Turms 2,693 Report post Posted May 11, 2018 (edited) συμμετοχη σε μια γενική συνέλευση = όταν κάποιος έχει δικαίωμα λόγου, γνώμης, προτάσεων k ψήφου ακρόαση σε μια γενική συνέλευση είναι απλά κάθομαι στην άκρη k ακούω k δεν έχω δικαίωμα για τίποτα... αν το κατασταστικό λέει ότι οι συνελεύσεις γίνονται κλειστές τότε κανένας δεν μπορεί πλην μελών...αλλιώς μπορεί κάποιος να έρθει να παρακολουθήσει αλλα ως εκεί... ακόμα k στην βουλή μπορεί κάποιος να πάει να παρακολουθήσει διαφορες "δαιαδικασιες" (ίσος k συνελεύσεις) γιατί να πάει κάποιος ??? γιατί μια γενική συνέλευση είναι το ανώτατο όργανο/διαδικασία...είναι ο καθρέπτης ενός σωματείου... αν σε μια γενική συνέλευση οι μισοί παίζουν με το κινητό, k οι άλλοι κοιμούνται the θα γραφτό ποτε στο σωματείο αυτό...κλπ κλπ PS ok δεν είμαι μέλος, αλλα σε σωματεία, συλλόγους ήμουνα k είμαι εδώ k 22 χρονια μέλος (έκτοτε k σε ΔΣ κλπ)..και πάνω κάτω το ίδιο einai παντού, εκτος αν το κατασταστικό το ξεκαθαρίζει Edited May 11, 2018 by Turms Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted May 11, 2018 Εσυ από πάνω κανόνισε περνα καμμία βολτίτσα από εδώ μπας και οργανωθούμε και κατεβάσουμε λαζοντοιτς ψηφοδέλτιο να ουμ ... 1 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted May 12, 2018 Μια τέτοια προσπάθεια έγινε πριν 2-3 χρόνια το Σεπτέμβριο. Δυστυχώς δεν θυμάμαι να είδα κάποιους πέρα από τα γνωστά μέλη, αν και είχε προβληθεί πολύ στο forum. Η μόνη εκδήλωση τα τελευταία χρόνια που μάζεψε πολλά μέλη και φίλους (γύρω στους 50 αν θυμάμαι καλά) ήταν η πίττα του 2017 στα Καλάβρυτα. Και η πίτα του 2016 Στην Πάρνηθα με δωρεάν φαγητό για τα μέλη. 4 Quote carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 12, 2018 Αυτή ήταν μια εξαιρετική εκδήλωση πραγματικά. 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted May 12, 2018 Εσυ από πάνω κανόνισε περνα καμμία βολτίτσα από εδώ μπας και οργανωθούμε και κατεβάσουμε λαζοντοιτς ψηφοδέλτιο να ουμ ... χαχα....λες ε? Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted May 13, 2018 Εχμ...κανα νέο ? Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
chrisstem 1,049 Report post Posted May 13, 2018 Η διαδικασία της Γ.Σ. διεξήχθη με επιτυχία και σε πολύ καλό κλίμα. Ευχαριστούμε όσους παρευρέθησαν, και ένα μπράβο στος Άρη και στον Κωστή για τον συντονισμό της συζήτησης. Μερικές Φωτογραφίες 13 Quote Ευτυχία δεν είναι η απουσία προβλημάτων, είναι η ικανότητα αντιμετώπισής τους (κλεμμένο) Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted May 13, 2018 Εγώ να ευχαριστήσω με τη σειρά μου όλους τους συμμετέχοντες για το πολιτισμένο και ουσιαστικό διάλογο που έγινε. Καλή επιτυχία στο νέο Δ.Σ. εύχομαι. 12 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted May 13, 2018 (edited) με ποσους παροντες εγινε η γσ τι συμμετοχή με παροντες ειχαμε ! Edited May 13, 2018 by PRESIDENT Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
MAC 1,032 Report post Posted May 13, 2018 με ποσους παροντες εγινε η γσ τι συμμετοχή με παροντες ειχαμε ! Προσήλθαν και ψήφισαν 42 μέλη. 4 Quote Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία. Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.- Share this post Link to post Share on other sites
chrisstem 1,049 Report post Posted May 13, 2018 Οι παρόντες ήταν 42 άτομα. Στη Γ.Σ. παραβρέθηκαν και αρκετά από τα νέα μέλη μας όπου τους δόθηκε η ευκαιρία να συμμετέχουν στις εργασίες του συλλόγου και σε εμάς να τους γνωρίσουμε καλύτερα. 10 Quote Ευτυχία δεν είναι η απουσία προβλημάτων, είναι η ικανότητα αντιμετώπισής τους (κλεμμένο) Share this post Link to post Share on other sites
Pireas 20 Report post Posted May 13, 2018 Οι παρόντες ήταν 42 άτομα. Στη Γ.Σ. παραβρέθηκαν και αρκετά από τα νέα μέλη μας όπου τους δόθηκε η ευκαιρία να συμμετέχουν στις εργασίες του συλλόγου και σε εμάς να τους γνωρίσουμε καλύτερα. Σύλλογος Μεγάλος δεν υπάρχει Άλλος 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Donpenelo 69 Report post Posted May 13, 2018 Οι παρόντες ήταν 42 άτομα. Στη Γ.Σ. παραβρέθηκαν και αρκετά από τα νέα μέλη μας όπου τους δόθηκε η ευκαιρία να συμμετέχουν στις εργασίες του συλλόγου και σε εμάς να τους γνωρίσουμε καλύτερα. Ωραίο κλίμα από ωραίους ανθρώπους που αγαπούν την χιονοδρομεια και έχουν θετική διάθεση να κάνουν όμορφα πραγματα Στάλθηκε από το SM-A300FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
herman 1,011 Report post Posted May 13, 2018 Ο μοναδικός σύλλογος. Δηλαδή η μοναδική ομάδα ατόμων (στο χώρο της τουριστικής χιονοδρομίας) που αποφάσισε, τόλμησε να κάνει το επόμενο απαραίτητο βήμα που οφείλει να κάνει ο κάθε συνειδητοποιημένος πολίτης μιας δημοκρατικής κοινωνίας. Αυτό το βήμα είναι η συλλογικότητα. Αφιερώσαμε τον ελεύθερο πολύτιμο χρόνο μας (και αρκετά χλμ). Συνεχίζουμε και προσπαθούμε όσο μπορεί ο καθένας. 14 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted May 14, 2018 (edited) Νομίζω ήταν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα διαδικασία που είχε το τυπικό της μέρος να κυλά ομαλά (απολογισμός/εκλογή νέου ΔΣ), αλλά συνοδεύτηκε από ωραίες συζητήσεις στην πυρήνα των θεμάτων που αφορούν τον Σύλλογο. Πλουραλισμός απόψεων, αλλά και ωραίες διαφωνίες. Πιστεύω υπάρχει μια σύμπνοια ως προς το που θέλουμε να κινηθεί ο Σύλλογος, με περισσότερες κοινωνικές/χιονοδρομικές δράσεις, περισσότερες και δυναμικότερες παρεμβάσεις για τη λειτουργία των Χ/Κ (με σωστό ύφος, επιχειρηματολογία και επικοινωνία). Καλή επιτυχία στο έργο του νέου ΔΣ, εννοείται θα είμαι κι εγώ κοντά σε οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστεί. Edited May 14, 2018 by PhaethonF1 4 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
stjarna 1,255 Report post Posted May 14, 2018 ειχαμε και λιγο λασποβροχη!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted May 14, 2018 ειχαμε και λιγο λασποβροχη!!! ευτηχως ! φορουσα αδιαβροχο !! Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
stjarna 1,255 Report post Posted May 14, 2018 ευτηχως ! φορουσα αδιαβροχο !! προσεχε γιατι ειναι τρυπιο και θα βραχεις!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites