Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2014 - 2015

Recommended Posts

...και αν θα τα κλαψεις, θα σου φταιει το Χ.Κ. Παρνασσου??

  • Like 1

Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομιζω παντως οτι η πανοραμικη εχει να περασει ακομα τις παιδικές της αρρώστιες, μιας και το interface εχει μπόλικα θεματακια


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαρμόσυνα τα νέα! http://www.parnassos.panomax.gr/

 

Βρέχει από χθες βραδυ ασταμάτητα στην Αγόριανη με 5°C. Υπολογίζω ότι χιόνισε πάνω από τα 1600-1700μ και πρέπει να έχει κοντά στα 10-15εκ. Άντε καλή αρχή!

Edited by snowpar
  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα χιόνια έρχονται, τα συνεργεία φεύγουν!

Τα χιονάκια σιγά σιγά μας επισκέπτονται ενώ τα συνεργεία μαζεύουν τα πράγματά τους και αποχαιρετούν το βουνό. Επιτέλους η μεγάλη ώρα πλησιάζει. Η έναρξη της σεζόν!!!
Οι προετοιμασίες πάντως συνεχίζονται επί 24ώρου βάσεως, ώστε να μην υπάρχει καμία εκκρεμότητα και το ΧΚΠ να υποδεχτεί τον κόσμο του στις ανανεωμένες εγκαταστάσεις του!

post-6183-0-01674200-1418388292_thumb.jpg

post-6183-0-73996700-1418388301_thumb.jpg

post-6183-0-50112000-1418388313_thumb.jpg

post-6183-0-25148700-1418388323_thumb.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστούμε πολύ για την φωτοενημέρωση που έχει και λίγο από χειμωνιάτικ τοπίο!

 

Μια ερώτηση μόνον: Οι ουρές των ταμείων θα είναι πλέον έξω, ή διατηρούνται και τα μέσα ταμεία?


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα περισσότερα ταμεία πλέον είναι έξω, 8 έναντι 2. Και είναι έξω γιατί βολεύουν, αφού βρίσκονται ανάμεσα στο πάρκινγκ και τον αναβατήρα.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου μέσω ίντερνετ κι εκτύπωσής του ή θα πρέπει να υπάρχει η μαγνητική κάρτα;Για να αποφεύγεται η ουρά στο κρύο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η κάρτα θα ισχύει και για το Καϊμάκ; Έτσι έλεγαν περσι!


carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα περισσότερα ταμεία πλέον είναι έξω, 8 έναντι 2. Και είναι έξω γιατί βολεύουν, αφού βρίσκονται ανάμεσα στο πάρκινγκ και τον αναβατήρα.

Θα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου μέσω ίντερνετ κι εκτύπωσής του ή θα πρέπει να υπάρχει η μαγνητική κάρτα;Για να αποφεύγεται η ουρά στο κρύο!

Κι εγώ γι αυτό τον λόγο ρώτησα, έχοντας κατα νου (αυθαίρετα βέβαια) ότι ένεκα εποχής ισχνών αγελάδων ότι οι προσλήψεις προσωπικού θα επικεντρωθούν σε νευραλγικά σημεία κι όχι στα ταμεία. Η εμπειρία αναμονής στα 2 ταμεία μέχρι τώρα μεταφερόμενη στο κρύο δε μου φάνηκε πολύ ελκυστική, θα είναι επανδρωμένα και τα 8 σε περιπτώσεις μεγάλης προσέλευσης(*)?

 

 

 

(*)Φαντάζομαι ότι δεν θα γνωρίζεις, οπότε μάλλον ρητορικό το ερώτημα.


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

10cm χιονι στην κορυφη , 5cm στη βαση. Καλη συνεχεια να εχουμε απο χιονι!!!


amphibiowaveflex78fusio.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου μέσω ίντερνετ κι εκτύπωσής του ή θα πρέπει να υπάρχει η μαγνητική κάρτα;Για να αποφεύγεται η ουρά στο κρύο!

 

Μα πως θα τυπωθεί το εισιτήριο? Τόσα χρόνια έρχεσαι Παρνασσό, τυπώνεται τέτοιο εισιτήριο? Εχεις την μαγνητική από πέρσι και την φορτώνεις φέτος κανονικά..Αλλιώς εάν την έχεις επιστρέψει θα πρέπει την πρώτη φορά που θα έρθεις να την αγοράσεις και μετά θα μπορείς να την χρησιμοποιείς στο ιντερνετ.

Πάντως το ίντερνετ είναι η καλύτερη λύση για να αποφεύγετε τις ουρές. Προτιμήστε το!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Μα πως θα τυπωθεί το εισιτήριο? Τόσα χρόνια έρχεσαι Παρνασσό, τυπώνεται τέτοιο εισιτήριο? Εχεις την μαγνητική από πέρσι και την φορτώνεις φέτος κανονικά..Αλλιώς εάν την έχεις επιστρέψει θα πρέπει την πρώτη φορά που θα έρθεις να την αγοράσεις και μετά θα μπορείς να την χρησιμοποιείς στο ιντερνετ.

Πάντως το ίντερνετ είναι η καλύτερη λύση για να αποφεύγετε τις ουρές. Προτιμήστε το!!!

 

Δίκιο έχει!! Εγώ μια φορά έχω πατήσει το πόδι μου στο ταμείο, την ημέρα που πήρα την κάρτα! Μετά, όλο από το internet την γέμιζα!!

 

Έχω όμως μια άλλη ερώτηση να κάνω: γιατί δεν μπορούμε να χρεώσουμε την ετήσια κατευθείαν στην κάρτα που έχουμε από πέρσι και πρέπει (φέτος) να στηθούμε στα (8 ή 2) ταμεία;


head-i-supershape-titan-skis-freeflex-pr

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Μα πως θα τυπωθεί το εισιτήριο? Τόσα χρόνια έρχεσαι Παρνασσό, τυπώνεται τέτοιο εισιτήριο? Εχεις την μαγνητική από πέρσι και την φορτώνεις φέτος κανονικά..Αλλιώς εάν την έχεις επιστρέψει θα πρέπει την πρώτη φορά που θα έρθεις να την αγοράσεις και μετά θα μπορείς να την χρησιμοποιείς στο ιντερνετ.

Πάντως το ίντερνετ είναι η καλύτερη λύση για να αποφεύγετε τις ουρές. Προτιμήστε το!!!

 

Δεν είναι δύσκολο να τυπωθεί ένα εισιτήριο με barcode.Εδώ στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης και της Φρανκφούρτης από το ίντερνετ είχα αγοράσει το εισιτήριο,το εκτύπωσα,πήγα στην είσοδο,το σκάναρε ο υπάλληλος,άναψε πράσινο και μπήκα.Ότι δε γινόταν παλιά δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει.Ρώτησα μήπως μπήκε αυτή η επιλογή.Κάρτα δεν έχω,την είχα επιστρέψει.Οπότε την πρώτη φορά θα πρέπει να βγάλω ξανά.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Δεν είναι δύσκολο να τυπωθεί ένα εισιτήριο με barcode.Εδώ στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης και της Φρανκφούρτης από το ίντερνετ είχα αγοράσει το εισιτήριο,το εκτύπωσα,πήγα στην είσοδο,το σκάναρε ο υπάλληλος,άναψε πράσινο και μπήκα.Ότι δε γινόταν παλιά δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει.Ρώτησα μήπως μπήκε αυτή η επιλογή.Κάρτα δεν έχω,την είχα επιστρέψει.Οπότε την πρώτη φορά θα πρέπει να βγάλω ξανά.

Το πώς θα αναγνωρίζει η μαγνητική πύλη των λίφτ ότι περνάς από μέσα το σκεφτόμαστε καθόλου?

 

Η πλαστική κάρτα που δίνει το ΧΚΠ έχει ένα RFID chip που περνώντας μέσα από τη μαγνητική πύλη αναγνωρίζει την κάρτα, ελέγχει με κάποιον σερβερ ότι έχεις πληρώσει και σου ανοίγει αυτό το περιστροφικό τριποδάκι στον Ηρακλή αλλά και μετά τα περσινά ταμεία (για φέτος δεν ξέρω) ανεβαίνοντας.

 

Οπότε πώς ακριβως θα γίνει αυτό με ένα απλό κομμάτι χαρτί απ το σπίτι σου?

Αυτό που αναφέρεις έχει μόνο ένα σημείο ελέγχου γι αυτό και είναι εύκολο, αλλά μάλλον μη υλοποιήσιμο στις συνθήκες ενός Χ/Κ.

 

EDIT: Για να μην επεκτείνομαι σε περισσότερα πόστ, απλά να διευκρινίσω και σύμφωνα με την απάντηση του Sp που ακολουθεί, ότι το σκανάρισμα από χαρτί θα σημαινε επίσης κάθε φορά (όπου υπάρχει σημείο ελέγχου - π.χ. Ηρακλής) να βγάζεις το χαρτί από τη τσέπη σου για να το σκανάρει.

Edited by panchristo

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να μην το κουράζουμε.Η τεχνολογία υπάρχει.Απλώς δεν την έχει εντάξει το Χ.Κ.Π στο σχεδιασμό του.Δεν πειράζει,θα ανέβω να πάρω την κάρτα μου και τελειώνει η ιστορία εκεί.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο δικό μου ερώτημα Σωτήρη;


carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, πέρσι μπορούσες να πάρεις κάρτα από το public

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα εκδοτηρια εξω ειναι μια κινηση που επρεπε να εχει γινει εδω και χρονια. Καλιο αργα παρα αργοτερα.

Τα εκδοτηρια μεσα βολευουν μονο τους επισκεπτες. Οι σκιερ , οταν μπαινουν μεσα αν μεινουν πολλη ωρα ''αναβουν'' , αφου ειναι ντυμενοι για ...εξω.

Βαλε βγαλε ρουχα , μετα ξαναβαλε και ανεβα τη σκαλα (μεχρι περυσι). Ξαναιδρωσε στην αναμονη στη σκαλα μεχρι να βγεις εξω. Τα κελλαρια , με κοσμο , ηταν μαρτυριο. Αν ειχες και παιδια βασανιστηριο ...

  • Like 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μόνο που έφυγε η σκάλα είναι τεράστιο άλμα στην πρόοδο!!!

Επειδή έχω διαβάσει για κλοπές στο πάρκινγκ,μήπως φέτος υπάρχει φύλαξη;Αν ανέβω επάνω δε θα ήθελα να βρω το αμάξι μου με σπασμένο τζάμι.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

sp δεν είπαμε 10 ερωτήσεις ανά μέρα που κάνεις σκι? Έκανες?

 

Αχ αυτή η σκάλα και το περπάτημα ιδρωμένος πόσο θα μας λείψει. Αμ το Αυγό που με ζέστη και 4 ιδρωμένους έκανες χαμάμ, ήσουνα αγκαλίτσα και μετά ξανά στο κρύο περπάτα. Αυτή η γλυκιά κούραση μέχρι να κάνεις το κλικ στον Ηρακλή. Αχ

 

Σωτήρη όλοι θέλουμε φώτο αύριο και τι χιόνι έχει. Καλά να σου πάει η δουλίτσα φίλε.

Edited by ΜΙΚ
  • Like 8

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι Μιχάλη,φέτος δεν έκανα.Προσδοκώ να κάνω το 2015.Όσες φορές αντέχουν τα οικονομικά μου.Βλέπεις έχω κολλήσει με τα ταξίδια και δε μου μένουν και πολλά χρήματα...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Casavant77
      Casavant77
      (42 years old)
    2. frodo512
      frodo512
      (55 years old)
    3. vbessas88
      vbessas88
      (38 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,798
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,729
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    prsilo
    Joined
×
×
  • Create New...