ΜΙΚ 17,605 Report post Posted November 17, 2006 Si bellisimo pericollozamente business milano para ski Ψάχνουμε ανθρώπους που δεν πάνε και πολύ καλά στα μυαλά τους να ξοδέψουν καμιά 300αρια ευρώ τουλάχιστον για δυο άντε τρεις μέρες σκι. Τα έξοδα βενζίνες ξενοδοχεία θέλω να μοιραστώ γιατί δεν θέλω να φορτωθώ στην Ιταλίδα γραμματέα που λύσσαξε να με μάθει σκι. Αμάξι θα έχω εγώ οπότε Παρασκευή με την απογευματινή της Alitalia ή και κάνα φτηνό της Easyjet σας παραλαμβάνω. Γυρνάω με την βραδινή της Alitalia της Κυριακής. Σε όποιο χιονοδρομικό ανοίξει πάμε προς το παρών δεν έχουν χιόνι αλλά αυτή τη στιγμή ρίχνει παπάδες. Κοινώς θα πάμε Cervinia. ΣΤΑΘΗ? Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted November 19, 2006 ποτε βρε χαμενο? Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted November 19, 2006 αντε κανε καμια μελετη ρε!!!! και ασε τα χιονοδρομικα!!! μαλλον σε ζηλευω... Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
ressac 0 Report post Posted November 19, 2006 Για τι ημερομηνίες μιλάμε? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted November 19, 2006 2 και 3 Δεκεμβριου. το μεθεπομενο ΣΚ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zox 746 Report post Posted November 20, 2006 ΣΤΑΘΗ?Βασικά κατεβάζω ελιές αυτήν την περίοδο στον κάμπο πάνω από τον οποίο συνήθως κόβεις αερο-βόλτες... αν προλάβω και τις μαζώξω πριν πιάσει το πολύ το κρύο και στάξει κανα ψιλό και τ'αφεντικό πάλι καλά ... αλλά το τριήμερο που λογαριάζεις δυστυχώς χλωμό το κόβω από μέρους μου ... καλύτερα να πας για καμιά πτήση,ειδάλλως πήγαινε με τη γραμματέα ... ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΤΡΕΛΛΛΛΛΟΣ ΤΕΛΙΚΑ Quote 16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 4, 2006 ΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ ΜΕΛΗ ΤΟΥ SNOWCLUB ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΔΙAΒΑSΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΑΣ ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ... BREUIL CERVINIA ZERMATT MATTERHORN VALTOUNECHE CIMME LAGHI PLAIN MAISON PICCOLO CERVINO και το κακό συναπάντημα. Παρασκευή απόγευμα αφήνω τους συναδέλφους στο αεροδρόμιο (μέχρι εδώ πληρώνει η εταιρία) και κατεβαίνω στο -1 επίπεδο να νοικιάσω αμάξι. Γκαζιάρικο Fiat Panda 1100cc 33 ευρώ την ημέρα τιμή Σαββατοκύριακου και βουρ για Άλπεις 9 η ώρα το βράδυ. Σημαντική σημείωση: Αν σας πουν ότι ο τάδε δρόμος είναι για Cervinia ότι ταμπέλα και να δείτε μη την πιστέψετε. Έκανα μια απίστευτη τρίπλα στο Μιλάνο για να ανακαλυψω ότι η φοβερή Autstrada φτιάχνετε ακόμα.Ευτυχώς το Panda δεν καίει τίποτα... Ουσιατικά μιάμιση ώρα από το αεροδρόμιο φτάνω Valtourneche και στο πρώτο ξενοδοχείο με φως που βλέπω μπαίνω μέσα. 30 ευρώ το βράδυ καλά είναι και έχει πάει 11.30 οπότε δεν θα βρω τίποτα άλλο ανοιχτό. Ξύπνημα 7 και 9 η ώρα είμαι με νοικιασμένα Fisher RC4 (27Euro) και κάτι άθλιες χαλασμένες Rossignoll εκ των οποίων η αριστερή απλά ήταν άχρηστο το πάνω πάνω κλιπ. ΟΤΑΝ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΜΕ ΜΠΟΤΕΣ ΦΟΡΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΧΡΗΣΤΕ (7Ευρο) Επιβιβαση στο πρώτο τελεφερίκ 9.15 και 9.45 μετά το δεύτερο τελεφερίκ φτάνω στις ανοιχτές πίστες του Plateu Rosa σύνορα Ιταλία Ελβετία Οι Άλπεις με ελάχιστο χιόνι από τα 2700 και πάνω και κλειστές οι λαχταριστές πισταρες του Plain Maison με τα 6 χιλιόμετρα μπλε πίστας με τετραπλό αποσυμπλεκόμενο. Ανοιχτά όλα τα παγετωνικά και ευτυχώς η Ιταλική μεριά του Plateu Rosa με την κόκκινη τρέλα των 700 μέτρων vertical. 8 συρόμενα στην Ελβετική πλευρά, η τελεφερικάρα που πάει στα 3900 από τα 2900 του klein Matterhorn(Picollo Cervino για τους Ιταλούς) και δυο αποσυμπλεκόμενα εξαπλό και τετραπλό με συνολικά 55 χιλιόμετρα αεροδρομίων εεεεεεε πίστας εύκολων γενικά κλίσεων χωρίς μαύρες. Μπλε και κόκκινα. Ευτυχώς δεν έχει χιόνι μέχρι την Cervinia οπότε δεν θα χρειαστεί να κατέβω τα 16 χιλιόμετρα 1900 μέτρα vertical από το klein Matterhorn μέχρι την Cervinia που όταν πας να τα κατέβεις το απόγευμα κουρασμένος με το χιόνι να έχει γίνει σούπα σε τσακίζουν. Πριν τρια χρόνια θυμάμαι τον εαυτό μου να πέφτει κάτω στη μέση της διαδρομής και να λέω δεν θα το ξανακάνω (ΣΟΥ ΠΑΝΕ) Πολλές επενδύσεις και στις δυο μεριές των συνόρων με τουλάχιστον 6 καινούργια αποσυμπλεκόμενα εκεί που είχε συρόμενα και όλα αυτά μέσα σε τρια χρόνια. Ένα ρε παιδιά στο Παρνασσό δεν γίνεται....έστω τα συρόμενα που πετάτε...... Την τελευταία φορά που είχα έρθει είχα κοιμηθεί Μιλάνο και πάνω στο καρεκλάκι περιπου στα 3200 είχα πάθει ένα blackout ξεγυρισμένο λόγο ανόδου 3 χιλιομέτρων απότομα. Πως κατέβηκα από το καρεκλάκι ακόμα το ψάχνω...Με δυο σοκολάτες στο στόμα και βαθιές αναπνοές δεν επαναλήφθηκε το φαινόμενο μάλλον βοήθησε το ότι είχα κοιμηθεί στα 1650 το προηγούμενο βράδυ. Ωραίο σκι με ντάλα ήλιο σε πολύ καλό χιόνι με κάτι χωράφια μόνο στα στενά σημεία ενώ το πολύ κρύο (- και το υψόμετρο κράτησαν τις πίστες με πλάτος πολύ καλές μέχρι αργά. Γρήγορες πίστες για πολλά γκάζια με πλάτος πραγματική απόλαυση. Να μην ήταν και η μια μπότα χάλια...(Σημείωση: ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΠΟΤΕΣ ΜΑΣ και το πολύ πολύ να νοικιάσουμε σκι) Έχοντας κάψει εντελώς τα πόδια μου έκανα μια μεγαλιώδη κατάβαση από τα 3900 στα 2800 που τέλειωνε το χιόνι να πάρω το τελεφερίκ για την Cervinia. Xιλιάδες κόσμος απέξω....τι έγινε ρε παιδιά...χάλασε?και πως θα κατέβουμε?????? Οι απίστευτη εικόνα περίπου 1000 ατόμων να κοιτάζονται και περίπου 8 μέσα σε κάθε μια καμπίνα που είχε ξεκινησει να κατεβαίνει να κουνάνε τα χέρια του φωνάζοντας θα μείνει για πάντα στο μυαλό μου. Ξαφνικά δειλά δειλά οι πρώτοι ξενικάνε να κατεβαίνουν με τα σκι την πίστα – δρόμο που κατεβαίνει στην Cervina. Μα δεν έχει χιόνι.... Περίμεναμε μια ώρα και μας είπαν ότι θα αργήσει να φτιαχτεί η βλάβη. Μιας και βράδυαζε είπα να ξεκινήσω και εγώ να κατέβω τα 12 χιλιομετρα του πλάτους 3 μέτρων δρόμου ενώ μας είπανε ότι είχαν βγει ρατρακ και ρίχναν χιόνι στα σημεία που δεν είχε ενώ θα χρειαζόταν να περπατήσουμε περίπου 3 χλμ κατηφορας. Από τους 1000 οι 500 είχαν ξεκινήσει να κατέβουν οπότε τουλάχιστον θα μας έβρικε η νύχτα όλους μαζί(νεκρούς). Ακριβώς αυτό που έλεγα δεν θα ξανακάνω.... 2 ώρες αργότερα έχοντας κάνει περίπου 1236725 χαρακιές στα Fisher και στρίβωντας κάθε 2 μέτρα σε δρόμο πλάτους 3 μέτρων με χίόνι στη περισσότερη διαδρομή όπως είναι όταν περνάει το ρατρακ χωρίς τη φρέζα (αυτό με τις πέτρες χιονιού) να μην ξεχάσω και τα 2-3 χιλιόμετρα κατηφορικό(ευτυχώς) περπάτημα φτάνω στο Fiat Panda και γυρνάω τη μπότα βρίζοντας τον Ιταλό ενοικιαστή και την Dopplemeyer. Η λέξη κούραση είναι λίγη. Φυσικά το τελεφερίκ το είχαν φτιάξει την ώρα που φτάναμε κάτω...δεν θα λυθεί ποτέ η απορία μου πως θα κατέβαιναν οι δυο εξηντάρες αγγλίδες που ουρλιάζανε κάθε φορά που έβγαινε ο Ιταλός λιφτιέρης και μας έλεγε να κατεβουμε με τα σκι (2 ή 3 φορές σκι είχαν κάνει). Κυριακή ομίχλη, πόδια καμμένα και κάποτε πρέπει να κάτσω να βγάλω και λίγη δουλειά. Επίσης λυπάμαι τα άλλα 73 ευρώ(41 κάρτα με ασφάλεια και 32 νοίκιασμα). 34 μέρες Άλπεις πρώτη μέρα που δεν κάνω σκι Cervinia-Zermatt. Για μένα το καλύτερο χιονοδρομικό των Άλπεων από την άποψη snowsure-scenery-powder paradise και φυσικά ατελείωτες κόκκινες και μπλε πίστες. Με πολλούς που μίλησα (αγωνιστικές ομάδες κλπ κλπ) μου είπαν ότι τον τελευταίο μήνα έχει το καλλυτερο σκι στις Άλπεις λόγω υψομέτρου. Μόνο και μόνο να κοιτάς το Matterhorn αξίζει το ταξίδι και για αυτό το έκανα. Δεν είναι τόσο το σκι όσο το να είσαι Άλπεις και ειδικά σε αυτό το σημείο που αναμφίβολλα είναι το πιο άγριο των Άλπεων. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ VAL-D ISERE μη βαράτε… Εύκολο από Ελλάδα νομίζω είναι ταξιδάκι που βγαίνει με παρέα 4 ατόμων πολύ φτηνά ακόμα και το Σαββατοκύριακο Άξιζε τα λεφτά του? ΟΧΙ . Θα το ξανάκανα? ΣΙΓΟΥΡΑ(Θα βγει κάνα επαγγελματικό ταξιδάκι στο Μιλάνο σύντομα) ΠΑΜΕ ΔΟΛΟΜΙΤΕΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΤΟΣ Καλημέρα bluebird GO SKI.Και στη cervinia και στο valtourneche το ξύπνημα είναι σε απίστευτο τοπίο με 4χίλιαρες κορφές από πάνω σου Τελεφερίκ Cimme Laghi –Plateu Rosa. Ημόνη Ιταλική πίστα σε λειτουργία 700 μέτρα vertical κόκκινης για πολλά γκάζια. Πίστα όνειρο. ΑΕROPUERTO DE ZERMATT Καφεδάκι στο Trockener Steg 2912 Matterhorn- Glacier Paradize. Αυτό το τελεφερικ τα λέει όλα. 2900-3900 σε 5 λεπτά πάει....Το βραχάκι από πίσω μόνο να το κοιτάς αρκεί. Από τα 3900 όλες οι Άλπεις πιάτο. Mont Blanc στο βάθος Matterhorn με τα αεροδρόμια στα3900-3600 που κρατάνε απίστευτη ποιότητα χιονιού Και φυσικά ο Μπάνιος Ο ΜΠΑΝΙΟΣ??????? Συνάντηση γιγάντων στα 2900 ύστερα από δύο χρόνια. Ας σας τα πει μόνος του(μπες ρε γράψε). Τι πιο φυσιολογικό από το να πετύχεις τον PanioBanio χωρίς ραντεβού στα σύνορα Ιταλίας Ελβετίας άλλωστε Aπίστευτο.... Υ.Σ Μπράβο στα παιδιά για την εκπροσώπιση στην έκθεση του τουρισμού. Σόρυ που δεν μπόρεσα να βοηθήσω αλλά έκανα το χρέος μου λέγοντας σε τουλάχιστον 150 ξενους (ψέματα)για τα όμορφα χιονοδρομικά μας. Αρκετοί πείστικαν να έρθουν... Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΗΛΙΑΣ ΑΔΑΜ 486 Report post Posted December 4, 2006 Μετά από όλα τα παραπάνω έχω ήδη αρχίσει να ψάχνω που κρύβει ο αφεντικός μου το ουίσκι. Καλά χιόνια! Quote Snow to the people! Share this post Link to post Share on other sites
Snowflake 9 Report post Posted December 4, 2006 Cervina-Zermatt. Για μένα το καλύτερο χιονοδρομικό των Άλπεων από την άποψη snowsure-scenery-powder paradise και φυσικά ατελείωτες κόκκινες και μπλε πίστες. Με πολλούς που μίλησα (αγωνιστικές ομάδες κλπ κλπ) μου είπαν ότι τον τελευταίο μήνα έχει το καλλυτερο σκι στις Άλπεις λόγω υψομέτρου. Μόνο και μόνο να κοιτάς το Matterhorn αξίζει το ταξίδι και για αυτό το έκανα ..κατά πρώτον ....δεν έχω λόγια, η άποψη μου είναι γνωστή για το συγκεκριμένο μέρος ..κατά δεύτερον σε μισώ αφάνταστα... θα το πληρώσεις στο Καπρουν.. ..κατά τρίτων, αυτό που λένε βουνό με βουνό δεν σμίγει, να λοιπόν που έγινε και αυτό!!! ..τι άλλο να πω, ας κόψει κάποιος μοντετετοιος τις φωτογραφίες.. σας παρακαλώ πως θα πάω εγώ να δουλέψω τώρα μου λέτε???? Ηλία άμα βρεις το ουισκάκι βάλε και σε μένα ένα ποτηράκι Quote The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted December 4, 2006 Χικ!...Χικ.... το μπλουκαϊ ειναι δαειο Χικ,χικ...περπει να τυρπισε, χικ, χικ! Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted December 4, 2006 Διαβαζοντας το, ημουν ετοιμος να σου πω πως εχασες συναντηση κορυφης με PanioBanio.. Σαββατο πρωι, πριν φυγω για για σκι Παρνασσο (όχι με Matterhorn view credits! ) κ χτυπαει τηλεφωνο με ελβετικο νουμερο…Ωχ μας πιασανε απο το Vereinigung der Rettungschefs und Patrouilleure der Schweiz VRP! -Παρακαλώ…? -πες μου που ειμαι κ θα κερδισεις χρυσο κουλούρι!! -ελα αγορι μου, τι κανεις κτλ κτλ.. -ειμαι Zermatt, εσκασα στο πρωινό κ ειμαι ετοιμος να φυγω για πανω.. -χμμ..ωραιοτατα..να πας…μουμπλε μουμπλε, μην ξεχασεις να δοκιμασεις μπλα-μπλα-μπλα..κτλ κτλ.. Τελικα βρηκε εσενα!!---βρε τι του επιφυλασσε η μοιρα..!! Μπραβο βρε MIK! Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 4, 2006 Είδες τι κάνει το Snowclub; Όπου και να πας, θα βρεις φίλους Εντύπωση μου έκανε η όλη κατάσταση με την χαλασμένη τηλεκαμπίνα. Αν αυτό είχε συμβεί σε Ελληνικό χιονοδρομικό (στο ΧΚΚ, ας πούμε ), θα είχαμε σταυρώσει τον διευθυντή του, αφού πρώτα του είχαμε ξεριζώσει τα νύχια. ----------------------------------------------------------------------- Ρε Κωστή, θα μας τρελάνεις; Τι εννοείς σκι στον Παρνασσό; Μετά από τόσες μέρες ζέστης έχει κρατήσει χιόνια το λοφάκι μας; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted December 4, 2006 Εντύπωση μου έκανε η όλη κατάσταση με την χαλασμένη τηλεκαμπίνα. Αν αυτό είχε συμβεί σε Ελληνικό χιονοδρομικό (στο ΧΚΚ, ας πούμε ), θα είχαμε σταυρώσει τον διευθυντή του, αφού πρώτα του είχαμε ξεριζώσει τα νύχια. ----------------------------------------------------------------------- Τελικά το ΧΚΚ "αδελφοποιήθηκε" με λάθος ΧΚ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nanad 101 Report post Posted December 4, 2006 Αυτές είναι συναντήσεις!!!!! Μπράβο Μικ και εις ανώτερα (το παλιοπρόβατο μας έχει ξεχάσει εντελώς, μόνο με msn τα λέμε καμιά φορά... ) Φιλικά Νανά Quote ...μέτριο, ούτε τον καφε δεν πίνω... Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted December 4, 2006 καντε ενα ban στον Μικ Και για ονομα ΣΒΗΣΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!!!! αααααααααααααααααααααααα και για αυτους που φευγουν το Σαββατο να απαγορευτη η χρηση του Site Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted December 4, 2006 τι να πω και εγω, που με επαιραν τηλεφωνο διαφοροι και μου ελεγαν τις ειδες τις φωτος του ΜΙΚ και του ΜΠΑΝΙΟΥ να κανουν Σκι στο Ζερματ? καγκελο , αντε να δουλεψεις. Συναντηση Γιγαντων , Πες μας αλλα για το μαυρο ελβετικο προβατο... υγ. Νισαφι, να χιονισει να παρουμε τα ισια μας. Χικ!...Χικ.... το μπλουκαϊ ειναι δαειο Χικ,χικ...περπει να τυρπισε, χικ, χικ! 4 και κατι ωρες... οχι δεν ειναι πολλες... Quote Share this post Link to post Share on other sites
panagiotis 209 Report post Posted December 5, 2006 -Τζίμη, μου βάζεις από αυτό το πράσινο μπουκάλι; -Τι έγινε, χάσαμε καμιά γκόμενα και θες καμιά πράσινη νεράιδα; -Όχι. Δεν χάσαμε γκόμενα. Χάσαμε σκι. Στοπ Ρε ΜΙΚ σκάσε κι άσε μας να ετοιμαστούμε... για το Kaprun και για αυτους που φευγουν το Σαββατο να απαγορευτη η χρηση του Site Ας ερχόσουν, ολόκρηρος Nickel θα έρθει. Ζηλεύουμε μου φαίνεται; Quote JAPOW!!! Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted December 5, 2006 Ο ΜΠΑΝΙΟΣ???????Ζεί αυτό το πράμα ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stormbringer 1 Report post Posted December 5, 2006 Με το ζόρι βγαίνει η δουλειά σήμερα... Τι μας κάνετε με τις φωτο..... Ως σήμερα πίστευα ότι το πρώτο μου σκι φέτος θα το κάνω του...χρόνου στο ΧΚΠ, μιας και ακύρωσα την εκδρομή των Χριστουγέννων για Αυστρία. Βλέπω λοιπόν το topic και αποφάσισα να κάνω την παραπάνω εξόρμιση που καιρό τώρα σκεφτόμουν. Για καιρό τώρα μετέθετα ένα project που πρέπει να παρουσιάσω στους ιταλούς αφεντικούς. Ε, θα το ξεκινήσω απόψε να το τελειώσω αύριο και να ορίσω ραντεβού. Δεν πάει άλλο... Άλλωστε αλλού έχω γράψει ότι η Cervinia είναι μεγάλο απωθημένο... Quote ΘΕΟΔΟΣΗΣ Share this post Link to post Share on other sites