Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
ALCATRAZ

Ο ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΣ ΑΡΧΙΣΕ ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ...

Recommended Posts

Απο περσυ ειχα κατα νου ενα νεο ζευγαρακι πεδιλα.

Τα P.E. της Κ2 (06-07) τα ζαχαρωνα αγρεια. Ηταν το πεδιλο

που πανω κατω θα΄θελα να ειχα. Παιχνιδιαρικο, χοντρουλα μεση, δυνατο στα εκτος

και τα πηγαινε καλα και στις πιστες. Καλο σε ολα και πουθενα απολυτο.

Το γνωστο μας γερμανικο site, τα ειχε βαλει τρελλη προσφορα στην αρχη του

Οκτωβρη, αλλα μεχρι εγω να το αποφασισω, παπαλα τα πεδιλακια.

Φετος ειχα ξεχωρισει 3-4 πεδιλα.

Τα P.E. (τα περσυνα ηταν πιο ωραια εμφανισιακα, αλλα...)

σε 1,74 ή σε 1,69 (118/85/109) ,

PE.gif

Τα Rossi B2 (παλι το περσυνο ειναι πιο ωραιο εμφανισιακα, και αυτο ψαχνω),

σε 1,76 (120 – 83 – 110)

873.jpg

τα K2 Apache Recon σε 1,74 (119/78/105)

704_052_30.jpg

και τα Dynastar Legend Mythic Rider σε 1,72 (122-88-110).

700_005_30.jpg

Πανω απο 500€ δυσκολα τα δινω, μαζι με δεστρα.

Τα Mythic Rider ειναι αυτα που μου εχουν κατσει,

αλλα ειναι και τα πιο απολυτα σε συγκριση με τα υπολοιπα,

και τα πιο ακριβα.

Ερχεται σημερα ο γνωστος γερμανος και μου τα κοτσαρει με 300€.

Καγκελο ο Γιωργος. Ειμαι σε φαση που τα Völkl Allstar που εχω

μαλλον με χαιρετησαν και δεν ξερω τι να κανω.

Και αν το πολυαργησω βλεπω να την χανω την προσφορα παλι.

Κανω συστηματικα σκι απο το 2003, 1.85 με 85 κιλα κρεας να κουβαλω.

Καλη η πιστα δε λεω, αλλα την ευχαριστηση την βρισκω κυριως μακρια της.

Για επιπεδο δεν θα αναφερθω. Εχω σταματησει να σκεφτομαι νουμερα και επιδοσεις.

Επικεντρονομαι στο να διασκεδαζω οσο γινεται περισσοτερο, και ναι, το καταδιασκεδαζω!!!

Να τα παρω???

Μηπως τους καρφωσω και το "κομη", να βαλω και "γατες" για απο κατω? (σημεια των καιρων...)

Σας μπερδεψα?

Μπερδεμενος ειμαι, γι΄αυτο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

....... 1.85 με 85 κιλα κρεας να κουβαλω.

 

Χωρίς τα κόκκαλα; :)

Πάντως,θα συμφωνήσω μαζί σου στο ότι το εκτός πίστας, είναι πιό παιχνιδιάρικο και απαιτεί, κάποιο πιό ειδικό πέδιλο.

Γνώμη μου είναι,πάρε το πέδιλο που νομίζεις ότι σου ταιριάζει από τον Γερμαναρά και αν δεν σε ικανοποήσει,το πουλάς εδώ,παίρνοντας τουλάχιστον τα λεφτά που έδωσες,αφού θα το έχεις πάρει με μεγάλη έκπτωση.


Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας

Share this post


Link to post
Share on other sites

σωστη σκεψη ο μπαρμπα μητσος


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιώργη ε Γιωργη Κ2 δαγκωτό :lol:


The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!
http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aπο το email που μου εστειλε ο γερμαναρας...

 

"The next thirty days will see the toughest offers ever shown on our website!!

 

30Days, 30 special offers!

 

Each offer is only available as long as listed on the website (max. 24h)!"

 

Αρα οποιος θελει κατι να κινηθει γρηγορα...αν και αυτο το οριο των 24ωρων ισχυει για συγκεκριμενες προσφορες και οχι για ολες οσες κανει αυτη την περιοδο..

Share this post


Link to post
Share on other sites

k2 recon όπως είσαι! το συζητάς κιόλας?? Κάνε edit το topic σβήσε τα υπόλοιπα και προσπάθησε να βρείς ένα λόγο για να μη τα αγοράσεις :lol::lol::lol:

 

 

(Nickel που είσαι να μας στηρίξεις?? :lol::lol: )


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Αν καταλήξεις στα PE,τότε κοίτα τα σε 1.79

2) Τσέκαρε και τα Volkl Bridge τουλάχιστον σε 1.77 (μην σου πω 1.85) ....τα έχει γονατίσει :lol::lol::lol:

 

Γενικά αν τα θες για απατησιές,ανέβα στο μήκος !

Για τις διαστάσεις σου (85 κιλά,1.85) θα κοιτούσα κατευθείαν για 1.:lol: και πάνω :lol:


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορείτε να δώσετε το site και σε μας τους κοινούς θνητούς;;;

Ααα και μην ανησυχείτε: αποκλείεται να ψωνίσουμε το ίδιο πράγμα :lol: (σε καμιά 10αριά χρόνια ίσως )

Share this post


Link to post
Share on other sites

p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

..Μαζί με τις δέστρες.. ? :Ρ Αν παρεις δλδ σκι κ δέστρες που δν ειναι πακέτο,θα στα χρεώσουν κ τα δυο(30+20)?


Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυxως αυτο δεν το ξερω...Αν διαλεξεις αλλες δεστρες απο αυτες που προτεινουν αλλα στις φορεσουν αυτοι σιγουρα δεν θα πληρωσεις κατι παραπανω στα μεταφορικα..

Τωρα αν παρεις ξεχωριστα πεδιλα και δεστρες μπορει και να σε χρεωσουν παραπανω αν και συνηθως γινεται η μεγαλυτερη χρεωση και καλυπτει και την μικροτερη..Ετσι και αλλιως χωρανε στο κουτι με τα πεδιλα που στελνουν...

Στειλε τους ενα mail θα σου απαντησουν γρηγορα για να εισαι και σιγουρος..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραίες οι εκπτώσεις. Μην ξεχνάτε όμως και τις ελληνικές πηγές. Πήρα απο το SkiShop στο Μαρούσι τα Ζ3 σε τιμή που δύσκολεύομαι να την βρώ στο Ιντερνετ ιδίως αν προσθέσεις τα έξοδα μεταφοράς, το ψάξιμο και το περίμενε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιωργο αυτο που μπορώ να σου πώ.

είναι οτι το Public Enemy είναι ενα ευχαριστο σκι, Δε θεωρειται freeride με την εννοια ,εχω γκαζια κανω μεσαιες μεγαλες στροφες με απολυτη σταθεροτητα (το Outlaw της Κ2 ειναι γιαυτη τη δουλεια) το PE ειναι για να παιξεις με τα απατητα με σλαλομακια κανα αλματακι στο ενδιαμεσο κλπ. ελαφρύ για να κανεις τα αλματακια σου ,twin tip για να κανεις και λιγο αναποδα οπως ο Ζοχ, αξιοπρεπες εντος πιστας (αργο τραnsition σχετικα ασταθές σε ταχυτητες σε σκληρο χιονι πίστας)

Το Reckon για μενα ειναι οτι καλυτερο 50/50 εχω δοκιμασει. Βαρυ,στοιβαρο,οδοστρωτηρας γενικος (titan laminate),ενα σκι που θα σε παει παντου γρηγορα και σταθερα Αλλα δυσκολοτερο απο το PE στο εντος πίστας, θελει γκαζι αλλά αμα "το έχεις" είναι όπλο.

 

Τα Rossi Β* εκτός πίστας τα θεωρω όσο καλά ειναι τα Reckon οχι τόσο σταθερα σε γκάζια αλλα πολύ καλ;a.

Εντός πίστας είναι μέτριο όσο το PE

 

Tα Dynastar τα έχω δεί μόνο οπτικά δεν τα έχω φορέσει. αλλά παρόμοιο sidecut έχουν τα Outlaw μου. Σίγουρα θα θέλεις δευτερο πεδιλο για εντός πίστας. Τα δικά μου είναι στην αποθήκη ακόμα μιας και δε βοηθουν τα χιονια που εχουμε στο εκτος για να τα χαρεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

το νταινασταρ το δοκιμασα στη γαλλια φετος:

πολυ σκληρο για εκτος

πολυ φαρδυ για εντος

ισως για καποιον πολυ γκαζιαρη... δεν ξερω...

εμενα παντως δεν με ενθουσιασε


μπορώ και χωρίς ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχω το reckon...ειμαι απολυτα ευχαριστημενος παρτο


K2 ApAChE FoR ThE WiN !

 

 

εν τουτο ΠΟΥΔΡΑ!

ApacheRecon08.jpg

 

 

 

powered by:linux_inside1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kλεινω προς τα Κ2 P.E σε 1.74.

Αλλα εδω ξεκινα το αλλο προβλημα...

Τι δεστρες να καρφωσω πανω τους???

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι τιμή σου βγαίνει μαζι με δέστρες,mounting και μεταφορικά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα ALLSTAR πεθαναν...

Ζητω τα tigershark_series_1.jpg

Και συγκεγκριμενα τα Tigershark 12 Foot Power Switch.

 

 

Ναι το ξερω... δεν ηταν σαν αυτα που ηθελα, αλλα... τελικα το Allstarακι μου, που ειχε

τιναξει ακμη και ζουσε με γιατροσοφια, σχεδον εδω και 2 μηνες, την Πεμπτη που

μας περασε εσπασε τελικα εντελως την ακμη του, και κατω απο την δεστρα του

υπαρχει ενα τεραστιο κενο. Θα ανεβαζα φωτο αλλα κατι γινεται με το album μου

στο snowclub και δεν τα καταφερα.

Ετσι εμεινα με ενα ζευγαρι Marker iPT 12 δεστρες και ενα καλο allstaraki.

Μιας και οι συγγεκριμενες δεστρες κουμπονουν μονο σε Völkl, αρχιζα να ψαχνομαι.

 

Μιλησα με το Best O, οπου ειχα παρει και τα πεδιλα μου πριν 2 χρονια με

την τοτε συνεργασια που ειχε ο Συλλογος μας. Μου εδειναν τα περσυνα Allstar

με 290€. Ιδια ακριβως γεωμετρια και χαρακτιριστικα με το προπερσυνο που ειχα

και με ουσιαστικη διαφορα μονο τα γραφικα. Σαν τιμη μου εκανε, συν οτι θα ειχα

και ενα τριτο πεδιλο καβα. Δεν θα κολαγα καθολου να κυκλοφορω στο βουνο με

ενα λευκο και ενα μαυρο πεδιλο. Συγκρινωντας τις τιμες και με αλλα καταστηματα

και ακομα με το γνωστο μας Γερμανο, σημερα ξεκινησα για να τα παρω μιας και ηταν

η οικονομικοτερη λυση.

Φτανοντας στο καταστημα, αντικρισα μπροστα μου και αλλα ενδιαφεροντα πεδιλακια.

Wall, Bridge, Gotama, AC30, AC 40, Tigershark... TIGERSHARK!!! και καπου εκει

κολλησα. Η δεστρα μου να κουμπωνει καρφι ( στην αρχη για δοκιμη και μονο ),

ε αυτο ηταν. Με εκπτωση 50% σε ΟΛΑ το τυλιξα και το πηρα!

Τωρα το τι αγορασα και αν κανει ολα αυτα που λεει... δεν ξερω. Απο Τριτη θα εχω

αποψη απο πρωτο χερι. Δεν ξερω αν καποιος αλλος απο εσας εχει εμπειρια απο το

πεδιλο. Θα με ενδιεφερε η γνωμη σας.

Τα χοντροπεδιλα δεν τα εχω ξεχασει. Μιας και εκει θελω να ειναι η επομενη αγορα μου,

σημερα εκανα αλλη μια κινηση ματ :D !!! Στο μελλον τα νεοτερα :) .

 

Υ.Γ: Παιδες και για το δικο σας συμφερον, αν ψαχνεστε αυτη τη περιοδο για αγορα

εξοπλισμου κοιταχτε και τα μαγαζα εντος συνορων. Με μια καλη ερευνα αγορας,

υπαρχουν ευκαιριες που απλα δεν παιζουν σε κανενα Γερμανο, Ιταλο, Γαλλο κ.α

Χωρις να θελω να κανω διαφημιση, και στον Κλαουδατο, και στον Βασιλη - Ski Bill,

και στο Δημητρη Pro Rad, και στο Best O και σε αλλα μαγαζια παιζουν

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ προσφορες. Δειξτε τους την αρρωστια σας με το βουνο

και να εισται σιγουροι οτι θα σας βοηθησουν. Δωστε κοκινη καρτα σε αυτους που

μας βλεπουν μονο σαν γεματα πορτοφολια, αλλα σε αυτους που μας βλεπουν

ως φιλους και θα ειναι εκει ανα πασα στιγμη που θα αντιμετοπισουμε προβλημα

με τον εξοπλισμο μας, τιμηστε τους. Το λεω εγω που αγοραζω απο εξωτερικο,

εκει που πραγματικα συμφερει, αλλα αγοραζω και απο Ελλαδα οταν καταλαβαινω

οτι αυτο με συμφερει διπλα :) .

Καλες αγορες. Ετσι κι αλλιος ειμαστε στη μεση της σεζον ακομα...

ALLSTAR_DEAD_1.jpg

ALLSTAR_DEAD_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχει κανεις σας εμπειρια στο Völkl The Bridge (130-92-112)

Σε συγκριση με τα Κ2 P.E πιο λετε???

Αξιζει σε κανενα απο τα 2 ορειβατικη δεστρα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οποιος ειναι κατω του 1,75 ειναι τυχερος...

τουλαχιστον τωρα στις εκπτωσεις...

Απο την αλλη εγω ψαχνω ακομα τα Βridge σε 1.77 ( ...και 1.85 τα παιρνω, δε λεω οχι)

αλλα με τιμη που τα πετυχα, δεν τα βρισκω ΠΟΥΘΕΝΑ :)

Και ετσι γαι να σας βαλω σε σκεψεις:

Gotama > 300€ ( επαιζε ενα ζευγαρι σε 1.76 αλλα εκανε φτερα με καρφωμενο πανω του "Δουκα" )

Bridge > 250€ ( τα βρισκω μονο σε 1,69 το κερατο μου μεσα...)

Sumo ...ουτε που κοιταξα... αυτα ειναι φαρδυτερα και απο ταβλες οικοδομης

AC40 > 300€

και η Marker Duke > 200€ ( αλλα δεν νομιζω να παιζει αλλη :):P:P )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,795
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...