Μάριος 1 Report post Posted December 16, 2020 Καλημέρα στην ομάδα! Θα ήθελα τη βοήθεια σας στην επιλογή μεταξύ τριών μοντέλων μπότας σκι. Το επίπεδο μου είναι καλό έως αρκετά καλό απλά με ενδιαφέρει η άνεση πρώτα και μετά η επίδοση. Οι προηγούμενες μπότες μου ήταν οι rossignol salto. τώρα είμαι ανάμεσα σε: Salomon quest access 80 salomon x access 80 salomon xpro 80 οι τιμές πάνω κάτω κυμαίνονται στα ίδια. Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια. Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted December 16, 2020 Η απάντηση κανονικά είναι οποία σου πάει καλύτερα στο πόδι. Αυτό το ξεχνάμε σε αυτή τη φάση όπως ψωνίζεις όπως εγώ ότι σου αρέσει στο μάτι . Στα σοβαρά τώρα δεν έχω εμπειρία από Salomon αλλά δες και head. Έχει πολύ άνετα μοντέλα όπως τις adaptive edge που είχα. Λες ότι είσαι καλός έως πολύ καλώς. Πάρε μεγαλύτερο flex σε μαλακότερη μπότα. 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted December 16, 2020 (edited) Καλησπέρα. Οι δύο πρώτες μπότες που έβαλες (η Quest access και η salomon x access 80 ) έχουν πλάτος 104mm σε μέγεθος 26,5. Η τρίτη έχε πλάτος 99-101mm και φυσικά είναι στενότερη από τις δύο πρώτες. Πρόσθεσε και δύο mm κάθε φορά που ανεβαίνεις ένα νούμερο στο mondopoint. Αυτό φυσικά αυξάνει και την άνεση αλλά μπότα δεν θα έχεις. Δεν έχεις γράψει μέγεθος ποδιού πλάτος ποδιού και αρκετούς βασικούς παράγοντες που παίζουν τεράστιο ρόλο στην επιλογή της μπότας. Αν σε ενδιαφέρει σοβαρά γράψε περισσότερα στοιχεία αλλιώς πάρε όποια από τις 3 θέλεις. Σίγουρα καλύτερη από την δική σου θα είναι που πρέπει να είναι πολύ παλιά και δεν γίνεται να εντοπιστεί καθώς υπάρχει η salto x,sx tx κλπ κλπ) Όλα τα παραπάνω έχουν γραφεί μόνο και μόνο για να σε προστατέψουν από μια πολύ λάθος αγορά και είναι γραμένα πολύ φιλικά. Edited December 16, 2020 by Velissarios 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Μάριος 1 Report post Posted December 16, 2020 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Λοιπόν μήκος ποδιού στα 289mm. Και πλάτος στα 112mm. Κοιτάω Salomon μια και τα πέδιλα που έχω είναι τα Salomon streetracer τα οποία είναι τα πρώτα πέδιλα μου και τα αγαπάω. Τις μπότες δεν θα το έλεγα γιατί με «στεναχωρούσαν» λίγο, ήταν στο 28,5 mondo point. Ψάχνωντας βρήκα και αυτές σε προσφορά Salomon s/pro 100 οι οποίες βρίσκονται στην Θεσσαλονίκη και θα μπορέσω πρώτα ο «COVID-19» να τις δοκιμάσω κιόλας. Παραθέτω φωτό από τα πέδιλα και τις μπότες. Και πάλι ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το ύψος μου είναι 1,80 και 90κιλά. Ps παλιά πήγαινα ίσα με 40 φορές για σκι τη σεζόν τώρα λόγω υποχρεώσεων πέντε με το ζόρι. Πάντως θα ήθελα να αρχίσω ξανά να ανεβαίνω στο βουνό πιο συχνά και με το γιο μου που έφτασε σε ηλικία για να δοκιμάσει το άθλημα. ευχαριστω και πάλι 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted December 16, 2020 Είναι στις προδιαγραφές μάλλον που ψάχνεις!!! S PRO 100 Built for skiers looking for all-day comfort and uncompromised performance, this boot combines easy step-in, a seamless liner and full customization possibilities, so you can experience unmatched fit while chasing that perfect turn. It’s Gripwalk premounted to offer you more safety grip and increased walking comfort. 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sbird 1,318 Report post Posted December 16, 2020 (edited) Βέβαια στο site της salomon γράφει last 100/106 το οποίο δεν το καταλαβαίνω ακριβώς.. Εν τω μεταξύ ο φίλος έχει last 112...!! Edited December 17, 2020 by sbird Quote You can't buy happiness - but you can buy a lift pass! Share this post Link to post Share on other sites
ashbury 2,929 Report post Posted December 17, 2020 Αν μπορώ να προσθέσω κάτι στις παρατηρήσεις των παιδιών, θα πρότεινα οπωσδήποτε να δοκιμάσεις μπότες με διαφορετικά χαρακτηριστικά instep. Επίσης να μην κολλήσεις απαραίτητα στο mondopoint ως τιμή σε σχέση με τις μετρήσεις του ποδιού σου. Αν κάνεις μια καλή δοκιμή-fit θα διαπιστώσεις ότι σε κάποιες εταιρείες μπορεί να πας αρκετά κάτω ανάλογα με το fit που θες. Σε σχέση με το τελευταίο να έχεις στο μυαλό σου πως ένα πολύ άνετο fit σήμερα θα οδηγήσει σε υπερβολικά loose fit μετά από κάποιες μέρες χρήσης. 4 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sbird 1,318 Report post Posted February 21, 2025 Έχει κάνει κανένας σκι με μπότες με gripwalk σε παλιότερη δέστρα χωρίς την ένδειξη gripwalk? Παρατήρησε κανείς τίποτα περίεργο σε τυχών release κλπ? Quote You can't buy happiness - but you can buy a lift pass! Share this post Link to post Share on other sites
jimkarys 579 Report post Posted February 21, 2025 Έχω κάνει αλλά δεν είναι και ότι καλύτερο. Αν δεν πιέζεις μπότα-δέστρα-πέδιλο όταν κάνεις σκι δεν θα έχεις πρόβλημα. Αν πιέζεις ξέχνα το. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sbird 1,318 Report post Posted February 21, 2025 13 minutes ago, jimkarys said: Έχω κάνει αλλά δεν είναι και ότι καλύτερο. Αν δεν πιέζεις μπότα-δέστρα-πέδιλο όταν κάνεις σκι δεν θα έχεις πρόβλημα. Αν πιέζεις ξέχνα το. Το θέμα αφορά τη σύζυγο η οποία κάνει χαλαρά σκι, δε το πιέζει-πατάει το πέδιλο. Ψάχνω να βρώ τις alpine σόλες να τις αλλάξω και δεν μπορώ να τις βρω προς το παρόν... Σε ευχαριστώ για την απάντηση, βοήθησες πολύ. Ίσως δοκιμάσει να κάνει χαλαρά μέχρι να βρω τις σόλες... 1 Quote You can't buy happiness - but you can buy a lift pass! Share this post Link to post Share on other sites
jimkarys 579 Report post Posted February 21, 2025 Να έχεις στο μυαλό σου ότι οι μπότες της ROXA πωλούνται με ίσιες σόλες και grip walk, οπότε το έχεις δίπορτο . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted February 21, 2025 (edited) 1 hour ago, sbird said: Έχει κάνει κανένας σκι με μπότες με gripwalk σε παλιότερη δέστρα χωρίς την ένδειξη gripwalk? Παρατήρησε κανείς τίποτα περίεργο σε τυχών release κλπ? Εχω κάνει πρόσφατα με τα (πολύ) παλιά πέδιλά μου χωρίς πρόβλημα. . Old school style βέβαια, αλλά σε Πανόραμα και Φαλκονέρα μια χαρά τα πήγαν. Edited February 21, 2025 by Pant 1 Quote Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
sbird 1,318 Report post Posted February 21, 2025 3 hours ago, Pant said: Εχω κάνει πρόσφατα με τα (πολύ) παλιά πέδιλά μου χωρίς πρόβλημα. . Old school style βέβαια, αλλά σε Πανόραμα και Φαλκονέρα μια χαρά τα πήγαν. Ευχαριστώ Παντελή! Quote You can't buy happiness - but you can buy a lift pass! Share this post Link to post Share on other sites
pka 1,173 Report post Posted February 21, 2025 8 hours ago, sbird said: Έχει κάνει κανένας σκι με μπότες με gripwalk σε παλιότερη δέστρα χωρίς την ένδειξη gripwalk? Παρατήρησε κανείς τίποτα περίεργο σε τυχών release κλπ? Μπορεί να κολλήσει η μπότα και να μην ανοίξει η δέστρα. Δε φαντάζομαι να έχει σημασία αν κάνεις σκι ήπια ή όχι. Φαντάζομαι μάλιστα ότι πιο πιθανό είναι να κολλήσει σε ήπιες καταστάσεις. Για να αποφύγουν αυτό το πρόβλημα οι δέστρες gripwalk έχουν κινούμενη επιφάνεια κάτω από τη μύτη της μπότας. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted February 25, 2025 (edited) On 2/21/2025 at 9:50 AM, sbird said: Edited March 4, 2025 by gioand 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites