Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2018-19

Recommended Posts

Άνοιξε ο....Οδυσσέας....

 

Άρτσι Μπούρτζι και...Λουλας.

Εύγε.

Σαν κοτόπουλο που τρέχει χωρίς κεφάλι είναι.

Όλα και τίποτα ανοιχτά.

 

post-911-0-11306100-1549618310_thumb.jpg


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απατεώνες.

Σωτήρη περήφανος;

Ναι ξέρω εσύ ούτε τον Οδυσσέα έδινες.

Τι φάντασμα τον έδινε.

Απατεωνες

Μας φέρανε για να τους πληρώσουμε τα πετρέλαια για αύριο.

 

post-911-0-93437200-1549622769_thumb.jpg

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα

 

Αύριο θα ανοίξει από τις 8?

 

Από Αμφίκλεια με 4χ4 θέλει αλυσίδα;

 

Ευχαριστώ

Vro ένα σχόλιο σε παρακαλώ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μίλησα χθές με λοκαλι Αμφικλειωτη. Δρόμος ανοιχτός με αλυσίδες ή χειμερινά.

  • Like 1

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτή η κουταμάρα με τις πολλαπλές ενημερώσεις του χιονοδρομικού είναι άλλο ένα πετράδι στο κολιέ του παραλόγου.

Αφού διαθέτει επίσημους λογαριασμούς το κέντρο στα social κλπ (ανενεργούς).

Δεν καταλαβαίνω το λόγο ενημέρωσης μέσω προσωπικών λογαριασμών κλπ που ήταν ξεκάθαρο ότι αργά ή γρήγορα θα οδηγούσε σε τουρλουμπούκι.

Edited by royale
  • Like 6

The map is full of places that only mean anything to me because of snowboarding...

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-911-0-78545700-1549624658_thumb.jpg

 

Ο τυριάς είναι η μόνη λύση όταν ένα τέτοιο παράδεισο τον διοικεί η σουργελο αφαίρεση χόνδρου, Πλαστήρα Σωτήρη....

Όλοι με πολιτικό μέσο διορισμενοι

  • Like 3

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-911-0-78545700-1549624658_thumb.jpg

 

Ο τυριάς είναι η μόνη λύση όταν ένα τέτοιο παράδεισο τον διοικεί η σουργελο αφαίρεση χόνδρου, Πλαστήρα Σωτήρη....

Όλοι με πολιτικό μέσο διορισμενοι


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πεστα χρυσοστομε! Ο υπεύθυνος επικοινωνιας μαρτυρα οτι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΑ SOCIAL του ΧΚ

 

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως το επισημο site του χιονοδρομικου αναφέρει για αυριο οτι το χιονοδρομικό θα ανοίξει στις 09.00 (αντί για 08.00 που ανοίγει τα σαββατοκύριακα)


LP3weby.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

το snowreport άλλα αντί άλλων σχετικά με το επισημο site του χιονοδρομικού για αύριο!!!

  • Like 2

LP3weby.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 κανονικά αύριο. Τι θα δουλέψει μη ρωτάς...Μην κοιτάτε snowreport είναι πολύ λάθος φέτος μάλλον δεν συνεργάζονται από το ΧΚΠ πια.

 

Συγνώμη που σας κατηγορούσα άδικα, έχω διορθώσει το πρωινό μου post.

 

 

Aγαπητέ κύριε Χοντρέ αγαπητέ φοβερέ νέε διευθυντά του Χιονοδρομικού "θα σκιστώ να λιώσετε στο σκι και αν δεν μου δώσουν τα μέσα θα φύγω και θα τους κράξω" κατά δήλωση σας

Αγαπητέ κύριε Οικονόμου αιώνιε υπεύθυνε χιονονοδρομίας "εγώ το μόνο που θέλω είναι να χαίρεστε σκι και φοβάμαι να ανοίξω τη Φτερόλλακα μη κάνας κανίβαλος πάει αφού δεν έχω ιδέα τι κίνδυνο χιονοστιβάδας έχει αλλά δεν μπορώ να το πω από την προηγούμενη, ρε με δυο πιστερ με αφήσανε πρώτη τους χρονιά στη δουλειά" κατά δήλωσή σας

Αγαπητέ κύριε Πλαστήρα νέε φοβερέ υποδιευθυντά "το μόνο που με νοιάζει είναι να χαρεί ο κόσμος σκι" κατά δήλωσή σας

Αγαπητέ κύριε Γιαννόπουλε παλιέ και νέε υπεύθυνε ενημέρωσης "ωχ ρε φίλε ήρθες σήμερα δε με έπαιρνες ένα τηλέφωνο τα δίναμε ανοιχτά αλλά έχουμε δώσει ρεπό νομίζαμε ότι θα φυσάει και εγώ το μόνο που θέλω είναι να έχετε σωστή ενημέρωση και δεν πρόκειται να ξαναδουλέψω στον Παρνασσό" κατά δήλωσή σας

Αγαπητέ κύριε Τουρκοχωρίτη αιώνιε υπεύθυνε λιφτ "και με 120 χλμ αέρα το δουλεύω σκ αν μου δώσουν εντολή αλλά με 78χλμ αέρα το κλείνω καθημερινή".

Ελάτε πείτε την αλήθεια...το κάνετε επίτηδες για να κρατάω το σκορ να γελάτε. ΑΑΑΑΑΑΑΑ. Έχετε πάρει πρέφα ότι ανεβαίνει ο vro και παίζεται στοίχημα πόσο πλάκα θα σπάσετε μαζί του κρατώντας χωρίς κανένα λόγω τα επίμαχα λιφτ κλειστά

19η μέρα ψευδής ενημέρωσης στο τι θα δουλεύει.

Για να γίνουμε πιο σαφής 6 από αυτές τις μέρες ήταν σαφέστατο νωρίς το απόγευμα σε στελέχη σας ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτό που γράψατε, 6 από αυτές τις μέρες πριν τις 11 το βράδυ και 7 από αυτές τις μέρες νωρίς το πρωι αρκετά ώστε να ενημερώσετε χιονοδρόμους που θα ξοδέψουν 50 ευρώ σε βενζίνη διόδια και θα βρίζουν. Καμία από αυτές τις μέρες δεν είχε αέρα, μιλάω μόνο για ετοιμότητα αναβατήρων.

Αφού και εσείς συμβιβαστήκατε με την άποψη του Προισταμένου σας κου Τερζάκη "σιγά που είναι καλό χιονοδρομικό ο Παρνασσός, μόνο για Σαββατοκύριακο να παίρνουμε το 30ρι είναι" κατά δήλωσή του εύγε σας.

Μην αναρωτιέστε γιατί μόνο εγώ πια πιστεύω ότι μπορείτε να προσελκύσετε 5.000 άτομα καθημερινή και γιατί έχετε καταστρέψει για πάντα την αξιοπιστία του χιονοδρομικού. Έχεις δίκιο Χρήστο, 5.000 άτομα ονειρεύονται απλά να έχουν ένα αξιόπιστο χιονοδρομικό να πάνε καθημερινή για σκι και δεν έχουν καμία πρόθεση να πάνε. Όνειρο θα μείνει

Edited by ΜΙΚ
  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τρελή πούδρα Σαχάρα, φτερό, Καλλιόπη

Να δω πως θα γυρίσω πίσω.

  • Like 6

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καθε χρονο τα ιδια κ τα ιδια...... ξερετε απο πριν τι ακριβως θα γινει, τρεεεεεχετε αγοραζετε ετησιες 30αρε 50αρες κ δεν ξερω κ εγω τι, συμβαινουν 3 χειροτερα και μετα γκρινιαζετε...........

 

Δεν ειμαστε καλααα..........


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν το σκεφτεί κανείς λίγο , είναι ανούσιο να υπάρχουν προσφορές σε ετήσιες κάρτας, την στιγμή που μιλάμε για μονοπώλιο. Αφου έτσι κι αλλιώς , εκεί θα πάει ο χιονοδρόμους. Να του δώσει κίνητρα τώρα για να ανέβει περισσότερες φορές; Πάλι δεν έχει ουσία για το κέντρο την αιχμή του δόρατος στον τοπικό τουρισμό - οι πληρότητες στην Αράχωβα είναι πάντα ίδιες και η εμπορική κίνηση λίγο πάνω , λίγο κάτω, κλαΙν-μαϊν.

 

Έχετε μπλέξει με την πολιτική ετήσιας κάρτας γιατί έχετε φορτωθεί το έργο της Πυθίας..δεν έχει νόημα, έχει καταντήσει πλέον ζήτημα prestige δίχως να έχει πραγματική αξία.

 

Ολοι εκεί επιστρέφουν, γκρίνια - ξεγκρίνα...


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μας στέρησαν τρελή μέρα οι άχρηστοι.

  • Like 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν ανεβαίνατε μονο 1 μερα το ΣΚΔ ποια θα διαλέγατε?

το snowferacst δείχνει υπερμερες ΣΚ, το snowreport λεει συνεφια-ομιχλη...

ή μηπως Δευτέρα (αν και δειχνει να ανεβαινει η Τ, και βγαζει αερα)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σ, αν και Κ πιστεύω οι πίστες θα είναι ποιοτικότατες. Δ θα γράψω στον καιρό γιατί πράγματι έχει μια μικρή ανεμοδαρμένη τάση

 

Όχι vro. Απλά γέλαγαν με σένα και όσους πελάτες πήγαν σήμερα και μας κράτησαν πούδρα για αύριο.

 

Επικίνδυνη καφετέρια με αναβατήρες Σαββατοκύριακου αποφάσισαν να είναι. Τηρουν τις δεσμεύσεις τους κι ας χάνουν τα 5/7 των πιθανών εσόδων τους.

Edited by ΜΙΚ
  • Like 2

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σ ξεκάθαρα ψηφίζω κι εγώ.

  • Like 1

The map is full of places that only mean anything to me because of snowboarding...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο κύβος εριφθει και αύριο εδώ.

 

post-911-0-42719900-1549638196_thumb.jpg

 

Ευχαριστώ τον υπεύθυνο παραπληροφόρησης που μας φυστικωσε σήμερα ξεχνώντας να αναφέρει ότι ο μπαλαλουκας είναι κλειστός.

Τον ευχαριστώ επισεις γιατί αμέσως μετά το μύνημα μου χτες βράδυ ότι το χιονοδρομικό άλλα λέει ότι θα ανοίξει, με αγνοησε απολύτως.

Ευχαριστώ το φάντασμα που έβγαλε χτες το σημερινό πρόγραμμα το ανέβασε στην ιστοσελίδα του χκπ , το ενημέρωσε 13 παρά και μας ταλαιπωρησε σήμερα αφάνταστα καταφέρνοντας το ακατόρθωτο. Να ανοίξει τον Οδυσσέα στις 1 και μισή.

Το να γράψω ότι είναι ηλίθιο να βασίζεται στον Οδυσσέα όταν έχεις τον Ηρακλή δεν νομίζω να πιάνει τόπο σε φαντάσματα.

Να ευχαριστήσω τον -αχ γιατί δεν έμεινες σπίτι σου- συνταξιούχο σύμβουλο και τον αποτυχημενο πολιτευτή διευθυντή για το διπλό μάθημα που μου έδωσαν σήμερα , τι δεν πρέπει να γίνεται σε ένα χιονοδρομικό και τι γίνεται όταν βάζεις με πολιτικό ρουσφέτι άσχετους.

Να ευχαριστήσω τέλος τους εργαζόμενους που μπορεί να έτρεχαν στον γάμο του Καραγκιόζη σημερα, αλλά έτρεχαν.

Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.

Να πω επισεις ότι ως γνωστό τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία και όσα λεφτά και αν σπαταλήσουν , και πιστέψτε με αυτή την στιγμή γίνεται όργιο σπατάλης στο χκπ, (ως και εργολάβο για την διαστρωση πειρανε γιατί δεν...προκανουν....),

Χωρίς γνώση και μεράκι μια τρύπα στο ...χιόνι θα κάνουν....

Αυτά.

Να ξαναπώ ότι σήμερα δεν υπάρχει σαπούνι να τους ξεπλένει για την ασχετωσυνη και την αχρηστία τους.

  • Like 4

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν θα πω τίποτα, γράψανε άλλοι.

 

Μένω με τη γλυκόπικρη γεύση των λιγοστών αλλά απίστευτων καταβάσεων σε Σαχάρα, Καλλιόπη, Ρέμα/δέντρα που ίσα προλάβαμε να δούμε, επειδή τύχαμε λειτουργία Οδυσσέα το μεσημέρι. Αυτά που ΘΑ είχαμε από νωρίτερα, ΑΝ.

 

Το Χιονοδρομικό έχει καταφέρει να έχει ενημέρωση στο site για τα ανοιχτά λιφτ και να ψάχνουμε στα τηλέφωνα άνθρωπο που να έχει ΔΕΙ την 6 να δουλεύει για να σιγουρευτούμε, ώστε να πάρουμε την απόφαση να πέσουμε από πίσω.

 

Sent from my SM-G903F using Tapatalk

Edited by PhaethonF1
  • Like 5

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μην κοιτάτε snowreport είναι πολύ λάθος φέτος μάλλον δεν συνεργάζονται από το ΧΚΠ πια.

Ούτε με το χ/κ Μαινάλου υπάρχει επικοινωνία νωρίς το πρωΐ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ούτε με το χ/κ Μαινάλου υπάρχει επικοινωνία νωρίς το πρωΐ.

οταν λες νωρις τι εννοεις???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαβάζω στο φατσοβιβλιο τις γραφές των εκπροσώπων του χκπ και συναφών αναμεταδοτών....

Μες στην καλή χαρά...

Σαν να μην έγινε τίποτα σήμερα....

Σαν να μην τα σκατωσανε....

Ειναι δυνατόν να χάθηκε η τσίπα;

Είναι....

Άλλωστε τι έχουν να χάσουν...

Με μέσο μπήκανε στην κονόμα όλοι τους.

Πολιτικό μέσο.

Είτε κάνουν καλά την δουλειά τους είτε όχι,

Άμα φύγει ο αφέντης τους θα φύγουν και αυτοί.

Ήδη άλλοι συνωθουνται και εδώ μέσα για τις θέσεις τους.

Άρα κίνητρο να ικανοποιήσουν την πελατεία τους;

Μηδέν.

Κίνητρο να μοιράσουν...ξέρετε εσείς τι...μπόλικο.

Ακόμα και τα....ψηφαλακια....

Ντόπια και ευρύτερα.

Αλλά τέτοια ξεφτίλα...

Να σε φτύνουν και να λες τι καλά βρέχει....

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...