ted 274 Report post Posted March 11, 2016 Με κίνδυνο για την σωματική μου ακεραιότητα, γιατί το snowforecast δείχνει συνεχιζόμενη χιονόπτωση (μάλιστα βαριά) για το Χελμό μέχρι και την Τετάρτη ; Τι τους ξεφεύγει; Αν ειχε ριξει φετος στο χελμό όσα προέβλεπε το gfs και κατ΄επεκταση το snowforecast σε βαθος χρονου 5-10 ημερων, τωρα ολοι οι αναβατηρες θα ηταν σκεπασμενοι με μετρα χιονιού. πολλες υποσχέσεις φετος αλλα , όλο μελι μελι και απο τηγανήτα τίποτα. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
metero 730 Report post Posted March 11, 2016 Με κίνδυνο για την σωματική μου ακεραιότητα, γιατί το snowforecast δείχνει συνεχιζόμενη χιονόπτωση (μάλιστα βαριά) για το Χελμό μέχρι και την Τετάρτη ; Τι τους ξεφεύγει; ότι εδώ είναι Ελλάδα 3 Quote Don t SKI in GreeceΟ κομπλεξικός ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΕΤΟΣ ASTA LA VISTA ΜΠΑΜΠΗ ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 11, 2016 (edited) Τα πράγματα είναι όπως τα περιέγραφα τόσες μέρες. Αφήστε την κλάψα και πανηγυρίστε που τα παρακάτω χιονοδρομικά επιτέλους θα ασπρίσουν και θα δώσουν τα αγαπημένα μας βουνά για σκι (και πράγματι σε κάποια σημεία ίσως πετροσκι) ΚαιμακΠισοδερο3-5ΒασιλίτσοΑνηλιοΕλατοχώρΚαρπενησοΠαρνασσοΚαλάβρυτα Παράλληλα και Πήλιο και Μαίναλο ίσως έχουν ελπίδες. Με τα νέα δεδομένα παίρνουμε παράταση στην κακοκαιρία της Καθαράς εεεε λάθος της Δενειδατοχιονοδρομικοτοεθαβεστοχιονι Δευτέρας με συνεχείς υποτροπές μέχρι και την Τετάρτη. Μάλλον πάμε για ραντεβού την Πέμπτη στο πάρκινγκ στα Καλάβρυτα όπου οι φίλοι θα εξετάζουν όλη μέρα τον ειδικό εξοπλισμό που μετράει πόσες ώρες έβρεξε και πόσες χιόνισε να κλαψουρίσουν ενώ εμείς θα πάμε για σκι. Ειλικρινά δεν έχω ιδέα που να πάτε για σκι το τριήμερο, υπάρχει μια τρύπα την Κυριακή σε κάποια χιονοδρομικά αλλά από σήμερα δεν μπορείς να πεις ξεκίνα για κάπου. Εδώ θα είμαστε να το δούμε. Παιδιά όταν ήταν για κλάματα τα πράγματα το έγραφα ήταν για κλάματα αυτή τη σεζόν, τώρα πανηγυρίζουμε. Ότι δώσει, όσο κρατήσει, που σαν τάση θα μείνουμε με βοριαδάκια και νομίζω έχουμε βάσιμες ελπίδες να έχουμε μπροστά μας δυο βδομάδες σκι τουλάχιστον. Edited March 11, 2016 by ΜΙΚ 4 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ski man 39 Report post Posted March 11, 2016 Vangel για ποτε ετοιμαζοντε οι βαλιτσες για βασιλω ; πες ποτε για να ετοιμασω κ εγω βαλιτσες και ρεπο 3ημερο μπας και φαμε λιγη πουδρα Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 11, 2016 Μέχρι την Πέμπτη, μεγαλύτερο πρόβλημα δείχνει να είναι η ομίχλη και όχι η ποσότητα χιονιού. Quote Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 11, 2016 Noμίζω έφυγε για πούδρες τρέχωντας ο Βάγγος. Πάντως από αέρα δεν νομίζω να έχετε θέμα στη Βασίλο, σαν πρόγνωση Κυριακή και Δευτέρα δεν έχουν αέρα. Έχω γράψει και στο thread της Συμφωνώ pant και να προσθέσω ότι μπορεί να μας πάει με σερί διαταραχές και νέες χιονοπτώσεις, αλλά θα είμαστε με το τουφέκι να τις βρούμε τις υπερμέρες. Πιστέψτε με θα υπάρξουν Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Theodor Mich 14 Report post Posted March 11, 2016 Τα πράγματα είναι όπως τα περιέγραφα τόσες μέρες. Αφήστε την κλάψα και πανηγυρίστε που τα παρακάτω χιονοδρομικά επιτέλους θα ασπρίσουν και θα δώσουν τα αγαπημένα μας βουνά για σκι (και πράγματι σε κάποια σημεία ίσως πετροσκι) ΚαιμακΠισοδερο3-5ΒασιλίτσοΑνηλιοΕλατοχώρΚαρπενησοΠαρνασσοΚαλάβρυτα Παράλληλα και Πήλιο και Μαίναλο ίσως έχουν ελπίδες. Με τα νέα δεδομένα παίρνουμε παράταση στην κακοκαιρία της Καθαράς εεεε λάθος της Δενειδατοχιονοδρομικοτοεθαβεστοχιονι Δευτέρας με συνεχείς υποτροπές μέχρι και την Τετάρτη. Μάλλον πάμε για ραντεβού την Πέμπτη στο πάρκινγκ στα Καλάβρυτα όπου οι φίλοι θα εξετάζουν όλη μέρα τον ειδικό εξοπλισμό που μετράει πόσες ώρες έβρεξε και πόσες χιόνισε να κλαψουρίσουν ενώ εμείς θα πάμε για σκι. Ειλικρινά δεν έχω ιδέα που να πάτε για σκι το τριήμερο, υπάρχει μια τρύπα την Κυριακή σε κάποια χιονοδρομικά αλλά από σήμερα δεν μπορείς να πεις ξεκίνα για κάπου. Εδώ θα είμαστε να το δούμε. Παιδιά όταν ήταν για κλάματα τα πράγματα το έγραφα ήταν για κλάματα αυτή τη σεζόν, τώρα πανηγυρίζουμε. Ότι δώσει, όσο κρατήσει, που σαν τάση θα μείνουμε με βοριαδάκια και νομίζω έχουμε βάσιμες ελπίδες να έχουμε μπροστά μας δυο βδομάδες σκι τουλάχιστον. Δωσε τρελε το οκ για καλαβρυτο να τρελαθουμε !!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vanzel 1,536 Report post Posted March 11, 2016 (edited) ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ!ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ! Εξηγώ το γιατί... Μπορεί μεν στη Βασιλίτσα να χιονίσει αρκετά,αλλά μέχρι την Τρίτη η Βασιλίτσα θα είναι κλειστή από την ομίχλη... Επίσης σίγουρα αύριο μέχρι το απόγευμα θα φάει βροχή στα χαμηλά και επίσης βροχή θα φάει και την Κυριακή το μεσημέρι που ανεβαίνουν τα υψόμετρα παγοποίησης.Οπότε το χιόνι θα είναι σμπλουρφ! Συνεπώς νομίζω δεν αξίζει η ταλαιπωρία.Αν τυχόν δω Σάββατο βράδυ ότι εβαλε 1 μέτρο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ θα επιχειρήσω καταδρομική άμεσα,έστω και με τις συνθήκες που προανέφερα.1 μέτρο μαζεμένο δεν το βλέπεις εύκολα.... Αν είχα να επιλέξω θα ανεβαινα Βασιλίτσα Τρίτη-Τετάρτη μέχρι Σάββατο. Οπότε θα μέινω εδώ και θα περιμένω να δώ τι θα φάνε Καλάβρυτα-Παρνασσός για να πάω μέσα στη βδομάδα. Καλάβρυτα θα χάσουν το παιχνίδι από της θερμοκρασίες δυστυχώς. Επίσης να πούμε ότι βάσεις Πηγαδιών,Σελίου,Ελατοχωρίου θα χάσουν πολύ υετό σε βροχή. Πιο ευνοημένες βάσεις σε Πισοδέρι και Καιμάκ.... Θεωρώ από Τετάρτη μέχρι Κυριακή το καλύτερο σκι της σεζόν στα προαναφερθέντα Χ/Κ. Επίσης το χιόνι Σάββατο-Κυριακή θα είναι πολύ βαρύ.Πούδρα από Δευτέρα και μετά με την πτώση της θερμοκρασίας. Πολλές ομίχλες το ΣΚΔ.... ΑΛΛΑ να έχετε στο μυαλό σας ότι θα έχει και πετροσκι.Είμαστε μέσα Μαρτίου και η βάση των Χ.Κ είναι χώμα πλην διπλού Βασιλίτσας και Κρέμασης.Συνεπώς για να πεις ότι θα κάνεις σκι αξιοπρεπές θέλεις με τη μία 0,5 μέτρο στην πίστα για να πατηθεί και να μείνει κάτι και 1 μέτρο στα εκτός.,να χωθούν οι πολλές πέτρες. Δεν ξέρω πού θα βάλει τόσο,αλλά σίγουρα όχι παντού, Επίσης το χιόνι όπως θα είναι φρέσκο φρέσκο μόλις πέσει λιγο ήλιος ή λίγο βροχή θα κάτσει αρκετό. Αν Σάββατο βράδυ ρίξει 0,5 μέτρο ας πούμε και Κυριακή ανέβουν οι θερμοκρασίες το μεσημέρι και ψιλοβρέξει γίνεται για πλάκα 30εκ... Οπότε συνιστώ ψυχραιμία και ήρεμες κινήσεις για να πάτε κάπου να το ευχαριστηθείτε με τη φετινή αχιονία που μας δέρνει. Εγώ προτιμώ 1-2 καθημερινές με καλό καιρό και λιγότερο χιόνι,παρά να φάω όλο το ΠΣΚΔ να το βλέπω απλά να πέφτει και να το χαρούν αυτοί που θα πάνε Τρίτη ή Τετάρτη... Αυτά ειχα να πω για την κακοκαιρία που έρχεται.Εύχομαι να κρατήσουν οι θερμοκρασίες και να κάνουμε σκι και το τριήμερο της 25ης αλλά είναι πολύ μακριά ακόμη κάτι τέτοιο. Τα υπολοιπα τα βλέπουμε στη πορεία.Σίγουρα θα έχουμε ακπλήξεις θετικές αλλά και αρνητικές.Μην απογοητεύεστε και μην περιμέντε τα εκατοστά του snowforecast. Edited March 11, 2016 by Vanzel 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 11, 2016 Καλά τα λέει αλλά...είμαστε stand by για πουδρότρυπα καλού καιρού την Κυριακή Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted March 11, 2016 Μιχάλη σύμφωνα με αυτά που βλέπεις θα ρίξει τίποτα προς -Ζήρεια μεριά για να βάλουμε καμιά φώκια; Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 11, 2016 Φίλε αυτό σκεφτόμουνα. Δε ξέρω τι υπόστρωμα έχει το βουνό (βράχια, κοτρώνες κλπ) αλλά με το χιόνι που θα φάει θα είναι ότι πρέπει για ορειβατικό αν ξέρεις τα γκαζονοσημεία. Όπου έχει κοτρώνες πάντως (μακάρι να φάει τόσο πολύ να τα σβήσει) αλλά ειδικά χαμηλά θα είναι παγίδα Νομίζω όπως όλα τα βουνά θα είναι χωρισμένα στα δύο. Ψηλά ολόλευκα και χαμηλά μόνο πάνω από ίσια μη κοτρωνοειδή κομμάτια θα κάνεις σκι. 1 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
snowpar 613 Report post Posted March 11, 2016 Και να που ξαφνικά ξεκινά η σεζόν, τώρα που επιστρέφω στο βουνό Μην σας κάνει εντύπωση αν ο φετινός Απρίλιος μπει με αρκετά ανοιχτά χιονοδρομικά. Ας μην πω μεγάλες κουβέντες (ειδικά μετά από αυτά που ζήσαμε φέτος), αλλά η προοπτική είναι τρέλα, έστω και στο φινάλε! Εδώ, τα τωρινά ensembles για Παρνασσό. Εν ολίγοις το μεταφράζω σε πάνω από 1μ. το επόμενο δεκαήμερο. Όνειρο; Θα δείξει σύντομα... 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted March 12, 2016 δεν θελω να φανω αχάριστος αλλά η αισθηση ειναι οτι αργησε κομματι... το ανοιξιατικο ειχε την θεση της σαντιγι σε ενα ωραιο χειμερινό γλυκό, πρόσθετα και κερασάκι μια δυο φωκιες και ....εδενε το γλυκό. Φυσιολογικα καποια στιγμη στην διασταυρωση για Δίστομο οι ρόδες τραβουσαν για γαλαξίδι, απο μόνες τους. Απο την άλλη ειμαι γέρος και δυσπροσάρμοστος Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
kyr 1,833 Report post Posted March 12, 2016 Ρε παιδια λέτε να έγινε τίποτα αυτές τις μερες και να σας έφερε γούρι; 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Igor 286 Report post Posted March 12, 2016 Ολα μεσα στο μυαλο μας ειναι δεν αργησε τιποτα παμε ανετα για συνεχεια σαιζον. Παμε γερα!!!! Πιο προικισμενη χρονια ever. Τις μισες μερες πηγαιναμε βουνο και τις αλλες στην θαλασσα, και ολα αυτα οικονομικα χωρις να καψουμε πετρελαιο θερμανσης. Το μονο που εχει πραγματικα σημασια ειναι να πετυχουμε ποιες θα ειναι οι καλες μερες γιατι δεν εχουμε περιθωρια για καψιμο. Εκτος αν μετακομισουμε στο βουνο μεχρι το τελος.... Quote ΑΚΑ as JEEP!!! Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Φιλικά όπως πάντα Βασίλης.... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 12, 2016 Παιδιά για αύριο Παρνασσό (και Καλάβρυτα αλλά εκεί αμφιβάλλω αν θα έχει πιάσει χιόνι) έχει μια τρύπα ο καιρός. Δεν υπόσχομαι λιακάδα ούτε σίγουρη ορατότητα αλλα έχει πολλές ελπίδες η μέρα να βγει αξιοπρεπής. Επειδή μας κάνει πλάκα ο καιρός τις ίδιες ελπίδες έχει και η Δευτέρα και η Τρίτη... Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted March 12, 2016 μωρε τρυπα θαχει, χιονοδρομικο θαχει? Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Kangchenjunga 185 Report post Posted March 12, 2016 ...μπαίνει το 1005 στις 19.... ετοιμάζει το σεντόνι ο Μιχάλης....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted March 12, 2016 Και τον άλλον τι τον πληρώνουμε? Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 12, 2016 Την Τρίτη θέλω να κάνω σκι στον Παρνασσό. Φώκιες, ορειβατικές δέστρες και αντοχή δεν έχω. Κανόνισε την πορεία σου. 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Kangchenjunga 185 Report post Posted March 12, 2016 Την Τρίτη θέλω να κάνω σκι στον Παρνασσό. Φώκιες, ορειβατικές δέστρες και αντοχή δεν έχω. Κανόνισε την πορεία σου. κατάλαβες...γιαυτό ακριβώς τον πληρώνουμε.. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vanzel 1,536 Report post Posted March 12, 2016 Καλησπέρα! Βλέποντας την εξέλιξη της κακοκαιρίας προς το παρόν χιονίζει ή έχει χιονίσει αξιοπρεπώς και μεβάση αυτά που περιμέναμε σε Πηγάδια,Σέλι,Ελατοχώρι.....Καλάβρυτα τίποτα ακι τα υπόλοιπα κάτω των προσδοκιων ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ. Οι χιονοπτώσεις συνεχίζονται και βλέπουμε. Τα καλά νέα είναι ότι οι χιονοπτώσεις θα συνεχίζονται για όλη την εβδομάδα!!!!!!Κλείστε από τώρα για το επόμενο σκ,το καλύτερο της σεζον μάλλον ξαναλέω.... Ίσως ο Μάρτιος σώσει τα προσχήματα....η παρτίδα δε σώζεται! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blackman 2,613 Report post Posted March 12, 2016 Βαση ΧΚΚ +1,5 λεει η καμερα!!! Quote <p class='bbc_center'><span style='color: #0000FF'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'><a href='http://twowheelsonthenet.blogspot.com/'class='bbc_url' title='Εξωτερικός σύνδεσμος' rel='nofollow external'>Two-Wheels on the Ne</a>t</strong></span></span></p> <p class='bbc_center'> </p> Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted March 13, 2016 Τελικά δεν την γλιτώνεις την πίσσα και τα πούπουλα. Χαρήκαμε όλοι και μέσα στην νύχτα έβρεξε στο ΧΚΠ. Άντε να ανοίξει κάποιος τον Δεκέμβριο. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted March 13, 2016 https://el.wiktionary.org/wiki/%CF%84%CE%B6%CE%AF%CF%86%CE%BF%CF%82 1 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites