Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
ΜΙΚ

Speedflying ή Speedriding Ένα νέο extreme sport

Recommended Posts

 

Το Speed έχει γύρω στα 4 μέτρα αρτάνες ( μπορεί να λέω και πολλά) από τους ιμάντες μέχρι το πανί....καμία σχέση δηλαδή...

Φιλικά

Σπύρος :huh:

 

Τελικά έχει 2.7 μέτρα.Τουλάχιστον με τοσο κοντά σχοινιά μειώνεται κατά πολυ η επικινδυνότητα


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

μπορει και περναει και κατω απο τα συρματοσχοινα των πυλωνων :P:P:P:P


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

μπορει και περναει και κατω απο τα συρματοσχοινα των πυλωνων :P:P:P:P

 

 

les%20arcs%20speed%20riding.jpg

 

Xαλαρά περνάει κάτω από τα συρματόσχοινα των πυλώνων :P ......ΜΙΚ μην σου μπαίνουν ιδέες :P:P


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

για να παιξεις θελεις χωρο σπυρο υποθετω

 

αν βρεθει χωρος και γω μεσα ειμαι με το σανιδι

 

γιατι το κιτε δεν το εχω συμπαθησει για διαφορους λογους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βασιλη RESPECT :P:P


The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!
http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport

Share this post


Link to post
Share on other sites

και το σνοουμπορντ απαγορευεται σε μερικα κεντρα στην αλλη πλευρα του ατλαντικου...

τεσπα (προς ΧΚΠ) γιατι δεν τον αφηνετε να κανει μονο σαχαρα...

εαν κανει πουθενα αλλου παρτε του την καρτα...


μπορώ και χωρίς ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

και το σνοουμπορντ απαγορευεται σε μερικα κεντρα στην αλλη πλευρα του ατλαντικου...

τεσπα (προς ΧΚΠ) γιατι δεν τον αφηνετε να κανει μονο σαχαρα...

εαν κανει πουθενα αλλου παρτε του την καρτα...

αν μπορουν να την παρουν απο εκει ψηλα που βρισκεται :lol::lol::lol:

 

 

Ψυχραιμια :P:P

post-2275-1201698433_thumb.jpg

Βασιλη καλοοοοοοο :lol:;):lol::lol::lol:


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω σε 5 μερη απεναντι του ατλαντικου που εχω παει δεν ειδα καποια απαγορευση για σανιδι

εκτος και αν μιλαμε για τα κεντρα που ειναι ιδιοκτητα (ανηκουν σε επωνυμους πχ μπρους γουιλλις)και συνορευουν με χιονοδρομικα και καμμια φορα μερικοι μπαινουν να το πατησουν λολ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μιχαλη μην ξεχασεις στην επομενη εκδρομη του συλλογου να φερεις μαζι σου και το πανι να κατεβεις την στυγα

εκει δεν θα υπαρχουν και αυξημενα μετρα ασφαλειαςf δεν θα σου πει κανενας τιποτα

 

Ρώτησες τον Δ του χκΚ?...

 

Και στα 2 αθληματα σκι / speed μπορεις να παθεις ατυχημα στο μεν speed που δε προβλεπεται απο το κεντρο θα εχεις νομικό προβλημα.

+ δε σε καλυπτει και η ασφαλεια του χκΠ

 

Η στύγα είναι μια υπεροχη πλαγια για speed μακάρι ο Τσεκ να το επιτρέψει :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο τσεκ θα κανει τσεκ μειτ λολ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρώτησες τον Δ του χκΚ?...

 

Και στα 2 αθληματα σκι / speed μπορεις να παθεις ατυχημα στο μεν speed που δε προβλεπεται απο το κεντρο θα εχεις νομικό προβλημα.

+ δε σε καλυπτει και η ασφαλεια του χκΠ

 

Η στύγα είναι μια υπεροχη πλαγια για speed μακάρι ο Τσεκ να το επιτρέψει :blink:

δεν θα ρωτησει βρε Πανο απλα θα κανει το πολυ πολυ να πεσει λιγακι ξυλο :lol::lol::lol:

DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχω μια ωραια φωτο για τον ΜΙΚ

 

αν δεν την καψει ο moonsoda με το λαπτοπ λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ

 

οπως ανεβαιναμε στα βουνα να ξεπροβαλουν δασκαλος και μαθητης το

 

speedflying τους να κατεβαινουν απο τα 2900 περιπου

Share this post


Link to post
Share on other sites
εχω μια ωραια φωτο για τον ΜΙΚ

 

αν δεν την καψει ο moonsoda με το λαπτοπ λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ

 

οπως ανεβαιναμε στα βουνα να ξεπροβαλουν δασκαλος και μαθητης το

 

speedflying τους να κατεβαινουν απο τα 2900 περιπου

 

Τι θα γίνει ρε φιλαράκο θα περιμένουμε πολύ να τη δούμε????Μέχρι να αξιωθείς...

 

Aconcagua Χιλή. 6900. Ίσα ίσα 3 λεπτά κατάβαση. Θα πρότεινα να το κατεβάσετε από το τουμπ δε λέει πολλά

 

http://www.gingliders.com/speedflying/showdetails.php?id=18

 

Τα χάπια μου αργεί πολύ το χιόνι


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

απο τωρα θελεις χαπια;

εμενα τον σεπτεμβρη αρχιζει και με πιανει :lol: :LOL: :lol:


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καταρχάς νιώθω πολύ άσχημα που κάνω αυτό το thread για την ίδια εποχή που έχει εκδρομή ο σύλλογος απλά θεωρώ ότι δεν είναι ανταγωνιστικό. Άλλωστε κοντά θα είμαστε και θα έρθουμε για μια δυο μέρες σκι και γιατί όχι αν βγαίνει το πρόγραμμα μένουμε και κάνα βράδυ με την εκδρομή.

 

Είναι η μόνη ημερομηνία που βολεύει εμένα (δουλειά, χιόνι, εισητήρια και αρκετή σεζόν μετά στην Ελλάδα) οπότε αναγκαστικά συμπέφτουμε.

 

Ούτως ή αλλως αμφιβάλλω αν "κλέψω" παραπάνω από εμένα άντε και αλον ένα από την εκδρομή του συλλόγου.

 

Μόλις έκλεισα τα μαθήματα για τον επόμενο Ιανουάριο (10-17Ιανουαρίου και ίσως 10-20)με στόχο να πάρω το Γαλλικό δίπλωμα επάρκειας στο speedαπαυτό. Εγώ θα είμαι σε advance course και ελπίζω 10 μέρες να είναι αρκετές για όλες τις απαιτήσεις των Γαλλικών διπλωμάτων (με λίγη τύχη και εκπαιδευτή) και για όλη την αδρεναλίνη που χρειάζεται ο σύγχρονος νεοέλληνας προκειμένου να συνεχίσει τη ζωή του χωρίς ίχνος βαρεμάρας.

 

Όποιος θέλει ευπρόσδεκτος να ξεκινήσει σχολή από την αρχή ή advanced να μοιραστούμε έξοδα διαμονής, μετακινήσεων κλπ.

 

Όπως έχω ξαναπεί θα χαρώ να βοηθήσω να φτάσει στο επίπεδο σκι που χρειάζεται οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται τσακ μπαμ μέχρι να φύγουμε. Ε θα πάρει και το Nano μια βόλτα στον Παρνασσό...

 

 

Η σχολή είναι η καλύτερη στον κόσμο στο ναό του αθλήματος και ένα από τα καλύτερα lift served μέρη στον κόσμο για speed

http://www.ecole-speedriding.com/

 

Κόστη χοντρικά

250 αεροπορικά

180 διαμονή

150 αμάξι νοικιάζουμε ή 70 λεωφορεία

170 κάρτα λιφτ

200-400 τι θα χρεώσει η σχολή εξοπλισμούς κλπ

 

Επίσης 1250 ευρώ όλος ο εξοπλισμός από τη GΙΝ για όποιον θέλει να αγοράσει

 

άντε να έχουμε πλάνα από το πίσω αλεξίπτωτο του χρόνου

 

Μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου θα τα έχω κλείσει τα εισιτήρια και τις διαμονές


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καταρχάς νιώθω πολύ άσχημα που κάνω αυτό το thread για την ίδια εποχή που έχει εκδρομή ο σύλλογος απλά θεωρώ ότι δεν είναι ανταγωνιστικό. Άλλωστε κοντά θα είμαστε και θα έρθουμε για μια δυο μέρες σκι και γιατί όχι αν βγαίνει το πρόγραμμα μένουμε και κάνα βράδυ με την εκδρομή.

 

Είναι η μόνη ημερομηνία που βολεύει εμένα (δουλειά, χιόνι, εισητήρια και αρκετή σεζόν μετά στην Ελλάδα) οπότε αναγκαστικά συμπέφτουμε.

 

Ούτως ή αλλως αμφιβάλλω αν "κλέψω" παραπάνω από εμένα άντε και αλον ένα από την εκδρομή του συλλόγου.

Κριμα που δεν θα εισαι στην εκδρομη του συλλογου.

 

Για τα αλλα μην σε απασχολει.Πηγαινεις για συγκεκριμενη δουλεια ,δεν διοργανωνεις αλλη εκδρομη .

 

Καλη επιτυχια. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιχαλη ευχαριστως να ερχομουν αλλα δεν ειμαι ετοιμος ακομα ουτε στο επιπεδο ουτε στην μουρλια.του χρονου θα δουμε

πολυ καλη φαση παντως

ορμα


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

και να πεσουνε σε τιποτα πουδρες βαθιες και να φανε την μουρη τους :rolleyes::):lol:


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο Μιχάλη, σου εύχομαι καλή επιτυχία και είμαι σίγουρος πως θα την έχεις γιατί γουστάρεις με τρέλα !!!

 

. . . . "και σ'ανώτερα παιδάκι μου". . . . θα'λεγε ο παππούς στον εγγονό ......


...Τιμος ακουει...snowclub ακουει...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι παντρεμένοι λόγω παντόφλας δεν γίνονται δεκτοί

 

Παρεπιπτώντος από το Orelle(τελεφερικ για val thorens) η απόσταση είναι 15 χλμ από το val frezus. Θα τα πούμε σίγουρα στις πίστες :huh:


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

ποιος ειναι παντερεμενος; :unsure:


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,795
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...