Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Giannis90

Frozen Ambrosia Makedonia Premiere

Recommended Posts

Ελάτε να δείτε την ταινία που μιλάει ολόκληρη η ορειβατική κοινότητα στην Ελλάδα!

 

MicroXtreme Skate and Snowboard Shop presents the Makedonia Premiere of "Frozen Ambrosia" along with snowboard documentary "The Thing About Greece".

 

7pm "The Thing About Greece"

9pm "Frozen Ambrosia"

 

After party at La Doze bar, Vilara 1, Thessaloniki

 

Tickets 7€ at the door

 

https://www.facebook.com/events/961943803911753/

 

Εγώ θα πάω. Θα έρθει κανείς από το φόρουμ;

  • Like 4

BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εγώ την παρακολούθησα στην προβολή που έγινε χθες βράδυ, 8 Μαρτίου, στην Νάουσα.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για πείτε εντυπώσεις; Περίμενα κάτι πολύ καλύτερο

 

τι εννοεις καλητερο?εμενα μου αρεσε πολυ...


οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είμαι με τον Αξενέρωτο σ αυτό... (Για την ακρίβεια το είδαμε και μαζί)

  • Like 2

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περίμενα να δείξει αυτό που ζείτε και ζω με φίλους εντός, εκτός πίστας, μια διαφήμιση της ελληνικής Χιονοδρομίας και οχι μιας συγκεκριμένης οικογένειας ή ασχολίας.


tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ταινία προσδιορίζει ξεκάθαρα τη κατάσταση στα ελληνικά χκ. Είναι σε κορεσμό, ανεβαίνεις και δεν ξέρεις τι θα βρεις ανοιχτό, διαφημίζει τη χώρα μας ως εξωτικό προορισμό ορειβατικού σκι...εμενα με βρήκε σύμφωνο σε όσα έδειξε και είπε...δεν καλεί τιν αμερικανο, τον Άγγλο, τον Γάλλο κλπ να ρθουν να κάνουν σκι μια βδομάδα στα Καλάβρυτα, στον Παρνασσό, στη βασιλιτσα γιατί είναι κοροϊδία και όντως είναι....διαφωνείτε?

  • Like 1

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει και μια συναισθηματική φόρτιση (δικαιολογημένη κατ' εμέ και του τη συγχωρώ απόλυτα), αλλά μιλώντας "γκεμπελικά", όσοι περισσότεροι μιλούν για τη χώρα, ανεξαρτήτως θέσης, κακό μάλλον δεν κάνουν μακροπρόθεσμα...

 

Ε, ότι είμαστε λίγο ό,τι να 'ναι, δεν είναι ψέμματα.


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρουσιαζοντουσαν τα χιονοδρομικά σαν μια εναλλακτική από την καφετέρια και την παραλία, όχι όμως με τη λογική την αθλητική αλλά της ποζεριας και του δήθεν. Ε δεν είναι έτσι. Και αν υπάρχουν προβλήματα στη χιονοδρομία παρουσίασε τα στο σύνολό τους και όχι αποκλειστικά για τα καταφύγια (πάλι παρουσιάζονται συγκεκριμένα), το heliski κοκ. Στις σχολές πήγε να δει τι προβλήματα έχουν; στους δήμους; στους εργαζόμενους; Τα χιονοδρομικά δε τα άγγιξε σχεδόν καθόλου. Ξαναλέω ότι με την ταινία έκανε διαφήμιση σε κάποιους (αφού αυτοί πιθανολογώ ασχολήθηκαν)

  • Like 2

tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περίμενα να δείξει αυτό που ζείτε και ζω με φίλους εντός, εκτός πίστας, μια διαφήμιση της ελληνικής Χιονοδρομίας και οχι μιας συγκεκριμένης οικογένειας ή ασχολίας.

Παρουσιαζοντουσαν τα χιονοδρομικά σαν μια εναλλακτική από την καφετέρια και την παραλία, όχι όμως με τη λογική την αθλητική αλλά της ποζεριας και του δήθεν. Ε δεν είναι έτσι. Και αν υπάρχουν προβλήματα στη χιονοδρομία παρουσίασε τα στο σύνολό τους και όχι αποκλειστικά για τα καταφύγια (πάλι παρουσιάζονται συγκεκριμένα), το heliski κοκ. Στις σχολές πήγε να δει τι προβλήματα έχουν; στους δήμους; στους εργαζόμενους; Τα χιονοδρομικά δε τα άγγιξε σχεδόν καθόλου. Ξαναλέω ότι με την ταινία έκανε διαφήμιση σε κάποιους (αφού αυτοί πιθανολογώ ασχολήθηκαν)

Να περιμένεις να διαφημίσει κάποιος ξένος τα ελληνικά χκ.....???

 

Ο άνθρωπος έκανε μία ταινία που παρουσιάζει τα ελληνικά χκ , όπως ακριβώς είναι. Σε άνοδο τη δεκαετία του 80, στασιμότητα το 90 και τρελη πτώση τα τελευταία 10 χρόνια, από επισκεψιμότητα αλλά και λειτουργία. Δεν υπάρχει τίποτα να διαφημίσει κανείς στα χκ μας!!!!

 

Αντίθετα το ορειβατικό σκι έχει τρομερη άνοδο , και πραγματικά η χώρα μας είναι παράδεισος γι αυτό! Έχει βουνά πανέμορφα, που σου προσφέρουν την αίσθηση της απομόνωσης, ανύπαρκτη στις αλπεις- κόσμος παντου- μεγάλη περίοδο με ανοιξιάτικα χιονια - όσο πιο νότια ,τόσο καλυτερα-πανεμορφα ορεινά χωριά ,εξαιτίας της απόμονωσης και εγκαταλείψης δεν τα χαλασαμε-, η φιλοξενία σε αυτά τα χωρια, βρίσκει ξανά την πραγματική έννοια της- ρωτήστε όσους πάνε Piera Creta - και όντως το ορειβατικό σκι στην χώρα μας είναι κάτι που αξίζει να διαφημίστει, και η ταινία το κάνει πολύ καλά. Την είδα μόλις εχθές και αν και θα την προτιμούσα μικρότερη , με τα προβλήματα υγειας που πέρασε ο άνθρωπος καταλαβαίνω απόλυτα την προσωπική χροιά , που έδωσε στην ταινία και μεγάλωσε την διάρκεια της.

 

Το ότι ένας πανέξυπνος επιχειρηματίας σαν τον Κλαουδατο, διέγνωσε την άνοδο του ορειβατικού σκι, και το προωθεί με μοναδικό τρόπο, είναι πολυ κριμα να τον κατηγορούμαι, ότι η ταινία είναι διαφήμιση γι αυτόν! ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟ ΣΚΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

Edited by ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟ ΣΚΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ

...

 

Παίρνω το θάρρος να σε διορθώσω Γρηγόρη...

Είναι διαφήμιση για τον Χειμερινό τουρισμό της χώρας μας.

 

Ενέργειες όπου έπρεπε να είχαν γίνει από το Υπουργείο

ή τουλάχιστον με την συνδρομή του, γίνονται από ιδιώτες.

 

Και σε μένα δε μου άρεσαν κάποια στοιχεία της "ταινίας",

αλλά δεν μπορώ να παραβλέψω το γενικότερο καλό που κάνει

στον χώρο της χιονοδρομίας.

 

Μαζί με το "The thing about Greece" είναι ότι καλύτερο

έχουμε επικοινωνήσει στη χώρα μας, για την χιονοδρομία, έως τώρα.

 

Μακάρι ο Σύλλογός μας να υποστηρίξει ανάλογα, μελλοντικά project.

 

Και κάτι τελευταίο, μην δημιουργούμε παρεξηγήσεις έτσι εύκολα.

Μας ενώνουν πολλά.

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

 

Και κάτι τελευταίο, μην δημιουργούμε παρεξηγήσεις έτσι εύκολα.

Μας ενώνουν πολλά.

Δικιο εχεις, το σουλουπωσα....
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

alcatraz δεν θα μπορουσα να το θεσω καλητερα φιλε!!!


οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για μένα που δεν ασχολούμαι με το ορειβατικο, σε αυτή την ταινία ήμουν η εικόνα των αυγών στον Παρνασσό και της κυρίας με το ένα κινητό στο χέρι και στο άλλο το τσιγάρο; Συμφωνώ τι έχει άνοδο το ορειβατικο, αλλά όχι ότι μόνο αυτό υπάρχει και όλα τα άλλα είναι απλά χάλια

  • Like 3

tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί ρε αξενερωτε ασχολούμαι εγώ??κουραδας ειμαι μεγάλος...!!! :P δεν είπαμε ότι όλα τ αλλά είναι χάλια...απλα είπαμε ότι ο ξένος τουρίστας χιονοδρόμος δεν πρόκειται να έρθει στην Ελλάδα να φχαριστηθει χιονοδρομία...πως να το κάνουμε είμαστε καφενεια-καφετεριες...

  • Like 1

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί ρε αξενερωτε ασχολούμαι εγώ??κουραδας ειμαι μεγάλος...!!! [emoji14] δεν είπαμε ότι όλα τ αλλά είναι χάλια...απλα είπαμε ότι ο ξένος τουρίστας χιονοδρόμος δεν πρόκειται να έρθει στην Ελλάδα να φχαριστηθει χιονοδρομία...πως να το κάνουμε είμαστε καφενεια-καφετεριες...

Ακριβως αυτο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρουσιασε τα πλεονεκτηματα των χιονοδρομικων σου και της γυρω περιοχης. Πχ Βασιλιτσα το apres ski που γινεται στο πανω σαλε (δε ξερω κατι αλλο τριγυρω), Παρνασσο τους Δελφους, Καλαβρυτα τη διαδρομη με τον οδοντωτο. Μην κοιτας τα μειονεκτηματα. Κανε διαφημιση, οχι ντοκιμαντερ...


tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρουσιασε τα πλεονεκτηματα των χιονοδρομικων σου και της γυρω περιοχης. Πχ Βασιλιτσα το apres ski που γινεται στο πανω σαλε (δε ξερω κατι αλλο τριγυρω), ...

 

 

Ίσως δε καταλαβαίνω το χιούμορ σου ή την ειρωνία σου.

Το να αναφέρεις ως πλεονέκτημα της χιονοδρομίας στην Ελλάδα (που μάλιστα έπρεπε να παρουσιαστει σε ταινία), το απίστευτο χάλι που επικρατεί στο ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ 1850 (και όχι πάνω σαλέ) της Βασιλίτσας, μου φαίνεται οξύμωρο όταν ταυτόχρονα φαίνεται ότι σε ενοχλεί η εικόνα "της κυρίας με το ένα κινητό στο χέρι και στο άλλο το τσιγάρο".

Και τα δύο την ίδια ακριβώς εικόνα δεν δίνουν;

Έπρεπε μια ταινία για το σκι στην Ελλάδα να παρουσιάζει το χάλι της Βασιλίτσας; Γιατί; Να είμαστε ευγνώμονες στον σκηνοθέτη αν το κρύβει (το χάλι). Ή μήπως το δείχνει και λες ότι δεν έπρεπε να το δείχνει;

Δεν μπορώ να καταλάβω. Δεν έχω δει την ταινία και μάλλον κάτι χάνω από τις περιγραφές σας και τις αντιρρήσεις σας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ίσως δε καταλαβαίνω το χιούμορ σου ή την ειρωνία σου.

Το να αναφέρεις ως πλεονέκτημα της χιονοδρομίας στην Ελλάδα (που μάλιστα έπρεπε να παρουσιαστει σε ταινία), το απίστευτο χάλι που επικρατεί στο ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ 1850 (και όχι πάνω σαλέ) της Βασιλίτσας,

το 1850 οταν γυριστηκε η ταινια ηταν γιαπι...δεν το εδειξε πουθενα, γινεσαι τραγικος μ αυτη την ιστορια....ξεκολα...εδειξε λιγα πλανα απ τον μπαρμπα (εκεινη την μερα ημουν κ εγω απανω και μαλιστα ηταν η μερα που ειχα βγαλει το μαχαιρι απ τα s3 μου)

 

Παρουσιασε τα πλεονεκτηματα των χιονοδρομικων σου και της γυρω περιοχης. Πχ Βασιλιτσα το apres ski που γινεται στο πανω σαλε (δε ξερω κατι αλλο τριγυρω), Παρνασσο τους Δελφους, Καλαβρυτα τη διαδρομη με τον οδοντωτο. Μην κοιτας τα μειονεκτηματα. Κανε διαφημιση, οχι ντοκιμαντερ...

αντε και την κανει τη διαφημηση, η βασιλιτσα ειναι γαματη, ο παρνασσος εχει ολοκαινουρια λιφτ και τους δελφους διπλα, τα καλαβρυτα εχουν πουδρες και οδοντοτο κλπ....και γεμιζουν τσαρτερ οι τουριστες και σκανε μυτη....που θα μεινουν στη βασιλιτσα που τα μεγαλητερα και ποιο καινουρια ξενοδοχεια εχουν μονο συριους? που θα κατσουν να ξεκουραστουν στις καντινες-καροτσες φορτηγων? θα ναι χαλασμενο το 2πλο για οποιοδηποτε λογο και θ αναγκαστουν να κανουν η στο 3πλο η στο πιατο μια βδομαδα? και ενα σκ που θα τ ανοιξουν και το διπλα βουνο θα χει ομιχλη πχ? που χωρις να κατσεις καθολου απ την αρχη μεχρι το κλεισιμο κανεις 14-15 καταβασεις το πολυ με τα υπερσυχρονα λιφτ που εχουμε σαπαν?

προσοχη ολα τα παραπανω ειναι για τη βασιλιτσα μονο....μπορεις να βαλεις τα προβληματα του καθε βουνου και πες μου μετα τι κραξιμο θα φαει ο παπανικολαου και ο καθε παπανικολαου που διαφημισε τα χκ να ρθει ο αμερικανος πχ....στην τελικη αν τα χκ θελουν να τους κανει διαφημηση θα πληρωσουν να τους την κανει δεν νομιζω να τους πει οχι...αυτος εκανε αυτο που γουσταρε και για μενα το κανε καλα...

  • Like 1

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως ρε παιδιά π.χ. το προηγούμενο Σαββατοκύριακο Παρνασσό ήταν 2 μέρες ασύλληπτες. Με απέραντο lift-served πεδίο εντός κι εκτός πίστας. Με όλα τα λιφτ να δουλεύουν αέρα. Και δεν είναι έτσι μόνο ένα ΣΚ τον χρόνο. Ναι, παράπονα, κακοδιαχείριση, μπλα μπλα αλλά το να παραλείπεις τέτοιες πραγματικότητες από ένα ντοκιμαντέρ για τη χιονοδρομία στην Ελλάδα είναι φάουλ. Θα ήταν πολύ πιο ειλικρινές εγχείρημα αν εξ'αρχής δηλωνόταν ως ταινία που δεν ασχολείται καθόλου με χιονοδρομικά κέντρα, παρά μόνο με καταφύγια και ορειβατικό.

 

:shuriken:

  • Like 2

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ίσως δε καταλαβαίνω το χιούμορ σου ή την ειρωνία σου.

Το να αναφέρεις ως πλεονέκτημα της χιονοδρομίας στην Ελλάδα (που μάλιστα έπρεπε να παρουσιαστει σε ταινία), το απίστευτο χάλι που επικρατεί στο ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ 1850 (και όχι πάνω σαλέ) της Βασιλίτσας, μου φαίνεται οξύμωρο όταν ταυτόχρονα φαίνεται ότι σε ενοχλεί η εικόνα "της κυρίας με το ένα κινητό στο χέρι και στο άλλο το τσιγάρο".

Και τα δύο την ίδια ακριβώς εικόνα δεν δίνουν;

Έπρεπε μια ταινία για το σκι στην Ελλάδα να παρουσιάζει το χάλι της Βασιλίτσας; Γιατί; Να είμαστε ευγνώμονες στον σκηνοθέτη αν το κρύβει (το χάλι). Ή μήπως το δείχνει και λες ότι δεν έπρεπε να το δείχνει;

Δεν μπορώ να καταλάβω. Δεν έχω δει την ταινία και μάλλον κάτι χάνω από τις περιγραφές σας και τις αντιρρήσεις σας.

Κανένα χιούμορ, καμμια ειρωνεία. Σε όποιο χιονοδρομικό της Ελλάδας και να πας, ε δε μπορεί κάτι καλό θα έχει. Το ΧΚ Καρπενησίου δεν έχει κάτι καλό; μια χαρά πράσινο έχει τριγύρω που μπορεί να συνδυαστεί και με άλλες δραστηριότητες; το ΧΚ βασιλιτσας δεν έχει πολύ καλό απατητο μέσα στα δέντρα; τους μεγάλους σε ηλικία έβαλε να μου πουν πόσο καλό κάνει στην υγεία το σκι;


tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

pka φίλε μου προσπάθησε να ανέβεις 2-3 φορές στη βασιλίτσα μέσα σε ένα χρόνο για να έχεις μια ποιο ολοκληρωμένη άποψη για το "καταφύγειο" το να εκ΄φερεις άποψη ανεβαίνοντας 1 φορά κάθε 2-3 χρονια είναι λίγο άκομψο. Εντελώς φιλικά

 

Τώρα όσον αφορά την ταινεία ούτε εγώ τρελάθηκα κυρίως για τον λόγο ότι προσπάθησε να μπλέξει πολλά πράγματα σε πολύ λίγο χρ'όνο δηλ χιονοδρομικά ορειβατικό οικονομικλη κριση το πρόβλημα που αντιμετώπισε με τον καρκίνο κλπ με αποτέλεσμα κάπου να το χάσει

Edited by miltos
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φαεθον όταν γυρίστηκε η ταινία τα καινούρια λιφτ δεν είχαν μπει ακόμα στον Παρνασσό...αξενερωτε μην είσαι κακός έβαλε και τον βαλε χαχαχαχχα περα απ τη πλάκα με την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στη χώρα δεν πρόκειται να έρθει κανένας τουρίστας πέρα από τους κ@βλωμενους πιτσιρικάδες που σε γενικές γραμμές πάντα δεν πρόκειται ν αφησουν και πολλά €€...ανεβαινουμε στο βουνό και βλέπουμε με τα μάτια μας τι γίνεται...λ7 δεν υπάρχουν ούτε από τους επισκέπτες ούτε κ από τα χκ...προσωπικα το βλέπω κάθε χρόνο και χειρότερα δυστυχώς...

  • Like 1

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φαεθον όταν γυρίστηκε η ταινία τα καινούρια λιφτ δεν είχαν μπει ακόμα στον Παρνασσό...αξενερωτε μην είσαι κακός έβαλε και τον βαλε χαχαχαχχα περα απ τη πλάκα με την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στη χώρα δεν πρόκειται να έρθει κανένας τουρίστας πέρα από τους κ@βλωμενους πιτσιρικάδες που σε γενικές γραμμές πάντα δεν πρόκειται ν αφησουν και πολλά €€...ανεβαινουμε στο βουνό και βλέπουμε με τα μάτια μας τι γίνεται...λ7 δεν υπάρχουν ούτε από τους επισκέπτες ούτε κ από τα χκ...προσωπικα το βλέπω κάθε χρόνο και χειρότερα δυστυχώς...

 

Μαζι σου. Αλλα οταν θες να ανοιχτεις στην αμερικανικη αγορα ως σκηνοθετης δεν παρουσιαζεις αυτες τις καταστασεις. Εκτος ξαναλεω αν κανεις ερευνα-ντοκυμαντερ. Για ταινια-παρουσιαση πηγε και στο τελος απολογουταν οτι δεν του βγηκε...


tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κρίμα που δεν το έχω δει ακόμα , να μαλώσουμε.

 

Πως μπορώ να το δω ; Μόνο εκει που παίζεται με περιοδεία;

Edited by Χρήστος Μ.

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...