PhaethonF1 7,386 Report post Posted December 8, 2014 (edited) Fixed... Edited December 8, 2014 by PhaethonF1 7 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
indi 3 Report post Posted December 8, 2014 καλησπέρα! ωραίος ο χάρτης αλλά πολλές γόνδολες βλέπω Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted December 8, 2014 Το Baby 3 εναλλακτικά μπορεί να ονομαστεί και Σίσυφος ... 2 "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted December 8, 2014 καλησπέρα! ωραίος ο χάρτης αλλά πολλές γόνδολες βλέπω Σωστο σε βρισκω. Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted December 8, 2014 Από πότε η Αφροδίτη έγινε όλη κόκκινη...; Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted December 8, 2014 Κόκκινο εμφανίζεται όλο το τμήμα που είναι στα αριστερά του λιφτ όπως ανεβαίνεις, δεξιά που είναι ο οφιόσχημος δρόμος είναι μπλέ. Ναι, ένα κομμάτι του τωρινού κόκκινου ήταν μπλε (δε ξέρω μήπως άλλαξε λίγο με τα έργα), αλλά νομίζω βάσει του μέσου όρου χαρακτηρίστηκε όλο. "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted December 8, 2014 Θα ειναι κανεις πάνω 21 μαι 24;;;; Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 8, 2014 Αν έχει χιόνι, πολύ πιθανόν. Κάτσε να δούμε όμως πρώτα τι θα γίνει με τον καιρό. 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted December 8, 2014 (edited) Θα ειναι κανεις πάνω 21 μαι 24;;;; Εγώ!!!! ..αρκεί να έχει γεμίσει το βουνό με εκείνο το άσπρο, γλιστερό, πράγμα... Edited December 8, 2014 by Theodoros Kafasis 1 Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted December 8, 2014 Κόκκινο εμφανίζεται όλο το τμήμα που είναι στα αριστερά του λιφτ όπως ανεβαίνεις, δεξιά που είναι ο οφιόσχημος δρόμος είναι μπλέ. Ναι, ένα κομμάτι του τωρινού κόκκινου ήταν μπλε (δε ξέρω μήπως άλλαξε λίγο με τα έργα), αλλά νομίζω βάσει του μέσου όρου χαρακτηρίστηκε όλο. Είπαν ότι έγιναν αρκετά χωματουργικά έργα, με διαπλάτυνση της πίστας.. ποιος ξέρει, ίσως να την άλλαξαν πολύ! Καμιά φωτογραφία κάποιος...; Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted December 8, 2014 Εαν ανοιξει θα ειμαι πανω ολες τις γιορτες.εαν οχι θα ειμαι γκστααντ.αλλα επειδη στο δευτερο παω καθε χρονο και οποτε θελω θα προτιμησω παρνασσο με φιλους καλους στις γιορτες. Share this post Link to post Share on other sites
orck 97 Report post Posted December 8, 2014 Εγώ!!!! ..αρκεί να έχει γεμίσει το βουνό με εκείνο το άσπρο, γλιστερό, πράγμα... Γλαφυρη περιγραφη δεν λεω αλλα δεν το γραφεις καλυτερα με το ονομα του γιατι υπαρχουν και πονηρα μυαλα; Παναγιωτης, Π.Φαληρο Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted December 8, 2014 Εαν ανοιξει θα ειμαι πανω ολες τις γιορτες.εαν οχι θα ειμαι γκστααντ.αλλα επειδη στο δευτερο παω καθε χρονο και οποτε θελω θα προτιμησω παρνασσο με φιλους καλους στις γιορτες.trollare μας λέμε!!! Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted December 9, 2014 (edited) Να κάνω μια τεχνική ερώτηση, βλέποντας τον χάρτη... Έχω ξαναναφερθεί στο θέμα με αφορμή την ενθάρρυνση των χιονοδρόμων εκ μέρους των ΧΚ να εξερευνήσουν τις εκτός πίστας διαδρομές, αλλά εδώ υπάρχει επίσημη παρουσίαση σε χάρτη, με ενδεικτική γραμμή. Στις περιοχές των ski routes όπως π.χ. τον Τυριά, το λούκι Δία κτλ, τι ευθύνη έχει το Χιονοδρομικό? Επιπλέον, στο τελείωμα του Τυριά, έχει φτιαχτεί αλλιώς το έδαφος ώστε να καταλήγεις εύκολα στη βάση του 1750 για να ανεβείς ξανά εύκολα και να γίνει loop? Edited December 9, 2014 by PhaethonF1 4 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
hakem 682 Report post Posted December 9, 2014 Ένορκη διοικητική εξέταση στην ΕΤΑΔ για τον Παρνασσό Του Δημήτρη Μαρκόπουλου Νέες φουρτούνες για την Εταιρεία Ακινήτων του Δημοσίου ΑΕ (ΕΤΑΔ). Αυτή τη στιγμή διεξάγεται μυστική ένορκη διοικητική εξέταση, για τα πεπραγμένα πρώην Διευθυντή, υποκαταστήματος της στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, ο οποίος είναι αποσπασμένος υπάλληλος πολλά χρόνια από φορέα της τοπικής αυτοδιοίκησης. Ο τελευταίος όμως εκτός των ενασχολήσεων του στο ευρύτερο κράτος παρουσιάζεται να είναι εταίρος-ιδρυτής δύο τεχνικών εταιρειών που έπαιρναν έργα συντήρησης και κατέβαιναν σε διαγωνισμούς προμηθειών στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού. Δηλαδή στον τομέα ευθύνης του. Το θέμα είναι λεπτό και το χειρίζεται προσεκτικά η ΕΤΑΔ γιατί ο εν λόγω ξέρει πρόσωπα και πράγματα. Ποια πρόσωπα και ποια πράγματα; Αυτά που γνωρίζουν πολλοί μεγαλοκατασκευαστές και μεγαλοεργολάβοι της χώρας Πηγή: Ένορκη διοικητική εξέταση στην ΕΤΑΔ για τον Παρνασσό | newmoney.gr http://www.newmoney.gr/article/77222/enorki-dioikitiki-exetasi-stin-etad-gia-ton-parnasso#ixzz3LRYyk9aa 1 Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 9, 2014 Κατά τη γνώμη μου κακώς βγήκε χάρτης με τα λιφτ που θα μπουν του χρόνου! Αλλο το 2015 και άλλο το 2016!! Δεν καταλαβαίνω τη χρησιμότητα του πράγματος που το μόνο που θα κάνει ειναι να δημιουργεί προβλήματα.... Τι να πω!!! 4 Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted December 10, 2014 Βλέπουν στο μέλλον παιδί μου... Τώρα, αν δεν γίνουν ποτέ τα έργα (στην Ελλάδα είμαστε...) και μείνει ο χάρτης έτσι... αυτό, ναι, θα έχει πολύ πλάκα !!! 3 Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted December 10, 2014 Αυτο το έργο είναι Μακετο;! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted December 10, 2014 (edited) Αν η κατασταση στα πολιτικα εξελιχθει οπως αναμενεται, ολα οσα συζηταμε εδω θα ακουγονται σαν ανεκδοτο, γιατι του χρονου τετοια εποχη , τα καινουργια λιφτ, στα παρατημενο ΧΚΠ θα τα ξηλωνουν οι Ρωμα (politically correct) για να τα πουλησουν για σκραπ. Βαρατε τωρα ... Θερμή παράκληση, όχι πολιτικές συζητήσεις στο forum! Edited December 10, 2014 by Χρήστος Λάππας 5 Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 10, 2014 Το έργο που έχει γίνει φέτος στον Παρνασσό είναι πολύ μεγάλο και μόνο όταν το επισκεφτεί κάποιος από κοντά καταλαβαίνει το μέγεθός του!Όλο το καλοκαίρι έβαζα φωτογραφίες από το βουνό αλλά σήμερα που τα είδα όλα από κοντά.... εντυπωσιάστηκα, δεν πίστευα στα μάτια μου! 19 Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted December 10, 2014 Και έτσι είδαμε επιτέλους πως είναι το κάτω τμήμα της νέας Αφροδίτης! Φαίνεται ότι έχουν κάνει καλή δουλειά, αν και το πρώτο τμήμα της μάλλον είναι ίδιου πλάτους με πέρσι ! Έχουν βάλει και φράκτη για να μην φύγουν άτομα από κάτω στον γκρεμό, μπράβο που το σκέφτηκαν! Τώρα το μόνο που χρειάζεται είναι να χιονίσει για να δούμε πόσα λεπτά παίρνει η κατάβαση από Βάκχο μέχρι κάτω, μιας και τα 7' της ανάβασης είναι πια σταθερή τιμή! 5 Share this post Link to post Share on other sites
Sp 480 Report post Posted December 11, 2014 Καμιά κυλιόμενη σκάλα έβαλαν ή θα βάλουν από τα εκδοτήρια προς το νέο αναβατήρα;Αυτή η ριμάδα η σκάλα δεν αντέχεται!!! 3 Photography Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted December 11, 2014 Καμιά κυλιόμενη σκάλα έβαλαν ή θα βάλουν από τα εκδοτήρια προς το νέο αναβατήρα;Αυτή η ριμάδα η σκάλα δεν αντέχεται!! Τα εκδοτήρια έχουν μεταφερθεί. Θα είναι μπροστά από τον νέο αναβατήρα. Share this post Link to post Share on other sites
Sp 480 Report post Posted December 11, 2014 Αν και δεν μπορώ να φανταστώ τη χωροταξία,πού θα είναι ο αναβατήρας,τα εκδοτήρια κλπ,ευχαριστώ για την απάντηση!Αν υπάρχει καμία φωτογραφία του χώρου θα ήταν καλό.Αλλιώς μόλις ανέβω θα τα ιδίοις όμμασι! Photography Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted December 11, 2014 Πάντως οι εργασίες συνεχίζονται! Μπουλντόζες βλέπω στην πανοραμική, αυτοκίνητα, κλπ. Μόνο χιόνι δεν βλέπω. Λες να κλάψω τα 264; 1 Share this post Link to post Share on other sites