Jump to content

jimkarys

Μέλος Δ.Σ.
  • Content Count

    1,032
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    49

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by jimkarys

  1. Σήμερα άνοιξε για την σεζόν το ανηλίο, δούλευαν το διπλό καρεκλάκι και το συρόμενο δίπλα του. Οι πίστες ωραίες στρωμένες με λίγο κόσμο όσο αναφορά το σήμερα, εισιτήριο στα 10€. Εχει και μαγαζί για ενοικιάσεις. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Μόνο εσύ το βλέπεις. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Και εγω για το Πήλιο δεν εχω και τα καλύτερα να πω αλλά θα πω το εξής, Το να κόψουμε φέτος την πίτα στο Καρπενήσι ή στην Βασιλίτσα δεν παίζει; Γιατι προσωπικά στο πήλιο δεν έρχομαι. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Ναι ναι αυτά,http://www.e-panelast.gr/index.php?route=product/product&product_id=305 Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος. Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Σήμερα ήταν ο δρόμος μου απο την Kama όπου και σταμάτησα να ρωτήσω για χιονολάστιχα. Ρώτησα για 205/60/16 αλλά δεν φέρνουν προς το παρών αυτη τη διάσταση σε 205/55/16 που φοράνε και οι πέτρες, τιμή για τετράδα 170€. Μου ήρθε να τα πάρω εκείνη την στιγμή αλλά δεν τα είχε ετοιμοπαράδοτα. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Μέσα για παρνασσό ή Καλάβρυτα καθημερινές αν και προτιμώ παρνασσό λόγο γρηγορότερης πρόσβασης απο Αμφίκλεια. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Ρε παιδιά συγγνώμη αλλά θα πρέπει να ψάξετε να βρείτε «τι καρέ» έχουν οι ζάντες σας για να δείτε αν ταιριάζουν απο το ενα αμάξι στο άλλο. Για παράδειγμα το δικό μου εχει καρέ 5Χ112 ,ET 50. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Επειδή ο καθένας λέει τη γνώμη του θα πω και εγω την δικιά μου. Το μαγαζί ήταν μέτριο (το μεζεδοπωλείο στην Ελευσίνα ήταν καλύτερο) 4 τοίχοι και 10 τραπέζια, τοποθεσία δύσκολα προσβάσιμη λόγο έργων στην περιοχή (φίλος έκανε 20’ βόλτες με τα πόδια για να το βρει), τιμές μέτριες προς ακριβές ενδεικτικά σαλάτα σίζαρς περίπου 9€. Όσο για το Πάρκιν 5€; Δηλαδή δίνεις για μια μπύρα 5€ και αλλά τόσα για Πάρκιν; Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά εγω εκει δεν θα ξαναέρθω. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Πααααααρα πολλοί θα βρεθούν να το πάρουν με 48 δόσεις, ούτε αυτοκίνητο να αγόραζες..... Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Απο οτι είδα για τα kama τα φέρνουν μόνο Θεσσαλονίκη; Στην Αθήνα δεν είδα κάποιον; Εκτός αν δεν έψαξα καλά. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Χρήστο μου δεν κατάλαβα την παραπάνω φώτο μπορείς λίγο να εξηγήσεις; Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Άλλη μια πρόταση για συναντήσεις του συλλόγου με άπλετο Πάρκιν και απέραντη θέα. Telescope https://maps.apple.com/?address=%CE%91%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82%20%CE%9C%CE%B1%CF%8D%CF%81%CE%B1%CF%82%202,%2012461%20%CE%A7%CE%B1%CF%8A%CE%B4%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85,%20%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1&auid=14470257144103365771&ll=38.006324,23.656578&lsp=9902&q=Telescope&_ext=ChkKBQgEEIIBCgQIBRADCgQIBhAICgQIChAAEiQphLguZroAQ0Ax6lkyquCnN0A5m4M2B+QAQ0BBhvx1VEqoN0A%3D&t=mhttps://maps.apple.com/?address=%CE%91%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82%20%CE%9C%CE%B1%CF%8D%CF%81%CE%B1%CF%82%202,%2012461%20%CE%A7%CE%B1%CF%8A%CE%B4%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85,%20%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1&auid=14470257144103365771&ll=38.006324,23.656578&lsp=9902&q=Telescope&_ext=ChkKBQgEEIIBCgQIBRADCgQIBhAICgQIChAAEiQphLguZroAQ0Ax6lkyquCnN0A5m4M2B+QAQ0BBhvx1VEqoN0A%3D&t=m Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Ναι σωστά μια φορά στα 9 χρόνια που ειμαι στο σύλλογο. Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Ποιά Αταλάντη ρε λαμόγιο για Πεύκη μίλησες. Sent from my iPhone using Tapatalk
  16. Εγω λέω σπίτι σου, που να τρέχεις τωρα...... μεγάλος άνθρωπος χα χα!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  17. Πάρκιν να εχει. Αλλά αυτός ο έρωτας με το Μαρούσι καλά κρατεί. Sent from my iPhone using Tapatalk
  18. Που ρε φίλε;;; Μπορείς να βάλεις εδω το link. Και πρέπει να μάθουμε 66 σελίδες;;;; Πλάκα πρέπει να μας κάνουν...... Sent from my iPhone using Tapatalk
  19. Ρε παιδιά sorry κιόλας αλλά το εγχειρίδιο που λέει να κατεβάσουμε σε pdf ειναι 19 σελίδες στα αγγλικά;;; Ειναι τρελοί;;;;; Sent from my iPhone using Tapatalk
  20. ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ: 1. ΤΣΑΝΤΙΛΑΣ Πέτρος 2. ΚΑΝΝΑΣ Κωνσταντίνος 3. ΓΚΑΤΖΑΡΟΣ Κώστας 4. ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΣ Ανδρέας 5. Panchristo 6. mil 7. vperle 8. Kaps 9. ChristosZ 10.Μαζανακη Μαρια 11.Καλύβας Δημήτρης (jimm) 12.Krits 13.Χρόνης Δημήτρης(Mitsaras) 14. Καρυστηναίος Δημήτρης (jimkarys) Sent from my iPhone using Tapatalk
  21. Τη πορεία του iPhone φαίνεται να εχει και η GoPro στην εξέλιξη τιμής. Sent from my iPhone using Tapatalk
  22. Παίδες μας τελείωσε το kitchen bar στον Άλιμο, αλλά για συναντήσεις παίζει και το Dia Noche που ειναι λίγο πιο κάτω στα 300μ. https://www.click-mag.gr/showbiz/exallos-o-kaketsis-xilosan-kitchen-bar-stin-marina-alimou/ Sent from my iPhone using Tapatalk
  23. Μεσαααα!!!!! 1) Legmar 2) Ηλίας Αδάμ 3) CristosZ 4) μιλ 5) mil 6) jimkarys (ίσως με Μαρία και μικρό) Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...