MakisM 3,965 Report post Posted November 22, 2007 Σχετικο-ασχετο, μολις τσιμπησα ενα ζευγαρι Nordica Speedmachine 8 (Flex 100) για τον μειρακα απο το Best-O σε εκπτωση ιδια με αυτη που πηρα απο το Nazca για τις δικες μου περσι μια μερα πριν κλεισει . Συνθημα: Snowclub Παρασυνθημα: Μελος Του ταιριαζουν γαντι Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted November 22, 2007 Συνθημα: Snowclub Παρασυνθημα: Μελος Επανέλαβε το αληθές Καλοφόρετες να είναι Μάκη. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted November 22, 2007 (...)με αυτούς σταθεροποιείς σε φοβερό βαθμό το πόδι μέσα στη μπότα και κατανέμεις σωστά την πίεση του βάρους σου. Είναι μεγάλη η διαφορά και ειδικά όταν κάνεις πολλές ώρες σκι, έχεις πόδια ξεκούραστα και καλύτερο πάτημα σε όλες τις φάσεις της στροφής, χωρίς να χρειάζεται να σφίγγεις πολύ τα κλιπ, για να έχεις σταθερότητα και ακρίβεια. Λογικό, ακόμα πιο έξυπνο φάινεται γιατί μπορείς και έχεις χαλαρότερα τις μπότες σου, ειδικά αυτό είναι πολύ καλό πλεονέκτημα κατα περίπτωση. Βέβαια δεν ξέρω στην πράξη πόση διαφορά έχει , αλλά ακουγεται πολύ λογικό και μάλλον θα το δοκιμάσω. Ωστόσο για την διαμόρφωση custom πάτου και σε θεωρητικο πλαισιο , θα διαφωνήσω για την καθιστή θέση και αυτό γιατι κάνοντας το σπορ το πέλμα δέχεται την πίεση του βάρους του σώματος , αν κάθεσαι σε καρέκλα το πέλμα δεν θα πατήσει καλά στο καλούπι. Σε μια εταιρία την οποία έχω υπόψην μου την sidas.com , δεν σε βάζει μόνο όρθιο , αλλά και να πιέζεις τα πελματά σου ακόμα περισσότερο με την βοηθεια πλαινής στηριξης (σαν δίζυγο ) πάνω απο το μηχάνημα. Αυτό είναι πολύ έυλογο γίατι την ώρα της κατάβασης , το πέλμα δεν δέχεται μόνο το βάρος του σώματος καθεαυτό αλλά πολαπλασιασμένο ανάλογα την κατάβαση και των δυναμεων που επιδρούν .. ..τέλος πάντων πολύς λόγος για τους... "πάτους" (αχαχα) , όπως και να ΄χει ... Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 22, 2007 Επί του προκειμένου, στο LaPlagne θα βρω κάπου να φτιάξω custom μπότες; Έχει κανείς υπόψιν συγκεκριμένα καταστήματα; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted November 23, 2007 Σε μια εταιρία την οποία έχω υπόψην μου την sidas.com , δεν σε βάζει μόνο όρθιο , αλλά και να πιέζεις τα πελματά σου ακόμα περισσότερο με την βοηθεια πλαινής στηριξης (σαν δίζυγο ) πάνω απο το μηχάνημα. Αυτό είναι πολύ έυλογο γίατι την ώρα της κατάβασης , το πέλμα δεν δέχεται μόνο το βάρος του σώματος καθεαυτό αλλά πολαπλασιασμένο ανάλογα την κατάβαση και των δυναμεων που επιδρούν .. ..τέλος πάντων πολύς λόγος για τους... "πάτους" (αχαχα) , όπως και να ΄χει ... Κι όμως sidas η conformable (το ίδιο είναι), έφτιαξα κι εγώ με την καθιστή μέθοδο... με την όρθια είχα φτιάξει τα δύο προηγούμενα ζευγάρια μου. Ο αρχιμάστορας ήταν Καναδός και ο πρωτομάστορας Ιρλανδός, σε Γαλλικό περιβάλλον με υποκείμενο Έλληνα (εμένα)...μιλάμε για πραγματική παγκοσμοιοποίηση... Για τους custom πάτους αξίζει να μιλάμε...πολύ περισσότερο από τις κάλτσες και μάλλον παραπάνω και από τις πολύ συχνές ερωτήσεις του τύπου: είμαι 1,90μ και 85 κιλά και κάνω μοβ προς φούξια πίστες με παράλληλο, τι σκι να πάρω από αυτά που είδα και μου αρέσουν τα χρωματάκια τους; 80 Quote Share this post Link to post Share on other sites
A.K 0 Report post Posted November 23, 2007 είμαι 1,90μ και 85 κιλά και κάνω μοβ προς φούξια πίστες με παράλληλο, τι σκι να πάρω από αυτά που είδα και μου αρέσουν τα χρωματάκια τους... ΦΙΛΕ ΛΟΥΗ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΨΗΛΩΣΕΣ ΑΛΛΑ ΕΜΑΘΕΣ ΚΑΙ ΣΚΙ....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cookmangr 0 Report post Posted November 24, 2007 Δεν εννοώ ότι μπορείς να φοράς μια τεράστια μπότα και επειδή πατάς σωστά να μη κουνιέται το πόδι. Μιλάω για σωστό μέγεθος μπότας που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΦΙΓΜΕΝΗ και πάλι δεν κουνιέται το πόδι. Είναι θέμα τεχνικής, αν πατάς λάθος θα σηκώνεται η φτέρνα ακόμα και με σωστό μέγεθος μπότας. Δεν μπορεί η μπότα να σου κρατάει το πόδι βιδωμένο κάτω αν εσύ πατάς λάθος και σηκώνεις τη φτέρνα. φιλε μου δεν υπαρχει θεμα τεχνικης στο πατημα της μποτας..... υπαρχει το στενο καλουπι της μποτας και το φαρδυ καλουπι η καθε μποτα εχει το δικο της στυλ και σε εσενα αναλογα με το σχημα του ποδιου σου ετσι αναλογα σου καθεται η μποτα σου.... και στο σκι δεν υπαρχει αυτο το πραγμα ......δεν σφιγγω πολυ την μποτα μου ...... παρε ενα ζευγαρι αθλητικα παπουτσια μην δενεις τα κορδονια και ξεκινα να τρεξεις..... το ιδιο ακριβως ειναι και στην μποτα σου οταν κανεις σκι..... Quote http://www.freewebs.com/greekradicals/ Share this post Link to post Share on other sites
nek70 5 Report post Posted November 24, 2007 Στις αλπικές μου μπότες έχω βάλει πάτους και συμφωνώ ότι η διαφορά είναι πολύ μεγάλη, πρόσφατα αγόρασα τις Garmont Adrenalin για ορειβατικό σκι σε αυτές μπορώ να προσθέσω διαμορφωμένους πάτους? Λογικά γίνεται χωρίς πρόβλημα, έχει κανείς σχετική εμπειρία? Στην Ελλάδα υπάρχει κάποιος που το κάνει σωστά? Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted December 20, 2007 Επί του προκειμένου, στο LaPlagne θα βρω κάπου να φτιάξω custom μπότες; Έχει κανείς υπόψιν συγκεκριμένα καταστήματα; εδώ custom πατους Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
7ψυχος_gtsap 1,066 Report post Posted December 20, 2007 Επί του προκειμένου, στο LaPlagne θα βρω κάπου να φτιάξω custom μπότες; Έχει κανείς υπόψιν συγκεκριμένα καταστήματα; Αγαπητέ Χρήστο, πριν 3 χρόνια γύρισα όλα τα μαγαζιά στην πλατεία του La Plagne και στο μεγάλο ξενοδοχείο που τελειώνει το κρεμαστρό τρενάκι. Πουθενά δεν το έκαναν επί τόπου. Ίσως στο χωριουδάκι BELLECOTE (νοτιότερα και χαμηλότερα του LaPlagne, πας εκεί κάνοντας ski) το κάνουν επί τόπου. Θα σε συμβούλευα να ρωτήσεις (την πρώτη ημέρα που θα πας) ένα δάσκαλο του ski (φοράνε όλοι κόκκινες φόρμες). Εϊναι πολύ πιθανό να ξέρει να σου πει. Φιλικά g tsap Quote Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν. Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted December 20, 2007 Πουθενά δεν το έκαναν επί τόπου. το κάνουν επί τόπου. (φοράνε όλοι κόκκινες φόρμες). Αυτες ειναι πληροφορίες που ο Λαππας θα εκτιμήσει δεόντος... Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 21, 2007 Στα υπόψιν! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted December 21, 2007 Η αληθεια ειναι οτι και εγώ λεω φετος να κάνω custom μποτες. Δεν βρίσκω να φτιάχνουν ολοκληρη μποτα αλλά μονο εσωτερικά, στο μέρος που πάμε, αλλά το val d isere ειναι σχετικά κοντά που εχει κατι απ οτι ξερω. Επισης μου ειχαν πει οτι έχει στη Grenoble εναν καλο μάστορα. Το θεμα με αυτες τις μποτες είναι οτι δεν μπορείς να τελειώσεις μια κι έξω τη δουλειά, πρεπει να πας δυο φορές, οποτε θα φάω απαραίτητα δυο απογεύματα. Δεν ξέρω εκτός απο μένα και τον Χρηστο ενδιαφέρεται και κανεις αλλος? Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted December 21, 2007 Η αληθεια ειναι οτι και εγώ λεω φετος να κάνω custom μποτες. Δεν βρίσκω να φτιάχνουν ολοκληρη μποτα αλλά μονο εσωτερικά, στο μέρος που πάμε, αλλά το val d isere ειναι σχετικά κοντά που εχει κατι απ οτι ξερω. Επισης μου ειχαν πει οτι έχει στη Grenoble εναν καλο μάστορα. Το θεμα με αυτες τις μποτες είναι οτι δεν μπορείς να τελειώσεις μια κι έξω τη δουλειά, πρεπει να πας δυο φορές, οποτε θα φάω απαραίτητα δυο απογεύματα. Δεν ξέρω εκτός απο μένα και τον Χρηστο ενδιαφέρεται και κανεις αλλος? Η Val d'Isere έχει τουλάχιστον 3 μαγαζιά γι αυτή τη δουλειά. Εκεί είχα φτιάξει τις πρώτες μου custom. Το πιο σοβαρό από τα μαγαζιά είναι (ήταν) μέσα στο παλιό χωριό, στον πεζόδρομο. Το καλύτερο είναι να πας την πρώτη μέρα να τις φτιάξεις για να έχεις το περιθώριο να τις διορθώσεις. Μπορεί να χρειαστεί να πας 3 και 4 φορές για να πετύχεις αποτέλεσμα σωστό. Όπως και να το κάνουμε έχει κάποια ταλαιπωρία και λίγο πόνο στο στρώσιμο τις πρώτες μέρες, αλλά δεν γίνεται κι αλλιώς... 80 Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted December 21, 2007 Τhanx Louis. Εχεις κανα τηλεφωνο κρατημένο να τους μιλησουμε? Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted December 24, 2007 custom μποτα ή πάτους?... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted December 24, 2007 εγω φετος καταλαβα οτι οι πατοι δεν ειναι ευκολη ιστορια... πηρα τους step in+ snow conformable τους ζεστανα και λιγο για να φτιαξω την καμαρα, αλλα το αποτελεσμα με απογοητευσε στις xwave 10 που τους εβαλα. Ενιωθα οτι το φιτ εγινε χειροτερο και εφυγαν επιτοπου προς λουη: μηπως επρεπε να ξαναζεστανω και το παπουτσακι γιατι αν ειναι ετσι σκεφτομαι να τους δωσω αλλη μια ευκαιρια στις adrenaline... οπου ειναι και τα μεγαλα προβληματα... δυσκολο πραγμα τα mods παρεπιπτοντος κατι C pads που ειχα βαλει στις xwave περσι, δουλεψαν θαυμασια... στα υπ οψιν για οσους εχουν στενους αστραγαλους Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
memnonas 0 Report post Posted December 25, 2007 Xρήστο, κι εγώ ενδιαφέρομαι (αν κατάλαβα καλά, εσωτ. μποτάκι κατά παραγγελία). Στείλε pm. Eυχαριστώ και Χρόνια Πολλά !!! Quote ...Τιμος ακουει...snowclub ακουει...? Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted December 25, 2007 Αγορασα και εγω καινουργιες μποτες φετος, τις Scarpa Denali, και πλεον "διαβασμενος" τις πηρα στο σωστο μεγεθος , mondo 27, αντι για 28 που μου ειχε πουλησει ενας "μαγκας" πωλητης τις dalbelo που ηθελε να ξεφορτωθει πριν 3 χρονακια Τις φορεσα 3 μερες τις scarpa στα πρωτα σκι που εκανα φετος και θα προσπαθησω να περιγραψω το προβλημα που εχω, για να μου πειτε αν μπορει να λυθει με custom made μποτακι ή εστω πατους. Στο κουτουπιε των ποδιων εχουμε ενα κοκαλακι που ξεχωριζει και οταν σηκωνουμε το μεγαλο δαχτυλο των ποδιων ακριβως πισω απο αυτο το κοκαλακι κουνιεται ενα αλλο κοκαλο ή τενοντας (δεν ξερω πως λεγεται). Ειναι ακριβως το σημειο που με ενοχλουν οι Scarpa και αυτο κυριως στο δεξι ποδι ( ελαχιστα και στο αριστερο). Για να περιορισω την ενοχληση, αφηνω πολυ χαλαρο το τριτο κλιπ απο τις μποτες (μετρωντας απο πανω), αλλα και παλι δεν καταφερα και πολλα, ενω χανω και πολυ απο fit της μποτας....Γνωριζει καποιος αν θα βοηθησεi σε αυτο το προβλημα (που ελπιζω να το περιεγραψα σωστα και να καταλαβατε πιο ειναι 80 ), οι πατοι ή το custom made μποτακι? Ή ειναι στενο το καλουπι της μποτας και μου μενει μονο να ελπιζω να ανοιξουν με τον καιρο? ΥΓ Για τα υπολοιπα φετινα σκι, συνεχισα με τις DAlbelo, και αρχιζω να σκεφτομαι μηπως ειναι καλυτερο να τις παιρνουμε λιγο μεγαλυτερες τις μποτες, χανοντας μεν σε fit αλλα κερδιζοντας σε ανεση? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Snowflake 9 Report post Posted December 25, 2007 Γρηγόρη είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα(πέρα από τα άλλα) με τις xwave(3ο ζευγάρι), νομίζω ότι είναι θέμα καλουπιού μπότας και δεν πιστεύω να φτιάξει με custom fit μποτάκι. Νομίζω ότι πρέπει να δοκιμάσεις διάφορους συνδυασμούς στα δεσίματα των κλιπ. Εγώ την Κυριακή πήρα τις Dalbello Raya (4ο ζευγάρι ) και τις πήρα μικρότερες, όμως έχουν πολύ καλύτερη εφαρμογή από τις προηγούμενες που και εγώ για να έχω μεγαλύτερη άνεση τις έπαιρνα μεγαλύτερο μέγεθος με αποτέλεσμα να μην μπορώ να τις πατήσω καλά και να πονάω πολύ κάνοντας σκι. ...καλά ξεμπερδέματα!!! Quote The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites
7ψυχος_gtsap 1,066 Report post Posted December 26, 2007 Για να περιορισω την ενοχληση, αφηνω πολυ χαλαρο το τριτο κλιπ απο τις μποτες (μετρωντας απο πανω), αλλα και παλι δεν καταφερα και πολλα, ενω χανω και πολυ απο fit της μποτας....Γνωριζει καποιος αν θα βοηθησεi σε αυτο το προβλημα (που ελπιζω να το περιεγραψα σωστα και να καταλαβατε πιο ειναι ), οι πατοι ή το custom made μποτακι? Ή ειναι στενο το καλουπι της μποτας και μου μενει μονο να ελπιζω να ανοιξουν με τον καιρο? Αγαπητέ Γρηγόρη, με βασανίζει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Και εμένα η γνώμη μου είναι ότι δεν θα λύσεις το πρόβλημα με custom fit μποτάκι. Το χαλαρό τρίτο κλιπ που αναφέρεις δεν ανακουφίζει ιδιαίτερα όταν τα δύο πάνω κλιπ είναι κανονικά σφιγμένα. Ο λόγος είναι ότι λόγω της ακαμψίας της μπότας το σφίξιμο "μεταφέρεται". Υπάρχουν όμως κάποια μοντέλα που το τμήμα της μπότας που έχει βιδωμένα πάνω του τα κλιπς δεν είναι μονοκόματο. Είναι δύο εντελώς χωριστά κομμάτια: το κάτω που είναι σώμα με την μπότα και ένα άλλο τμήμα στο οποίο βιδώνουν τα 2 πάνω κλιπς (ανοιγοκλείνει σαν πορτάκι). Το πόσο μακρυά από τα κλιπς ενώνονται τα δύο αυτά τμήματα είναι ευθέως ανάλογο της ανεξαρτησίας του σφιξίματος των 2 πάνω με τα 2 κάτω κλιπς. Στην ουσία μιλάμε για 2 ζώνες σφιξιματος. Δεν είναι ότι καλύτερο αλλά τουλάχιστον δεν πονάς. g tsap Quote Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν. Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted December 27, 2007 Για να ταιριάξεις τους πάτους Τηλέμαχε, πρέπει να ξαναζεστάνεις τα παπουτσάκια σου (προσοχή χωρίς τους πάτους μέσα), γιατί όταν τοποθετείς καινούργιους, τότε αλλάζει εντελώς το fit στα παπουτσάκια... Για τα θέματα με πόνους και άλλα προβληματάκια, πρέπει πρώτα οι μπότες να στρώσουν για να βγάλουμε συμπέρασμα και μετά να επέμβουμε στο πρόβλημα. Αρκετές φορές εξαφανίζονται τα προβλήματα μετά από 10-15 μέρες σκι... Σε καμία περίπτωση δεν παίρνουμε μεγαλύτερο νούμερο μπότας για να έχουμε υποτίθεται "άνεση". Φυσικά με τα custom εσωτερικά μποτάκια τα περισσότερα προβλήματα εξαφανίζονται, αλλά έχουν κόστος και θέλουν και καλό μάστορα. Όταν έχουμε σημείο πίεσης μπορούμε να αφαιρέσουμε λίγο υλικό από το συγκεκριμένο σημείο στο εσωτερικό παπουτσάκι. Σε πολλές μπότες μου μέχρι να στρώσουν δεν έκλεινα κάποιο κλιπ που με πίεζε... Το καλό fit θέλει δουλειά και υπομονή Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted December 27, 2007 Παιδια ευχαριστω ολους για τις απαντησεις, Λουη νομιζα οτι 3 μερες συνεχομενες θα ηταν αρκετες για να στρωσουν.... Οποτε συνεχιζω να κανω σκι για το υπολοιπο της σεζον, με τις μποτες και επεμβαση αν χρεαστει τελικα απο του χρονου. Ρωτουσα γιατι θα ειμαι με το συλλογο La Plagne, οπου υπαρχουν καλοι μαστορες οπως διαβασα, αλλα δεν θα βιαστω τελικα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted December 27, 2007 Για να ταιριάξεις τους πάτους Τηλέμαχε, πρέπει να ξαναζεστάνεις τα παπουτσάκια σου (προσοχή χωρίς τους πάτους μέσα), γιατί όταν τοποθετείς καινούργιους, τότε αλλάζει εντελώς το fit στα παπουτσάκια... ok θα δοκιμασω στις ADRENALINE που ουτως η αλλως θελαν ξανα φουρνισμα (δεν ειχα βαλει toe cap ο εξυπνος και δεν ανοιξαν ποτε στα δαχτυλα) ευχαριστω α μπαι δε γουει εχεις δοκιμασει ποτε να ζεστανεις με πιστολακι; εχει κανενα νοημα; Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted December 27, 2007 (δεν ειχα βαλει toe cap ο εξυπνος και δεν ανοιξαν ποτε στα δαχτυλα) Τι ειναι αυτο? Quote Share this post Link to post Share on other sites