Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
KSpecial

Καιρός Ιανουαρίου...

Recommended Posts

Επειδή δεν έχει ανοίξει κανείς νέο θέμα και έχουμε μείνει ακόμη στο Δεκέμβρη, λαμβάνω πρωτοβουλία και το κάνω εγώ (δε νομίζω να είμαι γκαντέμης, εξάλλου μιλώ πλέον εκ του ασφαλούς!)....

 

Απ' ότι φαίνεται μπαίνουμε σε μια πολύ ενδιαφέρουσα περίοδο μέχρι το τέλος του μήνα. Έφτασε λοιπόν η στιγμή για κέρωμα....

 

Τα έχει γράψει αναλυτικά ο Μικ στο άλλο τόπικ, εγώ απλά παραθέτω και τα ανσαμπλ (Νότια Ελλάδα) που δείχνουν ότι πλέον μπαίνουμε σε φυσιολογικές για την περίοδο θερμοκρασίες που με τον κατάλληλο υετό μπορούν να εξασφαλίσουν για μέρες το πολυπόθητο!

 

MS_2238_ens.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτος ο υετος που δειχνουν τα ανσαμπλς δεν ειναι υετος φιλε μου,με 3 και 5 ποντους σκι δε γινεται.

για μενα εφυγε ο γεναρης,το εχω πει εδω και μερες αυτο.παμε για φλεβαρη τωρα


rafting.png mountain-podilato.png anarrixisi.png pezoporia.png gpx-kml-downloads.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ίσως είναι η πρώτη και τελευταία (?) αισιόδοξη άποψή μου για τον καιρό την φετινή σεζόν αλλά θεωρώ πως ο Ιανουάριος σώζεται ακόμα και οριακά μεν αλλά σώζεται!! :P

 

 

 

 

Πάντως σήμερα μέχρι πρίν ενα μισάωρο η μέρα ήταν εξαιρετική για ποδήλατο!! ελπίζω αρκετοι απο εσάς να το τιμήσατε! (εγώ τις πεταλιές μου τις έριξα πάντως! ;))

Edited by Al_Foutzin

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απ' όσο γνωρίζω, ο υετός είναι κάτι που δε μπορεί να προβλεφθεί εύκολα σε βάθος χρόνου. Αρκεί ένα καλό χαμηλό για να μας δώσει ωραία χιόνια, έτσι δεν είναι; Προσωπικά είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος για τη συνέχεια του Γενάρη, χωρίς να αποκλείω τίποτα.

 

Πράγματι η μέρα μέχρι πριν λίγο ήταν υπέροχη για δραστηριότητες έξω. Ευτυχώς, πρόλαβα και έκανα το τρεξιματάκι μου στο βουνό....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπαρμπας ετων :D μου ειπε οτι θα εχουμε αργα χειμωνα φετος , λογο του οτι ειναι νωρις το Πασχα ;)

Τον πιστευουμε , γιατι ετσι μας αρεσει :D

 

Παντως δειχνει να κρυωνει η κατασταση , δειλα δειλα

4ken3n.png


***********************

* 23tf2mr.gif** I whidud.gif Snow **jv5ehi.gif*

***********************

Share this post


Link to post
Share on other sites
αυτος ο υετος που δειχνουν τα ανσαμπλς δεν ειναι υετος φιλε μου,με 3 και 5 ποντους σκι δε γινεται.

για μενα εφυγε ο γεναρης,το εχω πει εδω και μερες αυτο.παμε για φλεβαρη τωρα

Έχεις στο αρχείο σου καλύτερα ensemble? Για ρίχτα να αναπολήσουμε. Αυτά πάντως δεν είναι 3 και 5 πόντοι είναι όσο πατάει ο ελέφαντας παραπάνω.

 

Όχι ότι είμαι προληπτικός αλλά μιας και το θέμα του thread είναι πότε θα έχει Αλκυονίδες ειλικρινά δε ξέρω.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

αμα δεν ειναι ετσι τοτε δε μου λεει κατι

 

12437_202395175858_543195858_292884.jpg

 

MS_2140_ens-4.png

 

MS_2140_ens-3.png

 

MS_2342_ens-1.png

 

MS_2140_ens-1.png

 

MS_2140_ens.png


rafting.png mountain-podilato.png anarrixisi.png pezoporia.png gpx-kml-downloads.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

μη δωσετε σημασια στις θερμοκρασιες,τα εβαλα για τον υετο μονο


rafting.png mountain-podilato.png anarrixisi.png pezoporia.png gpx-kml-downloads.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
μη δωσετε σημασια στις θερμοκρασιες,τα εβαλα για τον υετο μονο

Και στους Μουσώνες ρίχνει πιο πολύ :lol:

 

Καλά πάμε. Που λέτε να πάμε το σκ? Για καταδρομική καθημερινή δε βλέπω καμιά καθαρή μέρα αλλά από Δευτέρα θα αξίζει για άδεια.

 

Επίσης στην εκδρομή του συλλόγου στο Καρπενήσι δεν φαίνεται να έχει Αλκυονίδες


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

να ανσαμπλς

τα βλεπεις και γεμιζεις τεποζιτο,παιρνεις καφε απο τα mac και βουρ

MS_2438_ens-2.png

Edited by blades

rafting.png mountain-podilato.png anarrixisi.png pezoporia.png gpx-kml-downloads.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Επίσης στην εκδρομή του συλλόγου στο Καρπενήσι δεν φαίνεται να έχει Αλκυονίδες

 

ΧΙΟΝΙ θα έχει θείο;


Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία.

 

Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρασκευή πρωί στη webcam θα δεις μόνος σου :)


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 αρι το προσηνεμο

αυτο δεν ειναι υετος αυτο ειναι τα παντα ολα

περιμενω τα ανσαμπλς,στο θεο θα ειναι

 

οταν ο καιρος ειναι ετσι στη βασιλω εχει ξαστερια?


rafting.png mountain-podilato.png anarrixisi.png pezoporia.png gpx-kml-downloads.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

στην βασιλω εχεi tweety μαλλον...

ωρε...ποιος κατεβαινει στα νοτια για σκι...θα εχουν κ μπλοκα οι αγροτες


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αμα κατεβεις τελικα,προσφερω δωρεαν περιηγηση σε καλαβρυτα,καρπενησι και παρνασσο(στον παρνασσο εχει μουσειο χιονοδρομιας με καρεκλακια του '71)θα παθεις την πλακα σου

καλα αυτο ειναι μεγαλη ντροπη,να μου ζητανε 30ε για να καθησω σε καρεκλακια του 71 ελεος δλδ χαχαχαχα,νταξ δε πειραζει ας κανουν οτι θεν


rafting.png mountain-podilato.png anarrixisi.png pezoporia.png gpx-kml-downloads.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
σε καρεκλακια του 71 ελεος δλδ χαχαχαχα,νταξ δε πειραζει ας κανουν οτι θεν

Έχεις ένα μικρό προβληματάκι με τα νούμερα έτσι? Καρεκλάκι 79 μοντέλο ατρακάριστο με δερματινα καθίσματα cabrio :D .

 

Για πες καλά πάει η κακοκαιρία? Την επόμενη πως τη βλέπεις? 5 πόντους θα ρίξει?


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

περιμένουμε χιονοπτώσεις ειδικά το σαββατοκύριακο.

 

Επιτέλους χειμώνας σοβαρός...

Share this post


Link to post
Share on other sites

δε μου αρεσει τπτ,εχω στραβωσει απολυτα.αυτα δεν ειναι κακοκαιριες,αυτα ειναι μουφες.ειμαστε μεσα γεναρη και συζηταμε αν θα ριξει μονομιας 30 και 40 ποντους χιονι ΓΙΑ ΒΑΣΗ!!!!!!!!!!!

μη πω για τη βασιλιτσα......ασε αυτη τα εχει κανει θαλασσα και καλα κανει για να μαθουν αυτοι οι τεμπελχαναδες εκει πανω μερικα πραγματα(στους υπαλληλους αναφερομαι)


rafting.png mountain-podilato.png anarrixisi.png pezoporia.png gpx-kml-downloads.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
περιμένουμε χιονοπτώσεις ειδικά το σαββατοκύριακο.

 

Επιτέλους χειμώνας σοβαρός...

 

.....στη Φινλανδια


rafting.png mountain-podilato.png anarrixisi.png pezoporia.png gpx-kml-downloads.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
.....στη Φινλανδια

 

 

Και κατεβαίνει προς τα μας....Ελπίζουμε...

Σύμφωνα με τουε ειδικούς πάντα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανεβαίνει σιγά σιγά η θερμοκρασία αυξάνει ο υετός...το +2 στην Αθήνα έχει γίνει +6 σε πρώτη φάση αλλά κερδίσαμε σε χίονι στα χιονοδρομικά

 

Θέωρώ ότι κοιτάμε από την Πέμπτη μια από τις ιστορικές κακοκαιρίες Ελληνικού χειμώνα με ιδαίτερα χαρακτηριστικά και σε κάθε περίπτωση αυτό που χρειάζονται τα βουνά μας.

 

H ανάλυση που είχα παραθέσει είχε αυτές τις δυο εικόνες.

 

Rtavn1081.png

 

"Σε επόμενη φάση όμως σύμφωνα με τα περισσότερα από τα προγνωστικά σενάρια (:unsure:-95%) οδηγούμαστε σε ανάπτυξη του Αζορικού παράλληλα με το κεντράρισμα του Ηπειρωτικού Αντικυκλώνα στη Σκανδιναυία. Με τη πορεία του χαμηλού αργά από Ισπανία προς τη μπότα της Ιταλίας(χωρίς από σήμερα να μπορούμε να πούμε ακριβώς που) περνάμε σε ένα καιρό που ευνοεί σε πρώτη φάση της πολλές βροχές και χιόνια στα βουνά και σε δεύτερη τα Ανατολικα προσΗνεμα. Περιμένουμε μια σύγκρουση του ψυχρού αερα στα Ανατολικά κράσπεδα του Αντικυκλώνα με το ζεστό υγρό αέρα στα Ανατολικά του χαμηλού με έλευση ψύχους της τάξης του -5 έως +2 Αθήνα και προφανώς γερή κακοκαιρία."

 

 

Rtavn1801.png

 

Τελικά το χαμηλό πάει να σκάσει έτσι.

 

Rtavn481.png

 

Aυτό μας οδηγεί σε δυο κύματα κακοκαιρίας Πέμπτη πρωί με διάρκεια 24+ ώρες και Παρνασκευή απόγευμα με διάρκεια 36+ ώρες.

 

Η πρώτη κακοκαιρία έχει χιόνι σε όλα τα χιονοδρομικά μέχρι τη βάση (μικρό άγχος για Μαίναλο,Πήλιο) και σε μια κατάταξη ανά ενέργεια είναι στο 90% του θεωρητικού Ελληνικού μέγιστου. Πολύ φοβάμαι ότι αρκετές περιοχές της Ελλάδας θα έχουν πρόβλημα από πλυμμηρικά φαινόμενα, αρκετά χιονοδρομικά θα έχουν παγοποιήσεις και θαμμένα λιφτ ενώ ο ΤΕΟ θα σκάβει. Από τις πρωινές ώρες της Πέμπτης χιονοκαταιγίδες ραγδαιότητας ακόμα και 10cm/ωρα πιστεύω θα πλήξουν ΠαρνασσοΚαλαβρυτοΚαρπενησιαΒασιλιτσες. Αυτή η δυναμική και η επόμενη κακοκαιρία θεωρώ ότι θα κόψουν την διάκρεια των ραγδαίων φαινομένων στις 5-6 ώρες max.

 

Για την επόμενη κακοκαιρία υπάρχει ένα ερωτηματικό. Κατά πόσον έχει λάβει υπόψιν το gfs και το euro το ζεστό για την Αιγαίο που σε επίπεδο 50 ετών παραείναι ζεστό για τόσο βαθύ χαμηλό. Θεωρώ ότι κάτι δεν πάει καλά στα τρεξίματα αλλά μπορεί πολύ απλά να έχουν διορθώσει τα μοντέλα και να μην το ξέρω. Θα την αναλύσουμε καλύτερα μόλις έχουμε ραδιοβολήσεις μετά το πέρασμα του σημερινού χαμηλού αλλά με τα σημερινά δεδομένα είναι μια κακοκαιρία με επικίνδυνα χαρακτηριστικά κυρίως όσον αφορά την τοπικότητα και τη διάρκεια των φαινομένων που ίσως δημιουργήσει προβλήματα σε κάποιες περιοχές τις Ανατολικής Ελλάδας και στον άξονα ΚαρπενήσιΚαλάβρυταΜαίναλο. Τα χιονοδρομικά μας θα θαφτούν στο χιόνι όλα αλλά: Ίσως τα ύψη χιονιού στη Νότια Ελλάδα να είναι λίγο πάνω από τις βάσεις των χιονοδρομικών δηλαδή 1800 για Μαίναλο Καλάβρυτα και 1700 Παρνασσό. Ίσως λέω γιατί ένα 50% είναι να είναι όλο χιόνι. Σε κάθε περίπτωση ο ΤΕΟ θα σκάβει. Για Φαλακρό μη ρωτάς Γρηγόρη δεν έχω ιδέα.

 

H επόμενη εβδομάδα εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα βρει τα Ελληνικά χιονοδρομικά με άφθονο χιόνι. ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ

 

Υ.Γ. Γράφω σε αυτό το thread γιατί θεωρώ ότι ανοίξαμε δεν χρειάζονται καν γούρια.

 

Ρε blades χαμογέλα λίγο χιονίζει πολύ και θα χιονίσει και πολύ ακόμα. Τι άλλο θες πια?


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και ξενέρωτο version

 

Δυο κακοκαιρίες από χαμηλά που βαθαίνουν στο Ιόνιο θα μας απασχολήσουν μέχρι τουλάχιστον την Κυριακή με άφθονες χιονοπτώσεις στα χιονοδρομικά.

 

Η πρώτη κακοκαιρία από τις πρωινές ώρες της Πέμπτης έχει χιόνι σε όλα τα χιονοδρομικά μέχρι τη βάση (μικρό άγχος για Μαίναλο,Πήλιο) και σε μια κατάταξη ανά ενέργεια είναι στο 90% του θεωρητικού Ελληνικού μέγιστου. Αρκετές περιοχές της Ελλάδας θα έχουν πρόβλημα από πλυμμηρικά φαινόμενα, αρκετά χιονοδρομικά θα έχουν παγοποιήσεις και θαμμένα λιφτ. Από τις πρωινές ώρες της Πέμπτης χιονοκαταιγίδες ραγδαιότητας ακόμα και 10cm/ωρα θα πλήξουν Παρνασσο, Καλαβρυτα, Καρπενησι και Βασιλιτσα. Αυτή η δυναμική και η επόμενη κακοκαιρία θα κόψουν την διάκρεια των ραγδαίων φαινομένων στις 5-6 ώρες max.

 

Για την επόμενη κακοκαιρία από τις πρωινές ώρες της Παρασκευής υπάρχει ένα ερωτηματικό. Κατά πόσον έχει λάβει υπόψιν το gfs και το euro το ζεστό για την Αιγαίο που σε επίπεδο 50 ετών παραείναι ζεστό για τόσο βαθύ χαμηλό. Θα την αναλύσουμε καλύτερα μόλις έχουμε ραδιοβολήσεις μετά το πέρασμα του σημερινού χαμηλού αλλά με τα σημερινά δεδομένα είναι μια κακοκαιρία με επικίνδυνα χαρακτηριστικά κυρίως όσον αφορά την τοπικότητα και τη διάρκεια των φαινομένων που ίσως δημιουργήσει προβλήματα σε κάποιες περιοχές τις Ανατολικής Ελλάδας και στον άξονα Καρπενήσι-Καλάβρυτα-Μαίναλο.

 

 

Τα χιονοδρομικά μας θα θαφτούν στο χιόνι όλα αλλά: Ίσως τα ύψη χιονιού στη Νότια Ελλάδα να είναι λίγο πάνω από τις βάσεις των χιονοδρομικών δηλαδή 1800 για Μαίναλο Καλάβρυτα και 1700 Παρνασσό. Ίσως γιατί ένα 50% είναι να είναι όλο χιόνι.

 

H επόμενη εβδομάδα εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα βρει τα Ελληνικά χιονοδρομικά με άφθονο χιόνι. ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...