Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
ΣΤΧ

Χ/Κ Παρνασσού 2023 - 2025

Recommended Posts

28 minutes ago, Χρήστος Λάππας said:

Κώστα, με ποιο πρόγραμμα έκανες την επεξεργασία; Μου αρέσει που δίνει ταχύτητα και υψόμετρο.

Αν δε κάνω λάθος είναι απ τη κάμερα...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ειναι απο την καμερα , ειναι accessory blu tooth ρολοι χειρος που εχει μεταξυ αλλων  ενσωματωμενο GPS 

  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Al_Foutzin said:

Α οκ σωστό νόμιζα είναι όπως στις GoPro..

Τι εννοείς; Στις gopro δεν έχει κάτι ενσωματωμένο πέρα από  gps (και αυτό μέχρι την 11). Ότι data βλέπεις είναι απο το telemetry overlay που κοστίζει 150 περίπου ευρώ. Μήπως εννοείς κάτι άλλο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάτω πάρκινγκ 7 , VIP 40 ευρώ .

Η πλεμπα παρκάρει έξω στο μεγάλο .

Πάνω πάρκινγκ φτερό ελεύθερα .

  • Sad 1
  • Haha 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πουδρι να φαν και οι κότες .

 

IMG_20240113_100510.jpg

  • Like 2
  • Love 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Al_Foutzin said:

Τελικά στον Βάκχο ανεβαίνουν και καμπίνες; 

Είχαν πει ότι θα δουλεύει μόνο καρέκλες? Αποκλειστικά για χιονοδρόμους στη συνέντευξη του Γιαννόπουλου.

Κοκοκοκοκοκοκο μαμ πούδρα


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Velissarios said:

Τι εννοείς; Στις gopro δεν έχει κάτι ενσωματωμένο πέρα από  gps (και αυτό μέχρι την 11). Ότι data βλέπεις είναι απο το telemetry overlay που κοστίζει 150 περίπου ευρώ. Μήπως εννοείς κάτι άλλο;

Μέσα από την εφαρμογή κινητού στην 10 και την 11 σίγουρα έβαζες αντίστοιχα γραφικά με ταχύτητα, θέση, υψόμετρο και αν κανείς export στα εμφανίζει στο βίντεο. Δεν θυμάμαι αυτό το overlay να κόστιζε πάντως τόσο (αν και είχα το ετήσιο subscription της GoPro)

  • Like 1

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, vro said:

πάρκινγκ 7 , VIP 40 ευρώ .

Για πιο έχουν δώσει από €67 …! 🥸🤓🤣😂

Edited by vaggelis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φτερό 40,

Ζερματ 30 

 

Πρώτη φορά αισθάνθηκα την ανάγκη να βγάλω μπότες .

Ξεσκιδ

 

IMG_20240113_120056.jpg

  • Like 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Al_Foutzin said:

Τελικά στον Βάκχο ανεβαίνουν και καμπίνες; 

Όχι δεν έχει καμπίνες 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Al_Foutzin said:

Τελικά στον Βάκχο ανεβαίνουν και καμπίνες; 

Πάντως αν ισχύει το γνωστό 3-κενό-3 για τις καρέκλες χωρίς καμπίνες, δεν βοηθάει κάτι στις ουρές, ίσα ίσα που τις μεγαλώνει από την πλευρά της καρέκλας. Ίσως μια καλύτερη σκέψη θα ήταν να μπαίνουν και καμπίνες για να σπάει από την άλλη και να βοηθάνε κυρίως ομάδες παιδιών, αλλά να μην επιτρέπονται επισκέπτες.

  • Like 3

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό δεν είναι σαλέ είναι καθεδρικός ναός 

 

 

IMG_20240113_130216.jpg

IMG_20240113_130223.jpg

IMG_20240113_130230.jpg

IMG_20240113_130251.jpg

  • Like 2
  • Haha 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kι όμως έβαλαν καμπίνες προς Βάκχο

 

 

kamp.png


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, ΜΙΚ said:

Kι όμως έβαλαν καμπίνες προς Βάκχο

 

 

kamp.png

 

Screenshot_2024-01-13-13-07-05-252_com.facebook.katana.jpg

  • Sad 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περιμένουμε φωτό με την ουρά να έχει φτάσει στην αρχή του Αιόλου..🤦‍♂️


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την Πέμπτη που ήμουνα δεν είχανε καθόλου καμπίνες , έτσι κι αλλιώς έχουμε καταλάβει τι αξιοπιστία έχουν τα λεγόμενα τους οπότε δε μου κάνει εντύπωση..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και όμως η ουρά ήταν 2-3 λεπτα μετά τις δύο που έπεσα κελάρια .

Ναναι καλά ο μπουχος. Ήταν να είναι 12 με 13 αλλά πήγε μια ώρα παραπάνω . Έφυγε σχεδόν όλος ο κόσμος .

Λοιπόν μετά από ένα τετραήμερο από το οποίο έκανα φοβερό σκι τρεις μέρες έχω να σημειώσω τα παρακάτω:

Ευχαριστώ τους εργαζόμενους του χκπ που με μισθούς , δυστυχώς προσβλητικούς για τις ικανότητες τους, κάναν ότι καλύτερο μπορούσαν .

Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον διευθύνοντα και υπεύθυνο των λιφτ κ. Τουρκοχωριτη που φροντίζει για την ασφάλεια μας , έστω και με παράλογες αποφάσεις της ΕΤΑΔ, τον υπεύθυνο χιονοδρομιας κ. Οικονόμου ( έχει το χκπ σήμανση στις πίστες που αλλά χιονοδρομικά πρεπει να ζηλεύουν. )

Ευχαριστώ το team νουλικα με αρχηγό τον κ Οικονόμου για το πάτημα που ήταν αξιοπρεπές σε λίγο και σχετικά δύσκολο χιόνι. 

Εχοντας πει όλα τα καλά του κόσμου δικαιούμαι να πω και παρατηρήσεις. 

Το κλείσιμο στις τρεις καθημερινά είναι απαράδεκτο για ευρωπαϊκό χιονοδρομικό.

Ο Δίας έχει πολύ χιόνι , το λιφτ είναι παρατημένο , η κάθοδος από Δια Ερμή έχει πολύ χιονι. Έπρεπε να ανοίξει .

Ο Οδυσσέας έπρεπε να γίνει προσπάθεια έστω να πατηθεί η γραμμή του. 

Το απότομο του Βάκχου έπρεπε να έχει πατηθεί αφού πατήθηκε το απότομο της 6 που έχει λιγώτερο χιόνι. 

Ο Περικλής έχει πεθάνει , τελεία και παύλα . Δεν υπάρχει ανάσταση στα λιφτ , μόνο θα κουράζονται οι εργαζόμενοι στο χιονοδρομικό. 

Μου είπαν ότι και η Σαχάρα έχει πολύ χιόνι , περιμένω βίντεο και φώτο. 

10, 14 , 7 εξαιρετικά. 

Είναι παράλογο να πηγαινοέρχονται τα καρεκλακια στον Ερμή αλλά να μην χρησιμοποιούνται ούτε στο πήγαινε , ούτε στο ελα . 

 

Είμαι 60 χρόνων , δεν με νοιάζει.

Αυτά .

Καλή συνέχεια 

Παράκληση για λόγους ασφαλείας πατήστε έστω με φρεζα την περιφερειακή από την αρχή της ως το τέλος . Κατανοώ ότι το χκπ δεν φέρει καμμία ευθύνη για αυτή την περιοχή , δείτε το σαν προσφορά στην χιονοδρομικη κοινότητα .

 

IMG_20240113_143036.jpg

IMG_20240113_153133.jpg

IMG_20240113_152845.jpg

IMG_20240113_152739.jpg

  • Like 5
  • Love 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://digitalstar.gr/media/6584457e389f6e/

Στο 3.11 του βίντεο ο υπεύθυνος επικοινωνίας λέει "φέτος μόνο για χιονοδρόμους ο Βάκχος". Από το πρώτο Σάββατο της σεζόν οι επισκέπτες κόβουν βόλτες στην κορφή του Βάκχου ρε θηρία?

418727769_908231743851140_4060548693105630831_n.thumb.jpg.d07ca8c6d6d5b9f7a52461e0c6ddb428.jpg417725442_313060218401958_9068005551193946037_n.thumb.jpg.0d783425df4b0ec631a56d9a2c786061.jpg417391173_1765144303960793_862064865329070074_n.thumb.jpg.940c0f380aad35bd7717b7c0cb0b2e50.jpg

 

  • Like 1
  • Haha 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι από την εταδ 😛

  • Haha 3

τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, ΜΙΚ said:

Kι όμως έβαλαν καμπίνες προς Βάκχο

 

 

kamp.png

 

Όντως. Αν επιτρέπουν μόνο χιονοδρόμους σε αυτές, καλά έκαναν και τις έβαλαν.


c-fit-w-2032-q-auto-eco8A811000001_RUSTLER-9.thumb.png.9255e2d942715bd236de9137259dd7e2.png

You can't buy happiness - but you can buy a lift pass!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ουρά στον Βάκχο 9,45 σήμερα .

Πρωτού καν κάνει κλακ ο Λάπας .

Ελεος. 

 

FB_IMG_1705222975695.jpg

  • Sad 3
  • Haha 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...