Al_Foutzin 1,418 Report post Posted January 16, 2010 Του αγρότες τους ρωτησατε/με ;;; :wub: Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 16, 2010 το καλο το παλικαρι... "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted January 16, 2010 (edited) Μόνο μην ανακαλύψουν οι αγρότες τ΄άλλα μονοπάτια! Edited January 16, 2010 by Mitsaras Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
Evagelos 1 Report post Posted January 16, 2010 Πρέπει να ρίχνει καλά πάνω ! Μαζί με μπόλικο αέρα! Δεν είναι για παιχνίδια στον διαβολότοπο με τέτοιο καιρό! Share this post Link to post Share on other sites
chiemsee 0 Report post Posted January 16, 2010 Νέες πληροφορίες λένε ότι ο αέρας δεν αφήνει να πιάσει ''πράμα'' Share this post Link to post Share on other sites
Igor 286 Report post Posted January 22, 2010 Καλημερα, Εχουμε καμια πληροφορια για την κατασταση επανω???? Φευγω για Σ.Κ αλλα βλεπω οτι ακομα το μισο Χ.Κ ειναι ανοιχτο. ΑΚΑ as JEEP!!! Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Φιλικά όπως πάντα Βασίλης.... Share this post Link to post Share on other sites
Evagelos 1 Report post Posted January 22, 2010 (edited) Καλημερα,Εχουμε καμια πληροφορια για την κατασταση επανω???? Φευγω για Σ.Κ αλλα βλεπω οτι ακομα το μισο Χ.Κ ειναι ανοιχτο. Δύσκολα να βρείς όλο το χιονοδρομικό ανοιχτό (και όταν μιλάμε για όλο εννοούμε τους 4 αναβατήρες)! Εκτός απροόπτου δηλαδή σε περίπτωση που δεν είναι σε αναστολή (Άν και οι προβλέψεις λένε για κακοκαιρία!), Τάκης Φλέγκας, Θησέας ! Άντε μπορεί να ανοίξουν και κανέναν Ηρακλή (πιθανότητα 60%, λόγου του ότι έχει ρίξει πολύ χιόνι! Μόνο σε περίπτωση που δεν έχει ομίχλη!) Για Άνεμο ??? :-/ (πιθανότητα 20%)! Με λίγα λόγια σε αυτό το χιονοδρομικό είναι να παίζεις με πιθανότητες! ***Εντάξει είδα SF λογικά Κυριακή δείχνει λιακάδα και χωρίς άνεμο ! Οπότε λογικά μπορεί να ανοίξουν Ηρακλη! 3 αναβατήρες! Καλά είναι για Καρπενήσι Edited January 22, 2010 by Evagelos Share this post Link to post Share on other sites
nanad 101 Report post Posted January 22, 2010 Συμφωνώ απόλυτα για το Καρπενήσι. Πάω πάνω από 20 χρόνια (με γονείς κλπ) και από τις 15 φορές που ανέβηκα για σκι να έχω κάνει τις....2! κρίμα γιατί είναι όμορφο βουνό με καλές κλίσεις... Ν. ...μέτριο, ούτε τον καφε δεν πίνω... Share this post Link to post Share on other sites
kosttis 166 Report post Posted January 22, 2010 Λοιπόν online απο Καρπενησι..... Ξκινήσαμε 7 το πρωι από τα πρώτα διόδια Αθήνας. Στη πρώτη έξοδο για παρνασσο στο ύψος της θήβας μας έβγαλαν από την εθνική και μπήκαμε στη παλία εθνική προς Λαμία. Αφού περάσαμε Αλίαρτο Μπραλο κλπ φτάσαμε Λαμία! Ο Μπράλος ήθελε προσοχη στα ψηλά! Πολυ χιόνι σήμερα το πρωί! οριακά περάσαμε χωρίς αλυσίδες! Ευτυχώς ένα τζιπ μπροστά μου άνοιγε δρόμο μπροστά και πάταγα στα ίχνη του για ασφάλεια! Αφού κατεβήκαμε το Μπράλο όλα καλά μέχρι Λαμία και μέχρι να αρχίσουν οι ανηφόρες προς Καρπενήσι. Στο Τυμφριστό πλέον άρχισαν ξανά τα δύσκολα! Δυνατή χιονόπτωση δημιουργούσε προβλήματα..πολύ προσοχή και χιόνι σε όλο το δρόμο! Οριακά χωρίς αλυσίδες! Τα μηχανήματα ανεβοκατέβαιναν και εκαναν προσπάθειες ο δρόμος να μείνει καθαρος. Μόλις πέρασαμε όμως τουνελ και βγήκαμε από την άλλη, άλλος καιρός! Πιο ανοιχτός καιρός και οι δρόμοι μέχρι Καρπενησι πεντακάθαροι. Φτάσαμε Καρπενήσι στις 12:30 ...Συνολικά δηλαδή κάναμε 5 ώρες αν βγάλουμε μια μικρή στάση που κάναμε στη διαδρομή. Το χιονοδρομικό σήμερα σε αναστολή και έτσι ευκαιρία για εκδρομή στο μοναστήρι της Παναγίας στο Προυσσό. Ωραία διαδρομή συνίσταται ανεπιφύλακτα.... Ο καιρός αυτή τη στιγμη.......ήπιος χωρίς χιονοπτώσεις....θερμοκασία 0 βαθμοί. Για αυριο οι ντόπιοι αποφευγουν προβλέψεις...ομοίως και εγώ! Μια μικρή συμβουλη......Μπράλος και ανηφόρα προς Τιμφρυστο και καρπενήσι για όσους ταξιδέψουν βράδυ η νωρίς το πρωί επιφυλάσσουν σίγουρα πολλά παγωμένα κομμάτια! Προσοχή λοιπόν και ελπίζουμνε ολοι εμείς να δούμε όλους εσας Kosttis, Albedo, VKarras, Jimkarys, Snowcat, Giorgos Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 22, 2010 ευχαριστουμε για τις πληροφορίες Κωστή, ειναι πολη χρήσιμα αυτα που εγραψες. ξεκινάμε στις τις 5,00 αυριο το πρωί. θα τα πουμε στο pmr Καλα να περασετε αποψε "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
ΗΛΙΑΣ ΑΔΑΜ 486 Report post Posted January 22, 2010 Barbie, Μητσάρας και ο υπογράφων ξεκινούν επίσης στις 5 το πρωί από Μαγούλα Αττικής. Θα πιάσουμε την παλία εθνική οδό από την αρχή. Όλγα άμα κοντεύετε για Λαμία χτυπήστε και κανένα τηλέφωνο να δούμε που βρισκόμαστε. Pmr φυσικά ανοιχτά. Αγροτών και καιρού επιτρέποντος τα λέμε πάνω. Snow to the people! Share this post Link to post Share on other sites
Evagelos 1 Report post Posted January 23, 2010 (edited) Πείτε μου ότι λόγω κοπή πίτας θα ανοίξουν Ηρακλή !!! Προς τα πού πάει το μηχάνημα? Edited January 23, 2010 by Evagelos Share this post Link to post Share on other sites
Evagelos 1 Report post Posted January 23, 2010 @ Kostiss Όντως Τυμφρηστό θέλει πολύ προσοχή ειδικά όταν έχει κακοκαιρία γιατί στην ουσια ανεβαίνεις το βουνό κάθετα προς τα πάνω με συνεχείς στροφές δύσκολες και απότομες, σε έναν δρόμο στενό και επικίνδυνο. Πόσο μάλλον όταν έχει και χίονι ! Share this post Link to post Share on other sites
kosttis 166 Report post Posted January 23, 2010 Δυσάρεστα τα νέα από το χιονοδρομικο.... Το πολύ χιόνι...οι αρνητικές θερμοκρασίες............ η ηλιοφάνια,...... η άπνοια και ο λιγος κόσμος..... δεν ήταν αρκετά για να σωσουν τη κατάσταση!!! Ένα μόνο πιατάκι (Θησέας) που λειτουργούσε και μια μοναδική πίστα (πράσινη) η οποία ήταν δραματικά άστρωτη !!!!! Τι περίμένει αυτό το κέντρο για να δείξει τις δυνατότητές τού??? Τι καλύτερες συνθήκες για να μας δελέασει ωστε να το επίσκεφτούμε ξανά??? Μήπως είμαι υπορβολικός και τους ξάφνιασε το πολύ χιόνι???? Νομίζω πως όλοι ξέραμε ότι θα χιονίσει!!!! Ας του δώσουμε μια ευκαιρία και αύριο........! Άλλωστε να εκπλαγούμε ευχάριστα θέλουμε! Φιλικά πάντα Kosttis Share this post Link to post Share on other sites
SPR 1 Report post Posted January 23, 2010 σα να μη εφταναν ολα αυτά...εχουνε και στο sr οτι δουλευει ο Τακης Φλέγκας...χαχα λολ..οι ανθρωποι ειναι αλλού...παντως αφού στις 14.00 ανεβηκε το ρατρακ να ανοιξει δρομο...πιστευω αυριο κατά τις 12.00 αν ανοιξει ο ηρακλής ...για τον ανεμο δε νομιζω γιατι δεν ειδα καμμια κινηση...τραγικοι ερασιτεχνες!!! Share this post Link to post Share on other sites
Evagelos 1 Report post Posted January 24, 2010 Ηρακλής ανοιχτός ! Έτσι τουλάχιστον αναφέρει το SR ... Άρα σωστή πρόβλεψη! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 24, 2010 Μόλις επιστρέψαμε (σε 3.20 να ναι καλά οι αγρότες ) από το χιονοδρομικό φάντασμα Καρπενήσι. Ο Ηρακλής χάλασε χάλασε αλλά άνοιξε ο Άνεμος στις 12.30 και το όνειρο που μας στερούσαν μιάμιση μέρα ημιυλοποιήθηκε. Ένα εκπληκτικό χιονοδρομικό που απλά ...δεν δουλεύει. Δεν δουλεύει αλλά ένα θετικό από την εκδρομή είναι ότι κάπου θα το πούμε. Κε Λάππα πιστεύω ο Σύλλογος θα ήθελε να βρεθείτε στο ίδιο τραπέζι με άλλους διευθυντές χιονοδρομικών που...και εκεί χιόνιζε. Powder dream (κατά ένα μικρό ή μεγαλύτερο βαθμό) Καρπενήσι λοιπόν καλά να είμαστε μπορεί κάποια μέρα σε 10-15 χρόνια να ξαναπάμε. Ένα από το πιο όμορφα βουνά της Ελλάδας. Ένα από τα πιο άγρια τοπία της Ελλάδας. Πιθανότατα η πιο ανεπτυγμένη τουριστικά περιοχή της Ηπειρωτικής Ελλάδας. Το καλύτερο "λιφτ-τραβέρσα-πούδρα" χιονοδρομικό της Ελλάδας θα έλεγα και των Βαλκανίων. Και απλά ενώ το έχουμε έτοιμο δεν δουλέυει, ενώ ξηλώνουν και τα λιφτ που είχαν. Σα να είναι στο off ή ακόμα και στο οριστικό κλείσιμο. Να ήξεραν πόσα λεφτά χάνουνε σαν επαγγελματίες επειδή απλά δεν έχουν μυαλό.... Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 24, 2010 Τέλειος καιρός σήμερα, υπέροχο τοπίο, φανταστικής ποιότητας χιόνι, λιφτ στις πλαγιές που τα χρειαζόμασταν, ΑΛΛΑ, χωρίς να δουλεύουν. Let me repeat that, γιατί αν δεν το έβλεπα με τα μάτια μου απλά δεν θα το πίστευα: Έχουμε τα λιφτ, τα έχουμε εκεί που πρέπει, εκεί που τα ζητάει ο κόσμος, αλλά δεν τα λειτουργούμε. Αποτέλεσμα; Οι ελάχιστοι χιονοδρόμοι σε σχέση με τα ΧΚΠ, ΧΚΚ να συνωστίζονται σε ένα πιατάκι... ουσιαστικά baby, το οποίο μάλιστα έκανε τις άπειρες διακοπές μέχρι να σε ανεβάσει στην αστεία υψομετρική του. Μια πραγματική τραγωδία σήμερα το Χ.Κ. Καρπενησίου. Ίσως case study στο πως να απαξιώσεις τον χιονοδρομικό τουρισμό σε μια περιοχή, πραγματική αμαρτία για όλο τον κόσμο που ζει στην Ευρυτανία και όχι μόνο. BTW, περάσαμε άσχημα; Κάθε άλλο. Μια ακόμα φανταστική εκδρομή του συλλόγου, με καταπληκτική παρέα, ατέλειωτο γέλιο, όμορφες εμπειρίες + bonus την αίσθηση περιπέτειας από τους φίλους μας τους αγρότες που μας ανάγκασαν στον γύρο του κόσμου στον πηγαιμό. Όμως πρώτο μας μέλημα στον ΕΣΤΧ δεν μπορεί παρά να είναι η χιονοδρομία, και δυστυχώς σε αυτόν τον τομέα, το Βελούχι απογοητεύει. Απόλυτα. Αν δεν αλλάξουν ριζικά νοοτροπίες και καταστάσεις, το όμορφο αυτό χιονοδρομικό θα παραμένει στην μαύρη λίστα όλων όσων θέλουν να κάνουν και σκι εκτός από το να θαυμάζουν την πανέμορφη θέα. Κρίμα πραγματικά γιατί θα μπορούσε να ήταν τόσο μα τόσο διαφορετικά... Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted January 24, 2010 Μπράβο παιδιά που έστω κι έτσι περάσατε καλά ,και του χρόνου καλύτερα . Οι υπεύθυνοι του χκκ τι σας είπαν για τη λειτουργία του? Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted January 24, 2010 Το χιονοδρομικό δεν λειτουργεί ή απλά υπολειτουργεί πολλά χρόνια τώρα. Δεν καταλαβαίνω την έκπληξη. Είναι το ίδιο έκπληξη όσο ότι ο Παρνασσός και τα Καλάβρυτα είναι πανάκριβα. http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted January 24, 2010 Οι υπεύθυνοι του χκκ τι σας είπαν για τη λειτουργία του? οτι του χιόν ειν λιγου "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Skibooking24.com 0 Report post Posted January 24, 2010 Μάριος Τσιακτάνης http://www.skibooking24.com Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 24, 2010 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 24, 2010 BTW, να σημειωθεί ότι την άκρη με τα steep off-piste την βρήκαμε, αλλά με πάρα πολλές απώλειες. Πολλές οι πέτρες, πολλές και σημαντικές οι ζημιές. Όταν ο Τσέγγας δει τα πέδιλα μου θα πάθει εγκεφαλικό. Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Evagelos 1 Report post Posted January 24, 2010 Πάλι καλά που μπορέσατε και κάνατε έστω στον Άνεμο! Προβλέπω Καθαρά Δευτέρα να τα ξανανοίγουν ! Άν έχ'χιόν ! Share this post Link to post Share on other sites