sotogiannop 82 Report post Posted November 9, 2011 Ναι ακριβώς αυτός είναι ο Παππούς! Τα λιφτ που θα λειτουργησουν στο Φαλακρό είναι η 4θέσια, 3 συρόμενοι και τα 2 baby lifts. Όσο για το τερέν που εξυπηρετούν κάθε άλλο παρά λίγο είναι φίλε aab, οπότε αξίζει να το επισκεφτείς! Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted November 11, 2011 το διπλο νομιζω οτι ειναι πληγμα και οχι ο παπους που καιαυτος εχει τους θαμωνες του. η θεα να κατεβαινεις πουδρες με φοντο το νεστο ποταμο ειναι το κατι αλλο αλλα και το υπολοιπο βουνο να δουλεψει θα ειναι τελεια γιατι αν κανει λιγο βολικο καιρο το μαρτιο θα ειμαστε επανω οπως καποτε Share this post Link to post Share on other sites
kantoniou 333 Report post Posted November 11, 2011 Θα μπορουσε καποιος να περιγραψει τις πιστες που θα λειτουργουν και το βαθμο δυσκολιας τους, σε συγκριση ας πουμε με το Πισοδερι ή τη Βασιλιτσα; Δεν εχω παει ποτε Φαλακρο και θα ηθελα να ξερω τι θα συναντησουμε. Life consists of only two things: skiing and waiting to go skiing. Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted November 12, 2011 Η χιονότρυπα ήταν μια εύκολη πίστα αν θυμάμαι καλά. Η πίστα που ξεκινούσε από το τετραπλό ήταν μια ενδιαφέρουσα κόκκινη: Η θέα από το μπαλκόνι του πάνω σαλέ διεκδικεί τον τίτλο της πιο εντυπωσιακής στην Ελλάδα: Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι διαδρομές εκτός πίστας κάτω από το τετραπλό: Είναι πολύ όμορφο χιονοδρομικό και σίγουρα αξίζει να το επισκεφθείς. Οι φωτογραφίες είναι από την εκδρομή του συλλόγου τον Μάρτιο του 2006. Ο καιρός δεν ήταν πολύ καλός -φάγαμε και βροχή την τελευταία μέρα- αλλά ακόμα θυμάμαι τα πανέμορφα τοπία και τα νοσταλγώ. Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
kantoniou 333 Report post Posted November 13, 2011 Τι υπεροχες φωτογραφιες! Ευχαριστω Life consists of only two things: skiing and waiting to go skiing. Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted November 13, 2011 Η παρεα ακουει, ετοιμαστειτε φετος να την κανουμε κατα κει γιατι του χρονου μπορει και να μην..... Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted December 9, 2011 Το Χιονοδρομικό Κέντρο Φαλακρού, στο νομό Δράμας ένα από τα Χιονοδρομικά με τις μεγαλύτερες προοπτικές ανάπτυξης της χώρας μας θα ξαναλειτουργήσει φέτος μετά από 2 περίπου χρόνια «απουσίας . Το μεγάλο στοίχημα ήταν να είναι έτοιμο χιονοδρομικό κέντρο να ανοίξει. Είχε ήδη, προκηρυχτεί διαγωνισμός, που αφορούσε τη συντήρηση των εγκαταστάσεων. Όσον αφορά στο προσωπικό, θα απαιτηθούν 17 – 18 άτομα όλων των ειδικοτήτων. Προγραμματίζεται να προσληφθεί προσωπικό με δίμηνες συμβάσεις, με στόχο την περιστολή των δαπανών. Όσον αφορά στα χρέη, η επιχείρηση έχει προχωρήσει στο διακανονισμό. Πηγη http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=164294 Πολυ καλα νεα... Share this post Link to post Share on other sites
samick 3 Report post Posted December 16, 2011 Γνωριζει κανεις τιποτα νεοτερο για το Φαλακρο? Share this post Link to post Share on other sites
kantoniou 333 Report post Posted December 16, 2011 Δελτίο Τύπου Δευτέρα, 12 Δεκέμβριος 2011 Ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες συντήρησης των εγκαταστάσεων του Χιονοδρομικού Κέντρου Φαλακρού. Είμαστε έτοιμοι και λειτουργούμε τις εγκαταστάσεις μας με ασφάλεια, για να υποδεχθούμε τους φίλους του βουνού. Στο Χιονοδρομικό Κέντρο λειτουργούν τα Σαββατοκύριακα η τετραθέσια αποσυμπλεκόμενη καρέκλα για καφέ στα 2.110μ. και τα δύο σαλέ στη βάση του Χιονοδρομικού Κέντρου. Με τις πρώτες επαρκείς χιονοπτώσεις το Χιονοδρομικό Κέντρο θα λειτουργεί για την προσεχή χιονοδρομική περίοδο, από Πέμπτη έως Κυριακή και όλες τις αργίες. Τις ημέρες των εορτών των Χριστουγέννων θα λειτουργεί από τις 23 Δεκεμβρίου έως και τις 8 Ιανουαρίου 2012 καθημερινά. Ευχόμαστε καλό χειμώνα με πολλά χιόνια! http://www.falakro.gr/index.php?option=com...1&Itemid=27 Life consists of only two things: skiing and waiting to go skiing. Share this post Link to post Share on other sites
samick 3 Report post Posted December 16, 2011 Ωραια!Αντε με το καλο! Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted December 16, 2011 Ναι ακριβώς αυτός είναι ο Παππούς! Τα λιφτ που θα λειτουργησουν στο Φαλακρό είναι η 4θέσια, 3 συρόμενοι και τα 2 baby lifts. Όσο για το τερέν που εξυπηρετούν κάθε άλλο παρά λίγο είναι φίλε aab, οπότε αξίζει να το επισκεφτείς! Αγαπητέ Σωτήρη, Το πόσο όμορφη είναι η περιοχή το ξέρω. Επίσης ξέρω και το πόσο προβληματική είναι η πρόσβαση. Η οικογένεια μου κατάγεται από την ευρύτερη περιοχή. Άλλο αυτό και άλλο θέμα η οικονομικότητα λειτουργίας του Φαλακρού. Σε απλά ελληνικά - θα βγάλουν οι δήμοι τα λεφτά που βάλανε; Κόντος ψαλμός αλληλούια. Σε λίγες μέρες θα ξέρουμε. Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted December 28, 2011 Χριστουγεννα με χιονι επιτελους μετα απο αρκετα χρονια και το Φαλακρο και παλι ανοιχτο! Τη δευτερα που ανεβηκα διαπιστωσα οτι δυστυχως χαμηλα στα δενδρα ειχε περισσοτερο χιονι απο ψηλα, οπου ο αερας εκανε μεγαλη ζημια, αλλα το Φαλακρο δεν εχει λιφτ στα δενδρα... Δουλευε η Μεστα που δεν πηγα και η 4θεσια με την καρταλκα. Η χιονοτρυπα κλειστη γιατι 1) ειχε πολυ χιονι οπως μου ειπε η κοπελα στα εκδοτηρια 2) δεν ειχε χιονι (το ξυρισε) το συνδετικο baby της επιστροφης, μου ειπε ο λιφτιερης της καρταλκας, και πιο πιθανο. Ο παππους και η διθεσια κλειστα για φετος. Ουσιατικα 1 πιστα μεγαλη μεν με ενα διαδρομο να παρεμβαλεται που ηθελε και λιγο σπρωξιμο δε. Σκι μονο εντος γιατι εκτος ο αερας ειχε αμζεψει το χιονι αλλου πολυ, αλλου καθολου, και ανακατεμενο, οπου το ειχε μαζεψει ηταν στουπομενο και βαρυ (πρεπει να φυσουσε παρα πολυ). Παρολα αυτα καναμε σκι απο τις 10 μεχρι τις 1330 που εκλεισε ο καιρος με ομιχλη, σε αριστο χιονι αλλα σε μερικα σημεια ειχε και πετρουλες. Πολυς κοσμος στα καφε, πολλοι στα baby, ελαχιστος στις πιστες Ιδια προσωπα ειδα, παρομοιο τροπο λειτουργιας (ΣΚ δουλευε μονο μεστα , γι αυτο δεν ανεβηκα....) πολυ μικρο πεδιο πλεον διαθεσιμο, σε συνδυασμο με την γενικοτερη κατασταση και τον ανταγωνισμο απο τα διπλανα βουλγαρικα ΧΚ, χλωμο το κοβω να λειτουργει ξανα του χρονου, εκτος αν γινει καποιο θαυμα και λειτουργησει σε ολη τη δυναμικοτητα του απο τους ιδιους ή διαφορετικους ανθρωπους, με περισσοτερη ορεξη ομως. Ευχομαι να διαψευτω γιατι στα θαυματα δεν πιστευω Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted December 28, 2011 ποια πιστα εξυπηρετει η 4θεσια; Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted January 3, 2012 To Φαλακρό για μενα ειναι ίσως οτι καλύτερο υπάρχει στην Ελλάδα , αν ηταν "χαμηλότερα" δεν θα ειχε ευκολα ανταγωνισμο. Ακομα και για την 4θεσια καρεκλα και το τερεν που εξυπηρετει αξιζει να πας! ΘΑ ΛΙΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΚΙ. ΚΑι αν πετυχεις και πουδρα θα σε παρουν με απιδινωτη αγκαλιά. Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 3, 2012 Να θυμίσω τις επικές στιγμές; YouTube Video -> Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 3, 2012 Μα πόσο ανώριμοι είσασταν τότε Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted January 3, 2012 ΚΑι αν πετυχεις και πουδρα θα σε παρουν με απιδινωτη αγκαλιά. 2-1-2012 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us 30-40cm προχθεσινα χωρις αερα αυτη τη φορα, κουραμπιες ολο το βουνο, ανοιξε και χιονοτρυπα κατα της 1330, αλλα το πεδιο εξακολουθει να ειναι μικρο Πανο, ισως να ειχα καλομαθει!!! Βεβαια τετοιες μερες καραλεει....καλα μπηκε το 2012 απο χιονοδρομικης αποψης, μακαρι να συνεχισει ετσι.... σε χιονια αλλα και γενικοτερα. Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted January 5, 2012 οταν υπαρχει το πιο γρήγορο τετραθεσιο "τηλεπαγκάκι" χωρις ουρες και εξυπηρετει μια κοκκινη μεγαλη για ελλαδα πιστα.. τοτε απλα λιωνεις στο σκι. Οτι πρεπει για προπονηση... Σας το χρωσταγε το Φαλακρο... 3 χρονια χωρις χιονι, πιλαφι πια. Φετος θα ερθουμε οπωσδηποτε επανω Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted January 6, 2012 υπαρχει επαρκες χιονι επανω ή αρχισαν να βγαινουν χωματα (οπως σε αλλα ΧΚ?) Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 6, 2012 Λογικά έφαγε καλό χιόνι σήμερα. Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted January 16, 2012 (edited) . Edited January 16, 2012 by ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted January 16, 2012 (edited) Λογικά έφαγε καλό χιόνι σήμερα. APo μισο εως ενα μετρο με νοτια βαρυ που εκατσε παντου αλλα δστυχως το προηγουμενο ΣΚ δεν ανοιξε να το χαρουμε... Το Σαββατο που μας περασε εριξε αλλα 10 ποντακια αερινα αυτην την φορα οποτε κυριακη με ηλιο ηταν ευκαιρια... Δυστυχως πρεπει να ειχε λιγο αερα οποτε εντος χκ ειχε ελαχιστα σημεια με πουδρα χαμηλοτερα ομως εκει που εχει λιφτ αλλα δεν δουλευουν πλεον, ειχε ολο το χιονι που εφυγε απο ψηλα, και το χαρηκαμε μονοι μας Edited January 16, 2012 by ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted January 17, 2012 τα χαπια μου οταν επιστρεψω ανεβαινω καρφωτος δεν υπαρχει αλλο τερραιν λεμε αυτος ο μαρτης μου εχει μεινει απο τοτε νικελλλλλλλλλ Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 26, 2012 Φίλοι χιονοδρόμοι, ζητούμε την βοήθεια σας! Όπως γνωρίζετε, προσπαθούμε να έχουμε ένα οδηγό στο πρώτο μήνυμα κάθε χιονοδρομικού κέντρου με πληροφορίες για τις πίστες, χάρτες, πρόσβαση, την γύρω περιοχή, ταβέρνες, διαμονή ή ότι άλλο θεωρείτε απαραίτητο ή χρήσιμο να γνωρίζει ο επισκέπτης. Αυτές οι πληροφορίες θα μπουν με σύνδεσμο και στην ανανεωμένη πρώτη σελίδα του snowclub.gr Το Φαλακρό για την ώρα είναι "ορφανό" και περιμένει εναγωνίως την δική σας συμβολή! Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted March 21, 2012 Ενα πολύ όμορφο βιντεακι από μέρος των powder hunters που δείχνει πόσο χιόνι έχει φάει το πανέμορφο αυτό βουνό-από 11/03/12 Δυστυχώς ούτε φέτος καταφέραμε να το επισκεφθούμε....Κάποιος απο εκεί έχει να μας πει νεότερα???? "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites