ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 21, 2006 Έχει 20 πόντους βάση (καλή) πατάνε και λογικά θα τρώει χιόνι για τις επόμενες 24+ ώρες. όχι πολύ αλλά θα τρώει Καλές πιθανότητες για κάνα δυο λιφτ και ίσως κι άλλα Αύριο το μεσημέρι θα δείξει η Βασίλω Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted December 21, 2006 Moλις επέστρεψα απο ημερίσιο ταξίδι στα Γρεβενά. Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι καλά μέχρι στιγμής. Η Βασιλίτσα έχει ένα σημαντικό στρώμα χιονιού, που λογικά θα γεμίσει κι άλλο αλλά ειναι πολυ δύσκολο να ανοίξει εάν δεν πέσουν τουλάχιστον 40 ποντοι επιπλέον. Εάν πέσουν τότε θα ανοίξει όλο. Ειδάλως βλέπω μόνο την Ελιμεία. Τα χειρότερα είναι στο Ελατοχωρι και το Σέλι όπου δεν υπάρχει κάν υποδομή χιονιού, τουλάχιστον το πρωί που τα έβλεπα απο την διάβαση της Καστανιάς. Με Φλώρινα που μίλησα επίσης το πρωί, ενώ ο καιρός ήταν μπουκωμένος δεν έδωσε χιόνι. 80 Στα Γρεβενά την ώρα που έφευγα καθώς και σε όλη την διαδρομή μέχρι τα πρώτα τούνελ της Εγνατίας έριχνε αραιό χιόνι. Περιμένω σίγουρη ενημέρωση αργά το βράδυ και νωρίς αυριο το πρωί για την Βασιλίτσα. Για το Πισοδέρι μπορεί να έχω ενημέρωση αυριο το μεσημέρι. Αυτά προς το παρόν. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted December 21, 2006 Μπράβο παιδιά, γράφετε ό,τι μαθαίνετε, γιατί πάρα πολλοί από το Σύλλογο θα εκδράμουν προς Βασιλίτσα αυτές τις μέρες.... Εύχομαι να ανοίξει σύντομα όλο το βουνό με καλό χιονάκι ώστε να μας φύγει κι η αγωνία, να περάσετε τέλεια και να κάνετε και πολλές κατεβασιές για εμάς που μάλλον θα μείνουμε να φυλάμε την πόλη!!!!! 80 (Με το αζημίωτο βέβαια..... ) Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted December 21, 2006 Είπαμε, τα επόμενα δύο πρωινά να είστε συντονισμένοι... Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted December 21, 2006 Κατόπιν παραπόνων απο τα μέλη του συλλογου ότι δεν μπορούν να μιλήσουν με τους υπεύθηνους του ΧΚ Βασιλίτσας, το τηλέφωνο του διοικητικού γραφείου άλλαξε και είναι το 24620 76530 και το τηλέφωνο του ΧΚ είναι το 24620 84850. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
odyssey 2 Report post Posted December 22, 2006 Κανενα νέο για το τι έγινε το βραδυ??? Quote no friends on a powder day Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted December 22, 2006 Εβαλε άλλους 10 πόντους χθες το βράδυ. Δεν το βλέπω να ανοιγει. Κάτι λένε ότι μπορεί να δώσουν καμια πίστα στο τριπλο αν τα καταφέρουν, γιατί στο συρώμενο το σήκωσε ο αέρας. Δύσκολα τα πράγματα. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
odyssey 2 Report post Posted December 22, 2006 Να παρει!! Φαινεται οτι απο σημερα και ολο το ΣΚ θα εχει ηλιοφανεια και σχετικα υψηλες θερμοκρασιες (ετσι λεει το ΜΕΤΕΟ - δεν ξερω ποσο αξιοπιστο ειναι) Την κατσαμε τη βαρκα, μονο για καφε θα παμε Quote no friends on a powder day Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted December 22, 2006 Δυστυχώς ο καιρός δεν έχει πολλή διάθεση... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted December 22, 2006 Μια χαρα οσοι πανε Βασιλιτσα θα κανουν σκι στο Περτουλι που εχει φαγωθει και ο ΜΙΚ το προβλεψε δε μπορω να πω... Quote Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted January 5, 2007 Αυτό το είδατε? http://www.skifun.gr/content/view/70/85/ Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
panossio 1 Report post Posted January 5, 2007 Καλησπέρα και καλή χρονια Θα ήθελα να ρωτήσω τον σύλλογο εάν υπάρχει καποια έκπτωση στην ημερίσια κάρτα απεριορίστων διαδρομών του ΧΚ Βασιλίτσας για τα μέλη του συλλόγου μας Παναγιώτης Quote Πάντες άνθρωποι του ειδέναι ορέγονται φύσει. μέτρον άριστον awmn #2033 iwn #96 Share this post Link to post Share on other sites
flat 28 Report post Posted January 5, 2007 Οχι αλλά δείχνοντας την κάρτα έχεις κάποιες πιθανότητες να πάρεις την έκπτωση Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted January 5, 2007 Δείχνοντας την κάρτα του συλλογου, πάντα μας δίναν έκπτωση. Δεν είναι όμως υποχρωμένοι, αυτό να το έχετε υπόψη. Φέτος άλλαξαν το σύστημα έκδοσης κάρτας και θα δούμε πως θα πάει το πράγμα. Παρόλα αυτά ο σύλλογος ειναι κοντά στην διοικηση και το προσωπικό του ΧΚ και αυτός ειναι ο βασικός μας ρόλος. Επίσης και κάτι ακόμα που θα πρέπει να ξέρετε, είναι ότι επίσημα το ΧΚ Βασιλίτσας δεν δίνει σε κανέναν έκπτωση εκτός απο αθλητικά σωματεία. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
flat 28 Report post Posted January 6, 2007 Πήγα σήμερα στη Βασιλίτσα και το σκυλομετάνιωσα.Η μέρα ήταν τέλεια από άποψη θερμοκρασίας και ήλιου αλλά οι πέτρες είναι ακόμη έξω και σχεδόν δεν υπάρχει ασφαλής διάδρομος.Η σημερινή τραγική συγκομιδή διαδραματίστηκε μόλις σε 4 καταβάσεις του συρόμενου και τα πέδιλα προέρχονται από service.Παρατηρήστε επίσης τα τέλειας αισθητικής "σαλέ" προς ενοικίαση που έστησε ο επιχειρηματίας δίπλα από "το ξύλινο" που διαχειρίζεται. Μακριά μέχρι να βάλει 30-40 ποντάκια ακόμη. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted January 6, 2007 Μας ενημέρωσε ο Δημήτρης απο Κοζάνη, μέλος του συλλογου, ότι πήγε χθές Βασιλίτσα και τράβηξε τα ίδια με σένα Θωμά. Δεν θυμάμαι ξανά να έδωσαν στη Βασιλίτσα πίστα τόσο ανέτοιμη. Τουλάχιστον το τριπλό ήταν εντάξει? Πραγματικά στενοχωρέθηκα γι΄αυτο και νομίζω ότι πρέπει σαν σύλλογος να στείλουμε μια διαμαρτυρία τουλάχιστον. Για το θέμα της αναρχίας που επικρατεί απο την πλευρά του Διστράτου, οπου και βρίσκονται καποιες επιχειρήσεις στο ΧΚ Βασιλιτσας δεν μπορώ να πω τίποτα, γιατί αυτό είναι το επίπεδό τους. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 6, 2007 Για όνομα του θεού! Φαντάσου να το κάνεις αυτό σε καινούργια πέδιλα Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
DimiG 276 Report post Posted January 6, 2007 Έτσι είναι όπως τα λέγαμε σήμερα με το Στάθη. Η πίστα του συρόμενου ήταν ακατάλληλη για σκι, δεν έχω δεί σε χειροτερη κατάσταση πίστα. Το λιγότερο που μπορούσε να πάθει κανείς ήταν ζημία στα σκι του. Καμία δικαολογία απο τους υπεύθυνους.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
NIKI 0 Report post Posted January 6, 2007 Έτσι είναι όπως τα λέγαμε σήμερα με το Στάθη. Η πίστα του συρόμενου ήταν ακατάλληλη για σκι, δεν έχω δεί σε χειροτερη κατάσταση πίστα. Το λιγότερο που μπορούσε να πάθει κανείς ήταν ζημία στα σκι του. Καμία δικαολογία απο τους υπεύθυνους.... Ήταν γνωστό οτι τόση ηταν η ποσότητα του χιονιού. Το πολύ χάλια όμως ήταν τα μεσαία 150 μέτρα της ελιμείας. Τό υπόλοιπο δεν εχει πολλές πέτρες. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted January 7, 2007 Ρε παιδια συγνωμη αλλα αφου του δωσανε αδεια για να κανει σπιτακια, δεν μπορουσαν να το υποχρεωσουν να φτιαξει κατι που να ταιριαζει στο μερος?? ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ. οι πετρες θα καλυφθουν καποια στιγμη φετος αλλα αυτα τα παραπηγματα θα "πληγωνουν" το βουνο για παρα πολυ καιρο... Quote Share this post Link to post Share on other sites
WhiteNoise 0 Report post Posted January 7, 2007 αΧΑχΑχΑχΑχΑχΧΑ Σαν καταβλησμός προσφύγων είναι..Ή Σαν τα προκάτ που χαριζει το Deal!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 8, 2007 Με συγχωρείτε που διακόπτω κύριε Στάθη αλλά μου είπαν ότι το τριπλό ήταν σχεδόν καλό ειδικά το Σάββατο στο χιονοδρομικούλι σας που δεν έχει ούτε μια κατάβαση 1500 μέτρα vertical(8 χιλιόμετρα μήκος) για αξιοπρεπές off-piste. Επί λέξη μου είπαν "φοβερό σκι τρομερή ποιότητα χιονιού εντός και εκτός πίστας αλλά μετά από κάποια ώρα είχε πολλές πέτρες και έπρεπε να σταματήσεις. Την Κυριακή ήταν χάλια από πολύ νωρίς". Κάνανε μόνο στο τριπλό τα παιδιά Δυο διαφορετικές εικόνες το χιονοδρομικό μάλλον Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted January 8, 2007 βλεπωντας τα σκι του Θωμα εκτιμω τα χιονοδρομικα που δεν ανοιγουν ακομα μιας και θεωρουν οτι δεν ειναι ασφαλη. Σκεψου να πεσεις και να καρφωθει ο αγκωνας σου πχ σε μια τετοια πετρουλα, θα τον παρεις σε σακουλα στο σπιτι μετα μπρρρρ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted January 8, 2007 Καλό ήταν ρε Μικ, αλλά εμείς μιλάμε για το θέμα της Ελιμείας που άνοιξε χωρίς να είναι έτοιμη. Δεν πρέπει να το πούμε? Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 8, 2007 Πείτε το...αλλά δε γράφτηκε πουθενά ότι ήτανε και καλά στο τριπλό... Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites