Nickel 76 Report post Posted March 22, 2007 ελπίζω να καταφέρουν να τη ξεθάψουν τη Βασίλω γιατι θα ρίχνει και Παρασκευή απο οτι φαίνεται... Βατου μαζι με τις μάντρες να πάρεις και αναπνευστηρα φιλε. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SIRIOS36 410 Report post Posted March 22, 2007 Tο απόγευμα ήρθαν δυο αθλητές από τον ΕΟΣ Γρεβενών , απλά λέω πως ο Στάθης περιέγραψε με λίγη εγκράτεια την κατάσταση ... Αν ο καιρός δεν θα τα χαλάσει αναμένετε ένα εξαιρετικό Σ/κ στη ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ (ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΟΥ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ). ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ... Quote Να είσαι αληθινός στη δουλειά σου, στο λόγο σου και στο φίλο σου. Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted March 23, 2007 Σας το εύχομαι, να περάσετε καλά εκεί πάνω, αν και αμφιβάλλω αν θα ανοίξει καθόλου το διπλό... Το επόμενο Σκ ίσως είναι από τα καλύτερα (καιρού επιτρέποντος) της χρονιάς, ακόμα και για ορειβατικό σκι... Επιτέλους να πάρει λίγο παράταση η χρονιά... Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted March 24, 2007 Γύρισα πριν λίγη ώρα απο Βασιλίτσα, οπου ήταν φανταστικά. Επιτέλους χιόνι. Και όχι λιγο χιονάκι. Τρελο, ανάλαφρο, 1 μέτρο φρέσκο χιονάκι, απο αυτό που έχουμε συνηθίσει στη Βασιλίτσα. Ξεκίνησα το πρωί στις 9, ανέβηκα πρώτος στο τριπλο, φορώντας τα Volkl Mantra 184 για πρώτη φορά φέτος. Μπήκα στην πίστα, βγήκα απο την πίστα μπήκα στα δέντρα μπήκα στα λούκια κ.ο.κ.. Το χιόνι πολυ και καλό και οι πίστες αψογα πατημένες, αν και δεν με ενδιέφερε αυτό. Εώς τις 11 έκανα σκι. Μετά φόρεσα το σανίδι, και αυτό για πρώτη φορά φέτος, και η αίσθηση ήταν φοβερή. Ειχα απο πέρσι να κάνω σανίδι και στα πρώτα μέτρα ένοιωθα μια μικρή αστάθεια αλλά μετά όλα καλά. Μετά τις 11.30 περίπου άνοιξε και το διπλό, το οποίο ήταν κλειστό λογο αέρα, και άρχισε το πάρτι σε όλο το βουνό. Οι σανιδάδες και οι πουδράδες τρελάθηκαν στο bowl του διπλού. Το ρατράκ δεν είχε πατήσει τίποτα !!! Ο καιρός πολυ καλός, εκτός την πρωινή συννεφιά στην Ελιμεία και το αεράκι στο διπλο. Κατά τις δυο κουραστήκαμε και ξεκινήσαμε να επιστρέψουμε. Μέχρι να κατεβούμε στη βάση και να βγάλουμε τις μπότες, είχε κλείσει ο καιρός και άρχισε να χιονίζει με μεγάλη ένταση!!! Εγγύηση για την αυριάνή ανανεωμένη πούδρα. Το μόνο αρνητικό οι ουρές στα λιφτ, μέχρι να ανοίξει το διπλό. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
Aris 0 Report post Posted March 25, 2007 Πριν λιγο επιστρεψαμε απο Βασιλιτσα.Αρκετοι ειμασταν απο τον συλλογο απο Θεσσαλονικη απο Αθηνα και αλλου. Μεχρι τις 11 ηταν καλα ειδικα στο μπροστα πιατο αλλα μετα η χιονοπτωση (που αλλοτε ηταν πυκνη και αλλοτε ασθενης),η ομιχλη αλλα και ο πολυς κοσμος μας εκαναν να τα παρατησουμε. Quote http://thermi.meteothes.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted March 25, 2007 Μεχρι τις 11 ηταν καλα ειδικα στο μπροστα πιατο αλλα μετα η χιονοπτωση (που αλλοτε ηταν πυκνη και αλλοτε ασθενης),η ομιχλη αλλα και ο πολυς κοσμος μας εκαναν να τα παρατησουμεΠρόεδρε, όλες τις παραπάνω δικαιολογίες μπορείς να τις γράψεις με μία μόνο λέξη : γεράματα... Τα υπόλοιπα άστα για μας τα παιδιά... Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted March 25, 2007 Στην επιστροφή ακολούθησα μια off road διαδρομή, που όποιος έχει χρόνο μπορεί να την ακολουθήσει άφοβα. Απο την γέφυρα της Σμίξης, τη μεγάλη, στρίβουμε αριστερά μέσα στο χωματόδρομο. Ακολουθούμε παράλληλα το ποτάμι και όποτε βρίσκουμε αδιέξοδο, διασχίζουμε το ποτάμι και πάμε απέναντι. Αυτο μπορεί να γίνει τρεις φορές ή και παραπάνω, ανάλογα με τα νερά. Σε ένα σημείο φτάνουμε να βλέπουμε δύο μεγάλους βράχους που φαίνονται απο τη Βασιλίτσα και γενικά απο όλη την περιοχή. Μιλάμε για την Τσούργιακα. Εκει μας βγάζει ο δρόμος. Φτάνουμε στην άσφαλτο και στρίβουμε δεξιά για να βρεθούμε στον δρόμο προς Γρεβενά. Η διαδρομή είναι περίπου 15 χλμ. με ανάμικτο, λάσπη, χωματόδρομος στρωμένος για λιγο και ο υπόλοιπος άστρωτος. Ειναι η φυσική διαδρομή που ένωνε τα χωριά της Βασιλίτσας και της Ηπείρου με την Μακεδονία. Παλιότερα έβλεπες και τα απομεινάρια απο ένα χάνι, που μαρτυρούσε τη σημασία αυτής της φυσικής οδού. Σήμερα δεν το είδα, ίσως να έγινε χωράφια ίσως και να καταποντήστικε στο πέρασμα του χρόνου. Εώς το 84 που έγινε ο σημερινός δρόμος για Βασιλίτσα, αυτο το μονοπάτι ήταν και η μοναδική οδός προσέγγισης του βουνού. Ξεκινούσαμε από τα Γρεβενά στις 6.00 το πρωί και φτάναμε στις 9.00 στο ΧΚ!!! Συνήθως περπατούσαμε απο τη Σμίξη μέχρι τη Βασιλίτσα με τα σκι και τις μπότες στον ώμο και φορώντας γαλότσες (δεν είχαμε απρε σκι) αφού το μονοπάτι (δεν υπήρχε δρόμος εννοείτε) δεν αποχιονιζόταν ποτέ. Οι περισσότεροι μας είχαν για τρελούς, αλλά η τρέλα μας ήταν ωραία. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted March 25, 2007 Αυτά ήταν και τα καλύτερα χρόνια ίσως με την χιονοδρομία στίς αρχές της που για να κάνεις σκί είχε περιπέτεια και κούραση αλλά και το κυριότερο ο κόσμος λίγος και καλός. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aris 0 Report post Posted March 26, 2007 Πρόεδρε, όλες τις παραπάνω δικαιολογίες μπορείς να τις γράψεις με μία μόνο λέξη : γεράματα... Τα υπόλοιπα άστα για μας τα παιδιά... Αχ Γιοκα μου οπου εισαι ημουνα κι οπου ειμαι θα ρθεις.. Να χα τα νιατα σου μονο..Που θα παει δε θα με φτασεις καποια στιγμη? Quote http://thermi.meteothes.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
cadm8 1 Report post Posted March 26, 2007 Εώς το 84 που έγινε ο σημερινός δρόμος για Βασιλίτσα, αυτο το μονοπάτι ήταν και η μοναδική οδός προσέγγισης του βουνού. Ξεκινούσαμε από τα Γρεβενά στις 6.00 το πρωί και φτάναμε στις 9.00 στο ΧΚ!!! Συνήθως περπατούσαμε απο τη Σμίξη μέχρι τη Βασιλίτσα με τα σκι και τις μπότες στον ώμο και φορώντας γαλότσες (δεν είχαμε απρε σκι) αφού το μονοπάτι (δεν υπήρχε δρόμος εννοείτε) δεν αποχιονιζόταν ποτέ. Οι περισσότεροι μας είχαν για τρελούς, αλλά η τρέλα μας ήταν ωραία. respect Και απ΄οτι βλέπω από το google η διαδρομή πρέπει να είναι και σχετικά πιο σύντομη, σε σχέση με τον κανονικό δρόμο; Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted March 26, 2007 Και απ΄οτι βλέπω από το google η διαδρομή πρέπει να είναι και σχετικά πιο σύντομη, σε σχέση με τον κανονικό δρόμο; Nαι όντως είναι πιο σύντομη η διαδρομή αυτή. Κατι ηξεραν οι παλιότεροι και χάραξαν διαδρομή απο εκεί. Ο δρόμος χαράκτηκε αναγκαστικά απο εκεί που είναι σήμερα, για να μπορεσουν να εξυπηρετηθούν τα υπόλοιπα χωριά. Εχω εδώ την διαδρομή για όποιον ενδιαφέρεται να την κάνει. off_road.bmp Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
cadm8 1 Report post Posted March 26, 2007 Η απόσταση στο google μου δίνει 5χλμ, κάνω λάθος στο τσίμπημα των σημείων ή είναι τόσο; Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted March 26, 2007 Οντως είναι περίπου 6,5 χλμ. Εκανα λάθος υπολογισμό, αφού έβαλα και την διαδρομή για Μεσολούρι μέσα, η οποία δεν είναι ακριβώς off road. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
panagiotis 209 Report post Posted March 26, 2007 Αχ Γιοκα μου οπου εισαι ημουνα κι οπου ειμαι θα ρθεις..Να χα τα νιατα σου μονο..Που θα παει δε θα με φτασεις καποια στιγμη? Σε λαθος ηλικια αρχισες σανιδι Παντως σε συγχαιρω για τον ζηλο σου Quote JAPOW!!! Share this post Link to post Share on other sites
jo 0 Report post Posted March 26, 2007 Καλησπερα και απο μενα. Θα ειμαι Βασιλιτσα Απο μεγαλη Πεμπτη μεχρι την Τριτη, μπορει και Τεταρτη. Θα ειναι κανεις πανω, να σας γνωρισω και απο κοντα? Ευχαριστω, jo. Υ.Γ: Οποιος δεν εχει PMR ας επικοινωνισει μαζι μου με PM για να ναταλλαξουμε κινητα. Quote Για να δουμε φετος τι θα δουμε... Share this post Link to post Share on other sites
valsam 0 Report post Posted March 26, 2007 Καλα να περασεις!! και για να χαρεις σου συνηστω να εισαι στα lift απο τις 8΄45 το σαβατοκυριακο γιατι οτι προλαβεις μεχρι τις 11΄00!!! Τελος για μενα αυτο το βουνο!!! 20 λεπτα ουρα για μια κατεβασια 40 δευτερολεπτον(πιατακι)Απο τωρα και περα θα τα σκαω στους βουλγαρους! Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted March 26, 2007 Η αλήθεια είναι ότι Βασιλίτσα έχει πολύ ουρά πλέον. Βέβαια σε αυτό συντελεί και ότι δεν λειτουργούν αρκετά χιονοδρομικά που τραβούσαν κόσμο, ιδίως το Σέλι.Έλα Καϊμάκ μηδενική αναμονή. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted March 26, 2007 Ξεχασα να πω, είχα και μια πολυ ενδιαφέρουσα συνομιλία με κάποιους απο τους υπέυθηνους της ανάπτυξης του βουνού και μου είπαν άκρως ενδιαφέροντα θέματα. Καταρχήν δώθηκαν τα χρήματα για το νέο σαλέ που θα γίνει στη βάση του τριπλου, αυστριακών πρωτύπων και ήδη απο το καλοκαίρι αρχίζουν οι εργασίες αφου έχει βρεθεί και ανάδοχος. Τελικά θα δωθεί βάρος στην ανάπτυξη της βορεινής πλευράς της Γομάρας με το ατέλειωτο πεδίο και με μεγαλυτερο ιστορικό χιονιού απο αυτο της Βασιλιτσας!!! Παράλληλα σε τρία χρόνια υπολογίζεται η έναρξη των εργασιών τεχνιτής χιόνωσης της Ελιμείας και του τριπλου. Θα τοποθετηθούν νέα λιφτ παράλληλα στα υπάρχοντα. Υπάρχουν κι άλλα που είπαμε αλλά δεν μπορω να τα πω εδώ Ηδη στο τρέχον έτος για αυτά τα έργα το ΧΚ πήρε 7 εκατομμύρια ευρώ και περιμένει την ένταξη μέρους αυτου στο 4 ΧΠΣ μέσω των αναπτυξιακών προγραμμάτων. Παράλληλα το τελικό ναυάγιο στο project στο Βελβεντό έδωσε νέο αναπτυξιακό ενδιαφέρον στους επενδυτές - ιδιώτες που ήταν σχετικά σκεπτικοί τον τελευταίο χρόνο και κρατουσαν θέση αναμονής. Παρόλα αυτά φέτος μόνο μεταξύ αλλων, άνοιξαν 2 5αστερα ξενοδοχεία δυναμικότητας 300 κλινών συνολικά. Καλα να περασεις!! και για να χαρεις σου συνηστω να εισαι στα lift απο τις 8΄45 το σαβατοκυριακο γιατι οτι προλαβεις μεχρι τις 11΄00!!! Τελος για μενα αυτο το βουνο!!! 20 λεπτα ουρα για μια κατεβασια 40 δευτερολεπτον(πιατακι)Απο τωρα και περα θα τα σκαω στους βουλγαρους! Εχεις δίκαιο φίλε. Οντως η κατάσταση αυτο το ΣΚ στο πιατάκι ήταν απίστευτη. Εγω δεν το έχω ξαναδεί αυτο. Βεβαίως μονο η Βασιλιτσα και το Καιμακ δεν μπορούν να αποροφήσουν τοσο κόσμο. Το Σαββατο μόνο στη βάση του τριπλου στη 1 το μεσημέρι είχαν κομμένα διπλάσια εισητηρια απο εννοποιημένα τα εισητήρια ολόκληρου του ΧΚ του αντίστοιχου περσινού ΣΚ!!! Ελπίζω με τα έργα να αποσυμφωρηθεί η κατάσταση, μια και περιμένουν σε δυο χρόνια και την αποπεράτωση όλης της Εγνατίας, πράγμα που σημαίνει ότι στην Βασιλίτσα θα προστεθεί κι αλλος κόσμος. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted March 26, 2007 Καταρχήν δώθηκαν τα χρήματα για το νέο σαλέ που θα γίνει στη βάση του τριπλου, αυστριακών πρωτύπων και ήδη απο το καλοκαίρι αρχίζουν οι εργασίες αφου έχει βρεθεί και ανάδοχος. Ηδη στο τρέχον έτος για αυτά τα έργα το ΧΚ πήρε 7 εκατομμύρια ευρώ και περιμένει την ένταξη μέρους αυτου στο 4 ΧΠΣ μέσω των αναπτυξιακών προγραμμάτων. να'ναι καλά ο Ορφανός. Του είπαμε και εμείς 2 λόγια βέβαια που τον συναντήσαμε Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted March 26, 2007 να'ναι καλά ο Ορφανός. Του είπαμε και εμείς 2 λόγια βέβαια που τον συναντήσαμεΟ Ορφανός κι ο Φώλιας (υφυπουργός οικονομικών) δώσαν πολυ χρήμα στο βουνό είναι αληθεια. Ποτε στο παρελθόν η Βασιλιτσα δεν έτυχε τέτοιας προσοχής. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted March 26, 2007 Μακαρι να αξιοποιηθουν σωστα τα λεφτά. Και να ξεπεραστει το μεγαλυτερο εμποδιο, η γραφειοκρατια... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jo 0 Report post Posted March 26, 2007 Καλα να περασεις!! και για να χαρεις σου συνηστω να εισαι στα lift απο τις 8?45 το σαβατοκυριακο γιατι οτι προλαβεις μεχρι τις 11?00!!! Τελος για μενα αυτο το βουνο!!! 20 λεπτα ουρα για μια κατεβασια 40 δευτερολεπτον(πιατακι)Απο τωρα και περα θα τα σκαω στους βουλγαρους! Προφανως επεσες σε λαθος ΣΚ. Υπαρχουν φορες που ο κοσμος ηταν μηδαμινος και το ΧΚ στο full. Βεβαια θα κανω και καθημερινες, αλλα τι να το κανεις, οταν κατι αχορταγοι σαν εσας μου τρωνε τις πουδρες τυμφαιας και φρυδιου Quote Για να δουμε φετος τι θα δουμε... Share this post Link to post Share on other sites
zox 746 Report post Posted March 26, 2007 Η ειρωνία της φετινής σεζόν : Να σημειώνονται ουρές στη Βασιλίτσα και όχι στον Παρνασσό !!!! Πολύ ευχάριστα τα νέα περί χρηματοδοτήσεων για την ανάπτυξη του χ/κ ,που ακόμα και φέτος έδειξε ότι αποζητά σε κάθε βαθμό την εξέλιξη (εγκατάσταση συνδετικού,μαγνητικές κάρτες) Quote 16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!! Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted March 26, 2007 Η ειρωνία της φετινής σεζόν : Να σημειώνονται ουρές στη Βασιλίτσα και όχι στον Παρνασσό !!!! Αυτο συμβαίνει εξαιτίας των κλειστών ΧΚ. Ο κόσμος είναι πάρα πολλυς μονο για Βασιλιτσα, Πισοδέρι και Καιμάκ. Με κλειστο το Σελι, τα Πηγάδια, το Φαλακρό και το Ελατοχώρι και την Εγνατία να συνδέει την Θεσσαλονίκη σε δυο και κάτι ώρες με τη Βασιλιτσα ειναι φυσικό να συμβεί κάτι τέτοιο. Το καλό είναι ότι ο φορέας διαχείρισης το κατάλαβαίνει αυτό και ψάχνει τρόπους επέκτασης του ΧΚ. Πάντως οι πιέσεις πλέον είναι πολλές και ισχυρές αφού παίζονται πλεόν πολλά χρήματα στη γύρω περιοχή και όχι μόνο απο τοπικούς παίκτες αλλά και απο επιχειρηματίες εθνικής εμβέλειας. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
jo 0 Report post Posted March 26, 2007 Η αλήθεια είναι ότι Βασιλίτσα έχει πολύ ουρά πλέον. Βέβαια σε αυτό συντελεί και ότι δεν λειτουργούν αρκετά χιονοδρομικά που τραβούσαν κόσμο, ιδίως το Σέλι.Έλα Καϊμάκ μηδενική αναμονή. Οπως εχω ξανατονισει σε αλλο topic ειμαι ακομα 12 χρονων και δεν εχω τη δυνατοτητα να πηγαινω οπου θελω. Αλλωστε στην Βασιλιτσα εχω και σπιτι οποτε... Quote Για να δουμε φετος τι θα δουμε... Share this post Link to post Share on other sites