damianos 819 Report post Posted January 8, 2007 Πείτε το...αλλά δε γράφτηκε πουθενά ότι ήτανε και καλά στο τριπλό...Δεν ήθελα μέχρι τώρα να κάνω σχόλιο, γιατί πιστεύω οτι δεν ωφελεί η πολλή γκρίνια! ΔΕΝ ήταν καλά καί στο τριπλό, ούτε το Σάββατο. Απο τις 10.00 περίπου βγήκαν οι πέτρες, πρώτα στη δεξιά όπως βέπουμε απο κάτω και ύστερα στην αριστερή. Είδα πολλούς καλούς skiers να πέφτουν και να βγάζουν "κοτρώνες". Κι εγώ έπεσα. Παρά ταύτα ευχαριστήθηκα που έκανα έστω κι αυτό το πετροσκί. Άλλο όμως αυτό και άλλο οι ορθές επισημάνσεις του Στάθη και του Πάνου. Quote Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση! Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 8, 2007 Δίλημμα : Με δεδομένο οτι και ο Παρνασσός και ο Χελμός έχουν χιόνι, ποιό δρόμο θέλουμε να ακολουθήσουμε ? Αυτόν των επάνω χ/κ που κάτω από την πίεση των ημερών και των χιονοδρόμων άνοιξαν όσο μπορούσαν ή των κάτω περιμένοντας την ασφαλή χρήση των πιστών ? Και δεν μέμφομαι κανένα χ/κ για την απόφασή του, καθώς κι εγώ στη θέση τους δύσκολα θα αποφάσιζα κάτι. Απλά να δούμε κι εμείς τελικά τί θέλουμε. Quote Share this post Link to post Share on other sites
damianos 819 Report post Posted January 8, 2007 Δίλημμα :Με δεδομένο οτι και ο Παρνασσός και ο Χελμός έχουν χιόνι, ποιό δρόμο θέλουμε να ακολουθήσουμε ? Αυτόν των επάνω χ/κ που κάτω από την πίεση των ημερών και των χιονοδρόμων άνοιξαν όσο μπορούσαν ή των κάτω περιμένοντας την ασφαλή χρήση των πιστών ? Και δεν μέμφομαι κανένα χ/κ για την απόφασή του, καθώς κι εγώ στη θέση τους δύσκολα θα αποφάσιζα κάτι. Απλά να δούμε κι εμείς τελικά τί θέλουμε. Ακριβώς γι' αυτόν το λόγο Αλέξη δεν θέλησα να κάνω κι εγώ αρχικά report για τη Βασιλίτσα. Quote Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση! Share this post Link to post Share on other sites
kleio23 0 Report post Posted January 8, 2007 αναρωτιεμαι δηλαδη με ποια λογικη ανοιξαν οι υπευθυνοι των χιονοδρομικων!! δηλαδη προκειμενου να βγαλουν καποια λεφτα δε τους ενδιαφερει ουτε του δικου τους εξοπλισμου η καταστροφη.γιατι εμαθα οτι ορισμενοι ξερανε για την κατασταση και νοικιασαν.ευτυχως που (απ οτι εμαθα) μεχρι στιγμης δε χτυπησε και κανας ανθρωπος.αλλα αν συνεχισουν ετσι τα πραματα ειναι θεμα χρονου πλεον. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 8, 2007 αναρωτιεμαι δηλαδη με ποια λογικη ανοιξαν οι υπευθυνοι των χιονοδρομικων!!Ας μήν ξεχνάμε και τη δική μας ευθύνη. Όλοι μας γνωρίζουμε οτι η κατάσταση στα χ/κ δεν προτείνεται για ασφαλή χιονοδρομική δραστηριότητα. Δε μας πήρε κάποιος από το χέρι για να πάμε με το ζόρι. Ιδίως μέσα από το forum του snowclub έχουμε τη δυνατότητα, από τις μαρτυρίες των δικών μας παιδιών, να ξέρουμε ανά πάσα στιγμή τί συνθήκες επικρατούν. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DimiG 276 Report post Posted January 8, 2007 Το σχόλιο του niki το αντιπαρέρχομαι. Επαναλαμβάνω πως η Ελιμεία την περασμένη Παρασκευή ήταν πίστα ακατάλληλη για χιονοδρομία, και έχω απόλυτη αίσθηση τι λέω. Επίσης κανένας χιονοδρόμος δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει την κατάσταση μιας πίστας πριν τη χρησιμοποιήσει, μιας και αυτή ειναι η δουλειά του πιστέρ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
tktis 24 Report post Posted January 8, 2007 αναρωτιεμαι δηλαδη με ποια λογικη ανοιξαν οι υπευθυνοι των χιονοδρομικων!! δηλαδη προκειμενου να βγαλουν καποια λεφτα δε τους ενδιαφερει ουτε του δικου τους εξοπλισμου η καταστροφη.γιατι εμαθα οτι ορισμενοι ξερανε για την κατασταση και νοικιασαν.ευτυχως που (απ οτι εμαθα) μεχρι στιγμης δε χτυπησε και κανας ανθρωπος.αλλα αν συνεχισουν ετσι τα πραματα ειναι θεμα χρονου πλεονΤους ενδιέφερε γι’ αυτό και νοίκιαζαν (μιλάω για το κοντέινερ πίσω από το συρόμενο) μόνο τα πολύ παλιά μοντέλα τους (τουλάχιστο δεκαετίας) και μάλιστα μόνο την σειρά των αρχαρίων. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted January 26, 2007 Τρωει το πιο πολυ χιονι, θα δουλεψει ομως? Ενημερωση υπαρχει?? Για ψαχτε να οργανωθουμε... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος Πατσιος 1 Report post Posted January 26, 2007 Θα ανεβει κανεις το ΣΚ ??? Quote ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ....ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ......!!! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 26, 2007 AME Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Aris 0 Report post Posted January 26, 2007 Kυριακη ΕΚΕΙ.. Quote http://thermi.meteothes.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
savourdas 0 Report post Posted January 26, 2007 θα ανοιξει τελικα...? θα αξιζει...η θα ψαχνουμε για καινουργια σανιδα (πεδιλα) απο τις πετρες μετα...? πειτε κατι ενθαρυντικο για το θεμα... μπας και ανεβω αυθημερον... θα τσουλησουμε...? οεο...? Quote what we do in life... echoes in eternity... Share this post Link to post Share on other sites
stefoxe1975 1 Report post Posted January 26, 2007 Kυριακη ΕΚΕΙ..¨ Άρη μποφώρια δε θα έχει? γιατί αν δεν έχει ψήνομαι Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aris 0 Report post Posted January 26, 2007 Ελα ρε Στεφανε εσυ με τοσες γνωσεις και εκλεκτο μελος της Hellasweather και ρωτας τετοια πραγματα?? Οτι θα χει αερακι θα χει..Αλλα στον Βορειο δεν την φοβαμαι τοσο την Βασιλιτσα..Σε σχεση με Θεσσαλονικη που ο Βαρδαρης θα μας σηκωνει,θα ναι μια χαρα..Δειτε το αισιοδοξα.Ρε σεις 26 Ιανουαριου εχουμε..Μπορειτε να περιμενετε κι αλλο?????? Quote http://thermi.meteothes.gr/ Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted January 26, 2007 ... μπας και ανεβω αυθημερον... Αυθημερόν από Ν. Ερυθραία - Βασιλίτσα;;;; Και μόνον οδήγηση να κάνεις δεν βγαίνει.....αυθημερόν κι ολονυχτί εννοείς; Βρε τί κάνει η στέρηση..... Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
savourdas 0 Report post Posted January 26, 2007 Βρε τί κάνει η στέρηση..... δεν φταιω εγω... ειμαι ο πιο αδυναμος...κρικος... δεν μπορω να αντισταθω στον πειρασμοο του λευκου τοπιου... και τις ατελειωτης σαβουτρας με εχει πιασει στερητικο συνδρομο... τα βλεπω ολα ... ασπρα... αλλα αν εχει 50cm την εκανα χαλαρα αποψε για πανω Quote what we do in life... echoes in eternity... Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted January 26, 2007 Τη κυριακη οποιος με πετυχει στη Βασιλω κερναω... ελεω των γενεθλιων μου (ehm... καλη δικαιολογια να παρω και τα ορειβατικα σκι μαζι μου... ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
savourdas 0 Report post Posted January 26, 2007 κανεις για βασιλω? αναχωριση 3 τα ξημερωματα αφιξη περιπου 8:30-9:00 ψαχνω να βρω και καταλυμα για διανυκτερευση το σαββατοβραδο... αποστειλατε pm sms courier οτι να 'ναι..! Quote what we do in life... echoes in eternity... Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 26, 2007 Η παρέα ξεκίνησε ήδη. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DrNoRth 0 Report post Posted February 5, 2007 παίδες, πήγε κανείς βασιλιτσα Σ/Κ, να μου πει πως ήταν οι πίστες και το χιόνι? σκέφτομαι να πάω αύριο. tnx Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted February 5, 2007 Ανέβα καλά ήταν. Μόνο σε 1-2 σημεία είχε κάτι πετρούλες, με λίγη προσοχή τις αποφεύγεις. Το χιόνι ήταν καλό. Φιλικά, KonstantinosV Quote Share this post Link to post Share on other sites
crash 0 Report post Posted February 5, 2007 Συμφωνώ με τον Κωνσταντίνο. Οι επάνω πίστες είναι καλύτερες ειδικά στο συρόμενο της Τυμφαίας αλλά δεν νομίζω να το ανοίξουν καθημερινή. Φιλικά, Εύα Quote Share this post Link to post Share on other sites
zox 746 Report post Posted February 5, 2007 Από Τετάρτη τους έρχεται κι άλλο χιόνι. Quote 16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!! Share this post Link to post Share on other sites
DrNoRth 0 Report post Posted February 5, 2007 tnx μάλλον θ ανέβω και θ αναφέρω μετά εντυπώσεις Quote Share this post Link to post Share on other sites
DrNoRth 0 Report post Posted February 7, 2007 παίδες, βασιλίτσα τη τρίτη 6/10 ήταν πολύ καλά, και απ ότι φαίνεται τις επόμενες μέρες θα ναι καλύτερα. καλό χιόνι, λίγες πέτρες, (όσο κι αν προσέχεις πάντα γίνονται ζημιές ). και πολύ λίγος κόσμος . Και εις ανώτερα!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites