Jump to content
ΜΙΚ

Αεροσκάφη!

Recommended Posts

Άσχετο, αλλά πόσο ψεύτικο αποτέλεσμα δίνει το HDR (κ.α. φίλτρα) στη παραπάνω φωτογραφία...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς αποψε είχαμε δυστύχημα με ένα Sukhoi της Aeroflot που σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες χτυπήθηκε από κεραυνό και πήρε φωτιά:

 

https://www.facebook.com/104563622953080/posts/2206944912714930?s=518906653&v=i&sfns=mo


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ανάρτηση του συμπατριώτη μας που έχασε την πτήση του:

 

Maybe not too old to rock n roll - but certainly too young to die...

 

αυτη η προταση με ξενερωσε πολυ στο ολο κειμενο...δηλαδη μονο αυτος ηταν πολυ νεος για να πεθανει? οι αλλοι δηλαδη καλως φυγανε απο την ζωη????
γραψε και ενα καλο ταξιδι ρε φιλε σε αυτους που δεν σταθηκαν τοσο τυχεροι - ατυχοι....
Edited by Turms

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η απάντηση "περίπου με όσα απογειώνεται κιόλας" μετράει;


15471092846_60d380fc17_o.jpgvoe-1516-racetiger-speedwall-gs-uvo-rgb_w990.jpg

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

 

Austrian Level 2 Ski Instructor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έπεσα πάνω σε μια ταινία που αφηγείται όλη τη διαδικασία που διέπει μια πτήση της Ολυμπιακής από Νέα Υόρκη προς Αθήνα.

 

Είναι σκέτη μαγεία για όποιον νομίζει ότι μια πτήση είναι μόνο θέμα απογειώνομαι, στρίβω, προσγειώνομαι...

Οι λεπτομέρειες είναι εξαντλητικές. Απολαύστε ταινία περίπου 2 ωρών μέσα από το κόκπιτ.

 

  • Like 2

15471092846_60d380fc17_o.jpgvoe-1516-racetiger-speedwall-gs-uvo-rgb_w990.jpg

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

 

Austrian Level 2 Ski Instructor

Share this post


Link to post
Share on other sites

When the pilot of the seaplane decides to fly alongside you to take a good look at your luxury #FairlineSquadron78

 

Video courtesy of Niels de Coninck-Smith

 

https://www.facebook.com/FairlineNorthMallorca.Spain/videos/252151148809640?s=518906653&v=e&sfns=mo

  • Like 1

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιστεύω ότι καθοριστικός παράγοντας ήταν οι αποτυχημένες αρχικές δοκιμές που πήγαν το πρόγραμμα πολύ πίσω

 

Για παρηγοριά το παρακάτω βίντεο (απολαύστε υπεύθυνα...)

 

  • Like 1

tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κομματάκι απλοποιημένο το κόκπιτ ε;


15471092846_60d380fc17_o.jpgvoe-1516-racetiger-speedwall-gs-uvo-rgb_w990.jpg

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

 

Austrian Level 2 Ski Instructor

Share this post


Link to post
Share on other sites

το χειροτερο μακραν αεροπλανο για μακρυνα ταξιδια για τον επιβατη

 

τα χρησιμοποιει η etihad και ολο παραπονα κανουν για το χωρο καθισματος και χωρο ποδιων

 

αυτο δε σημαινει οτι ειναι κακο αεροπλανο

 

μονο το 359 μου εχει ξεφυγει αλλα και κει ολο παραπονα ακουω για τις διαστασεις του καθισματος αλλα ειναι το ποιο ησυχο αεροπλανο που πεταει αυτη τη στιγμη ..τελεια ηχομονωση αλλα adelaide doha σε τετοιο θα βγαλεις τη βεμπελη

Edited by kostasbmw

Share this post


Link to post
Share on other sites

το χειροτερο μακραν αεροπλανο για μακρυνα ταξιδια για τον επιβατη

 

τα χρησιμοποιει η etihad και ολο παραπονα κανουν για το χωρο καθισματος και χωρο ποδιων

 

αυτο δε σημαινει οτι ειναι κακο αεροπλανο

 

μονο το 359 μου εχει ξεφυγει αλλα και κει ολο παραπονα ακουω για τις διαστασεις του καθισματος αλλα ειναι το ποιο ησυχο αεροπλανο που πεταει αυτη τη στιγμη ..τελεια ηχομονωση αλλα adelaide doha σε τετοιο θα βγαλεις τη βεμπελη

 

Αν δεν κάνω λάθος η εσωτερική διαρρύθμιση (πλάτος, αποστάσεις καθισμάτων, διαθέσιμος χώρος για τον κάθε επιβάτη) γίνεται κατά παραγγελία της κάθε εταιρίας .

 

Μου έχει τύχει να πετάξω με A340 της Ολυμπιακής και να είμαι άνετα στο κάθισμα, αλλά σε ίδιο αεροσκάφος της Lufthansa ήμουν κομματάκι στριμωγμένος. Οι δε παροχές στον επιβάτη δεν συγκρίνονταν, μαντέψτε που ήταν καλύτερες ...

Και να σκεφτείς ότι η πτήση της Lugthansa ήταν πολύ μακρύτερη ...

  • Like 2

Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία.

 

Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.-

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι βρε Μακ

 

η καθε εταιρεια παραγγελνει οπως τα θελει

 

για κοντινες αποστασεις δεν σε πειραζει και πολυ αλλα σε πτησεις πανω απο 7-8 ωρες και πανω πρεπει να

 

εχεις καποια σχετικη ανεση

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Εξυπνο! Πολλα πουλια εχουν ακροπτερυγια τα οποια κοντρολλαρουν για την πτηση. Σιγουρα, συντομα, αν εφαρμοσουν αυτα τα ακροπτερυγια, θα προχωρησουν σε computer controlled για ακομη μεγαλυτερη αποτελεσματικοτητα.

 

Ευχαριστο να βλεπεις την επιστημη να προχωρα μεσα στην καθημερινη μας μπιχλα!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Ευχαριστω παντως ολους για τις αποψεις σας και συμβουλες σας. Απλα ρωτησα μηπως καποιος εχει δοκιμασει τα ελαστικα της Nokian καποια απο αυτα που ανεφερα να μου πει την εμπειρια του. Τις υπολοιπες μαρκες λιγο πολυ τις γνωριζω κι εχω δοκιμασει ελαστικα τους μονο Nokian δεν εχω δοκιμασει.
    • Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα μολις 11mm φαρδυτερο, ουτε με το ματι δεν το καταλαβαινεις. Πιο στενο απο 225  μπορω να βαλω 215  ειναι μεγαλο σε ογκο το αμαξι και βαρυ, με ενα calculator που βρηκα για τις διαστασεις ελαστικων και τις διαφορες τους αυτες οι διαστασεις ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας σε 18αρα ζαντα....μετα πρεπει να αλλαξω ζαντα και δεν μπαινω σε τετοια διαδιακασια.
    • Με 18αρα ζαντα δεν κανεις off road σοβαρο.....αντε κανεναν χωματοδρομο σε καμια παραλια και αρκετα βατο οχι extreme καταστασεις. Τα Bridgestone ειναι καλα ελαστικα αλλα λιγο σκληρα, ειχα παλιοτερα σε αλλο αμαξι. ΅Ειναι πιο summer λαστιχο για πιο σπορ οδηγηση αλλα διαβασα σε reviews οτι χανουν στο χιονι. Τα Goodyear ειναι οντως πολυ καλα στο χιονι  και για την χρηση που θελω απλα με προβληματιζει επειδη ειναι μετριας ελαστικοτητας λαστιχα γενικως το ποσο καλα ειναι σε μεγαλες ταχυτητες στην εθνικη σε κρατημα αλλα και ανεση και  θορυβο. και μιλαω για πανω απο 160, 180 χλμ...!!! Δεν θελω ελαστικο off road αλλοστε κι αυτα που εχω δεν ειναι, αλλο αν λεγονται cross contact ειναι θερινο λαστιχο με αναλογια 90 ασφαλτο και 10 χωμα. Και επειδη ειναι θερινο γι αυτο και στο χιονι δεν ειναι καλα.  Οταν τα  δοκιμασα στο χιονι την πρωτη φορα ηταν καινουργια και δεν γλιστρουσαν τοσο λογω και του grip control που εχει το αμαξι για χιονι mode αλλα μετα τον ενα χρονο γλιστραγανε. Θελω λαστιχο με μαλακη γομα επειδη χρησιμοποιω πολυ εθνικη και επαρχιακους δρομους να εχω καλο κρατημα σε μεγαλες ταχυτητες και σε στροφες. Δε με νοιαζει αν φαγωθει πιο γρηγορα απλα η Nokian ειναι πιο εξιδικευμενη εταιρια σε χειμερινα ελαστικα κι εχει πολυ καλα μοντελα για χιονι και βρεγμενο απο τις αλλες. Η δευτερη μου επιλογη ειναι τα Continental All season Contact που ειναι πολυ ισσοροπημενα λαστιχα σε καθε καιρο κι ειναι τα μονα με δεικτη οικονομιας Β στις διαστασεις μου που με ενδιαφερει κι αυτο αφου κανω αρκετα χιλιομετρα (πανω απο 20.000) τον χρονο. Nokian στην ελλαδα εφερνε τα weatherproof που ειναι κι αυτα εξ ισου καλα στο χιονι αλλα τα αντικατεστησε με τα seasonproof. Τα πρωτα τα εχω βρει σε εναν στην Αθηνα στην τιμη των 126 το ενα. Βασικα κι αυτα που φοραω τωρα δεν τα λες και φτηνα εχουν 550 ευρω η τετραδα. Επειδη ομως θα δωσω τοσα λεφτα για λαστιχα θελω οσο γινεται ενα ισορροπημενο λαστιχο για ολο τον χρονο γι αυτο και επιλεγω all season. Επειδη ομως κανουμε και το σκι μας οσο συχνα μπορουμε θελω να εχει και μια καλη οσο γινεται προσφυση στο χιονι.
    • Ο λογος που θελω να βαλω λιγο φαρδυτερο ελαστικο ειναι οτι θελω να εχω λιγο περισσοτερο κρατημα στο πισω μερος του αυτοκινητου διοτι με μηκος 4.70 το 225 το θεωρω λιγο πιο ασαφες στις στροφες και το εχω παρατηρησει οτι λογω του οτι οδηγω λιγακι πιο γρηγορα απο το κανονικο αναγκαζω τα λαστιχα πισω να φτανουν στο οριο τους στην προσφυση ,βεβαια το ESP μου διορθωνει την κατασταση  αμεσως μολις αφησω το γκαζι αλλα με την πειρα των 40 + χρονων οδηγησης καταλαβαινω οτι θελει λιγο μεγαλυτερη επιφανεια ελαστικου στον δρομο λογω μηκους και βαρους. Αλλοστε μην νομιζεις οτι η διαφορα απο το 225 στο 235  ειναι μεγαλη, μολις 11mm. Ουτε με το ματι δεν φαινεται και η ανωτατη διαφορα ταχυτητας ειναι  2 χλμ περισσοτερο στα 140....!!! Οσο πεφτει η ταχυτητα μειωνεται στο 1 χλμ η διαφορα.Απλα προβληματιζομαι αν τα συγκεκριμενα ελαστικα που εχω επιλεξει κανουν και για πιο light off road. Δλδ να μην σκεφτομαι να παρω εναν χωματοδρομο  βατο για το αμαξι αυτο και να αρχισει να τραυματιστει  το λαστιχο απο τις μικρες πετρες και τα χαλικια.Δεν λεω να παω σε δυσβατους δρομους με  κοτρωνες. Φυσικα τα περισσοτερα λαστιχα για SUV εχουν ενισχυμενα πλαινα για να στηριζουν το βαρος τους. Ρωτησα παντως κι εναν λαστιχα εδω που εχω και μου ειπε οτι μπορω να βαλω 235 η διαφορα τιμης ειναι μικρη απλα μου ειπε οτι ειναι πολυ καλα λαστιχα αυτα που φοραω εχουν 550 ευρω η τετραδα αλλα αφου θα δωσω τοσα χρηματα και δεν ειμαι ικανοπιημενος προσωπικα ηθελα να βαλω κατι για light χιονι και βροχη κι οχι για λασπη και αμμο. Εψαξα και για all terrain με το σημα της νιφαδας αλλα ειναι θορυβωδης στην ασφαλτο και ειδικα εγω που τρεχω στην εθνικη με 180 και 190 δεν ειναι για μενα. Δινω προταιραιοτητα πρωτα στο κρατημα σε βρεγμενο γιατι εδω που ειμαι(Ευβοια) εχει αρκετες βροχες και λιγοτερα χιονια.
    • Γιατί στο ίδιο ίδιο έργο θεατές?? Γιατί σαν το Ζερμάττ δεν έχει.... είναι κάτι σαν την Χαλκιδική😀😀 Γιατί Δεκέμβρη??? Γιατί θέλουμε να ξεκινήσουμε την σεζόν όσο ποιο όμορφα μπορούμε😉😉 και γιατί ποιο εγγυημένο και ψηλό δεν θα βρούμε !!! https://zermatt.roundshot.com/trockener-steg/ Ήδη η τεχνητή ξεκίνησε!!!! Πληροφορίες εντός😚😚
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. captainhook3
      captainhook3
      (48 years old)
    2. TZIM
      TZIM
      (37 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,777
    • Total Posts
      451,251
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,772
    • Most Online
      208

    Newest Member
    ncfun88sktcom
    Joined
×
×
  • Create New...