gatz 6,725 Report post Posted April 19, 2018 Η μικρή παρέα έγινε μεγάλη και θα μεγαλώνει συνέχεια .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted April 19, 2018 Εσείς οι δυο τελευταίοι γέροντες, μιλάτε όλο με γρίφους... Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted April 19, 2018 (edited) + Edited April 21, 2018 by vaggelis Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 23, 2018 και τώρα στο θέμα μας ετοιμαζεται πρόταση για γαλλικό χιονοδρομικό σε τιμη που θα γίνει αναγκαστικά αλλο ενα sold out. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
damianos 819 Report post Posted April 23, 2018 (edited) και τώρα στο θέμα μας ετοιμαζεται πρόταση για γαλλικό χιονοδρομικό σε τιμη που θα γίνει αναγκαστικά αλλο ενα sold out. Αν συμβεί αυτό, τότε μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσουμε τις παραδοχές με τις οποίες μελετούμε τις εκδρομές μας. Είτε των εν ενεργεία μελών είτε των...υποψηφίων, διότι το "soldout" σημαίνει οτι υπάρχει μια μεγάλη "δεξαμενή" ατόμων που μπορούν να ξοδέψουν για ski περίπου 3.000 ευρώ το χρόνο. Κάνω λάθος? Υ.Γ. Συμπεριλαμβάνω ενδεχομένως και τα έξοδα εντός Ελλάδος. Edited April 23, 2018 by damianos Quote Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση! Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 23, 2018 (edited) Αν συμβεί αυτό, τότε μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσουμε τις παραδοχές με τις οποίες μελετούμε τις εκδρομές μας. Είτε των εν ενεργεία μελών είτε των...υποψηφίων, διότι το "soldout" σημαίνει οτι υπάρχει μια μεγάλη "δεξαμενή" ατόμων που μπορούν να ξοδέψουν για ski περίπου 3.000 ευρώ το χρόνο. Κάνω λάθος? Υ.Γ. Συμπεριλαμβάνω ενδεχομένως και τα έξοδα εντός Ελλάδος. δεν ξερω αν θα ειναι τα ιδια ατομα και ποσοι θα πανε και στις δυο εκδρομές,αλλα σιγουρα το κόστος και η ταλαιπωρία να παω 4 Σ/Κ στον παρνασσό και να μείνω σε ενα ξενοδοχείο 15-20 χιλιομετρα μακρυα δεν διαφέρει πολυ απο το κοστος για ενα ταξειδι στις Αλπεις.Χωρις φυσικά να συγκρίνω τις πιστες και την οργάνωση. Edited April 23, 2018 by gatz 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted April 23, 2018 Το νήμα ξεκαθάρισε (κατά το δυνατόν) από τα εκτός θέματος. Καλό το χιούμορ, αλλά κάποιοι προσπαθούν να οργανώσουν μια εκδρομή, και υπόλοιποι προσπαθούμε να δούμε τις λεπτομέρειες μπας και καταφέρουμε να πάμε. 4 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted April 24, 2018 Tο θέμα μας είναι η Γαλλία. Μακάρι του παραχρονου, να είμαστε όλοι καλά και να κανονίσουμε Ιαπωνία. Αν θέλουμε ας ανοίξουμε ένα νέο θέμα, αλλά θερμή παράκληση οχι εδώ. Δεν το κανουμε για να αποτρέψουμε την όποια κίνηση, αλλά οποιαδηποτε πληροφορία υπαρχει, ας μη χαθεί σε ένα άσχετο θέμα. 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 24, 2018 ανοιχτηκε το γνωστο γκρουπακι στο facebook για την εκδρομή στην Γαλλία. οποιος θελει μπορει να μου στείλει pm για να γίνει μελος. Ο λογος που μεταφέρετε εκει η συζήτηση ειναι για να μπορεί αμεσα απο τον διαχειτιστή να διαγράφεται οτι δεν εχει αμεση σχεση με το θέμα της εκδρομής. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mosxop 17 Report post Posted April 24, 2018 θα με ενδιέφερε να ενημερώνομαι για την εκδρομη στην Γαλλία βάλε με και εμένα. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted April 24, 2018 (edited) και τώρα στο θέμα μας ετοιμαζεται πρόταση για γαλλικό χιονοδρομικό σε τιμη που θα γίνει αναγκαστικά αλλο ενα sold out. Η ανακοινωση για γαλλια -θα ειναι οπως και τις ελβετιας -σαν ενημερωση -δηλώσεις συμμετοχές Με την ανάρτησή θα εχουν χρονο για να δηλωσουν τα μελη του συλλογου ? Η! θα ειναι και παλι για οποιον απο την παλια αβαν -κατε προλαβε !! Edited April 24, 2018 by PRESIDENT Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted April 24, 2018 Το θέμα μας εδώ είναι η εκδρομή του 2019 στη Γαλλία. Τα μηνύματα και σχέδια για Ιαπωνία μεταφέρθηκαν σε νέο νήμα: http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=20478&hl= (Ράνια δεν μπορώ να βρω αν είχες φτιάξει θέμα τότε, αν το βρεις πες μου να τα συγχωνεύσω!) Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 24, 2018 (edited) Η ανακοινωση για γαλλια -θα ειναι οπως και τις ελβετιας -σαν ενημερωση -δηλώσεις συμμετοχές Με την ανάρτησή θα εχουν χρονο για να δηλωσουν τα μελη του συλλογου ? Η! θα ειναι και παλι για οποιον απο την παλια αβαν -κατε προλαβε !! αν φτάσω σε καποιο αποτέλεσμα ,που θα πιστευω οτι αξιζει τον κόπο ,θα ενημερώσω τον πρόεδρο και την ομαδα εκδρομών.Απο κει και πέρα το δσ θα αποφασίσει αν θα την κανει εκδρομη συλλόγου η θα ειναι εκδρομή μιας παρέας που θα θέλει να παει. ειναι θεμα ΔΣ να αποφασίσει αν θα ειναι απο την αρχη ανοικτή για ολους η θα δωθεί ενα διάστημα αποκλειστικά για νυν μέλη. Αν θες την γνώμη μου πρέπει να ειναι ανοικτή με την προυπόθεση οποιος γράφεται να εχει υποχρέωση να πληρωσει την συνδρομή του. Edited April 24, 2018 by gatz Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted April 24, 2018 Αφού κάποιοι δεν μπορούν να συμμορφωθούν, κάτι πρέπει να γίνει επιτέλους. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted April 24, 2018 ειναι θεμα ΔΣ να αποφασίσει αν θα ειναι απο την αρχη ανοικτή για ολους η θα δωθεί ενα διάστημα αποκλειστικά για νυν μέλη. Αν θες την γνώμη μου πρέπει να ειναι ανοικτή με την προυπόθεση οποιος γράφεται να εχει υποχρέωση να πληρωσει την συνδρομή του. Προφανέστατα. Διαφορετικά δεν πρόκειται να προσελκύσει νέα μέλη στον σύλλογο. 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
damianos 819 Report post Posted April 24, 2018 (edited) Προφανέστατα. Διαφορετικά δεν πρόκειται να προσελκύσει νέα μέλη στον σύλλογο. Θυμάσαι πολύ καλά Χρήστο, οτι πριν απο μερικά χρόνια, υπήρχε ένα μικρό χρονικό διάστημα κατά το οποίο μπορούσαν να δηλώσουν συμμετοχή μόνο τα ταμειακώς τακτοποιημένα μέλη. Αυτό δεν απέτρεπε τα μέλη του forum απο το να δηλώσουν συμμετοχή και να καταστούν έτσι και μέλη του συλλόγου σε δεύτερη όμως φάση. Όπως και να το κάνουμε, τα μέλη - πρέπει να - δικαιούνται μιας κάποιας ιδιαίτερης μεταχείρισης. Τίμιο και λογικό που λέει και ο konkan. Στο προκείμενο τώρα και με αφορμή το "πρόβλημα" που δημιουργήθηκε με την εκδρομή στο St Moritz: Αφού όλη η δουλειά έγινε και γίνεται απο τον Κώστα (Gatz) για την παρέα του, τα πράγματα διαφοροποιούνται. Αυτό που - κατά τη γνώμη μου - πρέπει να γίνει είναι οτι αφού οριστικοποιηθούν τα πάντα απο τον Κώστα και υπάρχουν κενές θέσεις για άτομα πέρα απο την "ομάδα" του, το Δ.Σ. να βγάλει μια ανακοίνωση οτι θέτει την συγκεκριμένη εκδρομή ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ του και όποιος προλάβει μπορεί να δηλώσει συμμετοχή. ΗΘΙΚΟΤΑΤΟ, ΤΙΜΙΟΤΑΤΟ και προ πάντων ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣ. Edited April 24, 2018 by damianos 1 Quote Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση! Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted April 24, 2018 Μα προφανέστατα είναι εκδρομή παρέας , και εάν εγκριθεί από το ΔΣ θα γίνει εκδρομή #παμε παρεα # τη δουλειά έχει το ΔΣ αυτο δεν το κατάλαβα ...απλά ο gatz διευκολύνει το σύλλογο και πέρνει στην παρεα του και άλλους αλλά μόνο να είναι η να γίνουν μέλοι του συλλόγου Ο σύλλογος προφανώς δεν έχει ανάμιξη δεν γνωρίζει για το πως επιλέχτηκε το χιονοδρομικό ούτε καν το πρακτορείο ταξιδιών Θα παρακολουθούμε την εξέλιξη .... Sent from my iPad using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 24, 2018 (edited) Η ομαδα ειναι ανοικτή για ολους. Δεν αποκλείεται κανείς. Οποτε οποιος ενδιαφέρεται μπορεί να εχει αμεση ενημέρωση. Ο λογος που γίνεται στο facebook και οχι εδώ ειναι για να μπορούμε να διαγράφουμε σχόλια ασχετα με το θέμα, χωρίς να ζητάμε εγκριση. φυσικό είναι οποιος εχει πρόσβαση εχει και αμεση ενημέρωση επίσης ολοι μπορούν να προτείνουν ξενοδοχεία και χιονοδρομικά ,και στο τελος αποφασίζουμε ποια προταση μας βολευει καλύτερα. Στην εκδρομη για την Ελβετία οσοι ηταν στην ομάδα ειδαν οτι υπηρξαν προτασεις για saas fee ,montana ,arosa και στο τελος βρεθηκε για st moritz οπου και απορίψαμε τις προηγούμενες.Το πλεονέκτημα σε μία ομάδα ειναι οτί γράφουν την γνώμη τους οσοι πραγματικά ενδιαφέρονται να ερθουν στην συγκεκριμμένη εκδρομή. Η επιλογή του χιονοδρομικού γίνεται αναλογα με αυτά που θέλει η πλειοψηφία των μελών που ενδιαφέρονται να ερθουν. Edited April 24, 2018 by gatz 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted April 24, 2018 και για αυτά υπάρχει η σύμφωνη γνώμη του συλλόγου ..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted April 24, 2018 και για αυτά υπάρχει η σύμφωνη γνώμη του συλλόγου ............... Εφόσον το μισό ΔΣ είναι στην παρέα δεν ρωτάνε αν υπάρχει .η σύμφωνη γνώμη. Απλά πραγματα Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 24, 2018 (edited) .......... Εφόσον το μισό ΔΣ είναι στην παρέα δεν ρωτάνε αν υπάρχει .η σύμφωνη γνώμη. Απλά πραγματα και για αυτά υπάρχει η σύμφωνη γνώμη του συλλόγου ..... Οποιος θέλει μπορεί να ψαξει και να κάνει μία ολοκληρωμένη πρόταση . Στην οε εκδρομών απο την αρχη δεν νομίζω να εδειξε κανεις ενδιαφέρον να ασχοληθεί. Οσον αφορά τις αποψεις για το ΔΣ αλλοι ειναι αρμοδιοι να απαντησουν. Edited April 24, 2018 by gatz 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
chrisstem 1,049 Report post Posted April 24, 2018 Όποιος έχει διάθεση, ενδιαφέρον και χρόνο να διαθέσει στη διοργάνωση εκδρομής θα τον δεχθεί ο σύλλογος με χαρά να το κάνει. Και εφόσον πρόκειται για ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ εκδρομή όπως αυτή της ελβετιας το ΔΣ θα την εγκρίνει σίγουρα. Απλά πράγματα.... 4 Quote Ευτυχία δεν είναι η απουσία προβλημάτων, είναι η ικανότητα αντιμετώπισής τους (κλεμμένο) Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted April 24, 2018 Ενα δικλινο για την κοπελα και τον...φαλακρο τυπο. Ο τυπος χωρα και σε μονοκλινο....ραφι. Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted April 24, 2018 images (1).jpeg Ενα δικλινο για την κοπελα και τον...φαλακρο τυπο. Ο τυπος χωρα και σε μονοκλινο....ραφι. για τον φαλακρό τυπο υπαρχουν μονο οκτακλινα στο υπογειο 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrinio 1,652 Report post Posted April 24, 2018 Να επαναλάβω ότι για την εκδρομή της Γαλλίας, η πρωτοβουλία ξεκίνησε από το ΔΣ (Προεδρείο) σε συνεργασία-συμφωνία με την ΟΕ Εκδρομών (Gatz - Val Claret). Θα υπάρχει ενημέρωση-πρόταση για την εβδομάδα 9-16/3/2019 και για συγκεκριμένα χιονοδρομικά. Όπως και στην περίπτωση της εκδρομής Ελβετίας, θα υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση και εξασφάλιση minimum 30 θέσεων για τα μέλη του Συλλόγου μας. Quote Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites