Vasilis29 1 Report post Posted October 20, 2006 Καλησπέρα στους φίλους Χιονοδρόμους, Κάνω σκι πάνω από 10 χρόνια (30 χρονών τώρα )και το επίπεδό μου είναι (για Ελληνικά δεδομένα) πολύ υψηλό. Δεν ασχολούμαι με αγώνες αλλά απολαμβάνω μια "αθλητική" κατάβαση σε κόκκινες-μαύρες (κυρίως εντός πίστας και όταν οι συνθήκες το ευνοούν και εκτός) με γρήγορο, παράλληλο, τεχνικό σκι. Το θέμα μου είναι ότι δεν έχω ασχοληθεί ποτέ (έως τώρα) με ζητήματα εξοπλισμού. Κάνω σκι με κάτι Head F9 (αγορασμένα 1995!!) χωρίς ποτέ ούτε ένα service! Περιμένω το χειμώνα να διαπιστώσω πόσο πιο εύκολο, κοφτερό και ξεκούραστο (και υγιές) θα είναι το σκι με κάποιο καινούριο Πέδιλο. Μετά από surfing στο Net, έχω ξεχωρίσει (για το Profile μου) τα παρακάτω Πέδιλα (ανά μάρκα): FISCHER: RX8 (ή RX6??) VOLKL: SuperSport s5 K2: CrossFire ATOMIC: SX10B5 ή IZOR 9:7 ELAN: SpeedWave 12 (ή 14) HEAD: i.XRC 500 ή C260 NORDICA: SpeedMachine 14.2 BLIZZARD: CMX 11 (ή CMX Comp) DYNAMIC: i.Celebrate 1.2 Ελπίζοντας πως θα βρείτε τη συλλογή πληροφοριών μου ενδιαφέρουσα, αναμένω προς βοήθεια τα σχόλιά σας! Ευχαριστώ εκ των προτέρων, Βασίλης Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted October 20, 2006 Καλως ήρθες Βασίλη. Απο το προφίλ που μας δίνεις νομίζω οτι τα περισσότερα πεδιλα που παραθέτεις είναι κάτω του επιπέδου σου. Ξεχωρίζω λίγο το volkl supersport 5 αλλά νομίζω για έναν έμπειρο σκιέρ όπως είσαι εσύ, θα σου πήγαινε καλύτερα το supersport 6. Γενικά βλέπω μια προτίμηση στα cross πέδιλα αλλά νομίζω ότι υποτιμάς τις δυνατότητές σου... Θα μπορούσες να πας και σε πιο αγωνιστικά μοντέλα. Το σίγουρο είναι ότι για να προτείνεις εξοπλισμό για κάποιον πρέπει να τον δεις να κάνει σκι για να βγάλεις σίγουρα συμπεράσματα, αλλά απο τα λεγόμενά σου και αν προτιμάς μόνο cross πέδιλα νομίζω θα μπορούσες να δεις και τα Salomon Crossmax 12 η τα Atomic supercross SX B5 που ακούω πολύ καλά λόγια. Πες μας και περισσότερα για εσένα, όπως ύψος και βάρος για να μπορέσουμε να σε δώσουμε και τις αντιστοιχίες στα μεγέθη του πέδιλου που θα διαλέξεις. Απο μποτες τί φοράς? Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
Vasilis29 1 Report post Posted October 20, 2006 Πες μας και περισσότερα για εσένα, όπως ύψος και βάρος για να μπορέσουμε να σε δώσουμε και τις αντιστοιχίες στα μεγέθη του πέδιλου που θα διαλέξεις. Απο μποτες τί φοράς? Ευχαριστώ για τημ άμεση απόκριση... Ειμαι 1,75, 72kg. Φοράω κάτι Salomon μπότες από το 1995 που υποθέτω θα τις αλλάξω και αυτές. Σκεφτόμουν να πάω σε κάνα καλό Allround πέδιλο και όχι σε κάτι πιο εξειδικευμένο, αφού ούτως ή άλλως η διαφορά από τα ίσια 1.90 σκι (χωρίς πια ακμές) θα είναι μεγάλη, και τα πόδια έχουν συνηθίσει πλέον να πιέζουν πολύ... Σκεφτόμουν για sidecut κοντά στο 115/67/100 (radius γύρω στο 14 για 1.65(??) πέδιλο). Από τα σκι που αναφέρω (χωρίς να έχω δοκιμάσει κάτι, αλλά από Specs και Tests), πιό κοντά είμαι στα Fischer RX8, K2 CrossFire, Blizzard CMX Comp και Volkl S5. Τα Atomic και Head είναι σαφώς σε δεύτερη μοίρα.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 20, 2006 Καλως ωρισες Βασιλη! Κατ' αρχην να εχεις υπ'οψιν οτι πολυ συντομα θα ανακοινωθουν οι εκπτωσεις για τα μελη του Συλλογου σε ειδη εξοπλισμου. Θα βρεις σιγουρα καποιο απο τα σκι που θελεις, σε απιστευτη τιμη! Μελος του Συλλογου γινεσαι με 30€ (10 για την εγγραφη και 20 για τη συνδρομη του ετους) τα οποια 30 αργυρια...sorry Ευρω...τα δινεις στην αξιολατρευτη Ταμια μας (πολλοι θα πληρωναν 30€ για να της δωσουν 30€ , εσυ δεν θα πληρωσεις τη...μιζα). Αν δεν βιαστεις μεχρι να χιονισει, μπορεις να δοκιμασεις διαφορα δικα μας πεδιλα στην πλαγια (εγω οπως ξερεις εχω τα RX8). Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted October 20, 2006 Καλώς ήρθες Βασίλη Καταρχήν, να ευχαριστήσω τον αγαπητό μου Μάκη για τα καλά και αυθόρμητα λόγια του που δεν είναι καθόλου υπερβολικά ...Μάκη, η προμήθειά σου όπως συμφωνήσαμε ....... Λοιπόν, στο Σύλλογο έχουμε πολλά παιδιά με μεγάλη εμπειρία τόσο στο άθλημα, όσο και σε ότι αφορά στον εξοπλισμό. Αφού τόσο καιρό αντέχεις με τα παλιά σου σκι και μπότες, πιστεύω κι εγώ ότι, αφενός, αξίζει τον κόπο να περιμένεις λίγο τις προσφορές που θα ανακοινώσουμε ως Σύλλογος κι αφετέρου, να φροντίσεις να έρθεις σε κάποια από τις πρώτες μας συναντήσεις στο βουνό, όπου τα παιδιά θα σε δουν να κάνεις σκι και θα μπορέσουν να σου πούν τί θα σου ταιριάξει καλύτερα. Ακόμη, πιθανότατα θα έχεις την ευκαιρία να δοκιμάσεις κάποια από τα πέδιλα που γράφεις στην πράξη ώστε να δεις μόνος σου τί σου κάνει. Αυτό είναι ανεξάρτητο από το αν θα γίνεις μέλος στο Σύλλογο ή όχι, αν και θα χαρούμε να σε έχουμε στην παρέα μας τόσο στις συναντήσεις και τις εκδηλώσεις που διοργανώνουμε, όσο και στις εξορμήσεις μας στο βουνό. Αν αποφασίσεις να γίνεις μέλος, πολύ καλά σου τα γράφει ο Μάκης και εκ μέρους του ΔΣ τον ευχαριστώ που μας βοηθάει στο έργο μας (γενικώς). Μιά που με το τόπικ σου καλύπτεις και τη θεματολογία των "Νέων Μελών" στο φόρουμ, αν θέλεις, γράψε μας μερικά ακόμη πράγματα για σένα ώστε να σε γνωρίσουμε καλύτερα (με τι ασχολείσαι, ποιά είναι τα αγαπημένα σου χιονοδρομικά, με τί παρέα πηγαίνεις συνήθως για σκι, τί άλλα χόμπυς έχεις, κλπ). Φιλικά Γιώτα Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
Vasilis29 1 Report post Posted October 21, 2006 Μιά που με το τόπικ σου καλύπτεις και τη θεματολογία των "Νέων Μελών" στο φόρουμ, αν θέλεις, γράψε μας μερικά ακόμη πράγματα για σένα ώστε να σε γνωρίσουμε καλύτερα (με τι ασχολείσαι, ποιά είναι τα αγαπημένα σου χιονοδρομικά, με τί παρέα πηγαίνεις συνήθως για σκι, τί άλλα χόμπυς έχεις, κλπ). Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις και εν γένει τη προσοχή σας. Να σας πω για μένα ότι είμαι 30 χρονών, εργαζόμενο νιάτο (Μηχανικός) (άρα και με περιορισμένες 10-20-30ήμερες εκδρομές ), της φύσης γενικώς (camping, βουνό κλπ..), με hoby καλλιτεχνικά (μουσική, χορός) και φυσικά όπου φύγει φύγει σε εκδρομές, ταξίδια κλπ με γνωστή ή άγνωστη(μέχρι τότε) παρέα. Σκι πρωτοέμαθα στα 12 μου και τα τελευταία 10-12 χρόνια δεν λείπω από το βουνό. Πέρσυ πήγε καλά η χρονιά με πάνω από 10 εκδρομές σε Καλάβρυτα, Καρπενήσι, 3-5 Πηγ., Βασιλίτσα, Bansko και μαθήματα στο Μαίναλο σε παιδάκια. Τον Παρνασσό τον εγκαταλείψει προ πολλού για προφανείς λόγους. Φέτος θα ήθελα να ξαναπάω 3-5 και Bansko. Έξω έχω πάει (2000) St.Anton Αυστρία και τι να λέμε τώρα.. Θα χαρώ φυσικά να γνωρίσω τα μέλη του Club και (εμπιστευόμενος τον Μάκη) να παραδώσω χέρι με χέρι τα 30. Όσον αφορά τον καινούριο εξοπλισμό, σαφώς και μπορώ νε περιμένω μέχρι τον Δεκ. για κάτι συμφέρον. Σας ευχαριστώ και πάλι και ραντεβού στο βουνό.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted October 21, 2006 Μπράβο Βασίλη, με κάλυψες !!! Λοιπόν, παρακολούθησε το φόρουμ και αν μπορέσεις, έλα στην επόμενη συνάντηση που θα οργανώσουμε να γνωριστούμε από κοντά. Μία από τις προγραμματισμένες εκδρομές του Συλλόγου και συγκεκριμένα, αυτή του τριημέρου της Καθαρής Δευτέρας, περιλαμβάνει ημερήσια επίσκεψη στα 3-5, οπότε, νά η ευκαιρία σου! Επίσης, πριν το ραντεβού στο βουνό οργανώνουμε και ένα μεγάλο πάρτυ του Συλλόγου για να εξευμενίσουμε το χιόνι στη νέα σεζόν . Θα χαρούμε να σε έχουμε μαζί μας Φιλικά Γιώτα Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
Vasilis29 1 Report post Posted November 16, 2006 Γειά και χαρά και πάλι! Έχουμε νέα για τις προσφορές εξοπλισμού του συλλόγου; Τι, πως, Πότε;; Τρώγομαι όπως καταλαβαίνετε, + το ότι έχω βάλει στο μάτι το Zermatt για τα Xmas . Να΄ναι καλύτερες οι τιμές έξω;;; Καταραμένος βήχας με κράτησε μακρία από τη συνάντηση στο Flocafe αλλά επανακάμπω και θα PRAY for SNOW... Προς το παρών...χειμερινά, λευκά όνειρα... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Snowflake 9 Report post Posted November 17, 2006 Vassili welcome, ρίξε μια ματιά εδώΕξοπλισμός, θα είμαστε επάνω, you are welcome to join us, και θα ακολουθήσει κοψιδομαχία όπως θα δεις που είναι και το επίσημο σπορ του club! Quote The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites
Vasilis29 1 Report post Posted November 17, 2006 ρίξε μια ματιά εδώΕξοπλισμός, Δυστυχώς, δεν μπορώ να ρίξω ματιά γιατί δεν έχω access (δεν είμαι ακόμα μέλος του club). ...κοψιδομαχία, ε; Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted November 17, 2006 Δυστυχώς, δεν μπορώ να ρίξω ματιά γιατί δεν έχω access (δεν είμαι ακόμα μέλος του club)....κοψιδομαχία, ε; Να λοιπόν! Έφτασε η μεγάλη στιγμή να γίνεις μέλος του συλλόγου ..... Φιλικά, KonstantinosV Quote Share this post Link to post Share on other sites
nanad 101 Report post Posted November 17, 2006 Bασίλη, υπάρχει ένα μαγαζί στο Λιβάδι Παρνασσού, το "N'joy the Ride" όπου τα μέλη του Συλλόγου έχουν έκπτωση. Την άλλη Κυριακή 26/11 θα μαζευτούνε αρκετά άτομα πάνω για να κάνουν τις χειμερινές αγορές τους. Αλλά αν έρθεις εδω http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=5738 μπορείς να γίνεις μέλος από αυτήν την Κυριακή και έτσι να προλάβεις την συνάντηση την άλλη εβδομάδα... ααα και μην ξεχάσεις το πάρτυ μας (check the 1st page of snowclub.gr) Φιλικά Νανά Quote ...μέτριο, ούτε τον καφε δεν πίνω... Share this post Link to post Share on other sites
Vasilis29 1 Report post Posted November 17, 2006 Bασίλη, υπάρχει ένα μαγαζί στο Λιβάδι Παρνασσού, το "N'joy the Ride" όπου τα μέλη του Συλλόγου έχουν έκπτωση. Την άλλη Κυριακή 26/11 θα μαζευτούνε αρκετά άτομα πάνω για να κάνουν τις χειμερινές αγορές τους. Αλλά αν έρθεις εδω http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=5738 μπορείς να γίνεις μέλος από αυτήν την Κυριακή και έτσι να προλάβεις την συνάντηση την άλλη εβδομάδα... ααα και μην ξεχάσεις το πάρτυ μας (check the 1st page of snowclub.gr) Φιλικά Νανά Γειά σου Νανα! Τι μάρκες έχει το μαγαζί αυτό; Είναι ενός Κώστα (κάτι) που εμπορεύεται Fischer και Κ2; Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για αυτό. Την επόμενη Κυριακή σχεδίαζα ούτως ή άλλως να ανέβω Αράχωβα για μια γύρα στα μαγαζιά, οπότε η συνάντηση με βολεύει! Θα πήγαινα μάλιστα αύριο (Σάββατο 18/11) αν δεν έπαιζα μουσική Live (προσκαλλείστε φυσικά όλοι στο "Χάρτη" Αθ. Διάκου 8 Υμηττός, Αθήνα). Βασίλης Υ.Γ. Νανά, είναι δικό σου αυτό το πράσινο μάτι; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted November 17, 2006 Ναι Βασιλη για το ιδιο μαγαζι λεμε. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nanad 101 Report post Posted November 17, 2006 Γειά σου Νανα! Τι μάρκες έχει το μαγαζί αυτό; Είναι ενός Κώστα (κάτι) που εμπορεύεται Fischer και Κ2; Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για αυτό. Την επόμενη Κυριακή σχεδίαζα ούτως ή άλλως να ανέβω Αράχωβα για μια γύρα στα μαγαζιά, οπότε η συνάντηση με βολεύει! Θα πήγαινα μάλιστα αύριο (Σάββατο 18/11) αν δεν έπαιζα μουσική Live (προσκαλλείστε φυσικά όλοι στο "Χάρτη" Αθ. Διάκου 8 Υμηττός, Αθήνα). Βασίλης Υ.Γ. Νανά, είναι δικό σου αυτό το πράσινο μάτι; γίνε μέλος και σίγουρα θα μπορείς να "γευτείς" όλες τις καλές μάρκες που έχει το μαγαζί. Όσον αφορά το μάτι, θα μπορούσε να ήταν δικό μου άνετα! Φιλικά Νανά Quote ...μέτριο, ούτε τον καφε δεν πίνω... Share this post Link to post Share on other sites
Snowflake 9 Report post Posted November 17, 2006 .......με κάλυψαν οι προλαλήσαντες!!! Quote The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted November 17, 2006 Το μαγαζι θα ανοιξει προωρα για τα παιδια που θα πανε εκδρομη να βρουνε εξοπλισμο. δεν θα ειναι επισημα ανοιχτο Kαλο ειναι να εχετε γραφτει μελη πριν παμε για να εχετε την εκπτωση. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vasilis29 1 Report post Posted November 17, 2006 Όσον αφορά το μάτι, θα μπορούσε να ήταν δικό μου άνετα! Ε, τότε, Νανά, θα μπορούσε άνετα να έχεις ένα πολύ όμορφο μάτι και εκτός περίεργου απροόπτου, ναι, ωραία μάτια! Δεν μπορώ να γίνω μέλος επιτόπου στο Λιβάδι; Στη συνάντηση τη Κυριακή δεν με βλέπω γιατί είναι too early. Είναι εφικτό, διαφορετικά, μεσοβδόμαδα ή το Σάββατο 25/11 να συναντήσω κάποιο/κάποια (Γιώτα) από το Club που θα με χρίσει μέλος;! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted November 17, 2006 Ε, τότε, Νανά, θα μπορούσε άνετα να έχεις ένα πολύ όμορφο μάτι και εκτός περίεργου απροόπτου, ναι, ωραία μάτια!Δεν μπορώ να γίνω μέλος επιτόπου στο Λιβάδι; Στη συνάντηση τη Κυριακή δεν με βλέπω γιατί είναι too early. Είναι εφικτό, διαφορετικά, μεσοβδόμαδα ή το Σάββατο 25/11 να συναντήσω κάποιο/κάποια (Γιώτα) από το Club που θα με χρίσει μέλος;! Γειά σου βρε Βασίλη! Σας παρακολουθώ, είπα μιά φορά κι εγώ να μείνω σιωπηλή, αλλά δεν με θέλει... Να, πάλι σε μένα έφτασες αυθορμήτως . Λοιπόν, αφενός την Κυριακή 19/11, νωρίς θα μαζευτούμε, αλλά πιθανότατα αργά θα τελειώσουμε και πάλι με τίποτα κοψιδομαχίες φαντάζομαι , οπότε, θα μας προλάβεις, πάρε κάποιον από το ΔΣ τηλ να σου πούμε σε τί φάση είμαστε .... Μέλος μπορώ να σε κάνω όποτε θέλεις και εφόσον καταβάλεις τα 30€ στο λογ/σμό που θα σου δώσω. Βέβαια, αν θέλεις να μας συναντήσεις από κοντά, θα πρέπει να κάνεις κι εσύ μία μικρή παραχώρηση και να ξυπνήσεις την Κυριακή!!! Ε, πώς θα γίνει;;;;; Τα ωραία μάτια αξίζουν μία μικρή θυσία Τα υπόλοιπα σε ΡΜ... Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
damianos 819 Report post Posted November 19, 2006 .......με κάλυψαν οι προλαλύσαντες!!! Αμάν ρε Ίρα!! Δεν πρόλαβα να γυρίσω πίσω και μούβγαλες το...μάτι μ΄αυτό το προλαλύσαντες! Τι ακριβώς έλυσαν???? Quote Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση! Share this post Link to post Share on other sites
Snowflake 9 Report post Posted November 19, 2006 ...με ποιο??? νομίζω δεν βλέπεις καλά... Quote The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites
tex 0 Report post Posted November 21, 2006 Για δειτε αυτο, μπορει να ενδιαφερει, ενιοτε το Lidl φερνει καλα πραγματα (περιπου ο κανονας ειναι οτι φερνει κατι στη μιση τιμη δηλ τα γαντια που κανουν 6 ευρω αντιστοιχουν σε γαντια αξιας 15 ευρω -δηλ οχι καλα- αλλα με τον ιδιο κανονα τα συγκεκριμενα σκι πρεπει να ειναι καλα) http://www.lidl.gr/gr/home.nsf/pages/c.o.2....p.setpedilaski tex Quote Share this post Link to post Share on other sites
damianos 819 Report post Posted November 21, 2006 Για δειτε αυτο, μπορει να ενδιαφερει, ενιοτε το Lidl φερνει καλα πραγματα(περιπου ο κανονας ειναι οτι φερνει κατι στη μιση τιμη δηλ τα γαντια που κανουν 6 ευρω αντιστοιχουν σε γαντια αξιας 15 ευρω -δηλ οχι καλα- αλλα με τον ιδιο κανονα τα συγκεκριμενα σκι πρεπει να ειναι καλα) http://www.lidl.gr/gr/home.nsf/pages/c.o.2....p.setpedilaski tex Μάλλον εσύ δεν είδες αυτό! Quote Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση! Share this post Link to post Share on other sites
SNOW-FAN 0 Report post Posted November 21, 2006 καλησπερα παιδια . βρηκα τα streetracer 8 καινουργια στα 550 ευρω . ρωτηστε κανενα γνωστο σας ή εσεις αν ξερετε, αν ειναι καλη τιμη ή ποσο κυμαινονται στην περιοχη σας: τα λεμε Quote Share this post Link to post Share on other sites
tex 0 Report post Posted November 21, 2006 οντως δεν το ειδα Quote Share this post Link to post Share on other sites