Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Vasilis29

ΑΓΟΡΑ SKI

Recommended Posts

Καλησπέρα στους φίλους Χιονοδρόμους,

 

Κάνω σκι πάνω από 10 χρόνια (30 χρονών τώρα )και το επίπεδό μου είναι (για Ελληνικά δεδομένα) πολύ υψηλό. Δεν ασχολούμαι με αγώνες αλλά απολαμβάνω μια "αθλητική" κατάβαση σε κόκκινες-μαύρες (κυρίως εντός πίστας και όταν οι συνθήκες το ευνοούν και εκτός) με γρήγορο, παράλληλο, τεχνικό σκι.

Το θέμα μου είναι ότι δεν έχω ασχοληθεί ποτέ (έως τώρα) με ζητήματα εξοπλισμού. Κάνω σκι με κάτι Head F9 (αγορασμένα 1995!!) χωρίς ποτέ ούτε ένα service!

Περιμένω το χειμώνα να διαπιστώσω πόσο πιο εύκολο, κοφτερό και ξεκούραστο (και υγιές) θα είναι το σκι με κάποιο καινούριο Πέδιλο.

 

Μετά από surfing στο Net, έχω ξεχωρίσει (για το Profile μου) τα παρακάτω Πέδιλα (ανά μάρκα):

 

FISCHER: RX8 (ή RX6??)

VOLKL: SuperSport s5

K2: CrossFire

ATOMIC: SX10B5 ή IZOR 9:7

ELAN: SpeedWave 12 (ή 14)

HEAD: i.XRC 500 ή C260

NORDICA: SpeedMachine 14.2

BLIZZARD: CMX 11 (ή CMX Comp)

DYNAMIC: i.Celebrate 1.2

 

Ελπίζοντας πως θα βρείτε τη συλλογή πληροφοριών μου ενδιαφέρουσα, αναμένω προς βοήθεια τα σχόλιά σας!

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Βασίλης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλως ήρθες Βασίλη.

 

Απο το προφίλ που μας δίνεις νομίζω οτι τα περισσότερα πεδιλα που παραθέτεις είναι κάτω του επιπέδου σου. Ξεχωρίζω λίγο το volkl supersport 5 αλλά νομίζω για έναν έμπειρο σκιέρ όπως είσαι εσύ, θα σου πήγαινε καλύτερα το supersport 6.

Γενικά βλέπω μια προτίμηση στα cross πέδιλα αλλά νομίζω ότι υποτιμάς τις δυνατότητές σου... Θα μπορούσες να πας και σε πιο αγωνιστικά μοντέλα.

 

Το σίγουρο είναι ότι για να προτείνεις εξοπλισμό για κάποιον πρέπει να τον δεις να κάνει σκι για να βγάλεις σίγουρα συμπεράσματα, αλλά απο τα λεγόμενά σου και αν προτιμάς μόνο cross πέδιλα νομίζω θα μπορούσες να δεις και τα Salomon Crossmax 12 η τα Atomic supercross SX B5 που ακούω πολύ καλά λόγια.

 

Πες μας και περισσότερα για εσένα, όπως ύψος και βάρος για να μπορέσουμε να σε δώσουμε και τις αντιστοιχίες στα μεγέθη του πέδιλου που θα διαλέξεις.

 

Απο μποτες τί φοράς?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πες μας και περισσότερα για εσένα, όπως ύψος και βάρος για να μπορέσουμε να σε δώσουμε και τις αντιστοιχίες στα μεγέθη του πέδιλου που θα διαλέξεις.

 

Απο μποτες τί φοράς?

 

Ευχαριστώ για τημ άμεση απόκριση...

 

Ειμαι 1,75, 72kg. Φοράω κάτι Salomon μπότες από το 1995 που υποθέτω θα τις αλλάξω και αυτές. Σκεφτόμουν να πάω σε κάνα καλό Allround πέδιλο και όχι σε κάτι πιο εξειδικευμένο, αφού ούτως ή άλλως η διαφορά από τα ίσια 1.90 σκι (χωρίς πια ακμές) θα είναι μεγάλη, και τα πόδια έχουν συνηθίσει πλέον να πιέζουν πολύ...

 

Σκεφτόμουν για sidecut κοντά στο 115/67/100 (radius γύρω στο 14 για 1.65(??) πέδιλο).

 

Από τα σκι που αναφέρω (χωρίς να έχω δοκιμάσει κάτι, αλλά από Specs και Tests), πιό κοντά είμαι στα Fischer RX8, K2 CrossFire, Blizzard CMX Comp και Volkl S5. Τα Atomic και Head είναι σαφώς σε δεύτερη μοίρα..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλως ωρισες Βασιλη!

 

Κατ' αρχην να εχεις υπ'οψιν οτι πολυ συντομα θα ανακοινωθουν οι εκπτωσεις για τα μελη του Συλλογου σε ειδη εξοπλισμου. Θα βρεις σιγουρα καποιο απο τα σκι που θελεις, σε απιστευτη τιμη! Μελος του Συλλογου γινεσαι με 30€ (10 για την εγγραφη και 20 για τη συνδρομη του ετους) τα οποια 30 αργυρια...sorry Ευρω...τα δινεις στην αξιολατρευτη Ταμια μας (πολλοι θα πληρωναν 30€ για να της δωσουν 30€ :lol::lol: , εσυ δεν θα πληρωσεις τη...μιζα).

 

Αν δεν βιαστεις μεχρι να χιονισει, μπορεις να δοκιμασεις διαφορα δικα μας πεδιλα στην πλαγια (εγω οπως ξερεις εχω τα RX8).

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλώς ήρθες Βασίλη :)

 

Καταρχήν, να ευχαριστήσω τον αγαπητό μου Μάκη για τα καλά και αυθόρμητα λόγια του που δεν είναι καθόλου υπερβολικά :lol::lol: ...Μάκη, η προμήθειά σου όπως συμφωνήσαμε ....... :P

 

Λοιπόν, στο Σύλλογο έχουμε πολλά παιδιά με μεγάλη εμπειρία τόσο στο άθλημα, όσο και σε ότι αφορά στον εξοπλισμό. Αφού τόσο καιρό αντέχεις με τα παλιά σου σκι και μπότες, πιστεύω κι εγώ ότι, αφενός, αξίζει τον κόπο να περιμένεις λίγο τις προσφορές που θα ανακοινώσουμε ως Σύλλογος κι αφετέρου, να φροντίσεις να έρθεις σε κάποια από τις πρώτες μας συναντήσεις στο βουνό, όπου τα παιδιά θα σε δουν να κάνεις σκι και θα μπορέσουν να σου πούν τί θα σου ταιριάξει καλύτερα. Ακόμη, πιθανότατα θα έχεις την ευκαιρία να δοκιμάσεις κάποια από τα πέδιλα που γράφεις στην πράξη ώστε να δεις μόνος σου τί σου κάνει. Αυτό είναι ανεξάρτητο από το αν θα γίνεις μέλος στο Σύλλογο ή όχι, αν και θα χαρούμε να σε έχουμε στην παρέα μας τόσο στις συναντήσεις και τις εκδηλώσεις που διοργανώνουμε, όσο και στις εξορμήσεις μας στο βουνό. Αν αποφασίσεις να γίνεις μέλος, πολύ καλά σου τα γράφει ο Μάκης και εκ μέρους του ΔΣ τον ευχαριστώ που μας βοηθάει στο έργο μας (γενικώς).

 

Μιά που με το τόπικ σου καλύπτεις και τη θεματολογία των "Νέων Μελών" στο φόρουμ, αν θέλεις, γράψε μας μερικά ακόμη πράγματα για σένα ώστε να σε γνωρίσουμε καλύτερα (με τι ασχολείσαι, ποιά είναι τα αγαπημένα σου χιονοδρομικά, με τί παρέα πηγαίνεις συνήθως για σκι, τί άλλα χόμπυς έχεις, κλπ).

 

Φιλικά

Γιώτα :)


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μιά που με το τόπικ σου καλύπτεις και τη θεματολογία των "Νέων Μελών" στο φόρουμ, αν θέλεις, γράψε μας μερικά ακόμη πράγματα για σένα ώστε να σε γνωρίσουμε καλύτερα (με τι ασχολείσαι, ποιά είναι τα αγαπημένα σου χιονοδρομικά, με τί παρέα πηγαίνεις συνήθως για σκι, τί άλλα χόμπυς έχεις, κλπ).

 

Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις και εν γένει τη προσοχή σας.

 

Να σας πω για μένα ότι είμαι 30 χρονών, εργαζόμενο νιάτο (Μηχανικός) (άρα και με περιορισμένες 10-20-30ήμερες εκδρομές :lol: ), της φύσης γενικώς (camping, βουνό κλπ..), με hoby καλλιτεχνικά (μουσική, χορός) και φυσικά όπου φύγει φύγει σε εκδρομές, ταξίδια κλπ με γνωστή ή άγνωστη(μέχρι τότε) παρέα.

 

Σκι πρωτοέμαθα στα 12 μου και τα τελευταία 10-12 χρόνια δεν λείπω από το βουνό. Πέρσυ πήγε καλά η χρονιά με πάνω από 10 εκδρομές σε Καλάβρυτα, Καρπενήσι, 3-5 Πηγ., Βασιλίτσα, Bansko και μαθήματα στο Μαίναλο σε παιδάκια. Τον Παρνασσό τον εγκαταλείψει προ πολλού για προφανείς λόγους. Φέτος θα ήθελα να ξαναπάω 3-5 και Bansko. Έξω έχω πάει (2000) St.Anton Αυστρία και τι να λέμε τώρα..

 

Θα χαρώ φυσικά να γνωρίσω τα μέλη του Club και (εμπιστευόμενος τον Μάκη) να παραδώσω χέρι με χέρι τα 30. Όσον αφορά τον καινούριο εξοπλισμό, σαφώς και μπορώ νε περιμένω μέχρι τον Δεκ. για κάτι συμφέρον.

 

Σας ευχαριστώ και πάλι και ραντεβού στο βουνό..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο Βασίλη, με κάλυψες !!!

 

Λοιπόν, παρακολούθησε το φόρουμ και αν μπορέσεις, έλα στην επόμενη συνάντηση που θα οργανώσουμε να γνωριστούμε από κοντά. Μία από τις προγραμματισμένες εκδρομές του Συλλόγου και συγκεκριμένα, αυτή του τριημέρου της Καθαρής Δευτέρας, περιλαμβάνει ημερήσια επίσκεψη στα 3-5, οπότε, νά η ευκαιρία σου! Επίσης, πριν το ραντεβού στο βουνό οργανώνουμε και ένα μεγάλο πάρτυ του Συλλόγου για να εξευμενίσουμε το χιόνι στη νέα σεζόν :lol: . Θα χαρούμε να σε έχουμε μαζί μας :lol:

 

Φιλικά

Γιώτα


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γειά και χαρά και πάλι!

 

Έχουμε νέα για τις προσφορές εξοπλισμού του συλλόγου; Τι, πως, Πότε;; Τρώγομαι :blink: όπως καταλαβαίνετε, + το ότι έχω βάλει στο μάτι το Zermatt για τα Xmas :o . Να΄ναι καλύτερες οι τιμές έξω;;;

 

Καταραμένος βήχας :) με κράτησε μακρία από τη συνάντηση στο Flocafe αλλά επανακάμπω και θα PRAY :) for SNOW...

 

Προς το παρών...χειμερινά, λευκά όνειρα... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vassili welcome,

 

ρίξε μια ματιά εδώΕξοπλισμός, θα είμαστε επάνω, you are welcome to join us, και θα ακολουθήσει κοψιδομαχία όπως θα δεις που είναι και το επίσημο σπορ του club!

 

:angry:


The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!
http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport

Share this post


Link to post
Share on other sites
ρίξε μια ματιά εδώΕξοπλισμός,

 

Δυστυχώς, δεν μπορώ να ρίξω ματιά γιατί δεν έχω access (δεν είμαι ακόμα μέλος του club).

...κοψιδομαχία, ε; :D:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δυστυχώς, δεν μπορώ να ρίξω ματιά γιατί δεν έχω access (δεν είμαι ακόμα μέλος του club).

...κοψιδομαχία, ε; :D:huh:

 

Να λοιπόν! Έφτασε η μεγάλη στιγμή να γίνεις μέλος του συλλόγου ..... :D

Φιλικά, KonstantinosV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bασίλη,

 

υπάρχει ένα μαγαζί στο Λιβάδι Παρνασσού, το "N'joy the Ride" όπου τα μέλη του Συλλόγου έχουν έκπτωση.

 

Την άλλη Κυριακή 26/11 θα μαζευτούνε αρκετά άτομα πάνω για να κάνουν τις χειμερινές αγορές τους. Αλλά αν έρθεις εδω

 

http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=5738

 

μπορείς να γίνεις μέλος από αυτήν την Κυριακή και έτσι να προλάβεις την συνάντηση την άλλη εβδομάδα... :huh:

 

ααα και μην ξεχάσεις το πάρτυ μας (check the 1st page of snowclub.gr)

 

Φιλικά

Νανά


...μέτριο, ούτε τον καφε δεν πίνω...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bασίλη,

 

υπάρχει ένα μαγαζί στο Λιβάδι Παρνασσού, το "N'joy the Ride" όπου τα μέλη του Συλλόγου έχουν έκπτωση.

 

Την άλλη Κυριακή 26/11 θα μαζευτούνε αρκετά άτομα πάνω για να κάνουν τις χειμερινές αγορές τους. Αλλά αν έρθεις εδω

 

http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=5738

 

μπορείς να γίνεις μέλος από αυτήν την Κυριακή και έτσι να προλάβεις την συνάντηση την άλλη εβδομάδα... :huh:

 

ααα και μην ξεχάσεις το πάρτυ μας (check the 1st page of snowclub.gr)

 

Φιλικά

Νανά

 

Γειά σου Νανα!

 

Τι μάρκες έχει το μαγαζί αυτό; Είναι ενός Κώστα (κάτι) που εμπορεύεται Fischer και Κ2; Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για αυτό. Την επόμενη Κυριακή σχεδίαζα ούτως ή άλλως να ανέβω Αράχωβα για μια γύρα στα μαγαζιά, οπότε η συνάντηση με βολεύει! Θα πήγαινα μάλιστα αύριο (Σάββατο 18/11) αν δεν έπαιζα μουσική Live (προσκαλλείστε φυσικά όλοι στο "Χάρτη" Αθ. Διάκου 8 Υμηττός, Αθήνα).

 

Βασίλης

 

Υ.Γ. Νανά, είναι δικό σου αυτό το πράσινο μάτι;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Γειά σου Νανα!

 

Τι μάρκες έχει το μαγαζί αυτό; Είναι ενός Κώστα (κάτι) που εμπορεύεται Fischer και Κ2; Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για αυτό. Την επόμενη Κυριακή σχεδίαζα ούτως ή άλλως να ανέβω Αράχωβα για μια γύρα στα μαγαζιά, οπότε η συνάντηση με βολεύει! Θα πήγαινα μάλιστα αύριο (Σάββατο 18/11) αν δεν έπαιζα μουσική Live (προσκαλλείστε φυσικά όλοι στο "Χάρτη" Αθ. Διάκου 8 Υμηττός, Αθήνα).

 

Βασίλης

 

Υ.Γ. Νανά, είναι δικό σου αυτό το πράσινο μάτι;

 

 

γίνε μέλος και σίγουρα θα μπορείς να "γευτείς" όλες τις καλές μάρκες που έχει το μαγαζί. :huh:

 

 

 

Όσον αφορά το μάτι, θα μπορούσε να ήταν δικό μου άνετα!

 

Φιλικά

Νανά


...μέτριο, ούτε τον καφε δεν πίνω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

.......με κάλυψαν οι προλαλήσαντες!!!


The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!
http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μαγαζι θα ανοιξει προωρα για τα παιδια που θα πανε εκδρομη να βρουνε εξοπλισμο. δεν θα ειναι επισημα ανοιχτο :huh:

 

Kαλο ειναι να εχετε γραφτει μελη πριν παμε για να εχετε την εκπτωση.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Όσον αφορά το μάτι, θα μπορούσε να ήταν δικό μου άνετα!

 

Ε, τότε, Νανά, θα μπορούσε άνετα να έχεις ένα πολύ όμορφο μάτι και εκτός περίεργου απροόπτου, ναι, ωραία μάτια!

 

 

Δεν μπορώ να γίνω μέλος επιτόπου στο Λιβάδι; Στη συνάντηση τη Κυριακή δεν με βλέπω γιατί είναι too early. Είναι εφικτό, διαφορετικά, μεσοβδόμαδα ή το Σάββατο 25/11 να συναντήσω κάποιο/κάποια (Γιώτα) από το Club που θα με χρίσει μέλος;!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ε, τότε, Νανά, θα μπορούσε άνετα να έχεις ένα πολύ όμορφο μάτι και εκτός περίεργου απροόπτου, ναι, ωραία μάτια!

Δεν μπορώ να γίνω μέλος επιτόπου στο Λιβάδι; Στη συνάντηση τη Κυριακή δεν με βλέπω γιατί είναι too early. Είναι εφικτό, διαφορετικά, μεσοβδόμαδα ή το Σάββατο 25/11 να συναντήσω κάποιο/κάποια (Γιώτα) από το Club που θα με χρίσει μέλος;!

 

Γειά σου βρε Βασίλη! Σας παρακολουθώ, είπα μιά φορά κι εγώ να μείνω σιωπηλή, αλλά δεν με θέλει... :D Να, πάλι σε μένα έφτασες αυθορμήτως ;) .

 

Λοιπόν, αφενός την Κυριακή 19/11, νωρίς θα μαζευτούμε, αλλά πιθανότατα αργά θα τελειώσουμε και πάλι με τίποτα κοψιδομαχίες φαντάζομαι :D , οπότε, θα μας προλάβεις, πάρε κάποιον από το ΔΣ τηλ να σου πούμε σε τί φάση είμαστε :huh: ....

 

Μέλος μπορώ να σε κάνω όποτε θέλεις και εφόσον καταβάλεις τα 30€ στο λογ/σμό που θα σου δώσω. Βέβαια, αν θέλεις να μας συναντήσεις από κοντά, θα πρέπει να κάνεις κι εσύ μία μικρή παραχώρηση και να ξυπνήσεις την Κυριακή!!! :D Ε, πώς θα γίνει;;;;; Τα ωραία μάτια αξίζουν μία μικρή θυσία :D

 

Τα υπόλοιπα σε ΡΜ... :D


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites
.......με κάλυψαν οι προλαλύσαντες!!!

Αμάν ρε Ίρα!! Δεν πρόλαβα να γυρίσω πίσω και μούβγαλες το...μάτι μ΄αυτό το προλαλύσαντες! :) Τι ακριβώς έλυσαν???? :D


Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...με ποιο??? νομίζω δεν βλέπεις καλά... :)


The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!
http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για δειτε αυτο, μπορει να ενδιαφερει, ενιοτε το Lidl φερνει καλα πραγματα

(περιπου ο κανονας ειναι οτι φερνει κατι στη μιση τιμη δηλ τα γαντια που κανουν

6 ευρω αντιστοιχουν σε γαντια αξιας 15 ευρω -δηλ οχι καλα- αλλα με τον ιδιο

κανονα τα συγκεκριμενα σκι πρεπει να ειναι καλα)

 

http://www.lidl.gr/gr/home.nsf/pages/c.o.2....p.setpedilaski

 

tex

Share this post


Link to post
Share on other sites
Για δειτε αυτο, μπορει να ενδιαφερει, ενιοτε το Lidl φερνει καλα πραγματα

(περιπου ο κανονας ειναι οτι φερνει κατι στη μιση τιμη δηλ τα γαντια που κανουν

6 ευρω αντιστοιχουν σε γαντια αξιας 15 ευρω -δηλ οχι καλα- αλλα με τον ιδιο

κανονα τα συγκεκριμενα σκι πρεπει να ειναι καλα)

 

http://www.lidl.gr/gr/home.nsf/pages/c.o.2....p.setpedilaski

 

tex

Μάλλον εσύ δεν είδες αυτό! :P

Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση!

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλησπερα παιδια .

 

βρηκα τα streetracer 8 καινουργια στα 550 ευρω . ρωτηστε κανενα γνωστο σας ή εσεις αν ξερετε, αν ειναι καλη τιμη ή ποσο κυμαινονται στην περιοχη σας:

 

 

τα λεμε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. PaniosBanios
      PaniosBanios
      (45 years old)
    2. Panos7
      Panos7
      (46 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,145
    • Total Posts
      460,690
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,724
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    Lyons & Sons
    Joined
×
×
  • Create New...