Jump to content
  • Upcoming Events

No upcoming events found
nikosp81

Αγορά εξοπλισμού - Αρχαριος

Recommended Posts

Καλησπέρα ομάδα.

Σκέφτομαι να αγοράσω εξοπλισμό ώστε να μπορέσω να εξέλιξω την τεχνική μου μιας και είμαι αρχάριος. Δεύτερη σεζόν κάνω.... η πρώτη ήταν με κορονοιο και μας έκοψε στη μέση.

Ο σωματοτυπος μου είναι 163cm 70κιλα (φταίνε τα μελομακάρονα των Χριστουγέννων) αν και συνήθως είμαι στα 67κιλα.

Το πέδιλο που νοικιάζω τώρα είναι 156cm. Οπότε σκέφτομαι να πάρω το ίδιο. Ξέρω να καρβαρω αλλά το δουλεύω ακόμα, οι γρήγορες ταχύτητες στη φάση αυτή με "τρομάζουν" λίγο και γι αυτό το λόγο δουλεύω και κοφτές στροφές και μαρεσουν μπορώ να πω. Οι πίστες που μπαίνω είναι μπλε.

Για μπότα σκέφτομαι κάτι σε flex 80. 

Θα μπορούσα να ειχα τα φώτα σας? Να προσέξω κάτι ή να κοιτάξω για διαφορετικά χαραντηριστικα? 

5 hours ago, nikosp81 said:

Καλησπέρα ομάδα.

Σκέφτομαι να αγοράσω εξοπλισμό ώστε να μπορέσω να εξέλιξω την τεχνική μου μιας και είμαι αρχάριος. Δεύτερη σεζόν κάνω.... η πρώτη ήταν με κορονοιο και μας έκοψε στη μέση.

Ο σωματοτυπος μου είναι 163cm 70κιλα (φταίνε τα μελομακάρονα των Χριστουγέννων) αν και συνήθως είμαι στα 67κιλα.

Το πέδιλο που νοικιάζω τώρα είναι 156cm. Οπότε σκέφτομαι να πάρω το ίδιο. Ξέρω να καρβαρω αλλά το δουλεύω ακόμα, οι γρήγορες ταχύτητες στη φάση αυτή με "τρομάζουν" λίγο και γι αυτό το λόγο δουλεύω και κοφτές στροφές και μαρεσουν μπορώ να πω. Οι πίστες που μπαίνω είναι μπλε.

Για μπότα σκέφτομαι κάτι σε flex 80. 

Θα μπορούσα να ειχα τα φώτα σας? Να προσέξω κάτι ή να κοιτάξω για διαφορετικά χαραντηριστικα? 

Καλωσηρθες. 

Για αρχή ρίξε μια ματιά σε αυτό εδώ το νήμα. 

Εν συντομία, το βασικότερο όλων είναι η μπότα. Να είναι όσο πιο κοντά στο πόδι σου (σε νούμερο) κ πιο στενή αντέχεις χωρίς να πονάς, εφόσον φυσικά θες να ασχοληθείς και να μάθεις σωστά. Με το flex μην πολύ ασχολείσαι, συνήθως ομως οι καλές και στενές μπότες έχουν φλεξ 100+.