καλό γιατρό. Χωρίς μαγνητικη ή αν δεν περιμένεις 3-4 μέρες μην ακυρώσεις το ταξίδι. 3 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted January 18, 2014 Πάνο, περαστικά ρε φίλε...μην μασάς. Είναι κρίμα να χάσεις το ταξίδι, έστω και σαν βόλτα. Άκου το σώμα σου, κάνε όσο και ότι σκι σου βγαίνει εκεί και προσπάθησε να ξεκινήσεις άμεσα την αποκατάσταση. Να ξέρεις ότι είναι μακρύς ο δρόμος του ώμου και ότι και να κάνεις να σκεφτείς πάνω απ' όλα την μακροπρόθεσμη υγεία σου. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted January 18, 2014 Και ποιος ειναι ρε φιλαράκι αυτός ο αλπικος φύλακας , που θα σου πει αν θα κανεις σκι η οχι; ΧΙΚ....... Κατι τέτοιο θα ρωτούσε ο Ορεστης Μακρύς σε μια παρόμοια κατασταση... Περισυ λοιπον στο μέρος που θα εισαι και εσυ σε λιγες ημέρες η κοπελια έπεσε και εσπασε την κλειδα της.... Επειδη κανεις μας δεν ειχε ορεξη για σκι την επομενη μερα(ηταν η μοναδική που ειχε ηλιο όλη την εβδομαδα), αυτη ηταν που μας ενθάρρυνε να μαζέψουμε τους κ@λους μας και να παμε σε ενα απο τα χιονοδρομικά της περιοχής... Αυτη που το προηγουμενο βράδυ δεν ειχε κοιμηθεί απο το πονο, μας ξεσήκωσε και απ´οτι είπαν τα παιδια έκαναν το καλυτερο σκι που είχαν κανει... ενταξει εγω της εκανα Παρεα στο σαλε και δεν εκανα σκι(βασικά νόμιζα πως θα ετρωγα παντοφλα αν εκανα σκι χωρίς αυτη, μη νομίζετε πως ειμαι κ κανένας τζεντλεμαν...) Ο πατερας μου τέλος Οκτωβρίου ειχε φάει σούπα με το μηχανάκι (67 χρόνων τεντυμποης) και ειχε βγαλει τον ώμο του.....δε θυμαμαι ακριβως αλλα νομιζω πως σε λιγοτερο απο 10 ημερες κουβαλουσαμε ξυλα για το Σπιτι.... Γνωμη μου πήγαινε να χαρεις αυτο που αγαπάς.... Σίγουρα θα ειναι ενδιαφερων στις ανταποκρίσεις που θα στέλνετε να βλέπουμε και κάποιον που πράγματι τα έδωσε ΟΛΑ για να ειναι εκει.... Φιλικά Δημήτρης.... 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kyriakoschar 6,029 Report post Posted January 18, 2014 Σωστά είπε κάποιος, πάρε και μια 2η ή και 3η γνώμη. Τι ασφάλεια έχεις? Αν έχεις ΙΚΑ, πάνε δες 3-4 γιατρούς. Είναι πολύ καλή ασφάλιση και σε εξυπηρετούν ΑΜΕΣΑ! Εγώ θα πήγαινα. Άλλωστε και στο φονικό όπλο ο Mel Gibson, έβγαζε τον ώμο του όποτε ήθελε και μετά τον ξαναέβαζε Πραγματικά όμως, πρέπει να πάρεις 2η γνώμη. Επίσης, αν βρεις κάτι να τον δέσεις και κάνεις προσεκτικό σκι, πιστεύω πως αξίζει να μην το χάσεις. Και εκμεταλεύσου το γεγονός. Τα παιδιά είναι πρόθυμα να βοηθήσουν, οπότε σκέψου ότι δε θα κουβαλήσεις ούτε μια τσάντα Αν ήμουν στη θέση σου, σίγουρα θα πήγαινα. Είναι στην κρίση σου όμως. Περαστικά Χρήστο και άλλος τραυματισμός να μη σε βρει. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted January 18, 2014 Οταν διάβασα τον τιτλο κ είδα το όνομα σου ,ειπα ωχ μεγάλη γκαντεμιά!!!Πάρε γνώμη/ες αλλα σρη θεση θα πήγαινα κ ίσως να έκανα και σκί.χωρις μπατόν,ίσα για τσουλημα!!!!μη μασάς,η περιοχή ειναι τέλεια κ η παρέα ακομη καλύτερη!!!και αυτό από μόνο του λέει πολλά!!περαστικά! 1 Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted January 18, 2014 πρωτα περαστικα σου και δευτερον πας στην εκδρομη .και κανεις σκι χαλαρα και χωρις μπατον για να εχεις τα χερια σου ελευθερα το εχω δοκιμάσει ,αρκετες φορες ,, δεν ειναι οπως οταν κρατας τα μπατον ,,,αλλα κανεις σκι !! ποιο χαλαρα ..αποφεύγοντας πιστες με μεγαλη κλίση και συν τις άλλης ,,αν δεν πας ..σίγουρα την επομενη ημερα θα εχεις μετανοιώσει που δεν πήγες 1 Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted January 18, 2014 Πρώτα απο ολα γρήγορα περαστικά σου Δεν θα ειμαι ευχάριστος σε αυτα που θα σου πω Σιγουρα εκδρομη να ερθεις και σίγουρο ειναι οτι θα περασεις αξέχαστα , τωρα οσο το αν θα κανεις σκι αυτο θα ελεγα να μην το αποφασίσεις εσυ αλλα ο γιατρός σου που θα σε παρακολούθησει Μην ξεχνάς οτι η καθε περίπτωση ιατρικά ειναι διαφορετική Το βουνο δεν πρόκειται να μετακινηθεί τα επόμενα χρονια Φρόντισε καλυτερα την υγεια σου για να μην ταλαιπώρησε μετα 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
giomiki 2,822 Report post Posted January 18, 2014 Φιλε Πανο ειδα την αγωνια στο προσωπο σου απο την πρωτη στιγμη που εγινε αυτο το περιεργο ατυχημα,αλλα ολοι οι φιλοι της εκδρομης ειναι διπλα σου.Εξασφαλισε πρωτα την ακεραιοτητα της υγειας σου και μην το χασεις.Ακομα και ετσι θα κερδισεις μια πολυτιμη εμπειρια!Και παλι περαστικα. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 18, 2014 Πανο, πολλα περαστικα! θα σου ελεγα να παρεις και αλλες γνωμες (εννοειται ορθ. ιατρων) και μετα να αποφασισεις. γνωριζω (οπως και σχεδον ολοι σας ) κοριτσι του φορουμ που εχει αρκετα μεγαλο προβλημα στον αρθρικό θύλακα αλλα και παλι κανει σκι. δεν μπορω να σου πω τι να κανεις, μπορω να σου πω τι θα εκανα εγω - θα πηγαινα και θα προσεχα ΠΟΛΥ μην πεσω. αυτο μονο. στο χτυπημα του μπατον δεν νομιζω να σε ενοχλησει πολυ και παλι περαστικα! ολα φτιαχνουν αλλα θελουν χρονο, υπομονη και δυστυχως χρηματα 2 Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
7ψυχος_gtsap 1,066 Report post Posted January 18, 2014 Περαστικά σου βρε Πάνο, μας στενοχώρησες όλους αλλά αυτά έχει η ζωή. Ηρέμησε, ξεκουράσου και 2-3 ημέρες πριν αποφασίζεις σε συνεννόηση με τον γιατρό σου τι θα κάνεις. Quote Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν. Share this post Link to post Share on other sites
Kyriakoschar 6,029 Report post Posted January 18, 2014 Περαστικά Χρήστο και άλλος τραυματισμός να μη σε βρει. Πανο, πολλα περαστικα! Μάλλον Πάνος. ε? 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted January 18, 2014 Λόγω και του δεμένου χεριού αλλά και των πολλών μηνυμάτων σας δυσκολευόμουν κάπως να απαντήσω στον καθένα, αλλά δεν μπορούσα να αντισταθώ άλλο. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!! Μου δίνετε πολύ κουράγιο! Σε σημείο που έχω πραγματικά έχω αρχίσει να δίνω περιθώριο πιθανοτήτων συμμετοχής μου στην εκδρομή σε περίπτωση που η γνώμη του γιατρού δεν είναι απόλυτη. Μέχρι σήμερα το μεσημέρι η ψυχολογία μου ήταν του ηττημένου. Και μόνο το ενδιαφέρον σας αρκεί για να νιώθω κερδισμένος από μια παρέα που νοιάζεται... 16 Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
pierre7 691 Report post Posted January 18, 2014 Χρηστο περαστικα,στα ειπα και στο βουνο Απο οσα διαβαζω εδω,το ισγκλ αξιζει και για τα τοπια και την ασταματητη διασκεδαση νυχτα-μερα. Οποτε με τα χιλια πηγαινε!! 1 Quote "Δεν μου ταιριαζει εμε η κατεβασμενη σημαια,δεν μου ταιριαζει η υστατη προσπαθεια " Sir Ernest Shackleton Share this post Link to post Share on other sites