Jump to content

leonidastria

Χρήστης Forum
  • Content Count

    3,156
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by leonidastria

  1. Χρονια πολλα ,καλη χρονια ! Γνωριζει κανεις πως συντονιζουν εναν σταθμο και τι σημαινουν τα νουμερα που λενε οι οδηγοι? πχ https://gr.kingofsat.net/pos-19.2E.php
  2. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΥΧΗ !!!
  3. Δεν θα ηθελα να μπορουσα να παω ...υπο τις παρουσες αριθμητικες συνθηκες περιστατικων του ιου !
  4. Ολοι σε καταλαβαινουμε ...θα κανεις υπομονη οπως κι ολοι οι φιλοι σου! Αλλος θελει να παει στο Μαιαμι να δει το σκαφος του ,αλλος στην Ολλανδια να δει τα αλογα του που τρεχει αγωνες με αμαξες,αλλος και γω δε ξερω τι ....Υπομονη!
  5. Σου ευχομαι να εισαι υγειης και να πανε τα πραγματα οπως τα σχεδιαζεις !Καλη επιτυχια στη νεα σου αρχη !
  6. Μονο μη παει και το 21 ετσι...Θυμαμαι ελεγα αντε να φυγει το 19 ναρθει το 20...ποσο χαλια ναναι δηλ? ΥΓ sorry for the off-topic
  7. Το Ανηλιο σε συνδυασμο με το Μετσοβο ειναι μια καταπληκτικη εκδρομη με πολυ ωραιες επιλογες για apres ski!!!Ας κανουμε υπομονη για του χρονου .
  8. Θεωρω οτι δεν πρεπει κινδυνευεις περισσοτερο απο ενα σουπερ μαρκετ οταν θα βρεθεις σ ενα Χ/Κ. Οταν ομως δεις τα χνωτα του σχετικα διπλανου σου ή μπροστινου σου να παιρνουν σχημα στον παγωμενο αερα και να ερχονται καταπανω σου ...
  9. Δεν μπορω να καταλαβω σε τι εξυπηρετει αυτου του ειδους το στυλ-σκι ...
  10. Δεν νομιζω να ειναι ευθυνη του επιβατη αν κολλησει κατι και να μην ισχυει το ιδιο πχ σ ενα ξενοδοχειο που τοτε τρεχουν τον ξενοδοχο ...εκτος αν ξερω κατι λαθος.
  11. Χρηστο εστω και τοσες φορες μια χαρα ηταν !Τι να πει κι ο Amiklon ...Τι να πω και γω που μαζι με την κορη μου οι μερες που βαλαμε πεδιλα ηταν ...0 ,μηδεν ,zero, null, nul,нуль,nulla ...!!! Αυτη η χρονια, για μας συγκρινεται μονο με την χρονια που δεν ειχαμε ξεκινησει το σκι !!! χαχαχα Ελπιζω του χρονου να ειμαστε γεροι κι εμεις και ολη η παρεα του συλλογου και να απολαυσει ο καθενας με τον καλυτερο τροπο τις ημερες που διαθετει για να κανει σκι !!!
  12. Συγχαρητηρια για την διαδυκτιακη συνελευση που νομιζω πρεπει να λαμβανει χωρα συγχρονως με την ζωντανη-φυσικη συνελευση ,αυριο μεθαυριο οταν θα ειναι εφικτο , ωστε να παιρνουν μερος και καποιοι οικονομικα τακτοποιημενοι ,που δυσκολευονται να παρεβρεθουν.Αν επιτευχθει αυτο σημαινει πως ο συλλογος επιθυμει μια διευρινση ,αν δεν γινει σημαινει πως ο συλλογος επιθυμει να μεινει ως εχει σαν μια μεγαλη παρεα στην Αθηνα και με μερικους απο την επαρχια.Δεν νομιζω οτι θα χρειαστει καποιος να δευτερολογισει επ'αυτου ! Αυτη την διαδυκτικη συνελευση οπως προειπα ο συλλογος την πετυχε και αξιζουν συγχαρητηρια σε οσους ασχοληθηκαν για να επιτευχθει ! Ενα αλλο που πρεπει να πετυχει ο συλλογος ,που θα βοηθησει παρα πολυ ,θα ειναι να μπορει καποιος με την πιστωτικη του καρτα να πληρωνει την συνδρομη του κι οχι να πηγαινει στην τραπεζα! Αν το χει καταφερει και δεν το πηρα χαμπαρι ,συμπαθατε με.Συχαρητηρια και παλι !!!
  13. Τα θερμα μου συλλυπητηρια Μακη ! Να ειστε γεροι να την θυμοσαστε !
  14. Χρόνια πολλά σε όλες τις εορτάζουσες και τους εορτάζοντες ,σήμερα του Αγίου Γεωργίου !
  15. Alpine Skiing Men Super-G Complete Event | Vancouver 2010 Με ονοματα οπως ο 8 Ted Ligedy ,11 Bode Miller ,15 Carlo Janka , 16 Didier Coushe ...!!! https://www.youtube.com/watch?v=-l6_9ct4uts&feature=share&fbclid=IwAR3Mx-a23RjoIlOZxAccFLfT57-vTvcDDvB6rBzi-xVt7ZlSlMWKUaVpyXs
  16. Γιαννη σιγα μην παρεξηγηθω ,φυσικα καταλαβαινω οτι γραφεις φιλικα και χιουμοριστικα.Παντως δεν νομιζω ναχεις κι αδικο ...εχεις να περασεις απο πολλους συνωστισμους μεχρι να φτασεις να σκεφτεις αν θα μπεις στο μπαρακι...Κι αντε να αποφυγεις την τηλεκαμπινα ,αντε να προσεξεις στο αεροπλανο φορωντας μασκα,καπου θα στριμωχτεις δε μπορει ...παντως με μασκα στο μπαρακι δε θα πας,ξερω γω τι να πω.
  17. Ποτε δεν ειχα εμπιστοσυνη σ αυτα τα συστηματα ...Οσο πιο απλος ο μηχανισμος τοσο ειναι σιγουρο οτι κατι δεν θα χαλασει.Ακομα και η κλιση προς τα μπροστα μερικες μοιρες που συνηθως εχουν οι μποτες οσο πιο απλος μηχανισμος ειναι τοσο καλυτερα ..μια εκκεντρη ροδελα πχ οπως συνηθως εχουν οι Atomic
  18. για γελια και για κλαματα...
  19. Χριστοφορε μαλλον ησουν ενας πολυ τυχερος ατυχουλης ! Το θεμα ειναι ,θα υπαρχει εμπιστοσυνη αυριο μεθαυριο? Με την καινουργια σαιζον θα συνοστηζωσουν ξανα σ ενα apres ski μπαρ ?Κι αντε την επομενη σαιζον ισως δεν θα εχουμε παλι σαιζον ετσι οπως την ξερουμε...Την μεθεπομενη σαιζον ..ή τις επομενες σαιζον θα εχει καποιος το θαρρος να στριμωχτει σ ενα μπαρακι ?Ειναι απλες σκεψεις που μαλλον κανει ο καθενας μας.
  20. Οπλιστειτε με δυναμη και αντοχη γιατι κατα κει παει η δουλεια... Μια στατιστικη μελετη που διαβασα σχολιαζει πως τελος Μαιου ,αρχες Ιουνιου με ευρος ενα δεκαημερο τα περιστατικα θα ειναι πλεον ελαχιστα. Αρα ...
  21. Πολυ φιλικα παντα και χωρις καθολου ιχνος αντιπαραθεσης ! Αν πιστευεις οτι σε ενα επιπεδο πχ 5-6 αν σε δει καποιος δασκαλος θα εισαι σιγουρα πιο κατω...οπως οι περισσοτεροι δηλ.Δεν εχει σημασια αν κατεβαινει καποιος μια μαυρη πχ κουτρουβαλοντας και να λεει μετα ελα μωρε δεν εγινε τιποτα ,μια χαρα κατεβηκα ...Αυτο απλα δειχνει οτ αντεχεις το "ξυλο" ,αλλα απο την αλλη δεν κατεχεις την τεχνικη. Οπως ειπε και ο MaksM μποτα και πεδιλο πρεπει να ταιριαζουν σε χαρακτηριστικα και μαλιστα καλυτερα ειναι να εχεις μια μποτα που ειναι πανω απο το πεδιλο ,παρα ενα πεδιλο που ειναι πανω απο την μποτα !!!Παντα φιλικα !!!
×
×
  • Create New...