ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 10, 2024 Δυστυχώς οι πιστέρ του χιονοδρομικού επιτρέπουν να συνεχίσει ανέμελος το σκι του κάποιος που δεν γνωρίζει αυτούς τους κανόνες. Αντίθετα ενώ τους δηλώνει ρητά "φταιει ο άλλος που έστριψε στην πορεία μου, δεν έχει σημασία ποιος ήταν πάνω ή πίσω, εγώ πήγαινα ευθεία στην πίστα μου και αυτός ήρθε από την άλλη πίστα μπροστά μου". Για την ιστορία τελικιασμένο σανίδι στην ένωση πιστών άκρη άκρη. Και οι δύο ήταν πίστες κεντρικές οπότε δεν υπάρχει προτεραιότητα... Από FIS: Rule 2 Collisions usually happen because skiers or snowboarders are moving too fast, out of control or have failed to see others. A skier or snowboarder must be able to stop, turn and move within the ambit of his own vision. In crowded areas or in places where visibility is reduced, skiers and snowboarders must move slowly especially at the edge of a steep slope, at the bottom of a slope and within areas surrounding ski lifts. Rule 3 Skiing and snowboarding are free activity sports, where everyone may move where and as they please, provided that they abide by these rules and adapt their skiing and snowboarding to their personal ability and to the prevailing conditions on the mountain. The skier or snowboarder in front has priority. The skier or snowboarder moving behind another in the same direction must keep sufficient distance between themselves and the other skier or snowboarder so as to leave the preceding skier or snowboarder enough space to make all their movements freely. Rule 4 A skier or snowboarder who overtakes another is wholly responsible for completing that manoeuvre in such a way to cause no difficulty to the skier or snowboarder being overtaken. This responsibility rests with them until the overtaking manoeuvre has been completed. This rule applies even when overtaking a stationary skier or snowboarder. Rule 5 Experience proves that joining a slope or starting again after stopping is the source of accidents. It is absolutely essential that a skier or snowboarder finding them in this situation enters the slope safely and without causing an obstruction or danger to themselves or others. Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted January 10, 2024 Τελευταία φορά κατέβαινες με ένα ντρον από πάνω και έναν σανιδά από δίπλα . Εκεί έγινε; Το έβγαλε το ντρον; <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 10, 2024 Όχι. Το είδε πιστέρ ευτυχώς. Δυστυχώς αν δεν θέλει να ακούσει ο πελάτης, ο πιστέρ κάνει σύσταση. Αν ο πελάτης δεν θέλει να ακούσει τη σύσταση είναι πρόβλημα των άλλων πελατών...η διοίκηση μόνο ανακοινώσεις χωρίς αντίκρυσμα ξέρει να γράφει Από την ανακοίνωση της 05/12 του ΧΚΠ: Εξασφάλιση καθημερινής παρουσίας αστυνομικών – χιονοδρόμων για λόγους ασφαλείας και αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών Άσε που ειχαμε και 10 Tesla που έμειναν επειδή πίστεψαν τα ΕΤΑΔ Τοποθέτηση σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted January 10, 2024 Τελικά το πιο πολύ χιόνι ή έστω το μη τόσο «φυσημενο», έπεσε στη Φτερό σύμφωνα με έγκυρες πηγές.. Βέβαια επειδή δεν έχει ρίξει 3 μέτρα χιόνι, η κοτρώνες καραδοκούν! Τζοκερ είναι εξάλλου! Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,194 Report post Posted January 11, 2024 On 12/24/2023 at 12:27 AM, vro said: 120 θέσεις επί πληρωμή στο πάρκινγκ στην φτερό (40 ευρώ) και 107 στα κελάρια (70 ευρώ ) Συγκοινωνιολόγος και δάσκαλος του σκι αναρωτιόταν πως θα βγουν 120 θέσεις στην φτερό . Πάντα είχα σε χαμηλή εκτίμηση του αποφοίτους του Μετσόβιου. Απλά δίνεις το κλειδί στον παρκαδορο και στο παρκαρει μπροστά από το σκυλαδικο. Μηπως οι 120 θεσεις βγαινουν στο πανω παρκινγκ της Φτερολακκας πισω απο το σαλε? Ασχετο αλλα ανεβηκα πριν λιγες ημερες για καφε και κανοντας μια βολτα με τα ποδια στην φτερολακκα παρατηρησα οτι υπηρχαν στην αρχη της 6 ενα σωρο μπετοβεργες 50-60 ποντων , ορθιες, καρφωμενες στο χωμα ..... Ανατριχιασα στην ιδεα τι μπορει να συμβει οταν καλυφθουν απο το χιονι και καποιος πεσει πανω τους.... Και γενικα σε ολο το βουνο ... πολυ σκουπιδι και πολυ σκραπ με επιασε η ψυχη μου 3 Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted January 11, 2024 Σκέφτομαι εάν θα πρέπει σαν σύλλογος να αρχίσουμε να επικοινωνούμε για αστοχίες του χιονοδρομικού με την περιφέρεια και με κοινοποίηση στον εισαγγελέα για να βγάλουμε κάποια άκρη ……. 15 minutes ago, StavRos said: της 6 ενα σωρο μπετοβεργες 50-60 ποντων , ορθιες, καρφωμενες 🫨🫨🫨🫨🫨🫨🫨 Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted January 11, 2024 μήπως έχεις φωτογραφία ? 1 τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted January 11, 2024 Σήμερα η φτερό ήτανε κλειστή ακόμα και για ορειβατικό σκι . Γινότανε προστασία για το Σάββατο , στρωνανε 6 και 14. Αλλά οι ορειβάτες πήγανε εκτός χιονοδρομικού . 2 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,194 Report post Posted January 11, 2024 1 hour ago, korn said: μήπως έχεις φωτογραφία ? δυστυχως οχι. Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted January 11, 2024 26 minutes ago, vro said: Σήμερα η φτερό ήτανε κλειστή ακόμα και για ορειβατικό σκι Για ορειβατικό ! το σαλέ στην φτερό το δίνουν ανοικτό ! Είναι κλειστό ? Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted January 11, 2024 19 hours ago, ΜΙΚ said: Για την ιστορία τελικιασμένο σανίδι στην ένωση πιστών άκρη άκρη. Και οι δύο ήταν πίστες κεντρικές οπότε δεν υπάρχει προτεραιότητα... Χτύπησες ή απλή πτώση; Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 11, 2024 4 minutes ago, Velissarios said: Χτύπησες ή απλή πτώση; Δεν με πέτυχε, απλά με έβρισε που...έκανα στροφές μπροστά του. Ούτε εγώ ούτε οι πιστερ μπόρεσαν να του εξηγήσουν τους κανόνες χιονοδρομίας αλλά...καλή τύχη στον επόμενο. Διαγωνισμένος μπετόβεργας 2023. Βρείτε και κερδίστε 1 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted January 11, 2024 (edited) 3 hours ago, vaggelis said: Για ορειβατικό ! το σαλέ στην φτερό το δίνουν ανοικτό ! Είναι κλειστό ? Το σαλέ ειναι ανοικτο. Ο δρόμος προσβάσιμος με χιόνι μόνο σε ένα σημείο. Επειδή φρεζαρανε την 6 και την 14 σήμερα είχανε κλείσει όλο το πεδίο του χιονοδρομικού ακόμα και για ορειβατικό σκι . Πχ δεν μπορούσες καν να προσεγγίσεις την Καλλιόπη από κάτω επειδή τυπικα έμπαινες στον δρόμο της 7 που είχαν πατήσει . Επισεις δεν μπορουσες να πάρεις τα σκι στο λιφτ της 7. Σωστό τα περί ασφαλείας για τα ρατρακ ειδικά αν έχουν συρματόσχοινο αλλά να μην φτάνουμε στο αντίθετο άκρο. Δεν μπορεί να κλείνει όλο το βουνό . Κατανοώ το άγχος του χκπ να ετοιμάσει την Φτερόλακκα για το Σάββατο γιατι θα γίνει σφαγή αλλά η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι είναι υπερβολή να κλείνεις όλο το βουνό . Εμείς πάντως βρήκαμε τον τρόπο να κάνουμε την δουλειά μας και το φχαριστηθηκαμε . Έχουμε ανεβάσει παιδιά και εγγόνια στα βουνά και κάποια στιγμή το χιονοδρομικό και οι άνθρωποι του θα έπρεπε να εμπιστεύονται τον λόγο μας όπως και εμείς εμπιστευόμαστε τον δικό τους . Edited January 11, 2024 by vro 4 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted January 11, 2024 Αύριο θα χρεώσει κανονική μέρα ή "ειδικών συνθηκών" ; Διότι ακούστηκε πως θα είναι ανοικτά όλα όλες τις μέρες. Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted January 11, 2024 3 hours ago, ΜΙΚ said: Δεν με πέτυχε, απλά με έβρισε που...έκανα στροφές μπροστά του. Ούτε εγώ ούτε οι πιστερ μπόρεσαν να του εξηγήσουν τους κανόνες χιονοδρομίας αλλά...καλή τύχη στον επόμενο. Ηταν θέμα συμπεριφοράς (και νοημοσύνης) ή παράβασης των κανονισμών; Του αφαίρεσαν την κάρτα; Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 11, 2024 Aρχικά να δώσουμε το βραβείο μπετόβεργα 2023 στο ΧΚΠ και περιμένουμε τις συμμετοχές για το μπετόβεργα 2024. 22.01.2023 αυτά που βλέπετε είναι σίδερα εξαιρετικής ποιότητος μικρής διαμέτρου αλλά νομίζω ικανά να διαπεράσουν ότι άτυχο πέσει πάνω τους 1 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 11, 2024 1 hour ago, Pant said: Ηταν θέμα συμπεριφοράς (και νοημοσύνης) ή παράβασης των κανονισμών; Του αφαίρεσαν την κάρτα; 1. Δεν γνωρίζει (όπως και πάρα πολλοί) τον πρώτο βασικό κανονισμό ασφάλειας χιονοδρομικής συμπεριφοράς. 2. Δεν θέλει να ακούσει (ούτε από πιστέρ) τον κανονισμό. 3. Κάνα μισάωρο από την ενημέρωσή στη βάση του λιφτ κανένας δεν είχε ασχοληθεί με το περιστατικό. Ένα λιφτ δούλευε όλο κι όλο. 4. Υστερα από πολλά παρακάλια μου του λένε χαμηλόφωνα "πήγαινε πιο προσεκτικά και πιο σιγά". Κανένας δεν μπήκε στην ουσία του κανονισμού. Όχι ένας και δύο...τρεις διαφορετικοί πιστέρ. 5. Παρά τη γραπτή ανακοίνωση των ΕΤΑΔ για ασφάλεια και αστυνομικούς οι πιστερ φοβούνται μη φάνε ξύλο και φυσικά αρνήθηκαν να πάρουν την κάρτα του. Φαντάσου ότι οδηγούμε στο δρόμο σαν χάροι, παίρνουν τηλέφωνα την τροχαία, μας σταματάει η τροχαία και λέμε "δεν ξέρω ότι σταματάμε στα στοπ και δεν θα σταματάω". Και η τροχαία μας λέει "σας παρακαλούμε να πηγαίνετε λίγο πιο σιγά" (χαμηλόφωνα) και φεύγει. 1 3 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Dimitris101 12 Report post Posted January 11, 2024 (edited) Επειδή σήμερα ήμουν εκεί (Πρώτη φορά για την σεζόν ! Πολύ καλό το χιόνι ! μέχρι το τέλος.. (Υπάρχουνε πετραδάκια παντού μια χαρά τα γρατζούνισα τα πέδιλα) αλλά μια χαρά μπορεί να δουλέψει το χιονοδρομικό Τώρα για το άλλο που λέει ο Μικ Οι άνθρωποι είναι άθλιοι !! Δεν έχει αλλάξει τίποτα από πέρσι ! Δεν έχουνε κάνει επισκευές σε τίποτα όταν λέμε τίποτα εννοούμε τίποτα απολύτως ! Το συρόμενο όλη την ώρα χαλούσε τα ίδια ακριβώς προβλήματα , skidata χαλασμένα Ούτε την πόρτα της τουαλέτας την σπασμένη δεν έχουν αλλάξει ρε ! Μιλάμε για χαλί μαύρο Τα παιδιά στα λιφτ εχουνε μείνει ούτε και εγώ ξέρω πόσα χρόνια με τα ίδια μπουφάν από κόκκινο έχει γίνει ένα ροζουλί δηλαδή τους βλέπεις και νομίζεις ότι είναι άστεγοι ! Ξεβαμμένα σκισμένα ταλαιπωρημένα ! Μαρέσει που θέλαμε να έχουνε κάνει και συντήρηση στον Ηρακλή ! Άμα δεν τους ήξερα θα σας έλεγα ότι ούτε γράσο δεν έχουνε βάλει ! Τι ξεφτίλα στο «μεγαλύτερο χιονοδρομικό της Ελλάδας» Edited January 11, 2024 by Dimitris101 1 3 Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted January 12, 2024 Τελικά στον Βάκχο ανεβαίνουν και καμπίνες; Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted January 12, 2024 Τι κατασταση επικρατει επανω ρε παιδια;...ξερει κανενας,επειδη το σκεφτομαι για αυτιο. Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted January 12, 2024 Ο Ηρακλής πως είναι σε Ανομονη λειτουργίας; Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted January 12, 2024 1 hour ago, KonKan said: Ο Ηρακλής πως είναι σε Ανομονη λειτουργίας; Όταν θα βλέπεις τον Βάκχο κάνα χιλιόμετρο μακριά στην ουρά θα φωνάζουν με τα μεγάφωνα " σε λίγο ανοίγει ο Ηρακλής " 4 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted January 12, 2024 7 3 Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,261 Report post Posted January 12, 2024 Ουδεμία σχέση έχω με αυτούς τους χούλιγκαν . Εγώ είμαι σοβαρός σκιέρ , δεν είμαι Τέντυ μπόϋ. 2 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 12, 2024 42 minutes ago, Hellbent said: Κώστα, με ποιο πρόγραμμα έκανες την επεξεργασία; Μου αρέσει που δίνει ταχύτητα και υψόμετρο. Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites