Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2014 - 2015

Recommended Posts

Μη μου φωνάζεται το Βασίλη (Vro), μπορεί να γκρινιάζει λίγο παραπάνω αλλά... είναι κύριος και ποτέ δεν μιλάει άσχημα, επίσης πολλές φορές δεν φωνάζει κι άδικα! Γι αυτό σας λέω... μην μου τον στεναχωρείται, τουλάχιστον η όποια κριτική του είναι καλόπιστη κι αυτό μετράει!!!

Στο θέμα λοιπόν των μοτέρ που λέει εγώ δεν άκουσα τίποτα όταν πήρα την τηλεκαμπίνα, όμως περιμένω να την πάρετε κι εσείς και μετά να μου πείτε....

Όσο για το σαλεδάκι κορυφής Βασίλη μου... ναι ο κόσμος το είχε τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι... τι να πω... Αλλά υπάρχουν λόγοι που μας αναγκάζουν πολλές φορές να κρυβόμαστε...

Δες τι γίνεται παρακάτω... πόσες βιλάρες μέσα στο Δρυμό... και μόλις κάτι πάει να γίνει στον Παρνασσό ενοχλούνται τα βρύα και οι σπάνιες λειχήνες του βουνού!!!!
Το κράτος να κρύβεται και ο ιδιώτης να παρανομεί χωρίς αιδώ!!! Δυστυχώς αυτή είναι η Ελλαδίτσα μας!!!!!

Edited by sotogiannop1
  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μη μου φωνάζεται το Βασίλη (Vro), μπορεί να γκρινιάζει λίγο παραπάνω αλλά... είναι κύριος και ποτέ δεν μιλάει άσχημα, επίσης πολλές φορές δεν φωνάζει κι άδικα! Γι αυτό σας λέω... μην μου τον στεναχωρείται, τουλάχιστον η όποια κριτική του είναι καλόπιστη κι αυτό μετράει!!!

Στο θέμα λοιπόν των μοτέρ που λέει εγώ δεν άκουσα τίποτα όταν πήρα την τηλεκαμπίνα, όμως περιμένω να την πάρετε κι εσείς και μετά να μου πείτε....

Όσο για το σαλεδάκι κορυφής Βασίλη μου... ναι ο κόσμος το είχε τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι... τι να πω... Αλλά υπάρχουν λόγοι που μας αναγκάζουν πολλές φορές να κρυβόμαστε...

Δες τι γίνεται παρακάτω... πόσες βιλάρες μέσα στο Δρυμό... και μόλις κάτι πάει να γίνει στον Παρνασσό ενοχλούνται τα βρύα και οι σπάνιες λειχήνες του βουνού!!!!

Το κράτος να κρύβεται και ο ιδιώτης να παρανομεί χωρίς αιδώ!!! Δυστυχώς αυτή είναι η Ελλαδίτσα μας!!!!!

 

δε μπορεί...σίγουρα κάνεις κάποιο σοβαρό λάθος... αφού ο θόρυβος ήταν πεντακάθαρος στ αυτιά κάποιων!!!! πες αλήθεια, ξέρεις που πέφτει ο Παρνασσός?...

απ τη μιζέρια ποτέ δε βγήκε τίποτα καλό και ποτέ δεν ειναι καλοπροαίρετη.... άλλο πράμα η κριτική και άλλο πράμα η μιζέρια....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε Βασίλη (Φουρλή), παρακαλώ ψυχραιμία.

 

Ο καθένας δικαιούται της γνώμης του όσο και αν δεν μας αρέσει αυτή.

 

Δεν υπερασπίζομαι τον έτερο Βασίλη (vro) ή τις απόψεις του, αλλά την ελευθερία του λόγου του.

  • Like 2

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο vro έχει δίκιο για τον θορυβο στο σταθμό. Ομως και σε άλλα χιονοδρομικά που έχω πάει ολοι οι σταθμοί έχουν το θορυβό τους.

  • Like 1

9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Να υποθέσω θα υπάρχουν snowmobile και ρατράκ έτοιμα να μας πάνε προς Λιάκουρα-Τουμποράχη, έτσι για το "καλή σεζόν"? :animier::crybaby:

 

:shuriken:

 

Να σε ενημερώσω ότι η έξοδος χιονοδρομικών μηχανημάτων στο βουνό, πέρα από το χώρο ο οποίος έχει παραχωρηθεί στο ΧΚΠ, απαγορεύεται.

Όπως επίσης απαγορεύεται στο χιονοδρομικό να επιτρέπει τη διέλευση μέσα από το χώρο του, σε ατίστοιχα μηχανήματα άλλων ιδιωτών.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

σωτήρη η παρανομία του χιονοδρομικου θα του ερθει ΤΟΥΜΠΑ.

και στο τελος θα την πληρωσει ο ελλην φορολογουμενος και κατ επέκταση ο ελλην χιονοδρόμος.

 

Σου υπενθυμίζω το κάζο της σαχαρας, οπου το χιονοδρομικο πηγε βραδυ να βαλει το λιφτ.

ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

πάρθηκε η αποφαση να μην γινει επέκταση αλλά εκσυγχρονισμος. Το ιδιο το χιονοδρομικο με την παρανομια του διμιούργησε το μετωπο εναντιον του.

Το ιδιο δυστυχως και τώρα... σκαμε σαν φορολογουμενοι ενα καρο λεφτα σε μελέτες, αδειες, δικηγόρους., μηχανικους για να γινουν ολα νομιμα, βαζουμε εξαπλά, καμπινες κλπ κλπ, εργα που δεν εχουν ξαναγινει στο ελλαδισταν, τα χρυσοπληρωνουμε, διαβουλευσεις με πολεοδομιες, δασαρχεια, δρυμους κλπ κλπ. και δεν αντεχει το χιονοδρομικο παει και σκαει μια ΠΑΝΤΕΛΩς ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΗ ΚΟΥΤΣΟΥΛΙΑ...

αντε τωρα να πεις στον οποιο <κακο> οτι θα σεβαστεις μελέτες, αδειες, συμφωνιες, περιβαλλον κλπ κλπ

ΑΦΟΥ με το καλημέρα παρανομεις....


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

και το ερώτημα ειναι απλό

αν ειμαστε σοβαροί πρεπει να ζητησουμε την παρεμβαση εισαγγελέα (ατομικα και συλλογικά), αλλιως ειμαστε για τα....


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο vro έχει δίκιο για τον θορυβο στο σταθμό. Ομως και σε άλλα χιονοδρομικά που έχω πάει ολοι οι σταθμοί έχουν το θορυβό τους.

 

εχει δίκιο τελικά ή όλοι οι σταθμοί κάνουν θόρυβο?

Share this post


Link to post
Share on other sites

και το ερώτημα ειναι απλό

αν ειμαστε σοβαροί πρεπει να ζητησουμε την παρεμβαση εισαγγελέα (ατομικα και συλλογικά), αλλιως ειμαστε για τα....

 

καλα εχεις ξεφυγει τελειως!!!

Όσο αφορά το έργο είναι ΕΣΠΑ (αν δεν κάνω τρομερό λάθος) άρα δεν εχει πληρωσει τιποτα ο Ελλην φορολογουμενος...

Οσο για τα υπολοιπα ειπαμε...δικηγορος μηχανικος δημοσιογραφος ρεπορτερ λαγωνικο σκαφτιας τα παντα ολα...συντομα κ εισαγγελεας!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

πρόεδρε (president) καλημέρα.

συγγνωμη που αργησα κατι ωρες να σου απαντησω αλλα με πρόλαβε...


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο vro έχει δίκιο για τον θορυβο στο σταθμό. Ομως και σε άλλα χιονοδρομικά που έχω πάει ολοι οι σταθμοί έχουν το θορυβό τους.

 

αντε και καποιος αλλος που το ακουσε... παραλίγο να βγω τρελλος :pirate:

ναι ολοι οι σταθμοι κανουν θορυβο, λιγο ή πολυ.

απλά εχω την εντυπωση οτι αυτος κανει καπως μεγαλυτερο, εντυπωση λεω, θα δουμε.

ειναι λογικο αφου εχει 2 μεγαλα μοτερ συν τον μηχανισμο αποσυμπλεξης, ειναι ανοιχτος και σε γουβα, αλλά εγω εχω την υποψία οτι τα θεμέλια λειτουργουν σαν την χελώνα της κιθαρας και αμα βουλωσουν κανα φρεατιο θα μειωθει.

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Να υποθέσω θα υπάρχουν snowmobile και ρατράκ έτοιμα να μας πάνε προς Λιάκουρα-Τουμποράχη, έτσι για το "καλή σεζόν"? :animier::crybaby:

 

:shuriken:

 

Να σε ενημερώσω ότι η έξοδος χιονοδρομικών μηχανημάτων στο βουνό, πέρα από το χώρο ο οποίος έχει παραχωρηθεί στο ΧΚΠ, απαγορεύεται.

Όπως επίσης απαγορεύεται στο χιονοδρομικό να επιτρέπει τη διέλευση μέσα από το χώρο του, σε ατίστοιχα μηχανήματα άλλων ιδιωτών.

 

 

 

Νομίζεις η φατσούλα που κλαίει έχει μπει τυχαία? :crybaby:

 

:shuriken:


Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

αντε και καποιος αλλος που το ακουσε... παραλίγο να βγω τρελλος :pirate:

ναι ολοι οι σταθμοι κανουν θορυβο, λιγο ή πολυ.

απλά εχω την εντυπωση οτι αυτος κανει καπως μεγαλυτερο, εντυπωση λεω, θα δουμε.

ειναι λογικο αφου εχει 2 μεγαλα μοτερ συν τον μηχανισμο αποσυμπλεξης, ειναι ανοιχτος και σε γουβα, αλλά εγω εχω την υποψία οτι τα θεμέλια λειτουργουν σαν την χελώνα της κιθαρας και αμα βουλωσουν κανα φρεατιο θα μειωθει.

 

και κιθαριστας λοιπον...ενα ενα μας τα αποκαλυπτεις τα ταλεντα!!!

 

Αρα ειναι λογικό ή όχι?? Αν είναι λογικό γιατί γκρινιάζεις? Λες οι αυστριακοί να είναι τοσο ασχετοι? Για το ΕΣΠΑ αβαβα ετσι?

Share this post


Link to post
Share on other sites

για PhaethonF1 (μην γινει καμμια παρεξηγηση)

 

οχι αλλα ο pka εχει δωσει αγωνα να μην περναει ο καθε...@@@@@...με το μηχανημα του μεσα απο το χιονοδρομικο, στο να μην κανουν εκδρομουλες τα ρατρακ, αλλα να στρωνουν καμμια πιστα κλπ κλπ

με προσωπικο κοστος...

Edited by vro
  • Like 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρκετά. Μην ασχολείστε με μηνύματα που δεν σας αρέσουν. Αν υπερβούν τα όρια, εδώ είμαστε για να επέμβουμε, αλλά όχι για να φιμώνουμε χωρίς λόγο.

  • Like 3

Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

....

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για οργανωμένη, περιορισμένη και πολύ συγκεκριμένη κίνηση μίλησα (εφόσον το χιονοδρομικό δεν θα λειτουργεί κανονικά έτσι κι αλλιώς), εννοείται πως η ρύθμιση αυτή είναι σωστή και δεν πρέπει να αλωνίζουν στα βουνά ό,τι να'ναι.

 

:shuriken:

Edited by PhaethonF1

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

εν πάσει περιπτώση το τι θα κάνει καποιος ή καποια συλλογικοτητα για την αλλαγη χρησης σε καφετερια στον προφητη ηλια ειναι δικιά του δουλειά.

Η θεση η δικια μου ειναι οτι το συμφερον της ελληνικης τουριστικης χιονοδρομιας που θελει εκσυγχρονισμους και επεκτασεις ειναι το κτιριο να μεινει με την χρηση που ειχε στα συμφωνημένα με δρυμο, πολεοδομια, εσπα κλπ, δηλαδη αποδυτηρια και τουαλέτες για τους πιστερ. Αλλιως εχουν δικιο ολοι εκεινοι που φωνάζουν...

Υπάρχει και ενα θέμα ηθικής, εγω προσωπικά δεν μπορω να εγκρινω μια παρανομία, εστω και αν με τους γνωστους τροπους...ταχτοποιηθεί.

αυτα.

  • Like 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Όσο αφορά το έργο είναι ΕΣΠΑ (αν δεν κάνω τρομερό λάθος) άρα δεν εχει πληρωσει τιποτα ο Ελλην φορολογουμενος...

 

Αν δεν έχει αλλάξει κάτι,στο ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση είναι κοινοτικούς κι Εθνικούς πόρους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδή Βασίλη το ΧΚΠ δεν χρειάζεται άλλη καφετέρια πιο κοντά στις πίστες και στους χιονοδρόμους? Σε όλα τα καλά Χ/Κ παγκοσμίως υπάρχουν ή δεν υπάρχουν δεκάδες καφετέριες μέσα στις πίστες??? Είναι δεν είναι λογικό αυτό? Ποιο λοιπόν το πρόβλημα ότι άλλαξε η άδεια χρήσης???? Δόξα το Θεό υπάρχουν ένα σωρό δωμάτια τόσο στο 1750 όσο και στο 1950 για τους πιστέρ και για το προσωπικό, τα οποία και τα χρησιμοποιούν κανονικά!

Η Σαχάρα είναι ένα μάθημα νομιμότητας που τελικά την πλήρωσε το ΧΚΠ με την τεράστια καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του έργου. Οσον αφορά την επέκταση του προς τα πάνω... ποτέ δεν έχει γίνει σοβαρή μελέτη γι αυτό. Είναι όμως σίγουρο πως τα προβλήματα θα είναι δυσβάσταχτα γιατί ο τόπος είναι ΝΑΤΟΥΡΑ και επιπλέον δεν ανήκει στο οικόπεδο των 11.000 στρεμμάτων που έχει στην κατοχή του το χιονοδρομικό.
Βέβαια άμα πουληθεί σε ιδιώτη όλα θα αλλάξουν και θα ισχύσει ότι έχει ισχύσει και για τους υπόλοιπους ιδιώτες που έχουν χτίσει τις βιλλάρες τους στο Δρυμό!!!
Κατά τα άλλα εσένα σου φταίει το σαλεδάκι στον Προφήτη Ηλία.....

Οσον αφορά το ΕΣΠΑ τα χρήματα προέρχονται 95% από Ευρωπαϊκούς πόρους και 5% από Εθνικούς. Αλλά έτσι κι αλλιώς, δικά μας είναι... τίποτα δεν μας χαρίζεται!

Edited by sotogiannop1
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο αναβατήρας φαίνεται super.Μακάρι να αλλάξουν και οι άλλοι.Πολύ καλή δουλειά πρέπει να έχει γίνει.Τα άλλα,θόρυβοι κλπ είναι πταίσματα!!!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί η καλύβα στον Περικλή είχε άδεια?

  • Like 1

101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδή Βασίλη το ΧΚΠ δεν χρειάζεται άλλη καφετέρια πιο κοντά στις πίστες και στους χιονοδρόμους? Σε όλα τα καλά Χ/Κ παγκοσμίως υπάρχουν ή δεν υπάρχουν δεκάδες καφετέριες μέσα στις πίστες??? Είναι δεν είναι λογικό αυτό? Ποιο λοιπόν το πρόβλημα ότι άλλαξε η άδεια χρήσης???? Δόξα το Θεό υπάρχουν ένα σωρό δωμάτια τόσο στο 1750 όσο και στο 1950 για τους πιστέρ και για το προσωπικό, τα οποία και τα χρησιμοποιούν κανονικά!

 

Οσον αφορά το ΕΣΠΑ τα χρήματα προέρχονται 95% από Ευρωπαϊκούς πόρους και 5% από Εθνικούς. Αλλά έτσι κι αλλιώς, δικά μας είναι... τίποτα δεν μας χαρίζεται!

 

φιλε ασε μη λες τιποτα και τους ανοιγεις τα ματια.... κλειστα θελουν να τα εχουν... στα χιονοδρομικα του εξωτερικου τα μηχανηματα ειναι αθορυβα, καφετεριες και σαλε δεν εχουν μεσα στα δαση ουτε πανω στις κορυφες, και τα λεφτα του ΕΣΠΑ τα δινουν τα κρατη και τα πληρωνει ο Ελλην φορολογουμενος...ΜΙΖΕΡΙΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωτήρη μακαρι να γινει κατι να γλυτωσω το σαλέ στα κελλάρια, αλλά νομιμα.

Με την τσαμπουκά δεν γινονται αυτα τα πραγματα.

πέρα απ αυτο, αν θελουμε επέκταση πρεπει ο λογος μας να ειναι ΛΟΓΟΣ.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Casavant77
      Casavant77
      (42 years old)
    2. frodo512
      frodo512
      (55 years old)
    3. vbessas88
      vbessas88
      (38 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,798
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,729
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    prsilo
    Joined
×
×
  • Create New...