Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Nickel

Armada JJ

Recommended Posts

post-592-1231250564_thumb.jpg

5 διαστάσεις στο sidecut. 126/136/115/133/121

τυπικά στην πιστα δουλευει με 136/115/133 και απο 185cm ουσιαστικά δουλευει περιπου οι 160 ποντοι μη σου πω και λιγότερο :) ...

Τα σκι είναι πανάλαφρα αλλά όχι όσο μαλακά σε προδιαθέτει το βάρος τους και αυτό προφανός οφείλεται στα "καλά" υλικά κατασκευής που έχει.

 

Πρόλαβα 2 κατεβασιές non stop απο Ηρακλή μέχρι αφετηρία του απο τον Περικλή , το πρώτο πράγμα που καταλαβαίνεις είναι οτι τα βουνά μας είναι πολύ μικρά σε μήκος... :P

Τα πρώτα 300-400 μέτρα τα αφησα να παρουν ταχύτητα, ...μάλιστα βοηθούσα κιολας(ηταν και ακέρωτα)...για να αρχίσει να ψιλοδουλευει το υλικό,

αναγκάζεσαι να ανοιξεις λιγο παραπάνω τα πόδια σου στις στροφές (είναι και 115 χιλιοστά η μέση) και πρέπει να δώσεις προσοχή στο μέσα/πάνω πόδι να το ανοιγεις προς το πάνω παράλληλα με το κάτω γιατί με τέτοιο φάρδος το Α-frame κάνει μεγάλη διαφορά και η ταχυτητα ειναι πολυτιμη ειδικά σε μπλέ πίστα , επίσης πρέπει να προσέξεις να μην σε αφήσει/ξεχαστεις πίσω στο transition.

 

Η εμπειρία μοναδική, το σκι είναι τρένο (ετσι έλεγε η Nickelenia που το εβλεπε απ'εξω ,εμενα μου φάνηκαν επισης ευκολα να τα συνηθίσεις και εντελως οδοστρωτήρας!), στην δευτερη κατεβασιά που το αφησα να παρει μεγαλυτερη ταχυτητα και πιεσα λιγο παραπανω ,κάρβαρε στα ορια άνετα παρολη την μικρη ταχυτητα , το τransition παρολο το θηριώδες sidecut αν πρόσεχες να είναι "γλυκές" οι κινήσεις σου εμπαινες και εβγαινες απο τη στροφή απίθανα σταθερά και γρήγορα , το καλύτερο του: δεν κοιταγα ουτε αν ηταν πατημενο το κομμάτι ουτε απάτητο, αν ηταν crud (που ήταν) ,μαλακό,πίστα... ντεν κανταλαμπαινει... μπαίνει παντού με τσιτα γκάζια και τελειώνει η κατεβασιά με συνοπτικές διαδικασίες αλαχάνιαστος, ορατοτητα περιορισμένη το μάτι δεν διαβαζε λογο white out αλλά δεν σε αφηνε να φοβηθείς ρε παιδί μου του τα χωνες...και τα παιρνε μέχρι βεντελ σου ελεγε μπορω να κανω σε ανηφόρα :D

 

Επίπεδο expert all mountain freeride, πολλοί θα πείτε ότι είναι υπερβολικό για Ελλάδα, αλλά οποιος το δοκιμάσει σίγουρα θα πεί ότι είναι απο τα πιο διασκεδαστικά σκι.

 

Περισσότερα την επομενη φορά που θα εχει βαθυ χιονι και καλύτερες κλίσεις και θα είναι στο στοιχείο τους. Αλλά αν στην πίστα δουλεψε έτσι, με τα ανασηκωμενα φτυαρια και ουρές (το φτυαρι απο το "126" μέχρι το "136" είναι ελαφρώς ανασηκωμένο όλο το κομμάτι για καλύτερη άνωση στο βαθυ χιόνι) τότε το εκτός πίστας θα είναι παράδεισος.

 

Τιμή: unknown

Share this post


Link to post
Share on other sites

DARKA DARKA


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
(είναι και 115 χιλιοστά η μέση)

 

 

Πανο ,μια ερωτηση

 

αυτα εννοουσες οταν μου ελεγες περσι "του χρονου θα κανω με λιγο πιο extreme πεδιλα" ??? :rolleyes::huh:

 

αντε και του χρονου με δυο snowboard. (ειναι πιο "μεσατα") :P:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

και το κυριότερο.....:

 

 

 

παρά το θηριώδες πλάτος τους.............

 

 

ακτίνα στροφής ================ 13 m


...great things are done when men and mountains meet....

Share this post


Link to post
Share on other sites
και το κυριότερο.....:

 

 

 

παρά το θηριώδες πλάτος τους.............

 

 

ακτίνα στροφής ================ 13 m

 

 

αυτό πάλι πως γίνεται???? :huh::rolleyes::P


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dual Radius:

 

Two combined radiuses create the sidecut or “shape” of the ski. Depending on whether the short and/or big radius is at the front of, or behind the effective edge, the ski becomes more aggressive or more manageable at the turn entry or turn exit. The Dual Radius concept makes our skis more versatile, and less confined to one type of skiing or terrain.


Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ περιμένω τα Alpha1 για να μεταφέρω εντυπώσεις.

Και αυτά με μικρή ακτίνα στροφής...


''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά

armada_alpha1.jpg

τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά

6179.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκρεμει η εγκριση της κατοχυρωσης πατεντας από τους αμερικανους της Armada για το πεδιλο των 5 αυτων διαστασεων – προβλεπεται να είναι το μελλον του shaping των σκι!

 

Μια βδομαδα Αλπεις, το παραπανω πεδιλο πατησε από ξερες πουδρες, ανεμοδαρμενα κρουστώδη, μεταμορφωμενες χιονοσυνθεσεις, πατημενες πλατείες, sastrugi κτλ…είναι συγκλονιστικο ποσο καλα συμπεριφερεται σε ΟΛΑ τα terrains…κ όλα αυτά απο ενα πεδιλο με μεση 115mm κ radius ΜΟΝΟ 14.5m!!!!!!!!!

 

IMG_0051-4.jpg

 

IMG_0170-4.jpg

 

IMG_0172.jpg

 

..ας ειν’καλα οι ενυδατικές τους μπυρες!! ;)

IMG_0292-1.jpg

 

Makistop, θα σου αρεσει πολυ το Alpa1, ειναι ηδη best seller στην Αrmada---κ οut-of-stock πριν καν ξεκινησει η σαιζόν!! :)


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

..χμμ..δε θα το΄λεγα Χρήστο, ειναι υπεροπλο, αλλα ευτυχως οχι τοσο απολυτο κ εκδικητικό (σαν κατι SL/GS που σε στελνουν αδιαβαστο με vacuum speed σε καθε edge-grip)


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
..χμμ..δε θα το΄λεγα Χρήστο, ειναι υπεροπλο, αλλα ευτυχως οχι τοσο απολυτο κ εκδικητικό (σαν κατι SL/GS που σε στελνουν αδιαβαστο με vacuum speed σε καθε edge-grip)

 

Είναι όμως ρε Κωστή για Ελλάδα?????

Θα το χρησιμοποιούσες εδώ, ή θα το είχες μόνο για 2 φορές το χρόνο στην Ελλάδα και μετά ότι έκανες στο εξωτερικό????

 

Φιλικά

Σπύρος

 

Υγ: Πολύ δυνατό το κρανάκι ;) Μακ, τι μάρκα είναι??????


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

...αν εισαι πανω αυρ-μεθ Σπύρο, ελα να τα καβαλησεις!!!

Με ακτινα 14μ, κανεις οτι θελεις, ακομα κ στο στενο δρομο κατω απο τ'αυγα! (ειναι το πρωτο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ all mountain πεδιλο που τσουλαω...με την εννοια της λεξης all-around!)

 

..μεχρι κ στο θρυλικό σημειο της ολυμπιακης Kandahar δοκιμαστηκαν (το fully moguled κ στενο κομματι πισω μ)

IMG_0029-12.jpg

Edited by makalu

Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και το μπουφανάκι πάντως zuper είναι. Ωραίος! ;)

 

Δηλαδή (λέμε και καμιά μ@λ@κία να περνάει η ώρα) αν το έπαιρνα εγώ το armada θα το έκανα τίποτα, ή θα περνούσα το υπόλοιπο του βίου μου κυνηγώντας το;


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites
...αν εισαι πανω αυρ-μεθ Σπύρο, ελα να τα καβαλησεις!!!

Με ακτινα 14μ, κανεις οτι θελεις, ακομα κ στο στενο δρομο κατω απο τ'αυγα! (ειναι το πρωτο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ all mountain πεδιλο που τσουλαω...με την εννοια της λεξης all-around!)

 

Tι να πώ ρε φίλε.....όλο το ΣΚ θα είμαι επάνω οπότε θα ήθελα να κάνω κανα 2 καταβάσεις αν και χαλαρά το πεδιλο είναι πολύ πιο πάνω από το επιπεδό μου ;) .....

Πάντως θα έχει πλάκα, τα πιο ΄"φατ" πέδιλα που έχω καβαλήσει είναι τα scott mission σε 178......

Αιντε να δούμε τι άλλο θα ακουσουμε απο τις εταιρείες σκι :):lol::angry:

 

Φιλικά

Σπύρος :blink:


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Makistop, θα σου αρεσει πολυ το Alpa1, ειναι ηδη best seller στην Αrmada---κ οut-of-stock πριν καν ξεκινησει η σαιζόν!! :P

 

 

To ξέρω Κωστή :lol:

Τα έχω παραγγείλει από τα Χριστούγεννα.

Εδώ τελείωσαν.

Αθήνα τελείωσαν. Μας είπαν ότι υπάρχει στο Vertical και περιμένω.

Είναι και λίγα τα σημεία πώλησης στην Ελλάδα...μόλις 4 όπως ξέρεις σε Αθήνα, Αράχωβα, Καστοριά και Νάουσα


''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά

armada_alpha1.jpg

τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά

6179.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

..οποιος το θελει θα το δοκιμασει το σ/κ αυτο...(Λουης, Porfirio κ SPV Κυριακή) - μια χαρα θα το πας Χρήστο...ειτε στο πατημενο χιονι, ειτε στο απατητο ξερό, ειτε στο λιωμενο στη θαλασσα (κ γαμω τα θαλασσια σκι κανεις..!) :P

 

(ναι Makistop, τα ειδα στο μαγαζι του AK :lol: στην Αραχωβα την προπερασμενη βδομαδα, ισως εχουμε ενα τρυπημενο Alpha1 demo στη Φτερολακκα για δοκιμη το σ/κ αυτο αν τυχει κ κατεβεις καμια βολτα προς ΧΚΠ.. :lol: )


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπα παναθεμά σας με δαύτα, :P ,μετά το ποστ σου makalu είμαι περίεργος.

 

Αν και τα πέδιλα μοιάζουν σαν τα ξέχασε κάποιος στο καλοριφέρ όλο το βράδυ :D:) ή μπορεί στην απόσυρση άνετα να χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή κουνιστής καρέκλας , δεν θα πω όχι να τα δοκιμάσω , αλλά αλοιμονό σας αμα είναι μάπα το καρπουζι θα το ξεσκίσω το thread ;) ( γιατί όμως είμαι βέβαιος οτι δεν είναι αυτό που λέτε οτι είναι ; :P )


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
Με ακτινα 14μ, κανεις οτι θελεις, ακομα κ στο στενο δρομο κατω απο τ'αυγα! (ειναι το πρωτο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ all mountain πεδιλο που τσουλαω...με την εννοια της λεξης all-around!)

Πραγματικά περίεργο πέδιλο, χωρίς κάμπερ στο απάτητο μάλλον θα είναι καλά αλλά στο πατημένο πως στρίβουν όταν τα πιέζεις και πως περνάνε από τη μια στροφή στην άλλη; :D


Board.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ε προφανώς , τα tip του πεδιλου είναι έτσι για το half pipe, quarter pipe και όλα τα σε "pipe" :D , όπως και για την πλευστότητα στην πούδρα. Προφανώς στο σκληρό χιόνι δεν είναι λειτουργικά γιατί τα tip είναι στον ...αέρα.

Αλλά βέβαια δεν μπορείς να τα έχεις ΟΛΑ σε ένα ζευγάρι σκι, σε κάθε περίπτωση μια δοκιμή δεν έβλαψε ποτέ....

Edited by Fidelio

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω ακούσει ότι πηγαίνουν ΚΑΛΑ και στο πατημένο :D:)


Board.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιδελιε, το σκι εχει φτιαχτεί για σένα...

 

είναι καθαρό cheat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,802
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...