Jump to content
ΣΤΧ Safety

Χειμερινά Ελαστικά (Χιονολάστιχα)

Recommended Posts

Με χειμερινό δεν θα είχες κανένα πρόβλημα, εφόσον φυσικά δεν έβρισκε το σασί του αυτοκινήτου στο χιόνι και δεν ήταν καμία τρελή ανηφόρα. Θα έφευγες αέρα.

Το λάστιχο με καρφιά δε θα σου πρόσφερε τίποτα σε αυτή τη περίπτωση. Η αλυσίδα δεν ήταν απαραίτητη.

Edited by sbird

c-fit-w-2032-q-auto-eco8A811000001_RUSTLER-9.thumb.png.9255e2d942715bd236de9137259dd7e2.png

You can't buy happiness - but you can buy a lift pass!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Θερινα θεωρουνται απο την Cοntnental. Τωρα γιατι βαζουν το  M + S για χρηση μαλλον για πιο ηπια κατασταση  off road οχι το χιονι που εριξε αυτες τις μερες. Μονο ερπυστριοφορο ειναι για τοσο χιονι.. Αυτο παντως που καταλαβα  δεν ειναι για πολυ χιονι απατητο ειδικα, γιατι εχτες εδω στην Ερετρια κολλησα κοντα στο σπιτι σε χωματινο δρομο με  απατητο χιονι 60 εκ και ηρθε μια ομαδα εθελοντων και με τραβηξανε με 4χ4 και παλι λογω βαρους του 5008 δεν μπορεσε. Μονο ενα αγροτικο 4χ4 εκανε δουλεια αφου κι αυτο παρολο τα off road τρακτερωτα λαστιχα του τα καπνισε μεχρι να με βγαλει απο τοσους ποντους χιονι που ειχε ο δρομος. Μονο οι αλυσιδες μου φαινεται κανουν δουλεια σε τοσο πολυ χιονι η λαστιχο με καρφια, παρατραβηγμενο τετοιου ειδους λαστιχο για Ελλαδα. Φαινομενα σαν την "Μηδεια" μια φορα στα 10 και χρονια εχουμε
Παντως εκανα σκι για φετος με τοσο χιονι....!!!
Με τα ultragrip έχω ανέβει στο Χελμό από τη διασταύρωση και μετά με μη αποχιονισμενο δρόμο και τουλάχιστον 30 πόντους χιόνι. Ένα κανονικό χειμερινό ελαστικό δεν έχει θέμα σε τέτοιες συνθήκες

Xperia 5ii

  • Like 1

elan-wingman-86-ti-fusion-x-2d-kv.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οτι περιέχει "all" συνεπάγεται συμβιβασμούς, όπως λέμε all mountain.

 

Edited by Pant
  • Like 1

Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites
Οτι περιέχει "all" συνεπάγεται συμβιβασμούς, όπως λέμε all mountain.

Bridgestone Blizzak LM-32 195/55/16 87H
wt-1_.jpg.9b0b1a02578d860434c110298a9ac342.jpg
Μετά τη δεξιά στροφή, κλίση 20%
wt-2.jpg.2506495b1f8c79d86097562f57a77c47.jpg
Η δεύτερη φώτο είναι παιχνιδάκι για χειμερινά ελαστικά

Xperia 5ii


elan-wingman-86-ti-fusion-x-2d-kv.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/28/2021 at 10:58 PM, MakisM said:

Πρεπει να ειμαστε οι μονοι δυο απο το Snowclub που εχουν παει Honningsvag!... Εμεις με το Hurtigruten (το πλοιο της γραμμης) και μετα με λεωφορειο μεχρι το Nordkapp!

970515.thumb.JPG.40851b9fc04fb512e6ecd505dfd48801.JPG

+1 

322484_169247123156068_1702099509_o.jpg

471182_338781216202657_1955495632_o.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, sbird said:

Με χειμερινό δεν θα είχες κανένα πρόβλημα, εφόσον φυσικά δεν έβρισκε το σασί του αυτοκινήτου στο χιόνι και δεν ήταν καμία τρελή ανηφόρα. Θα έφευγες αέρα.

Το λάστιχο με καρφιά δε θα σου πρόσφερε τίποτα σε αυτή τη περίπτωση. Η αλυσίδα δεν ήταν απαραίτητη.

Δεν βρισκω ευκολα απο κατω αφου το υψος ειναι στα 21 εκατοστα απο το  εδαφος.Απλα δεν με συμφερει να παρω αποκλειστικα χιονολαστιχο αλλα απο οτι εβλεπα και στο site της Continental στα λαστιχα για SUV δεν εχει στις διαστασεις 225/55/18 λαστιχο χιονιου και γενικα στα SUV υπαρχουν περιορισμενοι τυποι ελαστικου μαλλον λογω βαρους και φωρτωσης. Συνηθως ειναι all weather η all season.

Αλλοστε οπως εγραψα δεν με συμφερει να παρω χειμερινα ελαστικα και να εβρισκα γιατι δεν παω στα χιονια συχνα κι αλλοστε το χιονολαστχο εχει μεγαλυτερη καταναλωση στην ασφαλτο και περιορισμο στις μεγαλες ταχυτητες.

Αλλο το απλο επιβατικο αυτοκινητο κι αλλο το SUV που λογω ογκου δεν βρισκεις ευκολα χιονολαστιχα, δεν ξερω τι αλλο να πω.

Σκεφτομαι οταν θα αλλαξω λαστιχα αργοτερα να βαλω η τα  ιδια η κατι πιο νεο σε τεχνολογια αλλα παντα λαστιχο για SUV.

Οι χιονοκουβερτες σαν λυση αναγκης αξιζουν η πεταμενα λεφτα?

Οι αλυσιδες εχω διαβασει ειναι καλο να αποφευγονται σε ζαντες αλουμινιου.γιατι μπορει να προκαλεσουν φθορες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα αν φόραγες 225/40/18 θα σου έδινα να δοκιμάσεις αλυσίδες

τσέκαρε τις trak και τις  konig

  • Like 1

τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, skister said:

+1 

322484_169247123156068_1702099509_o.jpg

471182_338781216202657_1955495632_o.jpg

θυμηθηκα με την ευκαιρια οτι υστερα απο 5.500 χλμ (καλαματα-Νordkapp) βρεθηκα μεσα στην αιθουσα που προβαλλουν ταινια με τοπια της περιοχης......ακουσα πισω μου Ελληνικα...."κατσε μωρο μου" .....γυριζω και βλεπω μια κυρια με ενα σκυλακι canis...με την κουβεντα εμαθα οτι η κυρια ειχε φθασει απο την Ν. Σμυρνη  μεχρι την Σκανδιναβια με αεροπλανο και μετα με κρουαζεροπλοιο στο  Nordkapp.....Ξενερωσα....καπως ετσι θα ενοιωσαν και καποιοι Ελληνες που ειχαν φθσει εκει με μηχανη!! χα χα

  • Like 1

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όλα συμβιβασμός είναι. Αυτό που δεν  έχει γραφτεί πρόσφατα και καλό είναι να το υπενθυμίζουμε είναι ότι υπάρχουν ελαστικά κανονικά,  M + S και M + S * (* το σήμα της νιφάδας)

Το M + S έχει πολύ καλύτερη συμπεριφορά από το μη M + S σε λάσπη και χιόνι λόγω εγκοπών. Φυσικά αν συγκρίνουμε μήλα με μήλα το M + S θα κρατάει λιγότερο και θα αντέξει λιγότερο και θα καίει περισσότερο και θα κάνει πιο πολύ θόρυβο κλπκλπ. Οι διαφορές πια είναι πολύ πιο μικρές αλλά δεν υπάρχει περίπτωση στην ίδια τιμή να βρεις λάστιχο M + S που να κάνει και τα 4 παραπάνω καλύτερα από απλό.

Από M + S χωρίς νιφάδα με M + S * με το σήμα της νιφάδας η διαφορά είναι μεγάλη εώς τεράστια και είναι στο υλικό που χρησιμοποιούν για να παραμένει λειτουργικό ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Όπως είναι προφανές σε όλους παρά τις βελτιώσεις της τεχνολογίας είναι αδύνατο να φτιάξεις ένα λάστιχο που να δουλεύει και να αντέχει (και να μην κοστίζει 60.000ευρώ) από τους + 60 μέχρι τους -40 βαθμούς κελσίου. Η άσφαλτος το καλοκαίρι αν την βαράει ο ήλιος φτάνει κοντά στους 60 και αντίθετα ο μαύρος πάγος μπορεί να έχει κοντά στους -40.

Οπότε αν συγκρίνουμε πάλι μήλα με μήλα με παρόμοια τιμή είναι αδύνατο το M + S * να καίει λιγότερο, να κάνει λιγότερο θόρυβο, να κρατάει καλύτερα με ψηλές θερμοκρασίες και να αντέξει σε ψηλές θερμοκρασίες από ένα χωρίς τη νιφάδα. Αντίστοιχα δεν μπορεί χωρίς τη νιφάδα να έχει καλύτερο κράτημα στο χιόνι από με νιφάδα.

Φυσικά υπάρχουν δεκάδες μάρκες και δεκάδες γκρι περιοχές όπου τα παραπάνω έχουν μικρές και δυσκολοδιάκριτες διαφορές και τα τελευταία χρόνια οι συμβιβασμοί όλο και μειώνονται.

Aλλά μην περιμένει κανένας ένα M + S να δουλέψει σε μαύρο πάγο όπως ένα με το σήμα της νιφάδας και ταυτόχρονα μην περιμένει ένα με το σήμα της νιφάδας να κάνει 10.000 χιλιόμετρα καλοκαίρι με κράτημα και να αντέξει.

Το ίδιο ισχύει και για τις αλυσίδες και τα πανιά και τις αράχνες κλπκλπ. Όλα έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και ότι πληρώσεις παίρνεις. Προσωπικά πιστεύω ότι τα πανιά είναι άριστη λύση μέχρι να βρεις ένα δρόμο που να έχει για 10χλμ άσφαλτο χιόνι εναλλάξ. Εκεί θες αλυσίδες που κάνουν ντακα ντούκα και θα σου φάνε τις ζάντες και σε πολλά σύγχρονα αμάξια δεν μπαίνουν με τις εργοστασιακές διαστάσεις ελαστικών παρά μόνο με μικρότερο πλάτος. Οπότε αξίζει να πληρώσεις για αράχνες ή για χιονολάστιχο.

 

  • Like 4

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όντως το  M+S δεν σημαίνει τίποτα από μόνο του και η αλήθεια είναι ότι μπαίνει συνεχώς σε λάστιχα που απευθύνονται και σε ελαφρύ έκτος δρόμου, στις περισσότερες φορές δεν σχετίζεται καθόλου με την σύνθεση της γόμας παρά μόνο με τις εγκοπές με εξαίρεση πχ All Terrain λαστιχα για 4x4 που εχουν πιο μαλακη συνθεση σε σημεια (οχι οσο ενα χειμερινό).

Όσο έκατσα έψαξα και διάβασα σε αγγλικα, ελληνικα και γαλλικα sites/forum, αντιλαμβάνομαι πως η τεχνολογία (κυρίως) αλλά και οι νέες νομοθετικές ρυθμίσεις στην Ε.Ε προωθούν πολύ την λύση των all season / all weather (σε χωρες που δεν συνορευουn με τον αρκτικο κυκλο ? ) και η αληθεια ειναι οτι τα τεστ από το 2018 και έπειτα (νεες εκδοσεις ελαστικών) δείχνουν την ψαλιδα να κλεινει οσον αφορα τη συμπεριφορα στο χιονι (φρεναρισμα) σε σχεση με το οταν ξεκινησε το παρον νήμα. 

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ένα χειμερινό θα συνεχίσει να έχει καλύτερη συμπεριφορά σε πάγο και χιόνι δεν το συζητάμε. Παίζει όμως θεωρώ σημαντικό ρόλο το που μένεις, πως και τι αυτοκίνητο οδηγείς. 

Στα δικά μου, τελικά κατέληξα σε Bridgestone All Season που ξέρω και εμπιστεύομαι σαν μάρκα. Για να δουμε τι ψάρια θα πιάσουμε!

 

ΥΓ: Λόγω της αλλαγής δίνω μια τετράδα φρέσκα και απάτητη: https://www.car.gr/35328625

  • Like 2

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, ΜΙΚ said:

Όλα συμβιβασμός είναι. Αυτό που δεν  έχει γραφτεί πρόσφατα και καλό είναι να το υπενθυμίζουμε είναι ότι υπάρχουν ελαστικά κανονικά,  M + S και M + S * (* το σήμα της νιφάδας)

Το M + S έχει πολύ καλύτερη συμπεριφορά από το μη M + S σε λάσπη και χιόνι λόγω εγκοπών. Φυσικά αν συγκρίνουμε μήλα με μήλα το M + S θα κρατάει λιγότερο και θα αντέξει λιγότερο και θα καίει περισσότερο και θα κάνει πιο πολύ θόρυβο κλπκλπ. Οι διαφορές πια είναι πολύ πιο μικρές αλλά δεν υπάρχει περίπτωση στην ίδια τιμή να βρεις λάστιχο M + S που να κάνει και τα 4 παραπάνω καλύτερα από απλό.

Από M + S χωρίς νιφάδα με M + S * με το σήμα της νιφάδας η διαφορά είναι μεγάλη εώς τεράστια και είναι στο υλικό που χρησιμοποιούν για να παραμένει λειτουργικό ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Όπως είναι προφανές σε όλους παρά τις βελτιώσεις της τεχνολογίας είναι αδύνατο να φτιάξεις ένα λάστιχο που να δουλεύει και να αντέχει (και να μην κοστίζει 60.000ευρώ) από τους + 60 μέχρι τους -40 βαθμούς κελσίου. Η άσφαλτος το καλοκαίρι αν την βαράει ο ήλιος φτάνει κοντά στους 60 και αντίθετα ο μαύρος πάγος μπορεί να έχει κοντά στους -40.

Οπότε αν συγκρίνουμε πάλι μήλα με μήλα με παρόμοια τιμή είναι αδύνατο το M + S * να καίει λιγότερο, να κάνει λιγότερο θόρυβο, να κρατάει καλύτερα με ψηλές θερμοκρασίες και να αντέξει σε ψηλές θερμοκρασίες από ένα χωρίς τη νιφάδα. Αντίστοιχα δεν μπορεί χωρίς τη νιφάδα να έχει καλύτερο κράτημα στο χιόνι από με νιφάδα.

Φυσικά υπάρχουν δεκάδες μάρκες και δεκάδες γκρι περιοχές όπου τα παραπάνω έχουν μικρές και δυσκολοδιάκριτες διαφορές και τα τελευταία χρόνια οι συμβιβασμοί όλο και μειώνονται.

Aλλά μην περιμένει κανένας ένα M + S να δουλέψει σε μαύρο πάγο όπως ένα με το σήμα της νιφάδας και ταυτόχρονα μην περιμένει ένα με το σήμα της νιφάδας να κάνει 10.000 χιλιόμετρα καλοκαίρι με κράτημα και να αντέξει.

Το ίδιο ισχύει και για τις αλυσίδες και τα πανιά και τις αράχνες κλπκλπ. Όλα έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και ότι πληρώσεις παίρνεις. Προσωπικά πιστεύω ότι τα πανιά είναι άριστη λύση μέχρι να βρεις ένα δρόμο που να έχει για 10χλμ άσφαλτο χιόνι εναλλάξ. Εκεί θες αλυσίδες που κάνουν ντακα ντούκα και θα σου φάνε τις ζάντες και σε πολλά σύγχρονα αμάξια δεν μπαίνουν με τις εργοστασιακές διαστάσεις ελαστικών παρά μόνο με μικρότερο πλάτος. Οπότε αξίζει να πληρώσεις για αράχνες ή για χιονολάστιχο.

 

Καλησπερα σιγουρα ενα απλο M + S δεν ειναι καλυτερο στο χιονι απο ενα Μ + S* με το συμβολο της νιφαδας. Μετα παιζει ρολο αν το αμαξι ειναι 4χ4 η οχι.

Τα SUV παρολο που θεωρουνται καταληλα για ηπιες συνθηκες off-road λογω οτι ειναι ψηλοτερα απο τα απλα επιβατικα δεν μπορουν συγκριθουν με ενα 4χ4 σε off-road καταστασεις λογω ογκου και βαρους και συν τοις αλλης δεν ειναι κατασκευασμενα για τοσο σκληρες συνθηκες χρησης ασχετα αν καποιοι  κατασκευαστες ακριβων SUV επιμενουν να τα πλασαρουν σε σκληροτραχιλα terrain χωρις προβλημα κολληματος.

Το καθε οχημα ειναι φτιαγμενο για καποια συγκεκριμενη χρηση δεν μπορει να παει παντου...!!! Το ιδιο συμβαινει και με τα λαστιχα.

Απλα εχω παρατηρησει σε site οποιασδηποτε μαρκας ελαστικου δεν βρισκεις μεγαλη ποικιλια ελαστικων για SUV λογω της κατασκευης του, ογκος,λογος φωρτωσης και αλλοι παραγοντες που επηραζουν την οδικη συμπεριφορα του.

Ειναι ενα ειδος κατ εμε που υπερισχυσε τα προηγουμενα χρονια με τα περιφημα Porsche Cayenne που κυκλοφορουσαν τοσα πολλα που ανρωτιωσουν που βρισκουν τα λεφτα για να τα αγορασουν, ετσι μετα την  αποτομη "εξαφανιση" τους απο τους ελληνικους δρομους  το ειδος αυτο παρεμεινε στο αγοραστικο κοινο αυτοκινητου με τις αυτοκινητοβιομηχανιες να βγαζουν ολο και πιο πολλα μοντελα με προσιτες τιμες. Μετα εμφανιστηκαν και τα 7θεσια μοντελα των εταιρειων αλλα αυτα παρολο που ταξινομουνται στην κατηγορια SUV απευθυνεται σε ενα συγκεκριμενο κοινο οπως ειναι οι πολυτεκνοι.

Η δικη μου επιλογη εγινε με κριτηριο πρωταρχικο τους μεγαλους χωρους ετσι αποφασισα να παρω την 7θεσια εκδοση του 5008. Οχι δεν ειμαι πολυτεκνος απλα δεν μου αρεσει οταν θελω να κουβαλησω ογκωδη αντικειμενα να με περιοριζει το αυτοκινητο απο τους χωρους του.

Εχω παει στην Ευβοια σε απομοκρυσμενες παραλιες μα κακοτραχηλους δρομους με την πετρα να λες θα βρει απο κατω η οχι, τα λαστιχα θα αντεξουν η θα σχιστουν αλλα τελικα δεν με απογοητευσε.

Οσο αφορα την επιλογη των ελαστικων ειναι μεγαλη υποθεση και δεν πρεπει να ξεφευγεις απο τις οδηγιες του κατασκευαστη και σε αυτο τον τομεα.

Πειραματισμοι και μετατροπες δεν μου αρεσουν γιατι δεν θελω να χασω την ανεση μου η να με αφησει στον δρομο και να μου χαλασει την διαθεση η τις διακοπες μου και να μπω σε μπελαδες χωρις λογο..!!

Δεν θελω ομως να δωσω πολλα χρηματα για κατι που θα το χρησιμοποιησω μια φορα τον χρονο και σε καποιες "ειδικες συνθηκες".

Οι αραχνες ειναι ακριβες καθως και καποια αλλα συστηματα αντιολισθησης, γι αυτο ρωτησα  αν οι χιονοκουβερτες σε "βοηθανε" σε ενα δρομο οπως ειναι του Παρνασσου να μπορεσεις να ανεβεις μεχρι το ΧΚ  χωρις να κολλησεις και να δημιουργησεις μποτιλιαρισμα.

Προτιμω τα χρηματα να τα διαθεσω για ενα καλυτερο ελαστικο που θα μου βελτιωσει την οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου ολο το χρονο κι οχι για κατι περιστασιακο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/18/2021 at 10:34 AM, korn said:

Καλημέρα αν φόραγες 225/40/18 θα σου έδινα να δοκιμάσεις αλυσίδες

τσέκαρε τις trak και τις  konig

Ευχαριστω για την προθεση σου αλλα το θεμα ειναι οτι ο κατασκευαστης μου λεει να αποφυγω τις χιονοαλυσιδες λογω οτι εχω αλουμινιες ζαντες. Τις φθειρουν.

Οσο  αφορα τις προτασεις σου για τι 2 συγκεκριμενες εταιρεις μεν ειναι πολυ καλες αλλα δεν ειναι για μενα που μια φορα τον χρονο θα παω στα χιονια για λιγες μερες να δωσω τοσα χρηματα.

Απο τις χιονοκουβερτες αν εχεις καποια μαρκα να μου προτεινεις ειναι ευπροσδεκτη και σε λογικο budget.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε Chris, από την στιγμή που όπως αναφέρεις δεν πολυπατας χιόνι εννοείται ότι θα ήταν κουτό να μπεις σε ένα τέτοιο ανούσιο έξοδο όπως η αγορά κάποιου χειμερινού ελαστικού ή ντεμί χειμερινού.... Από την στιγμή που πας για μια τετράδα, θα αγοράσεις κάτι που θα σε καλύπτει τις 360 ημέρες του χρόνου. Για τις υπόλοιπες 5 που ίσως να πατήσεις χιόνι τότε πάρε ένα ζευγάρι χιονοκουβερτες και είσαι κομπλέ. Οι autosock είναι ίσως η πιο γνωστή μάρκα την οποία χρησιμοποιούν καί πολλοί φίλοι εδώ στο forum , όπως συμπαθητικές είναι και της Weisenfels. Ίσως κάποιο συγκριτικό στο you tube να σε βοηθήσει.

Φιλικά,

Σπύρος

  • Like 3

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, porfirio said:

Φίλε Chris, από την στιγμή που όπως αναφέρεις δεν πολυπατας χιόνι εννοείται ότι θα ήταν κουτό να μπεις σε ένα τέτοιο ανούσιο έξοδο όπως η αγορά κάποιου χειμερινού ελαστικού ή ντεμί χειμερινού.... Από την στιγμή που πας για μια τετράδα, θα αγοράσεις κάτι που θα σε καλύπτει τις 360 ημέρες του χρόνου. Για τις υπόλοιπες 5 που ίσως να πατήσεις χιόνι τότε πάρε ένα ζευγάρι χιονοκουβερτες και είσαι κομπλέ. Οι autosock είναι ίσως η πιο γνωστή μάρκα την οποία χρησιμοποιούν καί πολλοί φίλοι εδώ στο forum , όπως συμπαθητικές είναι και της Weisenfels. Ίσως κάποιο συγκριτικό στο you tube να σε βοηθήσει.

Φιλικά,

Σπύρος

Ευχαριστω φιλε Σπυρο γαι τις προτασεις σου. Τις autosock τις γνωριζω και εχω διαβασει οτι ειναι αξιοπιστες για την τιμη τους. Την αλλη μαρκα δεν την γνωριζω αλλα θα κανω μια ερυνα αγορας στο ιντερνετ.?

Edited by ChrisFromGreece

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto sock είχα για χρόνια πριν βάλω τα πρώτα μου χιονολαστιχα. Είναι εξαιρετικές. Το κράτημα τους είναι καλύτερο από των χιονολαστιχων, ειδικά σε ξεκίνημα από στάση σε γλιστερή ανηφόρα, αλλά βέβαια έχεις το μειονέκτημα ότι ελάχιστοι θα μπουν στον κόπο και το έξοδο να βάλουν εμπρός πίσω, και μια φορά είχα κάνει τετακε (μου έχει συμβεί και με μεταλλικές αλυσίδες όμως).

 

Μου κρατούσαν μιάμιση σεζόν κάθε φορά και είχα αλλάξει 3 σετ σε περίπου 5 χρονια (με γύρω στα 30 σκι τη σεζόν στα χρονια του ΠΑΣΟΚ του ορθόδοξου).

 

Για όποιον δεν πολύ ανεβαίνει στο βουνό και χρειάζεται απλά ένα αντιολισθητικό σύστημα να τον ξελασπώσει στην σπάνια περίπτωση που κολλήσει, τις θεωρώ μονόδρομο.

  • Like 2

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ πάντως παιδιά με χιονοκουβερτες ήμουν τόσα χρόνια . Και όσες φορές χρειάστηκε να της βάλω ήταν ότι πρέπει. Σε μπροστοκινητο βέβαια. Μετά με 4χ4 και τεσσάρων εποχών δεν χρειάστηκε ποτέ. Βέβαια είχα πάντα μαζί μου και κουβέρτες και αλυσίδες...και πολλές φορές ξελασπωσα ανεγκεφαλους που ανεβαίναν χωρίς τπτ....

  • Like 2

WORK FOR IT!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί και κουβέρτες και αλυσίδες; 

Νομίζω η λογική μου λέει πως εάν έχεις all season κουβαλας μαζι αυτο που μπαινει και βγαινει πιο ευκολα μιας και οι φορες που θα το χρησιμοποιησεις ειναι μετρημενες εκτός εαν θες αλυσιδες για εκτος δρομου με χιονι (που ουτε χιονολάστιχο δεν τα καταφερνει μονο του).

  • Like 1

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, ChrisFromGreece said:

Ευχαριστω για την προθεση σου αλλα το θεμα ειναι οτι ο κατασκευαστης μου λεει να αποφυγω τις χιονοαλυσιδες λογω οτι εχω αλουμινιες ζαντες. Τις φθειρουν.

Οσο  αφορα τις προτασεις σου για τι 2 συγκεκριμενες εταιρεις μεν ειναι πολυ καλες αλλα δεν ειναι για μενα που μια φορα τον χρονο θα παω στα χιονια για λιγες μερες να δωσω τοσα χρηματα.

Απο τις χιονοκουβερτες αν εχεις καποια μαρκα να μου προτεινεις ειναι ευπροσδεκτη και σε λογικο budget.

Αυτες που σου είπε ο Σπυρος δεν νομίζω ότι υπάρχουν καλύτερες από αυτες ?

  • Like 1

τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Al_Foutzin said:

Γιατί και κουβέρτες και αλυσίδες; 

Νομίζω η λογική μου λέει πως εάν έχεις all season κουβαλας μαζι αυτο που μπαινει και βγαινει πιο ευκολα μιας και οι φορες που θα το χρησιμοποιησεις ειναι μετρημενες εκτός εαν θες αλυσιδες για εκτος δρομου με χιονι (που ουτε χιονολάστιχο δεν τα καταφερνει μονο του).

Ναι το ξέρω. Απλά μου φαίνονταν κάπως ανεύθυνο να πάω μόνο με πανιά . Π.χ ένα παλιό ζευγάρι που είχα στο μπροστοκινητο , μου σκίστηκε τραβώντας το να το βάλω και ευτυχώς που είχα αλυσίδες μαζί.Ε μετά σκέφτομουν και άμα πέσω σε τπτ μπάτσους που δεν ξέρουν την τύφλα τους και δεν με αφήνουν να περάσω?  Μου αρέσει να νιώθω ασφάλεια στα βουνά... Γεμάτο ντεπόζιτο... Καινούργια μπαταρία και τέτοια... Και εάν σου κάτσει η στραβή?


WORK FOR IT!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι αλυσσιδες ειναι το τελευταιο καταφυγιο. Εγω ειχα Subaru Forester με Goodyear Ultragrip αλλα κουβαλαγα και αλυσσιδες και φτυαρι και ιμαντα 20 Τ και ναυτικα κλειδια (και ενα τσουβαλακι αμμο για τουαλεττα γατιου).

Το αστειο ειναι οτι τωρα ετοιμαζομαστε να μετακομισουμε απο μαιζονετα σε διαμερισμα και πρεπει να περιορισουμε/αποθηκευσουμε πολλα πραγματα που ειχαμε στα ντουλαπια στο γκαραζ, οποτε ειμαστε στη φαση του ξεδιαλεγματος. Βρηκα λοιπον τον ιμαντα και τη σακουλα με τα ναυτικα κλειδια. Πανε τα χιονια, παει το Φορεστερ, αλλα ο ιμαντας και τα κλειδια εδω! 

  • Like 2
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, ΜΠΟΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ said:

Ε μετά σκέφτομουν και άμα πέσω σε τπτ μπάτσους που δεν ξέρουν την τύφλα τους και δεν με αφήνουν να περάσω? 

Δε θα σου πει κανείς γιατί έχεις πανιά και όχι αλυσίδες.Αυτό που προσωπικά με ανησυχεί περισσότερο είναι πώς θα πείσω τον αστυνομικό ότι τα ελαστικά που έχω είναι πιστοποιημένα και για χιόνι.Θα την καταλάβει την ένδειξη 3PMSF ή θα με υποχρεώσει να βάλω αλυσίδες;Μέχρι στιγμής δε χρειάστηκε να δώσω εξηγήσεις,αλλά κάποια στιγμή θα γίνει!Βεβαίως έχω αλυσίδες πάντα στο αμάξι.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, Sp said:

Δε θα σου πει κανείς γιατί έχεις πανιά και όχι αλυσίδες.Αυτό που προσωπικά με ανησυχεί περισσότερο είναι πώς θα πείσω τον αστυνομικό ότι τα ελαστικά που έχω είναι πιστοποιημένα και για χιόνι.Θα την καταλάβει την ένδειξη 3PMSF ή θα με υποχρεώσει να βάλω αλυσίδες;Μέχρι στιγμής δε χρειάστηκε να δώσω εξηγήσεις,αλλά κάποια στιγμή θα γίνει!Βεβαίως έχω αλυσίδες πάντα στο αμάξι.

Ναι προφανώς και δεν θα σου πει. Αλλά εντάξει μια έξτρα ασφάλεια δεν βλάπτει ποτέ... Αν ανέβεις πολύ πολύ πρωί κανείς δεν θα σε σταματήσει. Ειδικά καθημερινή... Μιλοντας πήγαινε έλα για σκι βέβαια ... Τώρα στην εθνική δεν ξέρω τι θα συμβεί. Δεν μου έχει τύχει να βρω αστυνομία που να λέει για αλυσίδες.

Προφανώς και εμένα ντουλάπες, αποθήκες ήταν γεμάτα από τζουμπλεκια σαν του κύριου Μάκη... Σκι... Καταδυτικά.. ποδήλατα.. αλυσίδες ,εργαλεία ..και η γκρίνια πήγαινε σύννεφο... Αλλαααα πάει η σύζυγος ... Πάει και η γκρίνια.... 

  • Thanks 1
  • Haha 2

WORK FOR IT!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MakisM said:

Οι αλυσσιδες ειναι το τελευταιο καταφυγιο. Εγω ειχα Subaru Forester με Goodyear Ultragrip αλλα κουβαλαγα και αλυσσιδες και φτυαρι και ιμαντα 20 Τ και ναυτικα κλειδια (και ενα τσουβαλακι αμμο για τουαλεττα γατιου).

Το αστειο ειναι οτι τωρα ετοιμαζομαστε να μετακομισουμε απο μαιζονετα σε διαμερισμα και πρεπει να περιορισουμε/αποθηκευσουμε πολλα πραγματα που ειχαμε στα ντουλαπια στο γκαραζ, οποτε ειμαστε στη φαση του ξεδιαλεγματος. Βρηκα λοιπον τον ιμαντα και τη σακουλα με τα ναυτικα κλειδια. Πανε τα χιονια, παει το Φορεστερ, αλλα ο ιμαντας και τα κλειδια εδω! 

Μια κεροζάν δεν είχες όμως στο Τέξας και να που χρειάστηκε!

 

παρεμπιπτόντως, τα χαιρετίσματα μου στον Ted Cruz, καλά ξηγηθηκε! ? ?


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε don't mess with Texas σ'λεω.....the South will rise again....???

  • Like 1
  • Haha 2

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Sp said:

Δε θα σου πει κανείς γιατί έχεις πανιά και όχι αλυσίδες.Αυτό που προσωπικά με ανησυχεί περισσότερο είναι πώς θα πείσω τον αστυνομικό ότι τα ελαστικά που έχω είναι πιστοποιημένα και για χιόνι.Θα την καταλάβει την ένδειξη 3PMSF ή θα με υποχρεώσει να βάλω αλυσίδες;Μέχρι στιγμής δε χρειάστηκε να δώσω εξηγήσεις,αλλά κάποια στιγμή θα γίνει!Βεβαίως έχω αλυσίδες πάντα στο αμάξι.

Βασικά όταν οι συνθήκες βρωμάνε μπαρούτι εγώ προσωπικά αποφεύγω τους δρόμους απ'όπου θα περάσει ο περισσότερος κόσμος γιατί εκεί γίνεται ο χαμός. Για παράδειγμα πέρυσι που έκλεισε η εθνική και είχε καταταλαιπωρηθει ο κόσμος με 2 πόντους χιόνι, η παλαιά εθνική Θήβας - Ελευσίνας τσουλουσε κανονικά.....

Όπως και στο ΧΚΠ για παράδειγμα τις ημέρες που βλέπεις ότι ο δρόμος θα έχει λίγο χιονακι και είναι ΣΚ ή αργία με καλό καιρό, είναι εντελώς κουτό να ανέβεις από Αράχωβα καί όχι από Αμφίκλεια ή Πολύδροσο....

  • Like 1

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Ευχαριστω παντως ολους για τις αποψεις σας και συμβουλες σας. Απλα ρωτησα μηπως καποιος εχει δοκιμασει τα ελαστικα της Nokian καποια απο αυτα που ανεφερα να μου πει την εμπειρια του. Τις υπολοιπες μαρκες λιγο πολυ τις γνωριζω κι εχω δοκιμασει ελαστικα τους μονο Nokian δεν εχω δοκιμασει.
    • Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα μολις 11mm φαρδυτερο, ουτε με το ματι δεν το καταλαβαινεις. Πιο στενο απο 225  μπορω να βαλω 215  ειναι μεγαλο σε ογκο το αμαξι και βαρυ, με ενα calculator που βρηκα για τις διαστασεις ελαστικων και τις διαφορες τους αυτες οι διαστασεις ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας σε 18αρα ζαντα....μετα πρεπει να αλλαξω ζαντα και δεν μπαινω σε τετοια διαδιακασια.
    • Με 18αρα ζαντα δεν κανεις off road σοβαρο.....αντε κανεναν χωματοδρομο σε καμια παραλια και αρκετα βατο οχι extreme καταστασεις. Τα Bridgestone ειναι καλα ελαστικα αλλα λιγο σκληρα, ειχα παλιοτερα σε αλλο αμαξι. ΅Ειναι πιο summer λαστιχο για πιο σπορ οδηγηση αλλα διαβασα σε reviews οτι χανουν στο χιονι. Τα Goodyear ειναι οντως πολυ καλα στο χιονι  και για την χρηση που θελω απλα με προβληματιζει επειδη ειναι μετριας ελαστικοτητας λαστιχα γενικως το ποσο καλα ειναι σε μεγαλες ταχυτητες στην εθνικη σε κρατημα αλλα και ανεση και  θορυβο. και μιλαω για πανω απο 160, 180 χλμ...!!! Δεν θελω ελαστικο off road αλλοστε κι αυτα που εχω δεν ειναι, αλλο αν λεγονται cross contact ειναι θερινο λαστιχο με αναλογια 90 ασφαλτο και 10 χωμα. Και επειδη ειναι θερινο γι αυτο και στο χιονι δεν ειναι καλα.  Οταν τα  δοκιμασα στο χιονι την πρωτη φορα ηταν καινουργια και δεν γλιστρουσαν τοσο λογω και του grip control που εχει το αμαξι για χιονι mode αλλα μετα τον ενα χρονο γλιστραγανε. Θελω λαστιχο με μαλακη γομα επειδη χρησιμοποιω πολυ εθνικη και επαρχιακους δρομους να εχω καλο κρατημα σε μεγαλες ταχυτητες και σε στροφες. Δε με νοιαζει αν φαγωθει πιο γρηγορα απλα η Nokian ειναι πιο εξιδικευμενη εταιρια σε χειμερινα ελαστικα κι εχει πολυ καλα μοντελα για χιονι και βρεγμενο απο τις αλλες. Η δευτερη μου επιλογη ειναι τα Continental All season Contact που ειναι πολυ ισσοροπημενα λαστιχα σε καθε καιρο κι ειναι τα μονα με δεικτη οικονομιας Β στις διαστασεις μου που με ενδιαφερει κι αυτο αφου κανω αρκετα χιλιομετρα (πανω απο 20.000) τον χρονο. Nokian στην ελλαδα εφερνε τα weatherproof που ειναι κι αυτα εξ ισου καλα στο χιονι αλλα τα αντικατεστησε με τα seasonproof. Τα πρωτα τα εχω βρει σε εναν στην Αθηνα στην τιμη των 126 το ενα. Βασικα κι αυτα που φοραω τωρα δεν τα λες και φτηνα εχουν 550 ευρω η τετραδα. Επειδη ομως θα δωσω τοσα λεφτα για λαστιχα θελω οσο γινεται ενα ισορροπημενο λαστιχο για ολο τον χρονο γι αυτο και επιλεγω all season. Επειδη ομως κανουμε και το σκι μας οσο συχνα μπορουμε θελω να εχει και μια καλη οσο γινεται προσφυση στο χιονι.
    • Ο λογος που θελω να βαλω λιγο φαρδυτερο ελαστικο ειναι οτι θελω να εχω λιγο περισσοτερο κρατημα στο πισω μερος του αυτοκινητου διοτι με μηκος 4.70 το 225 το θεωρω λιγο πιο ασαφες στις στροφες και το εχω παρατηρησει οτι λογω του οτι οδηγω λιγακι πιο γρηγορα απο το κανονικο αναγκαζω τα λαστιχα πισω να φτανουν στο οριο τους στην προσφυση ,βεβαια το ESP μου διορθωνει την κατασταση  αμεσως μολις αφησω το γκαζι αλλα με την πειρα των 40 + χρονων οδηγησης καταλαβαινω οτι θελει λιγο μεγαλυτερη επιφανεια ελαστικου στον δρομο λογω μηκους και βαρους. Αλλοστε μην νομιζεις οτι η διαφορα απο το 225 στο 235  ειναι μεγαλη, μολις 11mm. Ουτε με το ματι δεν φαινεται και η ανωτατη διαφορα ταχυτητας ειναι  2 χλμ περισσοτερο στα 140....!!! Οσο πεφτει η ταχυτητα μειωνεται στο 1 χλμ η διαφορα.Απλα προβληματιζομαι αν τα συγκεκριμενα ελαστικα που εχω επιλεξει κανουν και για πιο light off road. Δλδ να μην σκεφτομαι να παρω εναν χωματοδρομο  βατο για το αμαξι αυτο και να αρχισει να τραυματιστει  το λαστιχο απο τις μικρες πετρες και τα χαλικια.Δεν λεω να παω σε δυσβατους δρομους με  κοτρωνες. Φυσικα τα περισσοτερα λαστιχα για SUV εχουν ενισχυμενα πλαινα για να στηριζουν το βαρος τους. Ρωτησα παντως κι εναν λαστιχα εδω που εχω και μου ειπε οτι μπορω να βαλω 235 η διαφορα τιμης ειναι μικρη απλα μου ειπε οτι ειναι πολυ καλα λαστιχα αυτα που φοραω εχουν 550 ευρω η τετραδα αλλα αφου θα δωσω τοσα χρηματα και δεν ειμαι ικανοπιημενος προσωπικα ηθελα να βαλω κατι για light χιονι και βροχη κι οχι για λασπη και αμμο. Εψαξα και για all terrain με το σημα της νιφαδας αλλα ειναι θορυβωδης στην ασφαλτο και ειδικα εγω που τρεχω στην εθνικη με 180 και 190 δεν ειναι για μενα. Δινω προταιραιοτητα πρωτα στο κρατημα σε βρεγμενο γιατι εδω που ειμαι(Ευβοια) εχει αρκετες βροχες και λιγοτερα χιονια.
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. captainhook3
      captainhook3
      (48 years old)
    2. TZIM
      TZIM
      (37 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,777
    • Total Posts
      451,252
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,772
    • Most Online
      208

    Newest Member
    ncfun88sktcom
    Joined
×
×
  • Create New...