-
Content Count
3,156 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
31
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by leonidastria
-
Χρονια πολλα ,καλη χρονια ! Γνωριζει κανεις πως συντονιζουν εναν σταθμο και τι σημαινουν τα νουμερα που λενε οι οδηγοι? πχ https://gr.kingofsat.net/pos-19.2E.php
-
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΥΧΗ !!!
-
Bansko 2019-2020
leonidastria replied to ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Δεν θα ηθελα να μπορουσα να παω ...υπο τις παρουσες αριθμητικες συνθηκες περιστατικων του ιου ! -
Χρόνια πολλά καλές γιορτές και με υγεία
leonidastria replied to vaggelis's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Χρονια πολλα ,με υγεια και λιγη τυχη !!! -
Kλειστά τα χιονοδρομικά τα χριστούγεννα
leonidastria replied to Hellbent's topic in Διατροφή - Υγεία - Γυμναστική
Μεχρι τι υψομετρο ευδοκιμει η Ελια?? -
Ολοι σε καταλαβαινουμε ...θα κανεις υπομονη οπως κι ολοι οι φιλοι σου! Αλλος θελει να παει στο Μαιαμι να δει το σκαφος του ,αλλος στην Ολλανδια να δει τα αλογα του που τρεχει αγωνες με αμαξες,αλλος και γω δε ξερω τι ....Υπομονη!
-
Μονο μη παει και το 21 ετσι...Θυμαμαι ελεγα αντε να φυγει το 19 ναρθει το 20...ποσο χαλια ναναι δηλ? ΥΓ sorry for the off-topic
-
Το Ανηλιο σε συνδυασμο με το Μετσοβο ειναι μια καταπληκτικη εκδρομη με πολυ ωραιες επιλογες για apres ski!!!Ας κανουμε υπομονη για του χρονου .
-
Δεν μπορω να καταλαβω σε τι εξυπηρετει αυτου του ειδους το στυλ-σκι ...
-
easyJet Launch 20-21 Ski Season With £29.99 Tickets
leonidastria replied to Χρήστος Λάππας's topic in Προσφορές & Ευκαιρίες
Δεν νομιζω να ειναι ευθυνη του επιβατη αν κολλησει κατι και να μην ισχυει το ιδιο πχ σ ενα ξενοδοχειο που τοτε τρεχουν τον ξενοδοχο ...εκτος αν ξερω κατι λαθος. -
Απολογισμός χειμώνα 2019-20
leonidastria replied to Χρήστος Λάππας's topic in Ραντεβού στα Βουνά - Πάμε Παρέα!
Χρηστο εστω και τοσες φορες μια χαρα ηταν !Τι να πει κι ο Amiklon ...Τι να πω και γω που μαζι με την κορη μου οι μερες που βαλαμε πεδιλα ηταν ...0 ,μηδεν ,zero, null, nul,нуль,nulla ...!!! Αυτη η χρονια, για μας συγκρινεται μονο με την χρονια που δεν ειχαμε ξεκινησει το σκι !!! χαχαχα Ελπιζω του χρονου να ειμαστε γεροι κι εμεις και ολη η παρεα του συλλογου και να απολαυσει ο καθενας με τον καλυτερο τροπο τις ημερες που διαθετει για να κανει σκι !!! -
Συγχαρητηρια για την διαδυκτιακη συνελευση που νομιζω πρεπει να λαμβανει χωρα συγχρονως με την ζωντανη-φυσικη συνελευση ,αυριο μεθαυριο οταν θα ειναι εφικτο , ωστε να παιρνουν μερος και καποιοι οικονομικα τακτοποιημενοι ,που δυσκολευονται να παρεβρεθουν.Αν επιτευχθει αυτο σημαινει πως ο συλλογος επιθυμει μια διευρινση ,αν δεν γινει σημαινει πως ο συλλογος επιθυμει να μεινει ως εχει σαν μια μεγαλη παρεα στην Αθηνα και με μερικους απο την επαρχια.Δεν νομιζω οτι θα χρειαστει καποιος να δευτερολογισει επ'αυτου ! Αυτη την διαδυκτικη συνελευση οπως προειπα ο συλλογος την πετυχε και αξιζουν συγχαρητηρια σε οσους ασχοληθηκαν για να επιτευχθει ! Ενα αλλο που πρεπει να πετυχει ο συλλογος ,που θα βοηθησει παρα πολυ ,θα ειναι να μπορει καποιος με την πιστωτικη του καρτα να πληρωνει την συνδρομη του κι οχι να πηγαινει στην τραπεζα! Αν το χει καταφερει και δεν το πηρα χαμπαρι ,συμπαθατε με.Συχαρητηρια και παλι !!!
-
Η καραντίνα θέλει καλοπέραση …
leonidastria replied to giannis-ski's topic in Διατροφή - Υγεία - Γυμναστική
Γιατι τα εβρασες χωρια και οχι μαζι ? -
Τα θερμα μου συλλυπητηρια Μακη ! Να ειστε γεροι να την θυμοσαστε !
-
Χρόνια πολλά σε όλες τις εορτάζουσες και τους εορτάζοντες ,σήμερα του Αγίου Γεωργίου !
-
Alpine Skiing Men Super-G Complete Event | Vancouver 2010 Με ονοματα οπως ο 8 Ted Ligedy ,11 Bode Miller ,15 Carlo Janka , 16 Didier Coushe ...!!! https://www.youtube.com/watch?v=-l6_9ct4uts&feature=share&fbclid=IwAR3Mx-a23RjoIlOZxAccFLfT57-vTvcDDvB6rBzi-xVt7ZlSlMWKUaVpyXs
-
Αυστρια -ISCHGL
leonidastria replied to gianis50's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Γιαννη σιγα μην παρεξηγηθω ,φυσικα καταλαβαινω οτι γραφεις φιλικα και χιουμοριστικα.Παντως δεν νομιζω ναχεις κι αδικο ...εχεις να περασεις απο πολλους συνωστισμους μεχρι να φτασεις να σκεφτεις αν θα μπεις στο μπαρακι...Κι αντε να αποφυγεις την τηλεκαμπινα ,αντε να προσεξεις στο αεροπλανο φορωντας μασκα,καπου θα στριμωχτεις δε μπορει ...παντως με μασκα στο μπαρακι δε θα πας,ξερω γω τι να πω. -
Ποτε δεν ειχα εμπιστοσυνη σ αυτα τα συστηματα ...Οσο πιο απλος ο μηχανισμος τοσο ειναι σιγουρο οτι κατι δεν θα χαλασει.Ακομα και η κλιση προς τα μπροστα μερικες μοιρες που συνηθως εχουν οι μποτες οσο πιο απλος μηχανισμος ειναι τοσο καλυτερα ..μια εκκεντρη ροδελα πχ οπως συνηθως εχουν οι Atomic
-
για γελια και για κλαματα...
-
Αυστρια -ISCHGL
leonidastria replied to gianis50's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Χριστοφορε μαλλον ησουν ενας πολυ τυχερος ατυχουλης ! Το θεμα ειναι ,θα υπαρχει εμπιστοσυνη αυριο μεθαυριο? Με την καινουργια σαιζον θα συνοστηζωσουν ξανα σ ενα apres ski μπαρ ?Κι αντε την επομενη σαιζον ισως δεν θα εχουμε παλι σαιζον ετσι οπως την ξερουμε...Την μεθεπομενη σαιζον ..ή τις επομενες σαιζον θα εχει καποιος το θαρρος να στριμωχτει σ ενα μπαρακι ?Ειναι απλες σκεψεις που μαλλον κανει ο καθενας μας. -
Η καραντίνα θέλει καλοπέραση …
leonidastria replied to giannis-ski's topic in Διατροφή - Υγεία - Γυμναστική
Οπλιστειτε με δυναμη και αντοχη γιατι κατα κει παει η δουλεια... Μια στατιστικη μελετη που διαβασα σχολιαζει πως τελος Μαιου ,αρχες Ιουνιου με ευρος ενα δεκαημερο τα περιστατικα θα ειναι πλεον ελαχιστα. Αρα ... -
Πολυ φιλικα παντα και χωρις καθολου ιχνος αντιπαραθεσης ! Αν πιστευεις οτι σε ενα επιπεδο πχ 5-6 αν σε δει καποιος δασκαλος θα εισαι σιγουρα πιο κατω...οπως οι περισσοτεροι δηλ.Δεν εχει σημασια αν κατεβαινει καποιος μια μαυρη πχ κουτρουβαλοντας και να λεει μετα ελα μωρε δεν εγινε τιποτα ,μια χαρα κατεβηκα ...Αυτο απλα δειχνει οτ αντεχεις το "ξυλο" ,αλλα απο την αλλη δεν κατεχεις την τεχνικη. Οπως ειπε και ο MaksM μποτα και πεδιλο πρεπει να ταιριαζουν σε χαρακτηριστικα και μαλιστα καλυτερα ειναι να εχεις μια μποτα που ειναι πανω απο το πεδιλο ,παρα ενα πεδιλο που ειναι πανω απο την μποτα !!!Παντα φιλικα !!!
