Saltofx 1 Report post Posted February 8, 2007 και εγω την τριτη ημουν επανω............. παντως θελει πολυ προσοχη εγω καρφωθηκα σε μια πετρα..... Quote πηγαίνω σιγά......γιατί βιάζομαι! Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted February 8, 2007 τσκ τσκ... παλι αστοχησαμε και βγηκες... Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted February 8, 2007 και εγω την τριτη ημουν επανω.............παντως θελει πολυ προσοχη εγω καρφωθηκα σε μια πετρα... και το δικό μου το πεδιλάκι τσακίστηκε και τίναξε ελεεινά την ακμή του. Το πήγα για φτιάξιμο και ο μάστορας μου είπε: "θα στο κάνω αλλά θα το φοράς μόνο στο αριστερό πόδι γιατί δεν μπορεί να επανέλθει πλήρως". Φιλικά, KonstantinosV Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted February 8, 2007 Ριχνει ασταμάτητα απο χθες το βράδυ. Τα παιδιά στις 6 που μιλήσαμε, ειπαν για καμιά 40αριά πόντους. Ο ιπτάμενος ξεπεσμένος γραμματέας που είναι τώρα στη Σμίξη λέει ότι βρέχει. Αυτο σημαίνει ότι επάνω ρίχνει λευκούς παπάδες... \Και εγώ πήρα ένα μεγάλο παράσημο στο Β5 απο αυτό το ΣΚ στη Βασιλίτσα. Δεν πειράζει το έφτιαξα σαν καινούργιο. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted February 8, 2007 ...επάνω ρίχνει λευκούς παπάδες...εδώ παπάς εκεί παπάς όπου και αν πας όπου και αν πας... Φιλικά, KonstantinosV Quote Share this post Link to post Share on other sites
giorgosL 0 Report post Posted February 9, 2007 1) Ποσο χιονι εβαλε τις δυο προηγουμενες μερες τελικα; και 2) Το ΣΚ θα φαει μονο χιονι η παιζει και για βροχη; Quote "Men are born ignorant, not stupid; they are made stupid by education." B.R. Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted February 9, 2007 Φευγει ο Αδερφος μου σημερα για Βασιλω με ενα φιλο και θα μεινουν Σμιξη, η αληθεια ειναι οτι εχει μεγαλο ρισκο για το αν θα κανουν καλο σκι το ΣΚ οι πιθανοτητες ειναι οτι θα εχει παλιοκαιρο... αλλα αν σου κατσει πας για σουπερ σκι με πολυ πολυ φρεσκαδουρα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted February 9, 2007 Το μεγάλο πρόβλημα με τη Βασιλίτσα, είναι ότι πρέπει να έχει ιδανικές συνθήκες για να ανοίξει η διπλή καρέκλα. Δηλαδή ούτε αέρα, ούτε ομίχλη... Με τον καιρό που θα έχει το ΣΚ αμφιβάλλω αν θα ανοίξει και χωρίς το διπλό το χιονοδρομικό είναι φτωχό και ασύνδετο... Η τριπλή καρέκλα πάρα είναι εύκολη για προχωρημένο σκι. Βέβαια φέτος που δεν "παίζουν" ακόμα τα νότια χιονοδρομικά, μπορεί κάποιος να πάει, έστω και μόνο για τα συρόμενα... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted February 9, 2007 Το εψαξα απο εδω το εψαξα απο εκει τζιφος ουτε ενας δε μου ειπε οτι μπορει να εχει καλο καιρο αυριο... αρα με Ελιμεια φαγωμενη ολη μερα απο τον ΜΙΚ δε λεει τα 900 χλμ, Το διπλο μονο με θαυμα μπορει να ανοιξει το σΚ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted February 9, 2007 Μπριζολάκια στο τζάκι λοιπόν...ούτε για ορειβατικό δεν κάνει με αυτό το καιρό... Για να πας Βασιλίτσα και να γυρίσεις οδηγώντας συνεχώς με βροχή, είναι πολύ χρονοβόρο και στην δυτική Ελλάδα με τους "υπέροχους" δρόμους της είναι τουλάχιστον "τζόγος"... Ευχές να ρίχνει χιόνι συνέχεια και παντού... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted February 9, 2007 ...στην δυτική Ελλάδα με τους "υπέροχους" δρόμους της είναι τουλάχιστον "τζόγος"...Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω...ο δρόμος Καλαμπάκα-Γρεβενά είναι πράγματι υπέροχος. Το κόβεις ευθεία (μέσα από λόγκους-βουνά-ραχούλες-ποταμάκια) και ούτε που το καταλαβαίνεις για πότε φτάνεις...φανταστικό ταξείδι... Quote Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted February 9, 2007 Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω...ο δρόμος Καλαμπάκα-Γρεβενά είναι πράγματι υπέροχος. Το κόβεις ευθεία (μέσα από λόγκους-βουνά-ραχούλες-ποταμάκια) και ούτε που το καταλαβαίνεις για πότε φτάνεις...φανταστικό ταξείδι...Αυτός ο δρόμος είναι ανατολική Ελλάδα.Εγώ αναφερόμουν στον δυτικό άξονα Αγρίνιο-Γιάννινα-Βασιλίτσα, που με αφορά... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted February 9, 2007 Εγώ αναφερόμουν στον δυτικό άξονα Αγρίνιο-Γιάννινα-Βασιλίτσα, που με αφορά...Ακόμη καλύτερα τότε...ο δρόμος Αντίρριο-Αγρίνιο-Άρτα-ΠΑΣ Γιάννινα τζογάρεται άνετα κι αυτός. Μπαρμπούτι...με τα φορτηγά στου Ζέρβα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 9, 2007 SUPER NO ROCKS ANYMORE MIGDANIS DEEP STUFF SATURDAY GO Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
alexpowder 7 Report post Posted February 10, 2007 Καλησπέρα σε όλους. Γνωρίζουμε ποιά είναι η κατάσταση στη Βασιλίτσα από τα 1700μ και πάνω? Από εκεί και κάτω τη βλέπουμε δυστυχώς. Έχει μετρήσει κανείς πόσο χιόνι έχει μπει 2θέσιο και Ελιμοία? Εκτιμώ οτι η ασπρίλα που βλέπουμε στην κάμερα εκτός από ομίχλη είναι και χιόνι στα ψηλά. Εγώ αύριο πάντως μάλλον Βασιλίτσα εκτός και αν το Καιμακ κάνει καμια έκπληξη (ήδη ρίχνει πολύ πυκνά) αλλά πότε θα το μάθουμε... Quote AlexPowder Share this post Link to post Share on other sites
crash 0 Report post Posted February 10, 2007 Καλησπερα Εχει κάποιος αίσθηση του καιρού από Πεμπτη έως Κυριακή στη Βασιλίτσα ? (λέω ν ανεβω ) . Λέτε να έχει κανένα τρελό αέρα ή πολύ άσχημες συνθήκες? Ευχαριστώ Εύα Quote Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted February 11, 2007 Δε χρειαζεται να πας τοσο μακρια Ευα...μας το'ριξε! Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted February 11, 2007 Για την πίττα μας το έκανε!!! Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
jo 0 Report post Posted February 11, 2007 Καλησπέρα σε όλους.Γνωρίζουμε ποιά είναι η κατάσταση στη Βασιλίτσα από τα 1700μ και πάνω? Από εκεί και κάτω τη βλέπουμε δυστυχώς. Έχει μετρήσει κανείς πόσο χιόνι έχει μπει 2θέσιο και Ελιμοία? Εκτιμώ οτι η ασπρίλα που βλέπουμε στην κάμερα εκτός από ομίχλη είναι και χιόνι στα ψηλά. Εγώ αύριο πάντως μάλλον Βασιλίτσα εκτός και αν το Καιμακ κάνει καμια έκπληξη (ήδη ρίχνει πολύ πυκνά) αλλά πότε θα το μάθουμε... Μπες στο snowreport, πηγαινε τερμα κατω στην hoomepage. Επελεξε Βασιλω. Μετα καπου στο κατω δεξια μερος της επομενης σελιδας λεει ποσο χιονι εχει βαση και κορυφη Quote Για να δουμε φετος τι θα δουμε... Share this post Link to post Share on other sites
Igor 286 Report post Posted February 11, 2007 Καλησπερα Εχει κάποιος αίσθηση του καιρού από Πεμπτη έως Κυριακή στη Βασιλίτσα ? (λέω ν ανεβω ) . Λέτε να έχει κανένα τρελό αέρα ή πολύ άσχημες συνθήκες? Ευχαριστώ Εύα Το Forecast exei free 6ημερη ενημερωση σημερα οποτε μπορεις να μπεις και να δεις. Βεβαια ειναι μεχρι Πεμπτη βραδι. Ελπιζω παντως να κανει ενα καλο 3ημερο γιατι και εμεις κανονισαμε για παρασκευη με δευτερα Βασιλιτσα!!!! Και θα ειναι και πρωτη φορα φετος οποτε εδω και 3 μερες παρακαλαμε για καλο καιρο.... Quote ΑΚΑ as JEEP!!! Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Φιλικά όπως πάντα Βασίλης.... Share this post Link to post Share on other sites
zorz 0 Report post Posted March 1, 2007 Σήμερα ημουν πάνω. Το χιόνι στην Ελιμεία επαρκέστατο,καλά στρωμένο και το πιο σφιχτό από όλες τις υπόλοιπες πίστες λόγω και της ανήλιας θέσης της συγκεκριμένης πίστας. Κατα τα άλλα,το διθέσιο άνοιξε κατά τις 11 και κάτι λόγω ανέμων με αποτέλεσμα εκείνη την ώρα το χιόνι στην περιφερειακή ήδη να έχει γίνει "σούπα" ελέω θερμοκρασίας... Συμπερασματικά,καλή μέρα και σίγουρα καλύτερη από άποψη ποιότητας χιονιού σε σχέση με ό,τι αναμένεται τις επόμενες μέρες .Καλό θα είναι όσοι ανεβείτε ΠΣΚ να είστε πάνω νωρίς για να χαρείτε το πρώτο 2ωρο τουλάχιστον που το χιόνι διατηρείται ιδιαίτερα καλό. Φιλικά,Γιώργος Quote Share this post Link to post Share on other sites
Texnis 0 Report post Posted March 7, 2007 Γεια σε ολους . Μηπος ξέρει κανεις σε τι κατασταση ειναι η βαλιλιτσα αυτές της μέρες? Σκευτομαι να ανεβώ πεμπτη-παρασκευή. Εριξε τιποτα παραπανω απο το προιγουμενο Σ/Κ? Η θα έχει καμιά λιμνούλα πάλι στα λιφτ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
JohNi 21 Report post Posted March 22, 2007 Συμφωνα με πληροφοριες στο Κεντρο υπαρχουν 40 ποντοι φρεσκου Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted March 22, 2007 Πριν απο καμια ώρα επεστρεψα απο Γρεβενά, είχα παει και Φιλιπαίους, το χωριό ακριβώς απέναντι απο Βασιλίτσα και συνάντησα τα παιδια που έχουν την σχολή στην βάση του τριπλου αλλά και κάποιους σκιερ και μου είπαν ότι στην βάση του τριπλού έβαλε πάνω απο μισό μέτρο ενώ στην κορυφή μέχρι το μεσημέρι είχε 1 μέτρο φρέσκο χιόνι. Οταν φύγανε συνέχιζε να ρίχνει και ήταν 2 το μεσημέρι. Το απόγευμα που έφυγα και εγώ άρχισε να ρίχνει και χαμηλά... Προβλέπεται ένα πουδρένιο τριήμερο Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
flat 28 Report post Posted March 22, 2007 Πραγματικά θα είναι ένα απίστευτο ΣΚ και λυπάμαι πολύ που δε μπορώ να είμαι εκεί. Με περιμένουν 1200χλμ στις Δολομίτες με τουλάχιστον 50cm φρεσκαδούρα Quote Share this post Link to post Share on other sites