spider 2,124 Report post Posted December 11, 2014 ...και αν θα τα κλαψεις, θα σου φταιει το Χ.Κ. Παρνασσου?? 1 Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 11, 2014 Δεν είπε αυτό Στάθη! 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted December 11, 2014 Νομιζω παντως οτι η πανοραμικη εχει να περασει ακομα τις παιδικές της αρρώστιες, μιας και το interface εχει μπόλικα θεματακια "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
snowpar 613 Report post Posted December 12, 2014 (edited) Χαρμόσυνα τα νέα! http://www.parnassos.panomax.gr/ Βρέχει από χθες βραδυ ασταμάτητα στην Αγόριανη με 5°C. Υπολογίζω ότι χιόνισε πάνω από τα 1600-1700μ και πρέπει να έχει κοντά στα 10-15εκ. Άντε καλή αρχή! Edited December 12, 2014 by snowpar 7 Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 12, 2014 Τα χιόνια έρχονται, τα συνεργεία φεύγουν! Τα χιονάκια σιγά σιγά μας επισκέπτονται ενώ τα συνεργεία μαζεύουν τα πράγματά τους και αποχαιρετούν το βουνό. Επιτέλους η μεγάλη ώρα πλησιάζει. Η έναρξη της σεζόν!!!Οι προετοιμασίες πάντως συνεχίζονται επί 24ώρου βάσεως, ώστε να μην υπάρχει καμία εκκρεμότητα και το ΧΚΠ να υποδεχτεί τον κόσμο του στις ανανεωμένες εγκαταστάσεις του! 3 Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 12, 2014 Και το νέο μου γραφείο στο βουνό, βγήκε έξω... Τo info desk! 10 Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted December 12, 2014 Ευχαριστούμε πολύ για την φωτοενημέρωση που έχει και λίγο από χειμωνιάτικ τοπίο! Μια ερώτηση μόνον: Οι ουρές των ταμείων θα είναι πλέον έξω, ή διατηρούνται και τα μέσα ταμεία? "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 12, 2014 Τα περισσότερα ταμεία πλέον είναι έξω, 8 έναντι 2. Και είναι έξω γιατί βολεύουν, αφού βρίσκονται ανάμεσα στο πάρκινγκ και τον αναβατήρα. 2 Share this post Link to post Share on other sites
Sp 480 Report post Posted December 12, 2014 Θα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου μέσω ίντερνετ κι εκτύπωσής του ή θα πρέπει να υπάρχει η μαγνητική κάρτα;Για να αποφεύγεται η ουρά στο κρύο! Photography Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted December 12, 2014 Η κάρτα θα ισχύει και για το Καϊμάκ; Έτσι έλεγαν περσι! carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted December 12, 2014 Τα περισσότερα ταμεία πλέον είναι έξω, 8 έναντι 2. Και είναι έξω γιατί βολεύουν, αφού βρίσκονται ανάμεσα στο πάρκινγκ και τον αναβατήρα. Θα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου μέσω ίντερνετ κι εκτύπωσής του ή θα πρέπει να υπάρχει η μαγνητική κάρτα;Για να αποφεύγεται η ουρά στο κρύο! Κι εγώ γι αυτό τον λόγο ρώτησα, έχοντας κατα νου (αυθαίρετα βέβαια) ότι ένεκα εποχής ισχνών αγελάδων ότι οι προσλήψεις προσωπικού θα επικεντρωθούν σε νευραλγικά σημεία κι όχι στα ταμεία. Η εμπειρία αναμονής στα 2 ταμεία μέχρι τώρα μεταφερόμενη στο κρύο δε μου φάνηκε πολύ ελκυστική, θα είναι επανδρωμένα και τα 8 σε περιπτώσεις μεγάλης προσέλευσης(*)? (*)Φαντάζομαι ότι δεν θα γνωρίζεις, οπότε μάλλον ρητορικό το ερώτημα. "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
dimitris6 11 Report post Posted December 12, 2014 10cm χιονι στην κορυφη , 5cm στη βαση. Καλη συνεχεια να εχουμε απο χιονι!!! Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop1 2,158 Report post Posted December 12, 2014 Θα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου μέσω ίντερνετ κι εκτύπωσής του ή θα πρέπει να υπάρχει η μαγνητική κάρτα;Για να αποφεύγεται η ουρά στο κρύο! Μα πως θα τυπωθεί το εισιτήριο? Τόσα χρόνια έρχεσαι Παρνασσό, τυπώνεται τέτοιο εισιτήριο? Εχεις την μαγνητική από πέρσι και την φορτώνεις φέτος κανονικά..Αλλιώς εάν την έχεις επιστρέψει θα πρέπει την πρώτη φορά που θα έρθεις να την αγοράσεις και μετά θα μπορείς να την χρησιμοποιείς στο ιντερνετ. Πάντως το ίντερνετ είναι η καλύτερη λύση για να αποφεύγετε τις ουρές. Προτιμήστε το!!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted December 12, 2014 Ποτε ανοίγει το χκ; Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted December 12, 2014 Μα πως θα τυπωθεί το εισιτήριο? Τόσα χρόνια έρχεσαι Παρνασσό, τυπώνεται τέτοιο εισιτήριο? Εχεις την μαγνητική από πέρσι και την φορτώνεις φέτος κανονικά..Αλλιώς εάν την έχεις επιστρέψει θα πρέπει την πρώτη φορά που θα έρθεις να την αγοράσεις και μετά θα μπορείς να την χρησιμοποιείς στο ιντερνετ. Πάντως το ίντερνετ είναι η καλύτερη λύση για να αποφεύγετε τις ουρές. Προτιμήστε το!!! Δίκιο έχει!! Εγώ μια φορά έχω πατήσει το πόδι μου στο ταμείο, την ημέρα που πήρα την κάρτα! Μετά, όλο από το internet την γέμιζα!! Έχω όμως μια άλλη ερώτηση να κάνω: γιατί δεν μπορούμε να χρεώσουμε την ετήσια κατευθείαν στην κάρτα που έχουμε από πέρσι και πρέπει (φέτος) να στηθούμε στα (8 ή 2) ταμεία; Share this post Link to post Share on other sites
Sp 480 Report post Posted December 12, 2014 Μα πως θα τυπωθεί το εισιτήριο? Τόσα χρόνια έρχεσαι Παρνασσό, τυπώνεται τέτοιο εισιτήριο? Εχεις την μαγνητική από πέρσι και την φορτώνεις φέτος κανονικά..Αλλιώς εάν την έχεις επιστρέψει θα πρέπει την πρώτη φορά που θα έρθεις να την αγοράσεις και μετά θα μπορείς να την χρησιμοποιείς στο ιντερνετ. Πάντως το ίντερνετ είναι η καλύτερη λύση για να αποφεύγετε τις ουρές. Προτιμήστε το!!! Δεν είναι δύσκολο να τυπωθεί ένα εισιτήριο με barcode.Εδώ στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης και της Φρανκφούρτης από το ίντερνετ είχα αγοράσει το εισιτήριο,το εκτύπωσα,πήγα στην είσοδο,το σκάναρε ο υπάλληλος,άναψε πράσινο και μπήκα.Ότι δε γινόταν παλιά δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει.Ρώτησα μήπως μπήκε αυτή η επιλογή.Κάρτα δεν έχω,την είχα επιστρέψει.Οπότε την πρώτη φορά θα πρέπει να βγάλω ξανά. 1 Photography Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted December 12, 2014 (edited) Δεν είναι δύσκολο να τυπωθεί ένα εισιτήριο με barcode.Εδώ στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης και της Φρανκφούρτης από το ίντερνετ είχα αγοράσει το εισιτήριο,το εκτύπωσα,πήγα στην είσοδο,το σκάναρε ο υπάλληλος,άναψε πράσινο και μπήκα.Ότι δε γινόταν παλιά δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει.Ρώτησα μήπως μπήκε αυτή η επιλογή.Κάρτα δεν έχω,την είχα επιστρέψει.Οπότε την πρώτη φορά θα πρέπει να βγάλω ξανά. Το πώς θα αναγνωρίζει η μαγνητική πύλη των λίφτ ότι περνάς από μέσα το σκεφτόμαστε καθόλου? Η πλαστική κάρτα που δίνει το ΧΚΠ έχει ένα RFID chip που περνώντας μέσα από τη μαγνητική πύλη αναγνωρίζει την κάρτα, ελέγχει με κάποιον σερβερ ότι έχεις πληρώσει και σου ανοίγει αυτό το περιστροφικό τριποδάκι στον Ηρακλή αλλά και μετά τα περσινά ταμεία (για φέτος δεν ξέρω) ανεβαίνοντας. Οπότε πώς ακριβως θα γίνει αυτό με ένα απλό κομμάτι χαρτί απ το σπίτι σου? Αυτό που αναφέρεις έχει μόνο ένα σημείο ελέγχου γι αυτό και είναι εύκολο, αλλά μάλλον μη υλοποιήσιμο στις συνθήκες ενός Χ/Κ. EDIT: Για να μην επεκτείνομαι σε περισσότερα πόστ, απλά να διευκρινίσω και σύμφωνα με την απάντηση του Sp που ακολουθεί, ότι το σκανάρισμα από χαρτί θα σημαινε επίσης κάθε φορά (όπου υπάρχει σημείο ελέγχου - π.χ. Ηρακλής) να βγάζεις το χαρτί από τη τσέπη σου για να το σκανάρει. Edited December 12, 2014 by panchristo "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
Sp 480 Report post Posted December 12, 2014 Να μην το κουράζουμε.Η τεχνολογία υπάρχει.Απλώς δεν την έχει εντάξει το Χ.Κ.Π στο σχεδιασμό του.Δεν πειράζει,θα ανέβω να πάρω την κάρτα μου και τελειώνει η ιστορία εκεί. 1 Photography Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted December 12, 2014 Στο δικό μου ερώτημα Σωτήρη; carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
sermak 361 Report post Posted December 12, 2014 Αν δεν κάνω λάθος, πέρσι μπορούσες να πάρεις κάρτα από το public Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted December 12, 2014 Τα εκδοτηρια εξω ειναι μια κινηση που επρεπε να εχει γινει εδω και χρονια. Καλιο αργα παρα αργοτερα. Τα εκδοτηρια μεσα βολευουν μονο τους επισκεπτες. Οι σκιερ , οταν μπαινουν μεσα αν μεινουν πολλη ωρα ''αναβουν'' , αφου ειναι ντυμενοι για ...εξω. Βαλε βγαλε ρουχα , μετα ξαναβαλε και ανεβα τη σκαλα (μεχρι περυσι). Ξαναιδρωσε στην αναμονη στη σκαλα μεχρι να βγεις εξω. Τα κελλαρια , με κοσμο , ηταν μαρτυριο. Αν ειχες και παιδια βασανιστηριο ... 11 Share this post Link to post Share on other sites
Sp 480 Report post Posted December 12, 2014 Και μόνο που έφυγε η σκάλα είναι τεράστιο άλμα στην πρόοδο!!! Επειδή έχω διαβάσει για κλοπές στο πάρκινγκ,μήπως φέτος υπάρχει φύλαξη;Αν ανέβω επάνω δε θα ήθελα να βρω το αμάξι μου με σπασμένο τζάμι. 1 Photography Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 12, 2014 (edited) sp δεν είπαμε 10 ερωτήσεις ανά μέρα που κάνεις σκι? Έκανες? Αχ αυτή η σκάλα και το περπάτημα ιδρωμένος πόσο θα μας λείψει. Αμ το Αυγό που με ζέστη και 4 ιδρωμένους έκανες χαμάμ, ήσουνα αγκαλίτσα και μετά ξανά στο κρύο περπάτα. Αυτή η γλυκιά κούραση μέχρι να κάνεις το κλικ στον Ηρακλή. Αχ Σωτήρη όλοι θέλουμε φώτο αύριο και τι χιόνι έχει. Καλά να σου πάει η δουλίτσα φίλε. Edited December 12, 2014 by ΜΙΚ 8 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Sp 480 Report post Posted December 12, 2014 Όχι Μιχάλη,φέτος δεν έκανα.Προσδοκώ να κάνω το 2015.Όσες φορές αντέχουν τα οικονομικά μου.Βλέπεις έχω κολλήσει με τα ταξίδια και δε μου μένουν και πολλά χρήματα... Photography Share this post Link to post Share on other sites
Theodoros Kafasis 444 Report post Posted December 13, 2014 Κρίμα που οι επόμενες ημέρες θα τα λιώσουν πάλι όλα.. 2 Share this post Link to post Share on other sites