geoka 0 Report post Posted November 25, 2008 Γειά χαρά σε όλους!!!να συστηθώ+εγώ λοιπόν.με λένε γιώργο,είμαι από αθήνα-ν.ιωνία,29χρ.+δεν είμαι αρχάριος αλλά ΑΣΧΕΤΟΣ δυστηχώς!!!Η ιστορία μου ξεκινάει πέρυσι το χειμώνα οπου αποφάσισα να πάω σκ αραχωβα με την κοπέλα μου 1 βδομαδα μετα που έριξε χιονια στην αθηνα..ανέβηκα που λετε+εγω στο χιονοδρομικο για καφεδάκι στο σαλέ+εκεί άρχισε το κόλλημα μου!!έβλεπα ανθρωπους απο 14-65 να κατεβαινουν τις πλαγιες+ζήλεψα απίστευτα,απο τότε σκέφτομαι+εγω τον εαυτο μου να κατεβαινω εστω+την πιο ευκολη πίστα+τρελαινομαι!!εχω αγορασει φορμα(φτηνη για αρχη),ισοθερμικα,σκουφι,κάλτσες+ θα πάρω+σιγουρα το προστατευτικο για τα πόδια+θα ανηφορισω να κάνω κανα μαθηματακι για αρχη ελπίζοντας στο τέλος του χειμωνα να μπορω να ψιλοτσουλάω !!!α+να μην το ξεχάσω είμαι fan του snowboard οπτικώς βεβαια!!Υ.Γ:απο την άλλη τετάρτη(γιατί αυτη την τετάρτη εχει τριφυλλάρα) θα έρθω flocafe να γνωριστουμε+να σας τρελάνω στις ερωτησεις(γιατι,γιατι,πώς,δηλαδη)σαν τα μωρα!!! :unsure: :angry: άντε+καλες μου τουμπες!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted November 25, 2008 Welcome! Ο Δημήτρης msketos θα χαρεί να απαντήσει σε όλες σου τις απορίες περί snowboard Ρούλα Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted November 25, 2008 καλως ηρθες στο snowclub ασε το sb το σκι ειναι ΚΛΑΣΕΙΣ ανωτερο και για την ηλικια σου μια χαρα κοντευεις τα 30 με σανιδες θα ασχολησαι; ποιοτητα φιλε μου, ποιοτητα και στυλ ειπε κανεις τιποτα; :unsure: Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites