-
Content Count
197 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by cookmangr
-
καλημερα και καλη χρονια το αρσουμπασι εχουνε δωσει.....η κεντρικη και το λουκι δεν τσουλανε δηλαδη??? ευχαριστω
-
εγω σου προτεινω καλυτερα να κανεις πολυ γυμναστικη να δυναμωσεις το ποδι σου αρκετα και αφου εχεις την ψυχολογια να ξαναξεκινησεις το σκι..... απο τα πεδιλα οτι και να παρεις το ιδιο ειναι(και τα σκι σου ειναι πολυ καλα)..... απλα ψυχολογια θελει......
-
φιλε μου δεν υπαρχει θεμα τεχνικης στο πατημα της μποτας..... υπαρχει το στενο καλουπι της μποτας και το φαρδυ καλουπι η καθε μποτα εχει το δικο της στυλ και σε εσενα αναλογα με το σχημα του ποδιου σου ετσι αναλογα σου καθεται η μποτα σου.... και στο σκι δεν υπαρχει αυτο το πραγμα ......δεν σφιγγω πολυ την μποτα μου ...... παρε ενα ζευγαρι αθλητικα παπουτσια μην δενεις τα κορδονια και ξεκινα να τρεξεις..... το ιδιο ακριβως ειναι και στην μποτα σου οταν κανεις σκι.....
-
μισο λετπο φιλε μου leonp το προβλημα εδω δεν ειναι στην τεχνικη αλλα στην μποτα..... εαν φορας 42 νουμερο παπουτσι αθλητικο και παρεις 45 για προσπαθησε να περπατησεις....σαν μεθυσμενος θα περπατας.....το ιδιο συμβαινει και στις μποτες του σκι....
-
επειδη εχω κανει αρκετες αγορες απο e-bay και ειδικα αμερικη να σου πω οτι καταρχην θα ψαξεις και θα βρεις καποιον πωλητη που εχει αρκετα αστερια σαν πωλητης και κοιτα και λιγο τις τελευταιες του συναλαγες οι ελληνες τελωνιακοι δεν χτυπανε μυγες...... οτι και να γραψει πανω στο κουτι και με οποια εταιρεια να το στειλεις ακομα και εαν δεν εχει τιμολογιο αγορας πραγμα που στοιχιζει πανω απο 100 δολαρια φορολογειτε....... οποιοδηποτε μεγεθος και να εχει το πραγμα που θελεις στο στελνουν αρκει να πληρωνεις.... πχ για ενα ζευγαρι σκι που ηθελα η μεταφορικη ηθελε 150 $ οποτε πριν κανεις την αγορα πες του πωλητη ποσα θελει για την μεταφορικη και καλο ειναι να βαλει και shipping insurance και εχει μεγαλες διαφορες στις τιμες στις μεταφορικες.... πχ ενας φακελος με 6 μελανακια χωρις το κουτι τους 12 $ ενα μπουφαν περιπου στο 0.5 κιλο 10 $ μεταφορα οτιδηποτε αλλο θελεις ρωτα
-
ψαξε βρες salomon που να εχουν αφρο στο εσωτερικο παπουτσι αυτο το βαζουν σε ενα ειδικο φουρνο τις ζεσταινουν και τις φορας για κανενα 20 λεπτο ο αφρος κρυωνει και παιρνει το σχημα του ποδιου σου.... εαν θυμαμαι καλα ειναι στα ακριβα μοντελα τις salomon απο 300 ευρο και πανω ψαξε βρες salomon που να εχουν αφρο στο εσωτερικο παπουτσι αυτο το βαζουν σε ενα ειδικο φουρνο τις ζεσταινουν και τις φορας για κανενα 20 λεπτο ο αφρος κρυωνει και παιρνει το σχημα του ποδιου σου.... εαν θυμαμαι καλα ειναι στα ακριβα μοντελα τις salomon απο 300 ευρο και πανω
-
καλησπερα σε ολους valsam το πραγμα ειναι πολυ απλο οταν θα εχει φρεσκο χιονι πηγαινε στην μαυρη και κανε τις κατεβασιες σου ολα θα ειναι ομαλα.... δεν θα υπαρχει τιποτα απο κατω απο βουναλακια .... εστω οτι εχει 50 μετρο φρεσκο χιονι εσυ πατας στα 35 cm οποτε απο κατω ειναι ομαλο το εδαφος - χιονι.... μετα απο 4 μερες ομως που εχουν περασει 100 ατομα και εχει κανει 10 βαθμους υπο το μηδεν και δεν εχει πατηθει η πιστα η γραμμες που εχεις αφησει εσυ και οχι τα φρεναρισματα.....θα παγωσουν και θα διμιουργησουν πολλα καρουμπαλα..... αυτα τα καρουμπαλα ειναι τα bumps.... τωρα οσο για την πιστα το μονο που φταιει ειναι το μηχανημα που δεν ειναι τοσο δυνατο ετσι ωστε να σπασει το σκληρο χιονι.....θελουν καινουριο μηχανημα και τελος εν το χ/κ εκλεινε στις 12 και μια ωρα πατουσαν την πιστα μετα ολοι μα ολοι οσοι εκαναν σκι στην φρεσκοπατημενη πιστα θα ειχαν σπασμενα κοκκαλα , κεφαλια , μηνισκους, χιαστους και οτι αλλο παθαινεις στο σκι......,,,,το γιατι σκεφτειτε το μονοι σας οσοι κανετε ski-snowboard..... ΥΣ φιλε περικλη τα χαιρετισματα στην ομορφη ναουσσα και ελπιζω να τα πουμε φετος απο κοντα..... καλο χειμωνα σε ολους
-
εγω θα σου προτεινω αυτην την κολλα που σου ειπαν και τα παιδια που παιρνεις 2 κολες και την κανεις μια και το κολας απλα αφου βαλεις την κολλα θα παρεις και ενα σφιγκτηρα για να εχεις τις 2 σπασμενες πλευρες σφικτες πανω στην κολλα εγω ετσι κολλησα μαχαιρι απο σκι και δουλευει μια χαρα
-
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
cookmangr replied to ALCATRAZ's topic in Γενική Συζήτηση για Χιονοδρομία και Ασφάλεια
το μονο που θα καταφερεις με αυτο το (προστατευτικο) ειναι να μην παρεις το γονατο σου στο χερι αλλα τον γοφο σου οταν θα κανεις την λαθος κινηση και θα χτυπησεις η ενεργεια θα πρεπει καπου να διοχευτει οποτε οταν θα περασει απο το γονατο σου και θα ανεβει προς τα επανω (αφου το γονατο το εχεις προστατευμενο) θα σου γυρισει τον γοφο..... αυτο ξερεις τι σημαινει ??????? αστο καλυτερα.... -
τα δυο σου χερια πειρανε..... βεργουλες και με δειρανε.... βεργουλες και με δειρανε..... τα δυο σου χερια πειρανε..... κλαψ κλαψ
-
και εγω μεσα τηλεμαχε.... τι ωρα περιπου πας στο ζαπειο ?????
-
It s the end of the world as we no it.......... 19 νεκροι μεχρι τις 10 και 25 το βραδυ..... ποσοι ακομα .....???? και υπαρχει ενας αντιπροσωπος της Ν.Δ στο mega που αναφερει οτι ο πρωθυπουργος ειναι κοντα στον λαο και οτι μετα τις εκλογες θα πρεπει ολοι να στραφουμε στο περιβαλον(ολοι μαζι μπορουμε να το καταστρεψουμε πιο γρηγορα) It s the end of the world as we no it.......... ελπιζω η 3 μηνων κορη μου να προλαβει να χαρει και να δει οσα ειδα και χαρηκα εγω.....
-
kosta ειναι 6ταχυτο μηχανικο ακομα δεν το βαλαμε πανω στην ραμπα να το μετρησουμε αλλα συμφωνα με τον μηχανικο μου τα 315 τα εχουμε μπορει να ειναι και περισοτερα....
-
παιδια τα πραγματα ειναι απλα.... σε ολα ρολο παιζει ο οδηγος και τα ποσα αλογα εχεις κατω απο το καπο σου εχω το audi s3 μοντελο 2007 265 αλογα απο την μανα και εγιναν 315 απο τον πατερα του (εμενα) με οτι ταχυτητα και να το εχω φωρτομενο με το που παταω το γκαζι η καρδια πηγαινει στο πορτ μπαγκαζ και τα ματια αρχιζουν και δακρυζουν.....απο συγκινηση..... δεν πιστευω σε ενα τετοιο αμαξι να επαιζε μεγαλη διαφορα το αυτοματο κιβωτιο.....ισα ισα πιστευω οτι θα δυσκολευε και λιγο την αγρια οδηγηση..... και τα πραγματα ειναι απλα εαν θελεις ενα αυτοκινητο για μεσα στην πολη παιρνεις ενα αυτοματο. εαν θελεις να μην κουραζεσαι στην οδηγηση παιρνεις εναν οδηγο..... εαν θελεις ενα αυτοκινητο για πραγματικα αξεχαστες οδιγικες συγκινησεις παιρνεις ενα χειροκινητο.... τωρα αυτο για την εθνικη που διαβασα ελεος.....ποσες φορες αλλαζετε την ταχυτητα στην εθνικη ??????????????
-
απο οτι ειδα στο video ειχε μονο βορεια ελλαδα μεσα...... σελι ,,3-5 πηγαδια,, βασιλλιτσα πολυ ωραιο το video και πολυ πουδρα ειδικα στο σελι και στα πηγαδια,στην μαυρη που εχεις τραβηγμενο το βιντεο πρεπει να ηταν απιθανα με τοσο χιονι ας ελπισουμε τετοιοι χειμωνες να ειναι συχνοτεροι και να μην παθουμε τα ιδια οπως φετος τον χειμωνα καλα να περναμε
-
Περί ματαιοδοξίας...
cookmangr replied to anastasiadis's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
batucada(σταθης εαν θυμαμαι καλα) οντως φιλε εχω πολυ καιρο να ερθω δουλειες φιλε και πολυ τρεξιμο απο τον σεπτεμβριο ομως θα τα πουμε και απο κοντα.... καλα να περνας -
Περί ματαιοδοξίας...
cookmangr replied to anastasiadis's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
μισο λεπτο αλεξη... απο την στιγμη που οπως λες ξερεις απο ιστορια γιατι αφηνεις ακομα το μυνημα του mil να υπαρχει ??????? -
Περί ματαιοδοξίας...
cookmangr replied to anastasiadis's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
φιλε αναστασιαδη δεν ξερω εαν θα επρεπε να συμφωνησω η να διαφωνησω μαζι σου ομως ρε φιλε ο ανθρωπος εχει το δικαιωμα να ονειροπολη γιατι ετσι υπαρχει και εξελιξη...... εαν καθομασταν ολη την ωρα με τα ιδια η κοινωνια δεν θα προχωρουσε ξερεις καποτε ο ανθρωπος κοιταξε ψηλα και ειδε το φεγγαρι και ειπε τι ωραια που θα ηταν να εφτανα εκει ψηλα...........και καποτε το καταφερε τωρα οσο για το μυνημα του mil το λιγοτερο που θα επρεπε να κανουν οι moderators ειναι να σβησουν το μηνημα του και να τον επαναφερουν στην ταξη...... φιλαρακι εσυ μπορει να μην ξερεις απο που καταγεται η σκουφια σου και το μονο που θελεις ειναι να περνας καλα και να ειναι γεματη η κοιλια σου ομως εμεις στην βορεια ελλαδα ξερουμε την ιστορια μας και δεν ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ κανενας να την αμφισβητει ........ -
να σας δωσω και εγω τις δικες μου πληροφοριες...... http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articl.../05/2007_228576 http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articl.../05/2007_228575 διαβαζοντας αυτα και εχοντας και μια αλφα λογικη λεω... εαν κρατησω τα βλαστοκυταρα του μωρου μου.... και καποια στιγμη στο μελλον παθει λευχαιμια,σε τι θα βοηθησουν τα δικα του βλαστοκυταρα ?????? δηλαδη τι επαθε το μωρο εφαγε κατι και απεκτησε λευχαιμια ???? το μωρο την ειχε απο την γεννηση του την λευχαιμια αλλα καποια στιγμη στο μελλον εκδηλωθηκε,εαν βαλουμε τα δικα του βλαστοκυταρα παλι καποια στιγμη θα ξαναεκδηλωθει....... και μονο που διαβασα οτι στην ελλαδα βρισκονται οι περισοτερες ιδιωτικες τραπεζες βλαστοκυταρων αυτο με εβαλε σε πολλες σκεψεις..... τα βλαστοκυταρα θα βοηθησουν των ανθρωπο εαν χρησιμοποιηθει σαν το αιμα πχ οταν δινουμε αιμα δεν το κρατανε για εμας αλλα το δινουνε σε καποιον που το χρειαζεται..... οποτε τα υγιη βλαστοκυταρα θα χρησιμοποιηθουν σε ανθρωπους που τα χρειαζονται......
-
Περαστικα στον φιλο μας Domneli ειμαι σιγουρος πως οταν σηκωθει απο το κρεβατι του νοσοκομειου και διαβασει αυτο το ποστ θα ειναι απο τους πιο ευτιχισμενους ανθρωπους του κοσμου που ξερει πως εκει εξω εχει καποιους φιλους που τον νιαζονται και τον προσεχουν............. ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΣΙΔΕΡΟΚΕΦΑΛΟΣ
-
Bansko, (Προηγούμενες Σεζόν)
cookmangr replied to Χρήστος Λάππας's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
ας πω και εγω την εμπειρια μου βεβαιως θελω να ευχαριστησω τον sakisbanskos για την υπομονη του στα τηλεφωνηματα μου λοιπον εχουμε και λεμε αφου φευγουμε απο τα συνορα και κατευθυνομαστε προς bansko δεν βλεπουμε καμια πινακιδα που να λεει για bansko ξαφνου βλεπουμε μια ταιραστια πινακιδα με διαφορα χωρια που ομως δεν προλαβαμε να διαβασουμε στο τελος πως ελεγε δεξια για bansko(υποψην η πινακιδα 30 μετρα πριν την στροφη) και συνεχιζουμε στον αυτοκινητηδρομο(κλαψ κλαψ) της βουλγαριας με κατευθηνση την σοφια καπου στα 7 χιλιομετρα απο την λαθος στροφη που δεν πηραμε λεμε δεν σταματαμε να ρωτησουμε????? τι το θελαμε γρι αγγλικα οι βουλγαροι...... τελικα με νοηματα συνενοηθηκαμε.... γυριζουμε προς τα πισω....και φτανουμε στο πολυποθηττο μπανσκο εγω παντως σας προτεινω να βρειτε ξενοδοχειο στον κεντρικο δρομο γιατι αμα πατε στα στενα .......θα ριξετε πολυ κλαμα για να βουμε το ξενοδοχειο των 4 αστερων shato baskarov καναμε στην αρχη 1 ωρα απο πινακιδες αστο καλυτερα........... και παμε για σκι...... ενταξει οι πιστες χωραφια γεματες bumps ..... οι τραυματιοφορεις να πηγαινοερχονται με τραυματιες..... βασικα συγνωμη ξεκινησα απο τα ασχημα καταπληκτικο βουνο πανεμορφο με πολυ οργανωση σε ευρωπαικα επιπεδα ομως ολα αυτα μεχρι την εξοδο του χ/κ πιστευω πως ολοι οι πολιτικοι μηχανικοι της ευρωπης βρισκονται στο bansko..... αυτο που μου αρεσε παρα πολυ ηταν στο ξενοδοχειο οι παροχες spa ...αφτο με αποζημιωσε ...βεβαιως οταν προλαβαιναμε να παμε αφου οπως παντα χανομασταν........ γενικα οι εντυπωσεις μου δεν ηταν και οι καλυτερες για το χωριο του bansko αλλα για το βουνο αρκετα ενδιαφερουσες...... θελω να ξαναπαω αλλα ισως οχι φετος θελουν πολυ οργανωση ακομα -
ε οχι ρε γμτ να ειμαστε τοσο κοντα και να μην μπορεσουμε να γνωριστουμε την δευτερα ημουν και εγω επανω οντως τρελος αερας και το πρωτο σκι της χρονιας οχι και τοσο καλο...... καλα δνε το συζηταμε οι καινουριες μποτες μου μελανιασαν τα ποδια οποτε οι κατεβασιες ηταν λιγες αλλα καλες οσο για τα απατητα οπως κατεβαινεις δεξια στην ελιμεια ηταν καλα αλλα αμα με ενημερωναν οτι μετα ηθελε περπατημα δεν θα το ξαναεκανα κριμα που καποιοι δεν μας πηραν με το αμαξι ενω ανεβαιναν....... κριμα ρε παναγιωτη την αλλη φορα ελπιζω να συναντηθουμε
-
παρα πολυ ωραιο απιχτοοοοοοοοοοςςςςςς
-
παντως εγω θα συμφωνισω με τον mik οντως ετσι ειναι παιδια εαν σε καποια απο τις προηγουμενες κακοκαιριες ειχαμε περιπου στο +1 μετρο χιονι ,τωρα αυτες οι καλοκαιριες θα ηταν χαρας ευγγελιο για ολους αφου θα ειχαμε λιωσει στο σκι με τελειο καιρο και οπως θυμαμαι μετα απο την κακοκαιρια του 2002 στις 16 δεκεβριου που ειχε βαλει ακομα και στο κεντρο της πολης μισο μετρο χιονι ,η επομενη κακοκαιρια ηταν στις 14 ιανουαριου........ οποτε υπομονη τα καλυτερα ερχονται..............(ελπιζω.........)
