Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
ΜΙΚ

BAΣΙΛΙΤΣΑ

Recommended Posts

Έχει 20 πόντους βάση (καλή) πατάνε και λογικά θα τρώει χιόνι για τις επόμενες 24+ ώρες. όχι πολύ αλλά θα τρώει

 

Καλές πιθανότητες για κάνα δυο λιφτ και ίσως κι άλλα

 

Αύριο το μεσημέρι θα δείξει η Βασίλω


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moλις επέστρεψα απο ημερίσιο ταξίδι στα Γρεβενά. Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι καλά μέχρι στιγμής. Η Βασιλίτσα έχει ένα σημαντικό στρώμα χιονιού, που λογικά θα γεμίσει κι άλλο αλλά ειναι πολυ δύσκολο να ανοίξει εάν δεν πέσουν τουλάχιστον 40 ποντοι επιπλέον. Εάν πέσουν τότε θα ανοίξει όλο. Ειδάλως βλέπω μόνο την Ελιμεία.

 

Τα χειρότερα είναι στο Ελατοχωρι και το Σέλι όπου δεν υπάρχει κάν υποδομή χιονιού, τουλάχιστον το πρωί που τα έβλεπα απο την διάβαση της Καστανιάς. Με Φλώρινα που μίλησα επίσης το πρωί, ενώ ο καιρός ήταν μπουκωμένος δεν έδωσε χιόνι. 80

 

Στα Γρεβενά την ώρα που έφευγα καθώς και σε όλη την διαδρομή μέχρι τα πρώτα τούνελ της Εγνατίας έριχνε αραιό χιόνι. Περιμένω σίγουρη ενημέρωση αργά το βράδυ και νωρίς αυριο το πρωί για την Βασιλίτσα. Για το Πισοδέρι μπορεί να έχω ενημέρωση αυριο το μεσημέρι.

 

Αυτά προς το παρόν. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο παιδιά, γράφετε ό,τι μαθαίνετε, γιατί πάρα πολλοί από το Σύλλογο θα εκδράμουν προς Βασιλίτσα αυτές τις μέρες....

 

Εύχομαι να ανοίξει σύντομα όλο το βουνό με καλό χιονάκι ώστε να μας φύγει κι η αγωνία, να περάσετε τέλεια και να κάνετε και πολλές κατεβασιές για εμάς που μάλλον θα μείνουμε να φυλάμε την πόλη!!!!! 80 (Με το αζημίωτο βέβαια..... :D:D )


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είπαμε, τα επόμενα δύο πρωινά να είστε συντονισμένοι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατόπιν παραπόνων απο τα μέλη του συλλογου ότι δεν μπορούν να μιλήσουν με τους υπεύθηνους του ΧΚ Βασιλίτσας, το τηλέφωνο του διοικητικού γραφείου άλλαξε και είναι το 24620 76530 και το τηλέφωνο του ΧΚ είναι το 24620 84850.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εβαλε άλλους 10 πόντους χθες το βράδυ. Δεν το βλέπω να ανοιγει. Κάτι λένε ότι μπορεί να δώσουν καμια πίστα στο τριπλο αν τα καταφέρουν, γιατί στο συρώμενο το σήκωσε ο αέρας.

 

Δύσκολα τα πράγματα. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να παρει!! Φαινεται οτι απο σημερα και ολο το ΣΚ θα εχει ηλιοφανεια και σχετικα υψηλες θερμοκρασιες (ετσι λεει το ΜΕΤΕΟ - δεν ξερω ποσο αξιοπιστο ειναι)

Την κατσαμε τη βαρκα, μονο για καφε θα παμε :D


no friends on a powder day

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς ο καιρός δεν έχει πολλή διάθεση...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια χαρα οσοι πανε Βασιλιτσα θα κανουν σκι στο Περτουλι που εχει φαγωθει και ο ΜΙΚ το προβλεψε δε μπορω να πω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα και καλή χρονια

Θα ήθελα να ρωτήσω τον σύλλογο εάν υπάρχει καποια έκπτωση στην ημερίσια κάρτα απεριορίστων διαδρομών του ΧΚ Βασιλίτσας για τα μέλη του συλλόγου μας

Παναγιώτης


Πάντες άνθρωποι του ειδέναι ορέγονται φύσει.

μέτρον άριστον

awmn #2033

iwn #96

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι αλλά δείχνοντας την κάρτα έχεις κάποιες πιθανότητες να πάρεις την έκπτωση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δείχνοντας την κάρτα του συλλογου, πάντα μας δίναν έκπτωση. Δεν είναι όμως υποχρωμένοι, αυτό να το έχετε υπόψη. Φέτος άλλαξαν το σύστημα έκδοσης κάρτας και θα δούμε πως θα πάει το πράγμα. Παρόλα αυτά ο σύλλογος ειναι κοντά στην διοικηση και το προσωπικό του ΧΚ και αυτός ειναι ο βασικός μας ρόλος.

 

Επίσης και κάτι ακόμα που θα πρέπει να ξέρετε, είναι ότι επίσημα το ΧΚ Βασιλίτσας δεν δίνει σε κανέναν έκπτωση εκτός απο αθλητικά σωματεία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πήγα σήμερα στη Βασιλίτσα και το σκυλομετάνιωσα.Η μέρα ήταν τέλεια από άποψη θερμοκρασίας και ήλιου αλλά οι πέτρες είναι ακόμη έξω και σχεδόν δεν υπάρχει ασφαλής διάδρομος.Η σημερινή τραγική συγκομιδή διαδραματίστηκε μόλις σε 4 καταβάσεις του συρόμενου και τα πέδιλα προέρχονται από service.Παρατηρήστε επίσης τα τέλειας αισθητικής "σαλέ" προς ενοικίαση που έστησε ο επιχειρηματίας δίπλα από "το ξύλινο" που διαχειρίζεται.

Μακριά μέχρι να βάλει 30-40 ποντάκια ακόμη.

post-382-1168099136_thumb.jpg

post-382-1168099295_thumb.jpg

post-382-1168099564_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μας ενημέρωσε ο Δημήτρης απο Κοζάνη, μέλος του συλλογου, ότι πήγε χθές Βασιλίτσα και τράβηξε τα ίδια με σένα Θωμά. Δεν θυμάμαι ξανά να έδωσαν στη Βασιλίτσα πίστα τόσο ανέτοιμη. Τουλάχιστον το τριπλό ήταν εντάξει?

 

Πραγματικά στενοχωρέθηκα γι΄αυτο και νομίζω ότι πρέπει σαν σύλλογος να στείλουμε μια διαμαρτυρία τουλάχιστον.

 

Για το θέμα της αναρχίας που επικρατεί απο την πλευρά του Διστράτου, οπου και βρίσκονται καποιες επιχειρήσεις στο ΧΚ Βασιλιτσας δεν μπορώ να πω τίποτα, γιατί αυτό είναι το επίπεδό τους. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτσι είναι όπως τα λέγαμε σήμερα με το Στάθη. Η πίστα του συρόμενου ήταν ακατάλληλη για σκι, δεν έχω δεί σε χειροτερη κατάσταση πίστα. Το λιγότερο που μπορούσε να πάθει κανείς ήταν ζημία στα σκι του. Καμία δικαολογία απο τους υπεύθυνους....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Έτσι είναι όπως τα λέγαμε σήμερα με το Στάθη. Η πίστα του συρόμενου ήταν ακατάλληλη για σκι, δεν έχω δεί σε χειροτερη κατάσταση πίστα. Το λιγότερο που μπορούσε να πάθει κανείς ήταν ζημία στα σκι του. Καμία δικαολογία απο τους υπεύθυνους....

Ήταν γνωστό οτι τόση ηταν η ποσότητα του χιονιού. Το πολύ χάλια όμως ήταν τα μεσαία 150 μέτρα της ελιμείας. Τό υπόλοιπο δεν εχει πολλές πέτρες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδια συγνωμη αλλα αφου του δωσανε αδεια για να κανει σπιτακια, δεν μπορουσαν να το υποχρεωσουν να φτιαξει κατι που να ταιριαζει στο μερος?? ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ. οι πετρες θα καλυφθουν καποια στιγμη φετος αλλα αυτα τα παραπηγματα θα "πληγωνουν" το βουνο για παρα πολυ καιρο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με συγχωρείτε που διακόπτω κύριε Στάθη αλλά μου είπαν ότι το τριπλό ήταν σχεδόν καλό ειδικά το Σάββατο στο χιονοδρομικούλι σας που δεν έχει ούτε μια κατάβαση 1500 μέτρα vertical(8 χιλιόμετρα μήκος) για αξιοπρεπές off-piste.

 

Επί λέξη μου είπαν "φοβερό σκι τρομερή ποιότητα χιονιού εντός και εκτός πίστας αλλά μετά από κάποια ώρα είχε πολλές πέτρες και έπρεπε να σταματήσεις. Την Κυριακή ήταν χάλια από πολύ νωρίς". Κάνανε μόνο στο τριπλό τα παιδιά

 

Δυο διαφορετικές εικόνες το χιονοδρομικό μάλλον


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

βλεπωντας τα σκι του Θωμα εκτιμω τα χιονοδρομικα που δεν ανοιγουν ακομα μιας και θεωρουν οτι δεν ειναι ασφαλη.

 

Σκεψου να πεσεις και να καρφωθει ο αγκωνας σου πχ σε μια τετοια πετρουλα, θα τον παρεις σε σακουλα στο σπιτι μετα μπρρρρ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλό ήταν ρε Μικ, αλλά εμείς μιλάμε για το θέμα της Ελιμείας που άνοιξε χωρίς να είναι έτοιμη. Δεν πρέπει να το πούμε?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πείτε το...αλλά δε γράφτηκε πουθενά ότι ήτανε και καλά στο τριπλό...


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,800
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...