Jump to content
ashbury

PIEPS DSP problems

Recommended Posts

Ενδιαφέρον. Είχα γνωστούς με πρόβλημα στη συγκεκριμένη συσκευή. Μάλλον δεν ήταν και τόσο τυχαία η περίπτωση τελικά;

  • Like 1

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλλον είναι κατασκευαστικό ζήτημα άρα αφορά τους πάντες. Απ' ό,τι διάβασα η PIEPS θα το αντικαταστήσει εάν ο πελάτης μιλήσει μαζί τους αλλά δεν έχει κάνει ακόμα γενικό recall, κάτι αρκετά περίεργο με δεδομένο ότι γνωρίζουν το ελάττωμα και ο θόρυβος που έχει δημιουργηθεί είναι αρκετά μεγάλος (τουλάχιστον με μια γρήγορη αναζήτηση σε fora, instagram αθλητών etc).


Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μια δημοσίευση από τη σύζυγο ενός θύματος χιονοστιβάδας που χρησιμοποιούσε το εν λόγω transceiver.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/16/2020 at 4:22 PM, ashbury said:

Μάλλον είναι κατασκευαστικό ζήτημα άρα αφορά τους πάντες. Απ' ό,τι διάβασα η PIEPS θα το αντικαταστήσει εάν ο πελάτης μιλήσει μαζί τους αλλά δεν έχει κάνει ακόμα γενικό recall, κάτι αρκετά περίεργο με δεδομένο ότι γνωρίζουν το ελάττωμα και ο θόρυβος που έχει δημιουργηθεί είναι αρκετά μεγάλος (τουλάχιστον με μια γρήγορη αναζήτηση σε fora, instagram αθλητών etc).

Και επειδή τυγχάνω κάτοχος του DSP, η PIEPS το μόνο που αποφάσισε να κάνει είναι offer upgrade για το καινούργιο, αντί να το αντικαταστήσει! Ότι να ΄ναι.

Πραγματικά πάλι καλά που το΄χω χρησιμοποιήσει μόνο στα πλαίσια σχολείου και δικής μου εκπαίδευσης. Κι΄όχι τίποτα, δεν μπορώ να το πουλήσω. Δεν θα τα έχω καλά με τη συνείδησή μου να δώσω κάτι χαλασμένο.

  • Like 5
  • Thanks 1

BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

 

We have received several inquiries related to the security of the switch mechanism of the DSP Sport and DSP pro avalanche beacons. We have been in close contact and dialog with athletes and professionals on this issue since Nick McNutts accident in BC, Canada. In response to these requests we have performed significant additional testing on these beacons in used and new condition. The findings are simple and significant at the same time. The lock mechanism of the DSP Sport and DSP Pro is not in any way compromised due to design or production issues. Yet we all saw the Instagram posts over the last few days and the explanation is as simple. Avalanche beacons are products built for the extremes, still they need a certain amount of maintenance as all your outdoor gear does. The evidence suggesting the slider to be faulty by design was corroborated with a heavily damaged beacon. PIEPS encourages all users to inspect their beacons at least before and after the season for mechanical damage due to use or accidents. We urge you not to go out with a broken beacon as, like all beacons it can not guarantee its reliability and performance when broken. Nevertheless PIEPS, in close cooperation with the Black Diamond quality lab has done extensive research and testing on this particular beacons which we are happy to share.

Switch Performance Testing

  • Testing has shown no change in switch resistance for used DSP beacons with heavy use.
  • DSP beacons that have had their switch overridden (intentionally forced between modes without depressing the lock button), show a reduction in switch resistance which is further reduced after multiple cycles. The reduction in switch resistance due to override is variable, but not as severe as lock/switch mechanisms with visibly damaged lock buttons.

Different lock mechanisms

Comparative evaluations were also made between the DSP lock/switch mechanism and lock mechanisms currently on the market. The purpose of this evaluation was to compare the likelihood of interference with various switching mechanisms by determining the number of independent actions required to switch the designs evaluated on/off and between modes. While all mechanisms evaluated have strengths and weaknesses, and met the EN 300 718-1 standard, the DSP lock/switch mechanism as found to be comparable in terms of security to other lock designs on the market.

Conclusions

  • Perform beacon partner checks regularly when in avalanche terrain, ensure that your beacon is locked in the send mode, and carried in accordance with manufacturer’s recommendation.
  • All beacons can be overridden and/or manually damaged.  Never intentionally force a beacon power or mode switch between positions and retire your beacon immediately if it has been damaged.
  • Inspect your beacon regularly for signs of wear or damage (see below).
  • Contact the manufacturer if you have any questions regarding proper use or inspection results

If you have any concerns, I can offer you a free of charge device service.
Please use for that your device service form (
https://my.pieps.com/de#deviceservice)

Note in the comment field: “Free Device Service”

When your device works well we will send it back to you ? if we find any issue we will let you know the further steps.

If you have any further questions please do not hesitate to contact me.

 

Αυτή είναι η επίσημη απάντηση της PIEPS, τουλάχιστον σε εμένα. Γελάω.

  • Like 1

BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω αν το έχετε δει αλλά στο συγκεκριμένο περιστατικό ο πομποδέκτης του (PIEPS DSP Pro) δεν λειτουργούσε παρότι τον είχαν τσεκάρει πριν. Λογικά κατα την πτώση του άλλαξε από εκπομπή σε λήψη (?).. 

Το ότι επέζησε κυρίως το χρωστάει στο ότι οι υπόλοιποι ήταν εξαιρετικά προετοιμασμένοι και κατάφεραν χωρίς πομποδέκτες να τον βρουν και να τον ξεθάψουν σε μόλις 5 λεπτά... άθλος! 

 

 

Edited by Al_Foutzin
  • Like 4

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλή χρονιά σε όλους με ασφαλείς αναβάσεις και καταβάσεις.

Επειδή όπως είχα αναφέρει πιο πάνω είμαι παθών, ωστόσο η PIEPS είναι απαράδεκτη και δεν αναγνωρίζει το λάθος της, έπρεπε να αναγκαστώ να κοιτάξω για καινούργιο transceiver.

Επειδή όμως δεν παίζουν εξτρά 250-300 ευρώ και για να΄χω τη συνείδηση μου καθαρή δεν θα μπορούσα να πουλήσω το δικό μου, έψαχνα για πιθανές λύσεις και βρήκα αυτό.

https://www.thingiverse.com/thing:4644053/comments

https://www.loudawson.com/28583/pieps-dsp-switch-lockout-clip/

Το κόστος εκτύπωσης και των δυο κομματιών σε σχετικό κατάστημα στη Θεσσαλονίκη βγαίνει γύρω στα δέκα ευρώ. Το΄χω παραγγείλει χθες.

Ένα ευχαριστώ στο σχεδιαστή από μένα.

  • Like 4

BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν πήγαινες σε πιο οικονομικό, πχ ortovox zoom+ ; 

Αν θυμαμαι καλά όταν το πήρα έβγαινε γύρω στα 170. Το θεωρείς πολύ κατώτερο;


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλή χρονιά σε όλους με ασφαλείς αναβάσεις και καταβάσεις.

Επειδή όπως είχα αναφέρει πιο πάνω είμαι παθών, ωστόσο η PIEPS είναι απαράδεκτη και δεν αναγνωρίζει το λάθος της, έπρεπε να αναγκαστώ να κοιτάξω για καινούργιο transceiver.
Επειδή όμως δεν παίζουν εξτρά 250-300 ευρώ και για να΄χω τη συνείδηση μου καθαρή δεν θα μπορούσα να πουλήσω το δικό μου, έψαχνα για πιθανές λύσεις και βρήκα αυτό.

https://www.thingiverse.com/thing:4644053/comments
https://www.loudawson.com/28583/pieps-dsp-switch-lockout-clip/
Το κόστος εκτύπωσης και των δυο κομματιών σε σχετικό κατάστημα στη Θεσσαλονίκη βγαίνει γύρω στα δέκα ευρώ. Το΄χω παραγγείλει χθες.
Ένα ευχαριστώ στο σχεδιαστή από μένα.
Αυτό θα έπρεπε να το κάνει η ίδια εταιρεία και να τα στείλει δωρεάν στους κατόχους. Πολύ έξυπνη ιδέα
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, Al_Foutzin said:

Αν πήγαινες σε πιο οικονομικό, πχ ortovox zoom+ ; 

Αν θυμαμαι καλά όταν το πήρα έβγαινε γύρω στα 170. Το θεωρείς πολύ κατώτερο;

Προσωπικά ναι. Μικρό εύρος εκπομπής (40μ; Μην είναι και λιγότερο), και χωρίς flagging feature που σημαίνει ότι σε ένα πολλαπλό σενάριο (μακριά από εμάς), χάνεις τη μπάλα. 
 

Edited by Giannis90
  • Like 1

BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι κάπου εκεί πρέπει να είναι κοντά στα 35μ πραγματικά.. Οκ το καταλαβαίνω γιατί ο καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες.

Συμφωνώ πως η λύση θα έπρεπε να δωθεί από την εταιρεία την ίδια αλλά όσο περισσότερο το βλέπω τόσο συνειδητοποιώ ότι σαν design εξαρχής είναι τρομερά προβληματικό. 


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Al_Foutzin said:

Ναι κάπου εκεί πρέπει να είναι κοντά στα 35μ πραγματικά.. Οκ το καταλαβαίνω γιατί ο καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες.

Συμφωνώ πως η λύση θα έπρεπε να δωθεί από την εταιρεία την ίδια αλλά όσο περισσότερο το βλέπω τόσο συνειδητοποιώ ότι σαν design εξαρχής είναι τρομερά προβληματικό. 

Είναι ναι. Το κουμπί ασφαλείας δηλαδή, μπορεί με πίεση κάτω των δυο κιλών να ελευθερωθεί και με τον έναν ή τον άλλον τρόπο να κυλίσει το συρτάρι και να αλλάξει το mode. Κατά τα άλλα, είναι ένα λειτουργικό, σύγχρονο 3 antenna transceiver.

Ανάμεσα στις ανεπίσημες λύσεις που διάβαζα μια απ΄αυτές ήταν να βάζεις το πομπό με πλάτη στη θήκη του, έτσι ώστε η οθόνη να βλέπει έξω και να μην πιέζεται το κουμπί ασφαλείας, γιατί από εκεί ξεκινάει η ιστορία. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο έχω σπάσει τον παλιό μου στα Τζουμέρκα. Έφυγα λίγα μέτρα πριν τη Στρογγούλα μέσα στο λούκι, κοπάνησα πάνω σε μια πέτρα, πάει ο πομπός. 

Άλλοι λένε να μη μπαίνει καν πάνω σου, ή χωρίς θήκη σε τσέπη ή στο backpack. Ούτε αυτό παίζει. 

Θεωρώ οτι με αυτή τη τελευταία μόντα θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Τα΄χω παραγγείλει και με ενισχυμένο πλαστικό. Απλά όπως είπε ο Γρηγόρης, αφού δεν τα ζητάει πίσω, δεν δίνει κάποια δυνατή έκπτωση για άλλο μοντέλο κλπ, ε έπρεπε να το έχει κάνει η ίδια η PIEPS αυτό. 

 


BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recall από τη Black Diamond & PIEPS. Κατασκευή νέας hardcase θήκης απ΄ότι κατάλαβα που σύμφωνα με τη PIEPS θα είναι πλέον ασφαλή το beacon στη θέση "send".
 

https://backcountrymagazine.com/stories/pieps-issues-voluntary-recall-of-dsp-transceivers/?fbclid=IwAR1cNHUIh0ly4MxA_WCuuI6Eal5BOGZZuCSDLAODwndSH2VHO_CDyhKnXTg

Κάλλιο αργά παρά ποτέ. 

  • Like 3

BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η νέα hardcase θήκη της PIEPS για τον DSP Sport/Pro.

20210402-110929.jpg

20210402-111001.jpg

Θετικά: Αρκετά minimal σαν θήκη και λιγότερο ογκώδη από τη προηγούμενη θα έλεγα. 
Αρνητικά: Το beacon μπαίνει στη θήκη μόνο αν είναι στην εκπομπή. Όσον αφορά την αποθήκευση δηλαδή ή τη μεταφορά όσο το έχουμε στο backpack, αναγκαστικά μπαίνει χύμα. 

  • Like 1

BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και από αυτό που βλέπω μπαίνει/δένει μόνο στο στήθος όχι σε τσέπες με λουράκι κτλ;


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Al_Foutzin said:

Και από αυτό που βλέπω μπαίνει/δένει μόνο στο στήθος όχι σε τσέπες με λουράκι κτλ;

Ακριβώς.


BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Καλαβρυτα 1943
    • Ευχαριστω παντως ολους για τις αποψεις σας και συμβουλες σας. Απλα ρωτησα μηπως καποιος εχει δοκιμασει τα ελαστικα της Nokian καποια απο αυτα που ανεφερα να μου πει την εμπειρια του. Τις υπολοιπες μαρκες λιγο πολυ τις γνωριζω κι εχω δοκιμασει ελαστικα τους μονο Nokian δεν εχω δοκιμασει.
    • Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα μολις 11mm φαρδυτερο, ουτε με το ματι δεν το καταλαβαινεις. Πιο στενο απο 225  μπορω να βαλω 215  ειναι μεγαλο σε ογκο το αμαξι και βαρυ, με ενα calculator που βρηκα για τις διαστασεις ελαστικων και τις διαφορες τους αυτες οι διαστασεις ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας σε 18αρα ζαντα....μετα πρεπει να αλλαξω ζαντα και δεν μπαινω σε τετοια διαδιακασια.
    • Με 18αρα ζαντα δεν κανεις off road σοβαρο.....αντε κανεναν χωματοδρομο σε καμια παραλια και αρκετα βατο οχι extreme καταστασεις. Τα Bridgestone ειναι καλα ελαστικα αλλα λιγο σκληρα, ειχα παλιοτερα σε αλλο αμαξι. ΅Ειναι πιο summer λαστιχο για πιο σπορ οδηγηση αλλα διαβασα σε reviews οτι χανουν στο χιονι. Τα Goodyear ειναι οντως πολυ καλα στο χιονι  και για την χρηση που θελω απλα με προβληματιζει επειδη ειναι μετριας ελαστικοτητας λαστιχα γενικως το ποσο καλα ειναι σε μεγαλες ταχυτητες στην εθνικη σε κρατημα αλλα και ανεση και  θορυβο. και μιλαω για πανω απο 160, 180 χλμ...!!! Δεν θελω ελαστικο off road αλλοστε κι αυτα που εχω δεν ειναι, αλλο αν λεγονται cross contact ειναι θερινο λαστιχο με αναλογια 90 ασφαλτο και 10 χωμα. Και επειδη ειναι θερινο γι αυτο και στο χιονι δεν ειναι καλα.  Οταν τα  δοκιμασα στο χιονι την πρωτη φορα ηταν καινουργια και δεν γλιστρουσαν τοσο λογω και του grip control που εχει το αμαξι για χιονι mode αλλα μετα τον ενα χρονο γλιστραγανε. Θελω λαστιχο με μαλακη γομα επειδη χρησιμοποιω πολυ εθνικη και επαρχιακους δρομους να εχω καλο κρατημα σε μεγαλες ταχυτητες και σε στροφες. Δε με νοιαζει αν φαγωθει πιο γρηγορα απλα η Nokian ειναι πιο εξιδικευμενη εταιρια σε χειμερινα ελαστικα κι εχει πολυ καλα μοντελα για χιονι και βρεγμενο απο τις αλλες. Η δευτερη μου επιλογη ειναι τα Continental All season Contact που ειναι πολυ ισσοροπημενα λαστιχα σε καθε καιρο κι ειναι τα μονα με δεικτη οικονομιας Β στις διαστασεις μου που με ενδιαφερει κι αυτο αφου κανω αρκετα χιλιομετρα (πανω απο 20.000) τον χρονο. Nokian στην ελλαδα εφερνε τα weatherproof που ειναι κι αυτα εξ ισου καλα στο χιονι αλλα τα αντικατεστησε με τα seasonproof. Τα πρωτα τα εχω βρει σε εναν στην Αθηνα στην τιμη των 126 το ενα. Βασικα κι αυτα που φοραω τωρα δεν τα λες και φτηνα εχουν 550 ευρω η τετραδα. Επειδη ομως θα δωσω τοσα λεφτα για λαστιχα θελω οσο γινεται ενα ισορροπημενο λαστιχο για ολο τον χρονο γι αυτο και επιλεγω all season. Επειδη ομως κανουμε και το σκι μας οσο συχνα μπορουμε θελω να εχει και μια καλη οσο γινεται προσφυση στο χιονι.
    • Ο λογος που θελω να βαλω λιγο φαρδυτερο ελαστικο ειναι οτι θελω να εχω λιγο περισσοτερο κρατημα στο πισω μερος του αυτοκινητου διοτι με μηκος 4.70 το 225 το θεωρω λιγο πιο ασαφες στις στροφες και το εχω παρατηρησει οτι λογω του οτι οδηγω λιγακι πιο γρηγορα απο το κανονικο αναγκαζω τα λαστιχα πισω να φτανουν στο οριο τους στην προσφυση ,βεβαια το ESP μου διορθωνει την κατασταση  αμεσως μολις αφησω το γκαζι αλλα με την πειρα των 40 + χρονων οδηγησης καταλαβαινω οτι θελει λιγο μεγαλυτερη επιφανεια ελαστικου στον δρομο λογω μηκους και βαρους. Αλλοστε μην νομιζεις οτι η διαφορα απο το 225 στο 235  ειναι μεγαλη, μολις 11mm. Ουτε με το ματι δεν φαινεται και η ανωτατη διαφορα ταχυτητας ειναι  2 χλμ περισσοτερο στα 140....!!! Οσο πεφτει η ταχυτητα μειωνεται στο 1 χλμ η διαφορα.Απλα προβληματιζομαι αν τα συγκεκριμενα ελαστικα που εχω επιλεξει κανουν και για πιο light off road. Δλδ να μην σκεφτομαι να παρω εναν χωματοδρομο  βατο για το αμαξι αυτο και να αρχισει να τραυματιστει  το λαστιχο απο τις μικρες πετρες και τα χαλικια.Δεν λεω να παω σε δυσβατους δρομους με  κοτρωνες. Φυσικα τα περισσοτερα λαστιχα για SUV εχουν ενισχυμενα πλαινα για να στηριζουν το βαρος τους. Ρωτησα παντως κι εναν λαστιχα εδω που εχω και μου ειπε οτι μπορω να βαλω 235 η διαφορα τιμης ειναι μικρη απλα μου ειπε οτι ειναι πολυ καλα λαστιχα αυτα που φοραω εχουν 550 ευρω η τετραδα αλλα αφου θα δωσω τοσα χρηματα και δεν ειμαι ικανοπιημενος προσωπικα ηθελα να βαλω κατι για light χιονι και βροχη κι οχι για λασπη και αμμο. Εψαξα και για all terrain με το σημα της νιφαδας αλλα ειναι θορυβωδης στην ασφαλτο και ειδικα εγω που τρεχω στην εθνικη με 180 και 190 δεν ειναι για μενα. Δινω προταιραιοτητα πρωτα στο κρατημα σε βρεγμενο γιατι εδω που ειμαι(Ευβοια) εχει αρκετες βροχες και λιγοτερα χιονια.
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. baker1
      baker1
      (54 years old)
    2. stefi
      stefi
      (37 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,777
    • Total Posts
      451,252
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,773
    • Most Online
      208

    Newest Member
    ncfun88sktcom
    Joined
×
×
  • Create New...