aab 1,433 Report post Posted June 10, 2022 On 5/21/2022 at 7:24 PM, aab said: Η 10αρα καμπίνα τι τους χρειάζεται;Το ΧΚΠ χρησιμοποιεί 8άρες (25% μικρότερες) αλλά η βάση του (σαλέ) είναι στα 1950. Και βγάζει πολλά λεπτά από τη χρήση αυτού του σαλέ. Το ΧΚΚ, τι αντίστοιχο σκέπτεται να κάνει; Εκτός αν όλα τα οικοδομικά που βλέπουμε σημαίνει ότι ζήλεψαν δόξα ΧΚΠ. Συγχωριανέ, δεν μας τα δείχνεις όλα. Τελικά, όντως ζήλεψαν δόξα ΧΚΠ. Το λέει παρακάτω: Το Πέτρινο κτίριο θα γίνει σαλέ, χώρος υποδοχής επισκεπτών! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted June 11, 2022 On 6/9/2022 at 3:50 PM, typeDan said: Φλεβαρη λοιπον θα παμε με πιστολακια να λιωσουμε τα χιονια για να αρχισουν τα εργα.. Προφανώς δεν έζησες που εκλεισε Φλεβάρη η φτερό τότε που εγεινε της μουρλης στην β φάση . <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
typeDan 776 Report post Posted June 11, 2022 Πιστολακια δεν θυμαμαι.. [emoji23]Πλεον με το συγκεκριμενο ΧΚ ειμαι της λογικης απλα να γινει, οσο πιο συντομα γινεται. Ξερω τι να περιμενω. Συμβιβαζομαι, αλλοι οχι και ειναι δικαιωμα του καθενος να κρινει. [emoji6][emoji3590] Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted June 11, 2022 (edited) Χαχαχα τι χρόνια και αυτή η 2014-2015. Χάλια από χιόνι , μέχρι που έκλεισε η φτερό και μετά ξεσκιστηκε να ρίχνει . Κλασική συμπεριφορά ελληνικών χιονοδρομικών . Ας την γράψω εδώ έχουν τον νου τους όσοι πάρουν ετήσια στα Καλάβρυτα . Εβγαλε το χκπ μια απίστευτη προσφορά στην ετήσια τον Νοέμβρη . Λέγαμε το αφεντικό τρελάθηκε . Και Μόλις μπήκε ο Φλεβάρης ανακοίνωσε ότι θα κλείσει η φτερό . Συνηθισμένα πράγματα .... Με την ευκαιρία διάβασα λίγο από το παλιό φόρουμ εκείνης της χρονιάς . Έχω να πω δυο πράγματα . Δεν φταίει η Κασσάνδρα που ήταν....Κασσάνδρα . Ας την ακούγαμε. Κάποιοι πρέπει να σκίσουν διπλώματα . Edited June 11, 2022 by vro <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites