Dolomites 1,145 Report post #51 Posted October 2, 2012 Η γνωμη μου ειναι πως η καλυτερη και πιο αξιοπιστη μετατροπη που μπορει να κανει κανεις ειναι σε μεταχειρισμενο πετρελαιο. Μα αυτό δεν είναι μετατροπή...είναι αγορά Και αν υπήρχε εξτρα ρευστό για αγορά όλοι πετρέλαιο θα αγόραζαν. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post #52 Posted October 2, 2012 Μα αυτό δεν είναι μετατροπή...είναι αγορά Και αν υπήρχε εξτρα ρευστό για αγορά όλοι πετρέλαιο θα αγόραζαν. Πουλας το υπαρχον αυτοκινητο και αγοραζεις το αντιστοιχο σε πετρελαιο και μεταχειρισμενο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post #53 Posted October 2, 2012 Κάνε πως πουλάς να δω ποιος θα αγοράσει... Sent from my GT-I5800 using Tapatalk Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post #54 Posted October 2, 2012 http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/108263.asp Φιλικά Σπύρος Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
Igor 286 Report post #55 Posted October 3, 2012 Εγω παντως που αγορασα το Corsaki τον Φλεβαρη σωθηκα!!!!! Πολυ οικονομικο και μια χαρα αμαξι, απλα εχω ενα μονιμο αγχος με ολα αυτα που εχω ακουσει με την ποιοτητα πετρελαιου και τα ελληνικα βενζιναδικα.... Quote ΑΚΑ as JEEP!!! Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Φιλικά όπως πάντα Βασίλης.... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,081 Report post #56 Posted October 3, 2012 Και με την βενζίνη μπορείς να την πατήσεις. Εγώ στο BMW έχω αλλάξει τρόμπα υψηλής. Η βλάβη προκλήθηκε από κακό καύσιμο από ότι μου είπαν στο service και ήμουν πολύ τυχερός που ήμουν ακόμα στην εγγύηση. Μιλάμε για κόστος γύρω στο χιλιάρικο. Quote Νίφει! Share this post Link to post Share on other sites
Igor 286 Report post #57 Posted October 3, 2012 Ναι το ξέρω απλά στο πετρέλαιο λένε ότι παίζει τρελή νοθεία . Quote ΑΚΑ as JEEP!!! Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Φιλικά όπως πάντα Βασίλης.... Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,190 Report post #58 Posted October 3, 2012 τα πετρελαιοκινητα είναι πιο ευπαθή στην αντλία πετρελαίου και για αυτό πολλές εταιρίες δίνουν μικρότερη εγγύηση για την αντλία από το Υπολοιπο αυτοκίνητο . είναι κάτι όμως που αποδεχεσαι μιας και κατα τα αλλα είναι πολύ πιο αξιόπιστο από την βενζίνη Quote Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,190 Report post #59 Posted October 3, 2012 Ναι το ξέρω απλά στο πετρέλαιο λένε ότι παίζει τρελή νοθεία . μην πολυαγχωνεσαι στην βόρεια Ελλάδα πολλοί βάζουν πετρέλαιο θέρμανσης αντί για κίνησης χωρίς πρόβλημα (συν αντιπαγωτικο) βέβαια φέτος με την εξίσωση είναι μια η άλλη Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,735 Report post #60 Posted October 3, 2012 Οχι οτι το σκεφτομαι να αφησω την αγαπημενη μου βενζινη.... αλλα εχω ακουσει για πολλα προβληματα που μπορει να προκυψουν σε εγκατασταση υγραεριου aftermarket........ Τι ισχυει τελικα???? Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,124 Report post #61 Posted October 3, 2012 sto diko moy το χοντα hrv δεν ειχα καμια διαφορα ,οπως ητανε . , χωρις κανενα προβλημα . την μονη διαφορα που ειδα ,ειναι στην αντλια καυσιμου , φουλαρισμα με 35 ευρο περιπου σε 44 λιτρα δεξαμενη !! το συστήνω κατόπιν δικη μους δοκιμης Quote ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
gi@nnis 7 Report post #62 Posted October 12, 2012 Με την τιμη του υγραεριου να πλησιαζει την τιμη της βενζινης για ποιο λογο να μπει κανεις στην διαδικασια?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,078 Report post #63 Posted October 12, 2012 Το ''Σωματείο Εισαγωγέων και Εγκαταστατών Συστημάτων Αερίων Καυσίμων Κίνησης'' πάντως με ανακοίνωσή του, διαψεύδει τη φημολογία των προηγούμενων ημερών, επικαλούμενο διαβεβαιώσεις που δόθηκαν από τα συναρμόδια υπουργεία. Επίσης υπάρχει και η ευρωπαϊκή οδηγία, βάσει της οποίας καθορίζεται η διαφορά της τιμής του υγραερίου με τη βενζίνη (αυτό βέβαια στην Ελλάδα έχει καταστρατηγηθεί αρκετές φορές στο παρελθόν, αλλά...). 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
takaros 3 Report post #64 Posted October 13, 2012 εγω δεν μπορεσα να βγαλω ακρη. αλλοι λενε το ενα αλλοι το αλλο. οικονομικα συμφερει, βεβαια, αλλα δεν ξερω τι παιζιε με εγγυηση αυτοκινητου κλπ πχ η ΤΟΥΟΤΑ δεν το συστηνει λογω VVTi (κατι τετοιο μου ειχαν πει) αΓΟΡΑΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΝΑTOYOTA AYGO ΚΑΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΓΚΑΖΙΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΩΡΕΑΝ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ Η ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ. ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΕΝΑ ΘΑΣΟΥ ΠΩ ΓΕΜΙΖΕΙ ΜΕ 15 ΕΥΡΩ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dolomites 1,145 Report post #65 Posted October 13, 2012 Θέλει προσοχή στο τι αυτοκίνητο έχεις, αν βγάζει προβλήματα δλδ με υγραέριο ή όχι. Αν όχι και το αποφασίσεις, θα καταλάβεις τα θετικά μόνο όταν θα πας στο πρατήριο για γέμισμα. Καίω 6 ευρώ τα 100χλμ στην πόλη! Ένα πράγμα σαν να έχει 1 ευρώ η βενζίνη Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sportage 0 Report post #66 Posted January 24, 2018 (edited) δυστυχώς με τις τιμές που υπάρχουν στα ετήσια νορμάλ σερβις των αυτοκινήτων που δουλεύουν με υγραέριο τελικά δεν συμφέρει να βάζεις υγραέριο - με 10.000 χλμ ετήσια η διαφορά κέρδους βενζίνης υγραερίου είναι στα 250€ - αν αφαιρέσουμε 100€ που θέλει για το ετήσιο νορμάλ σερβις το κέρδος πέφτει στα 150€ ετησίως και αν ξεκινήσουν οι αντικαταστάσεις και οι επικσευές των επι μέρους υλικών του υγραερίου όπως σωλήνες-μπεκιέρες-πνεύμονες-δεξαμενές και το κόστος για την βεβαίωση για το ΚΤΕΟ τότε δυστυχώς το ετήσιο κόστος με υγραεριοκίνηση ανεβαίνει πάνω από το ετήσιο κόστος λειτουργίας του αυτοκινήτου με βενζίνη - πολύ λυπηρό!!!! Edited January 24, 2018 by Sportage Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post #67 Posted January 24, 2018 Άνθρακας ο χρυσός δηλαδή; Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,078 Report post #68 Posted January 24, 2018 δυστυχώς με τις τιμές που υπάρχουν στα ετήσια νορμάλ σερβις των αυτοκινήτων που δουλεύουν με υγραέριο τελικά δεν συμφέρει να βάζεις υγραέριο Έχω εντελώς αντίθετη διαπίστωση. Ούτε service ετήσιο έχω, ούτε άλλα ψιλά γράμματα. Βέβαια, πλήρωσα καλό σύστημα και επαγγελματία μηχανικό. Δεν επέλεξα το πιο οικονομικό και καλά έκανα τελικά. Οι διαφορές μου είναι τεράστιες στο κόστος μετακίνησης. Αυτό που υποστηρίζετε, το έχουν αντιμετωπίσει, φίλοι που επέλεξαν φθηνοδουλειά. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post #69 Posted January 24, 2018 Αεριο 3 χρονια , κανενα προβλημα πουθενα! Quote Share this post Link to post Share on other sites
thanasissin 349 Report post #70 Posted January 24, 2018 καλό (ακριβό) σύστημα, καλός τοποθέτης, συντήρηση ετήσια (τυπική αλλαγή φίλτρων και καθάρισμα πηνίων/αναλόγως με τη μάρκα) Το σέβεσαι και σε σέβεται! Αν κάνεις χλμ αξίζει και με το παραπάνω! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,735 Report post #71 Posted January 24, 2018 τι να πω.... καθε φορα που παω συνεργειο για σερβις εχει και 3-4 αμαξια με πολυ σοβαρες ζημιες απο μετατροπη σε υγραεριο...... αν εκανα πολλααααααααα χλμ ΙΣΩΣ το σκεφτομουν..... αλλα τωρα οχι δεν θα παρω. Βενζινη και παλι βενζινη, ουτε καν πετρελαιο. Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
thanasissin 349 Report post #72 Posted January 24, 2018 Εγω εκανα 100.000 χλμ σε hyundai, 65000 χλμ σε ford και 70000 σε volvo με υγραεριο και δεν επαθαν τιποτε τα μπεκ βενζίνης του ford μονο παρουσιασαν μια ευπαθεια η οποία διορθώθηκε καίγοντας που και που ενα τανκι βενζίνη (1 φορα στα 4 γεμίσματα) γιαλίπανση των μπεκ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,078 Report post #73 Posted January 24, 2018 Ενα άλλο θέμα με τη βενζίνη που χρήζει προσοχής, είναι η μικρή ποσότητα καυσίμου που πρέπει να έχει η δεξαμενή (ρεζερβουάρ στα ελληνικά) βενζίνης. Μήν τη γεμίζετε και μήν αφήνετε για πολύ καιρό βενζίνη μέσα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,254 Report post #74 Posted January 24, 2018 Ενα άλλο θέμα με τη βενζίνη που χρήζει προσοχής, είναι η μικρή ποσότητα καυσίμου που πρέπει να έχει η δεξαμενή (ρεζερβουάρ στα ελληνικά) βενζίνης. Μήν τη γεμίζετε και μήν αφήνετε για πολύ καιρό βενζίνη μέσα.Έχουμε κάποια τεχνική εξήγηση για αυτό; Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,078 Report post #75 Posted January 24, 2018 Είχα πάντα τη δεξαμενή γεμάτη με βενζίνη. Ε... μετά από τρία χρόνια τα κατακάθια της, βούλωσαν όλο το σύμπαν... Περαστικά μου... Quote Share this post Link to post Share on other sites