Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
ΜΙΚ

BAΣΙΛΙΤΣΑ

Recommended Posts

Πείτε το...αλλά δε γράφτηκε πουθενά ότι ήτανε και καλά στο τριπλό...
Δεν ήθελα μέχρι τώρα να κάνω σχόλιο, γιατί πιστεύω οτι δεν ωφελεί η πολλή γκρίνια! ΔΕΝ ήταν καλά καί στο τριπλό, ούτε το Σάββατο. Απο τις 10.00 περίπου βγήκαν οι πέτρες, πρώτα στη δεξιά όπως βέπουμε απο κάτω και ύστερα στην αριστερή. Είδα πολλούς καλούς skiers να πέφτουν και να βγάζουν "κοτρώνες". Κι εγώ έπεσα. Παρά ταύτα ευχαριστήθηκα που έκανα έστω κι αυτό το πετροσκί. Άλλο όμως αυτό και άλλο οι ορθές επισημάνσεις του Στάθη και του Πάνου.

Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δίλημμα :

 

Με δεδομένο οτι και ο Παρνασσός και ο Χελμός έχουν χιόνι, ποιό δρόμο θέλουμε να ακολουθήσουμε ?

 

Αυτόν των επάνω χ/κ που κάτω από την πίεση των ημερών και των χιονοδρόμων άνοιξαν όσο μπορούσαν ή των κάτω περιμένοντας την ασφαλή χρήση των πιστών ?

 

Και δεν μέμφομαι κανένα χ/κ για την απόφασή του, καθώς κι εγώ στη θέση τους δύσκολα θα αποφάσιζα κάτι. Απλά να δούμε κι εμείς τελικά τί θέλουμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δίλημμα :

Με δεδομένο οτι και ο Παρνασσός και ο Χελμός έχουν χιόνι, ποιό δρόμο θέλουμε να ακολουθήσουμε ?

Αυτόν των επάνω χ/κ που κάτω από την πίεση των ημερών και των χιονοδρόμων άνοιξαν όσο μπορούσαν ή των κάτω περιμένοντας την ασφαλή χρήση των πιστών ?

Και δεν μέμφομαι κανένα χ/κ για την απόφασή του, καθώς κι εγώ στη θέση τους δύσκολα θα αποφάσιζα κάτι. Απλά να δούμε κι εμείς τελικά τί θέλουμε.

Ακριβώς γι' αυτόν το λόγο Αλέξη δεν θέλησα να κάνω κι εγώ αρχικά report για τη Βασιλίτσα.

Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση!

Share this post


Link to post
Share on other sites

αναρωτιεμαι δηλαδη με ποια λογικη ανοιξαν οι υπευθυνοι των χιονοδρομικων!! δηλαδη προκειμενου να βγαλουν καποια λεφτα δε τους ενδιαφερει ουτε του δικου τους εξοπλισμου η καταστροφη.γιατι εμαθα οτι ορισμενοι ξερανε για την κατασταση και νοικιασαν.ευτυχως που (απ οτι εμαθα) μεχρι στιγμης δε χτυπησε και κανας ανθρωπος.αλλα αν συνεχισουν ετσι τα πραματα ειναι θεμα χρονου πλεον.


IPB Image

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites
αναρωτιεμαι δηλαδη με ποια λογικη ανοιξαν οι υπευθυνοι των χιονοδρομικων!!
Ας μήν ξεχνάμε και τη δική μας ευθύνη. Όλοι μας γνωρίζουμε οτι η κατάσταση στα χ/κ δεν προτείνεται για ασφαλή χιονοδρομική δραστηριότητα. Δε μας πήρε κάποιος από το χέρι για να πάμε με το ζόρι. Ιδίως μέσα από το forum του snowclub έχουμε τη δυνατότητα, από τις μαρτυρίες των δικών μας παιδιών, να ξέρουμε ανά πάσα στιγμή τί συνθήκες επικρατούν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το σχόλιο του niki το αντιπαρέρχομαι. Επαναλαμβάνω πως η Ελιμεία την περασμένη Παρασκευή ήταν πίστα ακατάλληλη για χιονοδρομία, και έχω απόλυτη αίσθηση τι λέω. Επίσης κανένας χιονοδρόμος δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει την κατάσταση μιας πίστας πριν τη χρησιμοποιήσει, μιας και αυτή ειναι η δουλειά του πιστέρ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
αναρωτιεμαι δηλαδη με ποια λογικη ανοιξαν οι υπευθυνοι των χιονοδρομικων!! δηλαδη προκειμενου να βγαλουν καποια λεφτα δε τους ενδιαφερει ουτε του δικου τους εξοπλισμου η καταστροφη.γιατι εμαθα οτι ορισμενοι ξερανε για την κατασταση και νοικιασαν.ευτυχως που (απ οτι εμαθα) μεχρι στιγμης δε χτυπησε και κανας ανθρωπος.αλλα αν συνεχισουν ετσι τα πραματα ειναι θεμα χρονου πλεον
Τους ενδιέφερε γι’ αυτό και νοίκιαζαν (μιλάω για το κοντέινερ πίσω από το συρόμενο) μόνο τα πολύ παλιά μοντέλα τους (τουλάχιστο δεκαετίας) και μάλιστα μόνο την σειρά των αρχαρίων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τρωει το πιο πολυ χιονι,

θα δουλεψει ομως?

 

Ενημερωση υπαρχει??

Για ψαχτε να οργανωθουμε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

AME


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα ανοιξει τελικα...?

 

θα αξιζει...η θα ψαχνουμε για καινουργια σανιδα (πεδιλα) απο τις πετρες μετα...?

 

πειτε κατι ενθαρυντικο για το θεμα... μπας και ανεβω αυθημερον...

 

θα τσουλησουμε...?

 

οεο...?


what we do in life...

echoes in eternity...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kυριακη ΕΚΕΙ..
¨

 

Άρη μποφώρια δε θα έχει?

γιατί αν δεν έχει ψήνομαι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ελα ρε Στεφανε εσυ με τοσες γνωσεις και εκλεκτο μελος της Hellasweather και ρωτας τετοια πραγματα?? <_<

Οτι θα χει αερακι θα χει..Αλλα στον Βορειο δεν την φοβαμαι τοσο την Βασιλιτσα..Σε σχεση με Θεσσαλονικη που ο Βαρδαρης θα μας σηκωνει,θα ναι μια χαρα..Δειτε το αισιοδοξα.Ρε σεις 26 Ιανουαριου εχουμε..Μπορειτε να περιμενετε κι αλλο??????

Share this post


Link to post
Share on other sites
... μπας και ανεβω αυθημερον...

Αυθημερόν από Ν. Ερυθραία - Βασιλίτσα;;;; <_< Και μόνον οδήγηση να κάνεις δεν βγαίνει.....αυθημερόν κι ολονυχτί εννοείς; :P

 

Βρε τί κάνει η στέρηση..... :(


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites
Βρε τί κάνει η στέρηση..... <_<

 

δεν φταιω εγω...

ειμαι ο πιο αδυναμος...κρικος...

δεν μπορω να αντισταθω στον πειρασμοο του λευκου τοπιου...

και τις ατελειωτης σαβουτρας

με εχει πιασει στερητικο συνδρομο...

τα βλεπω ολα ... ασπρα...

 

αλλα αν εχει 50cm την εκανα χαλαρα αποψε για πανω


what we do in life...

echoes in eternity...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τη κυριακη οποιος με πετυχει στη Βασιλω κερναω...

ελεω των γενεθλιων μου <_<

 

(ehm... καλη δικαιολογια να παρω και τα ορειβατικα σκι μαζι μου... :()

Share this post


Link to post
Share on other sites

κανεις για βασιλω?

 

αναχωριση 3 τα ξημερωματα αφιξη περιπου 8:30-9:00

 

ψαχνω να βρω και καταλυμα για διανυκτερευση το σαββατοβραδο...

 

αποστειλατε pm sms courier οτι να 'ναι..! <_<


what we do in life...

echoes in eternity...

Share this post


Link to post
Share on other sites

παίδες, πήγε κανείς βασιλιτσα Σ/Κ, να μου πει πως ήταν οι πίστες και το χιόνι? σκέφτομαι να πάω αύριο.

tnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανέβα καλά ήταν. Μόνο σε 1-2 σημεία είχε κάτι πετρούλες, με λίγη προσοχή τις αποφεύγεις. Το χιόνι ήταν καλό.

 

Φιλικά, KonstantinosV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ με τον Κωνσταντίνο.

Οι επάνω πίστες είναι καλύτερες ειδικά στο συρόμενο της Τυμφαίας αλλά δεν νομίζω να το ανοίξουν καθημερινή.

 

Φιλικά,

Εύα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από Τετάρτη τους έρχεται κι άλλο χιόνι.


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

παίδες, βασιλίτσα τη τρίτη 6/10 ήταν πολύ καλά, και απ ότι φαίνεται τις επόμενες μέρες θα ναι καλύτερα. καλό χιόνι, λίγες πέτρες, (όσο κι αν προσέχεις πάντα γίνονται ζημιές :blink: ). και πολύ λίγος κόσμος :blink: . Και εις ανώτερα!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,800
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...