mainalo 1,542 Report post Posted January 29, 2008 Το Speed έχει γύρω στα 4 μέτρα αρτάνες ( μπορεί να λέω και πολλά) από τους ιμάντες μέχρι το πανί....καμία σχέση δηλαδή... Φιλικά Σπύρος Τελικά έχει 2.7 μέτρα.Τουλάχιστον με τοσο κοντά σχοινιά μειώνεται κατά πολυ η επικινδυνότητα Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted January 29, 2008 μπορει και περναει και κατω απο τα συρματοσχοινα των πυλωνων Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted January 29, 2008 μπορει και περναει και κατω απο τα συρματοσχοινα των πυλωνων Xαλαρά περνάει κάτω από τα συρματόσχοινα των πυλώνων ......ΜΙΚ μην σου μπαίνουν ιδέες Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted January 30, 2008 για να παιξεις θελεις χωρο σπυρο υποθετω αν βρεθει χωρος και γω μεσα ειμαι με το σανιδι γιατι το κιτε δεν το εχω συμπαθησει για διαφορους λογους Quote Share this post Link to post Share on other sites
vperle 1,172 Report post Posted January 30, 2008 Ψυχραιμια Quote Share this post Link to post Share on other sites
Snowflake 9 Report post Posted January 30, 2008 Βασιλη RESPECT Quote The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted January 30, 2008 και το σνοουμπορντ απαγορευεται σε μερικα κεντρα στην αλλη πλευρα του ατλαντικου... τεσπα (προς ΧΚΠ) γιατι δεν τον αφηνετε να κανει μονο σαχαρα... εαν κανει πουθενα αλλου παρτε του την καρτα... Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted January 30, 2008 και το σνοουμπορντ απαγορευεται σε μερικα κεντρα στην αλλη πλευρα του ατλαντικου... τεσπα (προς ΧΚΠ) γιατι δεν τον αφηνετε να κανει μονο σαχαρα... εαν κανει πουθενα αλλου παρτε του την καρτα... αν μπορουν να την παρουν απο εκει ψηλα που βρισκεται Ψυχραιμια Βασιλη καλοοοοοοο Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted January 31, 2008 εγω σε 5 μερη απεναντι του ατλαντικου που εχω παει δεν ειδα καποια απαγορευση για σανιδι εκτος και αν μιλαμε για τα κεντρα που ειναι ιδιοκτητα (ανηκουν σε επωνυμους πχ μπρους γουιλλις)και συνορευουν με χιονοδρομικα και καμμια φορα μερικοι μπαινουν να το πατησουν λολ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted January 31, 2008 Μιχαλη μην ξεχασεις στην επομενη εκδρομη του συλλογου να φερεις μαζι σου και το πανι να κατεβεις την στυγαεκει δεν θα υπαρχουν και αυξημενα μετρα ασφαλειαςf δεν θα σου πει κανενας τιποτα Ρώτησες τον Δ του χκΚ?... Και στα 2 αθληματα σκι / speed μπορεις να παθεις ατυχημα στο μεν speed που δε προβλεπεται απο το κεντρο θα εχεις νομικό προβλημα. + δε σε καλυπτει και η ασφαλεια του χκΠ Η στύγα είναι μια υπεροχη πλαγια για speed μακάρι ο Τσεκ να το επιτρέψει Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted January 31, 2008 ο τσεκ θα κανει τσεκ μειτ λολ Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted January 31, 2008 Ρώτησες τον Δ του χκΚ?... Και στα 2 αθληματα σκι / speed μπορεις να παθεις ατυχημα στο μεν speed που δε προβλεπεται απο το κεντρο θα εχεις νομικό προβλημα. + δε σε καλυπτει και η ασφαλεια του χκΠ Η στύγα είναι μια υπεροχη πλαγια για speed μακάρι ο Τσεκ να το επιτρέψει δεν θα ρωτησει βρε Πανο απλα θα κανει το πολυ πολυ να πεσει λιγακι ξυλο Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted February 11, 2008 εχω μια ωραια φωτο για τον ΜΙΚ αν δεν την καψει ο moonsoda με το λαπτοπ λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ οπως ανεβαιναμε στα βουνα να ξεπροβαλουν δασκαλος και μαθητης το speedflying τους να κατεβαινουν απο τα 2900 περιπου Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted June 3, 2008 εχω μια ωραια φωτο για τον ΜΙΚ αν δεν την καψει ο moonsoda με το λαπτοπ λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ οπως ανεβαιναμε στα βουνα να ξεπροβαλουν δασκαλος και μαθητης το speedflying τους να κατεβαινουν απο τα 2900 περιπου Τι θα γίνει ρε φιλαράκο θα περιμένουμε πολύ να τη δούμε????Μέχρι να αξιωθείς... Aconcagua Χιλή. 6900. Ίσα ίσα 3 λεπτά κατάβαση. Θα πρότεινα να το κατεβάσετε από το τουμπ δε λέει πολλά http://www.gingliders.com/speedflying/showdetails.php?id=18 Τα χάπια μου αργεί πολύ το χιόνι Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted June 3, 2008 απο τωρα θελεις χαπια; εμενα τον σεπτεμβρη αρχιζει και με πιανει :LOL: Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted September 2, 2008 Καταρχάς νιώθω πολύ άσχημα που κάνω αυτό το thread για την ίδια εποχή που έχει εκδρομή ο σύλλογος απλά θεωρώ ότι δεν είναι ανταγωνιστικό. Άλλωστε κοντά θα είμαστε και θα έρθουμε για μια δυο μέρες σκι και γιατί όχι αν βγαίνει το πρόγραμμα μένουμε και κάνα βράδυ με την εκδρομή. Είναι η μόνη ημερομηνία που βολεύει εμένα (δουλειά, χιόνι, εισητήρια και αρκετή σεζόν μετά στην Ελλάδα) οπότε αναγκαστικά συμπέφτουμε. Ούτως ή αλλως αμφιβάλλω αν "κλέψω" παραπάνω από εμένα άντε και αλον ένα από την εκδρομή του συλλόγου. Μόλις έκλεισα τα μαθήματα για τον επόμενο Ιανουάριο (10-17Ιανουαρίου και ίσως 10-20)με στόχο να πάρω το Γαλλικό δίπλωμα επάρκειας στο speedαπαυτό. Εγώ θα είμαι σε advance course και ελπίζω 10 μέρες να είναι αρκετές για όλες τις απαιτήσεις των Γαλλικών διπλωμάτων (με λίγη τύχη και εκπαιδευτή) και για όλη την αδρεναλίνη που χρειάζεται ο σύγχρονος νεοέλληνας προκειμένου να συνεχίσει τη ζωή του χωρίς ίχνος βαρεμάρας. Όποιος θέλει ευπρόσδεκτος να ξεκινήσει σχολή από την αρχή ή advanced να μοιραστούμε έξοδα διαμονής, μετακινήσεων κλπ. Όπως έχω ξαναπεί θα χαρώ να βοηθήσω να φτάσει στο επίπεδο σκι που χρειάζεται οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται τσακ μπαμ μέχρι να φύγουμε. Ε θα πάρει και το Nano μια βόλτα στον Παρνασσό... Η σχολή είναι η καλύτερη στον κόσμο στο ναό του αθλήματος και ένα από τα καλύτερα lift served μέρη στον κόσμο για speed http://www.ecole-speedriding.com/ Κόστη χοντρικά 250 αεροπορικά 180 διαμονή 150 αμάξι νοικιάζουμε ή 70 λεωφορεία 170 κάρτα λιφτ 200-400 τι θα χρεώσει η σχολή εξοπλισμούς κλπ Επίσης 1250 ευρώ όλος ο εξοπλισμός από τη GΙΝ για όποιον θέλει να αγοράσει άντε να έχουμε πλάνα από το πίσω αλεξίπτωτο του χρόνου Μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου θα τα έχω κλείσει τα εισιτήρια και τις διαμονές Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted September 2, 2008 Καταρχάς νιώθω πολύ άσχημα που κάνω αυτό το thread για την ίδια εποχή που έχει εκδρομή ο σύλλογος απλά θεωρώ ότι δεν είναι ανταγωνιστικό. Άλλωστε κοντά θα είμαστε και θα έρθουμε για μια δυο μέρες σκι και γιατί όχι αν βγαίνει το πρόγραμμα μένουμε και κάνα βράδυ με την εκδρομή. Είναι η μόνη ημερομηνία που βολεύει εμένα (δουλειά, χιόνι, εισητήρια και αρκετή σεζόν μετά στην Ελλάδα) οπότε αναγκαστικά συμπέφτουμε. Ούτως ή αλλως αμφιβάλλω αν "κλέψω" παραπάνω από εμένα άντε και αλον ένα από την εκδρομή του συλλόγου. Κριμα που δεν θα εισαι στην εκδρομη του συλλογου. Για τα αλλα μην σε απασχολει.Πηγαινεις για συγκεκριμενη δουλεια ,δεν διοργανωνεις αλλη εκδρομη . Καλη επιτυχια. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted September 2, 2008 Μιχαλη ευχαριστως να ερχομουν αλλα δεν ειμαι ετοιμος ακομα ουτε στο επιπεδο ουτε στην μουρλια.του χρονου θα δουμε πολυ καλη φαση παντως ορμα Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted September 2, 2008 Από ότι μας έλεγε πέρσι ο ακατονόμαστος, ακόμα και εντελώς αρχάριοι σε σκι και παραπέντε μπορούν να μπουν στο course. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted September 2, 2008 και να πεσουνε σε τιποτα πουδρες βαθιες και να φανε την μουρη τους Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
memnonas 0 Report post Posted September 2, 2008 Μπράβο Μιχάλη, σου εύχομαι καλή επιτυχία και είμαι σίγουρος πως θα την έχεις γιατί γουστάρεις με τρέλα !!! . . . . "και σ'ανώτερα παιδάκι μου". . . . θα'λεγε ο παππούς στον εγγονό ...... Quote ...Τιμος ακουει...snowclub ακουει...? Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted September 3, 2008 πάρε το δίπλωμα του δασκάλου και εγώ μαθητής σου Μιχάλη!! Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted September 4, 2008 Οι παντρεμένοι λόγω παντόφλας δεν γίνονται δεκτοί Παρεπιπτώντος από το Orelle(τελεφερικ για val thorens) η απόσταση είναι 15 χλμ από το val frezus. Θα τα πούμε σίγουρα στις πίστες Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted September 4, 2008 γιατι εκανε αιτηση κανενας παντρεμενος? Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted September 4, 2008 ποιος ειναι παντερεμενος; Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites